Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:35

EA Sports FC 25

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZEey6cv03yQuZ4p8gQiUF-PoP0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iByvhFJJ6ppN3USnCRgRIqge.jpg?f=user_large

Releasedatum: vrijdag 27 september (20 september voor de Ultimate Edities en EA Play leden (10 uur))
Platforms: Xbox X|S en One, PS4 en PS5, PC en Nintendo Switch
Actuele prijzen: https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=EA+FC25
Spelersdatabase: https://www.ea.com/nl/games/ea-sports-fc/ratings

Kenmerken
5v5 Rush
Werk samen in 5v5 Rush, een nieuwe manier om met vrienden snelle wedstrijden met kleine teams te spelen in Football Ultimate Team™, Clubs en Aftrap.
FC IQ
Een herziening van de tactische basisbeginselen in de game zorgt voor meer strategische controle en meer realistische collectieve bewegingen op teamniveau. FC IQ maakt ook gebruik van een nieuw AI-model, aangestuurd door gegevens uit de echte wereld, om spelerstactieken te beïnvloeden door middel van totaal nieuwe spelersrollen.
Football Ultimate Team
Selecteer je favoriete speleritem en vorm een team met vrienden in 5v5 Rush-wedstrijden. Verander met één klik op de knop je speelstijl door Managersitems te gebruiken en vind de perfecte synergieën tussen je speleritems op basis van specifieke spelersrollen.
Managers- en Spelerscarrière
Beleef de grootste verhaallijnen uit de echte wereld met Live Startpunten** (beschikbaar als een update na de release). Herschrijf de verhalen van eerdere ICONs met de teams van vandaag in Spelerscarrière. En speel een authentieke Vrouwencarrière-ervaring met een club of speler uit de beste vijf vrouwencompetities. **Wordt uitgebracht met een update na de release. Ga voor meer informatie en beschikbaarheid naar ea.com/nl-nl/games/ea-sports-fc/fc-25/disclaimers.
Clubs
Speel, win en boek voortgang met vrienden op meer manieren dan ooit tevoren. Maak contact met clubgenoten in je nieuwe Clubhuis en bekijk de avatars van vrienden wanneer ze het speltype betreden. Til je club naar nieuwe hoogten met Faciliteiten en laat je vaardigheden zien in Clubs Rush.
Ongekend realisme
Ervaar ongekend realisme in EA SPORTS FC™ 25 met de meest levensechte ervaring van de grootste competities in het voetbal, clubs en sterren van het voetbal, met meer dan 19.000 spelers in meer dan 700 teams in meer dan 120 stadions en meer dan 30 competities. EA SPORTS FC™ 25 is de enige plek waar je de iconische UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, CONMEBOL Libertadores, Premier League, Bundesliga en LALIGA EA SPORTS kunt spelen, allemaal in dezelfde game, plus de UEFA Women's Champions League, Barclays Women's Super League, de National Women's Soccer League, de D1 Arkema, Liga F en de Google Pixel Frauen-Bundesliga.

Stadions
PREMIER LEAGUE
American Express Stadium
Anfield (de nieuwe Anfield Road-tribune wordt toegevoegd via een update na de release)
Craven Cottage
Emirates Stadium
Etihad Stadium
Goodison Park
Gtech Community Stadium
King Power Stadium
London Stadium
Molineux Stadium
Old Trafford
Portman Road (via update na de release)
Selhurst Park
St. James’ Park
St. Mary’s Stadium
Stamford Bridge
The City Ground
Tottenham Hotspur Stadium
Villa Park
Vitality Stadium
Deze stadions kunnen worden gedownload in een update na de release. Internetverbinding en alle game updates vereist.*
ENGLISH FOOTBALL LEAGUE
Ashton Gate
Bramall Lane
Cardiff City Stadium
Carrow Road
Coventry Building Society Arena
Elland Road
Ewood Park
Fratton Park
Kenilworth Road
MATRADE Loftus Road Stadium
MKM Stadium
Riverside Stadium
Stadium of Light
Stoke City FC Stadium
Swansea.com Stadium
The Hawthorns
Turf Moor
Vicarage Road
Kirklees Stadium
BUNDESLIGA
BayArena
BORUSSIA-PARK
Deutsche Bank Park
Europa-Park Stadion
MEWA ARENA
MHPArena
Millerntor-Stadion
PreZero Arena
Red Bull Arena (Leipzig)
Signal Iduna Park
Stadion An der Alten Försterei
Volkswagen Arena
Vonovia Ruhrstadion
Weserstadion
WWK Arena
Bundesliga 2
Düsseldorf-Arena
Heinz von Heiden-Arena
Home Deluxe Arena
Max-Morlock-stadion
Olympiastadion
RheinEnergieStadion
Sportpark Ronhof Thomas Sommer
Arena AufSchalke
Volksparkstadion
3. Liga
SchücoArena
LALIGA EA SPORTS
Cívitas METROPOLITANO
Coliseum
Estadio ABANCA-Balaídos
Estadio Benito Villamarín
Estadio de Gran Canaria
Estadio de la Cerámica
Estadio de Mendizorroza
Estadio de Montilivi
Estadio de Vallecas
Estadio El Sadar
Estadio José Zorrilla
Estadio Mestalla
Estadio San Mamés
Estadio Santiago Bernabéu
Municipal de Butarque
Ramón Sánchez-Pizjuán
Reale Arena
Stage Front Stadium
Visit Mallorca Estadi
LALIGA HYPERMOTION
El Alcoraz
Estadio Ciutat de València
Estadio Martínez Valero
Estadio Nuevo Los Cármenes
Municipal de Ipurua
Nuevo Mirandilla
Power Horse Stadium
BARCLAYS WOMEN’S SUPER LEAGUE
Joie Stadium
GOOGLE PIXEL FRAUEN-BUNDESLIGA
StrongHER Stadium
LIGA F
Estadio Alfredo Di Stéfano
LIGUE 1 MCDONALD’S
Decathlon Arena
Groupama-stadion
Orange Vélodrome
Parc des Princes
Stade Bollaert-Delelis
SERIE A ENILIVE
Allianz Stadium
Bluenergy Stadium
LIGA PORTUGAL
Estádio do Dragão
Estádio do SL Benfica
Estádio José Alvalade
SÜPER LİG
RAMS Park
Ülker Stadyumu
REST VD WERELD
Donbass Arena
EREDIVISIE
De Kuip
Johan Cruijff ArenA
Philips Stadion
SCOTTISH PREMIERSHIP
Celtic Park
Ibrox Stadium
MLS
BC Place
BMO Stadium
Dignity Health Sports Park
Lumen Field
Mercedes-Benz Stadium (Atlanta)
Providence Park
Red Bull Arena (New Jersey)
ROSHN SAUDI LEAGUE
King Abdullah Sports City
King Fahd Stadium
INTERNATIONAL
Wembley Stadium
LIGA PROFESIONAL DE FÚTBOL
Estadio Libertadores de América-Ricardo Enrique Bochini
Estadio Presidente Perón
Estadio Alberto J. Armando (La Bombonera)
Estadio Mâs Monumental
ALGEMEEN
Al Jayeed-stadion
Aloha Park
Arena del Centenario
Arena D’Oro
Clubs-stadion Rang 1 (alleen in Clubs)
Clubs-stadion Rang 2 (alleen in Clubs)
Clubs-stadion Rang 3 (alleen in Clubs)
Court Lane
Crown Lane
Eastpoint Arena
El Grandioso
El Libertador
Estadio de las Artes
Estadio El Medio
Euro Park
FC Rush Stadium (alleen in Rush)
Forest Park Stadium
Ivy Lane
Longville Stadium
Molton Road
Nike Air Zoom Arena (alleen in UT Rush)
O Dromo
Oktigann Park
Sanderson Park
Stade Municipal
Stadio Classico
Stadion 23 maja
Stadion Europa
Stadion Hanguk
Stadion Neder
Stadion Olympik
Town Park
Union Park Stadium
UT-stadion (alleen in UT)
Waldstadion
VOLTA VOETBAL
Amsterdam Underpass
Kaapstad
Lagos
Londen
Mexico-stad
Miami
New York
Parijs
Straten van Parijs
Parkeerplaats
Internacional
Tokio
Venice Beach

[ Voor 149% gewijzigd door Er!k op 16-09-2024 09:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Er!k
Hierbij alvast een nieuw draadje voor EA FC 25. Zag dat deze er nog niet was! Aankomende vrijdag beschikbaar voor de Ultimate Edition en de EA Play abbonees.

Inclusief De Kuip dit jaar. Toch weer zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:29
Ik kijk er ook weer naar uit. Mijn eerste FIFA was FIFA 98 en sindsdien heb ik ze vrijwel allemaal gespeeld. In de hoogtijdagen van PES begon ik meestal daarmee om ergens halverwege het seizoen te switchen. Nu PES praktisch op z'n gat ligt is EAFC de enige interessante optie om lekker te voetballen.

Op EAFC 24 was voldoende aan te merken en ook 25 is ongetwijfeld niet perfect. Toch zal ik me er weer mee vermaken verwacht ik.
Het wordt ieder jaar wel weer een stukje meer pay to win. Dit jaar ook weer met de toevoeging van een soort battle pass. Ik mis de eerste jaren van Ultimate Team wel waarin het bijzonder was om een TOTW te halen. Nu zijn er na een paar weken al de meest krankzinnige kaarten op de markt die dan een paar weken later al weer achter de power curve liggen.

Daar ben ik wel klaar mee. Halverwege de vorige editie besloot ik om te gaan voor een Feyenoord past & present team. Voor mij waren de Evolutions dan ook de beste toevoeging sinds jaren. Hierdoor heb ik een aantal club legends weten te creëren die tot aan het eind van de cyclus in de basiself stonden.

Komend jaar ga ik precies hetzelfde doen. Lekker voetballen met m'n favoriete spelers uit heden en verleden. Helemaal geweldig dat dit nu zelfs in De Kuip kan, daar kijk ik echt naar uit.
De Evos van dit jaar worden volgens EA minder strikt. Altijd afwachten hoe dat in de praktijk gaat blijken, maar het klinkt in ieder geval positief. Alle winsten gaan naar nieuwe spelers voor het Feyenoord team en naar de Evos. Daarnaast bouw ik vast nog een RTG team met alle untradeable fodder, maar daar gaat verder geen coin naartoe.

De Evos lopen doorgaans een paar weken achter de power curve. Meestal heb ik wel voldoende FIFA eelt in de vingers om met een iets minder team alsnog competitief te zijn. Dat gaat dit jaar vast ook weer lukken en het is ontzettend leuk om met je 'eigen' spelers wat op te bouwen en niet steeds op zoek te zijn naar het nieuwste hippe kaartje.

Een doel hebben is altijd wel leuk. Dit jaar wil ik met Santiago Gimenez 1000 goals maken, alleen online. En aan het eind van de cyclus hoop ik Divisie 1 gehaald te hebben. Ben benieuwd hoe ver ik kom!

Overigens kijk ik er erg naar uit om te experimenteren met de nieuwe FC IQ feature. Dit vervangt de spelersinstructies die je altijd kon geven en moet een hoop extra tactische vrijheid geven. Als EA dat goed weet te implementeren zou dat heel gaaf zijn.

Veel succes en vooral heel veel plezier allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:57
Vraagje, heb nu de normale versie besteld.

Als ik nu EA Play aanschaf, kan ik dan straks EA FC 25 via daar weer eerder spelen dan de normale release?

Ander ga ik nog nadenken om de normale versie te annuleren en de ultimate aan te schaffen.

EDIT

https://www.ea.com/nl-nl/games/ea-sports-fc/ea-play

Kwam er niet goed op, maar ja dus!
Nu alleen nog even uitzoeken, ik kan dan gewoon play aanschaffen 6 euro per maand of Pro (en dan krijg je nog allemaal extra's, kan je die dan weer na een maand opzeggen direct?

[ Voor 37% gewijzigd door Sleehond op 15-09-2024 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
Sleehond schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:38:
Vraagje, heb nu de normale versie besteld.

Als ik nu EA Play aanschaf, kan ik dan straks EA FC 25 via daar weer eerder spelen dan de normale release?

Ander ga ik nog nadenken om de normale versie te annuleren en de ultimate aan te schaffen.

EDIT

https://www.ea.com/nl-nl/games/ea-sports-fc/ea-play

Kwam er niet goed op, maar ja dus!
Nu alleen nog even uitzoeken, ik kan dan gewoon play aanschaffen 6 euro per maand of Pro (en dan krijg je nog allemaal extra's, kan je die dan weer na een maand opzeggen direct?
Als je EA Play neemt kun je tussen 20 en 27 september 10 uur spelen. Uiteraard kun je EA Play direct opzeggen, maar je betaalt van 6 euro voor 10 uur spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Bovenstaande klopt helemaal. De ultimate edition zit geen limiet aan wbt aantal uren. Je kan de game dan een week eerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Er!k schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:05:
[...]

Als je EA Play neemt kun je tussen 20 en 27 september 10 uur spelen. Uiteraard kun je EA Play direct opzeggen, maar je betaalt van 6 euro voor 10 uur spelen.
Ga dit maar eens overwegen. Opsich is 6 euro prima natuurlijk. In die 10 uur kan je dan al wel XP van het seizoen vergaren? Dan is het de moeite wel waard denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:58

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:02:
[...]

Ga dit maar eens overwegen. Opsich is 6 euro prima natuurlijk. In die 10 uur kan je dan al wel XP van het seizoen vergaren? Dan is het de moeite wel waard denk ik.
Heb ik het vorig jaar ook gedaan. Even ea play aanschaffen. Kost idd een euro of 4 meen ik. Je krijgt dan een aantal games van EA en inderdaad vroegtijdig (10uur) toegang tot de game. Die 10 uur zou voldoende moeten zijn om die week net iets uit te lopen op het volk dat een week later begint daardoor heb je net een iets beter start team.

Volgens mij krijg je als ea play member ook nog wat extra pakjes

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ultimate Team wordt ieder jaar wel verder uitgemolken. Heb voor 25 besloten om geen SBC's te doen en geen dure spelers te kopen... Eind van het jaar nu ook weer met een 98 team geëindigd, zonder spelers waar ik begin van het jaar zo hard voor heb zitten te ploeteren...

Had ook 3 teams... Feyenoord, Eredivisie en een Ultimate Team. Is ook wel veel om bij te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Er!k schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:05:
[...]

Zag trouwens net op Pepper nleen bericht voorbij komen dat de maand ea play op het moment 0.99€ kost. Verder krijg je er ook nog 10% korting bij indien je fc pre orderd in de ps-store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Oxigeon schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:35:
[...]

Zag trouwens net op Pepper nleen bericht voorbij komen dat de maand ea play op het moment 0.99€ kost. Verder krijg je er ook nog 10% korting bij indien je fc pre orderd in de ps-store
Top, direct maar even gedaan. Dan zeker die 10 uur alvast pakken. Daarna weer opzeggen. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Oxigeon schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:35:
[...]

Goede tip! Ik zag alleen wel dat deze code alleen voor PlayStation is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-04 22:54
Even topic volgen.

Vanavond webapp online meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Kunnen we weer van voor af aan beginnen. Ben benieuwd, te downloaden vanaf vrijdag.
Zijn er eigenlijk ook packs die je kunt claimen die je “gewoon” krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-04 15:35
Kanters85 schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:58:
Kunnen we weer van voor af aan beginnen. Ben benieuwd, te downloaden vanaf vrijdag.
Zijn er eigenlijk ook packs die je kunt claimen die je “gewoon” krijgt ?
Normaal kreeg je altijd packs als je de voorafgaande versie had gespeeld maar dit was bij FC24 voor het eerst niet het geval. Ik ga er dus ook vanuit dat je dit bij FC25 ook niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Tim01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:15:
[...]

Normaal kreeg je altijd packs als je de voorafgaande versie had gespeeld maar dit was bij FC24 voor het eerst niet het geval. Ik ga er dus ook vanuit dat je dit bij FC25 ook niet krijgt.
Als je in EA FC 24 het seizoen hebt uitgespeeld (niveau 30), krijg je Ronaldinho 98. In de omschrijving lees je dan dat je voor EA FC 25 een 5x 84 spelerspakket krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Er!k schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:37:
[...]

Als je in EA FC 24 het seizoen hebt uitgespeeld (niveau 30), krijg je Ronaldinho 98. In de omschrijving lees je dan dat je voor EA FC 25 een 5x 84 spelerspakket krijgt...
Klopt maar volgens mij krijg je die pas over een maand ofzo. In ieder geval niet al gelijk met de release

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Tim01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:41:
[...]

Klopt maar volgens mij krijg je die pas over een maand ofzo. In ieder geval niet al gelijk met de release
Dat klopt inderdaad. Vaak krijg je die packs op een moment waarvan je denkt... ja leuk nu heb ik er eigenlijk weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
theman36 schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:48:
[...]

Dat klopt inderdaad. Vaak krijg je die packs op een moment waarvan je denkt... ja leuk nu heb ik er eigenlijk weinig aan
EA being EA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillyboy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:04
Augy schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:21:
Even topic volgen.

Vanavond webapp online meen ik
Donderdag. Bron : https://www.ea.com/games/...timate-team-launch-update

Blijkbaar ook wat veranderingen aa playoffs en WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Laatste roddels op een rij

15 wins nodig in rivals ipv 7 (5 wins voor eerste nivo)
WL is 15 wedstrijden, 1 pt per overwinning, 15 pt is rank 1
Kwalificatie 3/5 winnen ( 1dc en je bent de sjaak)
Sb 14 wedstrijden pw ipv 32

Word een sweaty editie haha

Welkom terug packs zijn weer terug en maandelijkse rewards ook ipv de tifo.

Voel je vrij om toe te voegen wat ik nog mis :)

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 16-09-2024 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tim01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:41:
[...]

10 oktober pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tim01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:15:
[...]

Welcome back packs schijnen dus terug te zijn maar k verwacht er niet teveel van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk weer een nieuw topic EAFC25. Ben toch ook nog maar weer gezwicht voor de Ultimate Edition. We gaan het weer zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 16 september 2024 @ 18:14:
Laatste roddels op een rij

15 wins nodig in rivals ipv 7 (5 wins voor eerste nivo)
WL is 15 wedstrijden, 1 pt per overwinning, 15 pt is rank 1
Kwalificatie 3/5 winnen ( 1dc en je bent de sjaak)
Sb 14 wedstrijden pw ipv 32

Word een sweaty editie haha

Welkom terug packs zijn weer terug en maandelijkse rewards ook ipv de tifo.

Voel je vrij om toe te voegen wat ik nog mis :)
Als ik je goed begrijp: 5 wedstrijden kwalificatie i.p.v. 10? En dan 3 winnen.
Wordt dan weinig WL voor mij vrees ik.... 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22
Gillyboy schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:51:
[...]

Donderdag. Bron : https://www.ea.com/games/...timate-team-launch-update

Blijkbaar ook wat veranderingen aa playoffs en WL
Last year, we think we made the Champions Finals too accessible, particularly to lower skill players. As a result, many players went on extended losing streaks and Champions Rewards didn’t reach their full potential.

This year, Champions will not only be more challenging, but it will be more rewarding for higher skilled players.
Oh god... Ik wil gewoon casual spelen voor goeie spelers. Moest vorig jaar al bijna m'n nieren verkopen om boven de 11 wins te eindigen. Komaaaaan nog hoger niveau? Grrr

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
In FC 25 we’re increasing the number of wins required for Weekly Rewards from 3 to 5 and for Upgraded Weekly Rewards from 7 to 15.
Veel gaat naar beneden maar deze fors omhoog. Uiteindelijk speel je nog net zoveel wedstrijden wekelijks. Alleen meer verdeelt en niet alles in 't weekend.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Als wij bepaald hebben dat je genoeg gewonnen hebt, zorgen wij er voor dat je je kan ergeren de komende 10 potjes:
In FC 25 we’re making changes to matchmaking based on form, similar to the system found in Champions. This new system will take into account your wins and losses across all Live Friendlies (excluding House Rules) to find you a suitable opponent. Put another way, this means your Live Friendlies matchmaking will no longer be linked to your Rivals Division.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Oekol schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:28:
Als wij bepaald hebben dat je genoeg gewonnen hebt, zorgen wij er voor dat je je kan ergeren de komende 10 potjes:

[...]
Dit kan inderdaad nog wel eens helemaal klote gaan worden als ook die friendly matches mee worden geteld. Als je een aantal doelstellingen wil halen kan je hier dus al snel last van krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:37
Pfff, ik vond juist die afwisseling tussen zeer makkelijke potjes, gelijkwaardige potjes en potjes waarbij je helemaal scheel werd getikt wel leuk. Nu heb je veel meer dezelfde potjes waarbij de tegenstander ongeveer even goed is. Ik kijk het wel effe aan de eerste paar maanden en stap in januari of zo wel in, net zoals ik afgelopen drie jaar deed. Of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 21:34
Tot zover de plezier voor de casual speler .

Ik was al afgehaakt, maar nu ook geen twijfel meer

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:45:
[...]

Dit kan inderdaad nog wel eens helemaal klote gaan worden als ook die friendly matches mee worden geteld. Als je een aantal doelstellingen wil halen kan je hier dus al snel last van krijgen...
Losses tellen alleen mee als je een hele wedstrijd hebt uitgespeeld. Leaven op begin van wedstrijd dus niet. Dat wordt ook nog leuk. Hele wedstrijd tegen een controller met een haarelastiek spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Je hebt nu ook de average value bij spelers staan op de markt. Zodat mensen die niet van bestaan futbin afweten niet meer ontzettend rare prijzen betalen. Ben benieuwd of je nog makkelijk kan handelen daardoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ik hoop wel dat ze de tijd per helft inkorten naar 4 minuten, net zoals bij Squad Battles. Dat was echt een verademing... Speel zelf altijd meer SB dan Rivals, erger me daar teveel. Maar zoals ik nu lees word je wel echt die kant opgedwongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
Naja ga het allemaal wel zien. In november komt black ops 6 uit dus ik kijk het eerst wel even 1.5 maand aan voordat ik mijn conclusies ga trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
theman36 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:45:
Naja ga het allemaal wel zien. In november komt black ops 6 uit dus ik kijk het eerst wel even 1.5 maand aan voordat ik mijn conclusies ga trekken.
25 oktober komt ie al uit;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit wordt waarschijnlijk een sbc in EAFC25:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmjWwgs13JgBM3mUctLcxMl8a1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fcjkV0xQoOqAs1BIPu9W9OKZ.jpg?f=fotoalbum_large

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 13:08
het spel is er nog niet eens en alles wordt weer gelekt, nog een reden denk ik waarom ik dit weer skip...de fun vroeger met promo's wachten tot vrijdag wat er komt is er niet meer.

Heel TOTW1 is ook al gelekt zag ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denn90
Waarom lopen mensen toch altijd zo te klagen. Koop het spel wel of niet. Het is en blijft E.A. dat klopt maar dat weetje van tevoren. Elk jaar weinig vernieuwends (alhoewel ik dit jaar wel benieuwd ben naar fc IQ). Elk jaar komt er een nieuwe cod en fifa/ea fc nu. Ik kijk er zelf wel weer naar uit om een team op te gaan bouwen. De leaks, filmpjes informatie etc hoef je niet op te zoeken en kan je ook kiezen ervoor om dit te negeren.

Morgen komt de webapp uit en aanstaande vrijdag beginnen maar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Denn90 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:02:
Waarom lopen mensen toch altijd zo te klagen. Koop het spel wel of niet. Het is en blijft E.A. dat klopt maar dat weetje van tevoren. Elk jaar weinig vernieuwends (alhoewel ik dit jaar wel benieuwd ben naar fc IQ). Elk jaar komt er een nieuwe cod en fifa/ea fc nu. Ik kijk er zelf wel weer naar uit om een team op te gaan bouwen. De leaks, filmpjes informatie etc hoef je niet op te zoeken en kan je ook kiezen ervoor om dit te negeren.

Morgen komt de webapp uit en aanstaande vrijdag beginnen maar :)
Webapp vanavond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Xcevu2DH4poqOVR_soypMUAErI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDmn6LMlEI32dc0Cjf7w1EG9.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Ben benieuwd hoe laat.

Toch leuk om daar weer even in te komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Sleehond schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:49:
Ben benieuwd hoe laat.

Toch leuk om daar weer even in te komen!
Gok 19:00 uur wanneer er normaal gesproken ook altijd de nieuwe content komt

• Sleehond
Tim01 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:58:
[...]

Gok 19:00 uur wanneer er normaal gesproken ook altijd de nieuwe content komt
Klinkt wel logisch ja!

• Denn90
Webapp is live!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Top zit er nu in ja. Doen jullie direct wat packs openen die er klaar staan of wacht je er mee?

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-03 23:17
Geopend maar is max 82 rating. Als je nog punten had in ea fc24 kon je die toch altijd meenemen? Of kan dat pas op de console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
roland_otto schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:09:
Geopend maar is max 82 rating. Als je nog punten had in ea fc24 kon je die toch altijd meenemen? Of kan dat pas op de console?
Dit kan alleen op de console;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Pakjes geopend, niks bijzonders helaas. Uit de web app gegooid en kom en niet meer in, niks bijzonders helaas.

Toch leuk dat het weer begonnen is😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier de eerste basis sbc's gedaan, maar kom er nu ook niet meer in. Had Gakpo als leukste verhandelbare kaartje tot dusver.

• Sleehond
Hier Tadic als beste kaart, lol

Wat basis SBC’s gedaan. Nu voetbal kijken!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-03 23:17
Denn90 schreef op woensdag 18 september 2024 @ 19:28:
[...]

Dit kan alleen op de console;)
Vervelend ;)

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:28
Heel even rondgekeken in de Web App, loyalty packs gaven niets goeds (82 max) en nu kan ik niet meer inloggen.

Nieuwe jaar, zelfde beroerde servers.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:58
Hier ook niks bijzonders uit de packs, app ligt er nu alweer uit inderdaad.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Iemand een link voor de webapp?

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:59
het is niet toegestaan reclame te maken voor je advertenties

[ Voor 72% gewijzigd door Linksquest op 18-09-2024 22:14 ]

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Nou, de eerste 2 87's zijn alweer binnen uit SBC. Wel fodder.

PSN: Maichel

• heron
Maichel schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:59:
Nou, de eerste 2 87's zijn alweer binnen uit SBC. Wel fodder.
Altijd handig. Ik heb als hoogste een 84 rated doelman van Spurs. Heb ook alleen nog maar een paar Foundations SBCs gedaan.

• Sn3gG3l
Ik heb niet voldoende spelers voor die sbc's, hoe hebben jullie die gedaan?

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Sn3gG3l schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:51:
handelen.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• theman36
  • Nu online
Zit er vanaf morgenavond eigenlijk nog een max aan de rating van de spelers die je uit packs kan krijgen?

• Tim01
theman36 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:23:
Zit er vanaf morgenavond eigenlijk nog een max aan de rating van de spelers die je uit packs kan krijgen?
Hoe bedoel je?

Packs die nu een max rating hebben zullen dit morgen ook hebben en packs die nu geen max rating hebben zullen dit morgen ook niet hebben

• theman36
  • Nu online
Tim01 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:25:
[...]

Hoe bedoel je?

Packs die nu een max rating hebben zullen dit morgen ook hebben en packs die nu geen max rating hebben zullen dit morgen ook niet hebben
Bedoelde inderdaad een max 84 rating bijvoorbeeld, omdat de de meesten pas vanaf volgende week gaan spelen. Anders kan je nu alweer 'grote' verschillen krijgen in spelers. Ik heb de webapp nog niet geopend dus weet zo ook niet welke packs er nu zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door theman36 op 19-09-2024 13:27 ]

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:41
Wat bedoel je met handelen? op de transfermarket speler kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19-04 10:45
Ik wacht wel ( sinds fifa 2018)met het aanschaffen van fc Zoveel,totdat deze in de graaibak van de Mediamarkt ligt.
Ben niet meer van plan om 80 euries neer te leggen voor updates.

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22-04 13:01
theman36 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:26:
[...]

Bedoelde inderdaad een max 84 rating bijvoorbeeld, omdat de de meesten pas vanaf volgende week gaan spelen. Anders kan je nu alweer 'grote' verschillen krijgen in spelers. Ik heb de webapp nog niet geopend dus weet zo ook niet welke packs er nu zijn.
Die max rating is alleen op de verhandelbare packs van de web app. Er zijn wel meer packs/player picks die max rating hebben van bijvoorbeeld 80, maar dit zal na de release van de game nog steeds zijn.

Ook heb je weekend league rewards waaruit je packs kan krijgen waar spelers in zitten met bijvoorbeeld minstens 87 rating

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
DaYwaLkUr schreef op donderdag 19 september 2024 @ 13:38:
[...]

Wat bedoel je met handelen? op de transfermarket speler kopen?
idd kopen en verkopen. Is momenteel wel lastig maar het kan.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Er!k
Sn3gG3l schreef op donderdag 19 september 2024 @ 11:51:
Begin gewoon bij basis 1. Die zou te doen moeten zijn met bronzen spelers. Daarna door naar basis 2 etc. Daarna handelen indien mogelijk...

• Sn3gG3l
Ik kan niks kopen met 700 munten :)

• Er!k
Ik heb maar 100 munten... Begonnen met 4/5 pakketten die standaard klaarstaan. Voor de eerste basis 1 SBC heb je 1 speler nodig. Daar krijg je een pakket voor terug...

• Sn3gG3l
Er!k schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:06:
[...]

Ik heb maar 100 munten... Begonnen met 4/5 pakketten die standaard klaarstaan. Voor de eerste basis 1 SBC heb je 1 speler nodig. Daar krijg je een pakket voor terug...
Klopt, maar ik keek net voor die foundation 2 maar dan zie ik dat je al 2x lvl 80 OVR al moet in leveren. Lijkt me de moeite niet aangezien ik maar een paar spelers heb waarvan 2 boven 80.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sn3gG3l schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:10:
[...]

Klopt, maar ik keek net voor die foundation 2 maar dan zie ik dat je al 2x lvl 80 OVR al moet in leveren. Lijkt me de moeite niet aangezien ik maar een paar spelers heb waarvan 2 boven 80.
Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt. de spelers die je inlevert mogen volgens mij maximaal 80OVR zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
Is inderdaad max 80! Dus brons kan prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Er!k schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:59:
Is inderdaad max 80! Dus brons kan prima :)
Ah ok, dan heb ik niet goed gelezen haha, thanks!

• Er!k
Sn3gG3l schreef op donderdag 19 september 2024 @ 17:16:
[...]

Ah ok, dan heb ik niet goed gelezen haha, thanks!
Zo las ik hem ook hoor! Ik wilde ook echt geen 80 spelers inleveren... Totdat ik de challenge opende 8)7

• Sn3gG3l
Nu paar verder gedaan maar bij foundation IV moet je al die hybrid leagues, eerst maar ff wachten voor we kunnen spelen voordat ik weer verder kan. Basis elf is nog compleet ruk met amper chemistry dus we gaan het zien :D

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:08
Ziet iemand de app al in de store ?

• shoombak
  • Niet online
Vanmiddag een potje rush gedaan, het voelt nog een beetje buggy en ik zal wel te oud worden voor dit spel want dat commentaar is echt tenekrommend

• Sandeman82
  • Niet online
Net de app kunnen updaten op android

• Sandeman82
  • Niet online
shoombak schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:48:
Vanmiddag een potje rush gedaan, het voelt nog een beetje buggy en ik zal wel te oud worden voor dit spel want dat commentaar is echt tenekrommend
Oeps dacht dat we morgen pas kunnen spelen, net de ps5 aangezet en download gestart. Helaas wordt spelen hem toch nog niet voor mij want covid heeft me flink te pakken maar kan ik wel gaan rondneuzen in de menus

• ZicoDon
  • Laatst online: 23-04 19:43
Nou een uurtje bezig op de Xbox. Technisch is het in ieder geval een drama. Al 5x opnieuw kunnen opstarten de boel.

Verder alleen Rush aan het doen voor nu even, erg vermakelijk .. maar leuker met vrienden denk ik.
Mensen online hebben geen pass knop denk ik op hun controller 🤣 (zoals verwacht)

Aanvulling: elke keer als je een pack vrij speelt en je gaat naar de store loopt het spel dus vast 👍🏻

[ Voor 15% gewijzigd door ZicoDon op 19-09-2024 20:28 ]

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ZicoDon schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:15:
Nou een uurtje bezig op de Xbox. Technisch is het in ieder geval een drama. Al 5x opnieuw kunnen opstarten de boel.

Verder alleen Rush aan het doen voor nu even, erg vermakelijk .. maar leuker met vrienden denk ik.
Mensen online hebben geen pass knop denk ik op hun controller 🤣 (zoals verwacht)
Ja dat is logisch en was ook mijn eerste gedachte. Met randoms wordt het niet gespeeld want niemand speelt die bal over.

• Sleehond
Met EA play is de testversie nog niet te downloaden klopt dat?

• Oekol
Vanavond 't spel gedownload. Dus dat is klaar. Nu twijfelen of ik vanavond 00.00 pakjes openen ga van de 4600 punten die je er bij krijgt met de ultimate edition. Denk 't wel. Zijn nu 45k pakjes in de promo voor bijna 5 uur. Dus je kunt ze om 00.00 uur openen. Kleine marktcrash denk ik.

• Ximenez
Niets bijzonders uit de welkomstpakjes. Wel genoeg qua waarde om mijn Feyenoord past & present avontuur te beginnen met deze elf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhpAcxlzE1hSQQqeRdLANkSjWzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pDWSu0tWF2TDxhIs53RD98lU.png?f=fotoalbum_large

Ook De Kuip als stadion heb ik al kunnen kopen. Heel gaaf om daar eindelijk in te kunnen spelen.
Op basis van de start van dit seizoen verwacht ik niet veel speciale kaarten voor m'n cluppie dus hopelijk zijn de Evolutions me gunstig gezind. Alle punten van de Ultimate Edition bewaar ik ook voor de Evos.

• Sleehond
Sandeman82 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:02:
[...]

Oeps dacht dat we morgen pas kunnen spelen, net de ps5 aangezet en download gestart. Helaas wordt spelen hem toch nog niet voor mij want covid heeft me flink te pakken maar kan ik wel gaan rondneuzen in de menus
Hoe dan, kan niks downloaden…?!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 13:08
Klein? Dat zijn 40 packs per speler...EA ruikt geld

• Er!k
Op de Xbox kun je nog niet spelen helaas... Dat wordt morgenochtend, ga er niet voor opblijven :)

• shoombak
  • Niet online
Oekol schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:30:
Vanavond 't spel gedownload. Dus dat is klaar. Nu twijfelen of ik vanavond 00.00 pakjes openen ga van de 4600 punten die je er bij krijgt met de ultimate edition. Denk 't wel. Zijn nu 45k pakjes in de promo voor bijna 5 uur. Dus je kunt ze om 00.00 uur openen. Kleine marktcrash denk ik.
45k pakjes met alleen maar common golds. It's a trap

• shoombak
  • Niet online
Er!k schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:42:
Op de Xbox kun je nog niet spelen helaas... Dat wordt morgenochtend, ga er niet voor opblijven :)
locatie op Nieuw Zeeland zetten werkt prima

• Oekol
shoombak schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:51:
[...]
locatie op Nieuw Zeeland zetten werkt prima
Oh serieus? Hoe doe je dit? Dan open ik die pakjes nu al...

Edit: oké bizar hoe makkelijk. Bij settings veranderen. Zit er nu in.

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 19-09-2024 22:16 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:37:
Met EA play is de testversie nog niet te downloaden klopt dat?
Klopt. Vorig jaar kon ik hem om 0.00 pas aanzetten om te downloaden.

• Oekol
@shoombak maar ik hem m'n FC punten niet. Hoe zit dat dan? Kan nu wel al spelen.

• Sandeman82
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 19 september 2024 @ 21:35:
[...]

Hoe dan, kan niks downloaden…?!
Ultimate Edition denkt maar kon wel downloaden maar het spel nog niet starten.

• Ximenez
Oekol schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:19:
@shoombak maar ik hem m'n FC punten niet. Hoe zit dat dan? Kan nu wel al spelen.
Spelen kan wel, maar de punten krijg je pas op releasemoment van je eigen land. Iets minder dan anderhalf uur nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Openda, osihmen en donnaruma er uit gekregen.

Openda nog voor 27k kunnen verkopen, is nu 20k. Osihmen kan niet voor lager dan 85k en die gaat niet verkopen gok ik. Donna is echt goedkoop als 89 rated. Staat er zelfs voor 20k op. Al met al denk ik toch wel zo'n 200k als startkapitaal te hebben vergaard. Lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik heb eerdere jaren duizenden euro's uitgegeven in de eerste weken van de release en ik heb nu een paar uur gespeeld maar ik denk dat ik er eindelijk niet meer intrap. Het doet me allemaal niet zoveel, met de beste spelers op dit moment ga ik ook niet alles winnen, maar nog erger, met de continue stroom van upgrades loop je altijd achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Welke Hero hebben jullie gepacked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Kanters85 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:19:
Welke Hero hebben jullie gepacked?
Sasic, uit de Duitse vrouwencompetitie. 1 meter 70 target forward. Vrij kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben eigenlijk lijk benieuwd wanneer FC Hub open gaat in de app. Ik ga er toch vanuit dat daar de doelstellingen verborgen zitten. Dat maakt het handelen iets makkelijker. Of althans ik ga er vanuit dat ik daar kaartjes mee krijg haha

Pagina: 1 2 ... 54 Laatste