ik zie mijn order ook niet via de website, als ik in de shop app inlog zie ik hem wel in het lijstje staan onder m'n account en dan bij bestellingen. Werkt dat bij jou ook niet?ArjanE007 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:11:
Ik word helemaal gek van samsung.com. Mijn account laat geen orders zien. Heb buds4 pro en een S26 ultra besteld, maar als ik op de order klik in de ordermail, dan wordt er aangegeven dat er geen order is. Verder als ik handmatig zoek dan werkt dat ook niet. Verder heb ik gisteren een verzendmail gekregen, maar nu heb ik dus geen idee voor welk product....
Nou, leuk. Geniet van je nieuwe telefoonAndereKoekoek schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:49:
[...]
Nee dat niet. Het totaal aan voordeel staat op 510 euro en 814 euro inruil s25u 1tb.
Als ik de codes stuk voor stuk invoer, dan zie ik
GALAXY2026=200€
NTW-code=310€
Edit:
Als ik ga voor 512GB, dan blijft er nog maar 125 euro over.
Voor mij is het altijd hetzelfde, TKF of NTW geeft me altijd 446. Ik begrijp niet hoe dit werkt.
Thx voor de tip, maar helaas zie ik hier niets staan en kan ook niks vinden op mijn ordernummer.Frieda schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:01:
[...]
ik zie mijn order ook niet via de website, als ik in de shop app inlog zie ik hem wel in het lijstje staan onder m'n account en dan bij bestellingen. Werkt dat bij jou ook niet?
Oei, daar zou ik ook flink de zenuwen van krijgen! Hoop dat het snel goedkomt en dat de klantenservice je kan helpen!ArjanE007 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:19:
[...]
Thx voor de tip, maar helaas zie ik hier niets staan en kan ook niks vinden op mijn ordernummer.
Daar ben ik al een dag mee in ''gesprek'' via whatsapp. Het zijn allemaal cliche's wat ze beantwoorden, maar ze zagen de order wel in hun systeem staan. De vraag staat nu al even open van wat er nou precies verzonden is.Frieda schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:33:
[...]
Oei, daar zou ik ook flink de zenuwen van krijgen! Hoop dat het snel goedkomt en dat de klantenservice je kan helpen!
Deze heb ik gekregen van iemand hier op Tweakers, dit zijn de pre order codes denk ik (voor België toch), ik heb deze nog niet op support chat kunnen vastkrijgen, op de 25e zelf heb ik wel een BTT code gekregen die de beste korting gaf op een s26 ultra zelf, maar voor de buds is een WDG code precies beter.mrwhey schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:44:
[...]
Ohhh, weet jij hoe die WDG/WGD code te verkrijgen is?
Heb je ING? Dan kan je via de ING shop een voucher krijgen en dan betaal je ook 114.
Uiteindelijk bij Samsung besteld met de GALAXY code en de NTW- code (verkregen door gebeld te worden door Samsung). Totaal €233 voor een S26u 512 met S25u 512. Was initieel van plan om bij Belsimpel te bestellen i.v.m. de extra's die je kreeg maar ik heb geen zin om hier op V&A te gaan leuren met het horloge.
Goedkopere sim-only met cashback is dan eigenlijk nog voordeliger. Heb er wel iets meer op moeten toeleggen dan vorig jaar maar vind het nog steeds oké voor een 'upgrade'.
Goedkopere sim-only met cashback is dan eigenlijk nog voordeliger. Heb er wel iets meer op moeten toeleggen dan vorig jaar maar vind het nog steeds oké voor een 'upgrade'.
zijn er hier NOA codes? bij mij duurt het te lang voordat ze komen.. Als ze dan later komen dan kan ik ze ook weer hier plaatsen. hou me aanbevolen mocht iemand er 1 hebben
[ Voor 15% gewijzigd door DamianW op 01-03-2026 20:32 ]
Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie