Ik heb een Home Advanced 2.x en kon sinds begin/half maart ook niet meer laden. Het lampje brandde rood en hoeveel resets ik ook deed, niets werkte. Laadpaal was ook niet beschikbaar of geblokkeerd in de omgeving van 50five. Heb van alles geprobeerd om de laadpaal werkend te krijgen, waaronder verwijderen sim kaart - zonder succes.
Uiteindelijk ben ik gisteren gebeld door een medewerker van 50Five. Die wist mij te vertellen dat je in de app de laadschema's moet verwijderen. Deze heb ik nooit ingesteld, maar in een update van hen was er bij een deel van de gebruikers standaard een laadschema aangemaakt en dat zorgde voor het niet werken van de laadpaal.
In de app moest ik naar mijn laadpaal > instellingen > laadschema's en daar heb ik alle schema's via het prullenbak icoontje verwijderd. Daarna laadpaal opnieuw opgestart en zowaar na een kleine maand kan ik weer laden.
Uiteindelijk ben ik gisteren gebeld door een medewerker van 50Five. Die wist mij te vertellen dat je in de app de laadschema's moet verwijderen. Deze heb ik nooit ingesteld, maar in een update van hen was er bij een deel van de gebruikers standaard een laadschema aangemaakt en dat zorgde voor het niet werken van de laadpaal.
In de app moest ik naar mijn laadpaal > instellingen > laadschema's en daar heb ik alle schema's via het prullenbak icoontje verwijderd. Daarna laadpaal opnieuw opgestart en zowaar na een kleine maand kan ik weer laden.
:strip_exif()/f/image/a8mWyIm3YtEihn59csgMxZJw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nMGEsmiKAQ1H2AKpGhPrxUK5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vFqzWdeKWIVX7fw16J90jcu0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DQCKeP8eiX8zuYA88gRKOjNm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qta4vXIxmmE8dFIvLLioY0FG.jpg?f=fotoalbum_large)