Beetje getriggerd door
deze post, heeft iemand enig idee of je de beat saber variant uit de Oculus/Meta store op de Frame zou kunnen draaien op een of andere manier?
Ik geloof dat het geen cross buy was tussen de desktop en quest variant maar ik had hem al voor desktop en opnieuw gekocht voor de Quest... De dlc was meen ik wel gedeeld tussen de twee varianten en daar heb ik nogal veel van gekocht (bijna alles). Maar als ik de Steam variant koop dan verwacht ik daar de dlc niet te hebben. Aan de andere kant zou de steam variant veel makkelijker te modden moeten zijn, dus wellicht maakt het ook niet zoveel uit en hoef ik de dlc niet per se te hebben maar ga ik gewoon voor custom tracks...
En @
Wailing_Banshee ik zit ook nog te wachten tot ik mag bestellen hoor, en ik denk nog genoeg mensen met ons. Maar je hoort natuurlijk vooral de mensen die hem al wel kunnen bestellen.
edit:
Ow weer een volgende pagina aan posts gemist... Vind echt dat het forum niet duidelijk genoeg aangeeft dat er meer posts zijn als je een topic opent en 1 of 2 nieuwe berichten ziet maar de rest staat een pagina verder...
[
Voor 11% gewijzigd door
Finraziel op 23-09-2026 08:47
]