• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24

rapture

Zelfs daar netwerken?

b_g_e schreef op maandag 9 maart 2026 @ 17:04:
Snyder betoogt overigens, dat de oorlog een terroristische aanval in de VS zou kunnen uitlokken, die dan gebruikt zou kunnen worden om de democratie nog verder uit te hollen / de verkiezingen in de herfst te beïnvloeden.
Iets meer dan een week geleden hadden Snyder en Phillips O’Brien gesproken over wat een luchtmacht wel (bestaande regime slopen) of niet (geen inspraak op wat de mensen met wapens gaan doen, welke opvolgers, gaan ze een burgeroorlog uitvechten,... Boots on the ground is nodig om inspraak te hebben op wat het volgende regime wordt) kan doen.
This post contains my conversation with military historian Phillips O’Brien about the U.S. strikes on Iran. Phillips walked us through what air power can and can’t do — it can devastate a regime, but it can’t replace one, and what we’ve likely unleashed is a chaotic internal struggle with no clear plan for what comes next.
https://snyder.substack.com/p/making-sense-of-iran-war
Ze spraken ook over hoe de Amerikaanse verkiezingen uit state niveau weghalen en het federale niveau gaat het toe-eigenen. Een mogelijkheid is Iraanse beïnvloeding (bv trollenfabrieken slaan terug) als argument gebruiken.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:38
YakuzA schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:57:
[...]

*knip*

Verder is het wel slecht van de VS om niet gewoon te melden dat mogelijk gewoon hun fout was en dat ze op de IGRC mikten.
In tegenstelling tot een land als Rusland, zal de VS niet expres scholen mikken, maar voor de militaire doelen gaan.
De VS misschien niet maar Israël is zo verwerpelijk als elk ander bananen land. Dus ook 'foute' intel van Israël kan het zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door NMH op 09-03-2026 20:19 ]

• Wozmro
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Ligt het aan mij als ik denk dat Europa/NAVO momenteel aan het doen is wat ze moet doen?
Boten richting de regio, luchtafweer paraat,... (En waarschijnlijk nog veel andere dingen achter de schermen)

De boel verdedigen waar nodig en toch niet meegaan in de waanzin van de VS/Israël.

Geen simpele evenwichtsoefening. Hopelijk kan het volgehouden worden.

Bij een maatschappelijke discussie gaat het niet over u en mij maar over wat we zouden adviseren aan de volgende generatie.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wozmro schreef op maandag 9 maart 2026 @ 20:13:
Ligt het aan mij als ik denk dat Europa/NAVO momenteel aan het doen is wat ze moet doen?
Boten richting de regio, luchtafweer paraat,... (En waarschijnlijk nog veel andere dingen achter de schermen)

De boel verdedigen waar nodig en toch niet meegaan in de waanzin van de VS/Israël.

Geen simpele evenwichtsoefening. Hopelijk kan het volgehouden worden.
De ballistische raket boven Turkije was ook door ‘NATO defenses’ onderschept.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Topic specifiek beleid
Wat willen we niet zien:
• Elkaar beschuldigen van drogredenen.
• Commentaar over het discussie verloop in het topic.
• Commentaar op andermans postgedrag.
• Ook de discussie over Gaza is nog steeds offtopic.
• Speculatie of samenzweringstheorieën.
• Naamverbasteringen/bijnamen (zoals Bibi voor Netanyahu)
• Memes/grappige plaatjes, dit is een discussietopic
Zie je een post waarvan je denkt dat die niet voldoet aan onze forum/topic regels, maak dan alleen (!) een topic report aan. En laat het dan verder over aan moderatie.