• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-03 23:18

GG85

.......

Loek92 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:00:
[...]

Same. En IACK (partner) en aftrek wegens pensioenbeleggen (bij mezelf) zijn niet te verdelen onderling dus na die 10 minuten kwam ik op 2 hele euro extra teruggaaf })
Had je die 10min beter kunnen gaan werken ;

• Oliebolleke
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 23:47
hoe werkt de inkomstenbelasting met bitcoin nu het verplicht is het aan te geven?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:02
Oliebolleke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:31:
hoe werkt de inkomstenbelasting met bitcoin nu het verplicht is het aan te geven?
Je geeft de waarde van je crypto op in box 3. Is een mooi aanvinkvakje van.

UNOX: The worst operating system

• Oliebolleke
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 23:47
Korvaag schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:49:
[...]

Je geeft de waarde van je crypto op in box 3. Is een mooi aanvinkvakje van.
de waarde fluctueert nogal, dus ik vind het niet zo zwartwit

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:02
Oliebolleke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:53:
[...]

de waarde fluctueert nogal, dus ik vind het niet zo zwartwit
Dat is het wel. Net zoals bij alle andere beleggingen. Je hebt voor al je beleggingen een peildatum op 1 januari. Je heeft dus de waarde op van je spulleboel op 1 januari. Je hoeft dus gelukkig niets te vinden. Er zijn gewoon regels voor.

https://www.belastingdien...mogen/waarde_en_peildatum

https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta

[ Voor 31% gewijzigd door Korvaag op 06-03-2026 00:13 ]

UNOX: The worst operating system

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Oliebolleke schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:31:
Dat was al jaren verplicht ook om aan te geven ;)

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:43
Ik heb hem vandaag ingevuld, maar moest toch het een en ander aanpassen in de vooringevulde gegevens, die van De Giro stonden er niet goed in. Het cashfonds ontbrak compleet, en de groene beleggingen waren op een hoop gegooid met de rest. Nu zal dat op het totaalplaatje voor mij allemaal weinig uitmaken, maar toch jammer dat het niet goed doorkomt.

Ik vind het ook jammer dat ik bepaalde zaken niet 1x op kan geven en dat die dan in alle volgende aangiftes standaard staat. Ik zit in een VvE, dus ik moet mijn deel van het reservefonds op geven, maar dat vergeet ik ieder keer, dus dan zou het fijn zijn als die alvast zonder bedrag klaar staat zodat ik hem niet kan vergeten. En zo heb ik nog wel wat meer puntjes die ik iedere keer vergeet of na moet kijken onder welk kopje dat ook al weer valt, terwijl ze ieder jaar hetzelfde zijn.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Let op: Zorg dat je post plaatst die voor de rest van de deelnemers iets toevoegt. Woz waarden, oordelen of wat je wel of niet en wanneer terugkrijgt doen dat in ieder geval niet.