Endurance/Sportscar race topic 2026 editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Slappe hap die teamleiding van Toyota… nu wachten op de volgende pitstop? Je zal zo dadelijk een paar seconden tekort komen voor de overwinning.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
WTF… freeze position until next stop… sukkels…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 18:08
Dat ze Hartley even 10 seconden extra in de pits laten staan bij de stop O-)

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
En wat wil je als leiding van Toyota doen? Sluipschutter om een band te leeg schieten?

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:01:
En wat wil je als leiding van Toyota doen? Sluipschutter om een band te leeg schieten?
Misschien iets overtuigender op de boardradio zijn? Als ze nu op dezelfde strategie zouden zitten, maar dat is niet zo. Hopelijk profiteert Cadillac of BMW hiervan.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Hoe wil je overtuigend zijn over de radio? :P
Je wilt niet gaan schreeuwen oid want dan heb je kans dat hij ineens van schrik haaks links af gaat. Wil je gaan dreigen met ontslag? Volgende week heeft Hartley een ander zitje, want hij is gewoon bloedsnel. Of hij gaat dermate langzaam rijden en wordt Toyota 3e en 4e.
Wil je de auto 10 seconden extra tegen houden bij de pits? Dan krijg je alle gezeik over je heen als er iets met wagen nummer 7 gebeurd (Ze hebben de race ooit verloren door een wagen die stil viel net na de start finish in de laatste ronde)

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:35
Mulsanne
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vtZxMt984Q8zvyEXXBicdoIE0fU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qlw5klpwCejR4BEnNyQIQmOg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nsldg4_XRLtxImvxwZpaQPSTyFE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HeU3N0Oxtl6rhTVE0QiFWmMl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJVaHuRpIxrHPymam-_s1c3YBrM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VZF5Xw15W9rBlmUQEC0YiNte.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqQZqkbHRfCcyqZ1QDbaYbaGefY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pz9Tnegi6PgP33r6DHGOz8wH.jpg?f=fotoalbum_tile

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
En nu is de Vries de sjaak want mag maar beperkt tanken onder FCY.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Die presentatoren op Eurosport snappen er niets van… een Bleekemolen nog wel…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hèhè… ze hebben het nu pas door…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
En de BMW gaat zo de leiding pakken… karma!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Vreemd… 2 keer de pits in moeten en toch de leiding houden… ik heb me schijnbaar vergist…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
Gun het BMW eigenlijk wel. Hebben ze ooit in de jaren '90 gewonnen met die witte V12?
edit:
Ja dus, in '99.

[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 13:19 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:14:
Die presentatoren op Eurosport snappen er niets van… een Bleekemolen nog wel…
En wat snappen ze niet?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:18:
Gun het BMW eigenlijk wel. Hebben ze ooit in de jaren '90 gewonnen met die witte V12?
edit:
Ja dus, in '99.
Ja. In 1999.

Was ook wel een gave bak trouwens die BMW V12 LMR

Het mag van mij ook wel.

Dan wint er (iig een) Nederlander! :)F

Edit: wel jammer zeg van Verschoor. Heel jammer. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 13:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ze hadden niet door dat De Vries tijdens FCY maar beperkt mocht tanken en dus een rondje later nog een keer binnen moest komen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:21:
[...]

Ze hadden niet door dat De Vries tijdens FCY maar beperkt mocht tanken en dus een rondje later nog een keer binnen moest komen.
Ik zou iedereen er uit gooien! Want dat kan toch niet dat ze zich een keer vergissen!!

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 08:06

Internet Janny

He does it for free

Panis is ook oud geworden zeg.

Zero compensation


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Houden ze de nummer 15 BMW in de pits om zo een foto finish te maken met de nummer 20? Die staat al 64 rondes stil.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:22:
[...]

Ik zou iedereen er uit gooien! Want dat kan toch niet dat ze zich een keer vergissen!!
Ze zitten er met z’n tweeën… en hebben waarschijnlijk meer data/schermen dan wij thuis… linksboven in beeld staat gewoon 21% energy bij de Vries na z’n eerste pitstop.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 08:06

Internet Janny

He does it for free

PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:24:
[...]

Ze zitten er met z’n tweeën… en hebben waarschijnlijk meer data/schermen dan wij thuis… linksboven in beeld staat gewoon 21% energy bij de Vries na z’n eerste pitstop.
En hoe lang zijn die gasten al wakker?

Zero compensation


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Internet Janny schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:25:
[...]

En hoe lang zijn die gasten al wakker?
Ze wisselen de presentatoren steeds af.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 19:36
PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:17:
Vreemd… 2 keer de pits in moeten en toch de leiding houden… ik heb me schijnbaar vergist…
De vries reed rond met een aardig lege tank, wat gunstig is voor rondetijden. De eerste pit is onder fcy ofwel de rest van veld rijdt max 80, terwijl hij max 8 seconden kan tanken. De vries rijdt vervolgens een ronde met nog steeds aardig lege tank en komt opnieuw binnen voor nu wel een volle tank, maar heeft reeds 8 seconden brandstof in de tank minus verbruikte brandstof, waardoor het een snelle tankstop was. Terwijl Hartley rond reed met een volle tank.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.


  • CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:26:
[...]

Ze wisselen de presentatoren steeds af.
Dan ga jij daar de volgende keer zitten.... en dan gaan wij nitpicken op alles wat je mist. Het zijn net mensen, die kunnen wel eens wat missen. En door...

[ Voor 9% gewijzigd door CreativeS op 14-06-2026 13:28 ]


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:24:
[...]

Ze zitten er met z’n tweeën… en hebben waarschijnlijk meer data/schermen dan wij thuis… linksboven in beeld staat gewoon 21% energy bij de Vries na z’n eerste pitstop.
Dan nog steeds, er gebeurd veel en het gebeurd snel, en misschien hebben ze niet het hele FIA/ACO handboek in hun hoofd zitten en kijken ze een beetje met een oranje bril. Whatever. Iedereen maakt foutjes of je daar in een auto zit, of je bezig bent met de auto, of ze in de studio zitten of als je als keyboard warrior lekker thuis zit.
Er zijn op de baan voldoende coureurs die wat afgesneden hebben en er voor gestraft worden. Dan ben je dus volgens jou ook niet slim. Dit terwijl er hele organisaties achter zitten.
Voor niet alle foutjes hoeven hoofden voor op het hak blok.

Zelfs het "foutje" van Hartley is gewoon omdat je maar 1 keer per jaar de kans krijgt om de 24 uur van Le Mans te winnen, Toyota staat op 1, maar zelf sta je nog een klein beetje hoger dan Toyota.

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:09:
(Ze hebben de race ooit verloren door een wagen die stil viel net na de start finish in de laatste ronde)
En toen lieten ze de wagen ook gewoon buiten, terwijl ie ook naar binnen kon rijden voor een stop, ze hadden een halve ronde of zo voorsprong... Dat dat alweer 10 jaar geleden is...

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:38:
[...]
En toen lieten ze de wagen ook gewoon buiten, terwijl ie ook naar binnen kon rijden voor een stop, ze hadden een halve ronde of zo voorsprong... Dat dat alweer 10 jaar geleden is...
Ik heb altijd begrependat ze uitgevallen waren omdat hij op dat moment ook stuk ging en er geen indicatie was dat het stuk zou gaan. Was geloof ik een onderdeel van 5 dollar dat stuk ging overigens.

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:41:
Ik heb altijd begrependat ze uitgevallen waren omdat hij op dat moment ook stuk ging en er geen indicatie was dat het stuk zou gaan. Was geloof ik een onderdeel van 5 dollar dat stuk ging overigens.
Hmmm, dat wist ik dan niet, maar ik blijf het wel raar vinden. Nakajima (geloof ik dat het was?) die ruim op tijd van te voren "I got no power" riep (terwijl hij volgens mij ergens op Mulsanne reed geloof ik) en vervolgens op start/finish de auto stil zet ...

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb even de vraag even door de google ai gehaald:
Nee, Toyota had deze specifieke mechanische breuk niet kunnen voorkomen door de auto voortijdig naar binnen te halen voor een reparatie.De belangrijkste redenen waarom een preventieve pitstop geen optie of oplossing was:1. Geen waarschuwing voorafHet defect aan de connector tussen de turbocharger en de intercooler trad plotseling en zonder enige waarschuwing op. Tot enkele minuten voor de uitval lieten de sensoren in de pitbox geen afwijkende data, drukverlies of temperatuurstijgingen zien. Pas in de voorlaatste ronde (ongeveer 5 tot 10 minuten voor het stilvallen) merkte coureur Kazuki Nakajima de eerste symptomen van vermogensverlies op.2. Te weinig tijd voor diagnoseToen het team via de radio en telemetrie hoorde dat de auto vermogen verloor, reed de #5 Toyota al op het circuit en naderde het start-finishgedeelte. Op dat moment was er geen tijd meer om te diagnosticeren wat er precies mis was. De monteurs wisten simpelweg niet welk onderdeel onder de motorkap kapot was gegaan totdat de auto stilstond en de race al verloren was.3. De reparatieduur was te langZelfs als Toyota de auto direct bij de eerste hapering naar binnen had geroepen, had dit de overwinning gekost. Het vervangen of repareren van een vitale turbo-connector diep in het motorcompartiment van een complexe LMP1-hybride kost tientallen minuten. De voorsprong op de #2 Porsche bedroeg op dat moment slechts zo'n 30 tot 40 seconden. Elke pitstop voor een mechanische reparatie had de overwinning direct aan Porsche geschonken.Wat deed het team wel?In plaats van een fysieke reparatie probeerde het team het probleem elektronisch op te lossen. Terwijl Nakajima stilstond op het rechte stuk, pasten de ingenieurs via software de motorinstellingen aan (een zogeheten 'limp mode'). Hierdoor kon de auto met minimale hybride- en verbrandingskracht weer gaan rollen om de finishlijn te passeren, al was dit uiteindelijk te laat voor de officiële klassering.Wil je meer weten over de exacte regels rondom pitstops tijdens de 24 uur van Le Mans, of ben je benieuwd hoe Toyota deze fout in de volgende jaren (2017/2018) technisch heeft opgelost?

  • Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:06

Niellie41

[object Object]

CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:45:
[...]
Hmmm, dat wist ik dan niet, maar ik blijf het wel raar vinden. Nakajima (geloof ik dat het was?) die ruim op tijd van te voren "I got no power" riep (terwijl hij volgens mij ergens op Mulsanne reed geloof ik) en vervolgens op start/finish de auto stil zet ...
De auto ging over op “limp mode” en dan rijdt hij op elektrische energie terug naar de pits. Alleen stopte hij niet in de pits maar op de baan.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Rivanov schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:35:
Wat een stofzuigers de GT3’s. Alsof het EV’s zijn. Enkel de Lexus klinkt nog enigszins lekker.
De Mercedes-AMG LMGT3 en de Porsche 911 GT3 R ook niet?

Edit; het lijkt erop dat Nyck de Vries toch stand kan houden. De voorsprong op Frijns en kornuiten blijft hetzelfde. Zou het leuk voor hem vinden! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 14:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
De Porsche 911 moet het qua geluid vooral van de combi motor/bak hebben.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:11
Helaas deze editie moeten missen, maar waarschijnlijk ben ik er volgend jaar live bij. Maar doet Aston Martin nog mee met de top?

Hopelijk vertikt FOM om volgend jaar een F1 event tijdens de finish van Le Mans te houd :s

[ Voor 10% gewijzigd door BiaggioLuciano op 14-06-2026 14:23 ]


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
BiaggioLuciano schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:22:
Helaas deze editie moeten missen, maar waarschijnlijk ben ik er volgend jaar live bij. Maar doet Aston Martin nog mee met de top?

Hopelijk vertikt FOM om volgend jaar een F1 event tijdens de finish van Le Mans te houd :s
Vooralsnog (gezien de F1 kalender voor 2027 nog niet bekend is) lijkt het erop dat F1 een weekend ervoor en erna heeft.

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dat gaat nog leuk worden met BMW #20 en Toyota #8, beiden lijken wat gedoe met de remmen te hebben/krijgen.

  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:55
Laatste pitstop en rijderswissel voor #7?

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik denk dat Kobayashi, team de Vries, Toyota #7, de overwinning gaat pakken! :)

Ze hoeven alleen nog maar te tanken straks en zorgen dat ze hem heel houden. Buemi moet nog nieuwe banden halen.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
Toyo8 gaat een quadruple stint doen. Er is nog kans voor de BMW.


CAR 7 UI pitlane infringement?

[ Voor 21% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 14:45 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:44:
Toyo8 gaat een quadruple stint doen. Er is nog kans voor de BMW.
En ..... auto 7 is "under investigation".

En als auto 20 wint vind ik het ook goed. :D

Edit: wat zou het ontiegelijk zuur zijn voor auto #7 als de Vries een fout gemaakt heeft, een penalty krijgt, en ze daardoor niet winnen! :o

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 14:48 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
Bizar hoe sloom 120 per uur eruit ziet op de Mulsanne.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zo te zien komt de Vries er goed vanaf: "CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES"

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:55:
Zo te zien komt de Vries er goed vanaf: "CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES"
Davidson zag ook niet wat anders een passend iets zou zijn.

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zo te zien is Buemi een goede buffer voor de Vries. DV loopt een beetje uit en Frijns komt Buemi niet voorbij ondanks zijn ebtere banden.

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 08:06

Internet Janny

He does it for free

ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:09:
Zo te zien is Buemi een goede buffer voor de Vries. DV loopt een beetje uit en Frijns komt Buemi niet voorbij ondanks zijn ebtere banden.
Op mijn scherm staat Kobayashi?

Zero compensation


  • CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Klopt. Het is KOB.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
Nederlanders op 1 en 2 in Hypercar HYPE! *O* *O* *O*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:06

Niellie41

[object Object]

Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:14:
Nederlanders op 1 en 2 in Hypercar HYPE! *O* *O* *O*
En een Nederlander aan de leiding in LMGT3!

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
@Internet Janny Je hebt gelijk, maar het is de auto van de Vries. :P

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Buemi is wel wat sneller met zijn nieuwe banden, dus die komt Frijns nog in de weg zitten.

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:26:
@Internet Janny Je hebt gelijk, maar het is de auto van de Vries. :P
Technisch en administratief is die van Toyota... :+

EDIT:
Volgens mij is Beumi een beetje... Boos... :P

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2026 15:30 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik wou F1 gaan kijken, maar blijf lekker plakken tot de finish van deze race en kijk straks de F1 wel terug. (Geen spoilers aub ;) )

Dit is sws nog ff veel spannender denk ik. :)

Zou echt zo gaaf zijn als er een Nederlander wint! :)F Come on Kobayashiiiiii! Ben nu even voor een Japanner. Vanavond niet meer. :p Edit,; mja..ook come on Frijns natuurlijk!! Maar denk niet dat die nog bij kan komen.

En kom op team Catsburg!!!! :)F

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 15:40 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:47
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:35:
Ik wou F1 gaan kijken, maar blijf lekker plakken tot de finish van deze race en kijk straks de F1 wel terug. (Geen spoilers aub ;) )
Idem, moet zelfs nog de quali kijken, ook daar geen spoilers van aub ;)

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Denk dat het ze bij Toyota dun door de broek loopt totdat de vlag gevallen is.

Ze zullen nog steeds wel een soort van trauma hebben van 2016 denk ik. :o

It aint over till its over.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:57
Ja hoor, welke mafketel plant nou de start van een F1 GP tijdens Le Mans…
Als jullie niks hadden gezegd had ik er vanuit gegaan dat F1 om 4 of 5 uur had begonnen _O-
Dan zelf ook dus maar even spoilers ontwijken, want live kijken gaat niet meer :+

All your base are belong to us


  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 08:06

Internet Janny

He does it for free

Ample Energy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:47:
Ja hoor, welke mafketel plant nou de start van een F1 GP tijdens Le Mans…
Als jullie niks hadden gezegd had ik er vanuit gegaan dat F1 om 4 of 5 uur had begonnen _O-
Dan zelf ook dus maar even spoilers ontwijken, want live kijken gaat niet meer :+
Geen zorgen, ik kijk beiden tegelijk en er is geen reet aan.

Zero compensation


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
24 uur van Le Mans, GP Spanje en Nederland-Japan. Wat een sportzondag. :D

Frijns loopt in 2 ronden vier seconden in. Kobayashi had problemen met verkeer, maar zo wordt het nog leuk.

[ Voor 43% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 15:50 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ample Energy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:47:
Ja hoor, welke mafketel plant nou de start van een F1 GP tijdens Le Mans…
Als jullie niks hadden gezegd had ik er vanuit gegaan dat F1 om 4 of 5 uur had begonnen _O-
Dan zelf ook dus maar even spoilers ontwijken, want live kijken gaat niet meer :+
Dezelfde organisatie die een F1 race doen tijdens de Indy 500 |:(

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Nyck de Vries gaat helemaal kapot van de zenuwen!

Final lap!!!!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Nyck is zenuwachtig... :+ I wonder why, hahaha

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Prachtig! :D geweldige sport. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 16:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:06

Niellie41

[object Object]

Come on, Toyota! Eindelijk een ‘echte’ overwinning? Dat was altijd het commentaar geweest: dat ze alleen kunnen winnen als er geen competitie is.

  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:55
ge-flopt schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:59:
[...]

Dezelfde organisatie die een F1 race doen tijdens de Indy 500 |:(
Vanuit de ogen van FOM zijn zij het allerallerbelangrijkste … de rest moet zich maar aanpassen aan hun.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Joris748 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:01:
[...]

Vanuit de ogen van FOM zijn zij het allerallerbelangrijkste … de rest moet zich maar aanpassen aan hun.
Terwijl ze al even niet meer het hoogst haalbare zijn in de autosport.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
1% door de Porsche curves... pfffft


JAAAA 1-2 VOOR NEDERLANDSE COUREURS IN HYPERCARS!! *O* *O* *O*

[ Voor 49% gewijzigd door Maarten_E op 14-06-2026 16:04 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ge-wel-dig!

En met 0% energy!!!

Wow. :)F

Edit: eeeeeeeen Catsburg ook gewonnen!! :)F

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 16:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Jammer dat het 10 seconden bleef, maar lekker gewerkt bij beide teams!

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Katsburg toch ook 1 in LMGT3?

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:35
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:16:
[...]

De Mercedes-AMG LMGT3 en de Porsche 911 GT3 R ook niet?

Edit; het lijkt erop dat Nyck de Vries toch stand kan houden. De voorsprong op Frijns en kornuiten blijft hetzelfde. Zou het leuk voor hem vinden! :)
Nope. Die zijn compleet gedempt in WEC. Bij Road to Le Mans klonken ze wél zoals het hoort.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Rivanov schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:08:
[...]

Nope. Die zijn compleet gedempt in WEC. Bij Road to Le Mans klonken ze wél zoals het hoort.
:|

Je hebt iig een geweldige en spannende race mogen aanschouwen!! En historisch omdat Nyck gewonnen heeft. :)
Zekers! Wel eeuwig zonde dat we geen podium festiviteiten te zien krijgen op Eurosport. Damn wat slecht.

[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 16:13 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:55
Jan Lammers heeft na 38 jaar een opvolger!

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Historisch hoor.

Opvolger Jan Lammers.

  • squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 19:36
@ge-flopt Yep

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Bundin schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:06:
Jammer dat het 10 seconden bleef, maar lekker gewerkt bij beide teams!
Gat is nooit zo klein geweest tussen #1 en #2. ;)

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
sambalbaj schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:14:
Historisch hoor.

Opvolger Jan Lammers.
Ligt er aan hoe je het bekijkt. In 2008 won ene Jos Verstappen met Van Merkesteijn motorsport in de LMP2 klasse met de Porsche RS Spyder.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
[...]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. In 2008 won ene Jos Verstappen met Van Merkesteijn motorsport in de LMP2 klasse met de Porsche RS Spyder.
Maar dat was dan niet de algehele winnaar? Nyck is dat nu wel!!! :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:22:
Maar dat was dan niet de algehele winnaar? Nyck is dat nu wel!!! :)
Klopt, daarom dat ik zeg: het is maar hoe je het bekijkt. :)

EDIT: Ik duik in elk geval even het bedje weer in, heb vannacht maar 3 uur geslapen... :P

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2026 16:42 ]


  • TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:19
CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
[...]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. In 2008 won ene Jos Verstappen met Van Merkesteijn motorsport in de LMP2 klasse met de Porsche RS Spyder.
Klasse winnaars zijn er meer geweest daarna; Tung (2017), Frijns (2021), Schuring (2024) en Catsburg (2023 en wint ook dit jaar in de klasse).

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ah ja, Tung, die met een LMP2 lang ook overall op kop reed, tot Porsche #2 na lang in de pits te hebben gestaan vlak voor het einde de mead overnam. Ik was daar toen bij op de Zaterdag, samen met @bvk de auto voor ons in de pits zien staan…

  • josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:39
CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 20:36:
Ah ja, Tung, die met een LMP2 lang ook overall op kop reed, tot Porsche #2 na lang in de pits te hebben gestaan vlak voor het einde de mead overnam. Ik was daar toen bij op de Zaterdag, samen met @bvk de auto voor ons in de pits zien staan…
Dat is ook de enige 24 uurs die ik zonder slapen heb gekeken, haha. Geweldige race was dat.

Maar jeetje, tegenwoordig is het van een hele andere orde. Zo ontzettend close vooraan heel de race! _/-\o_

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
josh-hill schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:10:
Maar jeetje, tegenwoordig is het van een hele andere orde. Zo ontzettend close vooraan heel de race! _/-\o_
Dat is ook altijd het doel geweest van LMH en LMDh en de balance of performance. Op dat laatste is ook wel de nodige kritiek, maar aan de andere kant, geeft het ook races zoals deze, met toch wel een zekere spanning tot de vlag.

  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:55
CH4OS schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:15:
[...]
Dat is ook altijd het doel geweest van LMH en LMDh en de balance of performance. Op dat laatste is ook wel de nodige kritiek, maar aan de andere kant, geeft het ook races zoals deze, met toch wel een zekere spanning tot de vlag.
En het remt natuurlijk ook wel de ontwikkeling van de auto's en daarmee de kosten. Als je dan ziet dat volgend jaar McLaren en Ford instappen. Hoe lager de drempel hoe meer verschillende auto's.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Joris748 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:57:
En het remt natuurlijk ook wel de ontwikkeling van de auto's en daarmee de kosten. Als je dan ziet dat volgend jaar McLaren en Ford instappen. Hoe lager de drempel hoe meer verschillende auto's.
Yes, al heb je aan de andere kant ook wel eenheidsworst die je krijgt, zie bijvoorbeeld Alpine en Genesis Magma die hetzelde chassis gebruiken. ;)

  • Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:06

Niellie41

[object Object]

CH4OS schreef op maandag 15 juni 2026 @ 00:47:
[...]
Yes, al heb je aan de andere kant ook wel eenheidsworst die je krijgt, zie bijvoorbeeld Alpine en Genesis Magma die hetzelde chassis gebruiken. ;)
Dat is ook bewust gedaan. Wanneer je een LMDH auto gaat bouwen heb je keuze uit een van de LMP2 chassis om als basis te gebruiken (Oreca, Ligier, Dallara, Multimatic). Dat is om de kosten te drukken, net als de standaard hybride die ze in LMDh hebben.

  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:35
En weer thuis. Oorspronkelijke plan was om deze ochtend pas te vertrekken, maar gisteravond toch besloten maar te gaan rijden. Dus vannacht 4:20 was ik thuis. :)

“Laat die stickers voorlopig maar zitten hoor! Vind dat wel mooi”

Aldus m’n vrouw. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gr68-EDYooMbErXPYHlicN9_9mM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/omH3Kyh1sX1eBZB8dXpnlrYP.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:35
Genesis had overigens de nieuwe GT3 staan. Met, mijn inziens, wel heel veel Ferrari 296 invloeden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZcTN4KbC8eVGy8PEeKzNpQ_XpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/39clgVkZnRGBQkFMLEV0BrW0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDV-fk05x9eC5bT99EN9pY1yzJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0doP9GT7f7GxuDT9y3mR5VNe.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Dat is idd net een Ferrari 296 kloon. Iig aan de voorkant.

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 15-06-2026 11:51 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Om het af te leren, de extended highlights van afgelopen weekend! :Y

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
De belangrijkste gebeurtenissen van de 24 uur van Le Mans op een rij:

  • TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:19
NLS6 was geen heel erg spannende race. Al kwam de BMW nog dichtbij de Porsche op het einde. Ook de M240i klasse was erg close, daar wisselde de leiding de laatste ronde nog.

Grappig dat de leider met minder dan 10 seconden te gaan over de finish kwam, dus een bonus rondje. Merk wel dat Max niet meedeed, 0 reacties hier :+

  • Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45

Fuelke

Forza Ferrari

@TheBrut3 Eeven ademhalen tussen Le Mans en Spa in ;)

Wel jammer dat Watkins Glen in IMSA ook volgend weekend is.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter

  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter

  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik denk dat er nogal verdeeld zal worden gereageerd, maar zou het graag zien:
https://www.quotenet.nl/l...tor-mullerle-mans-spyker/

[ Voor 3% gewijzigd door ge-flopt op 25-06-2026 16:49 ]


  • CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@ge-flopt Ik ben benieuwd hoe hij een failliet merk wilt terugbrengen dan…

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

CH4OS schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:54:
@ge-flopt Ik ben benieuwd hoe hij een failliet merk wilt terugbrengen dan…
Wederom een surprise uit de hoge hoed van Muller, die in april vriend en vijand verraste met de zoveelste comeback van automerk Spyker, en vorige maand naar verluidt 'honderden miljoenen' scheurgeld mocht bijplussen van een Oekraïens cryptobedrijf WhiteBIT, tevens officieel partner van Le Mans Classics.
Hij heeft een paar honderd miljoen "gekregen" van een crypto bedrijf. (Investeerder)

Edit:

Na wat zoeken dit gevonden;
Victor Muller en de Oekraïense cryptomiljardair Volodymyr Nosov hebben de handen ineengeslagen om het iconische Nederlandse automerk Spyker nieuw leven in te blazen. Nosov, voormalig topman van cryptobeurs WhiteBIT, heeft een significant belang genomen in het heropende bedrijf.Samen hebben zij de W Group opgericht, waarmee ze de krachten bundelen op het gebied van mobiliteit en technologie. Onderdeel van deze doorstart is de ontwikkeling van een nieuwe sportwagen en het innovatieve techbedrijf Spyker Digital.
https://www.autoblog.nl/n...genaar%20van%20het%20merk.

Die Victor Muller heeft dus weer iemand zover gekregen (lees: mooie verhaaltjes verkocht) om te investeren.

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 25-06-2026 18:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Daar is Victor Muller goed in en er is altijd wel een idioot die erin trapt. Van de andere kant een NL automerk weer op Le Mans, wie is daar op tegen? 2009 en 2010 zijn overigens de enige 2 keer van de 8 jaar dat ze mee gedaan hebben dat ze gefinished zijn. Totaal 10 entries geweest.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Vond/vind het wel een geweldig mooie auto die Spyker. :) :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 11:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:22:
Vond/vind het wel een geweldig mooie auto die Spyker. :) :9~
Ik vond het altijd een GT wagen met een nostalgische insteek. Met name die airscoop boven op het dak moet ik nog steeds aan wennen.

Overigens die Snaros bank uitvoering was lelijk!

[ Voor 7% gewijzigd door ge-flopt op 26-06-2026 12:53 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Heb even gezocht maar idd die kleurstelling is niet geweldig.

Deze vind ik wel mooi/ok (de zwarte is nog mooier) ;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2r3-FtAHDOva1L7uIZ7CBuG7n-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTwfRdJywwvkIOjrF873Tjjs.jpg?f=fotoalbum_large

En deze zou wel bij mij op de oprit mogen staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMuC1jyahtRL5pISAkSKDIF60yM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/is9SFglTQ5SQkWb0V3gVQ6ln.jpg?f=fotoalbum_large

:)

Edit: toch echt wel een tijdloos design. Echt mooi.. :) This car aged well. Zeg maar.

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 13:04 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9gyHD_QWCw7QubrSw7ngsJBGyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxZEuFCPpwXYoFfgOwpwr3RP.jpg?f=fotoalbum_large

BMW Motorsport begrijpt marketing. Ik dacht dat de "M3 Touring" alleen ingezet zou worden op de Nürburgring, maar #WeBuiltIt is op vakantie naar Spa voor de 24h met zijn eigen BMW Motorport gestylede dakkoffer. _/-\o_ *O* oOo

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Infopost 24h Le Mans:
CH4OS in "Endurance/Sportscar race topic 2026 editie"

Meer nuttige posts vind je via de gepinde posts:
Endurance/Sportscar race topic 2026 editie