18.653km hier, en normaal gesproken had ik nu gezegd: dus die 20k gemiddeld per jaar blijft gewoon in stand. Dat zouden nog 3-4 dagritjes zijn geweest.
Op dit moment weet ik het niet.
De motor is technisch al weer rijdbaar, al moet ik wel nog een aantal puntjes nalopen. Ik had er hendels van Probrake op zitten (niet goedkoop), en de koppelingshendel was natuurlijk stuk. Nu zit er even de originele weer op, maar die had ik er om een reden af gehaald en niet alleen omdat ze niet mooi zijn.

Zo is er natuurlijk meer; de schetsplaat links zit wat scheef. Ja, het rijdt, maar het voetsteuntje moet nog vervangen worden.
Mijn ribben gaan inmiddels met de dag vooruit

, al kan ik nog steeds niet plat liggen om te slapen.
Lang staan of lopen (>15min) overigens ook niet; mijn rug spant dan steeds harder aan totdat ik kan gaan zitten om bewust te ontspannen. Even wat te eten maken is dan ook letterlijk kant-en-klaar of een 15-minute meal. Langer kan ik er nog niet bij blijven staan.
In het zadel zitten zie ik dan ook nog niet gebeuren tot dat weg is.
Als het goed is komen morgen de nieuwe valblokken (de slijtdelen) binnen. Dan in de dagen daarna het schuurpapier en diverse lak om de schaafplekjes/krassen weg te gaan moffelen; ook die bestelling is al in gang gezet. Niet dat ik er al mee aan de slag kan, maar dan staat het kleinmateriaal alvast klaar.
Overige schadedelen worden met de volgende beurt wel weer aangepakt, in het voorjaar.
Ik moet wel nog een nieuwe helm en een nieuw pak regelen. Vooral die helm; ik heb nog wel een oud pak liggen. Aan de andere kant, misschien is dat pak óók gewoon op en is het beter als ik dat rek helemaal leegmaak. Maar ja, je kunt wel 'even' naar Apeldoorn bellen, dat geld staat vervolgens niet net zo snel op de rekening.
Dus ja, ik merk wel vooruitgang, maar natuurlijk niet zo snel als ik zou willen.
[
Voor 3% gewijzigd door
DrivinUCrazy op 04-10-2026 20:21
]