ik zie mijn order ook niet via de website, als ik in de shop app inlog zie ik hem wel in het lijstje staan onder m'n account en dan bij bestellingen. Werkt dat bij jou ook niet?ArjanE007 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:11:
Ik word helemaal gek van samsung.com. Mijn account laat geen orders zien. Heb buds4 pro en een S26 ultra besteld, maar als ik op de order klik in de ordermail, dan wordt er aangegeven dat er geen order is. Verder als ik handmatig zoek dan werkt dat ook niet. Verder heb ik gisteren een verzendmail gekregen, maar nu heb ik dus geen idee voor welk product....
Nou, leuk. Geniet van je nieuwe telefoonAndereKoekoek schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:49:
[...]
Nee dat niet. Het totaal aan voordeel staat op 510 euro en 814 euro inruil s25u 1tb.
Als ik de codes stuk voor stuk invoer, dan zie ik
GALAXY2026=200€
NTW-code=310€
Edit:
Als ik ga voor 512GB, dan blijft er nog maar 125 euro over.
Voor mij is het altijd hetzelfde, TKF of NTW geeft me altijd 446. Ik begrijp niet hoe dit werkt.
Thx voor de tip, maar helaas zie ik hier niets staan en kan ook niks vinden op mijn ordernummer.Frieda schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:01:
[...]
ik zie mijn order ook niet via de website, als ik in de shop app inlog zie ik hem wel in het lijstje staan onder m'n account en dan bij bestellingen. Werkt dat bij jou ook niet?
Oei, daar zou ik ook flink de zenuwen van krijgen! Hoop dat het snel goedkomt en dat de klantenservice je kan helpen!ArjanE007 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:19:
[...]
Thx voor de tip, maar helaas zie ik hier niets staan en kan ook niks vinden op mijn ordernummer.
Daar ben ik al een dag mee in ''gesprek'' via whatsapp. Het zijn allemaal cliche's wat ze beantwoorden, maar ze zagen de order wel in hun systeem staan. De vraag staat nu al even open van wat er nou precies verzonden is.Frieda schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:33:
[...]
Oei, daar zou ik ook flink de zenuwen van krijgen! Hoop dat het snel goedkomt en dat de klantenservice je kan helpen!
WDG/WGD + galaxy2026 code werkte voor mij!
Ohhh, weet jij hoe die WDG/WGD code te verkrijgen is?
Deze heb ik gekregen van iemand hier op Tweakers, dit zijn de pre order codes denk ik (voor België toch), ik heb deze nog niet op support chat kunnen vastkrijgen, op de 25e zelf heb ik wel een BTT code gekregen die de beste korting gaf op een s26 ultra zelf, maar voor de buds is een WDG code precies beter.mrwhey schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:44:
[...]
Ohhh, weet jij hoe die WDG/WGD code te verkrijgen is?
Heb je ING? Dan kan je via de ING shop een voucher krijgen en dan betaal je ook 114.
Uiteindelijk bij Samsung besteld met de GALAXY code en de NTW- code (verkregen door gebeld te worden door Samsung). Totaal €233 voor een S26u 512 met S25u 512. Was initieel van plan om bij Belsimpel te bestellen i.v.m. de extra's die je kreeg maar ik heb geen zin om hier op V&A te gaan leuren met het horloge.
Goedkopere sim-only met cashback is dan eigenlijk nog voordeliger. Heb er wel iets meer op moeten toeleggen dan vorig jaar maar vind het nog steeds oké voor een 'upgrade'.
Goedkopere sim-only met cashback is dan eigenlijk nog voordeliger. Heb er wel iets meer op moeten toeleggen dan vorig jaar maar vind het nog steeds oké voor een 'upgrade'.
zijn er hier NOA codes? bij mij duurt het te lang voordat ze komen.. Als ze dan later komen dan kan ik ze ook weer hier plaatsen. hou me aanbevolen mocht iemand er 1 hebben
[ Voor 15% gewijzigd door DamianW op 01-03-2026 20:32 ]
Helaas geen ING!ArjanE007 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:50:
[...]
Heb je ING? Dan kan je via de ING shop een voucher krijgen en dan betaal je ook 114.
Ik heb een WDG vanuit deze topic maar kom uit op € 164,- raar genoeg samen met de GALAXY2026. Werkt ook in NL trouwens.Sisatitans schreef op zondag 1 maart 2026 @ 19:46:
[...]
