Maar... maar... ik heb nergens geschreven dat ik een VVD fan of aanhanger ben. Dat ben ik ook zeker niet. Mijn reactie was vooral: de VVD benoemt de situatie en oorzaak correct. Wie daarvoor verantwoordelijk is - dat is een andere discussie. Wat de VVD verder in het verleden fout gedaan heeft, ook dat is een andere discussie.Stukfruit schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 14:48:
[...]
En welke partij heeft ons o.a. aan die afhankelijkheid van pakjes onder die (wat was het ook alweer, 150 euro?) bepaalde bedragen geholpen of gehouden?
Van welke partij kwam de ministerpresident die eigenhandig gezorgd heeft dat o.a. het Nederlandse leger werd afgebroken totdat men rond moest rennen terwijl er "poef poef" werd gezegd?
Bij welke partij zit plofkip Van der Burg die nu staat te verkondigen dat "we" dan maar iets anders hadden moeten kiezen?
Say their name...
Maar ik vind het vooral opmerkelijk dat ze eigenlijk eerlijk toegeven: we zouden de actie van USA moeten veroordelen, maar hebben ons afhankelijk van ze gemaakt en dan is het beter dat niet te doen. Dat ze niet eens proberen om de boel te verbloemen en de actie van USA goedpraten.