Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Misschien iets overtuigender op de boardradio zijn? Als ze nu op dezelfde strategie zouden zitten, maar dat is niet zo. Hopelijk profiteert Cadillac of BMW hiervan.ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:01:
En wat wil je als leiding van Toyota doen? Sluipschutter om een band te leeg schieten?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je wilt niet gaan schreeuwen oid want dan heb je kans dat hij ineens van schrik haaks links af gaat. Wil je gaan dreigen met ontslag? Volgende week heeft Hartley een ander zitje, want hij is gewoon bloedsnel. Of hij gaat dermate langzaam rijden en wordt Toyota 3e en 4e.
Wil je de auto 10 seconden extra tegen houden bij de pits? Dan krijg je alle gezeik over je heen als er iets met wagen nummer 7 gebeurd (Ze hebben de race ooit verloren door een wagen die stil viel net na de start finish in de laatste ronde)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja dus, in '99.
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 13:19 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En wat snappen ze niet?PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:14:
Die presentatoren op Eurosport snappen er niets van… een Bleekemolen nog wel…
Ja. In 1999.Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:18:
Gun het BMW eigenlijk wel. Hebben ze ooit in de jaren '90 gewonnen met die witte V12?edit:
Ja dus, in '99.
Was ook wel een gave bak trouwens die BMW V12 LMR
Het mag van mij ook wel.
Dan wint er (iig een) Nederlander!
Edit: wel jammer zeg van Verschoor. Heel jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 13:24 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ze hadden niet door dat De Vries tijdens FCY maar beperkt mocht tanken en dus een rondje later nog een keer binnen moest komen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zou iedereen er uit gooien! Want dat kan toch niet dat ze zich een keer vergissen!!PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:21:
[...]
Ze hadden niet door dat De Vries tijdens FCY maar beperkt mocht tanken en dus een rondje later nog een keer binnen moest komen.
Zero compensation
Ze zitten er met z’n tweeën… en hebben waarschijnlijk meer data/schermen dan wij thuis… linksboven in beeld staat gewoon 21% energy bij de Vries na z’n eerste pitstop.ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:22:
[...]
Ik zou iedereen er uit gooien! Want dat kan toch niet dat ze zich een keer vergissen!!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En hoe lang zijn die gasten al wakker?PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:24:
[...]
Ze zitten er met z’n tweeën… en hebben waarschijnlijk meer data/schermen dan wij thuis… linksboven in beeld staat gewoon 21% energy bij de Vries na z’n eerste pitstop.
Zero compensation
Ze wisselen de presentatoren steeds af.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De vries reed rond met een aardig lege tank, wat gunstig is voor rondetijden. De eerste pit is onder fcy ofwel de rest van veld rijdt max 80, terwijl hij max 8 seconden kan tanken. De vries rijdt vervolgens een ronde met nog steeds aardig lege tank en komt opnieuw binnen voor nu wel een volle tank, maar heeft reeds 8 seconden brandstof in de tank minus verbruikte brandstof, waardoor het een snelle tankstop was. Terwijl Hartley rond reed met een volle tank.PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:17:
Vreemd… 2 keer de pits in moeten en toch de leiding houden… ik heb me schijnbaar vergist…
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Dan ga jij daar de volgende keer zitten.... en dan gaan wij nitpicken op alles wat je mist. Het zijn net mensen, die kunnen wel eens wat missen. En door...
[ Voor 9% gewijzigd door CreativeS op 14-06-2026 13:28 ]
Dan nog steeds, er gebeurd veel en het gebeurd snel, en misschien hebben ze niet het hele FIA/ACO handboek in hun hoofd zitten en kijken ze een beetje met een oranje bril. Whatever. Iedereen maakt foutjes of je daar in een auto zit, of je bezig bent met de auto, of ze in de studio zitten of als je als keyboard warrior lekker thuis zit.PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:24:
[...]
Ze zitten er met z’n tweeën… en hebben waarschijnlijk meer data/schermen dan wij thuis… linksboven in beeld staat gewoon 21% energy bij de Vries na z’n eerste pitstop.
Er zijn op de baan voldoende coureurs die wat afgesneden hebben en er voor gestraft worden. Dan ben je dus volgens jou ook niet slim. Dit terwijl er hele organisaties achter zitten.
Voor niet alle foutjes hoeven hoofden voor op het hak blok.
Zelfs het "foutje" van Hartley is gewoon omdat je maar 1 keer per jaar de kans krijgt om de 24 uur van Le Mans te winnen, Toyota staat op 1, maar zelf sta je nog een klein beetje hoger dan Toyota.
En toen lieten ze de wagen ook gewoon buiten, terwijl ie ook naar binnen kon rijden voor een stop, ze hadden een halve ronde of zo voorsprong... Dat dat alweer 10 jaar geleden is...ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:09:
(Ze hebben de race ooit verloren door een wagen die stil viel net na de start finish in de laatste ronde)
Ik heb altijd begrependat ze uitgevallen waren omdat hij op dat moment ook stuk ging en er geen indicatie was dat het stuk zou gaan. Was geloof ik een onderdeel van 5 dollar dat stuk ging overigens.CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:38:
[...]
En toen lieten ze de wagen ook gewoon buiten, terwijl ie ook naar binnen kon rijden voor een stop, ze hadden een halve ronde of zo voorsprong... Dat dat alweer 10 jaar geleden is...
Hmmm, dat wist ik dan niet, maar ik blijf het wel raar vinden. Nakajima (geloof ik dat het was?) die ruim op tijd van te voren "I got no power" riep (terwijl hij volgens mij ergens op Mulsanne reed geloof ik) en vervolgens op start/finish de auto stil zet ...ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:41:
Ik heb altijd begrependat ze uitgevallen waren omdat hij op dat moment ook stuk ging en er geen indicatie was dat het stuk zou gaan. Was geloof ik een onderdeel van 5 dollar dat stuk ging overigens.
Nee, Toyota had deze specifieke mechanische breuk niet kunnen voorkomen door de auto voortijdig naar binnen te halen voor een reparatie.De belangrijkste redenen waarom een preventieve pitstop geen optie of oplossing was:1. Geen waarschuwing voorafHet defect aan de connector tussen de turbocharger en de intercooler trad plotseling en zonder enige waarschuwing op. Tot enkele minuten voor de uitval lieten de sensoren in de pitbox geen afwijkende data, drukverlies of temperatuurstijgingen zien. Pas in de voorlaatste ronde (ongeveer 5 tot 10 minuten voor het stilvallen) merkte coureur Kazuki Nakajima de eerste symptomen van vermogensverlies op.2. Te weinig tijd voor diagnoseToen het team via de radio en telemetrie hoorde dat de auto vermogen verloor, reed de #5 Toyota al op het circuit en naderde het start-finishgedeelte. Op dat moment was er geen tijd meer om te diagnosticeren wat er precies mis was. De monteurs wisten simpelweg niet welk onderdeel onder de motorkap kapot was gegaan totdat de auto stilstond en de race al verloren was.3. De reparatieduur was te langZelfs als Toyota de auto direct bij de eerste hapering naar binnen had geroepen, had dit de overwinning gekost. Het vervangen of repareren van een vitale turbo-connector diep in het motorcompartiment van een complexe LMP1-hybride kost tientallen minuten. De voorsprong op de #2 Porsche bedroeg op dat moment slechts zo'n 30 tot 40 seconden. Elke pitstop voor een mechanische reparatie had de overwinning direct aan Porsche geschonken.Wat deed het team wel?In plaats van een fysieke reparatie probeerde het team het probleem elektronisch op te lossen. Terwijl Nakajima stilstond op het rechte stuk, pasten de ingenieurs via software de motorinstellingen aan (een zogeheten 'limp mode'). Hierdoor kon de auto met minimale hybride- en verbrandingskracht weer gaan rollen om de finishlijn te passeren, al was dit uiteindelijk te laat voor de officiële klassering.Wil je meer weten over de exacte regels rondom pitstops tijdens de 24 uur van Le Mans, of ben je benieuwd hoe Toyota deze fout in de volgende jaren (2017/2018) technisch heeft opgelost?
De auto ging over op “limp mode” en dan rijdt hij op elektrische energie terug naar de pits. Alleen stopte hij niet in de pits maar op de baan.CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:45:
[...]
Hmmm, dat wist ik dan niet, maar ik blijf het wel raar vinden. Nakajima (geloof ik dat het was?) die ruim op tijd van te voren "I got no power" riep (terwijl hij volgens mij ergens op Mulsanne reed geloof ik) en vervolgens op start/finish de auto stil zet ...
De Mercedes-AMG LMGT3 en de Porsche 911 GT3 R ook niet?Rivanov schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:35:
Wat een stofzuigers de GT3’s. Alsof het EV’s zijn. Enkel de Lexus klinkt nog enigszins lekker.
Edit; het lijkt erop dat Nyck de Vries toch stand kan houden. De voorsprong op Frijns en kornuiten blijft hetzelfde. Zou het leuk voor hem vinden!
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 14:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hopelijk vertikt FOM om volgend jaar een F1 event tijdens de finish van Le Mans te houd
[ Voor 10% gewijzigd door BiaggioLuciano op 14-06-2026 14:23 ]
Vooralsnog (gezien de F1 kalender voor 2027 nog niet bekend is) lijkt het erop dat F1 een weekend ervoor en erna heeft.BiaggioLuciano schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:22:
Helaas deze editie moeten missen, maar waarschijnlijk ben ik er volgend jaar live bij. Maar doet Aston Martin nog mee met de top?
Hopelijk vertikt FOM om volgend jaar een F1 event tijdens de finish van Le Mans te houd
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ze hoeven alleen nog maar te tanken straks en zorgen dat ze hem heel houden. Buemi moet nog nieuwe banden halen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
CAR 7 UI pitlane infringement?
[ Voor 21% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 14:45 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En ..... auto 7 is "under investigation".Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:44:
Toyo8 gaat een quadruple stint doen. Er is nog kans voor de BMW.
En als auto 20 wint vind ik het ook goed.
Edit: wat zou het ontiegelijk zuur zijn voor auto #7 als de Vries een fout gemaakt heeft, een penalty krijgt, en ze daardoor niet winnen!
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 14:48 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Davidson zag ook niet wat anders een passend iets zou zijn.ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:55:
Zo te zien komt de Vries er goed vanaf: "CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES"
Op mijn scherm staat Kobayashi?ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:09:
Zo te zien is Buemi een goede buffer voor de Vries. DV loopt een beetje uit en Frijns komt Buemi niet voorbij ondanks zijn ebtere banden.
Zero compensation
Klopt. Het is KOB.Internet Janny schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:11:
Op mijn scherm staat Kobayashi?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En een Nederlander aan de leiding in LMGT3!
Technisch en administratief is die van Toyota...ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:26:
@Internet Janny Je hebt gelijk, maar het is de auto van de Vries.
EDIT:
Volgens mij is Beumi een beetje... Boos...
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2026 15:30 ]
Dit is sws nog ff veel spannender denk ik.
Zou echt zo gaaf zijn als er een Nederlander wint!
En kom op team Catsburg!!!!
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 15:40 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Idem, moet zelfs nog de quali kijken, ook daar geen spoilers van aubFormat-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:35:
Ik wou F1 gaan kijken, maar blijf lekker plakken tot de finish van deze race en kijk straks de F1 wel terug. (Geen spoilers aub)
Ze zullen nog steeds wel een soort van trauma hebben van 2016 denk ik.
It aint over till its over.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Als jullie niks hadden gezegd had ik er vanuit gegaan dat F1 om 4 of 5 uur had begonnen
Dan zelf ook dus maar even spoilers ontwijken, want live kijken gaat niet meer
All your base are belong to us
Geen zorgen, ik kijk beiden tegelijk en er is geen reet aan.Ample Energy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:47:
Ja hoor, welke mafketel plant nou de start van een F1 GP tijdens Le Mans…
Als jullie niks hadden gezegd had ik er vanuit gegaan dat F1 om 4 of 5 uur had begonnen
Dan zelf ook dus maar even spoilers ontwijken, want live kijken gaat niet meer
Zero compensation
Frijns loopt in 2 ronden vier seconden in. Kobayashi had problemen met verkeer, maar zo wordt het nog leuk.
[ Voor 43% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 15:50 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dezelfde organisatie die een F1 race doen tijdens de Indy 500Ample Energy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:47:
Ja hoor, welke mafketel plant nou de start van een F1 GP tijdens Le Mans…
Als jullie niks hadden gezegd had ik er vanuit gegaan dat F1 om 4 of 5 uur had begonnen
Dan zelf ook dus maar even spoilers ontwijken, want live kijken gaat niet meer
Final lap!!!!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Vanuit de ogen van FOM zijn zij het allerallerbelangrijkste … de rest moet zich maar aanpassen aan hun.ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:59:
[...]
Dezelfde organisatie die een F1 race doen tijdens de Indy 500
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Terwijl ze al even niet meer het hoogst haalbare zijn in de autosport.Joris748 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:01:
[...]
Vanuit de ogen van FOM zijn zij het allerallerbelangrijkste … de rest moet zich maar aanpassen aan hun.
JAAAA 1-2 VOOR NEDERLANDSE COUREURS IN HYPERCARS!!
[ Voor 49% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 16:04 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En met 0% energy!!!
Wow.
Edit: eeeeeeeen Catsburg ook gewonnen!!
[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 16:05 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Nope. Die zijn compleet gedempt in WEC. Bij Road to Le Mans klonken ze wél zoals het hoort.Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:16:
[...]
De Mercedes-AMG LMGT3 en de Porsche 911 GT3 R ook niet?
Edit; het lijkt erop dat Nyck de Vries toch stand kan houden. De voorsprong op Frijns en kornuiten blijft hetzelfde. Zou het leuk voor hem vinden!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rivanov schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:08:
[...]
Nope. Die zijn compleet gedempt in WEC. Bij Road to Le Mans klonken ze wél zoals het hoort.
Je hebt iig een geweldige en spannende race mogen aanschouwen!! En historisch omdat Nyck gewonnen heeft.
Zekers! Wel eeuwig zonde dat we geen podium festiviteiten te zien krijgen op Eurosport. Damn wat slecht.ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:06:
Katsburg toch ook 1 in LMGT3?
[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 16:13 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Gat is nooit zo klein geweest tussen #1 en #2.Bundin schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:06:
Jammer dat het 10 seconden bleef, maar lekker gewerkt bij beide teams!
Maar dat was dan niet de algehele winnaar? Nyck is dat nu wel!!!CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
[...]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. In 2008 won ene Jos Verstappen met Van Merkesteijn motorsport in de LMP2 klasse met de Porsche RS Spyder.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Klopt, daarom dat ik zeg: het is maar hoe je het bekijkt.Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:22:
Maar dat was dan niet de algehele winnaar? Nyck is dat nu wel!!!
EDIT: Ik duik in elk geval even het bedje weer in, heb vannacht maar 3 uur geslapen...
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2026 16:42 ]
Klasse winnaars zijn er meer geweest daarna; Tung (2017), Frijns (2021), Schuring (2024) en Catsburg (2023 en wint ook dit jaar in de klasse).CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
[...]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. In 2008 won ene Jos Verstappen met Van Merkesteijn motorsport in de LMP2 klasse met de Porsche RS Spyder.
Dat is ook de enige 24 uurs die ik zonder slapen heb gekeken, haha. Geweldige race was dat.CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 20:36:
Ah ja, Tung, die met een LMP2 lang ook overall op kop reed, tot Porsche #2 na lang in de pits te hebben gestaan vlak voor het einde de mead overnam. Ik was daar toen bij op de Zaterdag, samen met @bvk de auto voor ons in de pits zien staan…
Maar jeetje, tegenwoordig is het van een hele andere orde. Zo ontzettend close vooraan heel de race!
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Dat is ook altijd het doel geweest van LMH en LMDh en de balance of performance. Op dat laatste is ook wel de nodige kritiek, maar aan de andere kant, geeft het ook races zoals deze, met toch wel een zekere spanning tot de vlag.josh-hill schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:10:
Maar jeetje, tegenwoordig is het van een hele andere orde. Zo ontzettend close vooraan heel de race!
En het remt natuurlijk ook wel de ontwikkeling van de auto's en daarmee de kosten. Als je dan ziet dat volgend jaar McLaren en Ford instappen. Hoe lager de drempel hoe meer verschillende auto's.CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:15:
[...]
Dat is ook altijd het doel geweest van LMH en LMDh en de balance of performance. Op dat laatste is ook wel de nodige kritiek, maar aan de andere kant, geeft het ook races zoals deze, met toch wel een zekere spanning tot de vlag.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Yes, al heb je aan de andere kant ook wel eenheidsworst die je krijgt, zie bijvoorbeeld Alpine en Genesis Magma die hetzelde chassis gebruiken.Joris748 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:57:
En het remt natuurlijk ook wel de ontwikkeling van de auto's en daarmee de kosten. Als je dan ziet dat volgend jaar McLaren en Ford instappen. Hoe lager de drempel hoe meer verschillende auto's.
Dat is ook bewust gedaan. Wanneer je een LMDH auto gaat bouwen heb je keuze uit een van de LMP2 chassis om als basis te gebruiken (Oreca, Ligier, Dallara, Multimatic). Dat is om de kosten te drukken, net als de standaard hybride die ze in LMDh hebben.CH4OS schreef op maandag 15 juni 2026 @ 00:47:
[...]
Yes, al heb je aan de andere kant ook wel eenheidsworst die je krijgt, zie bijvoorbeeld Alpine en Genesis Magma die hetzelde chassis gebruiken.
“Laat die stickers voorlopig maar zitten hoor! Vind dat wel mooi”
Aldus m’n vrouw.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 15-06-2026 11:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Grappig dat de leider met minder dan 10 seconden te gaan over de finish kwam, dus een bonus rondje. Merk wel dat Max niet meedeed, 0 reacties hier
Wel jammer dat Watkins Glen in IMSA ook volgend weekend is.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
https://www.quotenet.nl/l...tor-mullerle-mans-spyker/
[ Voor 3% gewijzigd door ge-flopt op 25-06-2026 16:49 ]
CH4OS schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:54:
@ge-flopt Ik ben benieuwd hoe hij een failliet merk wilt terugbrengen dan…
Hij heeft een paar honderd miljoen "gekregen" van een crypto bedrijf. (Investeerder)Wederom een surprise uit de hoge hoed van Muller, die in april vriend en vijand verraste met de zoveelste comeback van automerk Spyker, en vorige maand naar verluidt 'honderden miljoenen' scheurgeld mocht bijplussen van een Oekraïens cryptobedrijf WhiteBIT, tevens officieel partner van Le Mans Classics.
Edit:
Na wat zoeken dit gevonden;
https://www.autoblog.nl/n...genaar%20van%20het%20merk.Victor Muller en de Oekraïense cryptomiljardair Volodymyr Nosov hebben de handen ineengeslagen om het iconische Nederlandse automerk Spyker nieuw leven in te blazen. Nosov, voormalig topman van cryptobeurs WhiteBIT, heeft een significant belang genomen in het heropende bedrijf.Samen hebben zij de W Group opgericht, waarmee ze de krachten bundelen op het gebied van mobiliteit en technologie. Onderdeel van deze doorstart is de ontwikkeling van een nieuwe sportwagen en het innovatieve techbedrijf Spyker Digital.
Die Victor Muller heeft dus weer iemand zover gekregen (lees: mooie verhaaltjes verkocht) om te investeren.
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 18:20 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 11:23 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik vond het altijd een GT wagen met een nostalgische insteek. Met name die airscoop boven op het dak moet ik nog steeds aan wennen.Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:22:
Vond/vind het wel een geweldig mooie auto die Spyker.![]()
Overigens die Snaros bank uitvoering was lelijk!
[ Voor 7% gewijzigd door ge-flopt op 26-06-2026 12:53 ]
Deze vind ik wel mooi/ok (de zwarte is nog mooier) ;
:strip_exif()/f/image/fTwfRdJywwvkIOjrF873Tjjs.jpg?f=fotoalbum_large)
En deze zou wel bij mij op de oprit mogen staan:
:strip_exif()/f/image/is9SFglTQ5SQkWb0V3gVQ6ln.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: toch echt wel een tijdloos design. Echt mooi..
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 13:04 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
:strip_exif()/f/image/QxZEuFCPpwXYoFfgOwpwr3RP.jpg?f=fotoalbum_large)
BMW Motorsport begrijpt marketing. Ik dacht dat de "M3 Touring" alleen ingezet zou worden op de Nürburgring, maar #WeBuiltIt is op vakantie naar Spa voor de 24h met zijn eigen BMW Motorport gestylede dakkoffer.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Infopost 24h Le Mans:
CH4OS in "Endurance/Sportscar race topic 2026 editie"
Meer nuttige posts vind je via de gepinde posts:
Endurance/Sportscar race topic 2026 editie
:strip_exif()/f/image/Qlw5klpwCejR4BEnNyQIQmOg.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HeU3N0Oxtl6rhTVE0QiFWmMl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/VZF5Xw15W9rBlmUQEC0YiNte.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/pz9Tnegi6PgP33r6DHGOz8wH.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/39clgVkZnRGBQkFMLEV0BrW0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0doP9GT7f7GxuDT9y3mR5VNe.jpg?f=fotoalbum_large)