Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Volgens deze site eind 2024 zo'n 512 in België, maar er wordt nog een sterke groei verwacht. Als de vraag stijgt, zal het aanbod wel volgen.peeweeherman schreef op donderdag 2 april 2026 @ 18:05:
[...]
Zijn er eigenlijk al veel laadpalen die 400kW kunnen leveren?
Twee jaar geleden schreef De Standaard nog "Iedereen wil uitpakken met ultrasnelle laadpaal, al heeft geen enkele auto er iets aan". De markt evolueert snel.
[ Voor 12% gewijzigd door Amedee7 op 02-04-2026 19:30 ]
Ach, zo lang je boven de 200 kW blijft gaat het echt snel.peeweeherman schreef op donderdag 2 april 2026 @ 18:05:
[...]
Zijn er eigenlijk al veel laadpalen die 400kW kunnen leveren?
Ik erger me dat mijn auto boven de 50% zo snel inzakt en de 100 kW niet meer haalt.
Sony A7 iv en wat recycled glas
ik vraag me toch af wat de reden is dat de P12 pas 6 tot 7 maanden later beschikbaar is. Behalve wat extra batterijcellen is er toch geen significant verschil lijkt me?tn-fr schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:50:
Bevestiging van de Volvo dealer in Zaventem voor november, een P10 Plus launch edition.
Andere motoren, sterker koelsysteem, mogelijk nog niet gehomologeerd.HierarchyHero schreef op donderdag 2 april 2026 @ 20:29:
[...]
ik vraag me toch af wat de reden is dat de P12 pas 6 tot 7 maanden later beschikbaar is. Behalve wat extra batterijcellen is er toch geen significant verschil lijkt me?
Crashtesten nog niet gedaan met die grotere batterij.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Is geen fout, gewoon een verbetering die ze hebben kunnen doen voor lancering. Wel goed nieuws!Amedee7 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:19:
De eerste fout in de specificaties is er al.
De laadtijd van 10 naar 80% van 18 minuten zou niet kloppen, het zijn er maar 16 😜
Zo mogen ze me nog verrassen!