PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Haha ik hem zelf maar wat aangepast, zal later is kijken of er ook een code te vinden is.Denn90 schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:46:
[...]
Deze ook maar eens proberen. Kan helaas de code ervan niet vinden. Heb jij deze ?
Iig counter, 59 depth en balanced
Welke packs heb je hiervoor geopend?SH-FR schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:06:
[...]
Je kan een 86+ herkennen aan een oplichting aan het begin van de gang, achter de speler. Wel een geweldig speler om te krijgen zeg.
Was niet van plan om deze editie aan te schaffen, maar door het gebrek aan interessante PS5-games op dit moment toch maar weer overstag gegaan. Blijft leuk om aan je team te sleutelen, zeker de eerste maanden.
Uit de 4600 punten Odegaard en Foden gekregen, zeker geen slecht begin. Inmiddels ook Militao en Aké gepackt, een mooie basis voor een goed elftal!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Marquee Duels en de packs vanuit de basis-SBC’s.
Koop (behalve bij de start in de vorm van de Ultimate Edition) geen punten bij. Zonde en haalt wat mij betreft ook de charme uit FUT.
Zie ik nergens staan? Ik heb nog nooit punten gekocht en dit is pas de eerste keer Ultimate EditionSH-FR schreef op zondag 22 september 2024 @ 15:10:
[...]
Marquee Duels en de packs vanuit de basis-SBC’s.
Koop (behalve bij de start in de vorm van de Ultimate Edition) geen punten bij. Zonde en haalt wat mij betreft ook de charme uit FUT.
Something under the bed is drooling
Je kunt er ook mee draften, mits je vaak de finale haalt, kun je er betere packs mee halen dan in de store.Sn3gG3l schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:59:
Ja wat ik meer bedoelde, welke packs je het beste kan kopen met die Ultimate Edition 4600 FC punten.
Drafts is nooit echt mijn ding geweest. Nog andere suggesties?Lil Tjappo schreef op zondag 22 september 2024 @ 17:04:
[...]
Je kunt er ook mee draften, mits je vaak de finale haalt, kun je er betere packs mee halen dan in de store.
Code is makkelijk te achterhalen. Ben benieuwd of laat maar weten als je niet weet waar deze te vinden. ThnxAugy schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:39:
[...]
Haha ik hem zelf maar wat aangepast, zal later is kijken of er ook een code te vinden is.
Iig counter, 59 depth en balanced
Idd die amerikaan is way over de top!Kanters85 schreef op zondag 22 september 2024 @ 18:54:
Dat commentaar bij rush is wel irritant. Krijg t ook niet uitgezet bij instellingen
Denn90 schreef op zondag 22 september 2024 @ 17:20:
[...]
Code is makkelijk te achterhalen. Ben benieuwd of laat maar weten als je niet weet waar deze te vinden. Thnx
:strip_exif()/f/image/2Pohx2ehT2YJkgCCRahXIJbL.jpg?f=fotoalbum_large)
15 wins is trouwens echt wel een hoop zeg. Zit nu op 7 wins en moet nog heel wat spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 22-09-2024 19:04 ]
Viel me ook op iddAugy schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:03:
[...]
[Afbeelding]
15 wins is trouwens echt wel een hoop zeg. Zit nu op 7 wins en moet nog heel wat spelen.
Benieuwd of dat nog verandert word
Meeste mensen vonden vorig jaar 7 wins halen al slopend
Die 350 en 600 pt packs gedaanEr!k schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:54:
Wat hebben jullie met de 4600 punten gedaan? Welke packs?
DraftEr!k schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:54:
Wat hebben jullie met de 4600 punten gedaan? Welke packs?
CA positie zit niet eens meer in t spel. Dus logisch dat je geen spelers meer kan vinden. 4321 is voortaan met 2 CAMSMarkvd1984 schreef op zondag 22 september 2024 @ 12:18:
[...]
Wil ik ook spelen heb er alleen de spelers niet voor
Weinig spelers die ca hebben
Klopt, sommige posities en rollen zijn idd aangepast. CF's bestaan niet meer.Solotov schreef op zondag 22 september 2024 @ 23:40:
[...]
CA positie zit niet eens meer in t spel. Dus logisch dat je geen spelers meer kan vinden. 4321 is voortaan met 2 CAMS
Als ik probeer de bal te veroveren met een staande tackle, slaagt de tegenstander er toch in om een perfecte diepe pass te geven. Door de vertraging maakt mijn laatste centrale verdediger de staande tackle, terwijl de speler die dichter bij de passer stond dat had moeten doen. Hierdoor kan de spits eenvoudig doorlopen en scoren. Zoveel wedstrijden verloren hierdoor.
Dit probleem had ik ook en ik heb op PC een oplossing gevonden die voor mij nu lijkt te werken.Lashrom schreef op maandag 23 september 2024 @ 02:41:
De game is officieel nog niet eens uit, maar er is nu al zoveel vertraging dat het voor mij totaal onspeelbaar is. Het ligt absoluut niet aan mijn internetverbinding, want ik heb een ping van ongeveer 4, 8 of 12 ms.
Als ik probeer de bal te veroveren met een staande tackle, slaagt de tegenstander er toch in om een perfecte diepe pass te geven. Door de vertraging maakt mijn laatste centrale verdediger de staande tackle, terwijl de speler die dichter bij de passer stond dat had moeten doen. Hierdoor kan de spits eenvoudig doorlopen en scoren. Zoveel wedstrijden verloren hierdoor.
if you playing pc, you should turn in game vsync and frame limiter off and turn it on in nvidia or amd settings.
Sorry bedoel geen FUT, maar gewoon normale Online Seizoenen met club teams, alleen gierig dat ik met Feyenoord 4* tegen een FC Barcelona kom die 5* is.Vestendrie schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 18:56:
[...]
Welke goaltune gebruik jij? I will survive nergens kunnen vinden, voor de rest ook alles al van Feyenoord behalve het doelpuntenlied.
Dacht dat je altijd wel zelfde sterkte tegen kwam.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Toch wel een groot gemis voor me dat ik nu amper iets kan via die app. Ben ook benieuwd wanneer ik die dan wel zou kunnen gebruiken want het tot nu toe aardig gespeeld 😓
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Was dit jaar een keer van plan om geen fifa points te halen. Heb er 1 keer 100 gehaald voor een euro om van de lelijke 50 punten af te komen die je overhoudt en thats it. Benieuwd waar we eindigen zonder punten
/f/image/OZV1aS0WlaoaDq4gZrgY1DgX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door SoEnergic op 23-09-2024 09:20 ]
Daarmee kunnen we een mooi startteam bouwen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lekker idd, ik moet nog even wachten tot woensdagavond tot ik tijd heb om te beginnenM@cer schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:45:
Hier is over Packluck ook weinig te klagen.. Eerst al Maldini 92 en gisteren uit de SB rewards kwam Vini Jr lopen met een waarde van 1.6 miljoen..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wow, dat zijn lekkere kaarten. En geeft je meteen zo'n kickstart voor de rest van het seizoen. Congrats!M@cer schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:45:
Hier is over Packluck ook weinig te klagen.. Eerst al Maldini 92 en gisteren uit de SB rewards kwam Vini Jr lopen met een waarde van 1.6 miljoen..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Praktisch hetzelfde, alleen iets langzamer omdat nog niet alle spelers 2739812739821 pace hebben. Verder zijn de tactics aangepast, je hebt nu geen persoonlijke instructies meer voor spelers.Bossie schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:22:
Ik zie alleen maar teams, maar hoe speelt deze editie ivm 24?
Maar waar vind ik die ?
Dacht te lezen dat het per vrijdag live gaatVestendrie schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:22:
Kunnen jullie ook niet de doelstellingen wegwerken (fc hub) in de webapp? Heb een slotje daarin. Op de console zelf lukte het wel, maar vertik het om 30 doelstellingen weg te klikken om vervolgens een cosmetisch product te krijgen. Ging via de webapp altijd lekker snel.
Er is not steeds geen claim alles knop zoals in de webapp?Vestendrie schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:22:
Kunnen jullie ook niet de doelstellingen wegwerken (fc hub) in de webapp? Heb een slotje daarin. Op de console zelf lukte het wel, maar vertik het om 30 doelstellingen weg te klikken om vervolgens een cosmetisch product te krijgen. Ging via de webapp altijd lekker snel.
Als je een SBC doet zie je die, normaal ga je mat R1 naar je club om spelers toe te voegen maar nu zit daar nog een tabje bij, dus 2 x R1 dan zit je bij de sbc opslag.Markvd1984 schreef op maandag 23 september 2024 @ 18:32:
Heb een paar spelers in de sbc opslag gedaan
Maar waar vind ik die ?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Met welke camera instellingen spelen jullie? Ik heb hem op tele gezet maar het lijkt wel of ik net te weinig van het veld zie. De standaard waar die op staat vind ik eigenlijk niks. Het beeld draait af en toe mee om het zo maar te zeggen. Dat vind ik niet echt fijn.
Vooral de vertraging in het spel maakt het echt onspeelbaar. Het ligt absoluut niet aan mijn internetverbinding (ik heb een ping van ongeveer 4 tot 12 ms). Het is bizar hoe slecht EAFC nu al functioneert, terwijl we nog in de early access-fase zitten. Laat staan hoe het zal zijn wanneer het spel aanstaande vrijdag officieel wordt uitgebracht. Zelfs navigeren door het hoofdmenu gaat moeizaam.
Hoewel ik de kern van de gameplay en de speelsnelheid beter vind dan in EAFC 24, is het voor mij alsnog niet speelbaar. Erg jammer, want Ultimate Team blijft een verslavend element.
[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 24-09-2024 00:51 ]
Eerder kon ik met de pookjes ook de keeper besturen maar dat lijkt bij mij ook niet te werken. Verder slaat de game best vaak random vast. Gameplay is stroperig nog helaas
Krijg in nu een foutmelding dat de punten niet toegewezen kunnen worden omdat de regions van mijn account en ps5 drive niet overeenkomen??
Toevallig Nieuw-Zeeland oid geselecteerd om bij een game eerder toegang te krijgen en vergeten terug te draaien?Bossie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:41:
Lekker hoor, gisteren wat punten gekocht on het nieuwe seizoen at te trappen in de PlayStation app.
Krijg in nu een foutmelding dat de punten niet toegewezen kunnen worden omdat de regions van mijn account en ps5 drive niet overeenkomen??
I like how you keep the mouse running...
Je degradeert toch elk seizoen of zit ik daar mis mee? Ik in elk geval wel. Al zit ik meestal ergens in divisie 6-8El Profesor schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:31:
Hoe zit het het nu met degradatie in Rivals? Kun je degraderen? Vorig jaar ben ik een aantal keer vast komen te zitten in D3 wat echt tot de nodige frustratie heeft geleid.
L1 is toch van speler wisselen?harrybeuker schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:33:
hebben meer mensen problemen dat R2 niet werkt (normaliter kan je dan wisselen tijdens een game)
Eerder kon ik met de pookjes ook de keeper besturen maar dat lijkt bij mij ook niet te werken. Verder slaat de game best vaak random vast. Gameplay is stroperig nog helaas
Of bedoel je tijdens een dood spelmoment. Ik zie dan rechtsonder in beeld een icoontje komen. Al was ik gisteren door de instellingen aan het bladeren en zag ik dat je dat ook kon uitschakelen (meen ik)
[ Voor 19% gewijzigd door Oxigeon op 24-09-2024 13:05 ]
Degradatie zit er in, maar pas vanaf div 3 of 2 en hoger. Anders is het wachten tot je einde van het seizoen met z'n allen weer 1 of 2 divisies naar beneden gezet wordt.El Profesor schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:31:
Hoe zit het het nu met degradatie in Rivals? Kun je degraderen? Vorig jaar ben ik een aantal keer vast komen te zitten in D3 wat echt tot de nodige frustratie heeft geleid.
Welkom bij fc-24-25 en Fifa- et cetera updates.
Ik wacht nog ff met het aanschaffen van deze kopie tot het een tientje kost.: > )
nope, geen enkele verandering gemaakt etc. alles is precies hetzelfde als met fifa 24.theman36 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:11:
[...]
Toevallig Nieuw-Zeeland oid geselecteerd om bij een game eerder toegang te krijgen en vergeten terug te draaien?
Check later wel ff of het probleem zich ook op de console voordoet, anders maar een refund request indienen.
Ik doel op degradatie binnen een seizoen (zoals het jaren geleden was, nog voor de checkpoints geïntroduceerd werden).Oxigeon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:04:
[...]
Je degradeert toch elk seizoen of zit ik daar mis mee? Ik in elk geval wel. Al zit ik meestal ergens in divisie 6-8
Bedoel je dat je binnen een seizoen kunt degraderen van 1-2, 2-3, 3-4, maar in D4 kun je binnen een seizoen niet degraderen?heron schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:06:
[...]
Degradatie zit er in, maar pas vanaf div 3 of 2 en hoger. Anders is het wachten tot je einde van het seizoen met z'n allen weer 1 of 2 divisies naar beneden gezet wordt.
Ja, precies dat. Ik weet alleen niet uit mijn hoofd of de grens op div 2 of div 3 ligt.El Profesor schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:30:
[...]
Bedoel je dat je binnen een seizoen kunt degraderen van 1-2, 2-3, 3-4, maar in D4 kun je binnen een seizoen niet degraderen?
Naam op PlayStation is KANTERS_040
Precies dit. Veel spelers gooien er een flink bedrag tegenaan om meteen een goed team te hebben. Dan zit je dus direct vast in D5, en wordt die wekelijkse winst een hele klus. Voor wat in begrepen heb zou het zo moeten zijn dat de matchmaking rekening houdt met je vorm. Dus als je een x aantal wedstrijden verliest je tegen spelers gematcht wordt met een vergelijkbare streak. Zelf overweeg ik namelijk met een Eredivisie team te starten en dat team door evolutions het jaar door te ontwikkelen, dus loop ik tegen een vergelijkbaar probleem aan (geplaatst in D6).forzav schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:26:
Daar heb ik ook al last van, ben op basis van 24 in div5 geplaatst maar kom daar met mijn startersteam totaal niet aan te pas
Haha, heb ik ook last van. Tegenstanders spelen dan ineens al met coman, Xavi Simons, Cesko, werner etc etcforzav schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:26:
Daar heb ik ook al last van, ben op basis van 24 in div5 geplaatst maar kom daar met mijn startersteam totaal niet aan te pas
Momenteel naar dit team kunnen traden. Maar elk team wat ik tegen kom is ook minstens zo goedettie1990 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:02:
[...]
Haha, heb ik ook last van. Tegenstanders spelen dan ineens al met coman, Xavi Simons, Cesko, werner etc etc
/f/image/V80VWGV0ohPxuzfrFGcAVIuH.png?f=fotoalbum_large)
Ik kom inderdaad ook al stevige teams tegen. Probeer wat van die objectives te doen maar daar moet je aardig wat potten voor spelen.ettie1990 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:02:
[...]
Haha, heb ik ook last van. Tegenstanders spelen dan ineens al met coman, Xavi Simons, Cesko, werner etc etc
Ik heb nog never nooit buiten de game zelf geld uitgegeven aan Fifa. Ik vind het dan ook prachtig om van zulke teams te winnen. Vervelende is alleen meestal dat je vaak als je op tijd een goal maakt je al een rage quit krijgt hahaSn3gG3l schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:42:
Toch wel lekker als je met je middelmatige teampje wint van een squad met Neymar, Rice, Raphina, Benzema etcProbeer nu wat rustiger te spelen en wat minder te sprinten.
Same here maar ieder z'n ding. Dit is pas de eerste keer volgens mij dat ik Ultimate Edition had gekocht omdat ik fc24 veel gespeeld had. Fifa 23 bijv pas gekocht toen ie 20 euro was ofzo en 22 overgeslagen.Oxigeon schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:07:
[...]
Ik heb nog never nooit buiten de game zelf geld uitgegeven aan Fifa. Ik vind het dan ook prachtig om van zulke teams te winnen. Vervelende is alleen meestal dat je vaak als je op tijd een goal maakt je al een rage quit krijgt haha
Rush is wel leuke toevoeging maar merk dat als ik de doelstellingen ervoor gehaald heb ik er eigenlijk niet zoveel om geef meer. Dus hopen dat ze de doelstellingen voor deze modus er wel een beetje in blijven houden.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Dat belooft weinig goeds. De hoofdreden dat ik FC25 gekocht heb is omdat er weer degradatie mogelijk was. Dat blijkt dus alleen voor de eerste twee divisies te zijn. Dan ivm met dat je nu 15 ipv 7 rivals wins per week. Typisch EA, heb op deze manier eigenlijk weinig zin om überhaupt te beginnen met rivals.dennis112 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:47:Ben ook in Divisie 6 geplaatst maar daar kom je teams tegen waar je u tegen zegt, dat zijn gewoon mensen die er gelijk honderden euro's in hebben gestoken. Denk dat ik al iets van 40-45 potjes gedaan heb in rivals en maar stuk of 6 gewonnen ofzo, is echt totaal niet te doen nog zo.
Heb de 10uur testen erop zitten en denk toch een beetje… “tja”
Meerdere redenen: toch ook wat tijdgebrek ivm komende drukke periode en ik merk steeds meer dat iets in mij zegt: waarom in godsnaam nog zoveel uur er in stoppen en me weer laten verleiden tot irritaties.
Daarmee zelfs m’n PS5 verkopen en alleen lekker de Switch houden voor wat casual gamen.
Heb zelfs nog de PS4 liggen die stof hapt. Lekker beiden verkopen en dan wat games halen voor de Switch of achter de hand houden voor Switch 2 mocht deze gaan komen.
Ik neig er sterk naar, helaas!
[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 24-09-2024 19:40 ]
Ik geef je geen ongelijk ;-)stroopwafel57 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:19:
@ lashrom
Welkom bij fc-24-25 en Fifa- et cetera updates.
Ik wacht nog ff met het aanschaffen van deze kopie tot het een tientje kost.: > )
Game is verre van af.
Zucht
Menu heeft hier geregeld een freeze hier waarna ik de hele game moet afsluiten en weer opstarten. Je zou denken met een omzet van ca. twee miljard dat EA wel een product zou kunnen leveren dat vrij van bugs en glitches is.Lashrom schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:50:
[...]
Ik geef je geen ongelijk ;-)
Game is verre van af.
Een van mijn grootste irritaties inderdaad. Als het bij de hoofdmenu al mis gaat en dit niet goed werkt, dan heb je wel echt superveel maling aan je consumenten/EAFC fans. Vooral als je weet dat zij de game studio zijn die het meeste geld binnenharken met microtransacties.El Profesor schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:54:
[...]
Menu heeft hier geregeld een freeze hier waarna ik de hele game moet afsluiten en weer opstarten. Je zou denken met een omzet van ca. twee miljard dat EA wel een product zou kunnen leveren dat vrij van bugs en glitches is.
Stiekem hoop ik echt dat er een hackersgroep zoals Anonymous heel EA servers voor een maand platgooit en eisen gaat stellen aan EA met dat ze de game bugvrij moeten maken.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
En toch... blijf ik het leuk vinden om te spelen ondanks alle ergernissen.Partypooper schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 22:20:
Als ik zo het topic doorlees bewijst EA weer dat ze het nog slechter doen dan vorig jaar. Nu weet ik wel zeker dat ik deze versie oversla. 😂
Moet wel zeggen dat ik het meeste lol beleef als ik Rush of Clubs speel met vrienden. Dan hebben we echt vreselijke lol vaak, zeker nu je in Clubs echt gedrochten van spelers kunt ontwerpen. Bij Rivals of Champs is het serious business en spelen velen alsof hun leven er vanaf hangt. Ja, daar heb ik dan vaak net ff geen zin in als casual speler.
En EA, tja dat zijn gewoon enorme geldwolven daar. Geld binnenharken is het hoofddoel. Waardoor sommige, dezelfde fouten of bugs al jaren in het spel zitten en blijven zitten.
Die 15 wins is alleen echt veel te veel, zeker nu nog. Mja het zal straks allemaal kwa niveau wel wat dichter naar elkaar trekken als de playerbase zich uitbreid.
Rush, tsja niet mijn ding zeg maar
Ja dat vind ik ook maar helaas zetten ze je met de overgang van 24 naar 25 gewoon in een divisie ipv iedereen op nul te laten beginnen. In 24 ben ik pas heel laat een beetje door de divisies heen gekomen maar dat ontneemt nu behoorlijk het plezier.Vestendrie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:17:
Ik heb een Feyenoord team samengesteld. Ik vertik het om nu naar een pl team te gaan. Dan maar geen divisie 4/5. Hoe goed mijn team ook was, ik kwam nooit boven divisie 4 in rivals of 12 winst in wl uit. Dat accepteer ik en toch heb ik het naar mijn zin.
Persoonlijk denk ik dat de 5 wins die je in rivals nodig hebt in de week voor mij al te hoog gegrepen is. Het gaat dus meer squad battles worden denk ik...
Wat ik wel gemerkt heb in de potjes Rush is dat de AI echt rete slecht is. Zo snel een speler leaved heb je echt een groot probleem en speel je eigenlijk 4 tegen 5. Als een andere speler dan ook nog leaved in je team speel je ineens nog maar 3 tegen 5
Ben in divisie 6 geplaatst maar is gewoon bijna niet te winnen, en dan moet je 15 potjes in de week gaan winnen als je bietje fatsoenlijke rewards wil hebben. Vorige FC zat ik in divisie 1 maar dat is nu totaal niet haalbaar.
Gameplay is ook weer om te janken, stuk trager, je komt bijna geen mannetje meer voorbij, alle pasjes worden onderschept of pass je tegen iemand aan. Wil je de bal passen naar speler die meter naast je staat en je alleen tikje op kruisje geeft dan gaat de bal onverklaarbaar onderhand naar de andere kant van het veld waar een speler staat. Ballen die vanuit onmogelijke hoeken de goal invliegen of van grote afstand.
En dan hebben we het nog niet eens over het menu waar een constante input lag op zit en je af en toe 2 keer moet drukken voordat die reageert en over de vele vastlopers in het menu. Vanavond denk ik ook wel stuk of 7-8 keer het spel opnieuw op moeten starten.
Hou mijn hart vast voor aankomende vrijdag, denk dat die dan gewoon echt niet meer te spelen is als al die andere mensen erbij komen met de normale launch.
[ Voor 6% gewijzigd door dennis112 op 25-09-2024 02:20 ]
Je kan nu zelfs een code gebruiken van een Youtuber om zijn tactiek klakkeloos over te nemen.
Ik denk dat ik dit jaar de kerst niet ga halen met FUT.
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 25-09-2024 05:47 ]
Persoonlijk mis ik dat je echte instructies aan de spelers kan geven (bijv. mijn 2 CVM die het midden moeten afdekken, nu lopen ze vaak naar de vleugel....)
Kan iemand mij helpen met het volgende: ik speel 4-4-2 met een RM en LM. Eigenlijk wil ik die LM en RM als CAM hebben spelen. Alleen mijn spelers die LM en RM zijn, zijn dan uit positie. In de vorige edities kon je door middel van '' wissel spelers '' in je opstelling in-game anders spelen dan je begin opstelling. Weet iemand of dit nog kan?
Kan tot volgende week dinsdag niet meer spelen, pack gisteren even op de valreep VVD uit een 75+ pakket van 'n objective. Heerlijk.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit is dus ook mijn probleem. Ik ben ook in 6 geplaatst omdat ik vorig jaar een paar keer D3 gehaald heb. D3 kon ik echt met de grootste moeite aan 7 wins komen. Nu plaatsen ze je dus in een te hoge divisie zonder degradatie. Tijdens de presentatie deden ze het mooi voorkomen dat er degradatie zou zijn om te voorkomen dat je vast komt te zitten in een divisie met te goede spelers, wat ze er niet bij vertelde is dat dit alleen geldt voor D1 en 2. En het lijkt me sterk dat ze dit doen voor het sportieve element, want als je gewoon in D10 start ben je met een dag (of twee) in de divisie waar je niveau ligt.dennis112 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 02:18:… Ben in divisie 6 geplaatst maar is gewoon bijna niet te winnen, en dan moet je 15 potjes in de week gaan winnen als je bietje fatsoenlijke rewards wil hebben. Vorige FC zat ik in divisie 1 maar dat is nu totaal niet haalbaar….
Ja dat kan je hebt een standaard tactiek die je kunt gebruiken om full chem te halen en dan kun je daarnaast nog tot 4 andere tactieken aanmaken. Deze kun je dan in de wedstrijd actief zetten. Op de playstation doe je dit middel D-Pad naar links en dan de juiste te selecteren die je wil hebbenJ93 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:58:
Wat vinden jullie van de nieuwe tactieken?
Persoonlijk mis ik dat je echte instructies aan de spelers kan geven (bijv. mijn 2 CVM die het midden moeten afdekken, nu lopen ze vaak naar de vleugel....)
Kan iemand mij helpen met het volgende: ik speel 4-4-2 met een RM en LM. Eigenlijk wil ik die LM en RM als CAM hebben spelen. Alleen mijn spelers die LM en RM zijn, zijn dan uit positie. In de vorige edities kon je door middel van '' wissel spelers '' in je opstelling in-game anders spelen dan je begin opstelling. Weet iemand of dit nog kan?
is het niet zo dat nu alle tryhards met early access zitten te grinden en dat het zich wat normaliseert qua niveau zodra de game volledig uit is ?dennis112 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 02:18:
Echt wat een klote spel is het zeg, het is dat ik hem niet op disk had anders stond die al op marktplaats. Gewoon de hele avond rivals gespeeld van 19:30 tot 02:00 en maar 2 potjes gewonnen. Je wordt gewoon express in een te hoge divisie gezet zodat ze meer kans maken dat je pakketjes gaat kopen om betere spelers te krijgen.
Ben in divisie 6 geplaatst maar is gewoon bijna niet te winnen, en dan moet je 15 potjes in de week gaan winnen als je bietje fatsoenlijke rewards wil hebben. Vorige FC zat ik in divisie 1 maar dat is nu totaal niet haalbaar.
Tenzij de game al volledig uit is, momenteel ff te druk om dit te volgen.
Ik vind de nieuwe opzet wel mooi. Maakt het wat realistischer.J93 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:58:
Wat vinden jullie van de nieuwe tactieken?
Je moet gaan denken vanuit je verdedigende positie: dat is de standaardformatie. Met behulp van rollen kan je invloed uitoefenen waar de spelers heengaan als het team in balbezit komt. Als je een LM naar een CAM positie wilt laten gaan, klinkt dat als een inside forward rol. Uit mijn hoofd kan die in balanced of in attacking gekozen worden. Heb de game nu niet bij de hand, maar je kan dan door de groene vierkantjes zien waar de speler ongeveer heen gaat (welk deel van het veld hij invloed op gaat hebben).
De starter packs hadden oa: KDB, Leao, Rodrigo, bacha, Hegerberg en Popp.
Waarschijnlijk zijn popp/hegerberg in het begin wel bruikbaar, maar ik denk dat Leao/Rodrigo anders snel de spitsen worden
Er staan nu nog wat tragere high-rated spelers, maar de verwachting zal wel weer zijn dat bijvoorbeeld een Camavinga een veel betere CDM zal zijn dan Xhaka. Ben benieuwd in ieder geval, vanavond eindelijk wat tijd om te starten
Dat je de game leuk vind is natuurlijk mooi meegenomen en ik hoop ook dat dit zo blijft voor je.Moody2204 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 22:34:
[...]
En toch... blijf ik het leuk vinden om te spelen ondanks alle ergernissen.
Moet wel zeggen dat ik het meeste lol beleef als ik Rush of Clubs speel met vrienden. Dan hebben we echt vreselijke lol vaak, zeker nu je in Clubs echt gedrochten van spelers kunt ontwerpen. Bij Rivals of Champs is het serious business en spelen velen alsof hun leven er vanaf hangt. Ja, daar heb ik dan vaak net ff geen zin in als casual speler.
En EA, tja dat zijn gewoon enorme geldwolven daar. Geld binnenharken is het hoofddoel. Waardoor sommige, dezelfde fouten of bugs al jaren in het spel zitten en blijven zitten.
Maar het stoort mij persoonlijk wel dat EA het elk jaar prestreert om het nog slechter te doen dan het jaar ervoor. Elke keer als je denkt het kan toch niet erger worden? EA be like, hold my beer...
Het interesseert ze gewoon niet wat de consument denkt. Ze trekken toch wel hun eigen plan en uiteindelijk wordt je toch wel genaaid.
Maar goed, dit is mijn persoonlijke mening en ik hoop oprecht voor de mensen die FC25 wel gekocht hebben een goed jaar hebben, fatsoenlijke gameplay en zo nu en dan eens leuke packluck.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Prima toch, geeft veel mogelijk om verder uit te bouwen later.Sn3gG3l schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:13:
Ik heb helaas weinig bijzonders van die punten gekregen. Mapi Leon die ik maar ff probeer en Lewandowski in de spits. Speel nu met een elftal vol spanjaarden, 1 van de weinige manieren om aan 33 chem te komen.
Ik begin vrijwel altijd met voornamelijk franse spelers.
Ja voor nu prima, mis wel wat snelheid voorin maar verder speelt het best ok. Heb ook nog 95k aan coins maar meeste goede spelers zijn flink aan de prijs en dan ben ik toch weer te scroogeBossie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:31:
[...]
Prima toch, geeft veel mogelijk om verder uit te bouwen later.
Ik begin vrijwel altijd met voornamelijk franse spelers.
Paar potjes gedaan, maar voornamelijk squad battles.
Het lijkt best veel op voorgaande edities, alleen trager.
Dat is ook logisch, alleen maar 99 pace spelers komen pas volgend jaar weer.
Al met al wel vermakelijk, maar ik ben nu al huiverig voor de komende patches waar alle try-hards weer blij van gaan worden. Dit is eigenlijk ieder jaar het geval. De eerste paar weken lijkt het nog op voetbal, daarna is het weer standaard veel pace, kappen, draaien, trucje en een goal.
Voor nu zeker wel weer een aardige editie, hoewel ik pas een paar potjes heb gespeeld.
De nieuwe tactics en "roles" die spelers hebben is een mooie toevoeging.
Trivela en Finesse zijn voor nu weer flink dominant aanwezig.
Wat me wel veel meer bevalt; veel strengere scheidsrechters. Pak regelmatig geel en domweg op de knop spammen om de bal te onderscheppen levert nu veel vaker een overtreding op. Timing is belangrijker geworden tijdens verdedigen.
wijze woorden
Verder stop ik er nooit meer punten in, want SBC’s lonen beter vindt ik..
En toen kwam Haaland ineens uit de Rush Challenge SBC. 350k ongeveer en verhandelbaar. Maar hou hem nog even lekker want die is natuurlijk vreselijk OP zo vroeg in de game.
Verder nog erg wennen.
Speel normaal Elite Divisie en rond de 14 wins in WL. Ben benieuwd hoe dat volgend weekend gaat met WL (als ik me kan plaatsen).
Voor nu nog alle moeite Div4 uit te komen.
:strip_exif()/f/image/esvf7nF1YuVuAEsZEvsmpvCB.jpg?f=fotoalbum_large)
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Wat dit betreft was het oude model met TOTW/TOTY/TOTS veel beter ipv alle bizarre promo's en bijbehorende powercreep.Valandil schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:53:toon volledige bericht
Via mijn EA abonnement kan ik het spel 10 uur "gratis" spelen.
Paar potjes gedaan, maar voornamelijk squad battles.
Het lijkt best veel op voorgaande edities, alleen trager.
Dat is ook logisch, alleen maar 99 pace spelers komen pas volgend jaar weer.
Al met al wel vermakelijk, maar ik ben nu al huiverig voor de komende patches waar alle try-hards weer blij van gaan worden. Dit is eigenlijk ieder jaar het geval. De eerste paar weken lijkt het nog op voetbal, daarna is het weer standaard veel pace, kappen, draaien, trucje en een goal.
Voor nu zeker wel weer een aardige editie, hoewel ik pas een paar potjes heb gespeeld.
De nieuwe tactics en "roles" die spelers hebben is een mooie toevoeging.
Trivela en Finesse zijn voor nu weer flink dominant aanwezig.
Wat me wel veel meer bevalt; veel strengere scheidsrechters. Pak regelmatig geel en domweg op de knop spammen om de bal te onderscheppen levert nu veel vaker een overtreding op. Timing is belangrijker geworden tijdens verdedigen.
Mijn zoon speelt op pc op razer controller op 144 hz scherm.
voorbeeld mijn zoon heeft echt veel moeite om een potje online te winnen op pc. En zijn kameraden die een playstation hebben die winnen bijna alles. Nu dacht ik die jongens zijn gewoon beter, maar als mijn zoon op playstation bij hun een potje speelt zijn de tegenstanders veel zwakker en kan hij ook makkelijk winnen.
Dit antwoord heb ik van chat gpt gekregen :
Concurrentie en vaardigheden van spelers:
De moeilijkheid kan verschillen afhankelijk van de spelersbasis. Op PC kan het zijn dat je tegen andere typen spelers speelt, vaak ook mensen die meer gewend zijn aan de nuances van PC-games. Sommige spelers vinden dat de vaardigheidsbasis op PC anders is dan op console, maar dit is sterk afhankelijk van je speelstijl en niveau.
Technische prestaties:
Op een high-end PC zou je misschien een hogere framerate kunnen halen en betere grafische instellingen kunnen gebruiken dan op een PS5. Dit kan het spel soepeler laten verlopen, wat een voordeel kan zijn, maar dit maakt de game niet noodzakelijk moeilijker of makkelijker.
Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB
Zou hooguit iets met matchmaking kunnen zijn. Dat kan je op je pc/playstation/xbox only zetten of gemengd volgens mij. Verder zou het denk ik niks uitmaken.danield schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:09:toon volledige bericht
Ik heb een vraag en kan het antwoord op google niet echt vinden. Ik heb het idee dat Ultimate team EA FC 25 veel moeilijker is op PC dan bijvoorbeeld op een Playstation ?
Mijn zoon speelt op pc op razer controller op 144 hz scherm.
voorbeeld mijn zoon heeft echt veel moeite om een potje online te winnen op pc. En zijn kameraden die een playstation hebben die winnen bijna alles. Nu dacht ik die jongens zijn gewoon beter, maar als mijn zoon op playstation bij hun een potje speelt zijn de tegenstanders veel zwakker en kan hij ook makkelijk winnen.
Dit antwoord heb ik van chat gpt gekregen :
Concurrentie en vaardigheden van spelers:
De moeilijkheid kan verschillen afhankelijk van de spelersbasis. Op PC kan het zijn dat je tegen andere typen spelers speelt, vaak ook mensen die meer gewend zijn aan de nuances van PC-games. Sommige spelers vinden dat de vaardigheidsbasis op PC anders is dan op console, maar dit is sterk afhankelijk van je speelstijl en niveau.
Technische prestaties:
Op een high-end PC zou je misschien een hogere framerate kunnen halen en betere grafische instellingen kunnen gebruiken dan op een PS5. Dit kan het spel soepeler laten verlopen, wat een voordeel kan zijn, maar dit maakt de game niet noodzakelijk moeilijker of makkelijker.
Vrijdag zal er vooral heel veel nieuwe kaarten de markt op komen. Als je de hele hoge, goede hebt, dan zou ik die bewaren (Mbappe, Bellingham) maar anders verkopen.J93 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:24:
Klein advies gevraagd: afgelopen weekend Gyokeres en Frimpong uit een pack gehaald. Ze passen niet in mijn team en ik ga ze dan ook verkopen: wachten tot vrijdag de release of nu?
Frimpong zou een uitzondering kunnen zijn: die is de laatste tijd wat omhoog gegaan door de Aleix Garcia SBC, en hij zou in de promo die vrijdag komt, zitten. Die zou nog stabiel kunnen blijven qua prijs, of in de komende week stijgen. Vind ik moeilijk te zeggen.