Inderdaad. Hier ook.RobHop schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 20:15:
En de cloud is weer down…
Update: de app lijkt überhaupt bij mij niet zoveel meer te doen. Letterlijk alle tellers, grafieken, huidige belasting etc. Alles staat op 0 of blanco.
In HA kan ik zien dat hij het nog doet maar that’s it.
[ Voor 40% gewijzigd door Dekaasboer op 12-07-2026 09:44 ]
App hier ook down, HA ontvangt als sinds 14uur niet meer van het apparaat, dus mijn jackery is een decor stuk geworden...
Hier ook vandaag cloud down, ziet parameters dan weer niet en is niet te bedienen, hoop dat de server maintenance van 13 juli het wat verbetert. Het gebeurd te vaak.
Zou fijn zijn alles te bedienen zonder de cloud...
Zou fijn zijn alles te bedienen zonder de cloud...
Hier werkt de app momenteel ook bar slecht , app weer eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dat maakt ook niets uit. Via de app een popup dat er morgennacht onderhoud is aan de server. Hopelijk brengt dat wat verbetering
Blij dat ik dit lees, sinds gisteren app issues. Eigenlijk sinds de melding dat er aankomende nacht een update gedraaid gaat worden. Geeft aan geen netwerkverbinding terwijl de Jackery gewoon verbonden is net als de P1 meter, echter geen enkele info in de app. Wilde de P1 verwijderen en opnieuw toevoegen, zelfs dat werkt niet. Maar even afwachten of het morgen weer in orde is want hier word ik niet vrolijk van. Is er eigenlijk een pagina van Jackery die een eventuele netwerk status laat zien?
Hier ook ap problemen ,Erwin_Jackery schreef op zondag 12 juli 2026 @ 11:36:
Blij dat ik dit lees, sinds gisteren app issues. Eigenlijk sinds de melding dat er aankomende nacht een update gedraaid gaat worden. Geeft aan geen netwerkverbinding terwijl de Jackery gewoon verbonden is net als de P1 meter, echter geen enkele info in de app. Wilde de P1 verwijderen en opnieuw toevoegen, zelfs dat werkt niet. Maar even afwachten of het morgen weer in orde is want hier word ik niet vrolijk van. Is er eigenlijk een pagina van Jackery die een eventuele netwerk status laat zien?
/f/image/lXJzHAmTF6z5xtuIYRNc7iDx.png?f=fotoalbum_large)