- FreakGIB
- Registratie: Januari 2002
-
Laatst online: 23:52
TweakerVincent schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 17:48:
[...]
Binnen de bebouwde kom is het wel ok, kan alleen wat harder rijden. Ik vind het wel erg vervelend dat er heel vaak 5 autos achter je rijden omdat je zo traag rijdt
maar op snelwegen is het drama. Zoals vanmorgen gepost, 85 kmh op meest rechtse baan blijven plakken en 20 keer probeert de auto een baantje op te schuiven maar durft niet. Terwijl de hele baan leeg was.
Verder heb ik een performance m3 en ben idd niet gewend zo traag te rijden en op te trekken. Hier heb ik geen P voor gekocht.
Verder vind ik het heel arelaxt dat hij niet voorsorteert. Rijdt echt niet lekker daardoor omdat ik weet dat hij de afslag niet gaat halen, tenzij ik ingrijp.
Voortaan maar weer de normale ap gebuiken
Welke Ofset gebruik je ik heb hem op 50% staan en haald gewoon goed in op de A12 en andere snelwegen ook.
PSN: FreakGIB
- TweakerVincent
- Registratie: April 2014
-
Laatst online: 00:23
Offset 50% ook geprobeerd maar dan blijft hij niet links 130 rijden maar wil naar rechts. Heb zowieso het idee dat hij erg graag naar rechts wilt
- FreakGIB
- Registratie: Januari 2002
-
Laatst online: 23:52
heb je al een keer wat gas bijgegeven op de snelweg wanneer je 130 mag want na 19:00 is het tussen de 100 en max 130 op sommige snelwegen het is niet dat je 130 moet rijden dus ik denk dat de auto ook jou de keuze geeft.
PSN: FreakGIB
- TweakerVincent
- Registratie: April 2014
-
Laatst online: 00:23
FreakGIB schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 23:52:
[...]
heb je al een keer wat gas bijgegeven op de snelweg wanneer je 130 mag want na 19:00 is het tussen de 100 en max 130 op sommige snelwegen het is niet dat je 130 moet rijden dus ik denk dat de auto ook jou de keuze geeft.
Dit was voor 19 uur 😬, maar ik wil geen systeem waar ik handmatig moet gaan bijgassen. Nu ging hij elke keer naar een rechter baan en 106 oid rijden
Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.