• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:07

Dennis1812

Amateur prutser

Richh schreef op zondag 1 maart 2026 @ 23:07:
De hele dag niet in kunnen loggen maar in de loop van de avond wou het prima.

Wij zijn vorig jaar ouders geworden en hadden verwacht hier iets over de kinderopvangtoeslag te vinden nu (die hadden we namelijk bewust zo ingevuld dat we niet teveel overgemaakt zouden krijgen). Echter, blijkt dus niet het geval dat dat in je belastingaangifte moet.

Wat we wel hebben gedaan, is ons nu bekende jaarinkomen doorgegeven aan mijn.toeslagen.nl, zodat daar de kinderopvangtoeslag verrekend kan worden.
Dat gaat inderdaad via dienst Toeslagen.
Via jaaropgave kdv je totale uren erin en je definitieve inkomen invoeren.

Je zal wel de IACK zien op je aangifte. (Wordt automatisch berekend)

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:47

tha_crazy

Mafketel

CryptoNL schreef op zondag 1 maart 2026 @ 21:03:
[...]

Ik krijg niks terug van België. Wat ik terug moet krijgen is gewoon HRA + notariële kosten en nog wat zaken van mijn vrouw. In België krijgen we ook wat terug en weet je wat nu zo gek is? Voor België ben ik ook grensarbeider en die doen er MAXIMAAL 3-4 maanden over, maar NL 5 jaar?

Dit is niet eenmalig 5 jaar he? De aangifte van dit jaar, daar moet ik ook weer 5 jaar op wachten en volgend jaar opnieuw etc etc.
Dit heeft puur te maken met de doorgifte van België . Dit kan erg lang duren en vandaar die doorloop.
Also, vergeet niet je Belgische salaris om te rekenen naar een Nederlandse, dit kan je anders nog wel wat geld kosten/opleveren.
Bron: Een Belgische vrouw die jaren in Antwerpen gewerkt heeft.
Elke keer 3 jaar moeten wachten, ook omdat haar salaris dus omgerekend moest worden naar een Nederlands salaris. Aangiftes in België zijn niet zo simpel als in Nederland kan ik je vertellen, zij had daarvoor ook elk jaar in België hulp nodig bij de aangifte.
Dit zal ook niet gaan veranderen de komende jaren. Ben blij dat ze in NL werkt tegenwoordig, scheelt me een adviseur elk jaar.
Wees maar blij dat je geen belg bent die naar NL is gekomen, als er iets is wordt je niet geïnformeerd, adressen worden niet tot laat aangepast en voor alles kan je naar de ambassade waar de wachttijden MAANDEN zijn. Tenzij je het nog het geluk hebt dat je het bij je oude woonplaats geregeld kan krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 01-03-2026 23:17 ]

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:37
djmuggs schreef op zondag 1 maart 2026 @ 22:24:
[...]

Nu alleennog de mensen en kennis om dit allemaal juist toe te passen.

Als ik zie wat de BD wel en niet kan is triest.
Belasting verhogen kan in een oogwenk, verlagen is te complex en de IT kan het niet aan.
En intussen maar miljoenen overmaken naar Big Tech voor de simpelste zaken, zoals de werkplek van de BD ambtenaar.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• Flatisa
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:16
CryptoNL schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:06:
Ik heb even een vraag die misschien door eventuele experts te beantwoorden is, want met de Belastingdienst zelf kom ik er niet uit ( meerdere mensen daar gesproken, ook telefonisch en op kantoor Breda ).

Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met werken in Belgie. Wat ik vooraf niet wist is dat je dus langer op je geld mag wachten, omdat je grensarbeider bent. Nu vind ik hier iets van, namelijk dat het riekt naar discriminatie. Mijn buurman krijgt namelijk direct zijn HRA na aangifte en ik mag er, omdat ik toevallig in Belgie werk MAXIMAAL 5 jaar op wachten. Mijn vrouw werkt overigens gewoon in Nederland en we wonen ook in Nederland.

Nu wachten wij al 2 jaar op een flinke som geld ( huis verkocht, gekocht etc etc ), maar er gebeurt gewoonweg niets. Nu gaf de BD bij ons fysieke bezoek wel aan dat een gecombineerde aangifte ( BE en NL ) gecompliceerd KAN zijn, maar dat is in ons geval helemaal niet zo. Sterker nog hij is vrij recht toe recht aan.

Waarom wordt hier onderscheid in gemaakt en wat kunnen wij doen om ons geld sneller te krijgen? Bizar dat dit anno 2026 nog zo is en echt eerlijk is het niet.
Je krijgt er in ieder geval belastingrente over geloof ik. Mijn vader heeft dit ook lang gehad. Wat ik er van begrijp is dat als je recht hebt op de algemene compensatieregeling je aangifte altijd via Belastingdienst Breda gaat. Handmatig.

Kun je geen voorlopige aanslag aanvragen voor in ieder geval dit jaar?

• R_Zwart
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 07:48
djmuggs schreef op zondag 1 maart 2026 @ 22:24:
[...]

Nu alleennog de mensen en kennis om dit allemaal juist toe te passen.

Als ik zie wat de BD wel en niet kan is triest.
Belasting verhogen kan in een oogwenk, verlagen is te complex en de IT kan het niet aan.
En intussen maar miljoenen overmaken naar Big Tech voor de simpelste zaken, zoals de werkplek van de BD ambtenaar.
Belasting verlagen kan ook gewoon snel, beetje populistisch zoals jij het beschrijft. En dat wordt ook regelmatig gedaan. Het probleem is dat structuren niet zomaar verandert kunnen worden. Bijvoorbeeld het introduceren van nul tarief voor BTW kan niet omdat slechts het normale tarief en het verlaagde tarief kan worden ingesteld. En als je even nadenkt heeft een derde tarief toevoegen ook best wel wat impact. Je moet immers ook kunnen controleren of het wel voor de juiste zaken wordt gebruikt.

• R_Zwart
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 07:48
GG85 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 09:35:
[...]

Eens, hoewel in de tijd van virtual machines zou je zeggen dat voor een week een paar extra VM's opstarten in de cloud ook geen probleem moet zijn.

Ik wil gewoon aangifte doen 8) :9~ O-)
Of je nu cloud technologie gebruikt of gewoon server capaciteit neer zet maakt toch niet uit? Ik neem aan dat je niet bedoelt dat onze belastinggegevens bij een externe cloud provider opgeslagen moeten gaan worden…..

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:07

Dennis1812

Amateur prutser

R_Zwart schreef op maandag 2 maart 2026 @ 07:43:
[...]

Belasting verlagen kan ook gewoon snel, beetje populistisch zoals jij het beschrijft. En dat wordt ook regelmatig gedaan. Het probleem is dat structuren niet zomaar verandert kunnen worden. Bijvoorbeeld het introduceren van nul tarief voor BTW kan niet omdat slechts het normale tarief en het verlaagde tarief kan worden ingesteld. En als je even nadenkt heeft een derde tarief toevoegen ook best wel wat impact. Je moet immers ook kunnen controleren of het wel voor de juiste zaken wordt gebruikt.
Groente/fruit/voedingsmiddelen (nu 9% meen ik) kan prima ipv op 0 dan op 0,01 gezet worden natuurlijk.

Dat was meen ik het hele probleem. Dat ze eten goedkoper wilden maken maar het allemaal moeilijk was en daarom niet lukte.
Maargoed. Offtopic voor hier.

Vannacht in de nachtdienst alle aftrek zorgkosten op een rijtje gezet. Als ik vanmiddag wakker ben maar eens indienen denk ik.
De drempel voor zorgkosten mag wel wat lager wat mij betreft..

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
Dat is wat vreemd geformuleerd.
"De rente die je ontvangt op je spaarrekening wordt belast in het jaar waarin deze is ontvangen. Voor de aangifte over het belastingjaar 2025, kijk je naar de rente die je in 2024 hebt ontvangen. Dit houdt in dat alle rente die je in dat jaar hebt bijgeschreven op je spaarrekening, van invloed zal zijn op je aangifte"
De eerste twee zinnen zijn in tegenspraak met elkaar.
In de situatie van de fictieve box 3 heffing wordt de rente niet belast. Het gaat om het saldo van 1-1-2025. Of dat gestegen is door stortingen of door rentevergoeding is niet relevant.
Bij het rekenen met werkelijk rendement geldt de eerste zin. De rente die je ontvangt in het belastingjaar is van belang. Maar voor de aangifte over 2025 is dat dus de rechter die je in 2025 ontvangt. Niet wat in de tweede zijn staat.

Je hoeft dus alleen rente op te geven als je wil kijken of het werkelijk rendement gunstiger is dan het fictieve rendement. Maar de rente die je dan expliciet opgeeft, is de rente die je in 2025 hebt ontvangen. Niet in 2024.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dacht vanmorgen wel te kunnen inloggen om een concept aangifte te doen, maar helaas.

Elect a clown, expect a circus.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

GG85

.......

Ik blijf de IACK een vreemde vinden: die wordt ergens automatisch bij de minstverdienende in een regel genoemd en dat is het dan?
Maar in de tabel met teruggaaf over verdelen komt hij niet terug (zoals bijv de hypotheekrenteaftrek)?
Dat is toch raar? Elke teruggaaf zoals dividend en hypotheekrente kan je netjes verdelen maar bij de IACK krijg je niet eens te zien wat de impact is en hoeveel het scheelt.

Mijn vrouw en ik hebben relatief gescheiden financiën em we verdelen de teruggaaf dan ook altijd.
Tot nu toe de IACK nooit meegenomen (ik kreeg hem ene paar jaar, nu zij) maar sec zou dat natuurlijk wel "moeten". Maar hoe dan?
49,5% van het bedrag pakken en dat van de teruggaaf van de minstverdienende aftrekken?

(PS. Ben niet op zoek naar een discussie over hoe wij de financieren doen in de relatie maar hoe feitelijk om te gaan met de IACK als je financiën zou willen scheiden)

• Rubbergrover1
GG85 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:31:
Ik blijf de IACK een vreemde vinden: die wordt ergens automatisch bij de minstverdienende in een regel genoemd en dat is het dan?
Maar in de tabel met teruggaaf over verdelen komt hij niet terug (zoals bijv de hypotheekrenteaftrek)?
Dat is toch raar? Elke teruggaaf zoals dividend en hypotheekrente kan je netjes verdelen maar bij de IACK krijg je niet eens te zien wat de impact is en hoeveel het scheelt.

Mijn vrouw en ik hebben relatief gescheiden financiën em we verdelen de teruggaaf dan ook altijd.
Tot nu toe de IACK nooit meegenomen (ik kreeg hem ene paar jaar, nu zij) maar sec zou dat natuurlijk wel "moeten". Maar hoe dan?
49,5% van het bedrag pakken en dat van de teruggaaf van de minstverdienende aftrekken?

(PS. Ben niet op zoek naar een discussie over hoe wij de financieren doen in de relatie maar hoe feitelijk om te gaan met de IACK als je financiën zou willen scheiden)
Het is niet raar omdat het bij de IACK niet gaat over het totale inkomen, maar over het arbeidsinkomen. De verdeling van renteaftrek en box 3 heeft daar dus geen impact op.

• GG85

GG85

.......

Slasher schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:21:
Dacht vanmorgen wel te kunnen inloggen om een concept aangifte te doen, maar helaas.
Hier rond etenstijd gisteravond toch gelukt.

Moet nog even wat zaken nakijken want heb ~32k ingelegd in lijfrente (geen bedrijfspensioen) maar krijg ~21k terug (inclusief 1800 hypotheekrente).
Ging een beetje uit van 32k*0,495 + 1800 = 17,5k ?

Verder geen aftrekposten en geen voorlopige aanslag betaald of iets. Geel rechttoe rechtaan.

[ Voor 9% gewijzigd door GG85 op 02-03-2026 08:40 ]

• GG85

GG85

.......

Rubbergrover1 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:33:
[...]

Het is niet raar omdat het bij de IACK niet gaat over het totale inkomen, maar over het arbeidsinkomen. De verdeling van renteaftrek en box 3 heeft daar dus geen impact op.
Nee begrijp ik (dat het box 1 is en niet 3) maar het is toch een aftrekpost die je zou moeten kunnen verdelen?
Niet dat we het onderling willen "rechttrekken" maar het is toch vreemd dat als je zeg beiden 120k verdient de persoon die net het minste verdient ineens een paar duizend minder belasting betaald?
"De minst verdienende partner" lijkt niet echt een idee achter te zitten dan een soort "aanrechtsubsidie maar je moet wel werken"?

Edit: lees zelfs dat als je inkomen exact gelijk is de oudste de korting krijgt 😅. Laat mensen het lekker zelf verdelen

[ Voor 8% gewijzigd door GG85 op 02-03-2026 08:42 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Wat is dat toch met mensen die perse op 1 maart aangifte willen doen? Je krijgt het totaal niet eerder terug.
Ik doe het altijd in de tweede of derde week en ik heb het wel eens sneller terug gekregen dan iemand die het op 1 maart deed.

Ik als Nederlander zeg dat het typisch Nederlands gedrag is.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Rubbergrover1
GG85 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:39:
[...]

Nee begrijp ik maar het is toch een aftrekpost die je zou moeten kunnen verdelen?
Niet dat we het onderling willen "rechttrekken" maar het is toch vreemd dat als je zeg beiden 120k verdient de persoon die net het minste verdient ineens een paar duizend minder belasting betaald?
"De minst verdienende partner" lijkt niet echt een idee achter te zitten dan een soort "aanrechtsubsidie maar je moet wel werken"?
Dat is wel een beetje het idee. Vooral voor de situatie waarin een van de partners veel verdient en de ander weinig, is er voor de minst verdienende anders de verleiding om met kleine kinderen dan maar te stoppen met werken. Omdat het toch relatief weinig oplevert. Met die IACK houd je meer mensen aan het werk, wat het weer makkelijker maakt om later, als de kinderen groter zijn, weer meer te gaan werken.

Je kunt die IACK uiteraard ook prima zelf onderling verdelen als je dat wil.

• Rubbergrover1
Agent47 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:42:
Wat is dat toch met mensen die perse op 1 maart aangifte willen doen? Je krijgt het totaal niet eerder terug.
Ik doe het altijd in de tweede of derde week en ik heb het wel eens sneller terug gekregen dan iemand die het op 1 maart deed.

Simpele nieuwsgierigheid. Zelfde reden waarom mensen veel andere dingen nú willen weten en ze niet tot morgen willen wachten.

• GG85

GG85

.......

En wat is het toch met mensen die daar iets van moeten vinden?

Ik hap: ik ben zo een vreemd figuur die aangifte doen leuk vind en het allemaal wil snappen.
Dat het dan de 1e niet kan is reden om lekker Nederlands even te klagen (kaliber "wat een slecht weer vandaag" bij de koffieautomaat). Niet dat ik wil dat de BD miljoenen investeert voor 1 maart alleen maar toch, vind aangifte doen de 1e gewoon leuk. Boeien

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:58:
Zou iemand me kunnen helpen met de WOZ waarde van mijn aangekochte nieuwbouwwoning. Ik ben op 10-10-2025 eigenaar geworden van de bouwgrond maar heb geen WOZ beschikking gehad van de gemeente, bij het WOZ waardeloket is ook geen WOZ waarde bekend. De bouw is pas in 2026 begonnen. De belastingaangifte vraagt toch om een WOZ waarde met waardepeildatum 1-jan-2024. Kan ik hiervoor de koopsom van de bouwgrond gebruiken op 10-10-2025, en zou ik deze eventueel nog moeten corrigeren met een percentage omdat de huizenprijzen tussen 1-1-2024 en 10-10-2025 toch behoorlijk gestegen zijn?
Je mag zelf een waarde opgeven, ik zelf neem dan doorgaans gewoon de koopprijs van de grond.

