Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:31:
[...]

wil wel een keer een potje spelen om te kijken wat er anders is.
Maar misschien is het ook een conditie dingetje.
Ik vind spelers vooral verdedigend echt slechter worden als hun conditie lager wordt.
En vooral spelers die van zichzelf al een lage acceleration hebben.
Ik heb besloten deze WL ff af te rafelen, want met inmiddels 0-7 wordt het toch niks meer.

En dan de offline onderdelen maar eens verkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:09
Hier ook wel wat haat liefde in rivals.. geduld is echt weer het sleutelwoord geworden

Geduld met instappen met je cv en echt op t juiste moment tackelen

Geduld met rondpassen voordat er eindelijk een gaatjes komt in de ptb speelwijze. Soms zie je letterlijk 10 man achteruitlopen. Net nog een kerel, liep met doue op de backpositie.

Ik geef het iig nog een kans maar de lol is er snel vanaf op deze manier, heb geeneens zin om wl te spelen.

Maar vooral omdat ik aanvallend wil spelen wat met de laatste updates volledig de nek is omgedraaid

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 18-10-2025 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:37:
Hier ook wel wat haat liefde in rivals.. geduld is echt weer het sleutelwoord geworden

Geduld met rondpassen voordat er eindelijk een gaatjes komt in de ptb speelwijze. Soms zie je letterlijk 10 man achteruitlopen. Net nog een kerel, liep met doue op de backpositie.

Ik geef het iig nog een kans maar de lol is er snel vanaf op deze manier, heb geeneens zin om wl te spelen.

Maar vooral omdat ik aanvallend wil spelen wat met de laatste updates volledig de nek is omgedraaid
Amen. 🙏🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:37:

Amen 🙏🏻

Zo herkenbaar. Ik wil ook lekker aanvallen en ben gek op steekpassjes. Maar zoals het nu speelt, verlies ik er ook alle plezier in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:08
Irritatiepuntjes die ik wel heb.
Buitenspel mag van mij gelijk worden afgefloten, soms gaat zo`n aanval best lang door. IRL dan is het logisch met de VAR. Maar hier is het gelijk bekend of het buitenspel is, dit vind ik best wel irritant.
Je tactics onder de richtingtoetsen zijn vaak anders, inmiddels heb ik regelmatig een goal tegengekregen als ik weer aan het zoeken was welke tactic ik aan wil klikken.
Eigenlijk gebruik ik altijd druk zetten, maar soms staat die er niet eens tussen.

Weet trouwens iemand wat precies de functie is van + of ++ bij de player roles?

Ik zoek wel braaf die spelers erbij, maar heb eigenlijk geen idee wat er gebeurt als ze die role niet onder de knie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:15
cubert20 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:56:
Irritatiepuntjes die ik wel heb.
Buitenspel mag van mij gelijk worden afgefloten, soms gaat zo`n aanval best lang door. IRL dan is het logisch met de VAR. Maar hier is het gelijk bekend of het buitenspel is, dit vind ik best wel irritant.
Je tactics onder de richtingtoetsen zijn vaak anders, inmiddels heb ik regelmatig een goal tegengekregen als ik weer aan het zoeken was welke tactic ik aan wil klikken.
Eigenlijk gebruik ik altijd druk zetten, maar soms staat die er niet eens tussen.

Weet trouwens iemand wat precies de functie is van + of ++ bij de player roles?

Ik zoek wel braaf die spelers erbij, maar heb eigenlijk geen idee wat er gebeurt als ze die role niet onder de knie hebben.
++ Is als ze die bepaalde rol / speelstijl goed kunnen en beter tot hun recht komen
Of het nu echt heel veel uitmaakt geen idee haha

Voor mij is vooral dat je erg moet focussen met aftrap tegen je krijgt er zo makkelijk tegen uit de aftrap
En dat mensen massaal terug zakken en counteren
Lastig te bespelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben er klaar mee. Speel je een wl pot 2-0 voor, door de meest onmogelijke dingen weer 2-2. Verlening 118 minuut, disconnect me tegenstander. Gelijk spel, echt duw die kut game in je reet ea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:23
Traeces schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:26:
Ben er klaar mee. Speel je een wl pot 2-0 voor, door de meest onmogelijke dingen weer 2-2. Verlening 118 minuut, disconnect me tegenstander. Gelijk spel, echt duw die kut game in je reet ea.
Is het niet zo dat je automatisch een win krijgt als je tegenstander disconnect? Het zou eigenlijk wel moeten. Ze zouden echt een regel moeten maken dat als je tegenstander ongeacht of hij voorstaat of niet toch de wedstrijd verlaat, dat je automatisch een winst krijgt. Het verbaast mij dat zij dit nog steeds niet toepassen in het spel. Amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:46:
[...]

Is het niet zo dat je automatisch een win krijgt als je tegenstander disconnect? Het zou eigenlijk wel moeten. Ze zouden echt een regel moeten maken dat als je tegenstander ongeacht of hij voorstaat of niet toch de wedstrijd verlaat, dat je automatisch een winst krijgt. Het verbaast mij dat zij dit nog steeds niet toepassen in het spel. Amateurs.
Dat zou ook moeten. Maar krijg gewoon mooi een gelijk spel,

Ben er ook mee gestopt, anders had er een controller door de lucht gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-10 23:25
Traeces schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 23:05:
[...]

Dat zou ook moeten. Maar krijg gewoon mooi een gelijk spel,

Ben er ook mee gestopt, anders had er een controller door de lucht gevlogen.
Morgen weer met volle moed verder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik heb niet zoveel high rated spelers dus voor 70k spelers gekocht om de hero sbc te doen
Al jaber 😂
Gegokt en verloren helaas
Wl 8 wins ,weinig bijzondere spelers helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 00:53:
Ik heb niet zoveel high rated spelers dus voor 70k spelers gekocht om de hero sbc te doen
Al jaber 😂
Gegokt en verloren helaas
Wl 8 wins ,weinig bijzondere spelers helaas
Ik laat deze gewoon lopen aangezien we nu elke week een Hero pick sbc krijgen.

Moet nog wel even denken of ik Papin op de valreep ga pakken (ook voor chem) of de simpelweg niets doe en bijvoorbeeld een Gyokeres/Haaland als diepe spits er bij haal.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 10:51:
[...]

Ik laat deze gewoon lopen aangezien we nu elke week een Hero pick sbc krijgen.

Moet nog wel even denken of ik Papin op de valreep ga pakken (ook voor chem) of de simpelweg niets doe en bijvoorbeeld een Gyokeres/Haaland als diepe spits er bij haal.
Ik twijfelde ook hoor
Maar speelde vaak tegen doumbia etc
Dus gokje wagen op een mooie hero
Nu weer genezen en zonde van die 70k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ik spaar nu al fodders voor de volgende icon sbc. Het zal niet lang meer duren denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34
Kak, wilde op n.a.v. eerder advies hier mijn chemistry verhogen. Had toevallig non tradeable rashford gepacked, dus daar wilde ik de evo opgooien. Om alle chem recht te trekken wil ik een bid zetten op de keeper, maar, het was vroeg en ik doe “buyout”. 20k, zo onderhand mijn hele budget, weg 😂😂

Maar ach, het zijn gelukkig geen schrikbarende bedragen.

Nu wil ik er het volgende van maken, is dat acceptabel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9LmuNYxDV62lL5R9TMKMkMZZ1M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L4gZpRD7pGBOD9MBM06MO7B7.png?f=fotoalbum_large

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UD-oFTqnln49KeQpSDLwvVTNu9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HzNoj5K2Y2YUwXZdLbAUGrX0.jpg?f=fotoalbum_large
Zou kounde eenzaam zijn in dit team 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:23:
[Afbeelding]
Zou kounde eenzaam zijn in dit team 😂
Kounde met zijn harem 🤣

Hier nu 3x WL gespeeld: 4-11, 6-9 en nu 5-10. Er zit nog weinig verbetering in. Het is wel redelijk constant van mijn kant, namelijk constant matig.

Als WL geen zin meer heeft, blijft er weinig leuks over. Ben dus nu al zo'n beetje uitgekeken op Women FC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:34:
[...]

Kounde met zijn harem 🤣

Hier nu 3x WL gespeeld: 4-11, 6-9 en nu 5-10. Er zit nog weinig verbetering in. Het is wel redelijk constant van mijn kant, namelijk constant matig.

Als WL geen zin meer heeft, blijft er weinig leuks over. Ben dus nu al zo'n beetje uitgekeken op Women FC.
Kounde heeft gewoon een kleedkamer voor zichzelf.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:34
Lashrom schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:46:
[...]

2de helft, rode kaart of penalty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 15:34:
[...]

Kounde met zijn harem 🤣

Hoeveel wins nu dan ?

Ivm buitenspelers dat ze statische zijn
Als mijn man middenvelders aan de bal zijn gebruik ik standaard L1 dat ze in beweging komen
Mss heb je er wat aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:56
Wat ik ook echt domme shit vind is dat als je een overtreding mee krijgt maar er is voordeel, dat wanneer je dan iemand aanspeelt die buitenspel staat je een vrije trap tegen krijgt.... hoe dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-10 23:25
Iemand een idee wanneer die Busquets SBC komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 17:32
Ligt het aan mij, of kun je de statistieken van spelers niet meer eenvoudig bekijken in Futbin, wanneer je ze opzoekt via de iOS-app? Het overzicht lijkt gewoon verdwenen te zijn - ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:21:
[...]

Hoeveel wins nu dan ?

Ivm buitenspelers dat ze statische zijn
Als mijn man middenvelders aan de bal zijn gebruik ik standaard L1 dat ze in beweging komen
Mss heb je er wat aan
Wel 5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik 7 _O- kon me ook echt niet motiveren vandaag om het normaal af te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Ben op 6 uitgekomen.
Wilde iets te graag, toen ik weer rustiger en dus passieve was gingen de potjes weer makkelijker.

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe mensen spelers kiezen bij rush?
Ik vind het best een leuk concept, maar ik speel het wel voor de rewards. Maar dan kiest iemand een rando bronze speler die helemaal niks toevoegt aan de punten.
Als ik het op tijd doorheb dan quit ik fc26 gewoon, geen zin om potjes voor de kat zijn kut te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27
Ik vind Rush wel leuk, maar 9 van de 10 keer speel ik dus met mensen die totaal niet overspelen en steeds de bal verliezen. Of er is er 1 die in een hoekje staat. Ik zit dus ook 9 van de 10 keer bij de verliezende ploeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantjezoepenman schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:11:
Ik vind Rush wel leuk, maar 9 van de 10 keer speel ik dus met mensen die totaal niet overspelen en steeds de bal verliezen. Of er is er 1 die in een hoekje staat. Ik zit dus ook 9 van de 10 keer bij de verliezende ploeg
Iedereen is Messi of iedereen is afk, maar soms zitten er best leuke potjes tussen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuV81tqYn3XstLMk5AnFueiEnA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/83UEEhRpkY4sqx7X4fOwnQpd.jpg?f=fotoalbum_largeNa weer een lekkere WL eindelijk wat rewards voor het spelen! Eindstand was 12-3 helaas laatste 2 potten verpestte ik het zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27
Bossie schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:58:
Iedereen is Messi of iedereen is afk, maar soms zitten er best leuke potjes tussen :)
Er zitten soms idd wel geinig potjes tussen en de meest idiote goals ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:01:
[Afbeelding]Na weer een lekkere WL eindelijk wat rewards voor het spelen! Eindstand was 12-3 helaas laatste 2 potten verpestte ik het zelf.
Voor mij een utopie dat ik ooit zoveel wins zou halen in de WL.

Waar ligt jouw kracht dat je zoveel wint, daar ben ik echt nieuwsgierig naar. Zijn het je taktieken, ben je goed in dribbelen, speel je met echt goede hoge rated kaarten, speel je met veel behendige vrouwen? Ben daar oprecht nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:59
Iemand al hagi geprobeerd? Zit te denken om hem te kopen maar, wil guler blijven gebruiken die doet het bijzonder goed als CAM. Hagi op CM of CAM en dan guler naar CM goed idee? Ik speel in game 41212 small.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gzm6tKWeQYo_NKiWnP6BYFvIRJU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o6YF3aGOHl48rjp6uBOwcNjY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Moody2204 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:28:
[...]

Voor mij een utopie dat ik ooit zoveel wins zou halen in de WL.

Waar ligt jouw kracht dat je zoveel wint, daar ben ik echt nieuwsgierig naar. Zijn het je taktieken, ben je goed in dribbelen, speel je met echt goede hoge rated kaarten, speel je met veel behendige vrouwen? Ben daar oprecht nieuwsgierig naar.
Tactiek niet spannend 4231 wide. Tactiek is goed maar uiteindelijk basis fundamentels is belangrijker. Ik zie vaak mensen overnemen van YT etc maar daar los je het niet mee op. Ik heb altijd een gameplan voordat ik spel in ga. Ik speel zelf persoonlijk redelijk snel. Kortom binnen 3/4 passes wil ik bij mijn winger zijn. Lastig om het zo even uit te leggen. Mijn team is niet erg spannend ik zal later even editen hierin.

Ik heb je niet zien spelen maar het is beginnen met 1 ding wat je moet verbeteren in de game bijvoorbeeld niet sprinten of altijd wegdraaien van de tegenstander dat kost soms wat games maar op de lange termijn pak je dat weer terug. En als je gefrustreerd bent stoppen want dan trek je je verdediging uit elkaar althans dat zie je vaak bij mensen. Daarom speel ik altijd gefocust want dan merk je dat het verdedigen goed gaat.

EDIT TEAM: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQEKat8CfVeBciVIpa4tSastJiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sKzWZTle9cP2ACUprZUIIqqP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door llovesoccerx7 op 20-10-2025 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
llovesoccerx7 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 01:14:
[...]
Tactiek niet spannend 4231 wide. Tactiek is goed maar uiteindelijk basis fundamentels is belangrijker. Ik zie vaak mensen overnemen van YT etc maar daar los je het niet mee op. Ik heb altijd een gameplan voordat ik spel in ga. Ik speel zelf persoonlijk redelijk snel. Kortom binnen 3/4 passes wil ik bij mijn winger zijn. Lastig om het zo even uit te leggen. Mijn team is niet erg spannend ik zal later even editen hierin.

Ik heb je niet zien spelen maar het is beginnen met 1 ding wat je moet verbeteren in de game bijvoorbeeld niet sprinten of altijd wegdraaien van de tegenstander dat kost soms wat games maar op de lange termijn pak je dat weer terug. En als je gefrustreerd bent stoppen want dan trek je je verdediging uit elkaar althans dat zie je vaak bij mensen. Daarom speel ik altijd gefocust want dan merk je dat het verdedigen goed gaat.

EDIT TEAM: [Afbeelding]
Upamecano vind ik echt een vreselijk irritante verdediger. Hijgt echt aan je spelers nek. Helaas heb ik een andere evo gezet op Rashford waardoor hij nu 81 rated is en ik hem niet kan evo'en. Ik wacht wel op de volgende, ook omdat ik een paar andere extra evo's met playstyles op hem heb gegooid.

Helaas ook maar 13 winst behaald met Silver toernooi. Lijkt echt erger te zijn dan champs. Maar goed, ook niks bijzonders uit de belangrijkste promo/hero pakket helaas. Een paar foddertjes rijker. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 17:32
Na bijna een maand dat dit spel uit is inmiddels dit team weten te formeren. Speelt lekker weg.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/PqyWZpVy/IMG-0126.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Lashrom schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 02:45:
[...]

Upamecano vind ik echt een vreselijk irritante verdediger. Hijgt echt aan je spelers nek. Helaas heb ik een andere evo gezet op Rashford waardoor hij nu 81 rated is en ik hem niet kan evo'en. Ik wacht wel op de volgende, ook omdat ik een paar andere extra evo's met playstyles op hem heb gegooid.

Helaas ook maar 13 winst behaald met Silver toernooi. Lijkt echt erger te zijn dan champs. Maar goed, ook niks bijzonders uit de belangrijkste promo/hero pakket helaas. Een paar foddertjes rijker. :X
Upa is inderdaad niet de beste maar doet ze ding vind hem niet zo erg maar heb hem nodig voor de link🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 10:44
Vindt dat je dit jaar maar weinig soeps krijgt kwa aantal pakketten. Had 7 wins in de WL maar dan krijg je dus maar 3 pakketjes met een paar spelers, lastig om fodder een beetje op te bouwen zo. Ook de player picks krijg je niet meer. Rivals krijg je ook vrijwel niks meer tov vorige FC.

Gisteren ook het seizoen afgerond, normaal krijg je toch wel goeie rewards na level 30 maar nu zit er heel veel zooi bij voor evolution cosmetisch of een playtstyle+ maar meeste cosmetisch. En als je een pakket krijgt dan is het 2 spelers van 82+ ofzo. Level 40 krijg je maar 3 x 84+ pakket en voor premium 2 x 85+, waar slaat dat op zo weinig voor het afronden van het seizoen.

Hopen dat ze dit nog wel gaan verbeteren met seizoen 2 anders vrees ik dat dit een korte FC gaat worden voor mij, de fun gaat er dan snel vanaf als je bijna niks krijgt. Heb ook in heel seizoen 1 met alle squad battle, rivals en WL rewards nog geen enkele promo kaart gepacked wat vorig jaar toch wel anders was toen pakte ik elke promo toch wel een aantal van die kaarten.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
dennis112 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:44:
Vindt dat je dit jaar maar weinig soeps krijgt kwa aantal pakketten. Had 7 wins in de WL maar dan krijg je dus maar 3 pakketjes met een paar spelers, lastig om fodder een beetje op te bouwen zo. Ook de player picks krijg je niet meer. Rivals krijg je ook vrijwel niks meer tov vorige FC.

Gisteren ook het seizoen afgerond, normaal krijg je toch wel goeie rewards na level 30 maar nu zit er heel veel zooi bij voor evolution cosmetisch of een playtstyle+ maar meeste cosmetisch. En als je een pakket krijgt dan is het 2 spelers van 82+ ofzo. Level 40 krijg je maar 3 x 84+ pakket en voor premium 2 x 85+, waar slaat dat op zo weinig voor het afronden van het seizoen.

Hopen dat ze dit nog wel gaan verbeteren met seizoen 2 anders vrees ik dat dit een korte FC gaat worden voor mij, de fun gaat er dan snel vanaf als je bijna niks krijgt. Heb ook in heel seizoen 1 met alle squad battle, rivals en WL rewards nog geen enkele promo kaart gepacked wat vorig jaar toch wel anders was toen pakte ik elke promo toch wel een aantal van die kaarten.
Ze hebben de power curve bewust naar beneden gedaan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:59
Hoe doet bellingham het als cm met box to box? Heb nu camavinga die doet het opzich goed en heeft ook box to box role en belingham niet. Hoe belangrijk zijn deze roles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 01:14:
[...]

EDIT TEAM: [Afbeelding]
Dank voor je reactie. Een Pina helpt in deze editie ook wel op 1 of andere manier. Ik blijf het verrassend vinden dat die kaart zo goed is in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:47
Moody2204 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:14:
[...]

Dank voor je reactie. Een Pina helpt in deze editie ook wel op 1 of andere manier. Ik blijft het verrassend vinden dat die kaart zo goed is in het spel.
Daar is 1 simpele verklaring voor: Low Driven Playstyle+

Ik heb haar recentelijk untradable gepacked en even uitgeprobeerd. Echt idioot als je ziet van hoe ver die low drivens erin gaan en de keeper compleet kansloos is. Het verbaast me dat EA dit nog steeds niet generfed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:51
mar101 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:25:
[...]

Ik heb haar recentelijk untradable gepacked en even uitgeprobeerd. Echt idioot als je ziet van hoe ver die low drivens erin gaan en de keeper compleet kansloos is. Het verbaast me dat EA dit nog steeds niet generfed heeft.
Werkt dit dan hetzelfde bij Benzema? Die is in ieder geval een stuk goedkoper dan zij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
mar101 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:25:
[...]

Het is misschien niet altijd leuk maar meta speelt ook wel een role. Mijn voorhoeden moet gewoon finesse of low driven hebben. Mijn cam incisive pass en middenvelders tiki taks het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:09

ettie1990

PSN:ettiesick

Hoe kom ik aan een world tour zilveren superster en ik kwam net in zo’n World tour zilveren competitie tegen 2 man te spelen, geen mogelijkheid om dit uit te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
ettie1990 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:38:
Hoe kom ik aan een world tour zilveren superster en ik kwam net in zo’n World tour zilveren competitie tegen 2 man te spelen, geen mogelijkheid om dit uit te zetten?
Moet je even in de objectives zoeken.
Charlton, Garincha en yashin zijn wel te doen.
Je kan uitzetten dat je tegen meerdere spelers speelt, maar waar ook alweer precies weet ik even niet.

