Het is met een GoPro gefilmd aan een zuignapje aan het dak. Het was nog beter geweest als ik even de superactieve stabilisatie had uitgezet. Dat had al dat meesturen in de bochten van het beeld voorkomen en 2 uur aan blurwerk

Voor verdere video's weet ik weer hoe het werkt in elk geval
Zelfde warning als de rest van alle proefritten, iets dat de delivery status checklist nog niet is afgerond.
Op 30:20 zit wel een tricky manoeuvre vind ik. Om tussen 2 fietsers door te gaan vlak voor een kruising, waardoor hij door de auto van links moet gaan uitwijken
In real life voelde het keurig, had het zelf wellicht iets vlotter gedaan, maar verder niets gewijzigd denk ik, remmen kan altijd, ook voor verkeer van rechts eventueel.
Op 32:35 goed dat ie niet als een malloot gaat remmen voor oranje
Hierna werd er in de auto iets opgemerkt als
"hij is geen Freek de Jonge" maar hadden het zelf allen ook zo gedaan.
37:15 FSD will not brake. Ik dacht dat als je bij verkeerde snelheidslimiet je alleen even op het gaspedaal hoefde te drukken?
Je ziet het op video niet, maar de bestuurder telepathiseerde ons (de auto reed dus hij sprak niet natuurlijk

) dat dit stukje vaker ruk was en hij even zou bij-accelereren. Hij prakt het pedaal vanaf de rotonde al in. De auto pakt dit pas tegen die bocht naar links over in dat geval daar. Hij liet hem voor de bocht al een paar keer zachtjes los, maar de auto bleef terug naar 30 gaan, en er was een auto met heel heel heel veel haast achter ons, dus ruimte om het even zijn beloop te laten gaan was er helaas niet echt.

39:45 Pff, ik had hier wel gestopt
Ik niet. Het stond allemaal keurig stil.
En kinderen moeten (vind ik) ook leren dat ze niet vanzelf voorrang krijgen. Stoppen is op de lange termijn gevaarlijker denk ik dan doorrijden. Want elke keer dat iemand onterecht voorrang verleent leert een kind: oh ik heb toch wel voorrang zeg maar. (daarnaast, zo hard reden we niet dus worst-kaas hadden we wel tijdig gestopt)
De begeleider van de kids koos naar mijn mening een bijzonder achterlijke plek om over te steken als dit is hoe je moet kijken naar aankomend verkeer.
40:40 Mooi dat ie een parkeerplekje uitzoekt, jammer dat ie niet iets verder naar achteren rijdt
Inderdaad, eerder probeerde hij hem ook al op een "plekje" te prakken, dat werd voorkomen door de bestuurder

. Vlak na 23:50. Het parkeren is nog (verre van) perfect.
45:50 Pay attention to the road. Iets teveel met de bijrijder bezig. Dus zo streng nog wel
Hij heeft het ook een aantal keer gedemonstreerd hoe streng het wel/niet was.

.
51:15 Demo dat je zelf nog handmatig baanwissels kan doen?
Yes