Endurance/Sportscar race topic 2026 editie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Highfive95 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:27:
[...]

Ben wel beetje jaloers.

Le Mans staat nog steeds op mijn wishlist, maar telkens weer smoesjes en excuses om niet te gaan. Wordt toch wel een keer tijd.
Gewoon gaan! Je krijgt veel minder mee van de race maar de sfeer is geniaal. Ook heerlijk om langs de baan in te dommelen terwijl je naar de verschillende auto geluiden luistert.

Edit: Vorig weekend nog op Spa geweest voor de 6h race, ook leuk en veel toegankelijker, echt een aanrader!

[ Voor 10% gewijzigd door Robertdj op 17-05-2026 12:43 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
12:33:12 #84 non respect code 60 - replacement penalty 86 sec and 2 DMSB points

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:37
Kunnen ze nog wat met de Mercedes of is het helemaal gebeurt?

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Stefan Wendl, head of customer racing bij Mercedes-AMG Motorsport, geeft uitleg over de problemen waarmee de #3 Mercedes van Max Verstappen

"We dachten daardoor in eerste instantie dat er sprake was van een elektrisch probleem", verklaart Wendl. "We probeerden het systeem te resetten en Dani gaf tijdens zijn eerste ronde zelfs aan dat hij er redelijk goed mee kon omgaan."
"Maar daarna begonnen er geluiden en trillingen op te treden en na twee ronden moest hij uiteindelijk vaart minderen en terugkeren naar de pits. Daar bleek dat we schade hadden aan de aandrijfas, wat helaas ook verdere gevolgschade veroorzaakte aan de wielophanging en andere onderdelen rond de rechterachteras. Daardoor is nu een grotere reparatie nodig om de auto weer rijklaar te maken", aldus Wendl.

"Natuurlijk is iedereen enorm teleurgesteld - zeker nadat we zo lang om de leiding hebben gevochten met de Ravenol-auto", geeft hij aan. "Maar we hebben besloten de auto te repareren en voor de slotfase weer de baan op te sturen, zodat we hem alsnog aan de fans kunnen laten zien."

Via
Motorsport.com

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:08:
[...]

Allereerst omdat je een kaartje voor het evenement koopt. Ik vind het dan heel bijzonder om weg te gaan voor het einde, zeker als het restant (zonder jouw favoriet) ook spannend is. Daarnaast vraag ik me af hoe je fan van een persoon/team kan zijn, als je niet ook de sport leuk vindt.

Ik snap je punt wel, maar kan me niet voorstellen dat je nu de race af zou zetten alleen omdat Max eruit ligt.
heb de hele race gegeken (behalve toen ik sliep). Maar staat nu uit. Vind het niet meer intressant nu Max niet meer meedoet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zou #80 nu rustiger aan doen om niet ook issues met de aandrijfas te krijgen? Zijn de wagens technisch identiek?

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ah de auto door de modder omhoog helpen duwen.. Een jaarlijks terugkerend fenomeen 🤣🤣

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:54:
Zou #80 nu rustiger aan doen om niet ook issues met de aandrijfas te krijgen? Zijn de wagens technisch identiek?
Ik hoorde dat de #3 een andere setup heeft met o.a. een ander merk schokdempers dan de #80.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:29
Help!!!! schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:34:
Jammer van Max maar wel mooie race en event. :'( _/-\o_

Lekker nuttig ook weer die "echte fan" discussie.
Pfft. Iedereen die tijdens de race heeft geslapen is geen echte fan! Alleen als je over twee uur kunt aantonen dat je met beide ogen 24 uur lang alleen naar de race hebt gekeken, verdien je het predikaat 'echte fan'. De rest zijn nepperds. Slapjanus-smoesjes als 'ik moest naar de wc' enzo. Om te kotsen. Ga dan gewoon margrietjes telen ofzo, als je het leven van een echte fan niet aankunt...

• TheBrut3
  • Nu online
Dan zijn de mensen die daar zijn vast ook geen echte fans? Die zijn al even bezig met hun bouwwerken afbreken en hun vuil opruimen.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:17
TheBrut3 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:15:
Dan zijn de mensen die daar zijn vast ook geen echte fans? Die zijn al even bezig met hun bouwwerken afbreken en hun vuil opruimen.
Een groot deel daarvan moeten morgen werken en willen de files vermijden. Dat gaat altijd zo.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Denk dat dat vogelspotters waren die al 22u geen vogels hebben gezien.

[ Voor 63% gewijzigd door Format-C op 17-05-2026 13:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:12
Allemaal Max fans :+

• Tylen
  • Registratie: September 2000

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Present. :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Jammer dat de M3 GT3 Touring verkocht gaat worden en geen plaatsje in het BMW Museum krijgt… althans dat is nu de bedoeling volgens Sportchef BMW.

Van de 161 inschrijvingen zijn er 40 van het merk BMW. Ook altijd weer leuk even langs BMW M Testcenter Nürburg te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door CreativeS op 17-05-2026 13:49 ]

• DoubleDutch
Ik ben de Dacia maar gaan volgen,niet kapot te krijgen. 🤡

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:23

DikkeBMW

Live '25

CreativeS schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:19:
Jammer dat de M3 GT3 Touring verkocht gaat worden en geen plaatsje in het BMW Museum krijgt… althans dat is nu de bedoeling volgens Sportchef BMW.
Ik zou zeggen dat dit naar meer smaakt! Benieuwd of/wat/wie volgend jaar gaat gebeuren.

fookin mad fer it

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Die #99 BMW gaf ik aan het begin van de race ook geen stuiver meer voor na die langdurige reparaties maar gaat wel finishen zoals het er nu uitziet

• PalingDrone
  • Niet online
CreativeS schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:19:
Wie weet komt 'ie wel in een ander museum terecht na verkoop.
https://www.technik-museum.de/en/
Duitsland heeft hele leuke musea

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 13:31 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DoubleDutch schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:20:
Ik ben de Dacia maar gaan volgen,niet kapot te krijgen. 🤡
Die staat al een goed aantal ronden stil, geloof ik. Wel jammer.

Koop al mijn ads!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:10
Jeroen Blom schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:17:
[...]

Een groot deel daarvan moeten morgen werken en willen de files vermijden. Dat gaat altijd zo.
Ik heb dat bij Spa ook vaak gezien. En ik snap daar eigenlijk niets van. Wel dagen eerder aanwezig kunnen zijn, en uren voor de opening in de rij voor de beste plek. Maar dan niet een dag extra vrij kunnen pakken om rustig op te ruimen en rustig thuis te komen. Dat is veel relaxer, en kan je tijdens de race gewoon alles zien.

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:08:
[...]

Allereerst omdat je een kaartje voor het evenement koopt. Ik vind het dan heel bijzonder om weg te gaan voor het einde, zeker als het restant (zonder jouw favoriet) ook spannend is. Daarnaast vraag ik me af hoe je fan van een persoon/team kan zijn, als je niet ook de sport leuk vindt.

Ik snap je punt wel, maar kan me niet voorstellen dat je nu de race af zou zetten alleen omdat Max eruit ligt.
Tsja, er is iedere jaar op zondagochtend/middag drukte vanaf de Nordschleife met volk wat er de hele week geweest is.

• Room42
  • Niet online
Ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kon het niet vinden: Wat is de reden dat de LED-borden linksboven achter de voorruit zo knipperen?

Koop al mijn ads!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Plenkske schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:35:
[...]

Ik heb dat bij Spa ook vaak gezien. En ik snap daar eigenlijk niets van. Wel dagen eerder aanwezig kunnen zijn, en uren voor de opening in de rij voor de beste plek. Maar dan niet een dag extra vrij kunnen pakken om rustig op te ruimen en rustig thuis te komen. Dat is veel relaxer, en kan je tijdens de race gewoon alles zien.
Ja en dan vooral als het ook nog spannend is en meerdere kanten op kan vallen.

fookin mad fer it

• Rivanov
  • Laatst online: 15:54
Highfive95 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:27:
[...]

Ben wel beetje jaloers.

Le Mans staat nog steeds op mijn wishlist, maar telkens weer smoesjes en excuses om niet te gaan. Wordt toch wel een keer tijd.
Ga dit jaar voor het eerst na jarenlang de wens te hebben. Van donderdag t/m maandag. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Room42 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:40:
Ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kon het niet vinden: Wat is de reden dat de LED-borden linksboven achter de voorruit zo knipperen?
Komt dat niet door het wisselen van nummer naar rijdersnaam (afkorting) en v.v

• PalingDrone
  • Niet online
#109 is meneer Toyoda :)
Jeweetwel van dat gelijknamige merk Toyota, Gazoo Racing , masters of the Nurburg ring

[ Voor 74% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 13:47 ]

• Room42
  • Niet online
ll roel j schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:41:
[...]

Komt dat niet door het wisselen van nummer naar rijdersnaam (afkorting) en v.v
Den het niet, want dat patroon lijkt los te staan van de knipper-interval. Soms verwisselt het nummer/naam na het knipperen.

Koop al mijn ads!

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Room42 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:40:
De auto's die in de Top 20 hebben gekwalificeerd, hebben een knipperend led bord.

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001

TWKterry

Master Mariner

Room42 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:42:
[...]

Den het niet, want dat patroon lijkt los te staan van de knipper-interval. Soms verwisselt het nummer/naam na het knipperen.
frequentie mismatch tussen led en tv (camera) waarschijnlijk

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Knipperen is om je voorganger te waarschuwen dat jij een snellere auto hebt, SP9 en SPx zijn blauw ( als in blauwe vlag ) en de klasse daaronder volgens mij knipperend wit en daaronder knipperen ze niet, effen wit.
Wat ik zo weet maar pin mij er niet op vast :+

Wear Sunscreen!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:47
$n@p$hot schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:44:
[...]

De auto's die in de Top 20 hebben gekwalificeerd, hebben een knipperend led bord.
Dit inderdaad. Dan weten achterliggers dat het een top 20 (en dus snellere) deelnemer is, vooral ‘s nachts handig.

Wel gebaseerd op kwalificatiepositie, niet racepositie.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

TWKterry schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:44:
[...]

frequentie mismatch tussen led en tv (camera) waarschijnlijk
In dit geval niet, het knippert echt ;)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:58

rammes

koekebakker 1e klas

Jammer maar toch mooie race gezien, wat mij betreft volgend jaar weer

Ik zou het doen!

• PalingDrone
  • Niet online
Zijn wel de zwaarste uurtjes dit en dan druppelt het ook weer wat intenser.

• TheBrut3
  • Nu online
Dacia is terug op de baan!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Dacia terug op de baan!!

Nu even gas geven, paar rondjes goedmaken, en op naar de overall overwinning!

fookin mad fer it

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Wat is de weersvoorspelling eigenlijk, zover bekend? Blijft t droog, of lichte druppels zoals nu. Of komt er nog meer?

fookin mad fer it

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:41:
#109 is meneer Toyoda :)
Jeweetwel van dat gelijknamige merk Toyota, Gazoo Racing , masters of the Nurburg ring
Zijn zoon Daisuke inderdaad...

• PalingDrone
  • Niet online
CreativeS schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:59:
[...]

Zijn zoon Daisuke inderdaad...
Kijk maar eens wie er nog meer in het team zitten, pa doet ook mee

• TheBrut3
  • Nu online
DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:56:
Wat is de weersvoorspelling eigenlijk, zover bekend? Blijft t droog, of lichte druppels zoals nu. Of komt er nog meer?
Blijft ongeveer hetzelfde als ik zo naar buienradar kijk. Beetje lichte regen van tijd tot tijd.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:56:
Net na de finish een druppeltje...

