Ik denk dat CF moto wel redelijk voet aan grond heeft ondertussen, denk dat het lastiger kan worden om bepaalde dingen voor deze bmw's te vinden. En uncle wang is tyfus goedkoop en snel, dus voor die CF zou ik mij niet zoveel zorgen maken.GSX-MAN schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:06:
Oh, ik ga geen Chinees kopen. De kans dat er over tien jaar niets meer voor te krijgen is, is mij te groot.
Maar die BMW is 80k gebruikt, ik acht de kans groot dat je daar nog wel werk aan gaat krijgen, dus afhankelijk van of je zelf alles kan zou ik daar ook even over nadenken.
Maar zoals gezegd hou rekening met gear en kosten tijdens het rijden, vallen is niet de vraag of, maar wanneer en hoeveel pijn het doet aan het lijf en aan de geld kant.
edit:
vergeet niet even te vermelden wat je wil gaan doen, beetje rustig aan tokkelen en reizen, of toch ook wel beetje in NL gaan jagen en technisch rijden?
vergeet niet even te vermelden wat je wil gaan doen, beetje rustig aan tokkelen en reizen, of toch ook wel beetje in NL gaan jagen en technisch rijden?
[ Voor 10% gewijzigd door kneusteun op 24-08-2026 13:39 ]
/f/image/PhFIKutMQHgH4zFP30hjA5PI.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/fYy3MTMuMTeShO7V73hvIMnD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v7c3V8hhFa8kPfVw9OM0mSKP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mt8CfB89inB1KBjrE3YwapsS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/usdnN1PpF1ES5iJ8eSe6dmW2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MI2Wt33WRkzvJ3caduYzSuJd.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/QJkZmzL4lDd35aN7kRU9LBqB.jpg?f=fotoalbum_large)