Deze heb ik gekregen van iemand hier op Tweakers, dit zijn de pre order codes denk ik (voor België toch), ik heb deze nog niet op support chat kunnen vastkrijgen, op de 25e zelf heb ik wel een BTT code gekregen die de beste korting gaf op een s26 ultra zelf, maar voor de buds is een WDG code precies beter.
Zijn de NOA codes eigenlijk al in omgang want ik heb er nog geen 1 voorbij zien komen in geen enkele media.
Die krijg je via mail, kreeg de mijne 2 dagen later nadat ik s26 besteld had.DamianW schreef op zondag 1 maart 2026 @ 20:59:
Zijn de NOA codes eigenlijk al in omgang want ik heb er nog geen 1 voorbij zien komen in geen enkele media.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als je alleen de ntw code doet. Geeft ie jou ook 310 euro? Zo niet, dan zou je even achter een andere code aan moeten gaan.RosGr schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:06:
[...]
Nou, leuk. Geniet van je nieuwe telefoon
Voor mij is het altijd hetzelfde, TKF of NTW geeft me altijd 446. Ik begrijp niet hoe dit werkt.
Uiteindelijk toch de keuze gemaakt door bij Samsung te bestellen, in te leveren van mijn oude S25 naar een nieuwe S26. Inleveren + kortingscode was bijbetalen van 197 euro. Nu maar hopen dat het inleveren bij de Samsung partner goed gaat, ga in ieder geval maar wat foto's en video's als bewijs maken. Al meer mensen in het verleden ervaring gehad hiermee?
Mysterie opgelost... 425€ is het.AndereKoekoek schreef op zondag 1 maart 2026 @ 21:28:
[...]
Als je alleen de ntw code doet. Geeft ie jou ook 310 euro? Zo niet, dan zou je even achter een andere code aan moeten gaan.
Ik was vergeten dat ik de antireflecterende films ook al die tijd in mijn mandje had.
Ja, beide codes NTW en TKF gaven je precies dezelfde korting.
TKF beschikbaar op DM.
Ondanks dat ze chaotisch zijn, gaat het altijd goed. Ik verstuur het altijd aangetekend. Verder komt het altijd goed.dictatortje schreef op zondag 1 maart 2026 @ 21:49:
Uiteindelijk toch de keuze gemaakt door bij Samsung te bestellen, in te leveren van mijn oude S25 naar een nieuwe S26. Inleveren + kortingscode was bijbetalen van 197 euro. Nu maar hopen dat het inleveren bij de Samsung partner goed gaat, ga in ieder geval maar wat foto's en video's als bewijs maken. Al meer mensen in het verleden ervaring gehad hiermee?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Last-minute de knoop doorgehakt, voor € 810 de S26 Ultra icm KPN (ik vertrek bij Odido). Ik heb mezelf overtuigd onder het mom: ik kan wachten, maar goedkoper dan dit wordt hij niet (ook kijkende naar de S25 Ultra nu). En ik krijg nog 60 euro cashback + een Watch 8 cadeau (via Belsimpel), dus dat verzacht alles een beetje. Zeker omdat ik zakelijk koop, dus ik kan een beetje creatief omgaan met de cashback en Watch 8.
Ik kom vanaf een Samsung S24 Plus, dus verwacht echt geen grote upgrade, behalve dan het antireflectieve scherm wat ik ook al op de Tab Ultra heb en wat echt geweldig is
De S24 Plus schuift door naar de jongste die binnenkort een telefoon "moet" hebben, dus daar ook gelijk op voorgesorteerd. Onder aan de streep zou voor hem een nieuwe kopen niet eens gek veel duurder zijn dan nu de S26 Ultra zakelijk kopen, de cashback innen en Watch 8 verkopen, en dan hebben we allebei een heel goed toestel.
Ik kom vanaf een Samsung S24 Plus, dus verwacht echt geen grote upgrade, behalve dan het antireflectieve scherm wat ik ook al op de Tab Ultra heb en wat echt geweldig is
[ Voor 12% gewijzigd door Arjan90 op 01-03-2026 22:40 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Is bekend tot wanneer de TKF codes werken?
[ Voor 12% gewijzigd door Fer10 op 02-03-2026 00:03 ]
Klopt, die code werkte t/m 1 maart.g86 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 00:26:
Werkt GALAXY2026 code niet meer?
Nee dat is vrij onduidelijk.Fer10 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 23:50:
Is bekend tot wanneer de TKF codes werken?
GALAXY2026 - verlopen & werkt niet
TTE - volgens de mail t/m 1 maart, maar werkt vandaag gewoon nog
TKF - werkt
Verdorie, ik ging net vandaag bestellen en nu werkt de GALAXY code idd niet meer.
Gisteren toch maar de buds 4 pro besteld via ING van een vriend en kwam op uit op 114 euro. Bezorgdatum is wel 31 maart... Lijkt flink verschoven te zijn? Daarnaast nu in gesprek via whatsapp over de 100 euro voucher die op de s26ultra pagina stond. Ik zag dat die gisteren weg was gehaald van de Samsung pagina.
Benieuwd! Ik raak niet door de whatsapp in het kader van géén reward points ontvangen (ook niet in de wacht) en over die voucher. Laat zeker het resultaat weten!mrwhey schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:28:
Gisteren toch maar de buds 4 pro besteld via ING van een vriend en kwam op uit op 114 euro. Bezorgdatum is wel 31 maart... Lijkt flink verschoven te zijn? Daarnaast nu in gesprek via whatsapp over de 100 euro voucher die op de s26ultra pagina stond. Ik zag dat die gisteren weg was gehaald van de Samsung pagina.
"De met deze bestelling verdiende Samsung Rewards punten worden automatisch toegevoegd aan je Samsung account zodra de retourperiode van 14 dagen verlopen is."koeleboe schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:30:
[...]
Benieuwd! Ik raak niet door de whatsapp in het kader van géén reward points ontvangen (ook niet in de wacht) en over die voucher. Laat zeker het resultaat weten!
Staat ook in je mail.
Ondertussen is de verwachte levertijd bij belsimpel veranderd naar 2-4 werkdagen. Het lijkt er dus op dat ze alle bestellingen nog deze week de deur uit kunnen doen.
Ik was er al op aan het wachten deze hahaSkix_Aces schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:31:
Ondertussen is de verwachte levertijd bij belsimpel veranderd naar 2-4 werkdagen. Het lijkt er dus op dat ze alle bestellingen nog deze week de deur uit kunnen doen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Werken alle codes niet meer? Kan niet op toepassen klikken?
Dat is net het puntRyan_ schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:30:
[...]
"De met deze bestelling verdiende Samsung Rewards punten worden automatisch toegevoegd aan je Samsung account zodra de retourperiode van 14 dagen verlopen is."
Staat ook in je mail.
Al wat gehoord? Heb er expres een screenshot van genomen haha.mrwhey schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:28: Daarnaast nu in gesprek via whatsapp over de 100 euro voucher die op de s26ultra pagina stond. Ik zag dat die gisteren weg was gehaald van de Samsung pagina.
Was tot gister 23.59 uur.Aggressor schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:25:
Werken alle codes niet meer? Kan niet op toepassen klikken?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik lees diverse berichten van mensen waarvan hun order geannuleerd is door Samsung (i.c.m. de GALAXY2026 & TKF codes). Hier mensen die ook een mail hebben gehad?
Hier nog geen mail gehad overigens, lijkt me ook sterk.
[ Voor 15% gewijzigd door Ryan_ op 02-03-2026 13:06 ]
Ik heb ook een annulering. Was met GALAXY2026 en TFK code + rewards. Het kwam uit op 789 euro.Ryan_ schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:05:
Ik lees diverse berichten van mensen waarvan hun order geannuleerd is door Samsung (i.c.m. de GALAXY2026 & TKF codes). Hier mensen die ook een mail hebben gehad?
Wat is de reden voor de annulatie? 789 euro lijkt me nu niet bizar weinig om dat order te annuleren?karakedi schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:11:
[...]
Ik heb ook een annulering. Was met GALAXY2026 en TFK code + rewards. Het kwam uit op 789 euro.
Wellicht dit nog proberen. Nu de codes op Samsung niet meer werken is de belsimpel abbonement + rebuy route nog een optie. Alleen minder interessant nu je geen watch8 meer krijgt en de cashback 50% minder is geworden vanaf vandaag.spartacusNLD schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 20:48:
[...]
[...]
[Afbeelding]
Gebruik op belsimpel deze code en je krijgt ook nog een watch8 cadeau. Verkoop die plus je oude toestel op rebuy (met code ''SELLONREBUY08'') en het prijsverschil met Samsung wordt groter. Ook niet vergeten je cashback te claimen: https://promotions.my-samsung.com/nl/claim/preparation/E8E93T7RVKNUR
S26U 512GB op belsimpel (met bovenstaande code) = 874,95 als je een Odido 1 jaar abbo (goedkoospte is 12,50 euro per maand) neemt. Dat kan je direct weer opzeggen naar activatie (wet koop op afstand, vorig jaar ook gelukt).
Verkoop S25U 512GB + Watch8 40mm op Rebuy met ''SELLONREBUY08'' = 829,30
Cashback samsung = 60 euro
874,95 - 829,30 - 60 = -14,35 (gratis upgrade die je nog 14 euro oplevert dus)
Als opzeggen niet lukt = 874,95 + (12*12,50) - 829,30 - 60 = 135.65 of 165.65 als je niet al klant bent bij Odido. In beide situaties goedkoper dan samsung.comDie privacy display, en wat eerder software updates krijgen, is me wel 135 euro waard zeg maar
toevoeging: Ondertussen bied rebuy zelfs al wat meer voor mijn S25 Ultra dan toen ik bovenstaande post schreef.
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 02-03-2026 13:16 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nog geen annulering en ik heb GALAXY2026 + TKF + inruil + veel rewards punten gebruikt. Ik ben wel wat bang voor een annulering, want er staat ook wat raars in m'n besteloverzicht:Ryan_ schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:05:
" Ontvang het op By Invalid Date, Invalid Date Invalid Date, NaN" --> Heeft iemand anders ook deze melding?
[ Voor 42% gewijzigd door stin00 op 02-03-2026 13:23 ]
stin00 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:21:
[...]
Nog geen annulering en ik heb GALAXY2026 + TKF + inruil + veel rewards punten gebruikt. Ik ben wel wat bang voor een annulering, want er staat ook wat raars in m'n besteloverzicht:
" Ontvang het op By Invalid Date, Invalid Date Invalid Date, NaN" --> Heeft iemand anders ook deze melding?
Staat er bij mij ook. Volgens mij stond dit er vanochtend nog niet?
Denk bij iedereen hier ook, ook voor aparte bestelling van buds4 en buds4 pro waar ik alleen TTE+NAO code heb gebruikt.
Die invalid date staat er bij mij al even. Hier ook voorbereiding van verzending en reeds Bpost tracking gekregen, dus hier geen annulatie meer vermoed ik.stin00 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:21:
[...]
Nog geen annulering en ik heb GALAXY2026 + TKF + inruil + veel rewards punten gebruikt. Ik ben wel wat bang voor een annulering, want er staat ook wat raars in m'n besteloverzicht:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uTOmya7gWxdv4RZcpks90mwB.jpg?f=user_large)
Dit staat er bij mij
Heb ook al mail gehad van Samsung dat Dynalogic vrijdag langskomt. En die pagina is ook al te openen/bekijken
[ Voor 20% gewijzigd door Tweaker1987 op 02-03-2026 13:32 ]
Als je bezorgdatum is bevestigd door dynalogic zit je meestal safestin00 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:21:
[...]
[Afbeelding]
Ik weet het niet. Denk te veel korting.koeleboe schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:12:
[...]
Wat is de reden voor de annulatie? 789 euro lijkt me nu niet bizar weinig om dat order te annuleren?
Same same, ik ga er gewoon vanuit dat ik vrijdag de toestel ontvang. Werk vrijdag ook thuis, dus stel me niet teleur Samsung.Tweaker1987 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:30:
[Afbeelding]
Dit staat er bij mij.
Heb ook al mail gehad van Samsung dat Dynalogic vrijdag langskomt. En die pagina is ook al te openen/bekijken
Bij mij nu status 'Verzending aangevraagd'.
Met 2 codes + inruil besteld voor 390. Voorlopig nog niks geannuleerd hier.
Met 2 codes + inruil besteld voor 390. Voorlopig nog niks geannuleerd hier.
Staat ook bij mijn buds4 pro order. Zit nu in de whatsapp klantenservice chat. En zij zeggen:stin00 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 13:21:
[...]
[Afbeelding]
''Bedankt voor je reactie. Ja, dat klopt, de leveringen van de Buds4 Pro vinden plaats vanaf 6 maart. Zodra je bestelling is verwerkt, kun je een update verwachten met de track & trace-code.''
Ik heb nog gevraagd waarom ik dan ''By Invalid Date, Invalid Date Invalid Date, NaN'' zie staan.. laat het zo weten
@stin00 reactie:
Ik heb trouwens ook voor deze order voor vrijdag gewoon een dynalogic afleverafspraak gehad. Dus zal wel goed komen, gewoon een data base fout bij samsung oid.
[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 02-03-2026 14:00 ]
Telefoon vrijdag, buds komen pas 10 maart ( later besteld)
cropolite schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:40:
[...]
Al wat gehoord? Heb er expres een screenshot van genomen haha.
Eerst vroegen ze mij of ik geregistreerd was om hiervoor in aanmerking te komen, ik gaf aan dat ik samsung member ben en aangemeld had voor de unpacked registratie. Alleen hier had ik geen bevestiging van gekregen per mail en ook niet in spam, ze vroegen wel naar een screenshot. Daarna zou ze me naar de doosturen naar de afdeling die hierover ging op Whatsapp, maar tot heden nog geen antwoord. Dit was om 10 uur sochtends vandaag.koeleboe schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:30:
[...]
Benieuwd! Ik raak niet door de whatsapp in het kader van géén reward points ontvangen (ook niet in de wacht) en over die voucher. Laat zeker het resultaat weten!
Zijn er hier nog die via Orange Belgie hebben besteld.En nog niets gekregen hebben van Bpost van update of tracking.Hier woensdag besteld en in de mail stond wordt ten vroegste vrijdag 6 maart geleverd.
Belgen die ene dealtje weten te scoren voor die Buds 4 Pro? Via telenet korting, dan kosten ze 174 euri, maar ik wil eigenlijk max rond de 100 geven. Zit niet bij ING of zo
Gisteren ging dat nog voor 114 euro met de GALAXY2026 en een WGD code, ik denk dat je nu moet hopen op de coupon van 100 euro die bij Samsung (toch zeker belgië) beloofd was bij het kopen van een s26 series toestel. Geen idee wat daar mee is gebeurd, heb er nog niets van gehoord.bb9000 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:11:
Belgen die ene dealtje weten te scoren voor die Buds 4 Pro? Via telenet korting, dan kosten ze 174 euri, maar ik wil eigenlijk max rond de 100 geven. Zit niet bij ING of zo
Wat betreft de datum fout in het orderovz: volgens mij is dit 'normaal'.
Heb 2 wkn geleden een wasdroger besteld bij ze, daar kreeg ik toen hetzelfde te zien.
Is dus niet gelimiteerd tot S26 orders van de afgelopen week
Heb 2 wkn geleden een wasdroger besteld bij ze, daar kreeg ik toen hetzelfde te zien.
Werkt er nog een code, want alle codes die ik probeer die werken niet meer en wil toch erg graag mijn S24 Ultra vervangen vanwege kleine problemen. Via ING krijg ik wat korting en inruil maar alle andere codes werken niet.. via Samsung shop trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door sleggie op 02-03-2026 16:54 ]
De Samsung codes werken niet in de Samsung ING omgeving. Dus of de ING korting gebruiken of de TFK code in de reguliere Samung winkel. De GALAXY2026 code werkt vanaf vandaag niet meer.sleggie schreef op maandag 2 maart 2026 @ 16:44:
Werkt er nog een code, want alle codes die ik probeer die werken niet meer en wil toch erg graag mijn S24 Ultra vervangen vanwege kleine problemen. Via ING krijg ik wat korting en inruil maar alle andere codes werken niet.. via Samsung shop trouwens.
cropolite schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:40:
[...]
Al wat gehoord? Heb er expres een screenshot van genomen haha.
Update: ben net gebeld door Samsung, want was 1 van de early birds bij registratie. Ik vroeg naar de 100 euro voucher code, maar ze konden me alleen een NTW-code geven en zeiden dat is uiteindelijk meer korting is dan de 100 euro voucher. Maar dat is alleen met de ultra zo denk ik, want deze code werkt niet los op de buds. Met de code zie ik dat ik bijna 10% korting krijg op de S26 ultra, 10% op de buds (in combinatie met een s26 variant) en 30% accessoires (maar dat heb je nu sowieso al). Met inruil van een telefoon schiet de korting van de s26 wel omhoog.koeleboe schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:30:
[...]
Ik wacht nog steeds af op antwoord via Whatsapp..Hopelijk kunnen zij meer voor mij betekenen.
Als je mijn NTW code wilt gebruiken, stuur mij even een DM. Dan mag je zelf kijken hoeveel korting je ervan krijgt.sleggie schreef op maandag 2 maart 2026 @ 16:44:
Jammer, wou vandaag ook de s26U bestellen maar zie dat de GALAXY2026 code niet meer werkt.
Achja. Dan maar wachten op de vodafone actie. Hopelijk komt die dit jaar weer na de release.
Achja. Dan maar wachten op de vodafone actie. Hopelijk komt die dit jaar weer na de release.
hi, heeft iemand nog een tkf of een andere code over? Heb tot nu toe alleen de TTE en was blijkbaar net te laat voor de galaxy code
Ik heb nogsteeds niks gehoord ik heb alleen tot nu toe een bevestegings mail gekregen en hij zit nogsteeds op stap 4 voorbereiding van de verzending heeft iemand anders dat ook letterlijk alleen het bestel email gekregen en niks anders meer gehoord sinds bestellings mail allweer 4 dagen geleden
Iemans anders ook dit mee gemaakt?
Ja dit heb ik ook, komt allemaal goedhelloomfer schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:32:
Ik heb nogsteeds niks gehoord ik heb alleen tot nu toe een bevestegings mail gekregen en hij zit nogsteeds op stap 4 voorbereiding van de verzending heeft iemand anders dat ook letterlijk alleen het bestel email gekregen en niks anders meer gehoord sinds bestellings mail allweer 4 dagen geleden
Zelfde vraag hier alleen dan andersom, zit met tkf code en op zoek naar nog een andereDiaantjeNieuw schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:07:
hi, heeft iemand nog een tkf of een andere code over? Heb tot nu toe alleen de TTE en was blijkbaar net te laat voor de galaxy code
Via chat in browser en whatsapp, ze gaven die gewoon terwijl ik info vroeg over zakelijke facturatie. Het was eerder een algemene code hoor, want ik had de buds nog niet vermeld. Toen ik zelf testte merkte ik dat ik beter de bestelling S26 en accessoires opsplitste. Ik gebruikte dezelfde account.RosGr schreef op zondag 1 maart 2026 @ 17:27:
[...]
Ik heb geprobeerd die BAO-code meerdere keren via de chat te verkrijgen, ze weigeren, me altijd te vertellen dat ze geen codes hebben voor de Galaxy Buds 4 Pro.
Heb je de site of WhatsApp gebruikt?
Wat heb je ze verteld?
Waar begon de promotiecode mee?
Geen enkele Belg heeft vandaag zijn toestel geleverd gekregen zoals ik voorspelde waarschijnlijk?
Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019
We zijn amper op de helft van de dag...momenol schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 11:21:
Geen enkele Belg heeft vandaag zijn toestel geleverd gekregen zoals ik voorspelde waarschijnlijk?
Weet je toch 's ochtends of de avond ervoor al dat ze langs gaan komen?
Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019
Nope, zoals verwacht inderdaad. Bpost: "de levering van je pakje is nog in voorbereiding". Geen leverdatum meer aanwezig, maar de leverdatum bij Bpost is pas van belang als ze het pakketje ook werkelijk ontvangen hebbenmomenol schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 11:21:
Hetzelfde zoals in mijn Bpost accountkoeleboe schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:30:
[...]
Nope, zoals verwacht inderdaad. Bpost: "de levering van je pakje is nog in voorbereiding". Geen leverdatum meer aanwezig, maar de leverdatum bij Bpost is pas van belang als ze het pakketje ook werkelijk ontvangen hebben
Was te verwachten. Ze hebben enkel het label aangemaakt. Bpost verwacht dan automatisch dat het de eerst volgende werkdag geleverd wordt.
Trouwens, zou je de bezorgdag nog kunnen wijzigen bij Samsung?
[ Voor 10% gewijzigd door Techkeizer op 03-03-2026 13:15 ]
enig idee wanneer de levering gepland is? zie hier niks over bij mijn bestelling.Azmodann schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 19:40:
Ik heb de witte s26 Ultra 512gb besteld voor 999 euro, bij telenet (Belgie).
En met de preorder kan je een gratis Samsung Galaxy Watch 8 claimen.
Denk wel dat dit toch een mooie prijs is voor een los toestel (zonder abo)
Op voorwaarde dat je telenet klant bent, geen kortingscodes nodig.
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
Belsimpel laat mij nog even niets weten over een eventuele levering.
Dat staat letterlijk in de orderpagina. Dat klantenservice het niet weet. In de back-office zal er heus een leverdatum geregistreerd staan, maar die kunnen veranderen en dan krijg je als belsimpel alleen maar meer gezeur. Dus niks zeggen is nu beter.Mathizsias schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:59:
Belsimpel laat mij nog even niets weten over een eventuele levering.
Heb je een dm gestuurd.Soullancer schreef op maandag 2 maart 2026 @ 23:38:
[...]
Zelfde vraag hier alleen dan andersom, zit met tkf code en op zoek naar nog een andere
Enkel voor gebruik in Belgische Samsung webshop.
130 euro + 150 euro extra bij tradein: BTT-DP7S-RG83-S2PW
130 euro korting: WGD-G959-KH5Y-YG73
130 euro korting: WGD-GR7G-955G-GYHA
30 euro korting: VJK-NYXX-RWYH-PNAW
130 euro + 150 euro extra bij tradein: BTT-DP7S-RG83-S2PW
130 euro korting: WGD-G959-KH5Y-YG73
130 euro korting: WGD-GR7G-955G-GYHA
30 euro korting: VJK-NYXX-RWYH-PNAW
Was ook even niet het idee van achter mijn reactie. Ik zag wat andere gebruikers hier die wel wat info hadden ontvangen. Ik heb inderdaad ook gelezen wat er verder in de order stond.spartacusNLD schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:23:
[...]
Dat staat letterlijk in de orderpagina. Dat klantenservice het niet weet. In de back-office zal er heus een leverdatum geregistreerd staan, maar die kunnen veranderen en dan krijg je als belsimpel alleen maar meer gezeur. Dus niks zeggen is nu beter.
Geen idee wat bpost wel en niet meldt/doet. Ik ben millenial, dus ik ken de Belgische post vooral van de misplaatste grappen die we vroeger als kind over Belgen maaktenmomenol schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:29:
[...]
Weet je toch 's ochtends of de avond ervoor al dat ze langs gaan komen?
Beetje inhakend op mijn 1e alinea: In NL wordt dit via Dynalogic geleverd. Daar kun je de leverdatum zonder probleem aanpassen (mits hij al is aangemeld by Dynalogic).Techkeizer schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:47:
Trouwens, zou je de bezorgdag nog kunnen wijzigen bij Samsung?
Ik zie ook nog niets. Als ik donderdag geen bericht krijg dan ga ik even langs bij een telenet shop.replica17 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:49:
[...]
enig idee wanneer de levering gepland is? zie hier niks over bij mijn bestelling.
Die kunnen makkelijker contact opnemen met de klantendienst
Op de site van Telenet, bij de bestelling staat vanaf 11 maartAzmodann schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:31:
[...]
Ik zie ook nog niets. Als ik donderdag geen bericht krijg dan ga ik even langs bij een telenet shop.
Die kunnen makkelijker contact opnemen met de klantendienst
Pre-order nu de gloednieuwe Samsung Galaxy S26 Series! Reserveer vandaag jouw toestel en ontvang het vanaf 11 maart
Belsimpel heeft dit er nu bij staan: Vandaag besteld, 6 maart in huis!
Dus ik ga er vanuit dat die donderdag verstuurd gaat worden.
Ze hebben waarschijnlijk veel aanvragen want Belsimpel/Odido heeft nog niet goedgekeurd.Xof schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 18:48:
Dat kan kloppen,dit staat ook in de mail:
Dus die zullen ze pas donderdag in gaan dienen vermoed ik.Als je aanvraag wordt goedgekeurd en je telefoon op voorraad is, sturen we deze daarna direct naar je op! Is je toestel nog niet op voorraad, dan wachten we met je aansluiting om onnodige kosten te voorkomen.
Doen ze pas als de telefoon bij hun isjoepiesaus schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 19:21:
[...]
Ze hebben waarschijnlijk veel aanvragen want Belsimpel/Odido heeft nog niet goedgekeurd.
Ik krijg net bericht van PostNL : Vrijdag 6 maart bezorgen we je pakketje .
S26 ultra 512gb , besteld via KPN
pre order van 27 feb
pre order van 27 feb
[ Voor 11% gewijzigd door BattlerRoyaleNL op 03-03-2026 21:02 ]
Belsimpel? Met of zonder abbonement?BattlerRoyaleNL schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:01:
Ik krijg net bericht van PostNL : Vrijdag 6 maart bezorgen we je pakketje .
pre order van 27 feb
Zullen ze wel een definitieve leverdatum van Samsung zelf hebben gekregen voor donderdag.Xof schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 18:48:
Wat is op dit moment de goedkoopste manier om een S26 Ultra te kopen?
Ik denk Belsimpel met de kortingscode en abonnement. Als ik snel kijk is die i.c.m. 2 jaar KPN €930. Bij ING kom ik op €1169.ArcticG schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 23:28:
Bedoel je hier mee de melding: "By Invalid Date"dog4life schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:56:
Wat betreft de datum fout in het orderovz: volgens mij is dit 'normaal'.
Die zie ik namelijk nu bij beide orders (S26 Ultra en de Buds4 Pro)
Beide op 28 Februari besteld en bij beide gekozen voor 7 maart. Zal (hopelijk) wel goed komen!
Belsimpel of mobiel.nl in combinatie met een odido unlimited abonnement en de kortingscode van €150 euro die je kan aanvragen. Dan kom je uit op €698 voor het toestel. Er loopt ook nog een cashback bij via samsung ter waarde van €30 dus onder aan de streep betaal je dan €668.ArcticG schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 23:28:
Had deze nog over van Belsimpel
Kortingscodes voor de Samsung Galaxy S26-serie:
Samsung Galaxy S26 – t.w.v. €50,-: NMv7QpRZCUsNqkY
Samsung Galaxy S26 Plus – t.w.v. €100,-: IQvTt9rCDWsPqmX
Samsung Galaxy S26 Ultra – t.w.v. €150,-: kBfTv6rCBKsRqmZ
Kortingscodes voor de Samsung Galaxy Buds4-serie:
Samsung Galaxy Buds4 – t.w.v. €30,-: KmJvTv4rCXTsQqnY
Samsung Galaxy Buds4 Pro – t.w.v. €50,-: IpLvoTpRCBTsQamY
Deze zijn generiek. Maar handig voor mensen die nog niet besteld hebben en de goedkoopste manier willen.Techkeizer schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 00:42:
Had deze nog over van Belsimpel
Iemand die hem via Vodafone heeft besteld en al iets gehoord heeft over levertijd oid?
Dat is toch nooit onduidelijk geweest? Levering vanaf 6 maart. Eerder = bonus, maar ik zou daar zelf niet op gaan zitten rekenen.RamonRJC schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:05:
Iemand die hem via Vodafone heeft besteld en al iets gehoord heeft over levertijd oid?
De bevestigingen komen vanzelf zodra de pallets met telefoons bij de retailers worden afgeleverd.
Op 27 feb de bestelling geplaatst bij Coolblue, vooralsnog is de leverdatum bevestigd op 6 maart
Heel even wachten tot ze in de V&A staan.ArcticG schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 23:28:
[ Voor 11% gewijzigd door Ernemmer op 04-03-2026 10:57 ]
Ik wil graag de Ultra en heb een ING code, is deze nog te combineren met een andere code? TKF code lijkt niet te werken. Ik wil graag zo dicht mogelijk rond de €1000,- ziiten anders vind ik het niet de moeite waard. Iemand nog tips? (Abo is niet nodig)
Ik had nog een extra code van ING (Je ontvangt een mail van ING met daarin 2 codes, eentje op de toegang en eentje bij het afrekenen). Deze tweede code moest ik tijdens het afrekenen in mijn winkelmandje invoeren in mijn ING store van Samsung. Ik heb helaas al alle email al weggegooid. Tot een bepaalde datum kreeg je een veel hogere korting tot €585 en daarna minder (volgens mij na 1 maart als ik mij niet vergis)r_acker schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:49:
Ik wil graag de Ultra en heb een ING code, is deze nog te combineren met een andere code? TKF code lijkt niet te werken. Ik wil graag zo dicht mogelijk rond de €1000,- ziiten anders vind ik het niet de moeite waard. Iemand nog tips? (Abo is niet nodig)
:strip_exif()/f/image/PtxqgklHdnNfhu2Vs64Z4CA6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SKcCjFMmWnpZIcDsC3yOG1OT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n5vILp6yt8deBgSL4TiwMxUh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de 1TB uitvoering van de S26 Ultra. Ik neem sinds de Galaxy S22 Ultra mijn smartphones los en niet meer bij mijn abonnement erbij, o.a. wegens BKR registratie dat wil ik nooit meer.
[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 04-03-2026 13:29 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie