• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:19
spartacusNLD schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:
[...]

Niet een hoesje wat toevallig al eerder verstuurd is?
Op mijn account staat alles nog op stap 4, dus ik hoop dat het gewoon alles samen al is!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
spartacusNLD schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 09:54:
[...]

Moreel of niet. Zelfs als je het abbonement een jaar afneemt is het alsnog goedkoper dan Samsung, met welke code dan ook.. echter wel een werkje om de spullen aan rebuy te verkopen en de cashback te claimen.

Waar staat dat de korting die je krijgt op je toestel onderdeel is van het abbonement of afhankelijk is van het afnemen van het abbonement? Zelf als je toestel bijbetaling op 0 staat bij start abbonement? En hoe verklaar je bij een toestel bijbetaling van 0, dat je dan je telefoon zou moeten terugsturen bij het annuleren van een abbonement, wat eigenlijk sim only geworden is?

Zie ook: Belsimpel: korting bij 100% afkoop toestel?
[...]
Laat ik het anders stellen: waar staat dat je twee overeenkomsten sluit? De levering van de telefoon met korting en het abonnement dat je afsluit zijn samen onderdeel van één overeenkomst die je sluit met Belsimpel. Als je het abonnement opzegt, vervalt de hele overeenkomst. Je kunt niet zonder afspraken met Belsimpel een onderdeel van de overeenkomst opzeggen. Je kunt ook niet zeggen: "ik zeg het abonnement op, stuur de telefoon ook terug, maar de gratis Watch 8 hou ik lekker". Je moet alles terugsturen, en krijgt je geld terug. Het is ook niet voor niets dat er vaak expliciet wordt gezegd dat je bij annulering van het abonnement de simkaart niet terug hoeft te sturen, want formeel gezien zou je die ook moeten retourneren.

In het topic dat je aanhaalt staat nota bene precies bovenstaande in het 'beste antwoord'. Het is koppelverkoop, Belsimpel kan je het toestel goedkoper aanbieden omdat ze een bonus krijgen van de provider voor elk abonnement dat ze verkopen.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:18
Sisatitans schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 10:27:
Juist een mail gehad van Bpost, ik moet normaal gezien volgende week dinsdag een pakje van samsung ontvangen! Spannend!
Ik ook, van Bpost. Ik denk dat het label gewoon al aangemaakt is, maar het toestel pas effectief vrijdag komt.

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

• Of-Aaargh
momenol schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:24:
[...]

Ik ook, van Bpost. Ik denk dat het label gewoon al aangemaakt is, maar het toestel pas effectief vrijdag komt.
Hier ook een bevestiging van de leverdatum:

"Jouw bezorgafspraak voor Samsung is binnen!
Op vrijdag 6 maart 2026 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres"

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18

spartacusNLD

This is Sparta!!

Of-Aaargh schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:19:
[...]

Laat ik het anders stellen: waar staat dat je twee overeenkomsten sluit? De levering van de telefoon met korting en het abonnement dat je afsluit zijn samen onderdeel van één overeenkomst die je sluit met Belsimpel. Als je het abonnement opzegt, vervalt de hele overeenkomst. Je kunt niet zonder afspraken met Belsimpel een onderdeel van de overeenkomst opzeggen. Je kunt ook niet zeggen: "ik zeg het abonnement op, stuur de telefoon ook terug, maar de gratis Watch 8 hou ik lekker". Je moet alles terugsturen, en krijgt je geld terug. Het is ook niet voor niets dat er vaak expliciet wordt gezegd dat je bij annulering van het abonnement de simkaart niet terug hoeft te sturen, want formeel gezien zou je die ook moeten retourneren.

In het topic dat je aanhaalt staat nota bene precies bovenstaande in het 'beste antwoord'. Het is koppelverkoop, Belsimpel kan je het toestel goedkoper aanbieden omdat ze een bonus krijgen van de provider voor elk abonnement dat ze verkopen.
Je zegt dus dat de premie die Belsimpel krijgt vanuit Odido betaald wordt vanuit het abbonement die ik afneem? Iets wat volgens mij niet meer mag in Nederland. Daarom dat tegenwoordig toestel krediet bestaat in de vorm van een maandelijkse toestel betaling. Laat ik juist dat stukje nu al afbetaald hebben bij Odido en Belsimpel. Het kan zijn dat ik appels en peren aan het vergelijken ben, dat zie ik ook in nu.

Verder wel eens met je verhaal. We gaan het zien :) niet geschoten is altijd mis

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:36
Ik heb nog een TKF en een TTE code over, voor de liefhebber. Ik ben inmiddels voorzien. Via pm verkrijgbaar.

Edit: Enkel nog een TTE code over...

Edit 2: Alle codes zijn inmiddels vergeven!

[ Voor 31% gewijzigd door GertuZz op 28-02-2026 19:35 ]

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:34
Net via de Samsung chat toch een TKF code gekregen, scheelde toch weer 150,-

Nu dus een S26U/512 met 549 korting door inruil S24U/512 en met mn TKF en GALAXY2026 codes naar 390 gekregen.

Wel zei de chat: Wees er snel bij, de actie is morgen minder waard.

Bedankt voor jullie tips.

• Pradadevil07
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 00:50
Jorm schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 10:38:
Je bent een held. Uit de belsimpel email waarin ze de actie beschrijven staan links naar de voorwaarden van de samsung 60 en 30 eu cashback.

https://s3-eu-west-1.amaz...ce=73513&utm_medium=email
De voorwaarde van een screenshot is vaag, maar volgens mij ook totaal niet nodig. Je kan helemaal buiten Belsimpel om de registratie op de Samsung website doen met een aankoopbewijs en emei. De cashback actie staat ook op de site van Samsung.

• Of-Aaargh
spartacusNLD schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:44:
[...]

Je zegt dus dat de premie die Belsimpel krijgt vanuit Odido betaald wordt vanuit het abbonement die ik afneem? Iets wat volgens mij niet meer mag in Nederland. Daarom dat tegenwoordig toestel krediet bestaat in de vorm van een maandelijkse toestel betaling. Laat ik juist dat stukje nu al afbetaald hebben bij Odido en Belsimpel. Het kan zijn dat ik appels en peren aan het vergelijken ben, dat zie ik ook in nu.

Verder wel eens met je verhaal. We gaan het zien :) niet geschoten is altijd mis
Nee, de premie wordt niet direct betaald vanuit het abonnement. Maar je krijgt wel korting. Je kunt het verschil zien in het verschil tussen de prijs van een los toestel bij Belsimpel en de prijs in combinatie met een abonnement. En je ziet ook dat sommige providers meer bonus uitbetalen aan Belsimpel dan anderen, dat vertaalt zich deels in de prijs die Belsimpel rekent voor het toestel in combinatie met het abonnement. Je krijgt over het algemeen ook meer korting op het toestel als je een duurder abonnement neemt.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50
Zojuist de Samsung galaxy S26 besteld voor de vrouw. Ruil de galaxy S24+ in.

Samen met de bekende codes en een aantal rewards punten kom ik op een bedrag van 198 euro uit.

Heb een tte code van 130 euro. De eerste die mij een privébericht sturen mag deze hebben. Deze is ondertussen weg

Ik wacht nog een jaartje, heb de galaxy S25 +

[ Voor 3% gewijzigd door satshow op 28-02-2026 12:45 ]

• helloomfer
  • Nu online
Sisatitans schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 10:27:
Juist een mail gehad van Bpost, ik moet normaal gezien volgende week dinsdag een pakje van samsung ontvangen! Spannend!
Huh watt krijg jij hem al dinsdag ?? Bedoel je dan 3 maart??

• helloomfer
  • Nu online
momenol schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:24:
[...]

Huh wanneer heb je hem besteld dan als ik vragen mag?

• Sisatitans
  • Laatst online: 22:19
helloomfer schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 12:10:
[...]

Huh watt krijg jij hem al dinsdag ?? Bedoel je dan 3 maart??
Er staat nu in de Bpost app dat de verwachte leverdatum 3 maart is, ik veronderstel dat dit inderdaad nog kan veranderen, maar zal laten weten als dit toch niet het geval is!

• marcelmg2
marcelmg2 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:46:
Nu dus een S26U/512 met 549 korting door inruil S24U/512 en met mn TKF en GALAXY2026 codes naar 390 gekregen.
Nou, ik zie nu dat terwijl in het aankoopscherm bij Samsung 390,- staat, er bij het afrekenen ineens 590,- wordt afgeschreven (bij CC, PP en iDeal) Ook vanuit een incognito venster etc. De GALAXY2026 code lijkt te haperen. Iemand nog tips?? Ik zit inmiddels 3x S26u te annuleren en probeer een 4e keer om tpch voor 390 te krijgen....Ook in andere browser wordt GALAXY2026 niet meer als geldig gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door marcelmg2 op 28-02-2026 12:44 ]

• Krommen
  • Laatst online: 20:48
Via benefits at work de S26 ultra 1TB besteld voor €550,10. Inruil van mijn S25 Ultra 1TB voor €814 en de galaxy unpacked kortingscode.

Vandaag een berichtje van Bpost dat hij al zou toekomen op 02/03-03/03.

Heb nog een ongebruikte code van €30 "VJK-NSMK-WGYC-RXYM".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVs9Fx-f0p7-22dyLNVsZ6DNwbE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fkUKRq4jr76UEIbicIE64KSU.png?f=fotoalbum_large

• marcelmg2
marcelmg2 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 12:40:
[...]

Nou, ik zie nu dat terwijl in het aankoopscherm bij Samsung 390,- staat, er bij het afrekenen ineens 590,- wordt afgeschreven (bij CC, PP en iDeal) Ook vanuit een incognito venster etc. De GALAXY2026 code lijkt te haperen. Iemand nog tips?? Ik zit inmiddels 3x S26u te annuleren en probeer een 4e keer om tpch voor 390 te krijgen....Ook in andere browser wordt GALAXY2026 niet meer als geldig gezien.
OK, het is gelukt door in Edge in een InPrivate venster (daar werkt de GALAXY2026 code wel) met iDeal en een alternatief mailadres te bestellen voor 390,- Steeds werd 590 doorgegeven aan de betaal app, nu 390.
Ik moet nu nog 2x S26U annuleren....
En ik heb een ongebruikte TKF code over. DM voor info.

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:24
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor de bezorgdag van mijn s26 ultra alleen ik heb nog steeds geen mailtje gekregen met de NOA code. Heeft iemand nog een NOA code over?

• koeleboe
  • Laatst online: 00:03
Hier ook mail bpost: verwachte levering 3 maart

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

DannyHrmnns schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 13:13:
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor de bezorgdag van mijn s28 ultra alleen ik heb nog steeds geen mailtje gekregen met de NOA code. Heeft iemand nog een NOA code over?
S28 :o Je bent vroeg haha

Dynalogic heeft de bezorgddag van de buds4 pro zojuist aangekondigd (6 maart)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
helloomfer schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 12:16:
[...]

Huh wanneer heb je hem besteld dan als ik vragen mag?
Woensdagavond tijdens de presentatie.

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:51
ArjanE007 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 07:00:
Als jullie naar de orderbevestigingsmail gaan en dan klikt op op ordernummer of mijn account, werkt het dan? Als ik erop klik dan wordt er gezegd dat er geen order gevonden kon worden.
Bij mij ook niet, wel net bevestiging gekregen van de leverdatum van 6 maart...

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:34
marcelmg2 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:46:

De actie is toch minder waard na 1 maart? Het was toch tot en met 1 maart.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
Als je geen telefoon inruilt (hooguit een oude s10) en ook je abo zou kunnen verlengen (liefst vodafone) - is dan belsimpel met livestreamcode (gratis watch en 50eu) met cashback de beste keuze?

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
Worsteneter schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 13:45:
Als je geen telefoon inruilt (hooguit een oude s10) en ook je abo zou kunnen verlengen (liefst vodafone) - is dan belsimpel met livestreamcode (gratis watch en 50eu) met cashback de beste keuze?
Heb ik wel voor gekozen.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
Ik krijg niet helemaal de vinger achter de samsung deal, maar begrijp dat je hooguit op hetzelfse uitkomt ala je iets inruilt voor een inruil bonus... Dan ga ik denk ik maar voor belsimpel.

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:34
Ik wil 2x een S26 Ultra bestellen. 1x inruil S25 Ultra en 1x inruil S10.
Wat is de beste weg om te bewandelen?

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:57
spartacusNLD schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 09:54:
[...]

Moreel of niet. Zelfs als je het abbonement een jaar afneemt is het alsnog goedkoper dan Samsung, met welke code dan ook.. echter wel een werkje om de spullen aan rebuy te verkopen en de cashback te claimen.

Waar staat dat de korting die je krijgt op je toestel onderdeel is van het abbonement of afhankelijk is van het afnemen van het abbonement? Zelf als je toestel bijbetaling op 0 staat bij start abbonement? En hoe verklaar je bij een toestel bijbetaling van 0, dat je dan je telefoon zou moeten terugsturen bij het annuleren van een abbonement, wat eigenlijk sim only geworden is?

Zie ook: Belsimpel: korting bij 100% afkoop toestel?

De rekensom voor mij persoonlijke situatie:

[Afbeelding]

Niet slecht al zeg ik het zelf :) Zelfs in het worst case scenario.
Alcantara case? Heb je een link voor me?

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, lijkt erop dat de GALAXY2026 code aan het glitchen is, het lukt mij niet meer om daarmee af te rekenen..

• marcelmg2
dog4life schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 15:42:
Hmm, lijkt erop dat de GALAXY2026 code aan het glitchen is, het lukt mij niet meer om daarmee af te rekenen..
Had ik ook, is me gelukt door inprivate/incognito/ander mailadres en ineens lukte het. Wel opletten dat bij afrekenen de prijs ineens 200 hoger kan zijn, is mij dus overkomen...2x zelfs :$

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

tottianovic schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 15:42:
[...]

Alcantara case? Heb je een link voor me?
https://www.gsmpunt.nl/hoesjes/rosso-avanti-samsung-s26-ultra-hoesje-alcantara-magsafe-back-cover-grijs

Via nieuwsbrief op de rosso website krijg je nog wat korting. Heb het hoesje net binnen. Prima kwaliteit hoor!

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2026 15:50 ]

• dog4life
  • Niet online
marcelmg2 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 15:47:
[...]

Had ik ook, is me gelukt door inprivate/incognito/ander mailadres en ineens lukte het. Wel opletten dat bij afrekenen de prijs ineens 200 hoger kan zijn, is mij dus overkomen...2x zelfs :$
Ik kwam erachter omdat ik plots meer af moest rekenen, snel geannuleerd:(

Heb nu incognito als gast besteld op m'n eigen mailadres.

• wvg321
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 23:50
morion77 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 17:20:
Ik heb al een S26U besteld en wil nu de Buds 4 Pro bestellen.
Heeft iemand nog een TTE-code over?

Ik heb nog een paar TKF-codes over:
TKF-H7C5-RDD4-EG9G
TKF-H77X-EM9L-HDM3
Ik kreeg na inloggen op mobiel.nl een persoonlijke aanbieding waarbij de Buds 4 Pro 150 kostten. Vervolgens kreeg ik een popup waarbij ik me kon aanmelden voor een extra kortingscode in de mail. Uiteindelijk heb ik 100 euro betaald voor de Buds 4 pro zonder dat ik mijn telefoon bij Mobiel.nl heb besteld.

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:52
Als je ING hebt, dan kan je via de ING shop ook een voucher bestellen (gratis). Dan kosten de buds 4 pro zo 114 euro.

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:13

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

Vanmorgen in de chat van Samsung ook om een TKF code gevraagd en direct gekregen.
Uiteindelijk de S26 ultra besteld met inruil van mijn oude S22+ voor 813 euro.
Vond het wel een prima deal, totaal 636 euro voordeel. Die oude S22 eindigt toch ergens in een la dus kon hem net zo goed inruilen.

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17

MrDrako

nep ict'er

Hmm beetje jammer, bij mij is de GALAXY2026 code ook niet goed verwerkt, dus teveel betaald. Probeer via de chat contact te krijgen, werkt niet. WhatsApp na 3 dagen een reactie, en daar zegt ze helaas jammer kan niks voor je doen en kan ook geen nieuwe tte code geven. Dat terwijl ik braaf een tte code zelf uit de Samsung member blabla heb gehad en niet gebedeld in de chat wat mensen hier wel lijkt te lukken...

Ik zou er bijna een iPhone van gaan kopen :P

• helloomfer
  • Nu online
Krommen schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 12:50:
Via benefits at work de S26 ultra 1TB besteld voor €550,10. Inruil van mijn S25 Ultra 1TB voor €814 en de galaxy unpacked kortingscode.

Vandaag een berichtje van Bpost dat hij al zou toekomen op 02/03-03/03.

Heb nog een ongebruikte code van €30 "VJK-NSMK-WGYC-RXYM".
[Afbeelding]
Wanneer had jij hem besteld?

• Krommen
  • Laatst online: 20:48
Op de launch date zelf, 25/02. Op de bestelling 06/03 als leverdatum aangeduid, hopelijk klopt de melding van Bpost _/-\o_

• marcelmg2
MrDrako schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 18:41:
Hmm beetje jammer, bij mij is de GALAXY2026 code ook niet goed verwerkt, dus teveel betaald. Probeer via de chat contact te krijgen, werkt niet. WhatsApp na 3 dagen een reactie, en daar zegt ze helaas jammer kan niks voor je doen en kan ook geen nieuwe tte code geven. Dat terwijl ik braaf een tte code zelf uit de Samsung member blabla heb gehad en niet gebedeld in de chat wat mensen hier wel lijkt te lukken...

Bij mij is het gebruiken en stapelen van de GALAXY2026 met een TKF code door te experimenteren met incognito/inprivate/ander mailadres vanmiddag nog gelukt, blijf proberen.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17

MrDrako

nep ict'er

marcelmg2 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 19:05:
[...]

Bij mij is het gebruiken en stapelen van de GALAXY2026 met een TKF code door te experimenteren met incognito/inprivate/ander mailadres vanmiddag nog gelukt, blijf proberen.
Probleem is dat de tte na gebruik niet meer geldig is, ben volgens de WhatsApp dame dus ook niet als ik annuleer. Ik heb dus al betaald, maar goed er zijn ergere dingen te verzinnen maar toch jammer.

• marcelmg2
Is TKF dan niet 'beter'? Als in meer korting?

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:40
Ik heb de witte s26 Ultra 512gb besteld voor 999 euro, bij telenet (Belgie).
En met de preorder kan je een gratis Samsung Galaxy Watch 8 claimen.

Denk wel dat dit toch een mooie prijs is voor een los toestel (zonder abo)

Op voorwaarde dat je telenet klant bent, geen kortingscodes nodig.

• rgras
  • Niet online
Frappant. Eergisteren heb ik de lijst van in te ruilen toestellen bekeken en op basis daarvan goedkoop via Marktplaats een toestel van de lijst gekocht. Bij het plaatsen van de bestelling werd echter duidelijk dat het toestel niet meer in de lijst stond. Ik had al berichten gezien van inruilbedragen die de afgelopen dagen zijn gewijzigd, maar dat de lijst met toestellen wordt gewijzigd is bijzonder.

Heef iemand ervaring met het niet opsturen van een toestel (bij een inruilwaarde van 0)?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:04
Net bestelling gedaan van S26 bij telenet.

S26 + galaxy watch 8 voor 699 euro. Prima deal lijkt mij, als ik zo de prijzen zie?

• dog4life
  • Niet online
rgras schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 20:07:
Frappant. Eergisteren heb ik de lijst van in te ruilen toestellen bekeken en op basis daarvan goedkoop via Marktplaats een toestel van de lijst gekocht. Bij het plaatsen van de bestelling werd echter duidelijk dat het toestel niet meer in de lijst stond. Ik had al berichten gezien van inruilbedragen die de afgelopen dagen zijn gewijzigd, maar dat de lijst met toestellen wordt gewijzigd is bijzonder.

Heef iemand ervaring met het niet opsturen van een toestel (bij een inruilwaarde van 0)?
Wat ik overal lees is dat wanneer de waarde 0 is, je niets hoeft op te sturen.
We gaan het zien, heb mijn oude S10+ ter inruil aangemeld, 0 euro aangezien (oa) het scherm kapot is.
S7 edge kon ik helaas niet inruilen, het lijstje was redelijk incompleet.

• Pradadevil07
Weet iemand welke Watch 8 je erbij krijgt bij Belsimpel, is dat die met alleen Bluetooth of die met ook een esim?

• Rio
  • Registratie: Maart 2004

Rio

Ik heb al een boek

Pradadevil07 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 21:24:
Weet iemand welke Watch 8 je erbij krijgt bij Belsimpel, is dat die met alleen Bluetooth of die met ook een esim?
Zwarte 40 mm, bt only

• Pradadevil07
Dacht ik al, wilde em aan mijn neefje van 9 geven zodat zijn ouders en ik makkelijk met hem konden bellen. Naja, zal hem dan meteen verkopen, scheelt weer op de totale kosten.

• RosGr
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 00:24
MrDrako schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 18:41:

In mijn geval is mijn betaling mislukt omdat de site niet goed werkte en is de de orde was niet geplaatst. Tegelijkertijd hebben ze mijn punten verwijderd. De afgelopen twee dagen heb ik geprobeerd contact met hen op te nemen om hen te vragen mijn verkeerd verwijderde beloningspunten te herstellen. Ze zeiden gewoon: "We hebben het probleem doorgestuurd naar de interne afdeling", hoewel ik hen vertelde dat als dit niet tegen zondag is opgelost, ik een van de promoties zal verliezen, ze vertelden me dat als dit niet binnen een week is opgelost, contact met hen moet opnemen.
Wat een grap van een bedrijf is de Belgische Samsung

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pxfrgdu4LEg4qVYy2Dzx_J8wzg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gA3Q7xzhtWENhk7ctidxrW8J.png?f=fotoalbum_large

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:34
keith_007 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 21:38:
[...]

Hi Marcel,
Super bedankt, het werkte en gelijk de bestelling gedaan. Echt super tof dat je je de community helpt.

Fijn wkend,
Keith
Ter informatie, je kan het ook bij de samsung chat verkrijgen. Morgen zijn die ook open tussen 9 en 18. Of is de TKF code morgen niet meer geldig?

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 28-02-2026 21:53 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal reacties zijn verwijderd. Ben je er eentje kwijt? Lees dan de topicwaarschuwing.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:48
Net voor mijn man een Samsung Galaxy S26 icm abonnement bij Belsimpel besteld met code S26LIVESTREAM. Nu lees ik dat je een Samsung Watch 8 erbij krijgt. Nu is mijn vraag: Geldt dat ook voor Samsung Galaxy S26 icm abonnement een Samsung Watch 8 er bij krijgt?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
Wat is nou de meest scherpe prijs voor de ultra?

[ Voor 31% gewijzigd door AMDLegion op 28-02-2026 23:17 ]

• BobCat91
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01:14
AMDLegion schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 23:16:
Wat is nou de meest scherpe prijs voor de ultra?
Ik heb voor de S26 Ultra 512GB 125 euro betaald, na de inruil van mijn oude S25 Ultra 1TB.

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:49
BobCat91 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 23:26:
[...]

Ik heb voor de S26 Ultra 1TB 125 euro betaald, na de inruil van mijn oude S25 Ultra 1TB.
Dan had je er zeker nog wat rewardspunten bijgevoegd

• RosGr
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 00:24
danda wrote on Saturday, February 28, 2026 @ 23:27:
[...]

Then you would certainly have added some reward points
I don't know how this is possible. If I trade my S25 Ultra 1TB for an S26 Ultra 1TB with a TKF and the GALAXY2026, the price is 446 and if I'm not wrong, the reward points limit is limited to 150€.

Ik zag net zijn 1TB voor 512GB

[ Voor 39% gewijzigd door RosGr op 01-03-2026 00:01 ]

• BobCat91
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01:14
danda schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 23:27:
[...]

Dan had je er zeker nog wat rewardspunten bijgevoegd
helaas lukte dat niet. Ik heb op mijn normale Samsung-account al een andere bestelling geplaatst die ik heb geannuleerd (die was 175 i.p.v. 125 euro voor dezelfde combinatie). Helaas duurt dat een paar dagen waardoor ik de GALAXY2026-code niet opnieuw kon invoeren en een nieuw account zonder puntensaldo heb moeten gebruiken. Hoe kan ook, heb ik geen reden om te klagen.

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
BobCat91 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 23:26:
[...]

Ik heb voor de S26 Ultra 512GB 125 euro betaald, na de inruil van mijn oude S25 Ultra 1TB.
Dus omgerekend 950-1000EUR betaald, dat moet goedkoper kunnen. Laatste jaren toch vaak voor 600-700 mogelijk met stacking van korting.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.

Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie