Verdorie, ik zie net dat de accu niks meer doet.
Issue 1: in de nacht is de verbinding met de homewizard p1 verbroken.
De logs in mijn HA vertellen echter dat de p1 gewoon werkt. Herstarten van de accu of de p1 doet niks.
Issue 2: Ik kan de homewizard p1 niet verwijderen van het systeem. Of opnieuw toevoegen. De homewizard p1 staat niet meer in de menu’s. Is de ondersteuning voor de homewizard p1 er nog wel?
Issue 3: ondanks dat er een ondergrens van 10% staat j gesteld blijft de accu steeds verder ontladen. Stomme is dat ik dit alleen via de HA sensors kan zien en op het display. De app geeft het SOC level incorrect.
Issue 4: ik wou nog even de MQQT settings veiligstellen maar dat scherm geeft nu een bad request.
Update: Ik moest nog een paar keer heen en weer klikken, ik moest wel eeer het complete systeem verwijderen en weer opnieuw opzetten maar de p1 meter is terug.
Issue 1: in de nacht is de verbinding met de homewizard p1 verbroken.
De logs in mijn HA vertellen echter dat de p1 gewoon werkt. Herstarten van de accu of de p1 doet niks.
Issue 2: Ik kan de homewizard p1 niet verwijderen van het systeem. Of opnieuw toevoegen. De homewizard p1 staat niet meer in de menu’s. Is de ondersteuning voor de homewizard p1 er nog wel?
Issue 3: ondanks dat er een ondergrens van 10% staat j gesteld blijft de accu steeds verder ontladen. Stomme is dat ik dit alleen via de HA sensors kan zien en op het display. De app geeft het SOC level incorrect.
Issue 4: ik wou nog even de MQQT settings veiligstellen maar dat scherm geeft nu een bad request.
Update: Ik moest nog een paar keer heen en weer klikken, ik moest wel eeer het complete systeem verwijderen en weer opnieuw opzetten maar de p1 meter is terug.
[ Voor 47% gewijzigd door Dekaasboer op 09-07-2026 16:16 ]
/f/image/lXJzHAmTF6z5xtuIYRNc7iDx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HZ5KqbJ1jokFq5S2fSD1Lrv6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RroJb4di3PJaNqEthiPxr80Z.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BcyPqPpPLb5nAUjayqIkO3gU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b4UiirsJlBwD0cRbsgZveBft.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Epa3FhTriVg1VBb1LyH46Xkg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/juEmnKhEZPIUZthyl5j7BuNL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ltnFwHeM6gkFbfKrXD9Weyya.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/90C6Gj17trk6dpadB7xP0vB3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eZWhP516qqg2WVk2J2NE8WqC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wJSFK8gsVzPptcBzhj0DP4d4.png)
:strip_exif()/f/image/L3EZYcHwFebRqGec23DE7k26.jpg?f=fotoalbum_large)