Ik reageer eigenlijk ook nooit op wijzigingen, wijzigingen zijn nu eenmaal van deze tijd en vaak wen je er wel aan (en als ik er niet aan kan wennen, kan ik het wel in een custom css oplossen (ik wil m'n menu niet rechts hebben en hij moet standaard geopend zijn!). Maar die pricewatch is voor mij nu practisch onbruikbaar geworden. Ik ga naar de pricewatch voor 2 dingen: de prijs en de specificaties. Maar als ik op specificaties klik, krijg ik een blokje met een paar specificaties waar ik waarschijnlijk al op gezocht heb. En dan nog een keer klikken, krijg ik weer diezelfde specificaties te zien en pas bij de derde keer klikken krijg ik alles te zien. Die slide-in voegt letterlijk niets toe, en is nog vervelend om te sluiten ook nog (je moet dat kleine knopje links boven het slide-in ding, halverwege je monitor zien te vinden). Waarom niet gewoon een "toon alles" op het hoofdscherm?
edit:
ik heb het idee dat er alleen naar mobiele layout is gekeken, daar ziet het er iets beter uit, die slide-in is dan wat logischer (behalve dan die onnodige klik voor "toon alles"), maar op m'n windows tablet is die slide-in lastig te sluiten.
edit:
ik heb het idee dat er alleen naar mobiele layout is gekeken, daar ziet het er iets beter uit, die slide-in is dan wat logischer (behalve dan die onnodige klik voor "toon alles"), maar op m'n windows tablet is die slide-in lastig te sluiten.
[ Voor 12% gewijzigd door Wailing_Banshee op 21-01-2026 11:07 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
:strip_exif()/f/image/8A3zEi7P8dBgxclZjHXRAF01.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/lewLrCaXZ29gzTSGdJQvEIeR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HztQpMMZSltAx57yiQFO3fSZ.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CfLDI1Vu93jJeUWB9FPUbjZv.jpg?f=user_large)