Penalties is knap lastig met zilveren spelers heb ik net gemerkt.
3 hoog over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Raphinha en hakami van de zilveren tournament 9 games nog te gaan zal vast niet veel bijzonders meer krijgen🥲

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cubert20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6ARCLTv2g1wc-dsbPhk3OMIAKg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/P1zcL0UdsdDZWJc13crEC4uE.png?f=user_large

Moest net zo een corner nemen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
De pack met 2x 85+ spelers gekozen i.p.v. Rogers bij het behalen van level 40 seizoensdoelstelling. Kwam eerst Caicedo aanlopen, animatie geskipt en tot mijn verbazing kwam daar Aitana Bonmati uit. Sweettt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:50
Pff, gisteren een vijftal wedstrijdjes in Rivals gedaan (div 7) om de wekelijkse doelstelling af te maken. Wat een vervelend spel is dit geworden zeg. Je moet continu alert zijn of niet een van je verdedigers een verkeerde kant op wandelt. Een verkeerde stap en je haalt de tegenstander niet meer bij. Aan de andere kant kan je de meest absurde arcade-achtige passes maken. Tegenstander speelt met 6-8 man achter de bal en geeft een 50 meter harde pinged pass als ze de bal veroveren, die perfect gecontroleerd wordt. Het is zo meer ping pong en kijken wie het minste fouten maakt in waar de bal hene gepasst wordt door het spel, of in het schakelen tussen zijn verdedigers.

Aan de andere kant heb ik ook geleerd dat keepers het reactievermogen van superman hebben, behalve op een low driven shot, of op finesses van langere afstand. En dat de ball roll de meest effectieve skill move is: je staat meteen weer perfect en niemand kan de bal van je afpakken als je die doet.

Drie gelijke spelen, een verloren, een gewonnen. Allemaal wedstrijden met 8+ goals. Ik ga wel wachten op een gameplay patch, in de hoop dat het wat leuker wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
heron schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:49:
Pff, gisteren een vijftal wedstrijdjes in Rivals gedaan (div 7) om de wekelijkse doelstelling af te maken. Wat een vervelend spel is dit geworden zeg. Je moet continu alert zijn of niet een van je verdedigers een verkeerde kant op wandelt. Een verkeerde stap en je haalt de tegenstander niet meer bij. Aan de andere kant kan je de meest absurde arcade-achtige passes maken. Tegenstander speelt met 6-8 man achter de bal en geeft een 50 meter harde pinged pass als ze de bal veroveren, die perfect gecontroleerd wordt. Het is zo meer ping pong en kijken wie het minste fouten maakt in waar de bal hene gepasst wordt door het spel, of in het schakelen tussen zijn verdedigers.

Aan de andere kant heb ik ook geleerd dat keepers het reactievermogen van superman hebben, behalve op een low driven shot, of op finesses van langere afstand. En dat de ball roll de meest effectieve skill move is: je staat meteen weer perfect en niemand kan de bal van je afpakken als je die doet.

Drie gelijke spelen, een verloren, een gewonnen. Allemaal wedstrijden met 8+ goals. Ik ga wel wachten op een gameplay patch, in de hoop dat het wat leuker wordt.
Volkomen mee eens. Ik vind het vooral grappig hoe zij de low driven shot een playstyle hebben gegeven. Totaal onnodig geweest. De low driven shot was eigenlijk zonder de playstyle al heel effectief. Nu kan je makkelijk van alle kanten en van redelijke afstand een lage schot scoren. Geen enkel keeper die het kan tegenhouden.

Wel heb ik geleerd om iets beter te verdedigen door enkel alleen mijn CDM's te besturen (vaak met R analog i.p.v. L1 omdat het spel weigert om naar ze te wisselen) en de passing linies dicht te houden. Geduldig zijn en de tegenstander zelf de fout laten maken met een verkeerde pass of constante gedraai naar de verkeerde richting. De AI van de centrale verdedigers dekken dan vaak al automatisch de tegenstanders. Ik merk hierdoor dat bal veroveren wat makkelijker gaat. Gisternacht in ieder geval weer terug gegaan naar divisie 3, alle punten gehaald en daar houd ik het bij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:50
Lashrom schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:24:
[...]

Volkomen mee eens. Ik vind het vooral grappig hoe zij de low driven shot een playstyle hebben gegeven. Totaal onnodig geweest. De low driven shot was eigenlijk zonder de playstyle al heel effectief. Nu kan je makkelijk van alle kanten en van redelijke afstand een lage schot scoren. Geen enkel keeper die het kan tegenhouden.

Wel heb ik geleerd om iets beter te verdedigen door enkel alleen mijn CDM's te besturen (vaak met R analog i.p.v. L1 omdat het spel weigert om naar ze te wisselen) en de passing linies dicht te houden. Geduldig zijn en de tegenstander zelf de fout laten maken met een verkeerde pass of constante gedraai naar de verkeerde richting. De AI van de centrale verdedigers dekken dan vaak al automatisch de tegenstanders. Ik merk hierdoor dat bal veroveren wat makkelijker gaat. Gisternacht in ieder geval weer terug gegaan naar divisie 3, alle punten gehaald en daar houd ik het bij. :9
Ik heb alleen met de 4411 en 442 gespeeld. Vooral omdat Boras de 4411 zo goed vindt spelen, en ik de vorige jaren merkte dat ik me het beste kon vinden in zijn voorkeuren voor spelers en taktieken. Misschien toch maar eens een tactiek met een of twee DMs proberen. Speelde gisteren tegen iemand met een 443/2 en die zat verdedigend erg goed in elkaar - leek wel of de CMs ook meer terug kwamen dan de mijne. Maar misschien had hij zijn depth op een heel laag getal ofzo - jammer dat je na een wedstrijd niet de tactic code van je tegenstander kan zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:28:
[...]

Ik heb alleen met de 4411 en 442 gespeeld. Vooral omdat Boras de 4411 zo goed vindt spelen, en ik de vorige jaren merkte dat ik me het beste kon vinden in zijn voorkeuren voor spelers en taktieken. Misschien toch maar eens een tactiek met een of twee DMs proberen. Speelde gisteren tegen iemand met een 443/2 en die zat verdedigend erg goed in elkaar - leek wel of de CMs ook meer terug kwamen dan de mijne. Maar misschien had hij zijn depth op een heel laag getal ofzo - jammer dat je na een wedstrijd niet de tactic code van je tegenstander kan zien.
Idd, bij een online match wil ik simpelweg een intro scherm met de opstelling tegenstander en zijn code.
Beetje zoals het tegenstander keuze menu voor squadbattles (formatie met een paar comments eronder).

Dat is toch veel behulpzamer dan alle toeters en bellen die je nu krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
15 extra attempts in het zilveren toernooi jongens! Ik heb het inmiddels al gehaald maar nu kunnen mensen meer kans maken. 13-2 gehaald raphinha en hakimi alleen met wat fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:12:
15 extra attempts in het zilveren toernooi jongens! Ik heb het inmiddels al gehaald maar nu kunnen mensen meer kans maken. 13-2 gehaald raphinha en hakimi alleen met wat fodder.
Gul van ze. Ik had nog twee wins nodig. Alleen niks bijzonders uit de laatste twee pakketjes. Het was wel een toffe toernooi. Leuk om op deze manier ook pakkettjes te verdienen. De live mode is echt een positieve toevoeging. Het is opzich bijna hetzelfde als vriendschappelijke toernooien van EAFC 25, maar hierin zijn ze net wat actiever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:47
rikislief schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 16:38:
[...]

Werkt dit dan hetzelfde bij Benzema? Die is in ieder geval een stuk goedkoper dan zij is.
In feite wel, het verschil met Pina is wel dat zij een stuk wendbaarder is dus makkelijker van haar tegenstander wegdraait om de low driven erin te schieten.

Maar als je eenmaal een gaatje hebt, gaan de low drivens er net zo makkelijk in. Ik denk dat zelfs een speler als Pattrick Kluivert daardoor deze EA FC best bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aMQCGJb19dbDeE_vDilzqRsNjI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ULtuzJ7SsBS1ZyQVW6zyhvZ4.png?f=fotoalbum_largeWelke versie kiezen jullie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:56
cdm. of niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:53

Mauz1978

Console War Veteran

Beiden fodder voor mij.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt, Pogba is altijd zoals Mendy.
Je kan de stats negeren, je krijgt een playmaker variant van Viera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Bossie schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Man heeft waarschijnlijk Vieira en Gullit op het middenveld🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:53

Mauz1978

Console War Veteran

Bossie schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Ik heb pedri en frenkie op cdm en die wil ik beiden niet kwijt :)

Something under the bed is drooling

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste