• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:12
karel_G_1981 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:14:
Tesla heeft in de ap de naam al aangepast in “Tesla Assisted Driving”
Zag het. Denk dat de goedkeuring van Duitsland snel kan gaan nu. Als we morgen ineens maar 10% kunnen instellen weten we genoeg haha.

• Masterchiev
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVXJaBed98nfNbpA3oNyqITcUFg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e3NZ90dZn3pA4IHiyCa7aKkX.png?f=fotoalbum_large

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:02

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

pdidi schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:40:
[...]

Dan hou je maar vast: ADAC is tot de conclusie gekomen dat het DMS niet streng genoeg is:

[Afbeelding]
OMG!! HOEDAN!? Ik ga geen update meer installeren.
Voor het mislukte broertje van FSD mag wel een lagere tariefstelling staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFWKDJnbeMW7nRctPbfoOyM15KA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/imaujbHzSJbtwTWMxLpMnbDF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door revolution-nl op 08-10-2026 20:45 ]

Vroemt met EV | 13.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• extralief
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 22:24
Ik kan hier zo pissig om worden.

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Echt ALLES wat de EU aanraakt veranderd in shit :(

[ Voor 14% gewijzigd door revolution-nl op 08-10-2026 20:46 ]

Vroemt met EV | 13.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• extralief
revolution-nl schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:46:
Jammer dat mensen toch pro EU blijven stemmen, hopelijk verandert dat een keer. Ik blijf het zeggen, we zijn beter op ons eigen dan in dit gedrocht.

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:11
extralief schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:57:
[...]

Jammer dat mensen toch pro EU blijven stemmen, hopelijk verandert dat een keer. Ik blijf het zeggen, we zijn beter op ons eigen dan in dit gedrocht.
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen, maar laat mij dan zeggen dat dat echt klinklare onzin is. De EU is niet perfect maar als klein landje slaan we echt geen deuk in een pakje boter.

• nicolas1993
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 00:29
Als dit + de 10% offset nodig is voor de volledige EU approval zou ik het niet al te erg vinden…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBUo_J_QBs3bZSsWNHQeEbe1VUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SILDnsOL2EGpBWxB0AQXlxK0.png?f=fotoalbum_largeMaar, de naam klikt wel erg generic en saai. Je hebt bijvoorbeeld al Volvo Pilot assist, Volkswagen Travel assist, en die 2 verschillen toch echt wel een behoorlijk wat met Tesla’s FSD (supervised).

• Masterchiev
nicolas1993 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 22:02:
Als dit + de 10% offset nodig is voor de volledige EU approval zou ik het niet al te erg vinden…

[Afbeelding]Maar, de naam klikt wel erg generic en saai. Je hebt bijvoorbeeld al Volvo Pilot assist, Volkswagen Travel assist, en die 2 verschillen toch echt wel een behoorlijk wat met Tesla’s FSD (supervised).
Nu nog wel, maar die systemen ontwikkelen zich nu ook razendsnel. Uiteindelijk zullen ze hetzelfde kunnen wat TAD kan.

• extralief
Odie schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 21:27:
[...]

Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen, maar laat mij dan zeggen dat dat echt klinklare onzin is. De EU is niet perfect maar als klein landje slaan we echt geen deuk in een pakje boter.
Echt zulke onzin. Blijkt nergens uit.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:16
revolution-nl schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:46:
Ga toch eens elders de FVD napraten.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Tommie12 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 23:00:
[...]

Ga toch eens elders de FVD napraten.
Ik weet niet wat de FVD hiermee te maken heeft :? Waarom kom je steeds met een politieke kleur ?

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:16
revolution-nl schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 23:02:
[...]

Ik weet niet wat de FVD hiermee te maken heeft :? Waarom kom je steeds met een politieke kleur ?
Als FSD niet doet wat jij wil, dan schimp jij altijd op de EU politici. En dat deed jij eerst waarna er nog een paar op je kar sprongen.

Elke keer opnieuw.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:03
Hebben jullie er echt hobby in om de mods bezig te houden?
Beetje verwarrende naamgeving: FSD Capability heet nu Tesla Assisted Driving Basic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uh7b9J_MVee9b82hjRrjknguQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6WdNeZp6rvy6mGc4tlUu0wc.jpg?f=fotoalbum_large

En nieuwe Tesla's krijgen nu standaard 1 maand gratis Tesla Assisted Driving
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JGpWn2gOsErmLDmbZ2HBhMcmkTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zwpi7z3sZVVLofGJc4ozlcDL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door pdidi op 09-10-2026 00:05 ]

• Masterchiev
Als die EU goedkeuring er maar snel komt. feitelijk veranderd er niet zoveel. Op de 80 wegen Max 88, 100 wegen Max 110. Verder blijft het hetzelfde.

Enige is dat FSD eruit klapt met een rood stuur boven de genoemde snelheden wat voorheen alleen boven de 130 gebeurde.
Masterchiev schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 00:04:

Enige is dat FSD eruit klapt met een rood stuur boven de genoemde snelheden wat voorheen alleen boven de 130 gebeurde.
Is dat zo? Dat zou wel heel vervelend zijn bij verkeerd herkende max toegestane snelheid

[ Voor 3% gewijzigd door pdidi op 09-10-2026 00:09 ]

• Masterchiev
pdidi schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 00:08:
[...]

Is dat zo? Dat zou wel heel vervelend zijn bij verkeerd herkende snelheid
Dat is wel hoe ik het begrepen heb. Of ik moet er naast zitten. Maar hoe ik de stukken Duitse stukken las wat dit de voorwaarde. Maar moet zeggen dat ik een wat roestig Duits heb haha.

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:11
extralief schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 22:23:
[...]

Echt zulke onzin. Blijkt nergens uit.
Oh? “Blijkt nergens uit” is nogal een bijzondere reactie op valideerbare cijfers. De EU is een markt van 450 miljoen mensen en circa €18 biljoen bbp. De EU is ’s werelds grootste handelsblok en is voor circa 80 landen de belangrijkste handelspartner. Nederland is 18 miljoen inwoners. Juist dát is waarom Tesla wel rekening moet houden met Europese regels, maar Nederland afzonderlijk nauwelijks gewicht heeft.

Verder: 30 jaar interne markt zonder handelsbarrières, vrij verkeer van personen, goederen, diensten en kapitaal, een gezamenlijke onderhandelingspositie tegenover grootmachten en aantoonbare economische schaalvoordelen.

Als je beweert dat Nederland buiten de EU beter af zou zijn, ligt de bewijslast bovendien bij jou: waar zijn de feiten die dat aantonen?
Pagina: 1 ... 135 136 Laatste