• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-06 16:13

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Justevo schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 09:12:
[...]

Ik dacht dat 5.0 een keer per seconde was? Ik heb nog een oude E350 4.2 DSMR en die deed 1 keer per 10 seconden, toen sloeg mijn Jackery helemaal op hol.

Daarna heb ik een Shelly Pro 3EM geplaatst en nu heb ik een snaarstrakke lijn op mijn HomeWizard P1 in de nacht van 0.0/0.0.
Dat is juist het ding. Die E350 met 5.0 stuurt wel elke seconde een update, maar update de data daarin maar 1 keer per 10 seconde.
Dus ik ga ook maar kijken naar de Shelly Pro 3EM.

  • thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:14
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 09:17:
[...]

Dat is juist het ding. Die E350 met 5.0 stuurt wel elke seconde een update, maar update de data daarin maar 1 keer per 10 seconde.
Dus ik ga ook maar kijken naar de Shelly Pro 3EM.
Dit is idd vrij frusterend en een vaak terugkerend probleem. Gelukkig wel een verklaring en oplosbaar (shelly danwel nieuwe meter via netbeheer).

  • Destronica
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:50
Sinds enkele maanden heb ik problemen met de HomeWizard P1-integratie van mijn Jackery. Na een lange periode wachten heb ik inmiddels een vervangende batterij ontvangen, maar het probleem is nog steeds aanwezig. Jackery geeft aan dat de zaak bij hun technische team ligt, maar na meerdere weken krijg ik alleen algemene statusupdates zonder concrete planning.

Zijn er hier meer gebruikers die problemen ervaren met de HomeWizard P1-integratie? En is er iemand die weet of Jackery het probleem inmiddels heeft gereproduceerd of een firmware-oplossing in voorbereiding heeft?

  • Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:13
Destronica schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:00:
Sinds enkele maanden heb ik problemen met de HomeWizard P1-integratie van mijn Jackery. Na een lange periode wachten heb ik inmiddels een vervangende batterij ontvangen, maar het probleem is nog steeds aanwezig. Jackery geeft aan dat de zaak bij hun technische team ligt, maar na meerdere weken krijg ik alleen algemene statusupdates zonder concrete planning.

Zijn er hier meer gebruikers die problemen ervaren met de HomeWizard P1-integratie? En is er iemand die weet of Jackery het probleem inmiddels heeft gereproduceerd of een firmware-oplossing in voorbereiding heeft?
Nee geen problemen. Heb je de Jackery op LAN aangesloten? En heb je de P1 voorzien van usb voeding?

  • Destronica
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:50
Roog1317 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 09:13:
[...]

Nee geen problemen. Heb je de Jackery op LAN aangesloten? En heb je de P1 voorzien van usb voeding?
Ik heb de HomePower 2000, zonder LAN aansluiting. De P1 is voorzien van USB voeding en werkte in het verleden prima. HomeWizard heeft echter wel een nieuwe API v2 uitgebracht. Deze API lijkt door de Jackery niet goed ingelezen te worden. Zijn hiervoor workarounds?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste