Puck en machine zijn vergelijkbaar wanneer die vlak bij elkaar liggen ja..PeterPoit schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:35:
[...]
Heb je met de puck dan ook een slechte verbinding? Die gaat bij mij gewoon goed. Enkel de verbinding direct met de machine is matig.
Gisteren eindelijk de mail voor de Controller gehad en besteld. Collega van mij gaat volgende week ook zijn vervangende Steam Controller krijgen, lijkt er dus op dat er een nieuwe batch is na een paar weken te hebben moeten wachten toen anderen de controller konden bestellen en kregen.
Ik heb al m’n audio en dergelijke apparaten in een kast in de gang staan, dus aardig wat interferentie zou je denken.M3llow schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 18:50:
[...]
Vreemd dat jij relatief zo veel betere verbinding hebt dan ik. Ik heb als het goed is ook geen storende apparaten in de buurt. Of zou een sonos soundbar kunnen storen?
Zoals ik ook al eens heb benoemd dat ik dit probleem had bij m’n PS5, kwam dat omdat ik een externe disk dat veroorzaakte, vandaar ook mijn eerdere tip om dat zoveel mogelijk te scheiden.
Ik maak juist gebruik van de puck zodat ik die makkelijk bovenin de kast neerleggen, ver bij de apparatuur vandaan, makkelijk voor het opladen en ook nog eens hoger zodat het bereik beter wordt.
Om terug te komen of de sonos stoort, mogelijk wel, daar zit zelfs een WiFi AP ingebakken zodat hij z’n eigen netwerk kan opbouwen, verschrikkelijk …
Dus die kan zeker het signaal wegdrukken en/of verslechteren.
Let op:
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Machine en de Steam Controller:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Frame: [Steam Frame VR] Bespreek topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
LET OP: Dit topic is alleen bedoeld voor de Steam Machine en de Steam Controller:
Alles met betrekking tot de Steam Deck: [Steam Deck] Ervaringen & discussie
Alles met betrekking tot de Steam Frame: [Steam Frame VR] Bespreek topic
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Discussie over wat voor prijzen ze op marktplaats staan is hier niet te plaats voor, want het word er niet goedkoper op en bied geen bijdrage aan het topic.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.