2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850
DSQ, schade en nu dit ..
Volgens mij had hij net nog vrij veel geluk met een afzwaaiende R8Het Peertje schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:44:
Sinds hij met #3 rijdt, heeft ie niet veel geluk gehad... is het wel?
DSQ, schade en nu dit ..
2016 Daar wordt ik soms s'nachts nog schreeuwend wakker van. Wat een drama was datPalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:43:
Kan me nog iets van Le Mans herinneren met een paar dominante Toyota's en de laatste rondes
Het was mooi, heb genoten van zijn rijden.lolgast schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:47:
Jammer. Het had zo mooi kunnen zijn
Volgend jaar in de herkansing!
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Daar hebben ze reactievermogen voor.PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:45:
[...]
Volgens mij had hij net nog vrij veel geluk met een afzwaaiende R8
ICE ICE Baby
Ja, de aandrijfas is nu aandrijf as.Technofreakz schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:43:
Aandrijf as kaput?
Koop al mijn ads!
djmuggs schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:51:
Jammer, ze hebben net iets te veel van de techniek gevraagd.
“2 legendes er uit”
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
ICE ICE Baby
Wil je hier nog op terugkomen?G_Dragon schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:12:
Haha iedereen helemaal verbaast over dacia, is een veel beter merk dan mensen denken. Daar zijn wij ook achtergekomen door er een te kopen
Het is de band, niet de auto zelf
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als de monteur de wielmoeren niet goed vastdraait kan de rest van de auto er niks aan doen he.
ICE ICE Baby
Flickr PSN ID= cheironnl
Renaultmonteurdjmuggs schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:55:
[...]
Als de monteur de wielmoeren niet goed vastdraait kan de rest van de auto er niks aan doen he.
fookin mad fer it
Had je anders verwacht? Typisch Nederlands. F1 is het toppunt (dieptepunt?) maar je ziet het overal.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
Het aantal viewers van de stream daalt met duizenden per minuut. Geven geen schijt om endurance racen, alleen om max.
Heb het bij het veldrijden meegemaakt toen van der Poel eruit lag, en bij het darten in de Premier League toen de Nederlanders eruit lagen.
fookin mad fer it
Terwijl het gewoon prachtig is om te zien hoe ze allemaal racen. Blijft zo mooi. Niet alleen hier maar ook Le Mans en de andere races.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
Het aantal viewers van de stream daalt met duizenden per minuut. Geven geen schijt om endurance racen, alleen om max.
Dat kan zomaar, te hard over de kerbs, te hard door de carroussel. Kan van alles zijn. Hard rijden is 1, heel houden is 2. Verstappen leert hier alleen maar van. Die zit al te bedenken waar en hoe hij de auto minder kan belasten.djmuggs schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:51:
Jammer, ze hebben net iets te veel van de techniek gevraagd.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Een uur geleden waren het er 193K... nu zijn het er 190K (kanaal van ADAC RAVENOL).twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
Niet overdrijven joh.
Het gaat mij niet perse om Max, maar AL mijn favorieten zijn er nu wel uit: de Darcia, Grello, BMW #1, de #3, de Ford van Maini.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
En het boeit mij nu eigenlijk niet meer wie er wint (ik hoop eigenlijk niet op Engel)
Jammer is dat, de sport is zoveel meer dan 1 auto.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
Ik blijf endurance toch bovenaan mijn lijst houden qua racen, zowel deze als de WEC & NLS series.
Ik snap nooit zo goed waarom je alleen fan van de sport mag zijn en niet gewoon van een persoon.DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:01:
[...]
Had je anders verwacht? Typisch Nederlands. F1 is het toppunt (dieptepunt?) maar je ziet het overal.
Heb het bij het veldrijden meegemaakt toen van der Poel eruit lag, en bij het darten in de Premier League toen de Nederlanders eruit lagen.
Moet je verplicht alle WK voetbal wedstrijden kijken of mag je genieten van die van Nederland alleen? Waarom zou je naar een paar onbekende darters kijken als je favoriet er uit is?
Er zit nu 6? minuten tussen #1 en #2 als er niets geks gebeurt is de strijd om de winst wel een beetje klaar.DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:01:
[...]
Had je anders verwacht? Typisch Nederlands. F1 is het toppunt (dieptepunt?) maar je ziet het overal.
Niet qua opbouw, die zal helemaal nieuw opgebouwd zijn. Maar de homologatie is het oudste.
Misschien heeft die lichte aanrijding met Engel een rol gespeeld?Joris748 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:02:
[...]
Dat kan zomaar, te hard over de kerbs, te hard door de carroussel. Kan van alles zijn. Hard rijden is 1, heel houden is 2. Verstappen leert hier alleen maar van. Die zit al te bedenken waar en hoe hij de auto minder kan belasten.
Toen ik de counter zag voordat ik die post maakte stond het op 202000, nu op 184000 (GB stream). Niet schijnheilig doen.Het Peertje schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:03:
[...]
Een uur geleden waren het er 193K... nu zijn het er 190K (kanaal van ADAC RAVENOL).
Niet overdrijven joh.
Waar maak je je druk om, iedereen heeft zijn eigen redenen om te kijken.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
Precies mijn gedachte, alsof je je dan moet schamen ofzojaspermeul schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:03:
[...]
Ik snap nooit zo goed waarom je alleen fan van de sport mag zijn en niet gewoon van een persoon.
Moet je verplicht alle WK voetbal wedstrijden kijken of mag je genieten van die van Nederland alleen? Waarom zou je naar een paar onbekende darters kijken als je favoriet er uit is?
Mwah, wanneer er 1 of 2 Ferrari's uitvielen op Monza liep ook de halve tribune leeg en je maakt mij niet wijs dat dat allemaal Nederlanders warenDikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:01:
[...]
Bij het stilvallen van de #130 de monteur met ABT in zijn rode outfit was ook heel tekenend, hoe verslagen iemand erbij kan staan. Dit is net zo'n moment net als reactie van Estre met de Grello gisteravond.
Het is pas klaar als de finish vlag gezwaaid wordt. Ik vergeet Le Mans 2016 nooit meer. Easy peasy win voor Nakajima, maar kaput in laatste rondeRobertdj schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Er zit nu 6? minuten tussen #1 en #2 als er niets geks gebeurt is de strijd om de winst wel een beetje klaar.
Allereerst omdat je een kaartje voor het evenement koopt. Ik vind het dan heel bijzonder om weg te gaan voor het einde, zeker als het restant (zonder jouw favoriet) ook spannend is. Daarnaast vraag ik me af hoe je fan van een persoon/team kan zijn, als je niet ook de sport leuk vindt.jaspermeul schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:03:
[...]
Ik snap nooit zo goed waarom je alleen fan van de sport mag zijn en niet gewoon van een persoon.
Ik snap je punt wel, maar kan me niet voorstellen dat je nu de race af zou zetten alleen omdat Max eruit ligt.
fookin mad fer it
Denk eerder die dubbele stints continu vol over de kerbs rossen, keertje airborne en wat grasmaaien, dat was merendeels aan de rechterzijde.Treveo schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Misschien heeft die lichte aanrijding met Engel een rol gespeeld?
Sommige mensen hebben wel een sociaal leventwiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Toen ik de counter zag voordat ik die post maakte stond het op 202000, nu op 184000 (GB stream). Niet schijnheilig doen.
Prima toch, blijven de echte (autosport)fans overDikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:08:
[...]
Allereerst omdat je een kaartje voor het evenement koopt. Ik vind het dan heel bijzonder om weg te gaan voor het einde, zeker als het restant (zonder jouw favoriet) ook spannend is. Daarnaast vraag ik me af hoe je fan van een persoon/team kan zijn, als je niet ook de sport leuk vindt.
Ik snap je punt wel, maar kan me niet voorstellen dat je nu de race af zou zetten alleen omdat Max eruit ligt.
2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850
Je kunt het negatief zien, maar dit zijn allemaal mensen (inclusief ik) die normaal dit niet of maar voor een klein deel kijken. En misschien een leuke ervaring hebben gehad en daarom bij een volgende race weer inchecken. Sowieso zijn hogere kijkcijfers voor 20 uur lang prima nieuwe voor sponsors en de organisatie.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
(Plus, lunchtijd
Flickr PSN ID= cheironnl
Sociaal leven? Wat is dat? kan je dat eten?Joris748 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:09:
[...]
Sommige mensen hebben wel een sociaal levenWakker geworden, stream gekeken en nu met de familie op pad. Er is niet persé een causaal verband met het uitvallen van de #3.
We hebben het probleem gevonden: je beperkte voorstellingsvermogen!DikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:08:
[...]
Allereerst omdat je een kaartje voor het evenement koopt. Ik vind het dan heel bijzonder om weg te gaan voor het einde, zeker als het restant (zonder jouw favoriet) ook spannend is. Daarnaast vraag ik me af hoe je fan van een persoon/team kan zijn, als je niet ook de sport leuk vindt.
Was dat zo anders dan bv Juncudella dan?Joris748 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:48:
[...]
Het was mooi, heb genoten van zijn rijden.
Volgend jaar in de herkansing!
Ik zou het ook niet weten. Zit hier met de 24h livestream op de laptop en MotoGP op de TV
ICE ICE Baby
Het geeft er wel een extra dimensie aan. Maar zeker ook genoten van (de) andere rijders en auto's.
Hoezo? Beetje een vreemde reactie want als je opgelet had zag je dat het de band was
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ICE ICE Baby
Mwoah, normaliter zou je richting einde race juist meer kijkers verwachten, zeker als de top 2 nog zo dicht bij elkaar zit als voor het uitvallen van auto nr 3.Joris748 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:09:
[...]
Sommige mensen hebben wel een sociaal levenWakker geworden, stream gekeken en nu met de familie op pad. Er is niet persé een causaal verband met het uitvallen van de #3.
laatste ronde rijden is gewoon voor het hele team ook belangrijk
Heb je net met hem telefonisch contact gehad?djmuggs schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:14:
Maar Max gaat niet de laatste stint rijden, Die gaat vol in beeld als #80 en #3 over de finish komt.
ICE ICE Baby
De Giro begint zo, dus kan me goed voorstellen dat mensen straks naar een echte sport willen kijken. Vingegaard met z'n afgetrainde sprinkhanen lichaam en 15 seconden na de finish weer telefonisch incheckt bij z'n vrouw, daar blijf je voor thuis.twiFight schreef op zondag 17 mei 2026 @ 11:59:
Ik mis de sarcasme tags want wie kijkt er nu naar wielrenners ?Ypuh schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:18:
[...]
De Giro begint zo, dus kan me goed voorstellen dat mensen straks naar een echte sport willen kijken. Vingegaard met z'n afgetrainde sprinkhanen lichaam en 15 seconden na de finish weer telefonisch incheckt bij z'n vrouw, daar blijf je voor thuis.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
IkBvanham schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:19:
[...]
Ik mis de sarcasme tags want wie kijkt er nu naar wielrenners ?
Natuurlijk, maar daarvoor hoef je niet meer aan de buis gekluisterd te zitten.Highfive95 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:07:
[...]
Het is pas klaar als de finish vlag gezwaaid wordt. Ik vergeet Le Mans 2016 nooit meer. Easy peasy win voor Nakajima, maar kaput in laatste ronde
Ter info, ben 15ish jaar geleden voor het eerst naar deze race gegaan en het is ruimschoots mijn favoriet.
ICE ICE Baby
Wat zei die dan? Ben dan wel benieuwd wat het fake news istoolkist schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:20:
Allard, verlaag je nou niet naar dit soort speculaties... Je weet dat die een eigen leven gaan leiden...
Die suggereert dat de touch met Engel vannacht wellicht de oorzaak is.Hompu schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:23:
[...]
Wat zei die dan? Ben dan wel benieuwd wat het fake news is
BMW diesels schijnen helemaal van de spontanious combustion te zijn
Ben wel beetje jaloers.Robertdj schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:23:
[...]
Ter info, ben 15ish jaar geleden voor het eerst naar deze race gegaan en het is ruimschoots mijn favoriet.
Le Mans staat nog steeds op mijn wishlist, maar telkens weer smoesjes en excuses om niet te gaan. Wordt toch wel een keer tijd.
Ik was ook één van die personen die de stream verliet, ik moest even muziek aan voor het snelle hardlopen
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
12:06:49 # 84, code 60 - reffered to the stewards
Goed voor de M3 dit.
Wie heeft de regendans gedaan?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/inidmwLJX9vZ951OUhNovXoy.gif?f=user_large)
Herkenbaar. Het ding wat ik persoonlijk ook wel heb is dat ik kamperen echt verschrikkelijk vindHighfive95 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:27:
[...]
Ben wel beetje jaloers.
Le Mans staat nog steeds op mijn wishlist, maar telkens weer smoesjes en excuses om niet te gaan. Wordt toch wel een keer tijd.
fookin mad fer it
Timo Glock, hoeft ie er zelf niemand uit te tikkenG_Dragon schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:31:
Hoppa daar is regen!
Wie heeft de regendans gedaan?spoiler:
Kan toch ook niet meer? Zijn licentie is ingetrokken begreep ik.PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:33:
Timo Glock, hoeft ie er zelf niemand uit te tikken
Lekker nuttig ook weer die "echte fan" discussie.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dichtbij geen andere opties daar ? Voor de overnachting/douche bedoel ik danDikkeBMW schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:32:
[...]
Herkenbaar. Het ding wat ik persoonlijk ook wel heb is dat ik kamperen echt verschrikkelijk vindZo langs de Norschleife lopen, avondje zuipen en feesten, da's hartstikke mooi. Maar dagen in een tentje, zonder douche etc. Brrr
[ Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 17-05-2026 12:35 ]
Mag ie niet meer regendansen dan?TheBrut3 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:34:
[...]
Kan toch ook niet meer? Zijn licentie is ingetrokken begreep ik.
Ik doelde op het mensen eruit tikken.PalingDrone schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:35:
Mag ie niet meer regendansen dan?
:strip_exif()/f/image/wRBzrfDR7k5Ep7tQa3NOBfUG.jpg?f=fotoalbum_large)