• il-Principe
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-07 19:50
Toen ik deze beelden zag van Patriot Front mars kreeg ik een flashback van de (comedy) stunt van Improv Everywhere YouTube: The Mannequin Mob. Een groot contrast tussen de twee situaties, waarbij de mars meer op een goedkope farce lijkt van de stunt.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:19
Vast al gezien door iedereen; Trump richt (weer) zijn pijlen op hte Smithsonian Museum: https://nos.nl/artikel/26...igieus-smithsonian-museum

Wat mij met name triggerde:
Op de dag dat Amerika zijn 250ste verjaardag vierde, stelt het rapport dat het Smithsonian te weinig doet "om het Amerikaanse volk te laten begrijpen waar we vandaan komen, wat ons uniek maakt en waarom het de moeite waard is dat in stand te houden".
Bovendien zouden er te weinig patriottische symbolen zijn gebruikt: "Op promotiemateriaal zullen bezoekers niet één afbeelding vinden van een Founding Father of andere Amerikaanse symbolen als het Vrijheidsbeeld, een adelaar of de Amerikaanse vlag."
Ook kwam ik in een Aamerikaanse variant van het bericht tegen dat "men vond dat het museum niet patriottisch genoeg was"

Oftewel, de huidige stroot meer en meer zichtbaar met vage, niet meetbare verwachtingen.
Precies hetgene wat alle dictaturen doen, zodat iedereen er een eigen (extreme) invulling aan gaat geven om maar niet uit de gratie te vallen, en ook iedereen opgepakt kan worden op basis van "niet genoeg".

Toevallig ook een artikel waarom het daardoor in China behoorlijk slecht gaat, met de anti-corruptie, waar de afgelopen jaren ook vage definities aan toegevoegd zijn.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De rechters willen het beroep tegen het verwijderen van Trump zijn naam niet versneld in behandeling nemen:
A federal appeals court for a second time said it would not quickly intervene to reverse a judge’s order that removed President Donald Trump’s name from the Kennedy Center.

The new order from the DC US Circuit Court of Appeals rejected Trump’s arguments that taking his name off the building would dampen fundraising efforts for the performing arts institution.
https://edition.cnn.com/2...trump-name-kennedy-center
“Today’s ruling again affirms that this administration’s efforts to rename the Kennedy Center were unlawful,” Beatty said Wednesday. “His name no longer desecrates this sacred memorial, which belongs to the American people. Now it is time for the Trump administration to accept this, comply with the law, and take the tarps down.”

[ Voor 24% gewijzigd door YakuzA op 09-07-2026 08:34 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wist niet dat de VS ook in oorlog was met Japan? ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 09-07-2026 10:53 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:42
Gunner schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:53:
Ik wist niet dat de VS ook in oorlog was met Japan?

[X]

;(
simpele verspreking, is toch logisch want de laatste 2 letters zijn hetzelfde als Iran

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:53:
Ik wist niet dat de VS ook in oorlog was met Japan?

[X]

;(
Alsof Trump het verschil weet tussen Canada, Japan, Iran, Australië of Rusland. Het is allemaal "Not USA", en dat is voor hem allemaal één pot nat. Die kent dat hele verschil tussen diverse landen toch niet eens.

Heeft hij wel vaker laten zien in nogal... domme... tweets, zullen we maar zeggen.

Virussen? Scan ze hier!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wildhagen schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:58:
[...]

Alsof Trump het verschil weet tussen Canada, Japan, Iran, Australië of Rusland. Het is allemaal "Not USA", en dat is voor hem allemaal één pot nat. Die kent dat hele verschil tussen diverse landen toch niet eens.

Heeft hij wel vaker laten zien in nogal... domme... tweets, zullen we maar zeggen.
Jamaar, jamaar.. dit is de leider van het machtigste land ter wereld. Een persoon waarvan je wat intelligentie en decorum mag verwachten?

Ik weet het; ik laat mezelf wel uit.

Aan de hypocrisie kan ik me enorm storen want 'if it were Biden' had Fox er maandenlang over doorgeemmerd.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• R_Zwart
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 23:21
squashedraven schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:57:
[...]

simpele verspreking, is toch logisch want de laatste 2 letters zijn hetzelfde als Iran
De spraakverwarring komt vaker voor :-):

YouTube: IT Crowd - Iran - A man

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Trump heeft dus ook een leuk cadeau gehad van Erdogan:

https://www.nu.nl/binnenl...-turkije-na-navo-top.html
“I could stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody, and I wouldn’t lose any voters.”
WCPGW?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
squashedraven schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 10:57:
[...]

Vlak daarna noemde hij Zelensky mr Poetin. Twee bizarre versprekingen op rij. En het gebeurd veel. Te veel voor iemand die ambieert wereldleider te zitten te zijn of een willekeurig hoog politiek a,but willen bekleden.

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:40
HEY_DUDE schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:55:
[...]

Vlak daarna noemde hij Zelensky mr Poetin. Twee bizarre versprekingen op rij. En het gebeurd veel. Te veel voor iemand die ambieert wereldleider te zitten te zijn of een willekeurig hoog politiek a,but willen bekleden.
Hij zal binnenkort ons wel weer een nieuwe high score laten zien van zijn "IQ" test, om te bewijzen dat hij nog alles op een rijtje heeft....

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:06
HEY_DUDE schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:55:
[...]

Verbaasde mij dat hij het überhaupt door had en op komische wijze het probeert recht te trekken.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Trump gaat weer wat verder om de verkiezingen wat te beinvloeden in zijn voordeel. Hij stuurt gewoon de toezichthouders weg....
President Donald Trump heeft alle nog zittende leden van een onafhankelijke kiescommissie op staande voet ontslagen. Dat meldt persbureau Reuters. De leden van de Election Assistance Commission werden per e-mail door het Witte Huis op de hoogte gesteld van hun ontslag.

,,Namens president Donald J. Trump schrijf ik u om u te informeren dat uw functie als commissaris van de Election Assistance Commission met onmiddellijke ingang is beëindigd. Dank u voor uw diensten," luidde de e-mail, die Reuters heeft ingezien. Het Witte Huis heeft niet direct gereageerd op een verzoek om commentaar.
De ontslagen volgen op de pogingen van de Trump-regering om de regels voor stemmen per post te wijzigen en op onderzoeken naar de uitslag van de verkiezingen van 2020, die Trump verloor van Democraat Joe Biden.

De commissie heeft nu geen zittende leden meer. ,,Het is onverantwoordelijk en gevaarlijk dat deze regering vastbesloten blijft om chaos te veroorzaken voor de verkiezingsfunctionarissen in dit land", zo reageerde de minister van Binnenlandse Zaken van Arizona, Adrian Fontes. ,,Deze stap ondermijnt de integriteit van een onpartijdige verkiezingsadministratie."

Een wet uit 2002 bepaalt dat de president vervangers voor de commissie kan benoemen. Het is nog onduidelijk hoe Trump de commissie in de toekomst wil gaan vormgeven.
AD Liveblog (https://www.ad.nl/buitenl...oekomst-ongewis~ae67dd9c/

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Zero Tolerance beleid
Dit topic valt onder Zero Tolerance. Dit betekent het volgende:
• We grijpen sneller in bij overtredingen.
• Er volgen sneller sancties.
Dat houdt ook in dat naar exclusief oordeel van de crew sneller vervolgstappen ondernemen zullen worden tegen gebruikers die weigeren om fatsoenlijk te discussiëren.
Topic specifiek beleid
Lees s.v.p. in de topic start de kop "Discussiebeleid en moderatie" goed door:
[ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3
Voor Amerikaans buitenlandbeleid en geopolitiek hebben we [ZT] Amerikaans buitenlandbeleid en geopolitiek.