Ja eens, de regen op de foto heb ik niet getroffen. Het is nu al 5 dgn heerlijk weer. Na 2-3 dagen mist en miezer. Regenpak heb ik ook standaard bij hoor, en waterdichte winterhandschoenen. Maar écht regen, lange tijd, ja vreselijk. Zeker met nat inpakken etc... nah ja, laatste weken v Noorwegen vorig jaar.Bommes schreef op maandag 20 april 2026 @ 20:41:
@Aikon dramatische lucht, blijft het wel een beetje droog daar?
Af en toe wat spetters, wind of wat frisser maakt mij echt niet zo veel uit tijdens een motortripje. Maar steeds regen.. daar krijg ik wel echt serieus slechte zin van.
[Afbeelding]
Die trip: bij een lokale bouwmarkt in Frankrijk een set rubberen laarzen en handschoenen gescoord. Ik was er na een paar dagen natte voeten en vingers wel klaar mee.
[Afbeelding]
Ook ooit na 2 dagen nattigheid bij een wasserette bij een Franse supermarkt mijn complete moeite outfit in een driver gegooid. En bij de naast gelegen Intersport een regenjas gekocht die over mijn toch niet zo waterdichte motorjas past.
Zowel die regenjas als een set van die rubberen poetshandschoenen gaan nog steeds op elke trip mee.
Echt een grondige hekel aan langdurige nattigheid.
[Afbeelding]
Ik ben nu hier: https://maps.app.goo.gl/qNexBa6fLmZY8mEq6?g_st=ac
1200 mtr hoog, echt muisstil, geen eens insecten. En vrij uniek, exact nul lichtjes te zien. Mits ik mn telefoon weg leg. Ik verdenk hertjes verderop, maar tis te donker... En ijskoud
:strip_exif()/f/image/kTc7wg7VAdsKrEyaJu2ps0DG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/znxjtLKRXA7rO0y7t6BVEMoe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aGs2pZCBUT7UOtiMisgyLz5Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NNtHKqcHhj6XI5a2aAZfE8kL.jpg?f=fotoalbum_large)