Als je naar de site van Samsung gaat en je gaat je aanmelden dan wordt er geen bewijs van aanmelding gevraagd. Dat staat er alleen bij Belsimpel. Alleen een aankoopbewijs en IMEI is voldoende voor Samsung. Samsung maakt het niks uit of je je nou wel of niet hebt geregistreerd bij een webwinkel. De cashback krijg je ook van Samsung zelf niet van Belsimpel.Of-Aaargh schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:13:
Nog even over de Belsimpel 60/30 euro cashback bij Samsung (https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/E8E93T7RVKNUR). Een van de bewijzen die je moet uploaden is: "2. Een screenshot van de SMS of email waarin staat “bedankt voor je aanmelding”. Nou heb ik deze niet ontvangen, of is ie in m'n spambox terecht gekomen. Ik heb wel vijf mails van Belsimpel met o.a. mijn persoonlijke codes, maar geen een waarin staat “bedankt voor je aanmelding”. Hoe ziet die mail er uit?
Kijk maar naar deze lijst, nergens een bewijs van aanmelding nodigPradadevil07 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:29:
[...]
Als je naar de site van Samsung gaat en je gaat je aanmelden dan wordt er geen bewijs van aanmelding gevraagd. Dat staat er alleen bij Belsimpel. Alleen een aankoopbewijs en IMEI is voldoende voor Samsung. Samsung maakt het niks uit of je je nou wel of niet hebt geregistreerd bij een webwinkel. De cashback krijg je ook van Samsung zelf niet van Belsimpel.
Als je een stap verder gaat wordt wél gevraagd om een screenshot van een aanmeldingsSMS of -email:Pradadevil07 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:31:
[...]
Kijk maar naar deze lijst, nergens een bewijs van aanmelding nodig
[Afbeelding]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ik zou dan gewoon een screenshot van de mail maken van belsimpel met de content "Jouw persoonlijke kortingscodes op de nieuwste Samsung producten, geldig vanaf woensdag 25 februari om 19:00!"
Daar staat ook een stuk tekst over de cashback.
Daar staat ook een stuk tekst over de cashback.
Vreemd dat ze het vragen maar deze screenshot is al eerder gedeeld, had hem toen voor de zekerheid opgeslagenOf-Aaargh schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:42:
[...]
Als je een stap verder gaat wordt wél gevraagd om een screenshot van een aanmeldingsSMS of -email:
[Afbeelding]
Ik heb 25 feb (20:16 uur) een mail van Samsung ontvangen met subject 'De nieuwe Galaxy S26 Series: tot €966 voordeel'. Die heb ik in pdf vorm geupload zojuist. Meer heb ik ook niet ontvangen.Of-Aaargh schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:13:
Nog even over de Belsimpel 60/30 euro cashback bij Samsung (https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/E8E93T7RVKNUR). Een van de bewijzen die je moet uploaden is: "2. Een screenshot van de SMS of email waarin staat “bedankt voor je aanmelding”. Nou heb ik deze niet ontvangen, of is ie in m'n spambox terecht gekomen. Ik heb wel vijf mails van Belsimpel met o.a. mijn persoonlijke codes, maar geen een waarin staat “bedankt voor je aanmelding”. Hoe ziet die mail er uit?
Laat ons aub weten of dit door Samsung wordt goedgekeurd. De cashback geldt niet voor aankopen op de Samsung website zelf dus vraag me af of een mail van Samsung zelf akkoord is. Staat in die pdf de cashback genoemd?Rio schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:55:
[...]
Ik heb 25 feb (20:16 uur) een mail van Samsung ontvangen met subject 'De nieuwe Galaxy S26 Series: tot €966 voordeel'. Die heb ik in pdf vorm geupload zojuist. Meer heb ik ook niet ontvangen.
Ik heb bij Mobiel.nl besteld. Maar wil het je best laten weten.Pradadevil07 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 17:00:
[...]
Laat ons aub weten of dit door Samsung wordt goedgekeurd. De cashback geldt niet voor aankopen op de Samsung website zelf dus vraag me af of een mail van Samsung zelf akkoord is. Staat in die pdf de cashback genoemd?
Dankje! Zit ook in mijn mails van Samsung te zoeken, zie nergens iets over een cashback staan.Rio schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 17:00:
[...]
Ik heb bij Mobiel.nl besteld. Maar wil het je best laten weten.
25 februari meteen de s26 en hoesje besteld bij samsung.
Paar dagen geleden mail gehad van dynalogic dat bestelling 6 maart geleverd wordt. Krijg ik nu een mail van Samsung zelf dat de telefoon pas 16 maart geleverd gaat worden. Hoesje komt wel al morgen. Lekker bezig daar.
Paar dagen geleden mail gehad van dynalogic dat bestelling 6 maart geleverd wordt. Krijg ik nu een mail van Samsung zelf dat de telefoon pas 16 maart geleverd gaat worden. Hoesje komt wel al morgen. Lekker bezig daar.
Oeps, heb ik mezelf rijk zitten rekenen, ik dacht dat die E60 cashback bij samsung ook gold voor aankopen via samsung.com...niet dus
Nou ja, maakt niet zoveel uit. Morgen zou mijn paarse S26 binnen moeten komen via Dynalogic, wel eerder deze week een mail van ze ontvangen maar sindsdien is het vrij stil..
Maandag zou mijn gouden S26 binnen moeten komen, nog niets van Dynalogic ontvangen.. Nog even afwachten dus
Nou ja, maakt niet zoveel uit. Morgen zou mijn paarse S26 binnen moeten komen via Dynalogic, wel eerder deze week een mail van ze ontvangen maar sindsdien is het vrij stil..
Maandag zou mijn gouden S26 binnen moeten komen, nog niets van Dynalogic ontvangen.. Nog even afwachten dus
Net ook melding voor levering van de S26 Ultra morgen tussen 9u30 en 14u00.Krommen schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 15:48:
Op 25/02 2 orders gemaakt voor een S26 ultra en Buds 4 Pro.
Net een update van Bpost voor de levering van de buds voor morgen. Hopelijk vandaag nog hetzelfde voor de S26 Ultra.
De status van de samsung site zelf veranderd niet btw, geen zorgen daarover dus
Same herespartacusNLD schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 14:03:
[...]
verzendbevestiging is binnen met DHL. Wordt morgen bezorgd.
Ik heb de S26ULTRA direct bij Samsung op 27 februari besteld. Zou de 7e al geleverd kunnen worden maar dat kwam mij niet uit dus nu komt ie de 9e.
Ik heb codes van de gratis voucher van ing gebruikt. Ik ben zo wel tevreden met de prijs.
1x Galaxy S26 Ultra (Online Exclusive)
SM-S948BZDGEUB
Kleur: Pink Gold
Grootte: 512 GB
€ 744,-
- € 605,-
voordeel toegepast
PRE-ORDER
1x inruilvoordeel toegepast
€ 395,-
Bezorgdatum en -tijdslot
Je bezorging is gepland op 9 maart 2026 tussen 08:00-22:00 uur.
Ik heb codes van de gratis voucher van ing gebruikt. Ik ben zo wel tevreden met de prijs.
1x Galaxy S26 Ultra (Online Exclusive)
SM-S948BZDGEUB
€ 744,-
- € 605,-
voordeel toegepast
PRE-ORDER
€ 395,-
Bezorgdatum en -tijdslot
Met ING voucher gekocht. Verder ben kortingscodes ontvangen. Veel beloven weinig geven ...
1 x Galaxy S26 Ultra (Online Exclusive)
SM-S948BZDGEUB
€ 744,-
- € 605,-
voordeel toegepast
PRE-ORDER
€ 395,-
Bezorgdatum en -tijdslot
1 x Galaxy S26 Ultra (Online Exclusive)
SM-S948BZDGEUB
€ 744,-
- € 605,-
voordeel toegepast
PRE-ORDER
€ 395,-
Bezorgdatum en -tijdslot
Direct bij Samsung besteld en krijg nu het tijdslot door voor bezorging voor morgen van 08.00u tot 22.00u.
Weet iemand wanneer dit tijdslot wat korter wordt?
Er staat ook een trackingnummer bij, maar kan niet zien wie hem gaat bezorgen. Of heeft Dynalogic zelf een bezorgdienst?
Er staat ook een trackingnummer bij, maar kan niet zien wie hem gaat bezorgen. Of heeft Dynalogic zelf een bezorgdienst?
Dynalogic is de bezorgdienst. Meestal krijg je ergens 's nachts een track en trace met een nader bezorgvenster.red1 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 18:19:
Direct bij Samsung besteld en krijg nu het tijdslot door voor bezorging voor morgen van 08.00u tot 22.00u.
Volgens mij is het regeltje "levering vanaf 16 maart" alleen geldig voor mensen die de sky blue versie of exclusieve kleur nu pas gaan kopen. Ik denk dat je morgen toch gewoon je telefoon krijgt! In de Samsung Shop app staat de telefoon namelijk gewoon op "verzonden".Kinger7 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 17:05:
25 februari meteen de s26 en hoesje besteld bij samsung.
[ Voor 5% gewijzigd door juliette.la op 05-03-2026 19:04 ]
ORANGE BELGIUM C O CEVA LOGISTICS
Leverd morgen mijn S26 Ultra Black 512GB tussen 08.30-13.30 uur .Vorige week Woensdag rond 22.00 uur besteld via website Orange .
Hopelijk wordt die vroeg geleverd.Anders zit ik daar maar te wachten van 08.30 uur .Niet te laat gaan slapen vanavond dus.
Leverd morgen mijn S26 Ultra Black 512GB tussen 08.30-13.30 uur .Vorige week Woensdag rond 22.00 uur besteld via website Orange .
Hopelijk wordt die vroeg geleverd.Anders zit ik daar maar te wachten van 08.30 uur .Niet te laat gaan slapen vanavond dus.
Tijdens launch event bestellen maakt dus ook niets uit. Krijg hem pas 16 maart terwijl 6 maart was beloofd. Heb ook helemaal geen special edition gewoon de s26u 512gb ultraviolet. Mensen die later hebben besteld gaan voor? Werkt wel vaag bij Samsung.
[ Voor 4% gewijzigd door masterrobo op 05-03-2026 19:13 ]
Damn, voor mij hetzelfde ja ... Ik heb de Pink Gold besteld via Samsung. De andere 'exclusieve' kleur was tijdens het bestellen een week later, dus toch maar voor Pink Gold gegaan, zodat ik hem morgen zou krijgen. Staat nu dus in de email die ik net krijg, levering vanaf 16 maart 2026. Dat vanaf word ik ook niet blij van ...
En als ik op de link klink naar de shop, staat er dit:
Ontvang het op By Invalid Date, Invalid Date Invalid Date, NaN
Dat geeft ook niet veel vertrouwen ... Balen dit ...
[ Voor 21% gewijzigd door mattrob op 05-03-2026 19:20 ]
Misschien moeten onze telefoons door de Straat van Hormuzmattrob schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:18:
Damn, voor mij hetzelfde ja ... Ik heb de Pink Gold besteld via Samsung. De andere 'exclusieve' kleur was tijdens het bestellen een week later, dus toch maar voor Pink Gold gegaan, zodat ik hem morgen zou krijgen. Staat nu dus in de email die ik net krijg, levering vanaf 16 maart 2026. Dat vanaf word ik ook niet blij van ...
Wat is de makkelijkste manier om Odido op te zeggen? Voor de Odido opzegclub hier 🫡
Hebben mensen die bij mobiel.nl besteld hebben icm met een abonnement iets gehoord? Bij mij staat die al heel de dag op je aanvraag is in verwerking. Terwel mijn vrouw bij de mediamarkt heeft besteld en daarvan hebben we al een track & trace.
S26 ultra 512 zwart besteld
[ Voor 6% gewijzigd door pafi2013 op 05-03-2026 20:49 ]
Klantenservice bellen, je e-sim of odido account niet activeren. Je beroepen op bedenktermijn. En dan kijken wat ze zeggen.joepiesaus schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:43:
Wat is de makkelijkste manier om Odido op te zeggen? Voor de Odido opzegclub hier 🫡
Deel vooral je ervaring.
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 05-03-2026 19:55 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Telenet (BE) bestelling is onderweg en verwacht op zaterdag 7 maart. Eerder dan gepland
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
Ja tegenwoordig met Odido bellen is 1000 vragen beantwoorden dus had gehoopt dat het digitaal kon 😅spartacusNLD schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:54:
[...]
Klantenservice bellen, je e-sim of odido account niet activeren. Je beroepen op bedenktermijn. En dan kijken wat ze zeggen.
Deel vooral je ervaring.
Hier hetzelfde! Waardeloospafi2013 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:54:
Hebben mensen die bij mobiel.nl besteld hebben icm met een abonnement iets gehoord? Bij mij staat die al heel de dag op je aan vraag is in verwerking. Terwel mijn vrouw bij de mediamarkt heeft besteld en daarvan hebben we al een track & trace.
Ik heb op 28 februari 2X een S26 Ultra Black besteld rechtstreeks via KPN verlenging. Zojuist beide verzendbevestigingen ontvangrn voor levering morgen.
Ja, is onderweg met DHL sinds vanmiddag. Echter nog geen aflevertijdstip, dus ik vermoed dat ie nog niet fysiek door DHL is gescand. Zal vannacht wel in het proces belanden. Hoop ik.pafi2013 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:54:
Hebben mensen die bij mobiel.nl besteld hebben icm met een abonnement iets gehoord? Bij mij staat die al heel de dag op je aan vraag is in verwerking. Terwel mijn vrouw bij de mediamarkt heeft besteld en daarvan hebben we al een track & trace.
Edit: Het betreft een blauwe S26U 1TB btw.
[ Voor 21% gewijzigd door Rio op 06-03-2026 03:11 ]
Bij Belsimpel staat mijn orderstatus nog steeds op 'wordt verwerkt door Odido' terwijl in de bestelbon verwerkingsdatum 5 maart en ingangsdatum 6 april staat. Gaat dat verwerken automatisch bij Odido of moet ik wachten tot een menselijke hand onder kantoortijden er een klap op geeft. Verwachte leverdatum staat nog steeds voor morgen, zou verbaasd als ze hem morgen leveren.
Hier hetzelfde!pafi2013 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:54:
Same here. Beetje vaag.Of-Aaargh schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 14:09:
[...]
Maar bij de promocode staat bij mij alleen iets over de 150 euro korting, niets over de Watch 8:
Vouchercode (S26ULTRALIVESTREAM) € -150,00
Maar goed, ik neem morgen na ontvangst wel even contact met ze op om de nazending van de Watch 8 schriftelijk bevestigd te krijgen.
Ik neem morgen ook wel contact op.
