• Grote- Smurf
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:19
Psycho_Mantis schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:14:
[...]

Ik zou echt verder kijken dan Jackery. Het is dat ik al over de 14-dagen retourrecht heen zit, anders had ik hem teruggestuurd.

Nu kan ik alleen maar hopen dat de software nog goed komt.
Hier de zelfde gedachten. Vraag me alleen af, of je hem niet kan terug sturen onder niet mogelijk wat ze beloofd hebben. Is daar geen wet voor? En als de pro en pro ac niet samen kunnen werken parallel, dan maken we hier het jackery ruil topic van. Ik hen ook van beide 1 staan. In de mooie praatjes getrapt, en dacht is een degelijk lang bestaand bedrijf. Helaas, ook ik maak wel eens fouten.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:43

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Grote- Smurf schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:21:
[...]

Hier de zelfde gedachten. Vraag me alleen af, of je hem niet kan terug sturen onder niet mogelijk wat ze beloofd hebben. Is daar geen wet voor? En als de pro en pro ac niet samen kunnen werken parallel, dan maken we hier het jackery ruil topic van. Ik hen ook van beide 1 staan. In de mooie praatjes getrapt, en dacht is een degelijk lang bestaand bedrijf. Helaas, ook ik maak wel eens fouten.
Ja, volgens mij is dat wel mogelijk. Maar zelf ben ik nog niet op dat punt.

Ik heb nu de fork van de Home Assistant integratie geïnstalleerd. (https://github.com/csoscd/ha-solarvault)
Ik kan nu self-consumption, output beperken en opladen forceren. Bijna alles wat nodig is voor slimme aansturing.
Als de MQTT aansturing nog iets uitgebreider wordt, dan hoor je mij niet meer.

Nu zit ik toch diep in de techniek en ben ik graag met HA bezig, maar dat is niet voor iedereen. Out-of-the-box moet de AI mode ook gewoon redelijk werken. Pas als dat zo is, dan kan ik de accu pas aanbevelen.

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
Ik kan begin volgend jaar via me werk een deel van mijn vrij besteedbare bonus inzetten voor duurzaamheid in mijn huis(750 euro van de zaak, 750 euro via mijn bruto salaris). Was al aan het kijken voor een "simpele" batterij en mijn oog was op de Jackery gevallen aangezien deze prijs technisch interessant is.
Ik volg deze topic nu al een tijdje en ik zie best veel negatieve reacties. Echter zijn het allemaal puntjes waar ik hem niet voor gaat gebruiken.

Heb 8 panelen en wil de batterij voornamelijk gebruiken voor de avond/nacht. Niet handelen, geen EV, geen HA aanwezig. Wel Homewizard P1 en display.

Volgens mij is deze dan toch voor mijn situatie gewoon goed voor zoveel mogelijk tegengaan van terugleveren? in de zomer leveren de panelen 11 a 12 Kw op en verbruik tussen de 40 en 50% overdag.

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:13
Erik2B schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:32:
Ik kan begin volgend jaar via me werk een deel van mijn vrij besteedbare bonus inzetten voor duurzaamheid in mijn huis(750 euro van de zaak, 750 euro via mijn bruto salaris). Was al aan het kijken voor een "simpele" batterij en mijn oog was op de Jackery gevallen aangezien deze prijs technisch interessant is.
Ik volg deze topic nu al een tijdje en ik zie best veel negatieve reacties. Echter zijn het allemaal puntjes waar ik hem niet voor gaat gebruiken.

Heb 8 panelen en wil de batterij voornamelijk gebruiken voor de avond/nacht. Niet handelen, geen EV, geen HA aanwezig. Wel Homewizard P1 en display.

Volgens mij is deze dan toch voor mijn situatie gewoon goed voor zoveel mogelijk tegengaan van terugleveren? in de zomer leveren de panelen 11 a 12 Kw op en verbruik tussen de 40 en 50% overdag.
Ja de hardware is uitstekend en de zelfverbruik modus werkt echt heel goed, dus voor jouw situatie perfect.

• Erik2B
Roog1317 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:49:
[...]

Ja de hardware is uitstekend en de zelfverbruik modus werkt echt heel goed, dus voor jouw situatie perfect.
Thanks, dat wilde ik weten :) Dank kan ik dit in Januari gaan regelen...

Mocht iemand afvragen waarom pas in januari. Ik krijg dit maar eens in de 5 jaar en de vorige keer gebruikt voor me werk kamer in te richten (IKB = individuele Keuze Budget. Ben ambtenaar)

Enige waar ik nog over twijfel is om een aparte groep te maken voor de batterij. hij komt in de schuur te staan en dit is al een aparte groep maar het is niet een vrij groep...

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18:01
Roog1317 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:49:
[...]

Klopt zelfverbruik werkt prima, AI mode nog werkt niet goed.

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:58
Erik2B schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 13:30:
[...]

Thanks, dat wilde ik weten :) Dank kan ik dit in Januari gaan regelen...

Mocht iemand afvragen waarom pas in januari. Ik krijg dit maar eens in de 5 jaar en de vorige keer gebruikt voor me werk kamer in te richten (IKB = individuele Keuze Budget. Ben ambtenaar)

Enige waar ik nog over twijfel is om een aparte groep te maken voor de batterij. hij komt in de schuur te staan en dit is al een aparte groep maar het is niet een vrij groep...
Doen :) Sowieso handig, ook met de 2.500w consumptie mogelijkheid - dan weet je zeker dat het goed gaat. Tipje -> check je sluipverbruik (via P1 meter bv) zodat je weet hoeveel je capaciteit absolute ondergrens moet zijn. We hebben hier ~200w continu, dat is van 20u tot 8u al 2.4kWh van de batterij, nog zonder wasjes / vaatwasser / koken etc.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• karel_G_1981
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 04:13:
[...]

Doen :) Sowieso handig, ook met de 2.500w consumptie mogelijkheid - dan weet je zeker dat het goed gaat. Tipje -> check je sluipverbruik (via P1 meter bv) zodat je weet hoeveel je capaciteit absolute ondergrens moet zijn. We hebben hier ~200w continu, dat is van 20u tot 8u al 2.4kWh van de batterij, nog zonder wasjes / vaatwasser / koken etc.
Heb alleen met slim laden van de auto dat die ‘s nachts ineens 10kw gaat trekken dan is je batterij snel leeg natuurlijk, nu zijn momenteel de prijzen ‘s nachts hoog dus gebeurt het niet veel maar wel iets om rekening mee te houden , ook middels de automatiseringopties die eerder in dit topic al genoemd werden

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

karel_G_1981 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:59:
[...]

Heb alleen met slim laden van de auto dat die ‘s nachts ineens 10kw gaat trekken dan is je batterij snel leeg natuurlijk, nu zijn momenteel de prijzen ‘s nachts hoog dus gebeurt het niet veel maar wel iets om rekening mee te houden , ook middels de automatiseringopties die eerder in dit topic al genoemd werden
Als je een laadpaal heb moet je wel met home assistant aan de slag.
Ik zie Jackery daar echt niet met een oplossing voor komen.

• Erik2B
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 04:13:
[...]

Zit hier rond de 160w continu. Begin denk ik eerst met 5kw batterij en als blijkt dat ik steeds te kort kom hem uitbreid naar 7kw.

Dank voor de adviezen!

• RonaldBe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:27
Vanmiddag heb ik mijn van alfen laadpaal toegevoegd aan de Home Assistant omgeving en ook de Jackery Solarvault 3 Pro Mac AC 10kw.

Heb de instelling gedaan dat als de laadpaal in gebruik is, de thuisbatterij stopt met opladen en max 10w teruglevert per uur.

Hierdoor blijft de thuisbatterij behoorlijk op peil en nadat de auto is losgekoppeld gaat het opladen weer verder.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:40
Voor degenen die op het punt stonden, ibood heeft SolarVault 3 Pro Max AC | 5,04 kWh voor 1099 en 7.56 kWh voor 1599, goedkoper heb ik nog niet gezien afgelopen maanden.
Incl P1, excl 29 verzendkosten.
Je kunt alleen 1 van elke configuratie in je mandje zetten.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-08 16:55
mitsumark schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 00:59:
Voor degenen die op het punt stonden, ibood heeft SolarVault 3 Pro Max AC | 5,04 kWh voor 1099 en 7.56 kWh voor 1599, goedkoper heb ik nog niet gezien afgelopen maanden.
Dat is een fikse korting ja, heb er 1598 voor betaald paar maanden geleden.

Zulke bedragen doet me wel denken aan dat er een opvolger aankomt. Jammer dat je geen losse uitbreiding met dit soort kortingen kan kopen.

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 10:47
interessant...laatste tijd zie je stekkerbatterijen eindelijk wat dalen in prijs.... doet afvragen of richting black friday het niet nog meer gaat dalen.

Vraagje...als ik de 5kwh versie koop en over twee jaar extra erbij wil zetten. Is de verwachting dan dat die module blokken nog wel te koop zijn?

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Justevo schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:36:
[...]

Dat is een fikse korting ja, heb er 1598 voor betaald paar maanden geleden.

Zulke bedragen doet me wel denken aan dat er een opvolger aankomt. Jammer dat je geen losse uitbreiding met dit soort kortingen kan kopen.
Of hij verkoopt slechter dan gehoopt. Maarja, als men reviews leest en dat andere merken wel hun software in orde hebben.

• Justevo
Psycho_Mantis schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:41:
[...]

Of hij verkoopt slechter dan gehoopt. Maarja, als men reviews leest en dat andere merken wel hun software in orde hebben.
Vind het allemaal wel meevallen hoor. Bij andere merken zie je ook genoeg problemen en ik heb toch liever een software probleem dan een hardware probleem waar aansluitingen smelten.. Het gras is echt niet groener.

Ja, het AI verhaal is niet op orde maar nul op de meter werkt echt meer dan prima.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49

Wallie

Herr

Ik wil mogelijk de iBood aanbieding van vandaag bestellen. 1 torentje van 5kWh. Nu volgde ik hier de IndeVolt en Zendure topic, maar de Jackery niet.
Wat zijn de grootste issues die spelen? Ik vooral 0 op de meter, aansturen/monitoren met HomeAssistant en verder vooral niet te veel naar omkijken. Heb zelf een slimme DSMR 5.0 meter, en 9 zonnenpanelen met een eigen omvormer.

Qua prijs is de aanbieding heel scherp. Zijn er argumenten om niet niet doen?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• PaPi36
Ook hier interesse in de iBood actie. Ik heb thuis geen aparte groep beschikbaar. Nu bedenk ik mij......

Zou je de batterij op de wasmachine groep kunnen zetten zodat deze vol kan op en ontladen en dat je dan de wasmachine zet op de stekkeringang van de batterij?

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

PaPi36 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:37:
Ook hier interesse in de iBood actie. Ik heb thuis geen aparte groep beschikbaar. Nu bedenk ik mij......

Zou je de batterij op de wasmachine groep kunnen zetten zodat deze vol kan op en ontladen en dat je dan de wasmachine zet op de stekkeringang van de batterij?
Technisch zou dit moeten kunnen. Echter, bedenk wel dat de accu geen vervangbare zekering heeft intern.
Mocht je wasmachine storing krijgen dan kan hij je thuisaccu de nek omdraaien.

• Reaper.JA2
Wallie schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:14:
Ik wil mogelijk de iBood aanbieding van vandaag bestellen. 1 torentje van 5kWh. Nu volgde ik hier de IndeVolt en Zendure topic, maar de Jackery niet.
Wat zijn de grootste issues die spelen? Ik vooral 0 op de meter, aansturen/monitoren met HomeAssistant en verder vooral niet te veel naar omkijken. Heb zelf een slimme DSMR 5.0 meter, en 9 zonnenpanelen met een eigen omvormer.

Ik deel de mening niet die hier rond speelt en het bevalt me eigenlijk erg goed. Het voelt erg premium, en als je het met Home Assistant koppelt (of dat toch al van plan bent) dan mis je eigenlijk weinig. Tuurlijk is het koppelen met een EV zeker gewenst, maar dan is het al meer een HEMS wat de discussie gelijk weer véél groter maakt - en daar komt Home Assistant mooi op de plaats.

Het is echt plug-and-play, en het voelt veilig door alle features die erin zitten en dat is ook erg veel waard. Dat heb ik bijvoorbeeld niet bij een Growatt Aura (geen blus-systeem, minder sensoren etc.).

Wat de AI modus betreft, die houdt ook rekening met de prijzen en dat maakt het geheel soms wat lastig te overzien denk ik. Dan is het soms beter om de energie op dat moment te verkopen (want hogere prijs dan later op de dag) en dan laadt het later wel op met 1) overtollige PV of 2) lagere prijs. Hier kan ik de AI-plannen nog wel volgen in ieder geval. En zal ongetwijfeld nog veel beter worden komende tijd.

• PaPi36
Psycho_Mantis schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:43:
[...]

Technisch zou dit moeten kunnen. Echter, bedenk wel dat de accu geen vervangbare zekering heeft intern.
Mocht je wasmachine storing krijgen dan kan hij je thuisaccu de nek omdraaien.
dank. ondertussen ook even chats ingedoken. Daar wordt aangegeven dat je de stekkeringang van een stekkerbatterij pas mag gebruiken als de batterij ontkoppelt is van je thuisenergienetwerk (stekker van de batterij eruit).

• Justevo
Wallie schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:14:

Nul op de meter werkt uitstekend bij de Jackery, mijn P1 meter geeft (op dagen met genoeg zon natuurlijk) gewoon een vlakke lijn in verbruik. 0.0 erin en 0.0 eruit.

Wat betreft de unit zelf heb ik geen enkele aanmerking, het heeft een ethernet aansluiting (groot plusplunt vind ik), blijft goed op temperatuur en heeft een (voor mij) premium feeling.

Kan dat AI functie beter? Zeker, maar ik gebruik hem niet. Je kan alles prima zelf in de gaten houden.

Als je iemand bent die hem weg wilt zetten, niet te veel aan denken en af en toe beetje mee pielen dan kun je eigenlijk met de meeste batterijen overweg. Zo ook de Jackery.

• karel_G_1981
Erik2B schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:38:
[...]

Zit hier rond de 160w continu. Begin denk ik eerst met 5kw batterij en als blijkt dat ik steeds te kort kom hem uitbreid naar 7kw.

Dank voor de adviezen!
Sluipverbruik is hier 600 watt gemiddeld continue dus mijn batterij is ook te klein

• karel_G_1981
PaPi36 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:53:
[...]

dank. ondertussen ook even chats ingedoken. Daar wordt aangegeven dat je de stekkeringang van een stekkerbatterij pas mag gebruiken als de batterij ontkoppelt is van je thuisenergienetwerk (stekker van de batterij eruit).
Lijkt Me niet , hij lust gewoon door als het thuisnetwerk werkt en schakelt naar de batterij als de stroom uitvalt. Het werkt als een UPS. En de bi directionele schuko werkt automatisch om de batterij op te laden als je ook microomvormers en zonnepanelen op die poort hebt. (Dan vallen die zonnepanelen niet uit als je netstroom uitvalt) je gaat dan natuurlijk niet via de andere stekker je huis voorzien Check ook maar de handleiding

[ Voor 4% gewijzigd door karel_G_1981 op 17-08-2026 19:30 ]

• vonhirkebosj
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 01-09 15:56
Wij hebben de droger ingestoken op de jackery, die nu op een eigen groep staat. Gaat gewoon prima. Pakt de stroom van de jackery en laad en ontlaad evengoed ondanks dat de droger draait.

• PaPi36
vonhirkebosj schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:20:
Wij hebben de droger ingestoken op de jackery, die nu op een eigen groep staat. Gaat gewoon prima. Pakt de stroom van de jackery en laad en ontlaad evengoed ondanks dat de droger draait.
dank...had ondertussen in de handleiding gezien dat dit zou moete werken en fijn dat dit ook echt zo werkt. Bij mij thuis staat echter ook de zonnepanelen met omvormer op de groep van de wasmachine (max 2300watt aanbod). Werkt het dan ook nog steeds correct en veilig allemaal? De pass through zou het aanbod ter beschikking moeten stellen voor de wasmachine. Vraag mij alleen af of er risico's zijn bij schommelingen in aanbod en vraag.

• mitsumark
PaPi36 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:47:
[...]

dank...had ondertussen in de handleiding gezien dat dit zou moete werken en fijn dat dit ook echt zo werkt. Bij mij thuis staat echter ook de zonnepanelen met omvormer op de groep van de wasmachine (max 2300watt aanbod). Werkt het dan ook nog steeds correct en veilig allemaal? De pass through zou het aanbod ter beschikking moeten stellen voor de wasmachine. Vraag mij alleen af of er risico's zijn bij schommelingen in aanbod en vraag.
Als de zon niet schijnt, en je accu laadt met 2500W en je wasmachine verbruikt 2300W zit je op 4800W, dat moet met minimaal 25A automaat en bij voorkeur 4mm2 draad.

• PaPi36
mitsumark schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:58:
[...]

Als de zon niet schijnt, en je accu laadt met 2500W en je wasmachine verbruikt 2300W zit je op 4800W, dat moet met minimaal 25A automaat en bij voorkeur 4mm2 draad.
ah sorry...de missende info is dat ik 0 op de meter wil bereiken mbv zonnestroom en niet handelen op het net. Het opladen van de batterij zal dan alleen met zonnestroom gebeuren. Is het dan nog een risico?

• mijn_ec4
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 29-08 19:27
Zojuist de 7.56kW besteld. Hij stond al op mijn verlanglijstje dus dit is een top aanbieding. Bedoeling is nul-op-de-meter in een gasloze woning. Heb al een paar maanden een simulatie in HA draaien en dan lijkt dit de juiste capaciteit.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDJ2quZ2X-uJ5iJjkHZD1CECJOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9OxGgCGCzvQugoMH98QPcGxp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door mijn_ec4 op 17-08-2026 15:46 ]

Citroen e-C4 / 23 zonnepanelen met SMA / Home Assistant / Jackery SolarVault 3 Pro Max AC 7.56kW

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:14
mitsumark schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 13:58:
[...]

Wat als je je wasmachine op de offgrid stopcontact van de batterij aansluit? De batterij kan niet meer dan 2500w aan vermogen trekken, als je de wasmachine dan aan hebt en 2000w verbruikt zal de batterij toch max 2500w uit het net trekken, 500w ervan voor laden en 2000w voor wasmachine gebruiken toch?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

PASware schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:02:
[...]

Wat als je je wasmachine op de offgrid stopcontact van de batterij aansluit? De batterij kan niet meer dan 2500w aan vermogen trekken, als je de wasmachine dan aan hebt en 2000w verbruikt zal de batterij toch max 2500w uit het net trekken, 500w ervan voor laden en 2000w voor wasmachine gebruiken toch?
De battery heeft 3680 watt pass-trough. Dus hij kan laden zolang de wasmachine het niet nodig heeft.
En anders wordt gewoon het opladen even gestopt/verminderd.
In eigen gebruik zal hij gewoon ontladen door het hoge verbruik.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:05
Zit ook ff te kijken, want inderdaad goede deal. Heb een bevriende elektricien dus extra groep is in feite geen probleem. Maar. Als het makkelijk dan dan liever dat.

Als ik het goed begrijp kan ik deze dus op de wasmachine groep zetten. Wasmachine aansluiten op de Jackery en dan kan ik direct de volledige ontlading functie gebruiken a 2500w

• mitsumark
PASware schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 16:02:
[...]

Ik kon het niet zo duidelijk vinden, als ie inderdaad begrenst op 2500W of misschien zelfs 3680W (ivm de bypass) is er niks aan de hand.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:14
mitsumark schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 19:01:
[...]
Ik kon het niet zo duidelijk vinden, als ie inderdaad begrenst op 2500W of misschien zelfs 3680W (ivm de bypass) is er niks aan de hand.
Het lijkt er wel op, dat die in ieder geval technisch niet meer dan 3680w uit het net kan trekken, dus dan zou je op basis daarvan prima je wasmachine erop aan kunnen sluiten.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Martinus
  • Laatst online: 01-09 11:03
Pukson schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:15:

Als ik het goed begrijp kan ik deze dus op de wasmachine groep zetten. Wasmachine aansluiten op de Jackery en dan kan ik direct de volledige ontlading functie gebruiken a 2500w
Tis de noodstroom uitgang, deze vraag maanden geleden ook gesteld. Werd me afgeraden ivm veiligheid en beveiliging anders dan via de stop/aardlek. Ik heb het daarom niet gedaan.

no comment

• karel_G_1981
Martinus schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:53:
[...]

Tis de noodstroom uitgang, deze vraag maanden geleden ook gesteld. Werd me afgeraden ivm veiligheid en beveiliging anders dan via de stop/aardlek. Ik heb het daarom niet gedaan.
Ik snap dat niet , het is toch gewoon een bypass, die noodstroom aansluiting /ups is er juist voor bedoeld om permanent apparaten op aan te sluiten die dan naadloos blijven werken als de stroom uitvalt. Ik zou niet weten wat dat probleem dan is. Wie heeft dat dan geadviseerd ?

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

karel_G_1981 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 02:09:
[...]

Ik snap dat niet , het is toch gewoon een bypass, die noodstroom aansluiting /ups is er juist voor bedoeld om permanent apparaten op aan te sluiten die dan naadloos blijven werken als de stroom uitvalt. Ik zou niet weten wat dat probleem dan is. Wie heeft dat dan geadviseerd ?
Taro in "Het grote Jackery plug-and-play thuisaccu systemen topic"

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe - Globalping Probe

• Reaper.JA2
Sinds een weekje nu de AI-modus draaien (daarvoor de NOM-modus) maar de AI-modus laat een négatieve besparing zien. Dat moet ik zien als positieve besparingen? Of had ik de AI-modus dan beter uit kunnen doen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XN2vs6kkzwAnIyl3_COEzLZcmhw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uAwb7i3h7cKjyVzXSRbou8G6.jpg?f=fotoalbum_large

• karel_G_1981
Hij heeft heeft idd gelijk, vooral omdat een wasmachine/droger een relatief hoog risico heeft en idd de beveiliging anders zal werken met de jackery.

• Roog1317
Psycho_Mantis schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 11:30:
[...]

Ja, volgens mij is dat wel mogelijk. Maar zelf ben ik nog niet op dat punt.

Ik heb nu de fork van de Home Assistant integratie geïnstalleerd. (https://github.com/csoscd/ha-solarvault)
Ik kan nu self-consumption, output beperken en opladen forceren. Bijna alles wat nodig is voor slimme aansturing.
Als de MQTT aansturing nog iets uitgebreider wordt, dan hoor je mij niet meer.

Nu zit ik toch diep in de techniek en ben ik graag met HA bezig, maar dat is niet voor iedereen. Out-of-the-box moet de AI mode ook gewoon redelijk werken. Pas als dat zo is, dan kan ik de accu pas aanbevelen.
Ik heb ook de fork nu geïnstalleerd. Heel handig dat je nu de modus (zelfverbruik, aangepaste modus, tariefmodus, ai) kunt aanpassen. Kun je ook geforceerd ontladen, want dat kan ik nog niet vinden.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Roog1317 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook de fork nu geïnstalleerd. Heel handig dat je nu de modus (zelfverbruik, aangepaste modus, tariefmodus, ai) kunt aanpassen. Kun je ook geforceerd ontladen, want dat kan ik nog niet vinden.
Je kan het schema van de aangepaste modus gebruiken om ontladen of laden te forceren. Maar beide gaat niet.

• Roog1317
Psycho_Mantis schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 13:36:
[...]

Je kan het schema van de aangepaste modus gebruiken om ontladen of laden te forceren. Maar beide gaat niet.
Ja precies, maar je bent dan wel afhankelijk van het schema in de jackery app.

• Reaper.JA2
Reaper.JA2 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:15:
Sinds een weekje nu de AI-modus draaien (daarvoor de NOM-modus) maar de AI-modus laat een négatieve besparing zien. Dat moet ik zien als positieve besparingen? Of had ik de AI-modus dan beter uit kunnen doen :P

[Afbeelding]
Heeft iemand hier antwoord op?

Ergens waar wel logisch, want de AI-modus koopt stroom in waar de NOM modus dit níet doet, dus dan is het resultaat sowieso slechter. Maar dan is de vergelijking uberhaupt niet logisch :9

• karel_G_1981
Reaper.JA2 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 09:02:
[...]

Heeft iemand hier antwoord op?

Ergens waar wel logisch, want de AI-modus koopt stroom in waar de NOM modus dit níet doet, dus dan is het resultaat sowieso slechter. Maar dan is de vergelijking uberhaupt niet logisch :9
Die van mij is ook negatief , heb hem ook weer aangezet om wat langer te testen maar kost veel geld met name omdat hij de SOC niet goed voorspelt zie ik en dan ‘s nachts niet het sluipverbruik eruit haalt terwijl de prijzen hoog zijn. Je zou denken dat een AI dat tussentijds kan bijstellen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzglX-CEpkACv8mbkwBBCrnWXKg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RZVm47U764el7welGziFkory.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HGvD9ReDKEUmF73iZ6eyO7IKszQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sr0RicET1eBDNzKzxmZsJpP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door karel_G_1981 op 26-08-2026 21:23 ]

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

karel_G_1981 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 20:45:
[...]

Die van mij is ook negatief , heb hem ook weer aangezet om wat langer te testen maar kost veel geld met name omdat hij de SOC niet goed voorspeld zie ik en dan ‘s nachts niet het sluipverbruik eruit haalt terwijl de prijzen hoog zijn. Je zou denken dat een AI dat tussentijds kan bijstellen

[Afbeelding]
Ik heb hier heel lang een ticket voor open gehad bij Jackery. Maar ze doen alsof ik de enige ben die het probleem heeft en houden mij aan het lijntje.
Was er een beetje klaar mee.

Die AI modus kost geld ipv dat het wat oplevert. Erg jammer.

• karel_G_1981
Psycho_Mantis schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 21:21:
[...]

Ik heb hier heel lang een ticket voor open gehad bij Jackery. Maar ze doen alsof ik de enige ben die het probleem heeft en houden mij aan het lijntje.
Was er een beetje klaar mee.

Die AI modus kost geld ipv dat het wat oplevert. Erg jammer.
Volgens mij kan dit eenvoudig verbeterd worden (zoals die soc voorspelling en tussentijds bijsturen) , ook ik heb hier een ticket voor open gehad waar niet inhoudelijk op is gereageerd, klantenservice is wat dat betreft echt bagger. Ai voorspelt nu dat de Soc middennacht op 5% staat terwijl ik zeker weet dat ie makkelijk de nacht doorkomt. Gevolg is dat de batterij morgenochtend als de zon begint te schijnen nog >50% vol is en ik wel vannacht dure stroom van het net heb gebruikt

[ Voor 18% gewijzigd door karel_G_1981 op 26-08-2026 21:28 ]

• Autowiel
  • Registratie: Mei 2009
Ik heb inmiddels ook een Jackery Solarvault 3 max AC binnen. Inmiddels ben ik bezig met de installatie, alleen begrijp ik er weinig van hoe ik de bovenste unit / Max AC moet vergrendelen met de extra batterij. In de handleiding staat het volgende op pagina 73 stap 5:

"5. Verbind SolarVault 3 Pro Max AC en het aangrenzende batterijpakket met elkaar via de vergrendelbare bevestigingen."

Nu is deze WEL te bevestigen met behulp van de schroef op de batterij, maar ik zie geen enkele mogelijkheid om hem te bevestigen / haken / vergrendelen op de Pro Max AC zelf.

Heeft iemand enig idee? Hoe hebben anderen dit gedaan? Alvast bedankt!

Handleiding Jackery, zie pagina 73, stap 5
Printscreen van betreffende pagina uit de handleiding

Update: inmiddels is het duidelijk. Je moet ook 2 schroefjes in de Max AC doen. Dan kan je het beugeltje bevestigen aan de muurbeugel van de batterij

[ Voor 35% gewijzigd door Autowiel op 27-08-2026 11:07 ]

• karel_G_1981
De AI heeft alweer een compleet foute voorspelling van de SOC gedaan. Zou hij er ooit leren ? :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKx2Za5hn1tCPpfqeutfCag9Bk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ybzA5Yb1YaqPLqGnxHE9TZ6.jpg?f=fotoalbum_large

• mrme12345
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Wij kregen van Jackery de informatie dat de parallel functie uitgesteld is naar midden november vanwege langere veiligheids- en optimalisatie testen die nodig zijn. Wel teleurstellend, maar veiligheid gaat natuurlijk boven alles.

Notice on the SolarVault 3 Parallel Connection Feature

Jackery previously planned to release the parallel connection feature for the SolarVault 3 series in September.

Based on the latest testing and validation across real-world usage scenarios, we have decided to extend the validation and optimization period to further ensure the feature delivers the stability, reliability, and safety we expect across different system configurations and home energy environments.

As a result, the official release has been rescheduled from September to mid-November.

Parallel connection is an important capability of the SolarVault 3 series. Before making it available to users, we want to complete sufficient testing and system optimization to ensure it meets Jackery’s product standards and delivers a reliable long-term experience.

We understand that this change may affect some users’ plans, and we sincerely apologize for the additional wait and any inconvenience caused.

Testing and optimization are progressing, and we will share further updates through our official channels as they become available.

Thank you for your understanding, patience, and continued support of Jackery.

energienerds.nl

• dodo1001
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:20
Dank je voor deze update, enig idee of dat ook voor 3-fase koppeling dan geldt?

Wat zijn mogelijke workarounds om de systemen toch maximaal te kunnen gebruiken zonder dat deze elkaar laden/ontladen? Op dit moment doe ik dit met een customized mapping 10:00-16:00 laden, daarna per systeem 1000W ontladen. Nadeel hiervan is dat er niet naar de opgewekte energie dmv zonnepanelen gekeken wordt.

• Olimar1980
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 18:49
mrme12345 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:07:
Wij kregen van Jackery de informatie dat de parallel functie uitgesteld is naar midden november vanwege langere veiligheids- en optimalisatie testen die nodig zijn. Wel teleurstellend, maar veiligheid gaat natuurlijk boven alles.

Jackery previously planned to release the parallel connection feature for the SolarVault 3 series in September.

Based on the latest testing and validation across real-world usage scenarios, we have decided to extend the validation and optimization period to further ensure the feature delivers the stability, reliability, and safety we expect across different system configurations and home energy environments.

As a result, the official release has been rescheduled from September to mid-November.

Parallel connection is an important capability of the SolarVault 3 series. Before making it available to users, we want to complete sufficient testing and system optimization to ensure it meets Jackery’s product standards and delivers a reliable long-term experience.

We understand that this change may affect some users’ plans, and we sincerely apologize for the additional wait and any inconvenience caused.

Testing and optimization are progressing, and we will share further updates through our official channels as they become available.

Hmmm. Ik heb er een hard hoofd in. Die AI modus is ook gewoon als ongeteste troep live gezet. Ik vrees dat ze het qua software gewoon niet op de rit krijgen. Ik begreep van de support ook dat er geen developers zijn die Engels spreken en dat het allemaal heel lastig communiceren is.

• Olimar1980
De oorspronkelijke planning was om het in juli op te leveren. Dus dit is niet de eerste keer uitstel.

Benieuwd of ze batterijen terug gaan nemen als deze functionaliteit niet gaat werken. Want ik had mijn unit niet gekocht als ik deze niet nog kon uitbreiden.

• RobHop
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:07
mrme12345 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:07:

Wordt wel uitstel op uitstel op uitstel zo… erg vervelend gezien ik er 2 heb staan en heb gevaren op de advertentie dat ze in parallel te gebruiken zijn.

heb je toevallig ook een update vwb de homey integratie? Die stond volgens de laatste berichtgeving op eind augustus, dus nu.

• mrme12345
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
RobHop schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:17:
[...]

Wordt wel uitstel op uitstel op uitstel zo… erg vervelend gezien ik er 2 heb staan en heb gevaren op de advertentie dat ze in parallel te gebruiken zijn.

heb je toevallig ook een update vwb de homey integratie? Die stond volgens de laatste berichtgeving op eind augustus, dus nu.
Nee daar hebben ze niets over gezegd, dus ik neem aan dat die planning nog steeds staat

energienerds.nl

• mijn_ec4
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 29-08 19:27
Afgelopen donderdag de levering van iBood binnengekregen: 7.56kW. Installatie liep soepel, na een kwartier was de unit in de lucht inclusief firmware update. Aangesloten met de Jackery P1 meter (naast de HW) en main unit via ethernet.

De koppeling met Home Assistant via MQTT was even puzzelen, maar volgens mij vooral omdat ik dit nooit eerder heb gebruikt. In de eerste uren een paar keer hickups, maar daarna zo te zien 24/7 connected. Ik ben nu bezig met het aanpassen van mijn dashboards en de utility meters om nette verbruik van batterij, zon en net netjes op een rij te krijgen inclusief long-term statistieken. Er zijn wel wat inconsistenties met en beschikbare entiteiten waardoor ik zelf wat templates moest aanmaken (bv voor geladen/ontladen kW voor de main unit; er is alleen voor het hele pakket en per extra batterij standaard beschikbaar). Je zou verwachten dat dit in de nabijen toekomst wel wordt uitgebreid.

Eerste indruk is zeker positief.

[ Voor 20% gewijzigd door mijn_ec4 op 29-08-2026 19:27 ]

Citroen e-C4 / 23 zonnepanelen met SMA / Home Assistant / Jackery SolarVault 3 Pro Max AC 7.56kW

• Reaper.JA2
Wist trouwens niet dat de NOM modus ook stroom inkocht op dynamisch tarief, maar doet het dus wel.

Als dat ook zo is, wat is dan de meerwaarde van de AI modus?

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Reaper.JA2 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:49:
Wist trouwens niet dat de NOM modus ook stroom inkocht op dynamisch tarief, maar doet het dus wel.

Vreemd, mijne doet dat niet.

• karel_G_1981
Reaper.JA2 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:49:

Wat is NOM ? Ik heb die modus niet ???

• Wallie

Wallie

Herr

karel_G_1981 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:50:
[...]

Wat is NOM ? Ik heb die modus niet ???
Nul Op (de) Meter. Is de self consumption optie in de app.

• karel_G_1981
Wallie schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 21:01:
[...]

Nul Op (de) Meter. Is de self consumption optie in de app.
Ah die , maar Die koopt niks in bij mij

• Wallie

Wallie

Herr

Klopt, die slaat op wat je zonnepanelen teveel aan je huis leveren (ter voorkoming dat je gaat terugleveren), en levert aan je huis als je meer nodig hebt dan dat je zonnepanelen produceren.

Ik heb de Jackery (via de iBood aanbieding) ook sinds vanmiddag werkend ;)

• Olimar1980
Hier met home assistant en wat hulp van Claude de batterij zelf maar wat slimmer gemaakt. Met de onofficiële HA integratie en wat slim gebruik van de beperkte bedieningsopties is er al best veel mogelijk:

- Als er meer in de batterij zit dan mijn normale nachtverbruik, dan ontlaadt de batterij op de vier duurste kwartieren in de avond tot deze een soc van 70% bereikt en schakelt dan terug naar zelfverbruik.

- De batterij gaat ook automatisch naar stand-by als mijn EV met 11 kw gaat laden, zodat de batterij niet leeggetrokken wordt. En schakelt terug naar zelfverbruik zodra het laden stopt

- En voor de winter ook alvast ingesteld dat de batterij op de 3 goedkoopste uren oplaadt als het prijsverschil binnen 24 uur groter is dan 25% en er te weinig opbrengst van de zonnepanelen wordt voorspeld.

Als ik dit zonder voorkennis in een paar avonden kan fixen, wat is er dan voor Jackery zo ingewikkeld om gewoon een AI modus te maken die iets slims doet?

• karel_G_1981
Olimar1980 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 21:57:
Hier met home assistant en wat hulp van Claude de batterij zelf maar wat slimmer gemaakt. Met de onofficiële HA integratie en wat slim gebruik van de beperkte bedieningsopties is er al best veel mogelijk:

- Als er meer in de batterij zit dan mijn normale nachtverbruik, dan ontlaadt de batterij op de vier duurste kwartieren in de avond tot deze een soc van 70% bereikt en schakelt dan terug naar zelfverbruik.

- De batterij gaat ook automatisch naar stand-by als mijn EV met 11 kw gaat laden, zodat de batterij niet leeggetrokken wordt. En schakelt terug naar zelfverbruik zodra het laden stopt

- En voor de winter ook alvast ingesteld dat de batterij op de 3 goedkoopste uren oplaadt als het prijsverschil binnen 24 uur groter is dan 25% en er te weinig opbrengst van de zonnepanelen wordt voorspeld.

Als ik dit zonder voorkennis in een paar avonden kan fixen, wat is er dan voor Jackery zo ingewikkeld om gewoon een AI modus te maken die iets slims doet?
Yess wat ik al zei de HW is goed , er mankeert wat aan het SW team . Kun jij niet free lance wat regelen met jackery ?

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Hoe forceer jij het ontladen?

• Wallie

Wallie

Herr

Ik heb sinds zondag een Jackery in gebruik, en ik merkte dat hij 's nachts heel snel 'leeg' is gegaan (zeg maar van 30% naar 10% in een paar min), alsof hij niet goed gekalibreerd is. Ik weet dat de Zendure's bij ingebruikname zichzelf helemaal opladen om te kalibreren, maar ik bij de Jackery gebeurde dit niet. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?

• Olimar1980
Dat kan inderdaad niet. Ik heb als workaround in mijn 'Aangepaste modus' tijden ingesteld om te laden en ontladen. Een nachtblok van 01:00 tot 05:30 om op te laden, omdat dit eigenlijk altijd de uren zijn waarop de tarieven in de winter het laagste zijn. En twee blokken rondom de avond- en ochtendpieken waarop de batterij ontlaadt.

Als mijn scriptje de batterij op laden of ontladen wil zetten dan schakelt die gewoon de modus om van 'Zelfverbruik' naar 'Aangepaste modus' en dan wordt er wel even gecontroleerd of er dan ook inderdaad geladen of ontladen wordt zoals de bedoeling is. Als dit niet zo is, dan schakelt de batterij terug en krijg ik een melding dat de uren in de aangepaste modus niet kloppen. Ik hoop dat dit in de praktijk maar weinig voor zal komen.

Het zou natuurlijk fijner zijn als de home assistant integratie nog wat meer directe bedieningsmogelijkheden krijgt. Hopelijk komt dat nog.

• Roog1317
Olimar1980 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:05:
[...]

Dat kan inderdaad niet. Ik heb als workaround in mijn 'Aangepaste modus' tijden ingesteld om te laden en ontladen. Een nachtblok van 01:00 tot 05:30 om op te laden, omdat dit eigenlijk altijd de uren zijn waarop de tarieven in de winter het laagste zijn. En twee blokken rondom de avond- en ochtendpieken waarop de batterij ontlaadt.

Als mijn scriptje de batterij op laden of ontladen wil zetten dan schakelt die gewoon de modus om van 'Zelfverbruik' naar 'Aangepaste modus' en dan wordt er wel even gecontroleerd of er dan ook inderdaad geladen of ontladen wordt zoals de bedoeling is. Als dit niet zo is, dan schakelt de batterij terug en krijg ik een melding dat de uren in de aangepaste modus niet kloppen. Ik hoop dat dit in de praktijk maar weinig voor zal komen.

Het zou natuurlijk fijner zijn als de home assistant integratie nog wat meer directe bedieningsmogelijkheden krijgt. Hopelijk komt dat nog.
Ik gebruik dezelfde opzet. Welke tijden hanteer je voor de ochtend en avond pieken?

• Olimar1980
Roog1317 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 15:34:
[...]

Ik gebruik dezelfde opzet. Welke tijden hanteer je voor de ochtend en avond pieken?
Ruime blokken, want het scriptje bepaalt toch wanneer er echt ontladen wordt. Dus 18-00:00 en 05:30-09:30 uur.

• t512857
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 17:34
Sinds een paar dagen heb ik een Solarvault 3 Pro Max AC, maar die heb ik per ongeluk aan de "gewone" Jackery app gehangen ipv de Jackery Home app. Als ik nu het systeem met de Jackery Home app wil koppelen lukt dat niet. De app herkent het systeem niet via de Bluetooth. Reset via de IoT knop helpt niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?

• prakka
  • Laatst online: 18:59
t512857 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:47:
Sinds een paar dagen heb ik een Solarvault 3 Pro Max AC, maar die heb ik per ongeluk aan de "gewone" Jackery app gehangen ipv de Jackery Home app. Als ik nu het systeem met de Jackery Home app wil koppelen lukt dat niet. De app herkent het systeem niet via de Bluetooth. Reset via de IoT knop helpt niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Volgens mij is Jackery home de oude app, ik heb zelf ook de Jackery app en niet de home.

• t512857
prakka schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:59:
[...]

Volgens mij is Jackery home de oude app, ik heb zelf ook de Jackery app en niet de home.
Dank je voor de reactie.
Mij is verteld dat het andersom was. In gewone Jackery app kan ik geen dynamische tarieven koppelen aan de app. Als ik dat wil doen kom ik op een engelstalige pagine waar ik mijn locatiegegevns moet invullen, maar daarna een foutcode.
Aangezien ik de dynamische tarieven niet kan koppelen heb ik de app nu maar op NOM ingesteld.

• prakka
t512857 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:54:
[...]

Dank je voor de reactie.
Mij is verteld dat het andersom was. In gewone Jackery app kan ik geen dynamische tarieven koppelen aan de app. Als ik dat wil doen kom ik op een engelstalige pagine waar ik mijn locatiegegevns moet invullen, maar daarna een foutcode.
Aangezien ik de dynamische tarieven niet kan koppelen heb ik de app nu maar op NOM ingesteld.
Daar kom ik ook op, alleen na het invullen van de locatie krijg ik geen foutmelding maar een keuze scherm tussen de leveranciers.

• TeKa_2
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 12:40

Wat goed! Kun je de automatiseringen delen met mij? Ik kom er (nog) niet aan uit.

• t512857
prakka schreef op woensdag 2 september 2026 @ 11:15:
[...]

Daar kom ik ook op, alleen na het invullen van de locatie krijg ik geen foutmelding maar een keuze scherm tussen de leveranciers.
Welke versie van de app heb je? Ik heb versie 2.4.1.

Misschien gaat opnieuw installeren een oplossing zijn.

• prakka
t512857 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 13:58:
[...]

Welke versie van de app heb je? Ik heb versie 2.4.1.

Misschien gaat opnieuw installeren een oplossing zijn.
Android en inderdaad 2.4.1 heb je geen dns blocker of vpn aan

• t512857
Nee, ik heb geen DNS blocker of VPN op mijn telefoon. Dat zou het niet kunnen zijn dus.
Het enige, dat ik mis is het laden van tarieven, maar als je er over nadenkt is dat helemaal niet nodig. In de aangepaste modus kun je instellen wat de batterij moet doen. Daar heb je geen tarieven voor nodig. Die leest hij toch niet. En de AI modus lijkt ook niet verstandig om te kiezen.

Ik ga het volgende doen met mijn dynamische contract:
In de lente en zomermaandan zet ik de app op Zelfverbruik.
In de herfst en winter zet ik de aangepaste mosus aan en laat de batterij laden tussen 01:00 en 05:00u

• Wallie

Wallie

Herr

Meer mensen die het issue hebben dat de P1 meter van Jackery soms de wifi verbinding verliest? Hij zit hier op een dedicated 2.4 netwerk, maar om de paar dagen is ie de verbinding kwijt, moet ik hem via de app weer op de Wifi aanmelden.

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:14
Verbinding verliezen doet hij niet, maar ontvangst is belabberd.
De P1 meter van HomeWizrd op zelfde plek geeft 98% signaalsterkte..

• Crusader
  • Laatst online: 14:33

Crusader

Arc Nature

Fanman schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:48:
Verbinding verliezen doet hij niet, maar ontvangst is belabberd.
De P1 meter van HomeWizrd op zelfde plek geeft 98% signaalsterkte..
Waarom zou je de Jackery P1 meter gebruiken als je HomeWizard hebt?
Ik heb die Jackery P1 meter nog nieuw in de doos zitten, HomeWizard P1 doet het top hier.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:14
Ik dacht native integratie is altijd beter dan integratie met derden.
Zo langzamerhand begin ik dat wat te herevalueren in deze

• karel_G_1981
Wallie schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:40:
Meer mensen die het issue hebben dat de P1 meter van Jackery soms de wifi verbinding verliest? Hij zit hier op een dedicated 2.4 netwerk, maar om de paar dagen is ie de verbinding kwijt, moet ik hem via de app weer op de Wifi aanmelden.
Die jackery p1 werkt hier helemaal niet. Werkt maar bij een beperkt aantal meters. Gebruik ook de homewizard
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste