• pafi2013
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
DM89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:18:
[...]

Hmm oké ja ik heb geen haast dus wacht wel af.. Ik heb nog geen reactie van mobiel.nl gehad. Zal misschien toch wel iets te maken hebben met de hack.
Ik heb een verlenging van vodafone gedaan bij mobiel.nl vorige week donderdag ook nog niks gehoord dan alleen Je aanvraag is in verwerking. Wij hebben mijn vrouw abonnement (ook een vodafone verlenging) bij de mediamarkt verlengt op de zelf dag ( dus ook vorige week donderdag) die is gister gewoon verlengt en haar s26+ is onderweg met DHL

Ik heb de klantenservice van mobiel.nl al een bericht gestuurd vanochtend maar nog geen reactie.

En dit allemaal,terwijl samsung met mobiel.nl samen werkt.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:03
pafi2013 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:24:
[...]

Ik heb een verlenging van vodafone gedaan bij mobiel.nl vorige week donderdag ook nog niks gehoord dan alleen Je aanvraag is in verwerking. Wij hebben mijn vrouw abonnement (ook een vodafone verlenging) bij de mediamarkt verlengt op de zelf dag ( dus ook vorige week donderdag) die is gister gewoon verlengt en haar s26+ is onderweg met DHL

Ik heb de klantenservice van mobiel.nl al een bericht gestuurd vanochtend maar nog geen reactie.

En dit allemaal,terwijl samsung met mobiel.nl samen werkt.
Aah oké, dus niet alleen Odido. Naja goed kan niet meer dan afwachten.. Mobiel mag wel even communiceren waarom het zo lang duurt.

• wvg321
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:02
DM89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:10:
Iemand nog voorruitgang gehad bij Belsimpel/mobiel icm odido?
Mijn s26 ultra met Odido verlenging via Belsimpel wordt vanavond geleverd met DHL

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:37
Hier worden de buds maandag geleverd, telefoon weet ik nog niet.

• BHH1992
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12:43
Ja, de telefoon is onderweg met DHL. Levering vandaag nog.

• Skix_Aces
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18:44
Mijn belsimpel levering van de s26 ultra icm odido wordt ook vanavond geleverd door DHL. Was gisteren in de middag al goedgekeurd.

• Joeri071
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20:02
S26 ultra black 512 gb besteld op 25 februari om 19:45

Status sinds gister om 10:00 op aanvraag in verwerking.

Vanmorgen vroeg contact gehad met mobiel.nl maar zij waren in afwachting van Odido op goedkeuring 09:05. Vervolgens rond 10 uur odido gebeld met waar de goedkeuring blijft hangen, zij gaven aan dat mobiel.nl contact met hen moest opnemen om de goedkeuring erdoor te krijgen omdat deze nu in het systeem blijft zweven.

Toen opnieuw contact gezocht met mobiel.nl rond 11 uur die gaven aan dat er storing is geweest bij odido 2 dagen terug en dat ze afgelopen nacht een update hebben doorgevoerd waardoor de pre order aanvragen uit het systeem waren. Ze zijn dit as we speak aan het herstellen, van de medewerker van mobiel.nl begreep ik dat uit zijn ervaring vandaag nog goed komt en dan de toestellen 22:00 vanvojd nog opgehaald kunnen worden zodat er uitgeleverd kan worden.

Ze zaten in ieder geval er boven op, los van mobiel.nl had belsimpel hier ook last van

• RosGr
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 18:35
Heeft iemand een screenshot of een e-mail over de GALAXY2026-promotie? Vooral de algemene voorwaarden?

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:21
S26 Ultra ontvangen van Belsimpel. Zoals eerder gemeld zit de in hun livestream beloofde Samsung Watch 8 niet in de doos. Ik heb een vraag uitstaan om te bevestigen dat die nageleverd zal worden.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Pradadevil07
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 19:23
Of-Aaargh schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:17:
S26 Ultra ontvangen van Belsimpel. Zoals eerder gemeld zit de in hun livestream beloofde Samsung Watch 8 niet in de doos. Ik heb een vraag uitstaan om te bevestigen dat die nageleverd zal worden.
Heb je van Belsimpel wel een email met een bevestiging van aanmelding gehad voor de 60 euro cashback actie?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27

Xof

Of-Aaargh schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:17:
Dit is eerder in dit topic voorbij gekomen, Belsimpel levert deze pas nadat de retourtermijn van de telefoon is verlopen (volgens hun site 1 maand). Dus je moet een maandje wachten.

• Of-Aaargh
Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:18:
[...]

Heb je van Belsimpel wel een email met een bevestiging van aanmelding gehad voor de 60 euro cashback actie?
Nee die ook niet. Ik stuur Samsung wel een screenshot van de mail met mijn Belsimpel codes en de vermelding van de 60 euro cashback.

• gerske
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22
spartacusNLD schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:54:
[...]

Je krijgt bij de S26 een 3A kabel, net als bij de S25. Je hebt dus een 60W lader van samsung nodig + een 5A kabel om de hoogste laadsnelheid te halen. Omdat niet iedereen de S25 launch heeft meegemaakt dacht ik herhaal het nog een keer :)
https://www.sammobile.com/news/samsung-60w-fast-charger-galaxy-s26-ultra
It uses the USB PD 3.1 PPS standard, which is newer compared to USB PD 3.0 PPS standard that is used in Samsung's 45W fast charger.

It can vary its voltage from 5V to 20V, depending on the power a connected device needs, and has an amperage of 3A. You don't need a 5A cable to make the most of this new charger. It is likely designed for the Galaxy S26 Ultra.
De meegeleverde USB-kabel bij de S26 Utra voldoet dus gewoon. Gelukkig maar. Zou ook wel stom zijn anders.

• Of-Aaargh
Xof schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:19:
[...]

Dit is eerder in dit topic voorbij gekomen, Belsimpel levert deze pas nadat de retourtermijn van de telefoon is verlopen (volgens hun site 1 maand). Dus je moet een maandje wachten.
Ja, dat weet ik. Ik bevestigde alleen dat de Watch inderdaad niet is meegeleverd. Ik wil voor mezelf wel bevestiging van Belsimpel krijgen dat de Watch later komt.

• Pradadevil07
Of-Aaargh schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:23:
[...]

Nee die ook niet. Ik stuur Samsung wel een screenshot van de mail met mijn Belsimpel codes en de vermelding van de 60 euro cashback.
Hoor graag van je of Samsung deze screenshot goedkeurt. Die heb ik ook maar verder geen bevestiging. Volgens eerdere posts is Belsimpel bezig dit te onderzoeken want niemand heeft zo'n mail gehad.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
gerske schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:24:
[...]

[...]

De meegeleverde USB-kabel bij de S26 Utra voldoet dus gewoon. Gelukkig maar. Zou ook wel stom zijn anders.
Oh top! dat was bij de S25u zeker nog niet het geval.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slul4Lad3IJ2e1lJuoVNoyMIYic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O49ACISx4arpcvmCcPWjITph.jpg?f=fotoalbum_large

Belsimpel met odido is binnen. Idd geen watch8...

• Pradadevil07
Joeri071 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:02:

Vanmorgen vroeg contact gehad met mobiel.nl maar zij waren in afwachting van Odido op goedkeuring 09:05. Vervolgens rond 10 uur odido gebeld met waar de goedkeuring blijft hangen, zij gaven aan dat mobiel.nl contact met hen moest opnemen om de goedkeuring erdoor te krijgen omdat deze nu in het systeem blijft zweven.

Toen opnieuw contact gezocht met mobiel.nl rond 11 uur die gaven aan dat er storing is geweest bij odido 2 dagen terug en dat ze afgelopen nacht een update hebben doorgevoerd waardoor de pre order aanvragen uit het systeem waren. Ze zijn dit as we speak aan het herstellen, van de medewerker van mobiel.nl begreep ik dat uit zijn ervaring vandaag nog goed komt en dan de toestellen 22:00 vanvojd nog opgehaald kunnen worden zodat er uitgeleverd kan worden.

Ze zaten in ieder geval er boven op, los van mobiel.nl had belsimpel hier ook last van
Gaat wel lekker daar bij Odido. Jaren klant geweest bij T-mobile. Daarna afgelopen 3 jaar bij Vodafone omdat de abonnementskosten echt hard stegen bij T-mobile. Nu weer terug omdat het netwerk van Vodafone echt een stuk minder snel en stabiel is.

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:05

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Indodraakje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:51:
[...]

Ik heb hetzelfde gekregen van 1 van mijn 2 orders. Was verplaatst naar Maandag 9 maart, maar ik heb het terug veranderd naar morgen weer. Maarja, dat zal geen nut hebben als samsung zelf niet de producten bij dynalogic inleveren.
Hoe kreeg je het voor elkaar om hem op zaterdag te zetten? Normaliter belt/smst Dynalogic ~30 min van te voren, maar in mijn geval was dat 3 minuten, waardoor ik hem dus gemist heb.
Ze hebben hem nu voor mij op maandag de 9e gezet. Ik kon hem vziw niet op morgen krijgen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:18
Denk dat mijn S26 Ultra niet meer gaat komen morgen, van de Buds en case heb ik wel verzendmails, van de telefoon niks. Jammer, altijd wel fijn om in het weekend alles over te kunnen zetten. Dan maar volgend weekend.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 06-03-2026 13:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Joeri071
Joeri071 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:02:

Zijn er al mensen die wel via mobiel.nl verder zijn in hun status want heb de neiging om de huidige te annuleren en opnieuw in te voeren omdat ik begreep dat nieuwe orders wel worden goedgekeurd door odido?

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:52
andrevano schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:36:
[...]

Op de site van Telenet, bij de bestelling staat vanaf 11 maart

Pre-order nu de gloednieuwe Samsung Galaxy S26 Series! Reserveer vandaag jouw toestel en ontvang het vanaf 11 maart
Moet ik nu klacht indienen bij Telenet :) Op de website staat : vanaf 11 maart en ik kreeg hem vandaag 6/3 al binnen. :) :)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:56
Xof schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:19:
[...]

Uhm, misschien stomme vraag, maar krijg je dat horloge dan niet als je het abonnement opzegt, of staat dit er los van?

• Xof

Xof

BootVluchteling schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:56:
[...]

Uhm, misschien stomme vraag, maar krijg je dat horloge dan niet als je het abonnement opzegt, of staat dit er los van?
Deze actie staat voor zover ik weet los van het abonnement, deze zou je ook moeten ontvangen als je alleen het toestel koopt.

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:06
gerske schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:24:
[...]

[...]

Oh nice! Was al maar 5A kabels aan het zoeken haha.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heeft iemand een link naar die 60 euro Samsung promotie? Ik zie dat hij van de pagina verdwenen is...

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:26
Dijkertje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:41:
[...]

Hoe kreeg je het voor elkaar om hem op zaterdag te zetten? Normaliter belt/smst Dynalogic ~30 min van te voren, maar in mijn geval was dat 3 minuten, waardoor ik hem dus gemist heb.
Ze hebben hem nu voor mij op maandag de 9e gezet. Ik kon hem vziw niet op morgen krijgen.
was van origine op zaterdag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dxNjle00MCjDLQ2uMubkvCWFQs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tEpLyz7wmgZSoyR0xcbqrKko.png?f=fotoalbum_large

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:59
Tussen 15:00 en 17:00 krijg ik er hier ook twee binnen. Heb hem twee keer besteld omdat ik lager uit kon met de prijs en retourneren de enige optie was. Dus eentje gaat retour. Moet ook, want beide toestellen zij besteld met inruil van dezelfde S25 Ultra. Kan dus ook niet anders.

Hoesje zou morgen komen. Kreeg opeens bericht dat ie zondag komt. Heb hem weer teruggezet naar zaterdag. Zien wat er gebeurt. :)

• Brentjuh2000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:14
Zojuist te horen gekregen dat Odido de aanvragen niet aankan. iedereen die dus via Odido een toestel heeft genomen kan lang wachten. aanvragen lopen helemaal vast

• kaboom1555
Brentjuh2000 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:14:
Zojuist te horen gekregen dat Odido de aanvragen niet aankan. iedereen die dus via Odido een toestel heeft genomen kan lang wachten. aanvragen lopen helemaal vast
Vaag, heb mn s26 ultra met odido binnen en heb nu nog een internet en tv overstap lopen en reageren ze ook telkens mega snel.

• spartacusNLD
  • Nu online
spartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:42:
[...]

S26U 512GB zwart. Onderweg met DHL. Komt tussen 13:00 en 15:00.

Dynalogic met de buds4 pro komt binnen nu en 30 min.

Pitaka Edge & Torras OrigArmor van Amazon zijn binnen. De Chineese versies komen volgende week ergens.

Heerlijk zo'n dagje sinterklaas gevoel :D
Bezorgd. :D

Smart Switch heeft nog 46 min tijd nodig :P (ja ik ben te lui om alles zelf weer te doen)

Op het eerste gezicht zie ik aan het scherm niks raars. Al die drama voor niks? Nog steeds even goed als mijn S25U.

Alleen dat ik nu pas zie hoeveel reflectie de screen protector op mijn S25U eigenlijk toevoegt. Super zonde eigenlijk.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Pradadevil07
Van wie heb je dit gehoord?

• spartacusNLD
  • Nu online
Gisteren gebeld met Odido hierover. Zij zien de aanvragen niet eens vanuit een partij als belsimpel. Gaat geautomatiseerd waar het kan. Je zal dan uitval hebben van mensen die niet de juiste informatie aanleveren, en dat gaat terug naar bijvoorbeeld belsimpel.

Het zal dan aan belsimpel kant spaaklopen, want daar gaven ze gisteren aan dat ze daar druk bezig zijn. Het zal zijn dat ik gisteren poeslief naar beide partijen gebeld heb dat het bij mij wel op tijd gelukt is?

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 06-03-2026 14:30 ]

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:56
Ik heb net verzendbevestiging gekregen voor de buds. Dat betekent dat mn telefoon vertraagd is van morgen naar maandag.

Ik vind dat allemaal niet zo spannend, maar bijzonder is het wel. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:26
RustStorm schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:30:
Ik heb net verzendbevestiging gekregen voor de buds. Dat betekent dat mn telefoon vertraagd is van morgen naar maandag.

Ik vind dat allemaal niet zo spannend, maar bijzonder is het wel. :)
Ik had eerder gepost, dat dynalogic probeerde mijn afspraak te verzetten naar maandag ipv morgen. Dus die heb ik weer aangepast naar morgen.
Zojuist bevestiging gehad dat mijn telefoon is afgegeven bij dynalogic. Gekeken naar mijn 2e track en trace, de buds en lader, die zijn ook zojuist afgegeven aan dynalogic.
Ik hoop dat ik ze morgen binnenkrijg!

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
Dat geldt zeker niet voor iedereen, gezien de reacties. Ik heb zelf ook de S26 Ultra met Odido-abonnement al geleverd gekregen vanochtend (afgelopen zaterdag besteld).

Ik loop overigens wel tegen een probleemje aan bij de €60 Samsung cashback. De S26 Ultra 512GB in Cobalt Violet staat niet bij de lijst van deelnemende modellen (EAN 8806097827047) als je wilt registreren. Hij staat er wel bij in de voorwaarden. De vraag is dus even wat handig is; een iets afwijkende variant kiezen of Samsung vragen of ze het model willen toevoegen.

• Xof

Xof

KingRoad schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:49:
[...]

Dat geldt zeker niet voor iedereen, gezien de reacties. Ik heb zelf ook de S26 Ultra met Odido-abonnement al geleverd gekregen vanochtend (afgelopen zaterdag besteld).

Ik loop overigens wel tegen een probleemje aan bij de €60 Samsung cashback. De S26 Ultra 512GB in Cobalt Violet staat niet bij de lijst van deelnemende modellen (EAN 8806097827047) als je wilt registreren. Hij staat er wel bij in de voorwaarden. De vraag is dus even wat handig is; een iets afwijkende variant kiezen of Samsung vragen of ze het model willen toevoegen.
Hij staat er wel tussen, alleen met een andere EAN, als je zoekt op de Galaxy S26 Ultra 512GB en dan het model kiezen met "CV" in het type nummer.

Overigens wel blij met mijn Cobalt Violet keuze, ziet er goed uit!

[ Voor 4% gewijzigd door Xof op 06-03-2026 14:53 ]

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:03
Nou daar klopt niets van, iedereen die ik spreek heeft zijn toestel of al opgehaald of krijgt hem vandaag of morgen. Volgens mij hebben ze op dit moment helemaal geen back orders en leveren ze uit voorraad.

Another one bites the DUST

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
Xof schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:52:
[...]

Hij staat er wel tussen, alleen met een andere EAN, als je zoekt op de Galaxy S26 Ultra 512GB en dan het model kiezen met "CV" in het type nummer.

Overigens wel blij met mijn Cobalt Violet keuze, ziet er goed uit!
Dank voor je reactie, maar die staat er bij mij niet bij. Aleen deze 4 komen bij mij naar voren als je op S26 ultra 512 zoekt:
F-SM-S948BGBOL
F-SM-S948WGBOL
F-SM-S948KGBOL
F-SM-S948CGBOL
Apart dat deze lijst kennelijk niet bij iedereen hetzelfde is. Hoe dan ook, een andere EAN selecteren zou mogelijk tot afkeur kunnen leiden...

• Xof

Xof

KingRoad schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 15:05:
[...]

Dank voor je reactie, maar die staat er bij mij niet bij. Aleen deze 4 komen bij mij naar voren als je op S26 ultra 512 zoekt:
F-SM-S948BGBOL
F-SM-S948WGBOL
F-SM-S948KGBOL
F-SM-S948CGBOL
Apart dat deze lijst kennelijk niet bij iedereen hetzelfde is. Hoe dan ook, een andere EAN selecteren zou mogelijk tot afkeur kunnen leiden...
Vreemd, ik kon voor deze kiezen:
Galaxy S26 Ultra 512GB
SKU: F-SM-S948VGBOL
EAN: 8806099220877

Overigens is dit volgens mij alleen de check om te kijken of je in aanmerking komt voor die 60 euro, in een latere stap moet je alsnog je EAN opgeven en plak je daar gewoon de juiste in.

• Pradadevil07
KingRoad schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 15:05:
[...]

F-SM-S948BGBOL
F-SM-S948WGBOL
F-SM-S948KGBOL
F-SM-S948CGBOL
Ik heb hetzelfde probleem. Besteld bij Belsimpel, telefoon nog niet binnen maar EAN staat al wel in bestelbon, maar die staat niet in de lijst van Samsung.

• Pradadevil07
Xof schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 15:08:
[...]

Vreemd, ik kon voor deze kiezen:
Galaxy S26 Ultra 512GB
SKU: F-SM-S948VGBOL
EAN: 8806099220877

Overigens is dit volgens mij alleen de check om te kijken of je in aanmerking komt voor die 60 euro, in een latere stap moet je alsnog je EAN opgeven en plak je daar gewoon de juiste in.
Denk dat je gelijk hebt, later moet je het weer invullen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aeNYAT0axHYFsnkSmvQpfShOI5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KXTzwUVDDM5C1hGA5MiMxJq5.jpg?f=fotoalbum_large

• RustStorm
Indodraakje schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:47:
[...]

Ik had eerder gepost, dat dynalogic probeerde mijn afspraak te verzetten naar maandag ipv morgen. Dus die heb ik weer aangepast naar morgen.
Zojuist bevestiging gehad dat mijn telefoon is afgegeven bij dynalogic. Gekeken naar mijn 2e track en trace, de buds en lader, die zijn ook zojuist afgegeven aan dynalogic.
Ik hoop dat ik ze morgen binnenkrijg!
Heb net gekeken. Kan wel wijzigen maar niet naar morgen. Dus laat het lekker staan.

Ik wacht het gewoon af. Heb op geen manier haast. Zie het wel verschijnen. :)

Hoop dat ze bij jou gewoon morgen voor de deur staan! :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 06-03-2026 16:23 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Pradadevil07
Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 15:36:
[...]

Denk dat je gelijk hebt, later moet je het weer invullen

[Afbeelding]
Nee helaas pakt hij EAN niet. Maar eens proberen als ik de telefoon heb. Wellicht zijn de codes in de bestelbon uiteindelijk toch anders.

• pafi2013
  • Nu online
DM89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:28:
[...]

Aah oké, dus niet alleen Odido. Naja goed kan niet meer dan afwachten.. Mobiel mag wel even communiceren waarom het zo lang duurt.
Zojuist is mijn verlengen goedgekeurd door vodafone is mijn bestelling klaar om verzonden te worden hopelijk dus morgen in huis.

• DM89
pafi2013 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:14:
[...]

Zojuist is mijn verlengen goedgekeurd door vodafone is mijn bestelling klaar om verzonden te worden hopelijk dus morgen in huis.
Oke fijn😁 hopelijk komt er bij mij ook nog voorruitgang, net 45 min in de wacht gestaan bij mobiel.nl en nog neemt niemand op dus maar opgehangen pff.

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik kreeg een mail van Belsimpel dat mijn verlenging bij Odido nog niet goedgekeurd kon worden, omdat ze mij niet in het systeem vinden op basis van naam/telefoonnummer/geboortedatum.
Gegevens komen exact overeen, dus na lang in de rij bij de helpdesk te hebben gestaan gaan ze het later vandaag of morgen nogmaals proberen.
Wordt dit weekend dus geen nieuw toestel verwacht ik.

• Pradadevil07
LukeS schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:20:
Ik kreeg een mail van Belsimpel dat mijn verlenging bij Odido nog niet goedgekeurd kon worden, omdat ze mij niet in het systeem vinden op basis van naam/telefoonnummer/geboortedatum.
Gegevens komen exact overeen, dus na lang in de rij bij de helpdesk te hebben gestaan gaan ze het later vandaag of morgen nogmaals proberen.
Wordt dit weekend dus geen nieuw toestel verwacht ik.
Volgens mij gaat het flink mis bij Odido sinds die storing van eergisteren. Bij mij stond er in mijn aanvraag opeens een verkeerd letter in de postcode waardoor ik gisteren weer een bankafschrift moest uploaden om mijn adres aan te tonen. Sindsdien niks meer vernomen.

• pafi2013
  • Nu online
DM89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:15:
[...]

Oke fijn😁 hopelijk komt er bij mij ook nog voorruitgang, net 45 min in de wacht gestaan bij mobiel.nl en nog neemt niemand op dus maar opgehangen pff.
Dat meen je niet. Ik heb ook nog geen antwoord op me bericht naar de klantenservice. Snap dat ze het wat drukker hebben. Maar vind dit wel schandalig

Hopelijk zit er bij ook bij jou ook snel voortgang in.

• DM89
pafi2013 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:50:
[...]

Dat meen je niet. Ik heb ook nog geen antwoord op me bericht naar de klantenservice. Snap dat ze het wat drukker hebben. Maar vind dit wel schandalig

Hopelijk zit er bij ook bij jou ook snel voortgang in.
Jip, net bericht via WhatsApp:

[6-3, 17:11] Mobiel.nl: Goedemiddag,

Goed dat je contact op neemt. Je bestelling is door ons doorgestuurd naar de provider zodat de provider goedkeuring kan geven voor deze bestelling. Het kan zijn dat er inderdaad door drukte wat meer tijd nodig is voor dat de goedkeuring wordt gegeven. We hebben in ieder geval alle nodige informatie van je ontvangen en doorgestuurd.

Hierna geef ik aan dat het probleem niet alleen bij mij speelt....

[6-3, 17:14] Mobiel.nl: Het duurt inderdaad langer dan normaal. Wij hebben helaas geen verdere verklaring te horen gekregen voor de vertraging. We hopen in ieder geval dat het snel is opgelost.

Dus nog geen stap verder, kan alleen maar wachten 😅

• TristanDM
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:19
Heeft iemand al iets mogen vernemen van de 100 voucher die op de pre-order pagina stond van de s26? Ik kan alleen nog de voetnoot terugvinden die hierbij hoort en heb hier ook een screenshot van, mochten ze deze ook opeens willen verwijderen (nummer 7). Contact opnemen via whatsapp heeft geen zin. Meerdere berichten gestuurd over meerdere dagen, maar 0 antwoord.

Vind het erg vreemd dat je eerst zo'n blokje neerzet met promotie en het dan later weghaalt.

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
Heeft iedereen een mail gekregen van Belsimpel, nu de watch8 - 4g cadeau?

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

koekjah

Luctor et emergo

joepiesaus schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:29:
Ja ik ook en de garantie morgen bezorgd. Ik twijfel ernstig om mn bestelling bij mobiel.nl te gaan annuleren, puinzooi daar.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
Ik snap er niks van. Dynalogic komt maandag al, terwijl ik zaterdag 14 maart had geselecteerd. Geen probleem verder, dan komt het maandag maar :)

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• wvg321
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:02
Ik heb nog geen mail gehad. Wat staat er in, wanneer ze hem leveren?

• Pradadevil07
Wat voor mail? Voor zover ik weet krijg je de niet de 4G versie.

• RustStorm
Ziet er naar uit dat ik toch wel zowel de telefoon als de buds morgen geleverd ga krijgen! Fingers crossed. :)

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Alleen een mail dat je bij de eerste 20 een review plaatst je kans maak op €50. Maar niks van Watch 8 terwijl ik op tijd besteld heb.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzGnngqk4Gffut_c6ej75VW2JqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ynKq6jIOEVwrmrXbHKTAD7XS.jpg?f=fotoalbum_large

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:36
Van der Berg schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:31:
Ik snap er niks van. Dynalogic komt maandag al, terwijl ik zaterdag 14 maart had geselecteerd. Geen probleem verder, dan komt het maandag maar :)
Ik hoop dat de mijne ook maandag komt.
Samsung vertelde dat de Silver pas vanaf 16 maart geleverd word.
Terwijl met bestellen 6 maart stond.

• Pradadevil07
Dit is een nieuwe actie. Eerder werd er gezegd op een stream dat als je de code S26ultralivestream zou gebruiken je de watch8 er gratis bij zou krijgen. En dat was dan volgens mij de niet-4g versie.

En de watch is geen 400 euro waard, op de Belsimpel site zelf kan je em los kopen voor 250 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Pradadevil07 op 06-03-2026 18:36 ]

• Joeri071
Wel zonde van mobiel.nl dat ze geen bericht sturen dat het wat langer gaat duren. Vandaag meerdere keren gebeld en steeds hetzelfde antwoord gekregen: het ligt aan een update in het systeem van Odido, waardoor er geen communicatie is binnen het aanvraagsysteem, wat resulteert in geen goedkeuring. Nieuwe aanvragen worden wel behandeld omdat het systeem weer goed draait, alleen de mensen die een pre order hebben i.c.m. een Odido-abonnement kunnen wachten of het uberhaupt lukt om het werkend te krijgen, Wat heeft het dan voor nut om een pre order te plaatsen?

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Ik heb helaas geen e-mail of sms gekregen voor 𝐛𝐞𝐝𝐚𝐧𝐤𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐦𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 die je bij de Samsung promotie van €60 moet uploaden. Wie kan dat hier plaatsen? Zie onderstaand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpAXyMqT2Do4GNrKe3lXlNiGwZI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/v7OXn3HfRCFHucsTB8jShix7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door pinokkia op 06-03-2026 18:37 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Pradadevil07
pinokkia schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:35:
Ik heb helaas geen e-mail of sms gekregen voor 𝐛𝐞𝐝𝐚𝐧𝐤𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐦𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 die je bij de Samsung promotie van €60 moet uploaden. Wie kan dat hier plaatsen?
Niemand heeft die gekregen. Enige wat mensen hebben is de mail van Belsimpel waarin de actie wordt genoemd. Ik weet niet of de aanvraag van mensen die dit hebben geupload is goedgekeurd. Belsimpel zou het nog uitzoeken las ik, maar ook nog geen update daarover.

• kaboom1555
pinokkia schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:35:
Ik heb helaas geen e-mail of sms gekregen voor 𝐛𝐞𝐝𝐚𝐧𝐤𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐦𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 die je bij de Samsung promotie van €60 moet uploaden. Wie kan dat hier plaatsen? Zie onderstaand

[Afbeelding]
Ik heb gewoon een screenshot van de belsimpel mail met codes van een paar dagen voor de launch erin geplakt. Hoor het wel...

• Of-Aaargh
BootVluchteling schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:56:
[...]

Als je dat abonnement hebt besteld in combinatie van de S26, in combinatie met de kortingscode voor de Watch-code, zijn zowel de telefoon als de Watch onderdeel van de overeenkomst. Je krijgt de Watch in combinatie met een 1- of 2-jarig abonnement en een smartphone. Als je het abonnement opzegt in de afkoelingsperiode, moet je de telefoon terugsturen en je krijgt de Watch niet. De hele overeenkomst is dan namelijk opgezegd en iedereen moet ongedaan maken wat ze hebben gedaan. Dat is volgens mij ook de reden waarom de Watch later opgestuurd wordt, ze wachten de periode af waarin je het abonnement nog kunt opzeggen voordat ze die sturen. Pas als je definitief aan het abonnement vastzit sturen ze de Watch op.
Maar misschien werkte de Watch-code ook met een sim-only abonnement? Maar ook dan krijg je de watch niet als je het abonnement in de afkoelingsperiode opzegt.
Wat je wel kunt doen is het abonnement afkopen. Dan betaal je in één keer de kosten van het hele abonnement (bv. 24x 20 euro), zit je daar niet meer aan vast en dan krijg je wel de Watch. Maar ja, dan is het goedkoper om de Watch los te kopen natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 06-03-2026 19:08 ]

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
De waarden schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:28:
[...]

Ik hoop dat de mijne ook maandag komt.
Samsung vertelde dat de Silver pas vanaf 16 maart geleverd word.
Terwijl met bestellen 6 maart stond.
Ik heb op 26 februari besteld en toen was het al mogelijk om voor 7 maart te kiezen. Omdat ik op 7 maart niet kon, heb ik voor 14 maart gekozen. Nu wordt mijn bestelling aanstaande maandag al bezorgd; ik ben benieuwd! Hopelijk wordt die van jou ook zo snel mogelijk opgestuurd.

Ik ben erg benieuwd naar de kleur Silver Shadow. Op dit moment heb ik bij mijn S24 Ultra 1TB de kleur Titanium Orange. Ik neem iedere upgrade een andere kleur.

[ Voor 17% gewijzigd door Van der Berg op 06-03-2026 19:59 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:30:
[...]

Dit is een nieuwe actie. Eerder werd er gezegd op een stream dat als je de code S26ultralivestream zou gebruiken je de watch8 er gratis bij zou krijgen. En dat was dan volgens mij de niet-4g versie.

En de watch is geen 400 euro waard, op de Belsimpel site zelf kan je em los kopen voor 250 euro.
Ik had hier nog niet gelezen, dus kwam even mijn verhaal delen. Toen zag ik dat ik niet de enige was met de onduidelijkheid over de Watch 8 :+ Lekker bezig, haha! Ik krijg zo in ieder geval per mail de bevestiging van de Samsung Watch 8 (LTE) die ik dan begin april ontvang. Alles stond goed in het systeem.

Ps. Het is overigens de Watch 8 44mm LTE.

[ Voor 6% gewijzigd door Arjan90 op 06-03-2026 20:12 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 20:05
Zie net dat ik bij KPN al tijden mocht verlengen. Dus alsnog een zwarte S26U kunnen bestellen :+

• spartacusNLD
  • Nu online
Arjan90 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:48:
Ps. Het is overigens de Watch 8 44mm LTE.
Serieus? Oh, dat is nog netjes van belsimpel.

Ik had toch een 40mm wifi versie verwacht :)

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.

Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie