@
-Tim- leuke update, ik had het al eerder geschreven: McGill antennes stellen niet teleur ;-)
Mijn setup is ook live, heb een T-Echo als Companion en ben echt verbaasd over hoe goed het werkt. Door het eInkt scherm heerlijk lange batterij duur van ik gok 3 dagen, sinds gisteren pas echt in duurtest met timestamps.
Mijn 18650 batterijen houders moeten nog binnenkomen en dan hang ik aan mijn repeater een battery backup. Ben zelf wel blij met de RS232 verbinding naar letsmesh.net waardoor je grafieken kan uitlezen. Als de stroom ooit uitvalt dan zal hij daarna nog als standalone repeater draaien. Ik heb twee 868Mhz antennes in een mastje, misschien maak ik wel een tweede solar repeater tzt. Voor nu ga ik uit van de overheids regel 72 uur moet je kunnen overbruggen zonder stroom

en zo lang blijft mijn repeater in de lucht.
Iemand al ondergesneeuwd solar repeaters uit zien vallen deze dagen?
Je kan hier de observers bekijkenMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat er verder nog binnen gaat komen is:
- Heltec v4 repeater
- Sysmocom 868MHz cavity als combinatie voor de Heltec v4
- Heltec v4 Companion op accu voor familie
- RAK4631 unit omdat ik denk dat die het qua RF net wat beter doen en een beter PCB ontwerp/layout hebben, netjes een metalshield etc.
- WishMesh creditcard companion for de fun
Wat er terug gaat naar Amzon is de T-Deck Plus, dat is gewoonweg niet mijn device. Ik ben meer van de App generatie.