Wel een beetje een dickmove dat niet iedereen automatisch een gratis maand krijgt. Ik heb al betaald. Ik vreet er geen maand minder om, maar netjes vind ik het niet.
Eerste 2km gereden. In Rhenen ff Sushi halen. Ging gelijk 2x fout. Plantsoen waar ik woon is 1 richting, deed ie verkeerd. En voor een rotonde (bij de AH) komt een verhoogd fietspad. Daar knalde ie bijna op en dan was de velg wel naar de klote... Much supervisie nog dus 😬
Wordt vervolgd...
Wordt vervolgd...
Misschien komt het nog als je hem na en maand stopzet.Odie schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:21:
Wel een beetje een dickmove dat niet iedereen automatisch een gratis maand krijgt. Ik heb al betaald. Ik vreet er geen maand minder om, maar netjes vind ik het niet.
Hier ook eerste rit gereden vanaf werk naar huis. Niet 1 keer hoeven in te grijpen, werkt perfect. Mocht het allemaal te langzaam gaan, even op het gaspedaal en hij gaat automatisch inhalen en behoud daarna snelheid, perfect! En mocht een rechter rijbaan vrij zijn en hij blijft links rijden, geef handmatig richting aan en hij voegt in 😀
Lang moeten wachten tot de update, maar nu wel met 1 maand gratis proefperiode, dus mag niet klagen
Lang moeten wachten tot de update, maar nu wel met 1 maand gratis proefperiode, dus mag niet klagen
Mijn eerste indrukken
Van kantoor naar huis gereden. Hij rijdt prima over het bedrijven terrein.
Dit doet hij wel heel langzaam. maar ja je mag er ook maar 15. En hoewel ik zelf wel sneller zou rijden kan ik hier niet boos op worden.
Stopt ook keurig voor de slagboom. Maar wel iets te ver van de paslezer. Kon er nog net bij.
Gelukkig stond er niemand achter, want die zal wel denken "die kan niet goed de afstand inschatten"
Eerste kruispunt wou hij rechtdoor, maar bleef in de baan voor rechtsaf rijden.
Bij het benaderen van de kruising zie je hem dan denken, F*ck! en nu?
Maar even besloten in te grijpen en gewoon rechts te gaan. Meteen FSD er weer op en verder goede rit gehad.
Paar mooie punten:
Hij rijdt wel naar de 60km/u op deze wegen maar neemt er wel zijn tijd voor.
Doet voorzichtig met drempels en rotondes. Maar rijdt idd geen 37 over onder 52 wat ik eerder ergens las
Heb hem op +10% staan. Maar hij zou wel iets sneller mogen acceleren.
Eerste indruk is wel top. Het is echt wel mooi om mee te maken dat je net 50km gereden hebt maar zelf niets (tot weinig) gedaan hebt. Als je mij dit verteld had als kind had ik je niet geloofd
Kan verder prima relaxed zitten en ook wat rondkijken. Ben niet express rare dingen gaan doen. Maar gewoon af en toe naar buiten kijken en verder gewoon spiegels en vooruit. Geen issues. Voel tot nu niet dat ik te veel attentie aan mijn kijk gedrag moet geven.
Nu benieuwd naar rijden op de snelweg. En hoe de rest van de maand gaat.
Van kantoor naar huis gereden. Hij rijdt prima over het bedrijven terrein.
Dit doet hij wel heel langzaam. maar ja je mag er ook maar 15. En hoewel ik zelf wel sneller zou rijden kan ik hier niet boos op worden.
Stopt ook keurig voor de slagboom. Maar wel iets te ver van de paslezer. Kon er nog net bij.
Gelukkig stond er niemand achter, want die zal wel denken "die kan niet goed de afstand inschatten"
Eerste kruispunt wou hij rechtdoor, maar bleef in de baan voor rechtsaf rijden.
Bij het benaderen van de kruising zie je hem dan denken, F*ck! en nu?
Maar even besloten in te grijpen en gewoon rechts te gaan. Meteen FSD er weer op en verder goede rit gehad.
Paar mooie punten:
- op een plek waar hij op AP bij een bocht de "bochtenassistentie" aanzet en van 80 naar 72 km/u dropt.
- Gaat dat op FSD gewoon met 80.
- 60km/u wegen doet hij ook verrassend goed. Gaat netjes opzij voor tegenliggers en neemt de best krappe bochten meer dan prima
- Er was een kruispunt waar overal iemand van rechts voorrang had. De autos recht tegenover mij gingen rijden. En de auto zelf nam dan ook wel de assertieve beslissing om daar gebruik van te maken en de auto rechts van mij geen voorrang te geven en mee met de flow te gaan.
- was even langs vrienden geweest bij de boerderji. Hij rijdt prima de oprit op en stopt voor het hek.
- Maar onderweg naar huis start hij wel in zijn achteruit. Maar is dan de weg kwijt hoe hij straatje moet keren. Terwijl er genoeg ruimte is. Hij start de actie wel, maar ping-pongt dan van voren naar achteren en blijft rondsturen. Ik zou zweren als ik de muziek uit zou zetten dat ik de computer zou horen "denken"
- En idd parkeren kan ie gewoon niet.
Hij rijdt wel naar de 60km/u op deze wegen maar neemt er wel zijn tijd voor.
Doet voorzichtig met drempels en rotondes. Maar rijdt idd geen 37 over onder 52 wat ik eerder ergens las
Heb hem op +10% staan. Maar hij zou wel iets sneller mogen acceleren.
Eerste indruk is wel top. Het is echt wel mooi om mee te maken dat je net 50km gereden hebt maar zelf niets (tot weinig) gedaan hebt. Als je mij dit verteld had als kind had ik je niet geloofd
Kan verder prima relaxed zitten en ook wat rondkijken. Ben niet express rare dingen gaan doen. Maar gewoon af en toe naar buiten kijken en verder gewoon spiegels en vooruit. Geen issues. Voel tot nu niet dat ik te veel attentie aan mijn kijk gedrag moet geven.
Nu benieuwd naar rijden op de snelweg. En hoe de rest van de maand gaat.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nou, ik ben eigenlijk al wel verbaasd dat ze zo snel de 30 dagen proef al aanbieden.Odie schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:21:
Beter was om een paar maanden te wachten, dan is de hype er wat af en wellicht ook al e.e.a. verbeterd.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Heeft iedereen die gekocht heeft/abonnement had met HW4 model 3 en Y nu FSD?
Zo ja,
Hebben de Tesla's die niets gekocht hebben (annuleren telt niet) nu ook al FSD versie en optie voor gratis proef versie?
Ik ben er telkens verbaasd over dat alle Tesla's die ik zie, mensen hun stuur vasthouden.
Zo ja,
Hebben de Tesla's die niets gekocht hebben (annuleren telt niet) nu ook al FSD versie en optie voor gratis proef versie?
Ik ben er telkens verbaasd over dat alle Tesla's die ik zie, mensen hun stuur vasthouden.
[ Voor 5% gewijzigd door GarageGoblin op 17-04-2026 18:53 ]
Maar als ik het goed begrijp hebben alleen nog mensen die een abbonnement hadden aangeschaft de proef actief gekregen. Door op te zeggen vlak voor installatie, maar na de download.ZeRoC00L schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:34:
[...]
Nou, ik ben eigenlijk al wel verbaasd dat ze zo snel de 30 dagen proef al aanbieden.
Beter was om een paar maanden te wachten, dan is de hype er wat af en wellicht ook al e.e.a. verbeterd.
Of zijn er ook al mensen die uit het niets de software hebben ontvangen, en daarna de proef konden starten ?
Ik klaag hier al sinds begin dat ie zo langzaam is. Vandaag kom ik erachter dat het aan de weg ligt. Bij mooi glad asfalt gewoon 55. Maar de hobbeldebobbelweg waar ik ieder dag overheen moet echt maar 37. Is allebei 50 zone. De gyroscoop zal wel voelen dat we teveel schommelen ofzo.
Vanavond een paar keer vooraan een stoplicht stil gestaan nadat deze op groen ging. Eerdere dagen dit niet gehad. Auto bleef gewoon wachten op niks, het scherm gaf ook aan dat het stoplicht op groen stond.. verder vind ik de auto met de dag vlotter rijden!
Dit klinkt toch wel gek hoor, hij is nog helemaal niet goedgekeurd in België!MrDirect schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:56:
Ik klaag hier al sinds begin dat ie zo langzaam is. Vandaag kom ik erachter dat het aan de weg ligt. Bij mooi glad asfalt gewoon 55. Maar de hobbeldebobbelweg waar ik ieder dag overheen moet echt maar 37. Is allebei 50 zone. De gyroscoop zal wel voelen dat we teveel schommelen ofzo.
Ik had vandaag van 17.00-18.00 een FSD self-drive testrit gepland staan. Eenmaal bij de auto, kon ik er niet in. Met Tesla gebeld en die gaven aan dat er wat fout was gegaan. Dus 15 minuten later eindelijk in de auto.
Op het scherm staat gezellig dat een software update klaar staat om te installeren. Ik maar bevestigd en ondertussen weer naar Tesla gebeld. Hij ging het oplossen door er een uur achter aan te plakken.
Ondertussen maar bij McDonalds wat gaan eten. Om 17.55 was de update klaar.
Wat blijkt.... Is FSD niet geactiveerd. Nergens een quiz te vinden.
Op het scherm staat gezellig dat een software update klaar staat om te installeren. Ik maar bevestigd en ondertussen weer naar Tesla gebeld. Hij ging het oplossen door er een uur achter aan te plakken.
Ondertussen maar bij McDonalds wat gaan eten. Om 17.55 was de update klaar.
Wat blijkt.... Is FSD niet geactiveerd. Nergens een quiz te vinden.
Holy! Ik ben impressed. Smalle straatjes, verkeer lezen, voorrang verlenen. Echt heel goed!
Rijdt wel als een oud wijf.
Rijdt wel als een oud wijf.
MacMini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 PM / AWU 3 / Model 3 Highland
Mijn ervaring tot nu toe:
- ging bij de eerste kilometer al fout toen hij bij een rotonde met dubbele baan niet kon kiezen tussen links en rechts waardoor het stuur ging flipperen
- hij is erg opa afgesteld. Maar als je meer gas geeft houd hij de snelheid wel vast. Dus dat is ergens ook wel prettig
- in de bochten is hij echt ontiegelijk sloom
- in parkeren is echt drama. We hebben meerdere pogingen gedaan maar er zat keer op keer zeker een centimeter of 40 van de stoep af. Dat is echt niet acceptabel.
Maar het is wel erg prettig verder, maar zonder ondersteuning gaat het absoluut niet.
- ging bij de eerste kilometer al fout toen hij bij een rotonde met dubbele baan niet kon kiezen tussen links en rechts waardoor het stuur ging flipperen
- hij is erg opa afgesteld. Maar als je meer gas geeft houd hij de snelheid wel vast. Dus dat is ergens ook wel prettig
- in de bochten is hij echt ontiegelijk sloom
- in parkeren is echt drama. We hebben meerdere pogingen gedaan maar er zat keer op keer zeker een centimeter of 40 van de stoep af. Dat is echt niet acceptabel.
Maar het is wel erg prettig verder, maar zonder ondersteuning gaat het absoluut niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Luchtbakker op 17-04-2026 19:14 ]
Ik heb iig tijdens de installatie opgezegd en daarna had ik mijn proefmaandPlenkske schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:52:
[...]
Maar als ik het goed begrijp hebben alleen nog mensen die een abbonnement hadden aangeschaft de proef actief gekregen. Door op te zeggen vlak voor installatie, maar na de download.
Of zijn er ook al mensen die uit het niets de software hebben ontvangen, en daarna de proef konden starten ?
Update Tesla-FSD.nl — Nieuwe updategolf!
Goed nieuws: vandaag is er weer een flinke updategolf geweest! Een hoop rijders hebben FSD Supervised binnengekregen. Mooi om te zien dat de uitrol in Nederland op stoom komt.Even de stand van zaken: inmiddels heeft 40% van de geregistreerde rijders FSD Supervised ontvangen. Het overgrote deel van de registraties is nog steeds Model Y — veruit het populairste model in de tracker.
Nieuwe features op het dashboard
Gemiddelde wachttijdIk heb een wachttijd-overzicht toegevoegd. Vanaf de NL-release (11 april) tot aan het ontvangen van de update:
- Koop → FSD ontvangen: gemiddeld 1 dag en 7 uur
- Abonnement → FSD ontvangen: gemiddeld 3 dagen en 12 uur
- Daarnaast zie je ook de wachttijd van mensen die nog wachten op hun update — die teller loopt door.
Recent bijgewerkt
Er is nu een sectie "Recent bijgewerkt" op het dashboard. Daar zie je wanneer iemand zich oorspronkelijk heeft geregistreerd en wanneer de registratie voor het laatst is bijgewerkt. Zo kun je live volgen hoe mensen hun status aanpassen.
Heb je FSD Supervised ontvangen? Werk je registratie bij!
Als je FSD Supervised hebt gekregen, update dan even je registratie via je persoonlijke link. Zo houden we de data actueel en kunnen we de uitrol goed in kaart brengen.Link of token kwijt? Geen probleem. Ga naar tesla-fsd.nl, klik op "Al geregistreerd?" en kies het tabblad "Opzoeken". Vul de naam van je Tesla, het model en het bouwjaar in — dan kom je direct bij je registratiepagina.
Nog niet geregistreerd? Doe dat dan zeker! Het kost je 30 seconden en helpt om een compleet beeld te krijgen van de FSD-uitrol in Nederland.
→ tesla-fsd.nl
Feedback of vragen? Laat het weten — daar wordt het dashboard alleen maar beter van!
Ik heb nu een gratis maand, handig om ook bij te houden ? Wellicht de versie in een dropdown (waarborgt integriteit en nodigt sneller uit om in te vullen ) ? Je kunt later misschien ook nog loggen wie het abbo houdt en wie niet .. ook interessantJayJavier schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:18:Update Tesla-FSD.nl — Nieuwe updategolf!
Goed nieuws: vandaag is er weer een flinke updategolf geweest! Een hoop rijders hebben FSD Supervised binnengekregen. Mooi om te zien dat de uitrol in Nederland op stoom komt.
Even de stand van zaken: inmiddels heeft 40% van de geregistreerde rijders FSD Supervised ontvangen. Het overgrote deel van de registraties is nog steeds Model Y — veruit het populairste model in de tracker.Nieuwe features op het dashboard
Gemiddelde wachttijd
Ik heb een wachttijd-overzicht toegevoegd. Vanaf de NL-release (11 april) tot aan het ontvangen van de update:
- Koop → FSD ontvangen: gemiddeld 1 dag en 7 uur
- Abonnement → FSD ontvangen: gemiddeld 3 dagen en 12 uur
- Daarnaast zie je ook de wachttijd van mensen die nog wachten op hun update — die teller loopt door.
Recent bijgewerkt
Er is nu een sectie "Recent bijgewerkt" op het dashboard. Daar zie je wanneer iemand zich oorspronkelijk heeft geregistreerd en wanneer de registratie voor het laatst is bijgewerkt. Zo kun je live volgen hoe mensen hun status aanpassen.Heb je FSD Supervised ontvangen? Werk je registratie bij!
Als je FSD Supervised hebt gekregen, update dan even je registratie via je persoonlijke link. Zo houden we de data actueel en kunnen we de uitrol goed in kaart brengen.
Link of token kwijt? Geen probleem. Ga naar tesla-fsd.nl, klik op "Al geregistreerd?" en kies het tabblad "Opzoeken". Vul de naam van je Tesla, het model en het bouwjaar in — dan kom je direct bij je registratiepagina.
Nog niet geregistreerd? Doe dat dan zeker! Het kost je 30 seconden en helpt om een compleet beeld te krijgen van de FSD-uitrol in Nederland.
→ tesla-fsd.nl
Feedback of vragen? Laat het weten — daar wordt het dashboard alleen maar beter van!
Smart summon aanzetten voor het parkeren en voor de snelheid max afwijking op iets van 15% zetten om hem wat flotter te makenTjenok schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 18:11:
Eerste ritjes gemaakt. Hij doet het echt super, maar vind hem wel heeeel veilig en langzaam afgesteld. Bij mij komt de normale autopark functie ook niet omhoog. Moet ik daar nog iets voor instellen of moet je een beetje mazzel hebben dat hij een parkeerplaats identificeert?
Zo, weer een paar ritjes gemaakt. Even m’n vader opgepikt. Was vooraf sceptisch en “afkeurend”. Stapt als een blij glunderend kind uit bij terugkomst. “Fantastisch!!”
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb abonnement niet weer afgemeld, maar zit ook gewoon in de proefperiode. Volgens mij krijg je dus zowiezo 1 maand proefperiode, voordat abonnement echt ingaat.GeNiTaLiX schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:14:
[...]
Ik heb iig tijdens de installatie opgezegd en daarna had ik mijn proefmaand
Hier is het abonnement de dag na activering al afgeschreven via automatisch incasso 😬wseelde schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:41:
[...]
Ik heb abonnement niet weer afgemeld, maar zit ook gewoon in de proefperiode. Volgens mij krijg je dus zowiezo 1 maand proefperiode, voordat abonnement echt ingaat.
Ik liet hem net naar huis navigeren. Hij reed de straat in en zocht een lege parkeerplek. Daar zette hij 'm achter uit in. Dat was erg netjes.
Maar, ik heb een carport. Is hij ook 'zelflerend' zodat hij straks direct onder m'n carport parkeert?
Maar, ik heb een carport. Is hij ook 'zelflerend' zodat hij straks direct onder m'n carport parkeert?
Die optie is inderdaad ook beschikbaar vanuit je Tesla. En natuurlijk: dan voeren wij die optie ook door! Bij registratie of bewerken krijg je nu deze optie erbij:GeNiTaLiX schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:25:
[...]
Ik heb nu een gratis maand, handig om ook bij te houden ? Wellicht de versie in een dropdown (waarborgt integriteit en nodigt sneller uit om in te vullen ) ? Je kunt later misschien ook nog loggen wie het abbo houdt en wie niet .. ook interessant
Het lijkt wel of er twee (of meer) versies naast elkaar draaien die getest worden. Vandaag was een heel stuk slechter dan gisteren en eergisteren met ook rare fouten met de navigatie en aandacht detectie…
Zojuist de eerste kilometers gemaakt, inclusief de McDrive test. Hij stopte iets te ver van de bestelpaal (van mij mocht hij 0,5m verder naar voren) maar voor de rest ging het prima.
Kruispunt zonder stoplicht met alle soorten verkeer (auto, fiets, voetganger) van alle kanten, waarbij je als bestuuder even moet nadenken wie eigenlijk voorrang heeft, ging prima. Ritsen in de file ging perfect. Niet te snel, niet te langzaam.
Wat niet helemaal goed ging was bij een wegversmalling waarbij 1 richting voorrang heeft. Ik had geen voorrang (rood pijltje) maar hij ging toch rechtdoor terwijl de andere auto al bijna op de wegversmalling zat. Het ging net goed, maar ik vind het iets te assertief.
Kruispunt zonder stoplicht met alle soorten verkeer (auto, fiets, voetganger) van alle kanten, waarbij je als bestuuder even moet nadenken wie eigenlijk voorrang heeft, ging prima. Ritsen in de file ging perfect. Niet te snel, niet te langzaam.
Wat niet helemaal goed ging was bij een wegversmalling waarbij 1 richting voorrang heeft. Ik had geen voorrang (rood pijltje) maar hij ging toch rechtdoor terwijl de andere auto al bijna op de wegversmalling zat. Het ging net goed, maar ik vind het iets te assertief.
Nee. Je moet je parkeerplek markeren, anders ziet ie hem niet.charlie7 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:44:
Ik liet hem net naar huis navigeren. Hij reed de straat in en zocht een lege parkeerplek. Daar zette hij 'm achter uit in. Dat was erg netjes.
Heb eigenlijk niet goed gekeken of hij mijn carport als een plek zag. Zo nog maar een rondje rijden..Odie schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:54:
[...]
Nee. Je moet je parkeerplek markeren, anders ziet ie hem niet.
Toch even gecontroleerd en je hebt gelijk. Hier ook afgeschreven. Op de auto geeft ie wel aan dat ie nog in proefperiode zit. Raar dat niet gewoon iedereen de 1e maand gratis krijgt. Misschien corrigeren ze het nog, zou wel netjes zijn.Tdem schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:44:
[...]
Hier is het abonnement de dag na activering al afgeschreven via automatisch incasso 😬
Dit deed hij bij mij juist super netjes. Op een smalle dijkweg. Hij gaf de andere auto ruimte om eerst te gaan alvorens hij zelf ging.jughead schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 19:49:
Ik gebruik FSD sinds zondag. Er is zeker iets veranderd. Het systeem reageert nu assertiever op de snelweg bij het wisselen van rijstrook.
Ik denk dat de afstandsinstellingen zijn aangepast. Hoewel het scherm de auto voor je geel of roodachtig weergeeft, volgt de auto deze nu dichterbij en begint hij ook van rijstrook te wisselen, zelfs als er een auto op de inhaalstrook dichterbij komt. Ik vermoed dat ze de instelling voor de volgafstand hebben aangepast van 2 seconden naar 1 of 1,5 seconde.
Voor degenen die problemen hebben met het constant houden van de snelheid: probeer de camerakalibratie te resetten in de servicemodus overdag bij veel licht en rijd vervolgens ongeveer 10 km op de snelweg. Ik heb gelezen dat dit de acceleratieproblemen zou moeten oplossen.
Mijn enige probleem is dat de auto iets meer naar links trekt en dat vind ik een beetje oncomfortabel. Ik zie dat anderen dit probleem ook hebben en ik hoop dat ze dit met een software-update zullen verhelpen.
Ik denk dat de afstandsinstellingen zijn aangepast. Hoewel het scherm de auto voor je geel of roodachtig weergeeft, volgt de auto deze nu dichterbij en begint hij ook van rijstrook te wisselen, zelfs als er een auto op de inhaalstrook dichterbij komt. Ik vermoed dat ze de instelling voor de volgafstand hebben aangepast van 2 seconden naar 1 of 1,5 seconde.
Voor degenen die problemen hebben met het constant houden van de snelheid: probeer de camerakalibratie te resetten in de servicemodus overdag bij veel licht en rijd vervolgens ongeveer 10 km op de snelweg. Ik heb gelezen dat dit de acceleratieproblemen zou moeten oplossen.
Mijn enige probleem is dat de auto iets meer naar links trekt en dat vind ik een beetje oncomfortabel. Ik zie dat anderen dit probleem ook hebben en ik hoop dat ze dit met een software-update zullen verhelpen.
Dat is met 14.3 opgelost idd de plaatsing op de weg.nry schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:11:
Ik gebruik FSD sinds zondag. Er is zeker iets veranderd. Het systeem reageert nu assertiever op de snelweg bij het wisselen van rijstrook.
Een maatje van me rijdt taxi en die heeft de FSD update vanmiddag ontvangen. Je kan live meekijken, voornamelijk in Den Haag, maar ook regelmatig op de snelweg en Schiphol: https://www.twitch.tv/taximarceldenhaag
meh.
Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.