Kan niemand zeggen... Eifelwetter :)

[ Voor 8% gewijzigd door CreativeS op 17-05-2026 14:13 ]

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:00:
[...]

Kijk maar eens wie er nog meer in het team zitten, pa doet ook mee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CR4PfwWGX3gIJCB1OsQsMzp1ZVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/waXtIqN2Ol63qqx2AEPGfYEt.jpg?f=fotoalbum_large

Het zal wel, maar ik zie zijn naam niet staan.

Ik zie het... Morizo. Moest even zoeken :)

[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 17-05-2026 14:04 ]

• PalingDrone
  • Niet online
CreativeS schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:03:
[...]

[Afbeelding]

Het zal wel, maar ik zie zijn naam niet staan.
Morizo ;)
(zonder achternaam)

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:18
net nog even een stukje Duitstalige stream gekeken, maar wat een oetkukels in de chat. "wo is verstappen?" "watskebeurt met #3" continue stroom aan Max zoekers.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

nachtnet schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:04:
net nog even een stukje Duitstalige stream gekeken, maar wat een oetkukels in de chat. "wo is verstappen?" "watskebeurt met #3" continue stroom aan Max zoekers.
Chats zet ik altijd uit... niets anders dan provocateurs... zonde van de tijd :)

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:18
CreativeS schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:05:
[...]

Chats zet ik altijd uit... niets anders dan provocateurs... zonde van de tijd :)
als ik een YT live aanzet gaat bij mijn tv automagisch de chat aan. moet ik dan handmatig uitzetten. Meestal wel handig, nu even plaatsvervangende schaamte.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Verstappen stapt weer in de auto!

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• PalingDrone
  • Niet online
Dat je zo'n YT chat gaat lezen

• PalingDrone
  • Niet online
Joris748 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:07:
Do ist Verstappen

• Room42
  • Niet online
Alle chats zitten vol met dit soort mensen. Negeren en/of blocken. Of, zoals ik inderdaad ook doe, gewoon de chat sluiten.

Koop al mijn ads!

• Room42
  • Niet online
Joris748 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:07:
Waar zag/zie je dat?

Koop al mijn ads!

• Joris748
  • Nu online
Waarschijnlijk tijdens de summary :o

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Dacia!!!!!!

• DoubleDutch
Room42 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:34:
[...]

Die staat al een goed aantal ronden stil, geloof ik. Wel jammer.
Hij doet weer mee. 🥳

• PalingDrone
  • Niet online
Nog ff volle bak regen

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Niets zo veranderlijk als 'das Eifelwetter'.

• Room42
  • Niet online
Ik heb wel net weer een volle bak koffie ☕ d:)b

Koop al mijn ads!

• Room42
  • Niet online
Auto van Max heeft ook weer GPS-signaal!
https://nords-gps.vercel.app/?cars=003&follow=003

Koop al mijn ads!

• d-vine
  • Nu online
Drama voor Dani Juncadella, een van de teamgenoten van Max Verstappen Racing
Dani Juncadella zag een mogelijke overwinning in de 24 uur van de Nürburgring verdwijnen door een technisch probleem.
De #3 Mercedes-AMG GT3 van Verstappen Racing lag lange tijd aan de leiding van de race.

“Gewoon pure pech”
Juncadella omschreef het probleem als pure pech.
Volgens hem had het team vrijwel alles perfect uitgevoerd tot het defect opdook.

Rustige aanpak in laatste uren
Met nog ongeveer zes uur te gaan besloot het team bewust rustiger te rijden.
Ze wilden geen onnodige risico’s nemen en de auto gecontroleerd naar de finish brengen.

Geen noodzaak om te pushen
De auto had voldoende tempo en een sterke positie in de race.
Daarom probeerde het team vooral fouten en schade te vermijden in plaats van maximaal aan te vallen.

