Ik kan mij indenken dat ze de #3 net voor de #80 de baan op willen sturen, zodat ze samen op de foto's staan.
Nee, ik ook niet.Rivanov schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:40:
[...]
Geloof ik helemaal niets van. Je wint en verliest als een team.
Als hij van het circuit gegaan is, is het om even bier te gaan halen voor de monteurs.
Pff nog 86 seconde straf voor de Lambo 84. Dan wordt het nog spannend wie er 2e gaat worden. De AM nu op 87 seconde
[ Voor 12% gewijzigd door jan390 op 17-05-2026 14:43 ]
Toto blij maken met een mooi plaatje van 2 MercsTheBrut3 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:42:
Ik kan mij indenken dat ze de #3 net voor de #80 de baan op willen sturen, zodat ze samen op de foto's staan.
Als ze de foto handig maken met de 2 auto's erop lijkt het optisch op een 1 + 2 overwinning 
Een foto finish
Een foto finish
[ Voor 10% gewijzigd door djmuggs op 17-05-2026 14:45 ]
ICE ICE Baby
Er is weer on-board beeld!
YouTube: 🔴 LIVE Onboard #3 | Mercedes-AMG Team Verstappen Racing | ADAC RAVEN...
YouTube: 🔴 LIVE Onboard #3 | Mercedes-AMG Team Verstappen Racing | ADAC RAVEN...
Koop al mijn ads!
Voordat iemand zicht afvraagt waarom die twee Marshalls daar maar stonden met de brandblusser, bij de brandende Porsche.
Zij mogen de baan pas op als de hulpdiensten er zijn. Tot die tijd moeten zij gewoon achter de vangrail blijven.
Zij mogen de baan pas op als de hulpdiensten er zijn. Tot die tijd moeten zij gewoon achter de vangrail blijven.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Grimeur van Mission Impossible ingehuurd.
ICE ICE Baby
Nou nee. Een Belgische bleekscheet i.t.t. een getinte Spanjaard.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, en de live tracker zegt ook dat het Juncadella is. Op zich logisch, want hij was aan de beurt.TWKterry schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:48:
in ieder geval weer onderweg
Koop al mijn ads!
Is ook keurig gezegd bij de Duitse stream…Rivanov schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:45:
Voordat iemand zicht afvraagt waarom die twee Marshalls daar maar stonden met de brandblusser, bij de brandende Porsche.
ja, dat is nog wel spannend zo in de laatste rondes
Oké.
Maar niet iedereen zal die kijken.
Correct, Engels hier. En vroeg het me inderdaad af.. haha
*sowieso
Iemand verliest een demper van z'n uitlaat?
ICE ICE Baby
Engel kopt nog bijna een uitlaat van een Porsche
Mijn boefje is liev!
#84 gun je het, maar die 1:26 die ze nog erbij krijgen.
Zelf een semi fan van Nikky Thiim, dus als die een plaatsje hoger kunnen....
Zelf een semi fan van Nikky Thiim, dus als die een plaatsje hoger kunnen....
79 sec nu
[ Voor 22% gewijzigd door jan390 op 17-05-2026 15:04 ]
Juncadella echt gewacht voor de foto.
Tof!Rivanov schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:06:
Juncadella echt gewacht voor de foto.
*sowieso
Code 60 nujan390 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:03:
79 sec nu
*sowieso
De Lambo redt het. man man man. 102 sec
[ Voor 13% gewijzigd door jan390 op 17-05-2026 15:08 ]
Bizar dit haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daar heeft de Lambo nog geluk… maar na de pech in ronde 1 wel verdiend vind ik.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Was ist den das fürm Combi!!
fookin mad fer it
Tof evenement al met al
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Van begin tot eind van genoten 
Maar die dubbele stint van Max 's nachts was wel heel bijzonder.
Maar die dubbele stint van Max 's nachts was wel heel bijzonder.
[ Voor 50% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 15:15 ]
Bedankt voor de gezelligheid en uitleg allemaal! Waren fraaie 24 uur
Oprecht genoten! Jammer van de uitval van auto #3. Al met al spectaculaire acties, mooie beelden, flinke crashes gezien.
Laatste 4u niet alles kunnen bekijken ivm familiebezoek, maar het laatste half uur wel even erbij gepakt. Werd voor P2 wel spannend, met een anticlimax vanwege de code60 in de laatste ronde.
Topic op volgen gezet, om zo meer langere afstandsraces te kunnen bekijken!
Laatste 4u niet alles kunnen bekijken ivm familiebezoek, maar het laatste half uur wel even erbij gepakt. Werd voor P2 wel spannend, met een anticlimax vanwege de code60 in de laatste ronde.
Topic op volgen gezet, om zo meer langere afstandsraces te kunnen bekijken!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nu kan Max 'm niet meer als rookie winnen
ICE ICE Baby
Zal hem dat veel uitmaken? Hij wil gewoon winnen, of het nou als rookie is of in een jurk
Was weer vermakelijk en och och wat heeft #84 toch nog ff geluk op het einde!
Toch leuk dat de Dacia ook nog gefinished is
plekje 120
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik vond het leuk, dank voor het warme welkom hier!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik durf een wedje te leggen: Als verstappen op 2 had gelegen en nummer 3 had het niet gehaald ivm die code 60, hadden we het tot het einde der tijden gehoord dat die TCR daar express geparkeerd werd....
Ik heb een mooie race gekeken, binnenkort eens de crash compilatie kijken.
Mooi dat de 80 gewonnen heeft, de 84 heeft een goede race gehad, en de nummer 3 heeft net een beetje pech gehad.
Ik heb een mooie race gekeken, binnenkort eens de crash compilatie kijken.
Mooi dat de 80 gewonnen heeft, de 84 heeft een goede race gehad, en de nummer 3 heeft net een beetje pech gehad.
De volgende die ik ga kijken (op tv) is Le Mans. Iedereen bedankt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Erg genoten om het volledig te volgen. Heeft persoonlijk voor mij wat meer charme dan Le Mans.
Nog wat photos
:strip_exif()/f/image/KdTnzVMXUcgbpCSzrtmxvEyT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D3IMIXr5nACzmMYRpzqb2xLe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5bsSuB1HdJ21FNtTDOArJg1o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MmVa3QWCmlh6wBtU4wNQ3NyI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2DDz2PWcnzSocxZYppYpUIrt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OiC2uIGDJ18ZMshHpDyZwht8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EaUIFlm7Eo7row80FRK18k2D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h6OKlrcIkwGYC278AmzRaIdR.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog wat photos
:strip_exif()/f/image/KdTnzVMXUcgbpCSzrtmxvEyT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D3IMIXr5nACzmMYRpzqb2xLe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5bsSuB1HdJ21FNtTDOArJg1o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MmVa3QWCmlh6wBtU4wNQ3NyI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2DDz2PWcnzSocxZYppYpUIrt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OiC2uIGDJ18ZMshHpDyZwht8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EaUIFlm7Eo7row80FRK18k2D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h6OKlrcIkwGYC278AmzRaIdR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door d-vine op 17-05-2026 15:38 ]
En hij stond mooi als laatste in Parc Ferme (achteraan). Witzbold.Felyrion schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:23:
Toch leuk dat de Dacia ook nog gefinished isplekje 120
Klokje is overigens een Wempe Iron Walker Chrono XL 24H. Gelimiteerd op 24 stuks.
https://www.wempe.com/en-...rburgring-wi690019?c=9490
Mooie plaatjes!d-vine schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:29:
Erg genoten om het volledig te volgen. Heeft persoonlijk voor mij wat meer charme dan Le Mans.
Nog wat photos
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was leuk. Volgend jaar beter voor Max.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ben benieuwd of hij weer van auto gaat wisselen of dat hij bij AMG blijft.Format-C schreef op zondag 17 mei 2026 @ 16:01:
[...]
Mooie plaatjes!
Was leuk. Volgend jaar beter voor Max.
Had vannacht nog even gekeken maar had zelf wedstrijd vandaag dus keek tussendoor even en las toen dat #3 het had begeven... echt zwaar klote voor die coureurs die allemaal hun ballen eraf hebben gereden om op P1 te rijden, snap dat het erbij hoort (reed de afgelopen jaren ook weleens de Nordschleife... dat circuit is niet lief voor enige auto
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Mooi plaatjes! Die zonsondergang foto's wil ik wel in hogere res, enig idee waar ik die kan vinden?d-vine schreef op zondag 17 mei 2026 @ 15:29:
Nog wat photos
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik haal ze van de officiële socials o.a.Arjan90 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 16:24:
[...]
Mooi plaatjes! Die zonsondergang foto's wil ik wel in hogere res, enig idee waar ik die kan vinden?
X, BS, Insta
Verstappen.com
Mercedes AMG
N24h
Etc.
:strip_exif()/f/image/rpfjNrZU0lAEIYkr3D2J2VXC.jpg?f=fotoalbum_large)