xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb bericht gekregen van samsung dat 'door onvoorziene omstandigheden' mijn preorder vertraagd is.
Geen ETA meegegeven... 🥲
Geen ETA meegegeven... 🥲
Dat is meer dan ik, 0 bericht gekregen.Rezarose schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:38:
Ik heb bericht gekregen van samsung dat 'door onvoorziene omstandigheden' mijn preorder vertraagd is.
Geen ETA meegegeven... 🥲
Hier ook al dagen op 'Voorbereiden'. Zou de 7e komen, maar geen ander bericht. Ik ga er dan natuurlijk vanuit dat ie onderweg is voor bezorging zometeen en dat alleen de IT systemen wat achter lopen, toch? Ik ga alvast bij de voordeur staan.
Gisteren laat het bericht van Belsimpel ontvangen dat mijn aanvraag bij Odido is afgewezen. Krijg zo'n standaard bericht dat dat te maken heeft met mijn kredietwaardigheid en dat ze verder niks kunnen doen en voor meer info maar contact op moet nemen met Odido zelf. Ik weet 100 procent zeker dat aan mijn kant alles in orde is. Heb nooit een betalingsachterstand gehad en laatste jaren vaker een telefoonkrediet afgesloten.
Wat misschien wel een afwijzing heeft veroorzaakt dat God knows how tijdens de aanvraag een letter in de postcode verkeerd stond. Dat is daarna nog gewijzigd, nieuw contract ondertekend, stukken aangeleverd maar heeft niks uitgemaakt. Ik heb meteen een inzageverzoek ingediend bij Preventel en Focum en daarnaast meteen mijn BKR ingezien. In het BKR stond niks geks. Voor de overige 2 moet ik nog een tijdje wachten.
Mijn order is dus geannuleerd maar heb meteen een nieuwe order geplaatst, kijken of het nu wel lukt.
Wat misschien wel een afwijzing heeft veroorzaakt dat God knows how tijdens de aanvraag een letter in de postcode verkeerd stond. Dat is daarna nog gewijzigd, nieuw contract ondertekend, stukken aangeleverd maar heeft niks uitgemaakt. Ik heb meteen een inzageverzoek ingediend bij Preventel en Focum en daarnaast meteen mijn BKR ingezien. In het BKR stond niks geks. Voor de overige 2 moet ik nog een tijdje wachten.
Mijn order is dus geannuleerd maar heb meteen een nieuwe order geplaatst, kijken of het nu wel lukt.
Stop niet per ongeluk je s26 ultra in de doos.😉Dennisweb schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 01:54:
[...]
En die mail is net binnen. Heb netjes de instructies gevolgd en heb een zwik foto's en video's gemaakt voor het geval dat. Ga de omdoos van de S26 Ultra inclusief het verpakkingsmateriaal gebruiken om de S25 Ultra naar L8P te sturen. Dan moet het goedkomen. Heb nog eens alles geïnspecteerd, maar het toestel is puntgaaf. Wel eerst even een downgrade naar OneUI 8 gedaan. Ik draaide Poolse beta voor 8.5.
Ik ben nog steeds aan het wachten 😂 zou me niet verbazen als het bij mij ook zo gaat.Pradadevil07 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:04:
Gisteren laat het bericht van Belsimpel ontvangen dat mijn aanvraag bij Odido is afgewezen. Krijg zo'n standaard bericht dat dat te maken heeft met mijn kredietwaardigheid en dat ze verder niks kunnen doen en voor meer info maar contact op moet nemen met Odido zelf. Ik weet 100 procent zeker dat aan mijn kant alles in orde is. Heb nooit een betalingsachterstand gehad en laatste jaren vaker een telefoonkrediet afgesloten.
Ik heb dit bericht ooit gehad bij mobiel.nl met verlenging en na de afwijzing meteen bij Belsimpel.nl hetzelfde aangevraagd en het werd goedgekeurd.
Hoop dat het bij jou wel goed gaat. Ga straks langs de Odido shop, kijken of zij meer weten.DM89 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:14:
[...]
Ik ben nog steeds aan het wachten 😂 zou me niet verbazen als het bij mij ook zo gaat.
Ik heb dit bericht ooit gehad bij mobiel.nl met verlenging en na de afwijzing meteen bij Belsimpel.nl hetzelfde aangevraagd en het werd goedgekeurd.
Het irritante is ook dat bepaalde acties nu verlopen zijn pff.
[ Voor 6% gewijzigd door Pradadevil07 op 07-03-2026 12:45 ]
Nee, zo onhandig ben ik nog net nietipje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:23:
[...]
Stop niet per ongeluk je s26 ultra in de doos.😉
Wat is op dit moment de beste deal voor een S26 Ultra?
Via Samsung een persoonlijke code gekregen en ze belden gisteren dat je 5% extra krijgt met 2026S26.
Met een S25U 1tb inruil (814 euro) kom ik uit op 608,25 euro
Via Samsung een persoonlijke code gekregen en ze belden gisteren dat je 5% extra krijgt met 2026S26.
Met een S25U 1tb inruil (814 euro) kom ik uit op 608,25 euro
Bij Orange besteld heb de S26 Ultra 512 GB Black sinds gisteren. Maar nog niets ontvangen voor de gratis Galaxy watch en 100 euro cash back.
Zijn er mensen die bij mobiel.nl hebben besteld en uberhaupt al verder zijn gekomen dan aanvraag in verwerking met hun bestelling I.c.m. een abonnement bij Odido zo ja wanneer heb je besteld?
Heeft hier iemand enig idee of je bij het inruilen van twee toestellen ook twee aparte dozen moet gebruiken? Ik neem aan van wel? Verzenden is toch gratis, dus dat is het probleem niet, maar was natuurlijk makkelijker als het tegelijk in een doos kon worden gestopt.
Dynalogic is onderweg maar heeft een storing met hun realtime track & trace dus geen status updates. Dat wordt thuisblijven vandaag.
Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.
Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie