Sinds 2 weken kon ik niet meer zelf laden aan mijn eigen New Motion laadpaal. Het laadbeheer daarvan was een aantal maanden geleden overgenomen door 50five nadat het jaren door Shell Recharge redelijk goed beheerd was. In het 50five laadbeheer platform kon ik zelf geen laadpas koppelen, mijn nieuwe Shell en Vattenfall laadpassen werden allebei niet geaccepteerd door hun software en mijn oude Shell Recharge passen werden geblokkeerd door Shell, nog steeds geen idee waarom ze al die passen weg wilden hebben. Het gevolg was dat ik dus publiek moest laden tot vanochtend. Toen een workaround gevonden, zal die oplossing zo delen in een reactie.
Ik blijf alleen wel een vraag overhouden. Weet iemand of het mogelijk is om mijn New Motion Advanced 2.0 laadpaal aan een netwerkkabel te koppelen en dan middels bv Man in the middle open te breken en eigen laadbeheer platform eraan te hangen?
Ik blijf alleen wel een vraag overhouden. Weet iemand of het mogelijk is om mijn New Motion Advanced 2.0 laadpaal aan een netwerkkabel te koppelen en dan middels bv Man in the middle open te breken en eigen laadbeheer platform eraan te hangen?
/f/image/De2hbqsnn4UIHY9vuarNYKY4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fNtmfQzoCZFe1X9Knr9snysq.png?f=fotoalbum_large)