Hame Marstek Venus A & D - plug and play solar batterij

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHF
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:12

HHF

antoinevromen schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:38:
[...]

Nu de prijzen verhogen en met black-friday hebben ze opeens aanbiedingen (zoals de prijzen voorheen waren ;-)
Black Friday sale of Winter sale etc. Ik denk dat Marstek eerst voorraden moet opbouwen (de eerst shipments die geleverd worden zullen ondertussen wel weer uitverkocht zijn en dan is de volgende shipment ergens in december.
Ik wacht wel tot ergens volgend jaar, zolang ik nog kan salderen heb ik geen haast. Blijft wel leuk om de prijsontwikkelingen te blijven volgen.

15 kWp panelen, Solax omvormer, gasloos, warmtepomp Bosch Nefit, 1EV EQA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 10:07
Al nieuws over shipments en een MSRP van de Venus D? Wordt gepositioneerd als de grote broer vd Venus A, dus ben heel benieuwd hoeveel het prijsverschil zal zijn zodra deze beter beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHF
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:12

HHF

Rvanlaak schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:07:
Al nieuws over shipments en een MSRP van de Venus D? Wordt gepositioneerd als de grote broer vd Venus A, dus ben heel benieuwd hoeveel het prijsverschil zal zijn zodra deze beter beschikbaar wordt.
Ik zie hem hier voor
https://pluginenergy.de/p...em?variant=54311854080268
699 euro staan. Deze aanbieder zit met de Venus A op 499 wat gelijk is aan de MSRP. Mogelijk is dan de MSRP (ex btw) voor de Venus D 699 euro. Maar let wel dat is zonder batterij. Met batterij (2.56 kWh) staat hij voor 1398 Euro. Wel een heel fors prijsverschil met de A, als deze prijzen kloppen.

15 kWp panelen, Solax omvormer, gasloos, warmtepomp Bosch Nefit, 1EV EQA

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste