• Beagon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:45
Jammer genoeg zowel mijn vrouw als ik in de wachtrij beland. We zien wel wanneer er eentje beschikbaar komt!

Succes iedereen en als je hem toch niet wilt... Ik houd mij beschikbaar :+

• Itrme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:46
Militia Pilot schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:47:
Ik heb zojuist de mail ontvangen dat ik in de Reservation queue zit voor de 256GB, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :D
Same, kreeg de mail ook pas om 15:00. Las de mail eerst zelfs verkeerd, zag "reservation queue" staan en dacht, ja nu krijg ik hem nooit. 8)7 Ben benieuwd wanneer ze de vervolg mail gaan sturen, kan mogelijk nog wel even duren.

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:47
AMDLegion schreef op maandag 14 september 2026 @ 19:22:
[...]

Yep, elke keer als je iets wil kopen voor je main account maak je een extra account aan en gift je jezelf wat je wou kopen waardoor het nieuwe account een unlocked account word.

Vervolgens farm ik er ook nog trading cards op met cheap keys en stuur ik die weer door naar mn main account waarmee ik de Steam Deck LCD, OLED en Machine heb kunnen kopen. Dat de accounts nu ook bruikbaar zijn voor extra reserveringen te plaatsen is een bonus.
Ben nieuwsgierig. Is het je gelukt om eentje te bemachtigen dmv al die accounts?

Zelf voor de 1TB gegaan daar ik dacht dat minder mensen deze zouden bestellen, maar ik zit alsnog in de wachtlijst.

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:13
Elvir90 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:58:
[...]

Ben nieuwsgierig. Is het je gelukt om eentje te bemachtigen dmv al die accounts?

Zelf voor de 1TB gegaan daar ik dacht dat minder mensen deze zouden bestellen, maar ik zit alsnog in de wachtlijst.
60% van mn reserveringen zijn op de lage wachtrij gekomen en de rest op de hoge reservering wachtrij. Nog geen betaal info mogen opgeven helaas voor welke dan ook. Meeste van mijn reserveringen zijn voor de 1TB omdat ik gok op enthusiasts als geïnteresseerde.

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 18:42
AMDLegion schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 18:08:
[...]

60% van mn reserveringen zijn op de lage wachtrij gekomen en de rest op de hoge reservering wachtrij. Nog geen betaal info mogen opgeven helaas voor welke dan ook. Meeste van mijn reserveringen zijn voor de 1TB omdat ik gok op enthusiasts als geïnteresseerde.
Hoe weet je of je laag of hoog in de rij komt te staan?

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:13
Joeri4Real schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 18:11:
[...]

Hoe weet je of je laag of hoog in de rij komt te staan?
Wachtrij noem ik laag, reservering lijst/rij noem ik hoog. En je krijgt dus ook een mail in welke van deze twee je staat.

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:47
Ah dan heeft het geholpen! Ik zal het trucje onthouden voor de volgende steam hardware :)!

• M3llow
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:12
Best een groot deel (46%) zit op de reservation lijst, meer dan ik had verwacht! Het lijkt me aannemelijk dat we als waitlist gegadigden niet heeeeel gek lang hoeven te wachten voordat we aan de beurt zijn. Maar dat is natuurlijk puur speculatief. Hopelijk horen we snel genoeg meer info.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qvWvT68EaWW0-6v4Agqm_sNRPxY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltROgYgl8LWpAGGx7a6CX7Sy.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Frame VR Headet:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Machine en de controller: [Steam Machine & Controller] Ervaringen & discussie

Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.

Deftig doen hoeveel je er gereserveerd hebt is nergens voor nodig, want dat lokt alleen maar onnodige discussies op.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.