Uiteindelijk maakt het ook niet uit, want het is een toekomstig hoofdverblijf en dus wordt er ook geen eigenwoningforfait over berekend (dat moet je dus wel goed invullen). Dus of je nu een ton of een miljoen invult, het heeft geen impact onderaan de streep.

vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser

• GG85

GG85

.......

Rubbergrover1 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:43:
[...]

...

Je kunt die IACK uiteraard ook prima zelf onderling verdelen als je dat wil.
Begrijp ik maar zet het dan in het verdeellijstje of maak inzichtelijk wat de nettowaarde is.
Nu is het een regeltje ergens verscholen met een bruto bedrag.

• JanHenk
  • Niet online
GG85 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:47:
[...]

Begrijp ik maar zet het dan in het verdeellijstje of maak inzichtelijk wat de nettowaarde is.
Nu is het een regeltje ergens verscholen met een bruto bedrag.
De IACK is een heffingskorting, dus netto. Dat maakt het wel makkelijk...

• GG85

GG85

.......

JanHenk schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:48:
[...]

De IACK is een heffingskorting, dus netto. Dat maakt het wel makkelijk...
Hmm serieus? Dank!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Eens hoor, maar in mijn omgeving gaan ze er prat om dit zo snel mogelijk te doen want dan heb je het snel terug, waar ze dan ook heilig in geloven.

Elect a clown, expect a circus.

• Rubbergrover1
Slasher schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:52:
[...]

Eens hoor, maar in mijn omgeving gaan ze er prat om dit zo snel mogelijk te doen want dan heb je het snel terug, waar ze dan ook heilig in geloven.
Tsja, van mensen die uitgaan van verkeerde vooronderstellingen zou ik me niet zo heel veel aantrekken.

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:05

Aganim

I have a cunning plan..

GG85 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 08:45:
[...]

En wat is het toch met mensen die daar iets van moeten vinden?

Ik hap: ik ben zo een vreemd figuur die aangifte doen leuk vind en het allemaal wil snappen.
Dat het dan de 1e niet kan is reden om lekker Nederlands even te klagen (kaliber "wat een slecht weer vandaag" bij de koffieautomaat). Niet dat ik wil dat de BD miljoenen investeert voor 1 maart alleen maar toch, vind aangifte doen de 1e gewoon leuk. Boeien
Die mensen klagen ook gewoon even graag. :P

Maar iets serieuzer, persoonlijk heb ik geen problemen met mensen die het jammer vinden dat de aangifte niet op 1 maart lukt. Ik heb wel problemen met het niveau 'wat een bende bij de BD, kan ik weer geen aangifte doen op de 1e dag' alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat de BD mogelijk maakt dat honderduizenden Nederlanders op dag 1 even de aangifte er doorheen rammen.

Er kan best een hoop geschaald worden, maar ieder systeem heeft zijn bottlenecks en er komt een punt waarbij het oplossen van die punten simpelweg zonde van het geld is. Het is prima acceptabel dat niet iedereen er doorheen komt en het de komende week nog eens moet proberen, we hebben niet voor niets 2 maanden de tijd.

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:48
Vraagje over IACK;

Ik heb werk uit arbeid, meer dan 32.2k zoals in de voorwaarden staat. Mijn vriendin en fiscale partner heeft een WW uitkering zonder dat zij dienstverband heeft. Zij heeft dus geen recht op IACK als ik het goed lees.

https://www.belastingdien...skorting/inkomen_uit_werk

Want geen arbeidsinkomen.

Verder voldoe ik zelf aan alle voorwaarden. Maar ik krijg de IACK niet. klopt dat wel? Ik lees nergens dat beide ouders/fiscale partners inkomen uit arbeid moeten hebben?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Aschtra schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:18:
Vraagje over IACK;

Ik heb werk uit arbeid, meer dan 32.2k zoals in de voorwaarden staat. Mijn vriendin en fiscale partner heeft een WW uitkering zonder dat zij dienstverband heeft. Zij heeft dus geen recht op IACK als ik het goed lees.

Verder voldoe ik zelf aan alle voorwaarden. Maar ik krijg de IACK niet. klopt dat wel? Ik lees nergens dat beide ouders/fiscale partners inkomen uit arbeid moeten hebben?
Als je zelf voldoet, kan het zijn dat je kind niet voldoet?

De beschrijving van IACK staat hier iig inclusief voorwaardes voor jou en het kind:
https://www.belastingdien...kelijke-combinatiekorting

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Aschtra
YakuzA schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:22:
[...]

Als je zelf voldoet, kan het zijn dat je kind niet voldoet?

De beschrijving van IACK staat hier iig:
https://www.belastingdien...kelijke-combinatiekorting
Mijn kinderen zijn (in 2025) 3 en 1 jaar oud en wonen al die tijd al op het adres waar we nu wonen. Zijn geen meer voorwaarden volgens mij.

Mijn vriendin heeft in 2025 zowel ziektewet als WW uitkering gehad. De WW uitkering is wel hoger dan het minimale bedrag voor de IACK.

[ Voor 10% gewijzigd door Aschtra op 02-03-2026 09:25 ]

• JanHenk
  • Niet online
Aschtra schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:23:
[...]

Mijn kinderen zijn (in 2025) 3 en 1 jaar oud en wonen al die tijd al op het adres waar we nu wonen. Zijn geen meer voorwaarden volgens mij.

Mijn vriendin heeft in 2025 zowel ziektewet als WW uitkering gehad. De WW uitkering is wel hoger dan het minimale bedrag voor de IACK.
Jij hebt een hoger arbeidsinkomen dan je fiscaal partner, op basis daarvan kom jij niet in aanmerking.

En je fiscaal partner heeft onvoldoende arbeidsinkomen om de drempel te halen. Die uitkeringen tellen niet als arbeidsinkomen. (Ziektewet eventueel nog als dat onder een dienstverband, dus loon, was).

• Rubbergrover1
Aschtra schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:18:
Vraagje over IACK;

Nou nee, je voldoet niet aan de voorwaarden. Een van de voorwaarden is: "u hebt een lager arbeidsinkomen dan uw fiscale partner."

Omdat je fiscale partner een arbeidsinkomen van 0 heeft, heb je geen lager arbeidsinkomen dan je fiscale partner. Dus geen recht op IACK.
Andersom, je fiscale partner heeft wel een lager arbeidsinkomen dan jij (want nul), maar je fiscale partner heeft een arbeidsinkomen dat niet boven het vastgestelde bedrag uitkomt. Dus geen recht op IACK.

• Aschtra
Oh op die manier. Ik dacht ergens als er geen inkomen was van de partner dat er dan niets te vergelijken valt en dat het automatisch naar mij ging.

Rip paar duizend euro 😭

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000

Reinier

\o/

Tja het is nou eenmaal een korting voor werkende ouders.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Graag ontopic reageren: dus over de belastingaangifte inkomstenbelasting 2025. Wat je van het belastingstelsel, de politiek etc vindt, is hier offtopic en zal ik ook verwijderen als t hieronder verder gaat :).
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Let op: Zorg dat je post plaatst die voor de rest van de deelnemers iets toevoegt. Woz waarden, oordelen of wat je wel of niet en wanneer terugkrijgt doen dat in ieder geval niet.