Technisch probleem sloeg onverwacht toe
Terwijl alles onder controle leek, verloor de Mercedes plots snelheid.
Volgens Juncadella waren er vooraf geen duidelijke signalen van problemen.

Problemen met de aandrijving
Het defect bleek gerelateerd aan de aandrijving.
Daardoor verloor de auto vermogen en moest het team uiteindelijk opgeven.

Reed zonder problemen tot het defect
Tot aan het technische probleem verliep de race vrijwel foutloos.
Geen crashes, geen penalties en geen grote technische waarschuwingen.

Sterke race van Verstappen Racing
Het team van Max Verstappen, Dani Juncadella en Jules Gounon had gedurende grote delen van de race het tempo in handen.
Vooral tijdens de nachtstints was de auto bijzonder sterk.

Juncadella onder de indruk van Verstappen
De Spanjaard sprak opnieuw lovend over Max Verstappen.
Vooral zijn snelheid in verkeer en controle op de Nordschleife maakten indruk.

Geen fout van de coureurs
Juncadella benadrukte dat het geen strategische of rijtechnische fout was.
Het verlies kwam puur door mechanische pech.

Emotionele teleurstelling
De ontgoocheling was groot omdat het team bijna de volledige race foutloos had gereden.
Zeker op de Nürburgring voelt uitvallen na uren domineren extra zwaar.

Endurance-racen blijft onvoorspelbaar
Volgens Juncadella hoort dit bij endurance-racen:
je kunt meer dan twintig uur alles perfect doen en alsnog verliezen door één defect.

Sterke samenwerking binnen het team
De samenwerking tussen Verstappen, Juncadella en Gounon verliep volgens hem uitstekend.
De stints werden gecontroleerd afgewerkt zonder grote fouten.

Nachtstints cruciaal
Vooral tijdens de nacht bouwde het team een sterke voorsprong op.
De constante snelheid en stabiele rondetijden maakten toen het verschil.

Veel lof vanuit de autosportwereld
Ondanks het uitvallen kreeg het team veel respect voor hun performance.
Veel kenners vonden de #3 Mercedes één van de sterkste auto’s van de race.

Extra wrang na eerdere problemen
Voor Verstappen Racing kwam dit kort na eerdere Nürburgring-tegenslagen en een eerdere diskwalificatie.
Daardoor voelt het alsof belangrijke resultaten telkens net wegvallen.

Focus op de toekomst
Ondanks de teleurstelling kijkt het team vooruit naar volgende endurance-races.
De snelheid van de auto geeft vertrouwen dat nieuwe kansen zullen volgen.

Via
Motorsport

• TWKterry

TWKterry

Master Mariner

en Lucas Auer dan ...

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Max schijnt in 'normale kledij' het circuit verlaten te hebben.

• Room42
  • Niet online
Die ligt waarschijnlijk te pitten. :z

Koop al mijn ads!

• PalingDrone
  • Niet online
Luapper schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:23:
Wanneer hij Lewis heette zou dit wereldnieuws zijn 8)

• Highfive95
PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:24:
[...]

Wanneer hij Lewis heette zou dit wereldnieuws zijn 8)
Lewis en normale kledij :?

• TWKterry

TWKterry

Master Mariner

Room42 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:23:
[...]

Die ligt waarschijnlijk te pitten. :z
Dat zou kunnen maar in het verhaal daarboven van @d-vine komt hij niet voor als teamlid, dat was mijn punt

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 16:11

Internet Janny

He does it for free

Haha meen je niet

2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850

• PalingDrone
  • Niet online
Highfive95 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:26:
[...]

Lewis en normale kledij :?
Dat bedoel ik ;)

• Highfive95
Komen best wat donkere wolken aan. Laat maar ff lekker los gaan.

• PalingDrone
  • Niet online
Bandenchaos
Inters voor #80

[ Voor 19% gewijzigd door PalingDrone op 17-05-2026 14:28 ]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Een soort van Italiaanse chaos bij de pitstop van de #80. Slicks… regenbanden… oh nee, toch maar Intermediates!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• PalingDrone
  • Niet online
Race krijgt nog verrassend staartje

• PalingDrone
  • Niet online
AM ook nog ff verse banden voor 3 rondjes

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Moet hij anders in een roze jurk ofzo?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• d-vine
  • Nu online
TWKterry schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:26:
[...]

Dat zou kunnen maar in het verhaal daarboven van @d-vine komt hij niet voor als teamlid, dat was mijn punt
Fixed begin.

Even lastig hier concentreren met gillende kids in huis

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Max terug in de auto :)

Oeps foutje bedankt

[ Voor 33% gewijzigd door DikkeBMW op 17-05-2026 14:35 ]

fookin mad fer it

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

En VER stapt nu echt in!

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 16:11

Internet Janny

He does it for free

Illegal_Alien schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:31:
[...]

Moet hij anders in een roze jurk ofzo?
Nee, maar dat hij hem gewoon smeert. Lekker professioneel.

2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850

• PalingDrone
  • Niet online
VER stapt in normale racekleding in

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Max! Nog even een half uurtje genieten in de regen!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:11
psst Juncadella...

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:27
This aged poorly :+

Hoewel ik Verstappen er niet in zie?

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 17-05-2026 14:33 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Joris748
  • Nu online
Uh, Juncadella stapt in.

• Room42
  • Niet online
Explain?
edit:
Hoewel ik Verstappen er niet in zie?
Bedoel ik. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 17-05-2026 14:36 ]

Koop al mijn ads!

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Porsche BBQ nu :)

BBQ houden de Duitsers wel van :+

[ Voor 52% gewijzigd door djmuggs op 17-05-2026 14:37 ]

ICE ICE Baby

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:27
Room42 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:35:
[...]
Explain?
edit:
[...]

Bedoel ik. :+
Iedereen Een paar mensen hier gaven aan dat het Verstappen was die instapte.

Maar de commentatoren van de Engelse stream weten het ook niet. Er staat kennelijk Verstappen op het scherm, maar ze denken dat diegene eruit ziet als Juncadella.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 17-05-2026 14:38 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• PalingDrone
  • Niet online
Goeie fik

• Rivanov
Verstappen incognito met Juncadella helm op.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• TWKterry

TWKterry

Master Mariner

de on board zegt toch duidelijk Juncadella

• Harrie
  • Registratie: November 2000

Harrie

NederVlaming

Knip, dit was onzin

[ Voor 91% gewijzigd door Harrie op 17-05-2026 14:41 ]

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:12
Wat zou de reden zijn dat Team Verstappen weer zou gaan rijden? Ongeacht of het Juncadella is of Verstappen zelf..

*sowieso

• Rivanov
DonJunior schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:39:
Wat zou de reden zijn dat Team Verstappen weer zou gaan rijden? Ongeacht of het Juncadella is of Verstappen zelf..
For the fans.

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Is het echt niet Franz Hermann ?

ICE ICE Baby

• PalingDrone
  • Niet online
In het laatste half uurtje nog ff een bak schade rijden :)
Renger gaat ook nog ff in de EVO

• Rivanov
Harrie schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:39:
[...]

Nee joh, Juncadella heeft Max zijn helm opgezet :+

Volgens geruchten zit Max al terug op zn jet naar Monaco.
Geloof ik helemaal niets van. Je wint en verliest als een team.

• TWKterry

TWKterry

Master Mariner

Publiek, monteurs, sponsors noem het maar op

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

Persmoment. Foto van de finish met zusterauto erop. HWA gaat ook weer.

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 17-05-2026 14:40 ]

• PalingDrone
  • Niet online
Mooie foto

• Rivanov
En dan hebben ze geen DNF achter de naam staan. Dus beter voor de publiciteit.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:12
Rivanov schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:41:
En dan hebben ze geen DNF achter de naam staan. Dus beter voor de publiciteit.
Ah zo.. duidelijk, thanks.

*sowieso

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste