Over kleurstelling, ik herkende een BMW uit dit topic die te koop werd aangeboden. Iets met een nog redelijk recent aangebrachte sticker
* Destruction denkt ondertussen na over een andere motor. En nee, er staat geen BMW of op m'n lijst
* Destruction wil iets lichters, meer gooi en smijt. Liefst met injectie maar da's geen harde eis. Budget? Geen idee wat ik eraan uit wil geven, dat hangt af van wat ik tegenkom. Liever een leuke basis met wat werk dan een kant en klaar ding voor 5-10K, dat weet ik in ieder geval wel
De Diversion... tsja. Die moet maar in orde gemaakt worden en gaat daarna de verkoop in.
@Chevy454 @BvZwolle hieronder: Na 2 hernia's wil ik een beetje rechtop zitten, daarom heb/had ik ook de Diversion
Motoren waarop ik volgens motorcycle-ergonomics vrijwel dezelfde zithouding zou hebben zijn bijvoorbeeld een XJ6 en een ER-6. Ik zoek iets in die categorie, maar geen grote haast momenteel.
* Destruction denkt ondertussen na over een andere motor. En nee, er staat geen BMW of op m'n lijst
De Diversion... tsja. Die moet maar in orde gemaakt worden en gaat daarna de verkoop in.
@Chevy454 @BvZwolle hieronder: Na 2 hernia's wil ik een beetje rechtop zitten, daarom heb/had ik ook de Diversion
[ Voor 20% gewijzigd door Destruction op 18-04-2026 19:59 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
:strip_exif()/f/image/13TAoLqaM6ylGrjL64GLJuQO.jpg?f=fotoalbum_large)