Op Apple TV en PC (tweede scherm) werkt het perfect...Ample Energy schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:
Op SmartTube op de Shield geven de links me algemene foutmeldingen en via Safari op mijn iPhone en dan via AirPlay naar de tv blijft de stream regelmatig hangen. Ben er wel weer klaar mee.
Hopelijk blijft de populariteit toenemen en gaan ze over op een echte streamingdienst/app in plaats van Google.
Zo doet hij dat altijd (al jaren)...Chocoball schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:32:
"Hart gefightet..."
ehh wat? Dat Duitse commentaar met Engelse woorden gaf even kortsluiting bij mij. Wat is er mis met harte Zweikampf
[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 21-03-2026 14:52 ]
Het wordt volgens mij ook via Viaplay uitgezonden als je daar toegang tot hebt.Ample Energy schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:
Op SmartTube op de Shield geven de links me algemene foutmeldingen en via Safari op mijn iPhone en dan via AirPlay naar de tv blijft de stream regelmatig hangen. Ben er wel weer klaar mee.
Hopelijk blijft de populariteit toenemen en gaan ze over op een echte streamingdienst/app in plaats van Google.
Youtube heeft een prima Skystream! Geen hiccups so farAmple Energy schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:
Ziet we goed uit voor Verstappen & Co.
Dik ding die #81 trouwens met zo’n M3 touring body.
Ik moet zeggen: het kijkt lekker weg
Helemaal eens, beetje Tour de France ontspanning zo met dat geluid van die heli op de achtergrond.
Max toch nog ff erin voor de ervaring
Mij hoor je ook niet klagen
Het is ook nog lekker oldskool en analoog, wat de F1 nu niet meer is.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het kijkt leuk weg inderdaad, zie af en toe best wel knappe acties bij de andere teams en vind het harder mogen racen en een tikje uitdelen toch wel erg leuk om naar te kijken. 4 uur is dan wel weer een hele zit maar je kunt gelijk ook even wegkijken.
7.49 is dat. Met een rondetijd van 8.10 gaat dat hem niet worden vandaag!asing schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:17:
[...]
Heeft hij het ronderecord al? Zo nee, dan wordt dat een doel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat is het rondje met de pitstop.basvn schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:21:
[...]
7.49 is dat. Met een rondetijd van 8.10 gaat dat hem niet worden vandaag!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
ik zie het ja! snelste ronde van auto nr3 is 7.53.552. snelste overal is volgens mij 7.52.737 van auto nr 44 16
thx @jan390 geen idee waarom ik op 44 kwam.. denk dat livetiming net verschoot dat ik keek
[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 21-03-2026 15:43 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
de 7.52.737 is van Haase/Nr 16basvn schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:37:
[...]
ik zie het ja! snelste ronde van auto nr3 is 7.53.552. snelste overal is volgens mij 7.52.737 van auto nr 44
Vermeulen in de Ferrari is ook lekker bezig.
Ik krijg met het kijken en luisteren naar het Duitse commentaar weer de 90’s vibes doen ik destijds naar RTL Duitsland keek om de F1 te volgen.
Ik zou het doen!
Verkeerd gekeken naar het verschil tussen de tijd in Florida en hier - dacht dat de 12H van Sebring begon om 16h10 en dus niet zoals het geval was om 15h10 ...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Kunnen we lekker door.
Voor degene die altijd wel een crash kan waarderen:Dit is de Sebring 120. Het support programma voor de 12 uur race.
Voor degene die altijd wel een crash kan waarderen:Dit is de Sebring 120. Het support programma voor de 12 uur race.
[ Voor 12% gewijzigd door ge-flopt op 21-03-2026 15:55 ]
Je hebt nog niets gemist, buiten dat Renger in de eerste ronde 6 keer een auto aantikte. Hij ging er behoorlijk agressief in.Fuelke schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 15:52:
Verkeerd gekeken naar het verschil tussen de tijd in Florida en hier - dacht dat de 12H van Sebring begon om 16h10 en dus niet zoals het geval was om 15h10 ...
