• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:46

DropjesLover

Dit dus ->

FunkyTrip schreef op zondag 26 april 2026 @ 09:59:
[...]

Schoot hij op de president dan? Is er al meer bekend over wie zijn target(s) was of waren?
Wat ik lees dat er bij de beveiligingspoortjes geschoten is en dat de verdachte aangehouden is.
Dus precies waar die poortjes en beveiliging daar voor bedoeld zijn.
En op tientallen meters en meerdere muren van de zaal.

Misschien een God/Neo complex en wilde hij een Matrix 1 lobby shootout doen? En faalde zn wall-run? Vragen vragen...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:38
Mawlana schreef op zondag 26 april 2026 @ 10:03:
Zijn beveiligers zijn ook vervangen door incompetente mensen. :+
Ik neem aan dat alle vrouwen, mensen van kleur, onduidelijke genders en afwijkende sexuele voorkeuren allemaal zijn ontslagen. Wat je overhoudt is.... Tja.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:52
Cass Casey schreef op zondag 26 april 2026 @ 09:11:
Word ik een wappie of is het wél realistisch dat nèt als Trump besluit toch een keer naar dat diner te gaan, er een schutter is die het toevallig lukt om heel snel een plan kan verzinnen om alle beveiliging te omzeilen en binnen kan komen met wapens en kan schieten op de president, maar natuurlijk mist en een secret service agent raakt die dan natuurlijk door trump opgehemeld gaat worden tot superheld?
Zover ik eerder vanochtend vroeg op CNN hoorde, was de man een gast in het hotel. En zijn schot was in de gang. Ze hadden een interview met Wolf Blitzer die toevallig dichtbij was. Hij had het over enkele feet-afstand. Zie interview voa https://eu.usatoday.com/v...-house-video/89804909007/

• Grunwold
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:30
Toch wel komisch hoe Stephen Miller een zwangere vrouw als menselijk schild gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oME7-P9tafoFcu701MOy0JZh_J4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aLhALBaL3yLCRRe0bEVkKdLB.webp?f=fotoalbum_large

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:32
Elke keer als meneer er niet zo goed voor staat in de peilingen wordt er een aanslag op zijn leven ternauwernood verijdeld. Wie gelooft deze onzin nog?? 100% False flag.

• Bestseller
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 15:46
P-Rock schreef op zondag 26 april 2026 @ 12:32:
Elke keer als meneer er niet zo goed voor staat in de peilingen wordt er een aanslag op zijn leven ternauwernood verijdeld. Wie gelooft deze onzin nog?? 100% False flag.
Er zal toch echt wel iemand veroordeeld gaan worden…

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:23

ManiacsHouse

Scheisse!

tiswat schreef op zondag 26 april 2026 @ 08:42:
Is dit met voorgaande presidenten ook zo 'relatief' vaak voor gekomen? Hij zit er pas een jaar toch? Krijg een beetje "You reap what you sow" gevoel hierbij.
Niet dat ik weet. Of het is onder de pet gehouden maar dat lijkt me lastig. Enige echte aanslag die ik me kan herinneren was op Ronald Reagan (of vergeet is ergens iets). Dus ja dit is wel vaak. En meneer spint er garen bij...
Em hoe vaker het gebeurt hoe groter de kans dat het een keer lukt :X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En Ford en ongetwijfeld nog een paar andere.

Bij Kennedy en Lincoln was de aanslag niet mislukt. En tussen die twee in nog twee andere VS presidenten vermoord.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huh, even opgezocht AI gevraagd. Van de 45 mensen die er president zijn geweest, hebben er 11 een aanslag meegemaakt waarvan inderdaad 4 met dodelijke afloop. 1 op 4 en dat is exclusief pogingen die al eerder zijn gestopt..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:39
F_J_K schreef op zondag 26 april 2026 @ 13:09:
Huh, even opgezocht AI gevraagd. Van de 45 mensen die er president zijn geweest, hebben er 11 een aanslag meegemaakt waarvan inderdaad 4 met dodelijke afloop. 1 op 4 en dat is exclusief pogingen die al eerder zijn gestopt..
Dit is het lijstje voor Obama.

https://en.wikipedia.org/...ts_involving_Barack_Obama

Nog los van het feit dat er niet lang geleden een aantal democraten vermoord zijn. En war Trump weinig medeleven mee had. Het is gewoon een land vol met gewelddadige idioten intern en bijzonder veel vijanden extern. Wat mij betreft mogen al die aluminium hoedjes hier wel af die zonder een spoor van bewijs een inside job suggereren ten faveure van Trump, dat soort geloofsgedrag zie je al genoeg aan de andere zijde. Ik zou daar niet bij aan willen haken.

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:07
Grunwold schreef op zondag 26 april 2026 @ 12:17:
Toch wel komisch hoe Stephen Miller een zwangere vrouw als menselijk schild gebruikt.

[Afbeelding]
Dat kun je op basis van alleen deze foto niet zeggen. Je weet niet waar (hij dacht dat) de schutter was; misschien gebruikt hij zijn eigen lichaam wel als schild om de vrouw te beschermen.

Of (dat meen ik te zien) proberen ze gewoon weg te komen en lopen ze simpelweg in de volgorde waarin ze zaten toen er ineens paniek uitbrak en iemand van de secret service schreeuwde dat er geschoten werd.

[ Voor 14% gewijzigd door migchiell op 26-04-2026 13:38 ]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:38

FunkyTrip

Funky vidi vici!

migchiell schreef op zondag 26 april 2026 @ 13:22:
[...]
Dat kun je op basis van alleen deze foto niet zeggen. Je weet niet waar (hij dacht dat) de schutter was; misschien gebruikt hij zijn eigen lichaam wel als schild om de vrouw te beschermen.
Een bodyguard/beveiliger staat achter hem en ik ga er vanuit dat die mensen opgeleid zijn om proberen tussen de schutters en politici in te staan. Denk dat ze beiden geduwd worden 'in veilige richting'

Dit dus.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:19
Haha ik geloof hier echt helemaal niets van. Dit is zo’n slecht verhaal van alle kanten, ongelofelijk :X

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:13
Blijf het bijzonder vinden. Melania schrikt zich kapot, voor het eerst emotie bij die vrouw. Trump daarintegen die lacht.

https://www.threads.com/@...2RUaWAhnF8q6GuWu64&slof=1

https://www.threads.com/@...OKzi9V72WRAXKsP35m&slof=1 En daar is het false flag om zn balzaal te verantwoorden, zou mij niks verbazen.

Normaal zou Trump ook dat diner als de pest vermijden, maar was er ook geen roast maar een goochelaar. Zijn narcisme kan zelfs een roast niet handelen

[ Voor 13% gewijzigd door Pukson op 26-04-2026 15:16 ]

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:51
Tja, het kan makkelijk. Er is niemand die hem echt mag terwijl iedereen en z’n moeder wapens heeft, de beveiliging is ondertussen slecht gemotiveerd of van het padje af, organisatie traditioneel incompetent en ze zaten ver genoeg van de ingang om het niet gehoord te kunnen hebben.

Het verandert voor ons buitenstaanders ook niks: lager kan hij bij ons niet zinken, evenals minder eerlijk worden niet gaat bij Trump. Dus ik denk niet dat het toegevoegde waarde heeft om hier complottheorieën te verspreiden. Eén of ander stilstaand beeld is geen onderbouwing genoeg en USA heeft geen betrouwbare instanties meer om een geloofwaardig rapport naar buiten te brengen.

Laten we vooral niet doen waar MAGA zo goed in is: afleiding en twijfel zaaien d.m.v. desinformatie dan wel incomplete informatie.

All your base are belong to us

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pukson schreef op zondag 26 april 2026 @ 14:36:
Normaal zou Trump ook dat diner als de pest vermijden, maar was er ook geen roast maar een goochelaar. Zijn narcisme kan zelfs een roast niet handelen
Misschien met Geert geappt over hoe je die dingen kan vermijden. Alleen namen ze het bij de Secret Service iets te letterlijk. O-)

Maar wel weer wat vroeger thuis zo. d:)b

(ik denk dat niet dat het een false flag is btw. Een onpopulaire president die verschrikkelijk en onmenselijk beleid voert in zijn eigen land leidt soms tot wanhopige daden helaas)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• R_Zwart
  • Registratie: Juli 2025
martwoutnl schreef op zondag 26 april 2026 @ 10:52:
[...]

Zover ik eerder vanochtend vroeg op CNN hoorde, was de man een gast in het hotel. En zijn schot was in de gang. Ze hadden een interview met Wolf Blitzer die toevallig dichtbij was. Hij had het over enkele feet-afstand. Zie interview voa https://eu.usatoday.com/v...-house-video/89804909007/
En de boel wordt niet gescreend als de president naar dat hotel komt? Als de Rolling Stones naar het Amstel hotel komen worden al hele delen van het hotel afgezet voor anderen. Ik kan me niet voorstellen dat een willekeurige burger zomaar in dat hotel kan verblijven als POTUS komt. Op z'n minst zouden alle kamers uitgekamd moeten worden door de beveiliging en dan hadden wapens gevonden moeten zijn.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004

DropjesLover

Dit dus ->

R_Zwart schreef op zondag 26 april 2026 @ 16:41:
[...]

En de boel wordt niet gescreend als de president naar dat hotel komt? Als de Rolling Stones naar het Amstel hotel komen worden al hele delen van het hotel afgezet voor anderen. Ik kan me niet voorstellen dat een willekeurige burger zomaar in dat hotel kan verblijven als POTUS komt. Op z'n minst zouden alle kamers uitgekamd moeten worden door de beveiliging en dan hadden wapens gevonden moeten zijn.
Het leven is geen film waar dat soort dingen in gebeuren.
Rutte zit ook nog zat op een terrasje met vrienden.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:
[ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3
Voor Amerikaans buitenlandbeleid en geopolitiek hebben we [ZT] Amerikaans buitenlandbeleid en geopolitiek.