Hey mede Tweakers,
Na jaren niet te hebben kunnen rijden, ben ik er weer aan toe om een motor in mijn leven te hebben.
Op dit moment heb ik helaas geen goede plek om een motor neer te zetten. De stoepen naast de huizen zijn zo smal dat iets daar parkeren eigenlijk niet kan. Mijn tuintje is erg klein. Jje kunt er nauwelijks draaien, zeker met de stoelen en planten die er staan. De tegels zijn ook niet helemaal vlak, waardoor een motomover waarschijnlijk niet goed werkt. Zelfs mijn gewone fiets uit de schuur halen is al een uitdaging, omdat ik die over het deurkozijn moet tillen.
Zijn er in de buurt misschien tweakers met een garagebox waar wat ruimte in kan huren in Amersfoort? Ook sta ik open voor advies over hoe ik de motor toch op een nette manier dichter bij de straat kan plaatsen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Na jaren niet te hebben kunnen rijden, ben ik er weer aan toe om een motor in mijn leven te hebben.
Op dit moment heb ik helaas geen goede plek om een motor neer te zetten. De stoepen naast de huizen zijn zo smal dat iets daar parkeren eigenlijk niet kan. Mijn tuintje is erg klein. Jje kunt er nauwelijks draaien, zeker met de stoelen en planten die er staan. De tegels zijn ook niet helemaal vlak, waardoor een motomover waarschijnlijk niet goed werkt. Zelfs mijn gewone fiets uit de schuur halen is al een uitdaging, omdat ik die over het deurkozijn moet tillen.
Zijn er in de buurt misschien tweakers met een garagebox waar wat ruimte in kan huren in Amersfoort? Ook sta ik open voor advies over hoe ik de motor toch op een nette manier dichter bij de straat kan plaatsen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
:strip_exif()/f/image/7ZSGQZ2xwyCV8D2IxaoZDS1J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fJ3AwTcxb1v291WwKoMLQDqn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l4ZPiolu6mcZ7SCyzkSudAw9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aGs2pZCBUT7UOtiMisgyLz5Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F0uxoQ901JNcvqxBXnDqCpmC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/q6asQ5oeOJr4e2vCkZ7sFpEh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0y4btMGfdFTGkWskMDZkKrDd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IeJZh4IvdRbwy6TuGnjJq0B6.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xc5mVKkbSSH0NgAMNVIpOTmY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oTUT5QqTzto5EgMvv1p4IMiE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/68HROQ3xCzXC1miNdiyn7h8d.png?f=fotoalbum_large)