• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:00

JoeBlack2k

I Love Hilary

RF1000 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:11:
[...]

Oh. Deze doet ie bij mij wel netjes tussen de versmalling door.
Ja! het was echt een bug! deze doe ik bijna dagelijks perfect

Hilary Duff 4-Life

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:09
Ik moet ook wel zeggen dat als je er een camera op zou zetten, genoeg menselijke bestuurders dit ook niet goed zouden doen. Helemaal met de zon-inval. Ik zou vragen aan de wegbeheerder om er een paaltje neer te zetten, ook goed voor de wat kwetsbare verkeersdeelnemers!

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
walto schreef op zondag 31 mei 2026 @ 11:45:
[...]iedere auto geleverd na ongeveer midden maart heeft geen FSD nog. Uitrol staat helemaal stil.
Ow dat wist ik niet...ik weet dat het een paar weken (3 a 4) duurt voordat een auto op de normale update branch komt vanaf de Factory software maar dat er geen FSD meer werd uitgerold was mij niet bekend...na, c'est la vie.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
JoeBlack2k schreef op zondag 31 mei 2026 @ 12:52:
Dit ging niet goed!! Eerste keer sinds een maand (day one gebruiker) maar dit was niet goed geweest voor mn banden en als er iemand overstak 😅
YouTube: Voorburg
Is dit opgenomen met de front camera?
Want die geeft namelijk nogal een vertekend, sterk ingezoomd beeld, dan lijkt het op beeld alsof je er bovenop zit terwijl je er in het eggie nog een eind vanaf bent.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 17:08
MindBender schreef op zondag 31 mei 2026 @ 12:34:
[...]

Nee, maar wel het geklik van het overdadig richting aangeven. Oorspronkelijk ooit bedoeld om de chauffeur eraan te herinneren dat de richtingaanwijzer nog aan staat, maar te monotoom om dat doel goed uit te voeren. Maar als de FSD-bot hem aanzet, hoef ik die herinnering niet te horen, ook al ben ik de supervisor.

Maar het schijnt wettelijk verplicht te zijn.
Joe mode inschakelen! 😁

https://www.notateslaapp.com/news/2736/what-is-teslas-joe-mode-what-it-does-how-to-enable-it-future-features

[ Voor 18% gewijzigd door karel_G_1981 op 31-05-2026 13:53 ]

• Emiel1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:12
Die vertraging voor de uitlevering van fsd bij nieuwe klanten is wel vreemd. Ik had fsd binnen een paar uur toen ik het had gekocht. Ik begreep wel dat ze bezig zijn met een nieuwe versie goedgekeurd te krijgen en daarop willen wachten ?

https://x.com/TSLA_inside_/status/2060005442416193796

Hier zie je trouwens ook de testkilometers in Duitsland terug:

https://x.com/FSDWatcherDE/status/2060005148668108959

Andere post over de competitie van fsd:

https://x.com/TSLA_inside_/status/2060011928261411266

[ Voor 14% gewijzigd door Emiel1 op 31-05-2026 14:40 ]

• Sjaak Speer
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17:03
DutchJudge schreef op zondag 31 mei 2026 @ 09:52:
[...]

Ik wacht nu bijna 3,5 week. Ik heb thuis en op kantoor wifi, geavanceerde updates staat aan, en deel beelden voor fsd training met Tesla (sinds delivery/thuiskomst).
Ik voor je duimen, hopelijk ben je snel live

• Ecological
Ja, ik duim voor alle wachtenden.

Toevallig kwam ik deze tegen:

https://t.co/YRFDJuGpvV

In dit filmpje zie je hoe FSD op een klif achteruit gaat. Dit is toch wel weer echt jaw-dropping. Ik denk echt niet dat de mensen die dit niet goed volgen of irrationele Tesla-haat hebben snappen hoe goed dit systeem is en hoeveel mensenlevens het gaat redden in de wereld.

Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:04
Ecological schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:27:
Ik moet ook wel zeggen dat als je er een camera op zou zetten, genoeg menselijke bestuurders dit ook niet goed zouden doen. Helemaal met de zon-inval. Ik zou vragen aan de wegbeheerder om er een paaltje neer te zetten, ook goed voor de wat kwetsbare verkeersdeelnemers!
Paaltje neerzetten betekent alleen dat je wekelijkst het paaltje kunt vervangen. Hier voor de deur staat een paal op een echte, goed zichtbare rijbaanscheiding en nog steeds gaat die regelmatig uit zijn sokkel. En af en toe een platte band van de stoeprand en een gedraaid bord van de spiegel. Er was een tijd dat hij bijna dagelijks werd platgereden, de laatste maanden is het wat rustiger, maar hij staat er toch echt al meer dan 10 jaar, dus nieuw is het niet.

• Ecological
gjcvro schreef op zondag 31 mei 2026 @ 17:02:
[...]

Paaltje neerzetten betekent alleen dat je wekelijkst het paaltje kunt vervangen. Hier voor de deur staat een paal op een echte, goed zichtbare rijbaanscheiding en nog steeds gaat die regelmatig uit zijn sokkel. En af en toe een platte band van de stoeprand en een gedraaid bord van de spiegel. Er was een tijd dat hij bijna dagelijks werd platgereden, de laatste maanden is het wat rustiger, maar hij staat er toch echt al meer dan 10 jaar, dus nieuw is het niet.
Ah ja, je hebt van die paaltjes die meebewegen als je er over heen rijdt :) die werken ook wel goed!

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.