Krijg net een mail dat mijn adres niet klopt of onvolledig is pff. Ik had meteen een bankafschrift met mijn adres kunnen uploaden toen ik de bestelling plaatste maar daar hebben ze niet om gevraagd toen.Pradadevil07 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 20:32:
Bij Belsimpel staat mijn orderstatus nog steeds op 'wordt verwerkt door Odido' terwijl in de bestelbon verwerkingsdatum 5 maart en ingangsdatum 6 april staat. Gaat dat verwerken automatisch bij Odido of moet ik wachten tot een menselijke hand onder kantoortijden er een klap op geeft. Verwachte leverdatum staat nog steeds voor morgen, zou verbaasd als ze hem morgen leveren.
Dat hangt af van waar je de bestelling geplaatst hebt. Soms kun je de bestelling ook aan de deur weigeren en gaat ie dan vanzelf retour.joepiesaus schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:43:
Volgensmij is zijn insteek om het abonnement op te zeggen, maar de telefoon inclusief combi korting te houden. In de hoop dat hij de verkregen korting niet terug hoeft te betalen als hij het abonnement annuleert. Hier is het een paar dagen geleden ook al over gegaan, maar ik vraag me af of dit zomaar kan zonder consequenties.Of-Aaargh schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:21:
Dat hangt af van waar je de bestelling geplaatst hebt. Soms kun je de bestelling ook aan de deur weigeren en gaat ie dan vanzelf retour.
Voor alle doomers die dachten 16 maart hen telefoon te krijgen. Als het goed is hebben jullie vannacht gewoon een mail met een geschatte levertijd ontvangen. Kan mijn s26 ultra in de middag verwachten.
Odido lijkt wat vertraging te hebben met de afhandeling van de abonnementsaanvragen, dus mijn S26 heeft nog een nachtje langer in het magazijn van Belsimpel geslapen. Hopelijk vandaag beter nieuws.
Oh zo, nu herinner ik me dat inderdaad. Nou ja, we hebben het daar inderdaad over gehad. Het is een afweging tussen de kans op een voordeeltje, het risico een deurwaarder aan je deur te krijgen, en hoe je vindt dat je je hoort te gedragen in de maatschappij.Skix_Aces schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:49:
[...]
Volgensmij is zijn insteek om het abonnement op te zeggen, maar de telefoon inclusief combi korting te houden. In de hoop dat hij de verkregen korting niet terug hoeft te betalen als hij het abonnement annuleert. Hier is het een paar dagen geleden ook al over gegaan, maar ik vraag me af of dit zomaar kan zonder consequenties.
Ik vind deze constructie ook vaag en neigen richting frauduleuze praktijken.Of-Aaargh schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 07:34:
[...]
Oh zo, nu herinner ik me dat inderdaad. Nou ja, we hebben het daar inderdaad over gehad. Het is een afweging tussen de kans op een voordeeltje, het risico een deurwaarder aan je deur te krijgen, en hoe je vindt dat je je hoort te gedragen in de maatschappij.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Mijn bestelling via mobiel.nl staat nog steeds op "in verwerking" (besteldatum 26.02)
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Same, toch jammer nadat ie gister hele dag op vandaag bestellen morgen binnen stond.koekjah schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 07:46:
Mijn bestelling via mobiel.nl staat nog steeds op "in verwerking" (besteldatum 26.02)
Helaas niet ontvangen van Samsung.An1mA schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 06:25:
Voor alle doomers die dachten 16 maart hen telefoon te krijgen. Als het goed is hebben jullie vannacht gewoon een mail met een geschatte levertijd ontvangen. Kan mijn s26 ultra in de middag verwachten.
Hier net een mailtje van Samsung (28 feb besteld) dat het vanwege onvoorziene omstandigheden vertraagd is. Wanneer nog onbekend.
Hier ook nog steeds bij mobiel.nl, ik maar even een appje gestuurd naar de klantenservice. Odido zal wel 3 dubbel moeten checken of de aanvragen echt zijn🤣LukeS schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 07:29:
Odido lijkt wat vertraging te hebben met de afhandeling van de abonnementsaanvragen, dus mijn S26 heeft nog een nachtje langer in het magazijn van Belsimpel geslapen. Hopelijk vandaag beter nieuws.
Na wat unboxing videos gezien te hebben had ik besloten om mijn Cobalt Violet order om te zetten naar zwart. Samsung support gevraagd of ze dit kunnen doen, niet dus..
Enige optie is om de order te annuleren en opnieuw bestellen maar dan vervallen de codes. Je krijgt ook geen nieuwe en dat was het dan.
Wel balen dat support niet bereid is om maar iets te doen, dit heb ik bij Apple dan echt nooit meegemaakt dat er zo kort en bot gereageerd werd op een vrij simpel verzoek.
Enige optie is om de order te annuleren en opnieuw bestellen maar dan vervallen de codes. Je krijgt ook geen nieuwe en dat was het dan.
Wel balen dat support niet bereid is om maar iets te doen, dit heb ik bij Apple dan echt nooit meegemaakt dat er zo kort en bot gereageerd werd op een vrij simpel verzoek.
Die Cobalt Violet wordt door sommige juist omschreven als zwart met een paarse ondertoon. Heel heel diep paars zeg maar. Verder, case eromheen doen en je ziet er niks van. Of anders op de V&A ten ruil aanbieden.Lynix schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:25:
Na wat unboxing videos gezien te hebben had ik besloten om mijn Cobalt Violet order om te zetten naar zwart. Samsung support gevraagd of ze dit kunnen doen, niet dus..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ze moeten natuurlijk wel zeker weten dat het adres juist is waar ze de deurwaarder naar toe moeten sturen als iemand opzegt maar de telefoon niet terugstuurt.DM89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:17:
[...]
Hier ook nog steeds bij mobiel.nl, ik maar even een appje gestuurd naar de klantenservice. Odido zal wel 3 dubbel moeten checken of de aanvragen echt zijn🤣
Ga het er kennelijk maar mee moeten doen ja, want annuleren om vervolgens te swipen zonder codes is het mij ook niet waard. Maar geeft geen vertrouwen in Samsung support als ze al moeilijk doen voor dit zulk dingen. /Einde rantspartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:29:
[...]
Die Cobalt Violet wordt door sommige juist omschreven als zwart met een paarse ondertoon. Heel heel diep paars zeg maar. Verder, case eromheen doen en je ziet er niks van. Of anders op de V&A ten ruil aanbieden.
De paar keren dat ik een bestelling bij Samsung annuleerde werden de codes bij mij weer actief na de verwerking van de annulering. Maar ik neem aan dat je ook pre-ordercodes hebt gebruikt die per 1 maart vervielen. Die herleven herleven inderdaad niet meer. Mijn ervaring is dat je bij de klantenservice als troost altijd wel weer een nieuwe kortingscode van 10% krijgt als je daar om vraagt.Lynix schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:25:
Wat Apple betreft, die doen sowieso nooit aan kortingscodes.
Om even een strik om deze discussie te doen. Laat voorop staan dat ik niemand tot fraude of wat dan ook voor ongure zaken wil aanzetten. Jou uitleg bij hoe ik dit had moeten interpreteren eerder in deze chat was helemaal duidelijk voor mij. Ik zeg alleen ''probeer het gewoon'' tegen mensen die het vragen. Als Odido accepteert dat mensen de telefoon houden, en het abonnement opzeggen dan is dat toch prima.Of-Aaargh schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:31:
[...]
Ze moeten natuurlijk wel zeker weten dat het adres juist is waar ze de deurwaarder naar toe moeten sturen als iemand opzegt maar de telefoon niet terugstuurt.
Met jou uitleg snap ik dat het voorbeeld van Youfone vorig jaar dus blijkbaar ''geluk'' was. Dat ik dit vervolgens bracht als ''het gaat sowieso ook lukken bij Odido'' was natuurlijk niet correct.
Verder, mijn eigen zoon opvoeden is al lastig zat, als ik het hele internet zou moeten opvoeden had ik geen tijd meer over. Dus dat heb ik een paar jaar geleden al opgegeven
Mega vroeg zeg!Hakki schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:41:
Hij is binnen!
Besteld via Samsung op 26/02, geleverd door Bpost (BE).
Ben vooral benieuwd naar je reactie en vergelijk met het scherm van de S25 (mocht je die hebben) in dutchnltweaker in "[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie"
Jep ik heb hetzelfde. Ik heb er gisteren over gebeld, toen zou het "morgen", dus vandaag aangepast worden. Later in het gesprek kwam een collega er tussendoor en die zei "misschien vandaag nog wel". Wat uiteindelijk niet gebeurd is, ik sta nog op dezelfde status. Ze wachten nog op goedkeuring van Odido blijkbaar. Maar er is dus een kansje dat er vandaag iets veranderd.pafi2013 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:54:
Hebben mensen die bij mobiel.nl besteld hebben icm met een abonnement iets gehoord? Bij mij staat die al heel de dag op je aanvraag is in verwerking. Terwel mijn vrouw bij de mediamarkt heeft besteld en daarvan hebben we al een track & trace.
Iemand hier al iets over gehoord? Ben zelf ook benieuwd hoe we aan 100 euro tegoed komen of dat het geleverd zit bij de telefoon?mrwhey schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 16:11:
[...]
Ik heb dit 2 dagen geleden ook gevraagd via Whatsapp en ze zouden mij naar de juiste afdeling sturen. Alleen heb ik tot heden nog steeds niks gehoord, en als ik app krijg ik geen reactie
Normaal moet ik langer wachten voor pakjes op de route, maar ik klaag niet.spartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:42:
[...]
Mega vroeg zeg!
Ben vooral benieuwd naar je reactie en vergelijk met het scherm van de S25 (mocht je die hebben) in dutchnltweaker in "[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie"
Was niet van plan om na een jaar te upgraden, maar ben toch overstag gegaan. Heb dus de S25 Ultra en laat ons zeggen dat het scherm anders is. Ik hou niet zo van die verkleuring bij draaien gsm (ben er gevoelig aan) en die heb je meer bij de S26U, maar of ik dat effectief merk in dagelijks gebruik is nog iets anders.
Was van plan een volledige clean install te doen deze keer, in de hoop hiermee de beste batterijduur te bekomen.. Al is dit wel een gigantisch werk voor mijn autistische wensen ;-)
Misschien klein beginnen met de belangrijkste apps en testen alvorens ik de beslissing neem.
er zit niks bij de telefoon, dus ze hebben het gewoon gewist.CyberNick schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:09:
[...]
Iemand hier al iets over gehoord? Ben zelf ook benieuwd hoe we aan 100 euro tegoed komen of dat het geleverd zit bij de telefoon?
Had nog getwijfeld om een screenshot te nemen, maar uiteindelijk niet gedaan (voucher was sowieso enkel op selectie aan watches, tabs of galaxy books zag ik bij erop klikken)
Heb zelf de order geannuleerd. Na verschillende unboxing vids gezien te hebben vind ik de Cobalt Violet niet mooi en ben zelf totaal geen case persoon. Iedereen veel plezier met het unboxen en installeren dit weekend!
Jammer dit, snap niet dat ze het eerst vermelden op de website, daarna wissen en dan ook net doen of hun neus bloed.Hakki schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:15:
[...]
er zit niks bij de telefoon, dus ze hebben het gewoon gewist.
Had nog getwijfeld om een screenshot te nemen, maar uiteindelijk niet gedaan (voucher was sowieso enkel op selectie aan watches, tabs of galaxy books zag ik bij erop klikken)
Heb het meermaals nagevraagd via Whatsapp aan Samsung, maar ze blijven ontkennen
Heb destijds wel een screenshot gemaakt van de voucher voorwaarden, maar het doet ze weinig:
[ Voor 29% gewijzigd door NVicious op 06-03-2026 09:33 ]
Dit is toch de NAO code?Hakki schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:15:
[...]
er zit niks bij de telefoon, dus ze hebben het gewoon gewist.
Wat ik ieder jaar zo raar vind is dat de bezorger van Dynalogic pas begint te rijden rond een uur of 10. Dan zijn bv postnl of dhl al 2 uur aan het werk.
Ik heb deze kleur in het echt gezien en ik vind het oprecht 1 van de mooiste kleuren ooit voor een smartphone. Op basis van videos wilde ik eerst ook zwart bestellen, maar na het zien van de kleur in het echt was ik meteen om. De videos geven geen goede weergave van de kleur. Daar lijkt het licht paars, dat is het niet. Het is echt een prachtige mix van zoals de naam zegt cobalt, donker grijs met een hint van paars. Echt prachtig!spartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 08:29:
[...]
Die Cobalt Violet wordt door sommige juist omschreven als zwart met een paarse ondertoon. Heel heel diep paars zeg maar. Verder, case eromheen doen en je ziet er niks van. Of anders op de V&A ten ruil aanbieden.
Telenet is sneller dan ik had verwacht. Levering tussen 9u15 en 11u15 vandaag
Op de site bij bestelling stond levering vanaf 11 maart
Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:49:
[...]
Ik heb deze kleur in het echt gezien en ik vind het oprecht 1 van de mooiste kleuren ooit voor een smartphone. Op basis van videos wilde ik eerst ook zwart bestellen, maar na het zien van de kleur in het echt was ik meteen om. De videos geven geen goede weergave van de kleur. Daar lijkt het licht paars, dat is het niet. Het is echt een prachtige mix van zoals de naam zegt cobalt, donker grijs met een hint van paars. Echt prachtig!
@Lynix weet je zeker dat je je order niet wil houden?Lynix schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:20:
Heb zelf de order geannuleerd. Na verschillende unboxing vids gezien te hebben vind ik de Cobalt Violet niet mooi en ben zelf totaal geen case persoon. Iedereen veel plezier met het unboxen en installeren dit weekend!
Nou, net vanuit Samsung support gehoord dat ze de order gewoon maandag (had bezorging op maandag gezet) door laten gaan. Als ik de kleur na het unboxen vind tegenvallen mag ik hem gewoon retourneren en de order annuleren. Prima, doen we dat. Dus, hoop dat Pradadevil07 gelijk heeft! Ik vind hem op video's inderdaad licht paars. Fingers crossed!spartacusNLD schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:55:
[...]
[...]
@Lynix weet je zeker dat je je order niet wil houden?
:strip_exif()/f/image/Sz45npv3PcVdmaVYE9tXkw5Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Benieuwd als iemand hier nog meer bewijs van zou hebben, toch vreemd dat ze dit opeens zouden verwijderen. Telefoon moet hier ieder moment aankomen!NVicious schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:22:
[...]
Jammer dit, snap niet dat ze het eerst vermelden op de website, daarna wissen en dan ook net doen of hun neus bloed.
Heb het meermaals nagevraagd via Whatsapp aan Samsung, maar ze blijven ontkennen
Heb destijds wel een screenshot gemaakt van de voucher voorwaarden, maar het doet ze weinig:
[Afbeelding]
Grappig, ik heb juist mijn order bij Belsimpel omgezet van een zwarte naar een cobalt purple nadat ik hem in het echt had gezien in de samsung experience store in Breda. Vond de cobalt purple bij uitstek de mooiste van de verschillende kleuren. Afhankelijk van de kijkhoek lijkt hij ook meer richting het grijze te gaan.Lynix schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:59:
[...]
Nou, net vanuit Samsung support gehoord dat ze de order gewoon maandag (had bezorging op maandag gezet) door laten gaan. Als ik de kleur na het unboxen vind tegenvallen mag ik hem gewoon retourneren en de order annuleren. Prima, doen we dat. Dus, hoop dat Pradadevil07 gelijk heeft! Ik vind hem op video's inderdaad licht paars. Fingers crossed!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De aanvraag retour ontvangen, ik had een kopie factuur meegestuurd met daarop de IMEI, maar ze willen echt een screenshot hebben. Tel wordt zodadelijk bezorgd, dus dat ga ik voor ze regelen. Geen woord over die mail die ik erbij had gedaan mbt de promo.Pradadevil07 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 17:00:
[...]
Laat ons aub weten of dit door Samsung wordt goedgekeurd. De cashback geldt niet voor aankopen op de Samsung website zelf dus vraag me af of een mail van Samsung zelf akkoord is. Staat in die pdf de cashback genoemd?
Shit, hadden kunnen ruilenSkix_Aces schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:
[...]
Grappig, ik heb juist mijn order bij Belsimpel omgezet van een zwarte naar een cobalt purple nadat ik hem in het echt had gezien in de samsung experience store in Breda. Vond de cobalt purple bij uitstek de mooiste van de verschillende kleuren. Afhankelijk van de kijkhoek lijkt hij ook meer richting het grijze te gaan.
Zojuist bezorgd.pafi2013 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 19:54:
S26U 512GB zwart. Onderweg met DHL. Komt tussen 13:00 en 15:00.spartacusNLD schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 14:03:
[...]
verzendbevestiging is binnen met DHL. Wordt morgen bezorgd.
Dynalogic met de buds4 pro komt binnen nu en 30 min.
Pitaka Edge & Torras OrigArmor van Amazon zijn binnen. De Chineese versies komen volgende week ergens.
Heerlijk zo'n dagje sinterklaas gevoel
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 06-03-2026 10:44 ]
Veel plezier!
Hier nog steeds op Je aanvraag is in verwerking
Het lijkt ook wel erg random te zijn bij mobiel.nl, verwacht vandaag helemaal niks meer. Balen.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Meerdere mensen hier die bij Mediamarkt hebben besteld en een order nummer hebben die niet werkt en geen 2e bevestiging hebben gehad?
Vervelend 😔 Zijn er al mensen die iets van Belsimpel hebben gehoord? Zij zouden toch dit uitzoeken, niemand heeft volgens mij de mail ontvangen waar om gevraagd wordt.Rio schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:10:
[...]
De aanvraag retour ontvangen, ik had een kopie factuur meegestuurd met daarop de IMEI, maar ze willen echt een screenshot hebben. Tel wordt zodadelijk bezorgd, dus dat ga ik voor ze regelen. Geen woord over die mail die ik erbij had gedaan mbt de promo.
:strip_exif()/f/image/lA8F2sILxIbVp2d7xIRzQuAr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ontving zojuist plotseling een email van dynalogic dat een van mijn twee bezorgafspraken is gewijzigd van zaterdag naar zondag. Ik weet niet of dit voor de buds of de s26 ultra is, maar oorspronkelijk stonden ze allebei op morgen gepland. Ik heb vervolgens de bezorgdatum weer handmatig gewijzigd naar morgen 🙃. Geen idee waarom dit gebeurde
Ik heb net een mailtje gekregen van een levering (weet niet welke, telefoon of buds) dat het Maandag wordt
De andere staat wel nog steeds op morgen.
Zojuist een pakketje van Dynalogic ontvangen met enkel mijn bestelde hoesje voor de S26 Ultra, maar geen telefoon. Bij alle mails stond de levering op 6 maart gepland, ook bij het bestellen stond de leverdatum op 6 maart. Nu blijkt dat de speciale online kleuren (Silver Shadow) pas 16 maart uitgeleverd worden.... Mooie teleurstelling dus! De kleur maakt mij verder niet zoveel uit, want ik prop 'm toch in een hoesje. Als ik dit had geweten, had ik een zwarte besteld.... Heb nu de vraag bij de klantenservice uit staan of ik de order niet kan laten aanpassen naar een zwarte. Ik verwacht er echter niet veel van....
Misschien zou je het nog kunnen wijzigen net als ik?Falcoo schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:
Ik heb net een mailtje gekregen van een levering (weet niet welke, telefoon of buds) dat het Maandag wordt![]()
Hij is binnen, laat het instellen beginnenMr Dynamic schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:54:
Telenet is sneller dan ik had verwacht. Levering tussen 9u15 en 11u15 vandaag![]()
Hmm ik heb alleen maar de 7e kunnen beginnen vanaf dag 1, kreeg nu ook de mail dat het naar maandag verplaatst is. Geen idee of het hoesje, telefoon of buds is. Allemaal losse bestellingen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die is lullig zeg!GertuZz schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:15:
Zojuist een pakketje van Dynalogic ontvangen met enkel mijn bestelde hoesje voor de S26 Ultra, maar geen telefoon. Bij alle mails stond de levering op 6 maart gepland, ook bij het bestellen stond de leverdatum op 6 maart. Nu blijkt dat de speciale online kleuren (Silver Shadow) pas 16 maart uitgeleverd worden.... Mooie teleurstelling dus! De kleur maakt mij verder niet zoveel uit, want ik prop 'm toch in een hoesje. Als ik dit had geweten, had ik een zwarte besteld.... Heb nu de vraag bij de klantenservice uit staan of ik de order niet kan laten aanpassen naar een zwarte. Ik verwacht er echter niet veel van....
Stond toch bij het bestellen altijd al 16 maart op de speciale kleuren? Bij mij wel. Als je die kleur aanklikte vanaf de eerste minuut.GertuZz schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:15:
Ik vond deze mail vrij duidelijk anders....Phusebox schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:22:
[...]
Stond toch bij het bestellen altijd al 16 maart op de speciale kleuren? Bij mij wel. Als je die kleur aanklikte vanaf de eerste minuut.
[ Voor 26% gewijzigd door GertuZz op 06-03-2026 11:42 ]
Haha, dat was inderdaad mogelijk! Het gaat mij benieuwen of ze morgen met twee pakjes voor de deur staan!Manmetsnor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:16:
[...]
Misschien zou je het nog kunnen wijzigen net als ik?
Screenshot voor de gegadigden. Meen me te herinneren dat je die NA bedenktijd ontvangt. Dat ik dat in de actievoorwaarden las maar daar heb ikgeen afbeelding van helaas.
[ Voor 46% gewijzigd door cropolite op 06-03-2026 11:45 ]
Ik heb hetzelfde gekregen van 1 van mijn 2 orders. Was verplaatst naar Maandag 9 maart, maar ik heb het terug veranderd naar morgen weer. Maarja, dat zal geen nut hebben als samsung zelf niet de producten bij dynalogic inleveren.Manmetsnor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:
[Afbeelding]
Ik ontving zojuist plotseling een email van dynalogic dat een van mijn twee bezorgafspraken is gewijzigd van zaterdag naar zondag. Ik weet niet of dit voor de buds of de s26 ultra is, maar oorspronkelijk stonden ze allebei op morgen gepland. Ik heb vervolgens de bezorgdatum weer handmatig gewijzigd naar morgen 🙃. Geen idee waarom dit gebeurde
Blijft de telefoon vlak op een tafel met deze case of wiebelt hij nog steeds?fredhuizinga schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:02:
Hoppa, hij is er.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerst maar eens overzetten...
Wat denk je zelfPradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:03:
[...]
Blijft de telefoon vlak op een tafel met deze case of wiebelt hij nog steeds?
Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:03:
[...]
Blijft de telefoon vlak op een tafel met deze case of wiebelt hij nog steeds?
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Ik heb geen idee daarom vraag ik het haha. Ik heb de telefoon nog niet, maar ga straks een zo goedkoop mogelijke case erbij zoeken zodat die vlak op de tafel ligt. Ik heb nog nooit een case gebruikt, dus het zal puur alleen zijn als ik langdurig aan een tafel zit.
Aangezien de camera nog steeds uitsteekt bij deze case zal ie niet vlak of stabiel op tafel liggen.Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:14:
[...]
Ik heb geen idee daarom vraag ik het haha. Ik heb de telefoon nog niet, maar ga straks een zo goedkoop mogelijke case erbij zoeken zodat die vlak op de tafel ligt. Ik heb nog nooit een case gebruikt, dus het zal puur alleen zijn als ik langdurig aan een tafel zit.
Nee, kreeg gisteren laat een bericht dat het 1-2 werkdagen langer zou duren. Maar ik had ook een probleem met mijn adres. Ik weet echt niet hoe het kan, maar er was een letter verkeerd in mijn postcode.DM89 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:10:
Iemand nog voorruitgang gehad bij Belsimpel/mobiel icm odido?
Denk dat misschien Odido sws wat langer duurt voor iedereen.
Hmm oké ja ik heb geen haast dus wacht wel af.. Ik heb nog geen reactie van mobiel.nl gehad. Zal misschien toch wel iets te maken hebben met de hack.Pradadevil07 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 12:16:
[...]
Nee, kreeg gisteren laat een bericht dat het 1-2 werkdagen langer zou duren. Maar ik had ook een probleem met mijn adres. Ik weet echt niet hoe het kan, maar er was een letter verkeerd in mijn postcode.
Denk dat misschien Odido sws wat langer duurt voor iedereen.
Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
:strip_exif()/f/image/IlxxgxK7HngUyImo8NpLhVLK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9fXflckTfGFbZg9dTm6rHxJb.jpg?f=fotoalbum_large)