Ja dat vind ik dus wel raar. In het filmpje wat ik moest kijken voor gebruik FSD wordt dit heel duidelijk gemaakt, verder bij elke rit die je start wordt je er aan herinnerd dat het een hulp systeem is. Dan vind ik het gek dat je het systeem afgerekend op autonoom rijden ja.YakuzA schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:48:
[...]
Mja, als je dat eens aan Elon duidelijk kan maken zou al helpen
FSD wordt al sinds de geboorte gemarket als een autonoom rijdend systeem.
Niet heel raar dat mensen het dan daarop ook afrekenen toch?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
:strip_exif()/f/image/LhqCruflTmubRVn6p85KRCKj.jpg?f=fotoalbum_large)