[YouTube: 2026 IMSA Mobil 1 Twelve Hours of Sebring | P:1 | WeatherTech Championship | Sebring, Florida]
Momenteel geel.
@ge-flopt Het jammere bij IMSA is wel dat de klok nooit stopgezet wordt. Dit had ook een red flag kunnen zijn maar had geen verschil gemaakt. En nu waren we een halfuur racen kwijt op 2 uur voorziene racetijd.
@jan390 Ja, ik zette de stream aan vlak voor de FCY kwam, net gewoon even de start herbekeken.
@jan390 Ja, ik zette de stream aan vlak voor de FCY kwam, net gewoon even de start herbekeken.
Kijk jij naar een andere race dan de rest?Drials schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:00:
Kan Max nog winnen?
Degelijke BMW motorkap was dat inderdaad
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nou als er niets bijzonders gebeurd zit hij al in het vliegtuig voordat de rest gefinisht is
Ik zou het doen!
Heeft ie bij deze eigenlijk al gedaanDrials schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:00:
Kan Max nog winnen?
"Max Verstappen NLS dominance could bore fans"
Ok,
- Ferrari win ✅
- Mercedes win ✅
Welke nu?
- Ferrari win ✅
- Mercedes win ✅
Welke nu?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit smaakt toch wel naar meer als ik eerlijk ben.
Mooie ontwijking van de semi F1 vraag.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zal nu nog wel loslopen, maar denk wel dat meer F1 fans dit soort races gaan kijken, maar niet heel veel want een aandachtsspanne van 4 of 24 uur is natuurlijk wel wat anders.
Dat gezegd hebbende, mijn vriendin heeft erg weinig met autosport maar vindt de 24 uurs van Le Mans dan juist weer erg rustgevend, als bewegend behang, en heeft ook wel eens bij het wakker worden de TV aangezet om te kijken hoe het veld er bij lag
Ik denk dat er meer NLS en durance fans bij gaan komen de komende jaren dan dat er fans weglopen omdat een F1 rijder ook hier uitkomt.
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Audi kon goed meekomen in het begin van de raceIllegal_Alien schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:08:
Ok,
- Ferrari win ✅
- Mercedes win ✅
Welke nu?
ICE ICE Baby
Na Japan heeft Max nog een paar extra weekenden vrij, lekker opvullen met NLSrammes schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zegt genoeg toch?
ICE ICE Baby
De volgende races zou hij kunnen deelnemen zonder een clash met F1:djmuggs schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:16:
[...]
Na Japan heeft Max nog een paar extra weekenden vrij, lekker opvullen met NLS
| 11.04.2026 | NLS3 |
| 18.-19.04.2026 | ADAC 24h Nürburgring Qualifiers |
| 20.06.2026 | NLS6 |
| 01.08.2026 | NLS7 |
En dan ook nog de 24 uursge-flopt schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:22:
[...]
De volgende races zou hij kunnen deelnemen zonder een clash met F1:Dus van de 6 weekenden kan hij er nog 4 meedoen.
11.04.2026 NLS3 18.-19.04.2026 ADAC 24h Nürburgring Qualifiers 20.06.2026 NLS6 01.08.2026 NLS7
ICE ICE Baby
Heerlijk hoe Max Verstappen zo snel mogelijk zijn champagne fles als openmaakt....
Hij is wijs geworden van de vorige keer.
Hij is wijs geworden van de vorige keer.
[ Voor 21% gewijzigd door RogerSch op 21-03-2026 16:31 ]
Q: Is it another kind of pressure to share the car with a four time F1 world champion?
— Verstappen News (@verstappenews) 21 maart 2026
Jules Gounon: "To be honest, no. Max is so amazing, so humble, I just feel like I have a top teammate next to me. He's just.. it's Max." pic.twitter.com/gRyOgUukZw
Ik kijk nietge-flopt schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:02:
[...]
Kijk jij naar een andere race dan de rest?
Max ging in de laatste ronde nog in een ruk 3 wagens voorbij inclusief sandwich.
Dat zei hij ook tijdens het interview, dat ze nog even aan het praten waren over welke races hij mocht doen hahage-flopt schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 16:22:
[...]
De volgende races zou hij kunnen deelnemen zonder een clash met F1:Dus van de 6 weekenden kan hij er nog 4 meedoen.
11.04.2026 NLS3 18.-19.04.2026 ADAC 24h Nürburgring Qualifiers 20.06.2026 NLS6 01.08.2026 NLS7
Heb niet de volle 4u gekeken (want had zelf wedstrijd vandaag), maar mooie winst hoor en z'n teamgenoten ook.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
CreativeS schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:30:
Jeetje, wat een saaie race. Niets aan als er iemand/een team zo erg domineert!
Nee grapje, hij zet wel een nieuwe standaard voor de series. Maar dit voelt voor mij wel als echt racen (en ook voor Verstappen met die grijns).
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Je hebt de abbreviation gevonden?ArcticWolf schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:32:
[...]
ga je toch een andere serie kijken
![]()
Nee grapje, hij zet wel een nieuwe standaard voor de series. Maar dit voelt voor mij wel als echt racen (en ook voor Verstappen met die grijns).
Maar inderdaad... enige wat ze moeten doen is banden in de gaten houden. De rest boeit niet
[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 21-03-2026 18:33 ]
🗣️ Christopher Haase: “I don't think I've had this much fun in a long time. I was completely spent. Max was better in some sections, then I was again. The racing was simply awesome.’ pic.twitter.com/OslHpd063m
— Verstappen News (@verstappenews) 21 maart 2026
Was al wel vrij snel duidelijk dat haase het van straight line speed moest hebben. Zn achterkant begon al vrij snel te glijden. Mede de reden dat max tegen het einde van de stint er weer langs kwam.
Hele interview : https://racingnews365.nl/...meer-zoveel-plezier-gehad
Het is voor de NLS natuurlijk ook een enorme plus dat Max meedoet. Alles schiet omhoog, van bezoekersaantallen tot stream-kijkers. Zelfs Antonelli zat te kijken
Ik vond het een bizar mooi gevecht om te kijkenLynx schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 19:18:
Was al wel vrij snel duidelijk dat haase het van straight line speed moest hebben. Zn achterkant begon al vrij snel te glijden. Mede de reden dat max tegen het einde van de stint er weer langs kwam.
Oeps....
:strip_exif()/f/image/7zhwMOVG3fhYxyJLM3LPOj2p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7zhwMOVG3fhYxyJLM3LPOj2p.jpg?f=fotoalbum_large)
Verstappen en zijn teamgenoten zijn de overwinning van vandaag op de Nordschleife kwijt. Dit omdat er zeven sets banden zijn gebruikt, in plaats van de maximale zes die zijn toegestaan. Diskwalificatie dus.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 21 maart 2026
[ Voor 72% gewijzigd door d-vine op 21-03-2026 20:15 ]
och, hij heeft de meters gemaakt en laten zien dat ie daar prima mee kan rijden.
Schoonheidsfoutje dit.
Schoonheidsfoutje dit.
Behoorlijk dom, is toch niet de eerste race voor deze mannen, ze doen dit al een tijdje. Vraag me ook af waarom er teveel banden liggen, als deze niet gebruikt mogen worden.
Hoho… wel de eerste race in deze teamsamenstelling. Even nuanceren… het is geen F1 topic hierCharles Hill schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Behoorlijk dom, is toch niet de eerste race voor deze mannen, ze doen dit al een tijdje. Vraag me ook af waarom er teveel banden liggen, als deze niet gebruikt mogen worden.
Misschien lagen er meerdere compounds. Dan liggen er meer dan 6 setjes waaruit ze kunnen kiezen. Ik vermoed ook dat het om meer dan alleen de race gaat, kwalificatie zou ook bij die 6 kunnen zitten.Charles Hill schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:06:
[...]
Las ergens in de comments op een andere website dat dit zo zou zijn. 3 sets in de race, 4 sets in voorgaande sessie(s).asing schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:37:
[...]
Misschien lagen er meerdere compounds. Dan liggen er meer dan 6 setjes waaruit ze kunnen kiezen. Ik vermoed ook dat het om meer dan alleen de race gaat, kwalificatie zou ook bij die 6 kunnen zitten.
Ze hadden sowieso (maar) 4 stints in de race. Dus meer dan 4 sets kunnen ze in de race niet gebruikt hebben. Het bericht heeft het dan ook over "Raceday", de hele dag inclusief kwalificatie dus.
Slordig, maar beter nu dan in de 24h. Dit zal ze vast niet nog eens gebeuren.
Slordig, maar beter nu dan in de 24h. Dit zal ze vast niet nog eens gebeuren.
Ik denk dat de context ook wel is dat het team dit niet voor het eerst doet. Dat is groter dan drie coureurs alleen.CreativeS schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 22:27:
[...]
Hoho… wel de eerste race in deze teamsamenstelling. Even nuanceren… het is geen F1 topic hier
Sommigen zijn nogal nodeloos ongenuanceerd… vooral in het F1 topic. Van die provocateurs… nergens voor nodig.CH4OS schreef op zondag 22 maart 2026 @ 00:58:
[...]
Ik denk dat de context ook wel is dat het team dit niet voor het eerst doet. Dat is groter dan drie coureurs alleen.
en dan de reacties onder sommige YouTube video's.... mijn hemel wat treurig.
Cheating hier, cheating daar.... gewoon een echte fout/vergissing schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen.
Edit: heeft Verstappen al ergens gereageerd?
Cheating hier, cheating daar.... gewoon een echte fout/vergissing schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Magic666 op 22-03-2026 06:27 ]
Tijdens de race is er niks gecheat dus de pace is echt, maar goed dat snappen die trollen niet.Magic666 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 06:20:
en dan de reacties onder sommige YouTube video's.... mijn hemel wat treurig.
Ik denk echt dat Verstappen die diskwalificatie verder weinig kan bommen. Hij heeft een lekkere race gereden met veel actie in de eerste stint en uiteindelijk op pace lagen ze ver voor bij de finish.
De fout is zuur maar men leert er nu in elk geval van, zodat het straks in Mei met de 24 uur en andere races in de toekomst niet meer fout gaat, dit is echt een rookie mistake.
Het team heeft tijdens de Q driver changes geoefend. Ze hebben dan telkens rondjes op het GP racecircuit gereden (dus niet de Nürburgring) om meerdere keren van rijder te wisselen. Op het einde hebben ze ook van banden gewisseld wat niet de bedoeling was.
In de officiële teamstatement spreekt men ook over een fout tijdens driver en tire change practice.
In de officiële teamstatement spreekt men ook over een fout tijdens driver en tire change practice.
[ Voor 16% gewijzigd door stevosmax op 22-03-2026 08:55 ]
Wat betreft de NLS agenda in april wanneer er geen Formule 1 races zijn. Bij de volgende race op 11 april is er een overlapping in de agenda en kan het team van Verstappen niet deelnemen. Verder is er van 17 t/m 19 april de 4e en 5e NLS race die meetellen voor de kwalificatie van de N24 (15-17 mei). Verstappen hoopt dat hij kan meerijden maar dat is nog niet besloten.
https://www.auto-motor-un...rgring-nordschleife-nls2/
Wat is de overlap dan voor NLS3?Chocoball schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:15:
Wat betreft de NLS agenda in april wanneer er geen Formule 1 races zijn. Bij de volgende race op 11 april is er een overlapping in de agenda en kan het team van Verstappen niet deelnemen. Verder is er van 17 t/m 19 april de 4e en 5e NLS race die meetellen voor de kwalificatie van de N24 (15-17 mei). Verstappen hoopt dat hij kan meerijden maar dat is nog niet besloten.
Op 11 en 12 april vindt de 2026 GT World Challenge Endurance Cup op het circuit Paul Ricard plaats.
In Endurance, the Affalterbach brand will be represented by three Pro crews – Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes-AMG Team GetSpeed and Mercedes-AMG Team Mann-Filter – while GetSpeed Team BartoneBros will compete in the Silver Cup.
Paul Ricard is nou niet de meest inspirerende baan om lekker op te knallenChocoball schreef op zondag 22 maart 2026 @ 20:38:
[...]
Op 11 en 12 april vindt de 2026 GT World Challenge Endurance Cup op het circuit Paul Ricard plaats.
[...]
Aan de andere kant is er ook nog erger…asing schreef op zondag 22 maart 2026 @ 22:46:
Paul Ricard is nou niet de meest inspirerende baan om lekker op te knallen.
De opener op Paul Ricard is wel meteen een avond / nacht race met een start om 18H 's avonds en de finish om middernacht.
Volgens Misha kan de bandenfout van het team van Verstappen wel eens een 'bewussie' zijn geweest. Dit om te voorkomen dat ze bij komende races extra gewicht mee moeten nemen om ze langzamer te maken...
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Ik dacht eerlijk meteen al aan gewoon de rest de punten gunnen. Max rijdt voor de lol, en heeft laten zien wat 'ie kan. Maar dit zou ook wel eens goed kunnen. Hij wil gewoon de 24h winnen.alexbl69 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 21:03:
Volgens Misha kan de bandenfout van het team van Verstappen wel eens een 'bewussie' zijn geweest. Dit om te voorkomen dat ze bij komende races extra gewicht mee moeten nemen om ze langzamer te maken...
[YouTube: Did Max Verstappen Get Disqualified ON PURPOSE?]
Ja dat is het beroerde aan BoP mechanisme. Voorbeelden zijn legio waar men liep te sandbaggen tijdens tests die de BoP bepalen; Ford GT op LeMans 24h ‘16 als een overduidelijk voorbeeld.
Maar wil je dan liever winnen en DQed worden dan je tijdens een race een issue te simuleren waardoor je als 6e finisht en zo met minder strafgewicht de volgende races in gaat. De 2e race gaat het team van Verstappen toch niet rijden ivm GT Challenge op Paul Ricard, geen idee hoe dat in de BoP zou mee wegen. Ik vind het ver gezocht. Misha is niet vies van wat extra clicks/subs/aandacht, zelfs tijdens afgelopen weekend.
Maar wil je dan liever winnen en DQed worden dan je tijdens een race een issue te simuleren waardoor je als 6e finisht en zo met minder strafgewicht de volgende races in gaat. De 2e race gaat het team van Verstappen toch niet rijden ivm GT Challenge op Paul Ricard, geen idee hoe dat in de BoP zou mee wegen. Ik vind het ver gezocht. Misha is niet vies van wat extra clicks/subs/aandacht, zelfs tijdens afgelopen weekend.
De gekozen bewoording maakt het een beetje vaag. Ten eerste is het de vraag OF de Mercedes in aanmerking zou komen voor een BOP maatregel. En zo ja, hoe het dan zou helpen dat ze de DSQ in kunnen zetten als argument. De fout zou namelijk niet in de race zelf gemaakt zijn.alexbl69 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 21:03:
[YouTube: Did Max Verstappen Get Disqualified ON PURPOSE?]
Ik denk dus meer dat het een oepsie was, en dat ze met wat slim formuleren onder een mogelijke BOP uit kunnen komen mochten de regelgevers een BOP maatregel noodzakelijk achten.
Wel grappig om te zien dat Verstappen met een ander merk/type dempers reed dan de andere auto.
Deze kwam net in mijn feed voorbij:
Mooi commentaar, en wel erg vet om te zien die battle die ronden lang duur en op cm gestreden wordt.
Mooi commentaar, en wel erg vet om te zien die battle die ronden lang duur en op cm gestreden wordt.
Nog wat meer
Verstappen is alweer bezig met de volgende side-quest.
https://www.motorsport.co...nese-grand-prix/10807931/
https://www.motorsport.co...nese-grand-prix/10807931/
[ Voor 22% gewijzigd door ArcticWolf op 25-03-2026 14:05 ]
SuperGT blijft mooi spul hoor, klinkt goed!
en gisteren(?) dus ff in de kou/regen zijn rondjes mee gepakt.
Is de beste man nog wel eens thuis??
Tja, met een maand geen races in F1 is het ook niet zo heel gek, toch?Magic666 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 12:20:
Dat is waar, meer family time zou je dan zeggen, maar nee! Racen!
Mooie vent blijft het wel.
Moest even bijkomen van afgelopen Grandprix, 's middags is die weer in MonacoMagic666 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 12:20:
Aan de andere kant is een maand ook wel best lang. Met zijn privé vliegtuig kan 'ie ook snel van A naar B. Dus wie weet zal hij heus wel wat family time nemen nu.Magic666 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:09:
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 01-04-2026 14:10 ]
Hij is gewoon aan het uitzoeken weke klasse hij volgend jaar gaat rijden
Ik denk dat ie er al lang uit is... wachtend op een goed (of juist slecht) moment om het wereldkundig te maken.Arjantje72 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 14:47:
Hij is gewoon aan het uitzoeken weke klasse hij volgend jaar gaat rijden
Ik denk dat Kelly 's avonds gewoon op hem wacht in hun Center Parcs huisjeMagic666 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 13:09:
Na Verstappen gaat ook Stroll op side quest
Hij gaat meedoen aan de GT World Challenge Europe op Paul Ricard. Het Winward Racing team zal daar ook zijn, nog niet gelezen of Verstappen meedoet.

https://sportscar365.com/...ut-in-paul-ricard-opener/
Hij gaat meedoen aan de GT World Challenge Europe op Paul Ricard. Het Winward Racing team zal daar ook zijn, nog niet gelezen of Verstappen meedoet.

[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 03-04-2026 07:31 ]
Lijkt erop dat VER niet meedoet, uit het artikel dat je linkt:Chocoball schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:52:
Na Verstappen gaat ook Stroll op side quest![]()
[Afbeelding]
Other notable names added to the Paul Ricard list include three-time GTWC Europe champion Dries Vanthoor and four-time British Touring Car conqueror Ash Sutton at the wheel of Paradine Competition’s pair of BMW M4 GT3 EVOs.
Genesis Magma Racing heeft hun livery laten zien voor de #17 WEC entry:

https://sportscar365.com/...ivery-for-hypercar-debut/
En schijnbaar ook van de #19:

https://sportscar365.com/lemans/wec/genesis-unveils-no-19/
[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 02-04-2026 12:41 ]
Verstappen gaat op 18 en 19 april meedoen aan de 2 qualifiers voor de 24-uurs race op de Nürburgring. Hij zal dan rijden met zijn teammaat Lucas Auer. Zaterdag is een 4 uurs race met zonsondergang en zal Verstappen als 2e rijden om zo ervaring op te doen in het donker. Zondag is een reguliere 4-uurs race.
https://www.motorsport.co...rgring-24-hours/10810509/
https://www.motorsport.co...rgring-24-hours/10810509/
Maar hij doet wel iets naast de F1... en dat bedoelt hij waarschijnlijk.CH4OS schreef op donderdag 2 april 2026 @ 12:32:
Lijkt erop dat VER niet meedoet, uit het artikel dat je linkt:
Voor de 54e editie van de 24-uurs race op de Nürburgring komen er dit jaar enkele regelwijzigingen.
- Kwalificatie kent dit jaar net als de Formule 1 3 rondes met Top Q1, Top Q2 en Top Q3. Alle topklassen mogen meedoen SP9 (FIA-GT3), SP11 (GT2), AT1 en SP-Pro. Ook SP-X wagens mogen meedoen als ze kunnen aantonen dat ze minimaal over een motorvermogen van 450 pk beschikken.
- Ook pre-kwalificatie blijft mogelijk. Maximaal 6 wagens kunnen vooraf kwalificeren voor de strijd om pole position in de laatste Top Q3. De resultaten van de NLS-rondes 1 tot en met 3 en de ADAC 24 uur Nürburgring-kwalificatie worden hiervoor gebruikt. In de NLS-races krijgt de snelste coureur over alle kwalificatiesessies1 startpositie en de snelste coureurs in de races 2 startposities. Alle sectortijden die voldoen aan de criteria in het reglement en die in de stand zijn opgenomen, worden gecombineerd tot theoretische beste rondetijden. In de 24 uur kwalificaties krijgt het team met de snelste rondetijd in de kwalificatie en de Top Qualifying 1 startpositie. Daarnaast krijgen de deelnemers met de theoretisch snelste rondetijden in de 2 races van het weekend elk een extra startpositie.
- Op de vrijdag tijdens de 24 uur van de Nürburgring in Top Q1 nemen alle gekwalificeerde wagens die zich nog niet hebben geplaatst voor Top Q3 het tegen elkaar op. Voor wagens die zich al hebben gekwalificeerd, is deelname buiten de kwalificatie toegestaan, maar niet verplicht. De 20 snelste wagens uit de 1e Top Q-sessie gaan door naar Top Q2. Daar strijden ze in de individuele tijdrit om de resterende plaatsen. Voorgekwalificeerde wagens mogen niet deelnemen aan deze sessie. Top Q1 en Top Q2 duren 35 minuten. In de afsluitende Top Q3 nemen maximaal twaalf wagens het tegen elkaar op in een individuele tijdrit voor de poleposition.
- Op 22 april sluit de inschrijving. Normaal kunnen er maximaal 150 inschrijvingen aan de start verschijnen. Hoewel dit aantal in de afgelopen jaren niet gehaald is wordt het maximum dit jaar zeker gehaald. Na de inschrijving zal er nog een beoordeling- en selectieprocedure plaatsvinden.
Nog een kleine aanvulling wat betreft de 24-uurs race op de Nordschleife Nürburgring.
Met 227 wagens die aan de start verschenen was 2007 een recordjaar. Daarna kwam er echter een limiet van maximaal 150 wagens. In de afgelopen jaren waren het steeds rond de 130 wagens maar dit jaar is het zo druk met aanmeldingen dat de organisatie teams moet gaan uitsluiten. Ook zal het met een reservelijst gaan werken zodat plekken worden opgevuld als bepaalde teams die al waren toegelaten zich alsnog terugtrekken.
Animo is er niet alleen in de breedte maar is het ook druk aan de top van het veld, maar liefst. 8 prominente merken als Audi, Aston Martin, BMW, Ford, Ferrari, Lamborghini, Mercedes-AMG en Porsche zullen met hun GT3 wagens in de top klasse SP-9 aantreden. Vorig jaar waren het nog 27 GT3 wagens maar dat had te maken dat er 3 weekenden achter elkaar een 24-uurs race op de Nürburgring, op Le Mans en op Spa-Francorchamps werd verreden. Zodoende stuurden toen enkele teams niet al hun rijders naar de Eifel. Dit jaar is de spreiding van de grote 3 beter verdeeld en daarmee minder belastend. De organisatie rekent daarmee niet alleen op meer wagens maar ook op meer sterrijders in deze 54e editie.
https://www.auto-motor-un...e-max-verstappen-ansturm/
Met 227 wagens die aan de start verschenen was 2007 een recordjaar. Daarna kwam er echter een limiet van maximaal 150 wagens. In de afgelopen jaren waren het steeds rond de 130 wagens maar dit jaar is het zo druk met aanmeldingen dat de organisatie teams moet gaan uitsluiten. Ook zal het met een reservelijst gaan werken zodat plekken worden opgevuld als bepaalde teams die al waren toegelaten zich alsnog terugtrekken.
Animo is er niet alleen in de breedte maar is het ook druk aan de top van het veld, maar liefst. 8 prominente merken als Audi, Aston Martin, BMW, Ford, Ferrari, Lamborghini, Mercedes-AMG en Porsche zullen met hun GT3 wagens in de top klasse SP-9 aantreden. Vorig jaar waren het nog 27 GT3 wagens maar dat had te maken dat er 3 weekenden achter elkaar een 24-uurs race op de Nürburgring, op Le Mans en op Spa-Francorchamps werd verreden. Zodoende stuurden toen enkele teams niet al hun rijders naar de Eifel. Dit jaar is de spreiding van de grote 3 beter verdeeld en daarmee minder belastend. De organisatie rekent daarmee niet alleen op meer wagens maar ook op meer sterrijders in deze 54e editie.
https://www.auto-motor-un...e-max-verstappen-ansturm/
Alvast wat linkjes voor NLS3:
Entry list: https://www.nuerburgring-...rgebnisse/2026-04-11s.pdf
Stream: https://www.youtube.com/@VLNOFFICIAL
Live timing: https://www.nuerburgring-...adac-rundstrecken-trophy/
Bron: https://whatsapp.com/channel/0029Vaynwop7NoZsdFuAVE06/3153
Edit, het tijdschema staat er ook in:
Time schedule (CEST, Saturday, 11 April 2026):
08:30 – 10:00 Qualifying
11:00 – 11:40 Starting grid
11:10 – 11:30 Gridwalk
12:00 – 16:00 Race (4 hours)
Entry list: https://www.nuerburgring-...rgebnisse/2026-04-11s.pdf
Stream: https://www.youtube.com/@VLNOFFICIAL
Live timing: https://www.nuerburgring-...adac-rundstrecken-trophy/
Bron: https://whatsapp.com/channel/0029Vaynwop7NoZsdFuAVE06/3153
Edit, het tijdschema staat er ook in:
Time schedule (CEST, Saturday, 11 April 2026):
08:30 – 10:00 Qualifying
11:00 – 11:40 Starting grid
11:10 – 11:30 Gridwalk
12:00 – 16:00 Race (4 hours)
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2026 07:53 ]
Begreep dat Verstappen wel aanwezig is of is geweest bij zijn racing team op Paul Ricard. Daardoor is deelname aan de NLS3 uitgesloten omdat het in het zelfde weekend is als de start van de GT Endurance. Ook daar zal Verstappen niet aan deelnemen, hij staat ook niet op de deelnemerslijst.
Naast NLS 3 is er ook de kwalificatie en race van de GT World Challenge Europe op Paul Ricard vandaag.
Het tijdschema:
Qualifying 1 12:05
Qualifying 2 12:30
Qualifying 3 12:55
Main Race 18:00
Link naar de kwalificatie in het Engels hier
YouTube: LIVE | Qualifying | Circuit Paul Ricard | GT World Challenge powered...
Link naar de race in het Engels Hier
YouTube: LIVE | Race | Circuit Paul Ricard | GT World Challenge powered by AW...
Live-timing is op de eigen website https://www.gt-world-challenge-europe.com/watch-live
Het tijdschema:
Qualifying 1 12:05
Qualifying 2 12:30
Qualifying 3 12:55
Main Race 18:00
Link naar de kwalificatie in het Engels hier
YouTube: LIVE | Qualifying | Circuit Paul Ricard | GT World Challenge powered...
Link naar de race in het Engels Hier
YouTube: LIVE | Race | Circuit Paul Ricard | GT World Challenge powered by AW...
Live-timing is op de eigen website https://www.gt-world-challenge-europe.com/watch-live
[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 11-04-2026 14:23 ]
Met Renger in de 24Chocoball schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 09:35:
Voor de liefhebbers van klassiek uitziende wagens, de HWA EVO R doet mee aan de NLS 3 in de SP-X klasse.
https://nl.motorsport.com...uur-nurburgring/10804499/
En verder natuurlijk weer de Duitse stream:Max doet natuurlijk niet mee, dus die bezoekers zijn weer in ruste...
[ Voor 23% gewijzigd door CreativeS op 11-04-2026 13:27 ]
:strip_exif()/f/image/YgQK86mWyPaxLHZHSddGIBi6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/u8q3vNjPiJHodrmRqKbu5Ais.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tpwarnvV6gJekJKjkHJcEGqQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ALJfsxnsjLpFsMM5iWHz1285.jpg?f=fotoalbum_large)