• funxiun
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43
jpistoor schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 15:53:
[...]

Bij mij blijft de Jackery P1 meter afwisselend blauw/groen knipperen, volgens de handleiding betekent dat een "Meterfout gedetecteerd". Ik kon de P1 meter wel in de App toevoegen maar zag volgens mij helemaal geen data, komt overeen met jou screenshot.
Ditzelfde heb ik ook gehad met de Jackary P1 meter. Snel een Homewizard P1 meter aangeschaft en sindsdien geen problemen meer.

[ Voor 3% gewijzigd door funxiun op 18-07-2026 17:26 ]

• jpistoor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:49
funxiun schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 17:23:
[...]

Ditzelfde heb ik ook gehad met de Jackary P1 meter. Snel een Homewizard P1 meter aangeschaft en sindsdien geen problemen meer.
Ook met betzelfde type meter lees ik... Nou had ik dat eerder gelezen had me wat tijd bespaard 😋 bedankt voor de info!

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23:16
jpistoor schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 19:45:
[...]

Ook met betzelfde type meter lees ik... Nou had ik dat eerder gelezen had me wat tijd bespaard 😋 bedankt voor de info!
Enexis vervangt momenteel alle meters voor een 5.0 type dat niet ondersteund wordt door jackery P1 , hoop dat ze dat softwarematig kunnen Oplossen anders is die p1 meter gewoon waardeloos voor veruit de meeste Nederlanders.

[ Voor 15% gewijzigd door karel_G_1981 op 18-07-2026 20:43 ]

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23:16
AI plan problematiek is structureel, het “verdwijnt” gewoon ‘s avonds en de batterij doet dan niks meer . Heb het nu een paar dagen achter elkaar geprobeerd en heb een klacht lopen, dit is gewoon een software bug waarvan ik niet snap dat deze aan een test team ontsnapt omdat het zo fundamenteel is. Heb sterke bedenkingen bij de kwaliteit van de QA afdeling van jackery, dit kan echt niet .
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste