Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:47
Kanters85 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:19:
Welke Hero hebben jullie gepacked?
Williams, geen idee of t wat is, anders llorente achter de hand.

Inmiddels puntjes lekker opgemaakt, kon me niet beheersen en dit team staat klaar voor de eerste potjes vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JGNiksvdiz5xb5O3NtIKCHggl0s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNnyV6HIVCr8YXyPlR62rqSu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Lekker begin hier, Maldini 92 in 1 van mijn packs. Niet verhandelen, maar toch lekker.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik had ze roberto geen idee of dat gunstig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Heb de 4600 punten inmiddels gekregen van de ultimate edition. Kan in de app alleen geen pakketjes openen met de punten. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:09
Gisteren 2 potjes gedaan

Wel weer even wennen kwa snelheid haha
Ik moest 2x tegen die traore kaart is dit een verborgen sbc oid
Kan hem op de markt ook niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:08
Iemand zin om een keer samen Rush te doen? Krijg ook bonus als je met Friends speelt. Mijn EA tag is Waus82. Verder al eerste keer vastloper gehad. In store scherm bleef ie hangen, muziek ging wel gewoon door..

Edit: Ik heb trouwens geen enkele hero gekregen... die gaat ook niet meer komen dan of? Nog een Edit: of zit die in de season objectives?

[ Voor 24% gewijzigd door Sn3gG3l op 20-09-2024 10:59 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Sn3gG3l schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:49:
Iemand zin om een keer samen Rush te doen? Krijg ook bonus als je met Friends speelt. Mijn EA tag is Waus82. Verder al eerste keer vastloper gehad. In store scherm bleef ie hangen, muziek ging wel gewoon door..

Edit: Ik heb trouwens geen enkele hero gekregen... die gaat ook niet meer komen dan of? Nog een Edit: of zit die in de season objectives?
Vind het prima om rush te doen. KANTERS_040

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanters85 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 01:19:
Welke Hero hebben jullie gepacked?
Guti, een nieuwe speler dus. Ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ijQPQ6pS2aW-HzFmcULUzEKkgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YEoiaD8idEjuNAIkZjvLP7L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 22:25
Zo geweldig, controller werkt blijkbaar niet goed op pc. Heb 't zelf nu ook ervaren. Hoe kan je zoiets uitbrengen zonder dit te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Terranova schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:02:
Zo geweldig, controller werkt blijkbaar niet goed op pc. Heb 't zelf nu ook ervaren. Hoe kan je zoiets uitbrengen zonder dit te testen...
Wat werkt er niet goed dan? Ik speel met Xbox controller op PC maar heb in mn paar potjes rush nog niks raars ondekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:57

Mauz1978

Console War Veteran

Rush is geweldig. Heerlijk om te spelen mauz_1978 voor mensen die willen samen spelen.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mauz1978 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:06:
Rush is geweldig. Heerlijk om te spelen mauz_1978 voor mensen die willen samen spelen.
Vind Rush ook lachen tot nu toe! Kan je niet vinden als ik je probeer toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Het is m’n ps5 account. Hoe kunnen we samen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mauz1978 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:17:
Het is m’n ps5 account. Hoe kunnen we samen??
Zou moeten kunnen... Kan je mij vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Sn3gG3l schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:21:
[...]

Zou moeten kunnen... Kan je mij vinden?
Ja , added :). kan 1 potje dan ben ik er weer iets voor 14.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 22:25
Sn3gG3l schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:05:
[...]

Wat werkt er niet goed dan? Ik speel met Xbox controller op PC maar heb in mn paar potjes rush nog niks raars ondekt.
Het is blijkbaar alleen via steam. De button mapping is verkeerd. Start is A, etc.

De oplossing voor mij was bij steam xbox mapping uit te zetten en dan de game via de EA app te starten ipv steam.

Typisch EA dit

[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 20-09-2024 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:52

ettie1990

PSN:ettiesick

Krijg nu melding als ik rivals wil spelen, dat conceptselecties geen wedstrijden kunnen spelen, nu moet ik voor de 3e keer mijn selectie opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 05-05 02:05
Eerste impressies; copy van EAFC24 met enkele tweaks hier en daar. Maar goed, dat hadden we allemaal wel verwacht. Hoopte alleen dat de menu nog sneller werkte, maar blijkt juist nog trager te zijn.

Ik geniet enorm van Nico Williams op de flanken. Zeer snel met de bal en lekker behendig met R1 dribbel. Samen met zijn broer op de spits waarvan ik de Ultimate Champions evo heb gebruikt. Gabriel TOTW ook gepacked, zeer sterk achterin.

Ik moet mij alleen meer verdiepen in de tactieken en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Wel handig om d.m.v. een code meteen een tactiek te kunnen kopiëren van iemand anders.

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 20-09-2024 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:46
ettie1990 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:23:
Krijg nu melding als ik rivals wil spelen, dat conceptselecties geen wedstrijden kunnen spelen, nu moet ik voor de 3e keer mijn selectie opnieuw instellen
Hoezo? Je kunt toch gewoon de betreffende conceptspelers uit je team halen en vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Eerste gamecrash is ook weer binnen :( Na einde pot Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:47
Hier crasht hij elke keer bij claimen van objectives, vooral die stadium customization dingen. Op de Xbox.

Zou fijn zijn als de objectives ook in de web app of companion app gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik speel op PC, 1x crash en ook al paar keer blijven hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:35
heron schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:06:
Hier crasht hij elke keer bij claimen van objectives, vooral die stadium customization dingen. Op de Xbox.

Zou fijn zijn als de objectives ook in de web app of companion app gaan werken.
Ja bij iedereen op de Xbox speelt dit.
Zal in EAFC 32 wel opgelost zijn hopelijk..

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:37:
[...]

Williams, geen idee of t wat is, anders llorente achter de hand.

Inmiddels puntjes lekker opgemaakt, kon me niet beheersen en dit team staat klaar voor de eerste potjes vandaag.
[Afbeelding]
Wat een teams alweer. Ik ben blij met een Reijnders en Loftus-Creek als middenveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:53
Ik heb ook alweer genoeg special cards voorbij zien komen als aankomende promo's, sbc's e.d. Zal wederom jammer zijn om alle normale kaarten zo vroeg in het spel alweer waardeloos te maken. Waarom kunnen ze niet gewoon een aantal weken wachten daarmee en alleen de wekelijkse IF en een handvol special cards middels doelstellingen oid op de markt te brengen? Dat zou het spel vele malen leuker maken in mijn ogen, zeker in het begin van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:35
theman36 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:06:
Ik heb ook alweer genoeg special cards voorbij zien komen als aankomende promo's, sbc's e.d. Zal wederom jammer zijn om alle normale kaarten zo vroeg in het spel alweer waardeloos te maken. Waarom kunnen ze niet gewoon een aantal weken wachten daarmee en alleen de wekelijkse IF en een handvol special cards middels doelstellingen oid op de markt te brengen? Dat zou het spel vele malen leuker maken in mijn ogen, zeker in het begin van de game.
Ja en net zoals vorig jaar speel je de eerste week tegen mensen die volledig hun credit card erop los laten😂

Rivals potje 5 en kom al Mbappe tegen (Hij had heel real Madrid al gekocht 😂)

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:20
Tja las hier ook een comment van iemand die er duizenden euro’s tegen aan heeft gegooid in het verleden.

Ik respecteer iedereen zijn eigen keuze, maar toch vraag ik me dan af of je niet een mentaal probleem hebt als je beslist duizenden euro’s uit te geven aan een voetbal spelletje.

Echt iedereen z’n keuze hoor maar dan ben je dus wel echt gewoon ziekelijk verslaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:06
Terranova schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:15:
[...]

Het is blijkbaar alleen via steam. De button mapping is verkeerd. Start is A, etc.

De oplossing voor mij was bij steam xbox mapping uit te zetten en dan de game via de EA app te starten ipv steam.

Typisch EA dit
Ik heb alleen in de menu’s dat ie ineens vanzelf naar links en rechts beweegt ofzo. Dan gaat ie richting de muiscursor bewegen. Heel irritant, maar heb mezelf al neergelegd dat ik de menus met muis en toetsenbord bestuur en de potjes zelf met de controller. Tijdens potjes namelijk geen last hiervan.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Korkss schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:54:
[...]

