• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:57
Handig dat Samsung wel mijn telefoon gaat leveren maar niet het hoesje. Dan blijft ie maar in het doosje zitten tot whenever het hoesje wel komt.

Als Dynalogic de telefoon al levert vandaag. Ze beginnen altijd optimistisch, tussen 10 en 12... bij de 25 ultra werd dat vervolgens 22.30u 's avonds. Of bij de S23 Ultra kwamen ze niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rezarose
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-04 22:39
Ik heb bericht gekregen van samsung dat 'door onvoorziene omstandigheden' mijn preorder vertraagd is.

Geen ETA meegegeven... 🥲

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Rezarose schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:38:
Ik heb bericht gekregen van samsung dat 'door onvoorziene omstandigheden' mijn preorder vertraagd is.

Geen ETA meegegeven... 🥲
Dat is meer dan ik, 0 bericht gekregen.

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:58
Hier ook al dagen op 'Voorbereiden'. Zou de 7e komen, maar geen ander bericht. Ik ga er dan natuurlijk vanuit dat ie onderweg is voor bezorging zometeen en dat alleen de IT systemen wat achter lopen, toch? Ik ga alvast bij de voordeur staan.

• Pradadevil07
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 01-04 19:38
Gisteren laat het bericht van Belsimpel ontvangen dat mijn aanvraag bij Odido is afgewezen. Krijg zo'n standaard bericht dat dat te maken heeft met mijn kredietwaardigheid en dat ze verder niks kunnen doen en voor meer info maar contact op moet nemen met Odido zelf. Ik weet 100 procent zeker dat aan mijn kant alles in orde is. Heb nooit een betalingsachterstand gehad en laatste jaren vaker een telefoonkrediet afgesloten.

Wat misschien wel een afwijzing heeft veroorzaakt dat God knows how tijdens de aanvraag een letter in de postcode verkeerd stond. Dat is daarna nog gewijzigd, nieuw contract ondertekend, stukken aangeleverd maar heeft niks uitgemaakt. Ik heb meteen een inzageverzoek ingediend bij Preventel en Focum en daarnaast meteen mijn BKR ingezien. In het BKR stond niks geks. Voor de overige 2 moet ik nog een tijdje wachten.

Mijn order is dus geannuleerd maar heb meteen een nieuwe order geplaatst, kijken of het nu wel lukt.

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06
Dennisweb schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 01:54:
[...]

En die mail is net binnen. Heb netjes de instructies gevolgd en heb een zwik foto's en video's gemaakt voor het geval dat. Ga de omdoos van de S26 Ultra inclusief het verpakkingsmateriaal gebruiken om de S25 Ultra naar L8P te sturen. Dan moet het goedkomen. Heb nog eens alles geïnspecteerd, maar het toestel is puntgaaf. Wel eerst even een downgrade naar OneUI 8 gedaan. Ik draaide Poolse beta voor 8.5. ;)
Stop niet per ongeluk je s26 ultra in de doos.😉

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:10
Pradadevil07 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:04:
Gisteren laat het bericht van Belsimpel ontvangen dat mijn aanvraag bij Odido is afgewezen. Krijg zo'n standaard bericht dat dat te maken heeft met mijn kredietwaardigheid en dat ze verder niks kunnen doen en voor meer info maar contact op moet nemen met Odido zelf. Ik weet 100 procent zeker dat aan mijn kant alles in orde is. Heb nooit een betalingsachterstand gehad en laatste jaren vaker een telefoonkrediet afgesloten.

Wat misschien wel een afwijzing heeft veroorzaakt dat God knows how tijdens de aanvraag een letter in de postcode verkeerd stond. Dat is daarna nog gewijzigd, nieuw contract ondertekend, stukken aangeleverd maar heeft niks uitgemaakt. Ik heb meteen een inzageverzoek ingediend bij Preventel en Focum en daarnaast meteen mijn BKR ingezien. In het BKR stond niks geks. Voor de overige 2 moet ik nog een tijdje wachten.

Mijn order is dus geannuleerd maar heb meteen een nieuwe order geplaatst, kijken of het nu wel lukt.
Ik ben nog steeds aan het wachten 😂 zou me niet verbazen als het bij mij ook zo gaat.

Ik heb dit bericht ooit gehad bij mobiel.nl met verlenging en na de afwijzing meteen bij Belsimpel.nl hetzelfde aangevraagd en het werd goedgekeurd.

• Pradadevil07
DM89 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:14:
[...]

Ik ben nog steeds aan het wachten 😂 zou me niet verbazen als het bij mij ook zo gaat.

Ik heb dit bericht ooit gehad bij mobiel.nl met verlenging en na de afwijzing meteen bij Belsimpel.nl hetzelfde aangevraagd en het werd goedgekeurd.
Hoop dat het bij jou wel goed gaat. Ga straks langs de Odido shop, kijken of zij meer weten.

Het irritante is ook dat bepaalde acties nu verlopen zijn pff.

[ Voor 6% gewijzigd door Pradadevil07 op 07-03-2026 12:45 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:36
ipje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:23:
[...]

Stop niet per ongeluk je s26 ultra in de doos.😉
Nee, zo onhandig ben ik nog net niet :D. Toch bedankt voor de heads-up!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-04 22:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat is op dit moment de beste deal voor een S26 Ultra?

Via Samsung een persoonlijke code gekregen en ze belden gisteren dat je 5% extra krijgt met 2026S26.

Met een S25U 1tb inruil (814 euro) kom ik uit op 608,25 euro

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-04 07:25
Bij Orange besteld heb de S26 Ultra 512 GB Black sinds gisteren. Maar nog niets ontvangen voor de gratis Galaxy watch en 100 euro cash back.

• Joeri071
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-03 21:19
Zijn er mensen die bij mobiel.nl hebben besteld en uberhaupt al verder zijn gekomen dan aanvraag in verwerking met hun bestelling I.c.m. een abonnement bij Odido zo ja wanneer heb je besteld?

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-03 20:35
Heeft hier iemand enig idee of je bij het inruilen van twee toestellen ook twee aparte dozen moet gebruiken? Ik neem aan van wel? Verzenden is toch gratis, dus dat is het probleem niet, maar was natuurlijk makkelijker als het tegelijk in een doos kon worden gestopt. :)

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44
Dynalogic is onderweg maar heeft een storing met hun realtime track & trace dus geen status updates. Dat wordt thuisblijven vandaag.

• Dennisweb
Falcoo schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:26:
Heeft hier iemand enig idee of je bij het inruilen van twee toestellen ook twee aparte dozen moet gebruiken? Ik neem aan van wel? Verzenden is toch gratis, dus dat is het probleem niet, maar was natuurlijk makkelijker als het tegelijk in een doos kon worden gestopt. :)
Als je twee aparte verzendlabels hebt gekregen, dan lijkt het me handig ze apart te verzenden.

• MarkusErikssen
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07-03 15:08
Weet iemand hier toevallig wat de grootste kortingsacties in combinatie met de ING Punten zijn? Welke code's kun je met ING combineren om een mooie korting te krijgen? Bij mij werkt vrijwel geen enkele code zodra ik via ING inlog.

• Ikk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 09:07

Ikk

MarkusErikssen schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 15:08:
Weet iemand hier toevallig wat de grootste kortingsacties in combinatie met de ING Punten zijn? Welke code's kun je met ING combineren om een mooie korting te krijgen? Bij mij werkt vrijwel geen enkele code zodra ik via ING inlog.
Bij de ING portal werken alleen de ING codes

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:15

Rio

Ik heb al een boek

Joeri071 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:45:
Zijn er mensen die bij mobiel.nl hebben besteld en uberhaupt al verder zijn gekomen dan aanvraag in verwerking met hun bestelling I.c.m. een abonnement bij Odido zo ja wanneer heb je besteld?
Ja mijn tel is gisteren geleverd, op releaseday besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 07-03-2026 15:45 ]

• Cyclia
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-03 09:41
AndereKoekoek schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:14:
Wat is op dit moment de beste deal voor een S26 Ultra?

Via Samsung een persoonlijke code gekregen en ze belden gisteren dat je 5% extra krijgt met 2026S26.

Met een S25U 1tb inruil (814 euro) kom ik uit op 608,25 euro
Prima deal, klinkt mij.

De beste deal die ik heb berekend (zonder inruil) komt uit op dit:
Belsimpel Vodafone 1 jaar
-150 korting door de code die je in de mail krijgt
€260 eenmalig aftikken
€66 per maand abbo+telefoon
Na 12 maanden overzetten naar goedkope simonly a la Hollandsnieuwe. Reken ik €10 per maand
Komt uit op €1177 voor twee jaar telefoon + abbo. En dan negeer ik het gratis horloge die je er bij krijgt, dat kan je niet echt meerekenen imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyclia op 07-03-2026 15:51 ]

• DM89
Joeri071 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:45:
Nee nog steeds niet, heb een bericht gestuurd naar mobiel.nl dat de order geannuleerd mag worden. Stap over naar KPN via Belsimpel, is al goedgekeurd en wordt morgen geleverd. ( nieuw abonnement)

• Joeri071
DM89 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:10:
[...]

Nee nog steeds niet, heb net een bericht gestuurd naar mobiel.nk dat de order geannuleerd mag worden. Stap over naar KPN via Belsimpel, is al goedgekeurd en wordt morgen geleverd.
Ik heb niet eens de mogelijkheid om een andere verlenging aan te gaan, het blijkt dat die van mij wel is opgenomen in het systeem dus ik zit helemaal vast en kan niks. Gelukkig kan jij nog via belsimpel wat regelen, ik had hetzelfde gewild maar helaas dat gaat nog meer elende veroorzaken dan dat we al in zitten

[ Voor 8% gewijzigd door Joeri071 op 07-03-2026 18:12 ]

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04 13:17

koekjah

Luctor et emergo

DM89 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:10:
[...]

Nee nog steeds niet, heb net een bericht gestuurd naar mobiel.nk dat de order geannuleerd mag worden. Stap over naar KPN via Belsimpel, is al goedgekeurd en wordt morgen geleverd.
Top ga ik ook doen, helemaal klaar met mobiel.nl en de gebrekkige communicatie. Had je wel al betaald?

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• DM89
Joeri071 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:26:
[...]

Ik heb niet eens de mogelijkheid om een andere verlenging aan te gaan, het blijkt dat die van mij wel is opgenomen in het systeem dus ik zit helemaal vast en kan niks. Gelukkig kan je nog via belsimpel wat regelen
koekjah schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:02:
[...]

Top ga ik ook doen, helemaal klaar met mobiel.nl en de gebrekkige communicatie. Had je wel al betaald?
Ik heb nu niet verlengd maar een nieuw abonnement genomen, niet helemaal duidelijk getypt.

Ik heb betaald, abonnement verlenging zit ook vast en geen reactie op de annulering van mobiel.nl, wordt wachten tot maandag. Als ze de verlenging doorzetten gaat het gewoon weer retour. Mijn Odido abonnement loopt nog tot half april, die zeg ik gewoon op. Krijg dan een nieuw nummer maar is voor mij geen probleem, maar snap wel als je daar niet op zit te wachten.

Ik heb geduldig gewacht maar ben nu toch klaar met odido/mobiel.nl geen communicatie en duurt al dagen.

Daarnaast wou ik nog gebruik kunnen maken van de 150e kortingcode en krijg je bij Belsimpel nu ook een horloge erbij.

• Pradadevil07
Na 2 afwijzingen door Odido zonder dat ik weet waarom zijn ze me kwijt als klant. In de Odido shop ook totaal geen medewerking om de reden te vertellen of me in contact te brengen met mensen die het wel weten. Verwijzen ze me naar een brief die ik per post (!) moet opsturen en dan krijg ik over 3 weken een reactie.

Nu derde keer een aanvraag via KPN.

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:45
Pradadevil07 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 18:29:
Na 2 afwijzingen door Odido zonder dat ik weet waarom zijn ze me kwijt als klant. In de Odido shop ook totaal geen medewerking om de reden te vertellen of me in contact te brengen met mensen die het wel weten. Verwijzen ze me naar een brief die ik per post (!) moet opsturen en dan krijg ik over 3 weken een reactie.

Nu derde keer een aanvraag via KPN.
Ik denk dat ze bij Odido het druk hebben met 'andere' zaken momenteel :+

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• Pradadevil07
Tjona100 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 22:05:
[...]

Ik denk dat ze bij Odido het druk hebben met 'andere' zaken momenteel :+
Het is echt een bende daar. Mijn aanvraag is binnen het uur door KPN goedgekeurd. Het is echt niet fijn als je om onbekende redenen als 'niet kredietwaardig' wordt bestempeld. Je hebt dan erna behoefte aan snel, menselijk contact, iemand die het kan uitleggen. Maar nee Odido die laat je een brief laten sturen waar weken later reactie op komt 😡🤬🤬

Echt een dikke vette thumbs down voor Odido. Ga al mijn vrienden, kennisen en familie Odido afraden. Voor zover ze al niet negatief over ze waren na het datalek 😈

Zending is al aangemeld bij DHL, moet de telefoon morgen denk ik wel ontvangen.

[ Voor 28% gewijzigd door Pradadevil07 op 07-03-2026 22:14 ]

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
0 bericht van Samsung gehad terwijl de leverdatum op vandaag stond. Niet heel netjes...

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
TristanDM schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:19:
Heeft iemand al iets mogen vernemen van de 100 voucher die op de pre-order pagina stond van de s26? Ik kan alleen nog de voetnoot terugvinden die hierbij hoort en heb hier ook een screenshot van, mochten ze deze ook opeens willen verwijderen (nummer 7). Contact opnemen via whatsapp heeft geen zin. Meerdere berichten gestuurd over meerdere dagen, maar 0 antwoord.

Vind het erg vreemd dat je eerst zo'n blokje neerzet met promotie en het dan later weghaalt.
Ik ben ook wel heel benieuwd. De telefoon is inmiddels binnen, maar geen voucher. Baal ook dat ik geen screenshot heb gemaakt. Mocht er iemand zijn die wel een screenshot heeft gemaakt: graag delen!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-03 12:44
Vandaag eindelijk iemand op Samsung Whatsapp te pakken gekregen. De 100euro voucher zou volgen na het ontvangen van de bestelling. Ze vroegen nog wel of ik de bestelling via de Shop app of site had gedaan. In mijn geval via de site. Geen idee of dat nog impact heeft. Helaas kreeg ik gisteren wel een mail met de melding dat mijn bestelling vertraagd is... Levering zou eigenlijk morgen moeten volgen. Dat wordt dus ets langer wachten.

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-04 21:56
Hier ook een mail gekregen dat de levering vertraagd is.
Zou 9 maart moeten arriveren, nu dus onbekend. Afwachten maar.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Chinoto88 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:15:
Vandaag eindelijk iemand op Samsung Whatsapp te pakken gekregen. De 100euro voucher zou volgen na het ontvangen van de bestelling. Ze vroegen nog wel of ik de bestelling via de Shop app of site had gedaan. In mijn geval via de site. Geen idee of dat nog impact heeft. Helaas kreeg ik gisteren wel een mail met de melding dat mijn bestelling vertraagd is... Levering zou eigenlijk morgen moeten volgen. Dat wordt dus ets langer wachten.
Hier alleen mail
Hey, we zijn nieuwsgierig naar jouw mening! Vertel ons ook op Tweakers wat je ervaring met samsung.com is en maak kans op €100 shop tegoed, te besteden bij Samsung**.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Ik heb opnieuw naar de Track & Trace van mijn Dynalogic-bestelling gekeken. De bezorging staat nog steeds gepland voor morgen tussen 08:00 en 22:00 uur. Ik ben benieuwd :)

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• VanRoyal
  • Niet online
Ik heb ook via WhatsApp vragen gesteld over de 100 euro voucher. Er is een ticket aangemaakt, omdat de medewerker me niet verder kon helpen.

De voetnoot staat overigens nog steeds op de website en hopelijk heeft @cropolite nog een screenshot van de promotie.

• Frieda
  • Niet online
bedoelen ze met die voucher niet die korting op accessoires en zo met NAO code? die heb ik wel al binnen

• VanRoyal
  • Niet online
Ben net teruggebeld door Samsung, de medewerkster gaf aan dat de 100 euro voucher na de 14 dagen retour periode wordt gemaild of in je shop account verschijnt.
Gisteren was ik bij de Samsung Shop. Ik mocht daar aan een groot rad draaien en won een voucher van € 10,-. Ik wilde er een extra USB-kabel van € 9,99 voor kopen, maar wat bleek: ik moest een kabel van minimaal € 19,99 kopen en de rest bijbetalen. Ik heb uiteindelijk geen gebruikgemaakt van de voucher; ik heb immers al genoeg kabels! Ik dacht: een mooi cadeautje voor mezelf :)

Andere prijzen waren een SmartTag2, 200 punten of een voucher van € 20,- tot €100. De hoofdprijs was de Galaxy Watch Ultra (2025), maar zelf heb ik de 2024-versie al.

Is dat de voucher die jullie gebruiken?

[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 08-03-2026 15:28 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• De waarden
  • Laatst online: 14-03 17:06
Kreeg zojuist een mailtje van Samsung.
Helaas word alleen de case geleverd.

• marcelmg2
Net 2x bevestiging ontvangen. Ook de 5 dagen geleden door Samsung bevestigde annulering komt toch. Die dus terugsturen. En dan zsm zelf kijken wat ik er van vind. Kan nog geen echte lijn ontdekken in wat men van de s26u vind. Komende van een in te ruilen s24u met nog geen 400 bijbetaling lijkt het een nobrainer. Eisen zijn niet echt hoog. Heb sowieso graag een high end topmodel in huis :)

• De waarden
marcelmg2 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 17:56:
Net 2x bevestiging ontvangen. Ook de 5 dagen geleden door Samsung bevestigde annulering komt toch. Die dus terugsturen. En dan zsm zelf kijken wat ik er van vind. Kan nog geen echte lijn ontdekken in wat men van de s26u vind. Komende van een in te ruilen s24u met nog geen 400 bijbetaling lijkt het een nobrainer. Eisen zijn niet echt hoog. Heb sowieso graag een high end topmodel in huis :)
Welke kleur had je besteld?

• marcelmg2
De lichtblauwe. 512gb.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:37
VanRoyal schreef op zondag 8 maart 2026 @ 14:13:
Ben net teruggebeld door Samsung, de medewerkster gaf aan dat de 100 euro voucher na de 14 dagen retour periode wordt gemaild of in je shop account verschijnt.
Is dit via de Samsung shop besteld? Heb gisteren de galaxy S26 ontvangen. Is dit hier ook van toepassing?

• VanRoyal
  • Niet online
Dit gaat om een promotie die tijdens de pre-sale geldig was, alleen bij bestellingen van 25-2 t/m 30-2 via de Samsung shop.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:37
VanRoyal schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:29:
Dit gaat om een promotie die tijdens de pre-sale geldig was, alleen bij bestellingen van 25-2 t/m 30-2 via de Samsung shop.
Ik heb de galaxy S26 op 28-2 besteld via de shop. Kan me niet herinneren dat ik dit gezien heb.

• TristanDM
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-03 20:02
satshow schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:44:
[...]

Ik heb de galaxy S26 op 28-2 besteld via de shop. Kan me niet herinneren dat ik dit gezien heb.
Gaat om deze promotie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gkiz1lOTkgV-JP0gWxzIG2aBZ1k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CitTC5vamL9XRkcr47on1w6f.png?f=user_large
Krijg ik om 00:00 uur de tijd te zien via Track & Trace? Ik kijk op Dynalogic, maar als ik op de Track & Trace-link klik, zie ik bij het overzicht geen lijst met wat er geleverd gaat worden. Ik heb besteld via het ING/Samsung-portaal. Hebben jullie dat ook op deze manier?

Er staat in het mailtje van Samsung mijn bestelling.

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 08-03-2026 22:27 ]

• VanRoyal
  • Niet online
Deze sla ik even op d:)b
Ik heb om 00:00 uur een mailtje van Samsung gekregen met daarin wat ik van mijn bestelling kan verwachten.

Ik heb me er de hele dag ontzettend op verheugd en ik dacht dat ik morgen mijn volledige bestelling binnen zou krijgen. Het tegendeel is waar: blijkbaar krijg ik morgen alleen de 60W adapter van Samsung binnen. Ik moet waarschijnlijk nog een weekje wachten op de S26 Ultra Silver Shadow en de Buds 4 Pro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf319kDqOuX_tepjmaFLZ-nLStY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ugByT6hA7JhzAY9lALr2Fvr.jpg?f=fotoalbum_large

Ik begrijp niet waarom mijn bestelling niet in één keer geleverd wordt; nu komt er morgen een deel en de rest pas volgende week. Ik heb liever alles in één keer bij elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Van der Berg op 09-03-2026 00:59 ]

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-03 19:52
Van der Berg schreef op maandag 9 maart 2026 @ 00:50:
Ik heb om 00:00 uur een mailtje van Samsung gekregen met daarin wat ik van mijn bestelling kan verwachten.

Ik heb me er de hele dag ontzettend op verheugd en ik dacht dat ik morgen mijn volledige bestelling binnen zou krijgen. Het tegendeel is waar: blijkbaar krijg ik morgen alleen de 60W adapter van Samsung binnen. Ik moet waarschijnlijk nog een weekje wachten op de S26 Ultra Silver Shadow en de Buds 4 Pro:

Ik begrijp niet waarom mijn bestelling niet in één keer geleverd wordt; nu komt er morgen een deel en de rest pas volgende week. Ik heb liever alles in één keer bij elkaar.
Bij mij stond ook in de mail van Samsung dat ik de buds en lader 6 maart zou krijgen en de telefoon pas 16 maart. Ik kreeg uiteindelijk gewoon alles in één keer binnen. Dus er gloort nog een sprankje hoop...

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44

Dit had ik vorig jaar ook met de S25 Ultra en alles werd gewoon netjes geleverd. Ik ga er vanuit dat dit bij jou ook gewoon zo is.

• De waarden

Balen! Mijn case komt vandaag tussen 10.30 en 12.30.
Benieuwd of mijn telefoon er dan ook bij zit. Verwacht het niet niet.
Bij jouw staat levering 16 maart terwijl bij mijn nog gewoon 6 maart staat.

Ik zit nu mijn factuur te bekijken (aparte email van gehad) en daar staat dat de case op nalevering is.
En levering S26Ultra 6 maart tussen 8.00 en 22.00.
Snap er niets meer van.

[ Voor 7% gewijzigd door De waarden op 09-03-2026 08:01 ]

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-04 13:39
Iemand al een update over de storing tussen mobiel.nl en odido? :+

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009

DON PAPA

Tweaker-fan

Dan leg je wat vandaag binnen komt toch gewoon even apart tot de rest geleverd wordt de 14e, want die datum had je volgens mij zelf gekozen voor levering van je telefoon.

• Joeri071
Poesmij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 08:04:
Helaas ik ben benieuwd of ze het snel kunnen verhelpen, maar hoop dat het wachten wordt beloond vandaag
Vanochtend is alles door Dynalogic bezorgd en het zat inderdaad allemaal in één doos. Ik heb de PanzerGlass screenprotector al op mijn S26 Ultra geplakt. Er zat een houdertje bij voor mijn smartphone, waardoor het nu nog makkelijker was om hem erop te plakken dan voorheen.

Een paar foto's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mwuu9GiLk4KbpKLZwKqwezjHwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pKorNUGNr2h6bg2dWF7p8alr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UjihV8Rxhr92PRj-eqV4K05R_I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4qM3GjCfqvA4saS0hfqLGfb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uandEMjjetlknBcRFt8D4hdzZ5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWUF8jH7OW2cstQpVpzljFsa.jpg?f=fotoalbum_large

• Phusebox
Heeft iedereen die inruil heeft gekozen die L8P mail al binnen? Mijn telefoon is zaterdag geleverd, maar van L8P nog niks gehad.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 20:13
Phusebox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:23:
Heeft iedereen die inruil heeft gekozen die L8P mail al binnen? Mijn telefoon is zaterdag geleverd, maar van L8P nog niks gehad.
Zaterdag toestel geleverd en gisteren was de mail van L8P binnen.

• DM89
Poesmij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 08:04:
Helaas nog steeds de zelfde melding op de website, heb gevraagd om de order te annuleren.

• De waarden
Van der Berg schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:23:
Vanochtend is alles door Dynalogic bezorgd en het zat inderdaad allemaal in één doos. Ik heb de PanzerGlass screenprotector al op mijn S26 Ultra geplakt. Er zat een houdertje bij voor mijn smartphone, waardoor het nu nog makkelijker was om hem erop te plakken dan voorheen.

Een paar foto's:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij mijn ook geweest.
Helaas alleen het hoesje.

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-04 21:36
De waarden schreef op maandag 9 maart 2026 @ 07:56:
[...]

Balen! Mijn case komt vandaag tussen 10.30 en 12.30.
Benieuwd of mijn telefoon er dan ook bij zit. Verwacht het niet niet.
Bij jouw staat levering 16 maart terwijl bij mijn nog gewoon 6 maart staat.

Ik zit nu mijn factuur te bekijken (aparte email van gehad) en daar staat dat de case op nalevering is.
En levering S26Ultra 6 maart tussen 8.00 en 22.00.
Snap er niets meer van.
Bij Bpost kan je het gewicht van je pakket zien, zo waren mijn buds 4 rond de 200 gram en mijn s26ultra + case rond de 600, misschien word je daar iets wijzer uit moest dat bij jou ook ergens staan?

• Dennisweb
Vrijdag geleverd, vrijdagavond de mail van L8P al gehad.

• Phusebox
Dennisweb schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:38:
[...]

Vrijdag geleverd, vrijdagavond de mail van L8P al gehad.
Hmm ok. En Samsung kan me niet helpen zeggen ze. Lekker dan.

Uiteraard spam en alles gecheckt.

• Joeri071
DM89 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:29:
[...]

Helaas nog steeds de zelfde melding op de website, heb gevraagd om de order te annuleren.
Op welke website zie je de storing?

• DM89
Joeri071 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:41:
[...]

Op welke website zie je de storing?
Mobiel.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNqJUERvtGZ_JAwoZdhYECYmPL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2WfubiQ08nCEESgJx9yOY1G.jpg?f=fotoalbum_large

• Joeri071
Ik zie in mijn odido omgeving dat ik weer een poging kan doen om te verlengen dus dat is hersteld. Mobiel.nl zal waarschijnlijk het abonemment opnieuw aanbieden

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009

DON PAPA

Tweaker-fan

Zaterdag middag kreeg ik de telefoon binnen en zaterdag avond om 20:30 kreeg ik al mail van L8P. Maar ik heb inmiddels een retour verzendlabel van Samsung ontvangen, omdat mijn S26U terug gaat naar Samsung. Het zal mij wel benieuwen hoe vaak L8P nog gaat mailen voor de inruil telefoon ;)

• DM89
Joeri071 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:45:
[...]

Ik zie in mijn odido omgeving dat ik weer een poging kan doen om te verlengen dus dat is hersteld. Mobiel.nl zal waarschijnlijk het abonemment opnieuw aanbieden
Ohja, ik kan ook weer verlengen via de website van Odido, hiervoor kreeg ik nog de melding dat de verlengdatum nog niet bereikt is, wat wel het geval is. Naja hopelijk is het snel geregeld allemaal.
De waarden schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:32:
[...]

Bij mijn ook geweest.
Helaas alleen het hoesje.
Wat vervelend dat alleen het hoesje binnen is. Ik had zelf ook niet verwacht dat de S26 Ultra en de Buds 4 Pro vandaag al zouden komen. Hopelijk heb jij je S26 Ultra ook snel in huis!

• Poesmij
DM89 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:47:
[...]

Ohja, ik kan ook weer verlengen via de website van Odido, hiervoor kreeg ik nog de melding dat de verlengdatum nog niet bereikt is, wat wel het geval is. Naja hopelijk is het snel geregeld allemaal.
Ooh had dit niet gezien op odido of ik niet meer kon verlengen. Geeft nu iig weer van wel. Dus hopelijk snel gefixed allemaal. Vind het prima om even te wachten, dat maakt me niet zoveel uit. Zolang de aanbieding maar niet verloopt en het dan geannuleerd word 😂

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:08
Poesmij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:05:
[...]

Ooh had dit niet gezien op odido of ik niet meer kon verlengen. Geeft nu iig weer van wel. Dus hopelijk snel gefixed allemaal. Vind het prima om even te wachten, dat maakt me niet zoveel uit. Zolang de aanbieding maar niet verloopt en het dan geannuleerd word 😂
Nou ik zit in hetzelfde schuitje als jullie, heb mijn order nog niet gecancelled en kan gewoon nog verlengen in de Odido app. Weet Odido uberhaupt al van de komende verlenging, als er dus een storing in de koppeling zit tussen Mobiel.nl en Odido? Lijkt mij niet eerlijk gezegd. Volgens mij zegt dit dus niet zoveel.

Verder vind ik het wel leuk dat Mobiel.nl blijft hameren op een storing bij Odido, maar waarom gaat het dan wel goed met Belsimpel en Odido? Gaat Mobiel.nl hier helemaal vrijuit?
Hier heb ik nog geen mail ontvangen. Ik ga twee toestellen inruilen (de S24 Ultra en de S20 Ultra) en ik weet nog dat ik daar de vorige keer, bij de inruil van mijn S22 Ultra, wel een bericht over kreeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Van der Berg op 09-03-2026 11:18 ]

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-04 07:02

H.Boss

Hugo Boss

Van mij was ook zaterdag binnen en direct zaterdag ook de mail gehad.
Heb hem vanochtend aangetekend verstuurd.

Maar het kan soms duren, afhankelijk van hoe druk of chaotisch ze zijn. Ik heb namelijk ooit meer dan een maand op een mail gewacht.

[ Voor 16% gewijzigd door H.Boss op 09-03-2026 11:38 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• RosGr
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 19-03 13:12
Als u een ander apparaat inruilt bij Samsung, moet u dan een doos ontvangen met een afgedrukt label en instructies over hoe u uw oude telefoon ter inruil naar Samsung kunt verzenden?

• Amaze86
  • Nu online
RosGr schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:08:
Als u een ander apparaat inruilt bij Samsung, moet u dan een doos ontvangen met een afgedrukt label en instructies over hoe u uw oude telefoon ter inruil naar Samsung kunt verzenden?
Via mail ontvang je alles.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:55
RosGr schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:08:
Je krijgt een email van LOOP/L8P over hoe de inruil werkt.

• Joeri071
Zojuist telefonisch contact gehad met mobiel.nl de storing is inmiddels opgelost en gaan orders opnieuw aanbieden in het systeem. Door de hoeveelheid orders kan dit niet in een keer maar ze hopen dat ze vandaag/morgen de vastgelopen orders te hebben weggewerkt

• Poesmij
Joeri071 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:16:
Zojuist telefonisch contact gehad met mobiel.nl de storing is inmiddels opgelost en gaan orders opnieuw aanbieden in het systeem. Door de hoeveelheid orders kan dit niet in een keer maar ze hopen dat ze vandaag/morgen de vastgelopen orders te hebben weggewerkt
Krijg net een SMS van odido dat ze blij zijn dat ik blijf. Dus goed teken.

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-03 22:34
Bij mij zou het morgen bezorgd moeten worden en heb zonet een bevestiging gekregen dat dat ook gaat gebeuren :).

Weet iemand of ik mijn id bewijs moet laten zien? Moet namelijk morgen werken...

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ethnic schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:19:
Bij mij zou het morgen bezorgd moeten worden en heb zonet een bevestiging gekregen dat dat ook gaat gebeuren :).

Weet iemand of ik mijn id bewijs moet laten zien? Moet namelijk morgen werken...
Dat heb ik nog nooit hoeven doen. Ja ooit een keer voor DigiD post geloof ik. Maar nog nooit bij een normale pakket levering.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026 - 09-03-2026 Officieel 🪦🪦🪦

• dehardstyler
Poesmij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:18:
[...]

Krijg net een SMS van odido dat ze blij zijn dat ik blijf. Dus goed teken.
Hier ook, 1 min geleden. Maar Mobiel.nl op dit moment nog dezelfde error.

edit: Odido app is wel geupdate met het nieuwe toestelkrediet en nieuwe startdatum op 9 maart.

[ Voor 15% gewijzigd door dehardstyler op 09-03-2026 12:29 ]

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:05
Ethnic schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:19:

Ik moest een QR code en/of een 4 cijferige code aan de bezorger laten zien.

• Poesmij
dehardstyler schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:26:
[...]

Hier ook, 1 min geleden. Maar Mobiel.nl op dit moment nog dezelfde error.

edit: Odido app is wel geupdate met het nieuwe toestelkrediet en nieuwe startdatum op 9 maart.
Zelfde melding, maar wel anders geformuleerd. Als in geaccepteerd en word geüpdatet als verzonden word.

• dehardstyler
Poesmij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:35:
[...]

Zelfde melding, maar wel anders geformuleerd. Als in geaccepteerd en word geüpdatet als verzonden word.
Owja, ik keek scheel, je hebt helemaal gelijk: "Je aanvraag is goedgekeurd door Odido en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie."

Jeeeej! *O*

• Poesmij
dehardstyler schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:38:
[...]

Owja, ik keek scheel, je hebt helemaal gelijk: "Je aanvraag is goedgekeurd door Odido en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie."

Jeeeej! *O*
Ik moest ook even 2x kijken. Lijkt eindelijk allemaal goed te gaan *O*

• dehardstyler
Poesmij schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:38:
[...]

Ik moest ook even 2x kijken. Lijkt eindelijk allemaal goed te gaan *O*
Gaat nu echt gelijk als een speer, nog 3 emails erachter aan nu van Mobiel.nl, met de factuur en een DHL Track en Trace ook.

• BootVluchteling
Gelukkig uiteindelijk alles goed gegaan. Code blijkbaar wel gebruikt maar stond niet in de bevestiging oid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyYYQe17yUbAjop9-cl9BG0v3Vk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E3vWOAe6Tqn1mpH8JTPrAcFN.jpg?f=user_large

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:03
Samsung is al bezig met de cashback beoordelingen. Mijne was afgekeurd wegens een onleesbbaar screenshot van de IMEI. Vaag. Heb een nieuwe ingediend.

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-03 11:46
kaboom1555 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 13:10:
Samsung is al bezig met de cashback beoordelingen. Mijne was afgekeurd wegens een onleesbbaar screenshot van de IMEI. Vaag. Heb een nieuwe ingediend.
Bij mij afgekeurd omdat het aankoopbewijs ontbreekt. Ik had de factuur toegevoegd, maar blijkbaar bedoelen ze dan een bestelbevesiting o.i.d.? Nu nogmaals proberen.

• De waarden
Telefonisch contact gehad met Samsung.
Ik moet zelfs wachten tot de 25 ste voor dat mijn telefoon bezorgd word.

Vind bijzonder: in de order staat levering 6 maart, via whats app 16 maart en nu telefonisch 25 maart.
Schijnen speciaal gemaakt te worden. Heel bijzonder verhaal. Ik zei hoe kan het dan dat sommige nu wel geleverd worden. Niet echt een duidelijk antwoord op gekregen.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:51
BootVluchteling schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:49:
[...]

Gelukkig uiteindelijk alles goed gegaan. Code blijkbaar wel gebruikt maar stond niet in de bevestiging oid.

[Afbeelding]
Dat je de code gebruikt hebt vindt je in een van de .pdf bestanden in je account bij de bestelling.

Verder, kreeg ik de 7e deze reactie. Ben benieuwd of het nu wel of niet vanuit belsimpel komt. Goed om te weten. We krijgen dus een Watch8 44mm LTE.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NkL0jsLhKzqwOs7hNLFtENPKj3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n49JptkRYGpjvyqQRlGgDQr5.jpg?f=fotoalbum_large

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• stievo9997
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-04 19:57
De waarden schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:34:
Telefonisch contact gehad met Samsung.
Ik moet zelfs wachten tot de 25 ste voor dat mijn telefoon bezorgd word.

Vind bijzonder: in de order staat levering 6 maart, via whats app 16 maart en nu telefonisch 25 maart.
Schijnen speciaal gemaakt te worden. Heel bijzonder verhaal. Ik zei hoe kan het dan dat sommige nu wel geleverd worden. Niet echt een duidelijk antwoord op gekregen.
Je doelt op de exclusive online kleuren? Ik heb namelijk de s26 ultra silver shadow besteld, zou vandaag geleverd moeten worden, maar nog helemaal niks gehoord. Bij order status staat nog steeds "verzending aangevraagd". (besteld op 26-2)

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 20:13
De kobalt violet (standaard kleur) besteld, zou morgen geleverd worden. Maar bericht dat het vertraagd is. Onduidelijk wat het nu gaat worden.

• stievo9997
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-04 19:57
Ik heb zojuist via whatsapp contact opgenomen met Samsung, hier krijg ik dit antwoord....

"Hoi! Welkom bij Samsung 🙋‍♂️ Goed dat je een bericht stuurt, ik ga je verder helpen. Leuk dat je bij ons hebt besteld. Op dit moment is er nog geen voorraad, waardoor we jouw bestelling nog niet kunnen versturen. Zodra er nieuwe voorraad is, sturen wij jouw bestelling direct op! We houden je per mail op de hoogte van de status en de bezorgdatum, dus houd ook je ongewenste/spamfolder in de gaten. Ik zie dat je hebt gekozen voor een exclusieve kleur. Houd er rekening mee dat dit een extra lange levertijd kan betekenen (3 à 4 weken), omdat het toestel gepersonaliseerd moet worden. "

• De waarden
stievo9997 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:48:
[...]

Je doelt op de exclusive online kleuren? Ik heb namelijk de s26 ultra silver shadow besteld, zou vandaag geleverd moeten worden, maar nog helemaal niks gehoord. Bij order status staat nog steeds "verzending aangevraagd". (besteld op 26-2)
Klopt die heb ik ook besteld.

• GertuZz
  • Laatst online: 30-03 13:20
Het uitleveren van die speciale kleuren lijkt een behoorlijk willekeurig proces.

Mijn silver shadow zou 6 maart geleverd worden. Telefonisch geven ze 16 maart aan, ondanks dat er op de orderbevestiging en in de mails 6 maart staat. Mijn vrouw heeft haar S26 met speciale kleur echter afgelopen zaterdag ontvangen.

Het lijkt haast wel alsof Samsung en de klantenservice het zelf niet helemaal helder meer hebben...

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04 13:17

koekjah

Luctor et emergo

Ook hier eindelijk verzending vanuit mobiel.nl icm odido!

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
spartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:47:
[...]

Dat je de code gebruikt hebt vindt je in een van de .pdf bestanden in je account bij de bestelling.

Verder, kreeg ik de 7e deze reactie. Ben benieuwd of het nu wel of niet vanuit belsimpel komt. Goed om te weten. We krijgen dus een Watch8 44mm LTE.

[Afbeelding]
Ik heb afgelopen vrijdag direct na de aflevering van de s26 ultra dezelfde vraag gesteld aan Belsimpel, maar tot nu toe geen reactie ontvangen. Ik ga er van uit dat ik binnenkort hetzelfde antwoord en ook over een paar weken de Watch ontvang.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• BootVluchteling
spartacusNLD schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:47:
[...]

Kan je aangeven hoe dat bestandje heet, want ik kan het oprecht niet vinden.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:51
BootVluchteling schreef op maandag 9 maart 2026 @ 15:45:
[...]

Kan je aangeven hoe dat bestandje heet, want ik kan het oprecht niet vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8fI3JxkHgfm3YefXxBL_mauU7Sk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j5Va3uWqSatyBdRY57nQxRRb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33fyKY5hl0dSbmedsBNslCxru6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9d2zPwD7Kcn4v76DRfIEDQQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 09-03-2026 15:59 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• BootVluchteling
Ah, thnx. Ik zat in mijn mailbox te kijken, maar je moet dus op de site van Belsimpel zoeken.. Daar vind ik wel die code van S26ultrastream :)

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:36
Sorry voor mijn vraag: Krijg je nu de Watch 8 nageleverd via Belsimpel of krijg je die via Samsung promotie site?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
Vragen of aanbieden van kortingcodes is hier niet toegestaan.

Ervaringen met de S26 serie kunnen gedeeld worden in [Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie