Het lijkt erop dat er periodiek een nieuwe branch gemaakt wordt, mogelijk voor wijzigingen in de hardware, en dat grote stukken software daar naartoe gemerged moeten worden. En mogelijk is oudere software niet meer compatible.walto schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:25:
[...]
Bekend probleem. Zie mijn post 28-05 op dezelfde vraag. Niemand die weet wanneer het gaat komen voor deze groep
Maar hoe het ook zei; Dat kan ik als software engineer wel begrijpen, maar uiteindelijk heb ik daar als klant van Tesla niks mee te maken. De klant heeft €7.500 voor een optie, die inmiddels is goedgekeurd en uitgerold in talloze indentieke auto’s, en er kan niet eens een tijdslijn gegeven worden naar de oplossing. En ondertussen schrijft de auto gewoon af.
Maar als ik het goed begrijp is deze optie ondertussen alleen nog maar te huur, a raison de €99 per maand. Dat lijkt mij goed nieuws, want nu hebben we een maandprijs van wat we niet gekregen hebben. Is het redelijk elke maand dat FSD niet beschikbaar is, €99 van Tesla te eisen?