Ik heb alleen in de menu’s dat ie ineens vanzelf naar links en rechts beweegt ofzo. Dan gaat ie richting de muiscursor bewegen. Heel irritant, maar heb mezelf al neergelegd dat ik de menus met muis en toetsenbord bestuur en de potjes zelf met de controller. Tijdens potjes namelijk geen last hiervan.
Same here, moet nog duidelijk eea gefixed worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Sleehond schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:49:
Tja las hier ook een comment van iemand die er duizenden euro’s tegen aan heeft gegooid in het verleden.

Ik respecteer iedereen zijn eigen keuze, maar toch vraag ik me dan af of je niet een mentaal probleem hebt als je beslist duizenden euro’s uit te geven aan een voetbal spelletje.

Echt iedereen z’n keuze hoor maar dan ben je dus wel echt gewoon ziekelijk verslaafd.
Why? Ieder z’n ding toch. Een ander spaart heel zn jaar om bij een evenement als Monster Truck helemaal los te gaan. Trekt me ook niet. Een ander spendeert 2000 euro aan een pc, om maar wat te noemen.

Ieder z’n ding ;). Ik vermaak me kostelijk met Rush Mode. Deze middag samen met een Tweaker gespeeld, was echt leuk @Sn3gG3l ! Voor 100 euro het komende jaar weer helemaal zoet ermee.

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 20-09-2024 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:06
Sn3gG3l schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:07:
[...]

Same here, moet nog duidelijk eea gefixed worden.
Ik hoorde dat dit elk jaar al een issue is. Heb dus weinig hoop, maar het is niet de ergste “bug”

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-04 19:55
Hebben jullie ook moeite met een potje vinden? Alsof de servers niet werken. Ieder jaar hetzelfde he. Heb de proefversie om het uit te proberen, maar vooralsnog verlies ik er alleen maar tijd mee ipv spelen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:52
Vestendrie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:45:
Hebben jullie ook moeite met een potje vinden? Alsof de servers niet werken. Ieder jaar hetzelfde he. Heb de proefversie om het uit te proberen, maar vooralsnog verlies ik er alleen maar tijd mee ipv spelen op deze manier.
Ja krijg ook niemand gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ben nu ook met de 10uur versie aan de slag gegaan vanavond. Besloten maar eerst rustig wat potjes Squad battles wegwerken om de eerste makkelijke verhandelbare beloningen te pakken.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Klopt het dat je in game je opstelling niet meer makkelijk middels verdedigend of aanvallende tactieken kan wijzigen? Dus dat je start opstelling ook de opstelling is waarmee je speelt tenzij je in het menu alles wijzigt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:35
Het is toch wel ongekend wat een bagger er weer wordt gereleased. Rivals al een half uur geen potje meer te vinden, Rush nu 2 van de 3x bij einde wedstrijd een vastloper die telt als disconnect.

Edit/ oh ja, ik vergeet de freezes bij het claimen van beloningen nog.

[ Voor 16% gewijzigd door PrinsPils op 20-09-2024 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-05 22:02
PrinsPils schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:37:
Het is toch wel ongekend wat een bagger er weer wordt gereleased. Rivals al een half uur geen potje meer te vinden, Rush nu 2 van de 3x bij einde wedstrijd een vastloper die telt als disconnect.

Edit/ oh ja, ik vergeet de freezes bij het claimen van beloningen nog.
Ik dacht hetzelfde, 1 potje rivals gespeeld 4 rush, 3x disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-05 18:48
Rush is echt heel leuk als je met goede medespelers speelt met een beetje voetbalverstand! Met die balletjes wachters voorin wordt het het meteen een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Echt bizar hoe traag het menu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nog geen enkel potje rush kunnen starten…

Dan maar SB beetje punten verzamelen en hopen op zondag wat leuks tradeable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Moeten we anders allemaal PSN uitdelen en hier in TS laten opnemen zodat we online samen rush kunnen doen?

Met randoms zitten mensen echt continue te leaven, resultaat is dat ik nog geen enkel potje heb kunnen testen….

