• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23
Voor degene die hem nog niet hebben. Beat Saber is nu in de aanbieding op Steam. Gelijk een leuke game voor je nieuwe Steam Frame!

https://store.steampowered.com/app/620980/Beat_Saber/

[ Voor 31% gewijzigd door PdeBie op 23-09-2026 08:11 ]

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:22
Ik heb net mijn mailtje gekregen voor de 256gb versie :) (08:08).

Gelukkig kon ik de ergonomische accessoires nog bij kopen, want las op Reddit dat op meerdere plekken uitverkocht was. De vervangende accessoires waren wel uitverkocht overigens.

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:06
Las dat in de VS blijkbaar zowel de "Accessory Replacement Kit" als de "Ergonomic Accessories Kit" uitverkocht zijn.

Dat zou ik wel lelijk vinden als dat hier straks ook is.

• V-rg
eltweako schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:38:
Las dat in de VS blijkbaar zowel de "Accessory Replacement Kit" als de "Ergonomic Accessories Kit" uitverkocht zijn.

Nou ja, de Replacement kit is dus uitverkocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jjtdEOieZLo1ItIJGrvKqgJyPQ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g2AOU5CgaOQowQLXxXgSOlLO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door V-rg op 23-09-2026 08:45 ]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:56

Wailing_Banshee

You're Next

eltweako schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:38:

Dan ben je dus dubbel genaaid als je achteraan in de rij staat... Je mag al langer wachten en dan kun je ook niet eens de accessoires erbij bestellen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47
Beetje getriggerd door deze post, heeft iemand enig idee of je de beat saber variant uit de Oculus/Meta store op de Frame zou kunnen draaien op een of andere manier?

Ik geloof dat het geen cross buy was tussen de desktop en quest variant maar ik had hem al voor desktop en opnieuw gekocht voor de Quest... De dlc was meen ik wel gedeeld tussen de twee varianten en daar heb ik nogal veel van gekocht (bijna alles). Maar als ik de Steam variant koop dan verwacht ik daar de dlc niet te hebben. Aan de andere kant zou de steam variant veel makkelijker te modden moeten zijn, dus wellicht maakt het ook niet zoveel uit en hoef ik de dlc niet per se te hebben maar ga ik gewoon voor custom tracks...

En @Wailing_Banshee ik zit ook nog te wachten tot ik mag bestellen hoor, en ik denk nog genoeg mensen met ons. Maar je hoort natuurlijk vooral de mensen die hem al wel kunnen bestellen.
edit:
Ow weer een volgende pagina aan posts gemist... Vind echt dat het forum niet duidelijk genoeg aangeeft dat er meer posts zijn als je een topic opent en 1 of 2 nieuwe berichten ziet maar de rest staat een pagina verder...

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 23-09-2026 08:47 ]

Gamertag: FinrazielNL

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:06
V-rg schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:43:
[...]

Nou ja, de Replacement kit is dus uitverkocht.
[Afbeelding]
Je kon 'm niet meer meebestellen dus?
Vervelend zeg.

Zag de afbeelding eerst niet, duidelijk, hopen dat de ergonomic kit nog voldoende in voorraad is, maar ben er bang voor.

[ Voor 14% gewijzigd door eltweako op 23-09-2026 08:47 ]

• Michiel313
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
PdeBie schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:11:
Voor degene die hem nog niet hebben. Beat Saber is nu in de aanbieding op Steam. Gelijk een leuke game voor je nieuwe Steam Frame!

https://store.steampowered.com/app/620980/Beat_Saber/
Eerste aanbieding ooit voor Beat Saber. In het weekend voor de volledige prijs gekocht omdat Augmented Steam aangaf dat Beat Saber nooit in de aanbieding gaat. Hetzelfde als bij Factorio.

laag8

• V-rg
eltweako schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:46:
[...]

Je kon 'm niet meer meebestellen dus?
Vervelend zeg.

Zag de afbeelding eerst niet, duidelijk, hopen dat de ergonomic kit nog voldoende in voorraad is, maar ben er bang voor.
Heb de afbeelding inderdaad even erna toegevoegd :).

Ik was inderdaad blij dat de ergonomic kit er wel was, die is wel een beetje een must wil je volledig gebruik maken van de functionaliteit. Ik was al bezig om te zoeken naar een alternatief omdat ik bang was dat het er niet meer zou zijn.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23
Michiel313 schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:48:
[...]

Eerste aanbieding ooit voor Beat Saber. In het weekend voor de volledige prijs gekocht omdat Augmented Steam aangaf dat Beat Saber nooit in de aanbieding gaat. Hetzelfde als bij Factorio.
Misschien refunden en dan alsnog opnieuw voor de lagere prijs kopen? Of contact opnemen met Steam support. Wellicht dat je het verschil in je wallet kan krijgen?

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Hier nog iemand die dagelijks op Steam kijkt of ik hem al mag kopen..

Shut up and take my money!

We do what we must because we can.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:09

Cyphax

Moderator LNX/AI
Michiel313 schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:48:
[...]

BS gaat inderdaad anders nooit in de aanbieding. Ik heb het nog niet eerder gezien iig. Wel is de vaste prijs niet zo heel lang geleden van 30 naar 20 euro gegaan dus als je 20 euro hebt betaald, dan had het erger kunnen zijn. ;)

Saved by the buoyancy of citrus

• Michiel313
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
PdeBie schreef op woensdag 23 september 2026 @ 08:57:
[...]

Misschien refunden en dan alsnog opnieuw voor de lagere prijs kopen? Of contact opnemen met Steam support. Wellicht dat je het verschil in je wallet kan krijgen?
Zat er even aan te denken maar voor die paar euro's niet echt de moeite. #supportthedev

laag8

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Frame VR Headet:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Machine en de controller: [Steam Machine & Controller] Ervaringen & discussie

Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.

Deftig doen hoeveel je er gereserveerd hebt is nergens voor nodig, want dat lokt alleen maar onnodige discussies op.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.