Toch wel jammer dat de F1 kwalificatie niet eerder begint, kon ik die mooi kijken voor Spa.
Van de andere kant, nu heb ik morgen lekker veel racen te kijken. Spa, F1 Q, F1 race.
Heb er wel zin in, ben benieuwd. Ook naar het weer daar.
Van de andere kant, nu heb ik morgen lekker veel racen te kijken. Spa, F1 Q, F1 race.
Heb er wel zin in, ben benieuwd. Ook naar het weer daar.
Let op:
Infopost 24h Le Mans:
CH4OS in "Endurance/Sportscar race topic 2026 editie"
Meer nuttige posts vind je via de gepinde posts:
Endurance/Sportscar race topic 2026 editie
Infopost 24h Le Mans:
CH4OS in "Endurance/Sportscar race topic 2026 editie"
Meer nuttige posts vind je via de gepinde posts:
Endurance/Sportscar race topic 2026 editie