Mijne:

leon1987vl

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 20-09-2024 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ja rush is leuk als je met mensen speelt die een beetje voetbalverstand hebben. Voor wie het wil spelen af en toe :
Vestendriemd is mijn psn voor de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Moody2204 op de PS5. Voeg me gerust toe hoor.

Was ik eindelijk zover om Rivals te gaan beginnen, kunnen er geen tegenstanders worden gevonden. Ongelooflijk dat EA toch iedere jaar weer dergelijke problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Je koopt de ultimate edition om eerder te kunnen spelen, maar de game maakt het onmogelijk om online een tegenstander te vinden |:(

PS5 account voor de mensen die rush wel eens willen spelen: Martinooo36

[ Voor 22% gewijzigd door theman36 op 20-09-2024 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:09

Oxigeon

En zo is dat!

Eigenlijk weet je van tevoren dat je met de automaten Edition de bèta hebt gekocht en va af volgende week vrijdag na de day one patch je echt aan de gang kan gaan.

Ik doe nu enkel wat klooien in de companion app. Vanaf volgende week maandag (30 sept) hoop ik ook te kunnen starten ingame. Dan krijg je toch net wat sneller een kapitaaltje bij elkaar gespaard

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
theman36 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:34:
Klopt het dat je in game je opstelling niet meer makkelijk middels verdedigend of aanvallende tactieken kan wijzigen? Dus dat je start opstelling ook de opstelling is waarmee je speelt tenzij je in het menu alles wijzigt?
Nee, je kan naast de startopstelling nog steeds 4 eigen opstellingen maken. Dit werkt wel allemaal anders dan voorgaande jaren. NealGuides op Youtube heeft er een uitgebreide uitleg over.

In het kort: startopstelling is voor de chemistry. In de 4 custom tactics maakt dat niet uit. MAAR: in elke taktiek wordt wel naar de player role van de speler op die positie en rol gekeken of hij/zij dat goed uit kan voeren (of heel goed, met een role + of ++). Dus niet meer een Varane die alleen CB rollen heeft op CDM zetten.

Mooie is dat je deze taktieken allemaal een naam kan geven, dus het is veel duidelijker welke taktiek waarvoor is.

[ Voor 6% gewijzigd door heron op 21-09-2024 08:19 ]

• Sn3gG3l
Probeer wat Rivals te doen maar kom meteen al tegen zwaar dure OP teams, moeten een aantal mensen flink wat knaken tegen dit spel aanggegooid hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Even een jaartje over geslagen :) Nu kriebelt het toch weer. Als ik vandaag op de digital edition de ultimate version aanschaf in de store, kan ik dan direct spelen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Dani05 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 09:52:
Even een jaartje over geslagen :) Nu kriebelt het toch weer. Als ik vandaag op de digital edition de ultimate version aanschaf in de store, kan ik dan direct spelen ?
Ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik ga die proefversie spelen en dan koop ik volgende week de reguliere versie wel. Ik vertik het om dit jaar meer dan 80 euro uit te geven aan het spel. Vorig jaar veel te veel uitgegeven en uiteindelijk had ik een team wat amper onderdeed voor wanneer je gewoon veel speelt. Ga eens kijken wat voor team het dit jaar oplevert.

Gameplay bevalt wel enigzins. Is wel veel trager en de dribbel animaties lijken anders. Maar zal wel paar weken duren voor het weer een stuk sneller moet worden vanwege de wl enzo. Dat patchen ze bijna altijd na een tijdje vanwege de kritiek van de fanboys.

• Gillyboy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-05 09:23
Psn is: partieel_peer
Wil graag wat rush spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Beste speler die ik heb gekregen uit packs na het opmaken van punten is Lewandowski wat een drama. Ik heb al jaren geen geluk wat betreft het openen van packs.

Straks maar eens wat sbcs doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Vestendrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:07:
Ik ga die proefversie spelen en dan koop ik volgende week de reguliere versie wel. Ik vertik het om dit jaar meer dan 80 euro uit te geven aan het spel. Vorig jaar veel te veel uitgegeven en uiteindelijk had ik een team wat amper onderdeed voor wanneer je gewoon veel speelt. Ga eens kijken wat voor team het dit jaar oplevert.

Gameplay bevalt wel enigzins. Is wel veel trager en de dribbel animaties lijken anders. Maar zal wel paar weken duren voor het weer een stuk sneller moet worden vanwege de wl enzo. Dat patchen ze bijna altijd na een tijdje vanwege de kritiek van de fanboys.
Zelfde hier, nu met de 10uur versie het spel beetje verkennen. De standaard editie is al besteld (allyourgames) en zal vrijdag komen.

Ik ga er verder ook geen cent in stoppen. Reden is simpel: al stop ik er geld in, je zult toch gedurende het hele jaar gevoelsmatig achterlopen op al de hardcore lui. Die centen bewaar ik lekker voor een andere game of wat anders.

Ik ga ook echt deze editie gewoon lekker genieten van potje voetbal en het zal me een worst wezen welke editie ik bivakkeer, denk dat dat wel de juiste insteek is voor dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RhWsFlIQOUTaTIUNbMEqzmX1VM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hmhMh0fAAM7o6dUbTEXAIrTJ.png?f=fotoalbum_large

Ben het helemaal eens met bovenstaande. Ik had de ultimate edition besteld en dit zijn dan de beste spelers die ik heb. Echt een lachertje.. ik ga er ook geen cent meer aan uitgeven maar lekker sbcs doen en hopen dat daaruit leuke spelers uit packs gaan komen.

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-04 15:36
Iemand hier die op Steam Deck speelt en op Pc?
Als ik op steam deck speel, en daarna terig op PC speel ik op PC ook op de lage resolutie.
waarschijnlijk door het opslagen van de sersoonlijk settings.
is hier een fix voor?

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

• Sn3gG3l
Denn90 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 11:33:
Beste speler die ik heb gekregen uit packs na het opmaken van punten is Lewandowski wat een drama. Ik heb al jaren geen geluk wat betreft het openen van packs.

Straks maar eens wat sbcs doen.
Kan je die punten beter in het begin uitgeven of nog even wachten? Heb nooit die punten eerder gehad.

• Markvd1984
Sn3gG3l schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 12:28:
[...]

Kan je die punten beter in het begin uitgeven of nog even wachten? Heb nooit die punten eerder gehad.
Lastig te zeggen denk de meeste in het begin dan kun je nog wel is verkopen voor wat centen

Maar als je wacht zitten er betere kaarten in maar dan is de markt vaak al gecrasht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkjQjV3WWOzNa5fVQ2vIpwt9EEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLtbJOxT7MNHvdvrn8vKKayd.jpg?f=fotoalbum_large

Uit de marquee beide verhandelbaar
[...]

Ik wacht altijd tot de eerste promo

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Denn90
[...]

Zie mijn geweldige packluck, in mijn geval had ik beter kunnen wachten.

Je kan natuurlijk ook de helft nu opmaken in de hoop op een leuke kaart/en of verhandelbare kaart die wat opbrengt om een start te maken. Dan andere helft uitgeven zoals eerder gezegd aan bijvoorbeeld de 1e promo packs.

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Dank voor de tips, misschien zo maar eens een paar packs openen. Ben nu bezig met wat objectives maar dat is wel een mega grind met die spaanse spelers en laliga/ligaF.

• Sleehond
Sn3gG3l schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:47:
Dank voor de tips, misschien zo maar eens een paar packs openen. Ben nu bezig met wat objectives maar dat is wel een mega grind met die spaanse spelers en laliga/ligaF.
Doe ik nu ook, maar even full pull via SB, heb je morgen gelijk goede rewards. Prima te doen zo.

Vandaag eindelijk eerste potjes rush gespeeld!

Ben wel gecharmeerd van rush!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:01:
[...]

Doe ik nu ook, maar even full pull via SB, heb je morgen gelijk goede rewards. Prima te doen zo.

Vandaag eindelijk eerste potjes rush gespeeld!

Ben wel gecharmeerd van rush!
Rush vind ik ook leuk, gisteren bijna alleen maar gespeeld. Squad Battles net gecomplete. Vraagje over die World Tour objective. Je moet 20 wedstdijden spelen met 3 squad foundation spelers. Wat zijn dat en hoe vind ik die in m'n club.

Mbt die fifa points en packs: Openen jullie alleen die premium gold packs van 150 points of ook anderen?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Gelukkig nog geen FUT gestart, paar jaar al niet meer, maar zag geen FC 25 topic :)

Online seizoen begonnen met Feyenoord, prachtig in De Kuip, goaltune er bij.

Speelt lekker het spel, vind alleen verdedigen erg lastig, bij standaard instellingen bijv van Feyenoord ligt er veel ruimte in de counter tegen

En merk al dat spelen met een Al Hilal tegen een willekeurige club online voordeel geeft, met de ploeg van Neymar.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Denn90
Heeft iemand al goede tactieken? Volgens mij kan dit hier gedeeld worden middels een code?

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:28
Werkt rivals vandaag al een beetje?

• Vestendrie
Mars18 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:57:

Online seizoen begonnen met Feyenoord, prachtig in De Kuip, goaltune erbij
Welke goaltune gebruik jij? I will survive nergens kunnen vinden, voor de rest ook alles al van Feyenoord behalve het doelpuntenlied.

• Markvd1984
Weet iemand hoe je snel ingame schakelt van tactiek

Dir was voorheen heel makkelijk en nu heb ik al meteen een pauze moment nog om ingame dingen in te stellen

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Das voor pc toch , op de playstation kan ik hem nog niet spelen

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Vestendrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:56:
[...]

Welke goaltune gebruik jij? I will survive nergens kunnen vinden, voor de rest ook alles al van Feyenoord behalve het doelpuntenlied.
Die heb ik alleen gehoord in een losse wedstrijd... In de CL ook niet (maar dat klopt). Scorebord in De Kuip is trouwens bugged. Logo thuis en uitploeg zijn omgewisseld.

In Ultimate Team heb ik nog geen gezang e.d. van Feyenoord kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Stronkie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:34:
[...]

Das voor pc toch , op de playstation kan ik hem nog niet spelen
Volgens mij is de Ultimate Edition nu beschikbaar voor PS5, Xbox en PC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Spel is officieel nog niet eens uit en ze strooien al met promo packs van 150K in de winkel. Ze laten duidelijk merken hoe erger zij zijn geworden met het geld binnenharken.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Beetje aan het knoeien geweest met de nieuwe custom tactics/spelers rollen. Heb elke speler in mijn startformatie op zijn eigen positie. Wanneer ik in game switch naar een andere taktiek, staan er wat spelers uit positie. Staat ook aangegeven met een uitroep teken. Heb de laatste versie niet gespeeld even wennen weer..

• Denn90
Ik kom er net toevallig achter dat er een SBC storage is Max 100 spelers. Erg fijne toevoeging dus bij deze voor de mensen die het nog niet wisten;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Leuk net wat potjes Rush met @Markvd1984 en @theman36

Vind het een leuke game mode en vermaak me er wel mee!

SB aardig wat gedaan en eens kijken of daar morgen wat leuks uit komt.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Denn90 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:04:
Ik kom er net toevallig achter dat er een SBC storage is Max 100 spelers. Erg fijne toevoeging dus bij deze voor de mensen die het nog niet wisten;)
Die kan ik dus niet vinden, waar is die?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Had ik al gezegd hoe enorm goed powershot+ playstyle is? Bij EAFC 24 vond ik het ook al een geweldige playstyle. Mijn Inaki Williams 'geëvolueerd' en lekker powershot+ spammen.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
EA SPORTS FC 25_20240922002508

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
EA SPORTS FC 25_20240922023920

[ Voor 26% gewijzigd door Lashrom op 22-09-2024 08:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:15
Lashrom schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 20:34:
Spel is officieel nog niet eens uit en ze strooien al met promo packs van 150K in de winkel. Ze laten duidelijk merken hoe erger zij zijn geworden met het geld binnenharken.
Volgens mij ook een logisch gevolg van aangeschoten wild. Als men bereid is om tientallen Euro’s neer te leggen om een paar dagen eerder te kunnen spelen, waarom zou je die mensen dan nog niet wat extra geld aftroggelen. Je weet op voorhand al toch al dat ze nog een keer gaan betalen. De labiele gamer = cash, dit blijven ze uitbuiten totdat het verboden wordt en wellicht vinden ze dan een andere manier om te cashen. Ik zou zelf beginnen met een maandbedrag om online ultimate team online te mogen spelen, daar krijg je dan natuurlijk wel de season pass “ gratis “ bij }) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op zondag 22 september 2024 @ 03:49:
[...]

Volgens mij ook een logisch gevolg van aangeschoten wild. Als men bereid is om tientallen Euro’s neer te leggen om een paar dagen eerder te kunnen spelen, waarom zou je die mensen dan nog niet wat extra geld aftroggelen. Je weet op voorhand al toch al dat ze nog een keer gaan betalen. De labiele gamer = cash, dit blijven ze uitbuiten totdat het verboden wordt en wellicht vinden ze dan een andere manier om te cashen. Ik zou zelf beginnen met een maandbedrag om online ultimate team online te mogen spelen, daar krijg je dan natuurlijk wel de season pass “ gratis “ bij }) :Y)
Dat hebben ze ongetwijfeld doorberekend, ik denk dat ze nu nog teveel harken met het verkopen van de full game ivm freemium modellen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denn90 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:18:
Heeft iemand al goede tactieken? Volgens mij kan dit hier gedeeld worden middels een code?
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Heb dat ook gehoord maar weet ook niet hoe en of dat een beetje goed werkt. Ook het ingame wisselen van tactieken snap ik nog niet. Iemand die daar wat over kan schrijven toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Tactics is eigenlijk best simpel. Zelfde als vorig jaar maar dot keer moet je zelf nog een template maken via team management. Als je een code (online te vinden of de manager van dat team in je club hebben) toevoegt als tactiek dan kun je de tactics van bijv city toevoegen aan je team. Max 4 (buiten standaard opstelling om) kun je toevoegen. Met je linker pijltoetsen kun je deze tactics vervolgens selecteren.

Ben nog wel aan het spelen met die rollen. Is ook geen workrates bijv meer en die rollen zijn best uitgebreid. Opstelling lijkt ook belangrijker dan ooit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Odegard uit de SB rewards, heeft het mooi geloond.

Nu deze opstelling. Nog zat te verbeteren maar een “redelijk” begin team zo denk ik. Snelle spits en een echt snelle CV zou lekker zijn.

Iemand een leuk idee wellicht met de 25k die ik heb? Leuk kansje daarmee te pakken?

Inaki is wel leuk natuurlijk om weg te steken met Odegard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21lEgkcpNLQUnQLoEmf_EAJZuVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KjkjUvsIWXiy85PARULhUMM7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 22-09-2024 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Sleehond schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 23:39:
Leuk net wat potjes Rush met @Markvd1984 en @theman36

Vind het een leuke game mode en vermaak me er wel mee!

SB aardig wat gedaan en eens kijken of daar morgen wat leuks uit komt.
Ik kreeg Lewandowski uit 85+ pack van de SB rewards. Niet echt snel maar kan wel lekker schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-05 12:32
Mensen die zin in potje rush hebben, PSN markmaas84

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markmaas schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:13:
Mensen die zin in potje rush hebben, PSN markmaas84
Toegevoegd, see you in game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:09

Oxigeon

En zo is dat!

Wanneer unlocken die doelstellingen eigenlijk in de app? Of moet je daarvoor eerst een keer de game hebben opgestart?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Zou het ook leuk vinden als wat mede tweakers mij zouden willen toevoegen voor zo’n af toe een potje rush. Heb niet heel veel tijd met een dochtertje van 1,5 jaar.

Mijn id:

Dennis-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Welke opstelling spelen jullie op dit moment
Ik ben nog wat zoekende eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Markvd1984 schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:59:
Welke opstelling spelen jullie op dit moment
Ik ben nog wat zoekende eigenlijk
Speel nu 4-3-21, nog geen custom tactics, gewoon standaard. Weet ook nog niet goed wat ik wil spelen. Speelde in FC24 veel met 451.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VLLBN8p/Screenshot-20240922-121249-Companion.jpg

Niks mis mee na 2 dagen haha

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 22 september 2024 @ 09:33:
[...]

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Heb dat ook gehoord maar weet ook niet hoe en of dat een beetje goed werkt. Ook het ingame wisselen van tactieken snap ik nog niet. Iemand die daar wat over kan schrijven toevallig?
Ik heb de uitleg van neilsguides bekeken, daar pakte ik aardig wat van op.
YouTube: EA FC 25 - Tactics & Formations - COMPLETE META GUIDE & Walkthrough

Tactiek wisselen nog geen idee maar de 4231-2 die ik speel doet 't echt wel lekker tot op heden dus nog weinig geknutseld. Probeer wel iedereen op zo veel mogelijk plusjes te krijgen en lekker aanvallend te spelen.

Team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfYYihHddbfaO7VwPvpEFYJEmdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kvmGbEBL75VCDG3H4kJUd1tD.jpg?f=fotoalbum_large
Ook nog geen betere back als davies gevonden, op mendy en theo na, dus die blijft lekker zonder chem spelen haha

Dumfries is wel echt een aanrader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zo lekker man, veel hero en Icon al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sn3gG3l schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:06:
[...]

Speel nu 4-3-21, nog geen custom tactics, gewoon standaard. Weet ook nog niet goed wat ik wil spelen. Speelde in FC24 veel met 451.
Wil ik ook spelen heb er alleen de spelers niet voor
Weinig spelers die ca hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:16:
[...]

Tactiek wisselen nog geen idee maar de 4231-2 die ik speel doet 't echt wel lekker tot op heden dus nog weinig geknutseld. Probeer wel iedereen op zo veel mogelijk plusjes te krijgen en lekker aanvallend te spelen.

Team:
[Afbeelding]
Ook nog geen betere back als davies gevonden, op mendy en theo na, dus die blijft lekker zonder chem spelen haha

Packluck gehad?

Mooi team hoor
Zal je opstelling ook is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Jezus wat een teams. Ik heb nu 50k en mijn team is rond de 80 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Augy schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:16:
[...]

Team:
[Afbeelding]

Deze ook maar eens proberen. Kan helaas de code ervan niet vinden. Heb jij deze ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• heron
Okay. Ik moet nog wel wennen aan die nieuwe pack opening animaties. Zag een beetje rare donkere gang, maar geen idee wat dat nu weer betekent. Zeker nu je een animatie krijgt voor heel veel ratings.

Maar dit is wel een lekkere om mijn team voor om te bouwen. Onverhandelbaar. Dat dan weer wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNqncZNZ4BTtKP_3YxctTf8OlOs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xWkabFdITryNfCYQBuEWRfH1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-04 02:23
heron schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:51:
Okay. Ik moet nog wel wennen aan die nieuwe pack opening animaties. Zag een beetje rare donkere gang, maar geen idee wat dat nu weer betekent. Zeker nu je een animatie krijgt voor heel veel ratings.

Maar dit is wel een lekkere om mijn team voor om te bouwen. Onverhandelbaar. Dat dan weer wel.

[Afbeelding]
Je kan een 86+ herkennen aan een oplichting aan het begin van de gang, achter de speler. Wel een geweldig speler om te krijgen zeg.

Was niet van plan om deze editie aan te schaffen, maar door het gebrek aan interessante PS5-games op dit moment toch maar weer overstag gegaan. Blijft leuk om aan je team te sleutelen, zeker de eerste maanden.

Uit de 4600 punten Odegaard en Foden gekregen, zeker geen slecht begin. Inmiddels ook Militao en Aké gepackt, een mooie basis voor een goed elftal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-04 02:23
Aansluitend: Nieuwe Rush mode is echt geweldig! Ontzettend leuk om te spelen, zeker in combinatie met beloningen die je ervoor krijgt.

Min of meer Profclubs gekoppeld aan FUT, iets wat EA wat mij betreft al veel eerder had moeten doen.

[ Voor 82% gewijzigd door SH-FR op 22-09-2024 13:09 ]

Pagina: 1 2 ... 55 Laatste