Om te beginnen is het scherm ongelooflijk onresponsief. Het is gewoon traag en laggy.fdees schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:33:
[...]
Waarin doet de Tiger onder voor de GS en Multistrada qua techniek, want ik had altijd het idee dat deze vrij gelijk zijn.
Tiger heeft geen adaptive cruise, maar dan wel weer blindspot detectie. Qua gewicht en vermogen is deze ook zeer competitief. Daarnaast vond ik die triple heerlijk rijden.
Het tweede, heel storende punt is dat er geen enkel scherm is dat alle parameters toont die je wil zien, of zeg maar de meest interessante. Dat kan voor iedereen anders zijn, maar het is wel een veel voorkomende klacht dat het altijd of, of, of is. Dat is veel netter bij BMW en Duc.
Ten derde is er inderdaad het ontbreken van front radar, adaptive cruise en front collision warning.
Verder is dan specifiek de BMW Telelever wel heel erg lekker richting anti dive en net zoals het scherm is die adaptive ride height gewoon traag.
Ik voel het dus echt aan als een .. net gemiste kans. Want hij rijdt wel lekker hoor..
Ik ken de triples, ben daar ook heel blij mee en denk er daarom aan om de Speed RS ook nog te houden en niet direct te verkopen. Je weet maar nooit.
Wel ik was nog even aan het kijken en zag in een filmpje de blauw en mat witte voorbij komen.. Toch eens even in het echt ook maar bekijken.badkuip schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 20:36:
@kazzzdafke mooie shortlist heb jij zeg :-)
Maarre, kan je de de GS in Triple black ook met een kleurtje kiezen?
Dat auto's tegenwoordig allemaal grijs en zwart zijn maakt het al zo saai op de weg.
Een beetje kleur in het leven (bij auto's en motoren) is toch veel mooier?
Maar heb al een witte S1000R gehad, witte Speed RS...
Never ever financial advice...
:strip_exif()/f/image/vFX6eXrgtEFLUIlQpz5Kw6oQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/btrezfGXtEvCGAfBJp8U1A5L.jpg?f=user_large)
/f/image/zBYSQj3vPr6F5R0ns6hsQhjo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/u2IL0fDsyDL2scVRqQwcpX9w.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KWlmsG8mxmJAtI1hreZS2HEf.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YyM839AieOVYqjXOFcDsBuyo.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3T3QqdmLJy3TDSoZ8YP1nEd2.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DmDhV8be5qYEBlPBo1Je8EBK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LtVmXk1fJgn9dNfYc34FjKSt.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/N8QcAPNtyYdJlnUEJU0i5zU1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6OhiX3WH3JbppRa7oSRnzuk5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AcCScWGVZW1tkz3awnnLIp7O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cCjAYeDSByNcBItbv2RWd81o.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wX7S90v0kIn8yZNNC6o7wA5x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P4f1nLcdEewakKTI31cquXD6.png?f=fotoalbum_large)