Dank! Gyokeres zojuist op de transferlijst gezet. Daarmee hoop ik dan straks Donnarumma te kopen!heron schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:32:
[...]
Vrijdag zal er vooral heel veel nieuwe kaarten de markt op komen. Als je de hele hoge, goede hebt, dan zou ik die bewaren (Mbappe, Bellingham) maar anders verkopen.
Frimpong zou een uitzondering kunnen zijn: die is de laatste tijd wat omhoog gegaan door de Aleix Garcia SBC, en hij zou in de promo die vrijdag komt, zitten. Die zou nog stabiel kunnen blijven qua prijs, of in de komende week stijgen. Vind ik moeilijk te zeggen.
Frimpong gaat vrijdag volgens mij Out of packs.J93 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 14:24:
Klein advies gevraagd: afgelopen weekend Gyokeres en Frimpong uit een pack gehaald. Ze passen niet in mijn team en ik ga ze dan ook verkopen: wachten tot vrijdag de release of nu?
er kan op pc alleen gekozen worden voor crossplay aan of uit.Sn3gG3l schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:13:
[...]
Zou hooguit iets met matchmaking kunnen zijn. Dat kan je op je pc/playstation/xbox only zetten of gemengd volgens mij. Verder zou het denk ik niks uitmaken.
Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB
Eerste keer in mijn EAFC/FIFA carriere dat ik zo slecht ga in Rivals, met 33 winst en 70 verlies. Waar ik afgelopen EAFC en FIFA's altijd wel 60-70% op winst zit, gaat het nu helemaal de andere kant op. Zit momenteel in divisie 4, maar de hoeveelheid tegenstanders die de L1 Boost spammen is echt niet normaal. In de middag moest ik nog maar 1 winst voor promotie naar divisie 3, maar door een rode kaart was ik weggespeeld. Uiteindelijk weer helemaal terug naar de checkpoint. Superzuur!
Als de L1 Boost niet gepatched wordt, houd ik er vroeg mee op. Want 8/10 tegendoelpunten die ik krijg komt van deze ''ratty'' methode en er is niks waar je tegen kunt doen.
Niet goed voor mijn gezondheid dit.
Als de L1 Boost niet gepatched wordt, houd ik er vroeg mee op. Want 8/10 tegendoelpunten die ik krijg komt van deze ''ratty'' methode en er is niks waar je tegen kunt doen.
Niet goed voor mijn gezondheid dit.
[ Voor 14% gewijzigd door Lashrom op 26-09-2024 03:18 ]
De L1 speed boost werkt niet eens bij mij….
Ook zo typisch
Ook zo typisch
Die doet bij mij ook vrij weinig. Het lobje doet hij ook de helft van de tijd niet. Zelfde als Finesse schot. Werkelijk geen idee waar het aan ligt. Ik gok aan de enige lag die af en toe optreedtSleehond schreef op donderdag 26 september 2024 @ 06:47:
De L1 speed boost werkt niet eens bij mij….
Ook zo typisch
Meerdere mensen trouwens die niet in de app raken op Android?
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 26-09-2024 06:58 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
5-4-1 counter met hoge press. Dat lijkt weer op waar FC 24 geeindigd was helaas.Augy schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:00:
Bijzonder lekkere tactiek hieronder!
YouTube: The Best Formation In EA FC 25
Disc EA FC onderweg; morgen levering.
Tegen beter weten in toch maar door laten gaan. Heb echt hard getwijfeld.
K*t spel is het eigenlijk ook hè, weer is het ze gelukt

Je vraagt je bijna af of ze bij EA ook voetbal kijken. Neuer de beste sweeper keeper van deze eeuw een + en Courtois “sweeper keeper ++”.
I like how you keep the mouse running...
DIV 6 rivals rewards.
Maar 5 overwinningen gehaald omdat 15 er wel heel veel zijn.
Nog nooit zulke armoedige rewards gezien.
5k
Een leen pakket met 5 spelers
Een 5 gewone spelers pack
En een 3 x 77 plus pakket.
En als klap op de vuurpijl onverhandelbaar.
EA fix dit man.
Maak een tussenstap bij 10 winst ook rewards want anders speelt straks niemand dit meer.
Maar 5 overwinningen gehaald omdat 15 er wel heel veel zijn.
Nog nooit zulke armoedige rewards gezien.
5k
Een leen pakket met 5 spelers
Een 5 gewone spelers pack
En een 3 x 77 plus pakket.
En als klap op de vuurpijl onverhandelbaar.
EA fix dit man.
Maak een tussenstap bij 10 winst ook rewards want anders speelt straks niemand dit meer.
Ik had Div 7 rewards packs. Niks bruikbaars uit de tradable pack. Uit de untradable rewards Odegaard en KDB. Heb alleen Spaans/LaLiga team dus even kijken hoe ik die in kan passen. Wel erg veel loan spelers deze editie.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Dit hebben we allemaal toch, de truck blijft om het allemaal niet zo serieus te nemen en gewoon relaxed je potjes te spelen.Sleehond schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:59:
Disc EA FC onderweg; morgen levering.
Zodra het anders word, is het ook tijd om de controller neer te leggen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Precies dit, lekker de tekortkoming voor lief nemen of even wegleggen. Het klopt dat het spel weer vol bugs zit en er niet heel veel is veranderd maar ik vermaak me er toch voldoende mee, zeker omdat EA toch niets aan gaat passenBossie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:20:
[...]
Dit hebben we allemaal toch, de truck blijft om het allemaal niet zo serieus te nemen en gewoon relaxed je potjes te spelen.
Zodra het anders word, is het ook tijd om de controller neer te leggen
Het speelt tot nu toe exact hetzelfde het speelt alleen trager door de spelers.Sn3gG3l schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:23:
[...]
Precies dit, lekker de tekortkoming voor lief nemen of even wegleggen. Het klopt dat het spel weer vol bugs zit en er niet heel veel is veranderd maar ik vermaak me er toch voldoende mee, zeker omdat EA toch niets aan gaat passen
Ben benieuwd wat de eerste patch gaat brengen.
Tot nu toe is vooral zoeken naar speelstijl etc dat leuk is en ook past bij mijn starter team. Het blijft elk jaar geneuzel mbt posities en formaties, wat mij betreft kan dat hele gedoe er gewoon uit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Yep, welke opstelling speel je nu? Ik speel 4321 en heb verder nog geen andere tactieken aangemaakt om ingame mee te switchen. Ik zag dat je nog 4 tactieken kan maken die je ingame kan toepassen. Ben 1x ingame naar een standaard 3-4-21 geswitched en toen kon ik wel mooi de pot nog ombuigen. Die individuele instructies mis ik ook niet echt.Bossie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:37:
[...]
Het speelt tot nu toe exact hetzelfde het speelt alleen trager door de spelers.
Ben benieuwd wat de eerste patch gaat brengen.
Tot nu toe is vooral zoeken naar speelstijl etc dat leuk is en ook past bij mijn starter team. Het blijft elk jaar geneuzel mbt posities en formaties, wat mij betreft kan dat hele gedoe er gewoon uit.
4231 narrow, simpelweg omdat ik daarmee mijn huidige spelers redelijk op chem heb, kan morgen weer anders zijn.Sn3gG3l schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:45:
[...]
Yep, welke opstelling speel je nu? Ik speel 4321 en heb verder nog geen andere tactieken aangemaakt om ingame mee te switchen. Ik zag dat je nog 4 tactieken kan maken die je ingame kan toepassen. Ben 1x ingame naar een standaard 3-4-21 geswitched en toen kon ik wel mooi de pot nog ombuigen. Die individuele instructies mis ik ook niet echt.
Speelde ik in begin ook meeBossie schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:40:
[...]
4231 narrow, simpelweg omdat ik daarmee mijn huidige spelers redelijk op chem heb, kan morgen weer anders zijn.
Merkte dat ik te weinig aansluiting had en me spits vaak helemaal alleen was zonder aansluiting
Nu 4411 lijkt de aansluiting beter vreemd genoeg
15 wins veel fodder gekregen helaas geen touw of iets bruikbaars
Ik heb gewoon een formatie gepakt die bij mijn spelers past, teveel leuke CM/CAMs (KDB, Guti, Debinha) om niet te gebruiken. Waarschijnlijk is een 4411/442 variant sowieso voor mij beter of een 451/4321. Leao nu wel op de bank zodat Rodrygo kan spelen maar zou ze beide moeten starten.Markvd1984 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:46:
[...]
Speelde ik in begin ook mee
Merkte dat ik te weinig aansluiting had en me spits vaak helemaal alleen was zonder aansluiting
Nu 4411 lijkt de aansluiting beter vreemd genoeg
15 wins veel fodder gekregen helaas geen touw of iets bruikbaars
We zien wel wat er nog uit packs gaat komen, en dan een beetje bouwen richting een vaste formatie/speelstijl.
Ik merk dat ik nog heel erg aan het uitproberen ben met welke taktieken werken en welke niet. In een 433 vind ik de vleugelspelers wel heel ver weg staan, en merk ook dat ze niet terug komen in verdediging. Mijn back staat dan tegen een buitenspeler van de tegenstander, en zijn back kan dan gewoon ook over die flank op komen.
Wat met een 4231 (CDM/RM/LM/CAM variant) geprobeerd en dat speelt verdedigender beter. Vanavond ook eens een nauwe 41212 variant proberen. Messi op CAM, hopelijk komt hij daar beter tot zijn recht dan als RW - daar is hij toch iets te traag voor.
Wat met een 4231 (CDM/RM/LM/CAM variant) geprobeerd en dat speelt verdedigender beter. Vanavond ook eens een nauwe 41212 variant proberen. Messi op CAM, hopelijk komt hij daar beter tot zijn recht dan als RW - daar is hij toch iets te traag voor.
Ik ben echt een noob in FC25, maar vindt het spelletje veel te mooi, dus koop ik het elk jaar weer.
Begonnen in 5-4-1 om defensief wat minder goals tegen te krijgen en dat gat nu wel aardig (begin 4-4-2 maar had zoveel ruimte tussen verdedigers en middenvelders dat iedereen me kapot speelde (5 goals + zeg maar)
Gisteravond dus geswitcht en 1x 0-1 verloren / 3-0 gewonnen. Merk wel dat me spits erg alleen voorin staat, lastig daar tussendoor te voetballen.. iemand tips? toch andere formatie?
https://www.futbin.com/25/squad/174952
Begonnen in 5-4-1 om defensief wat minder goals tegen te krijgen en dat gat nu wel aardig (begin 4-4-2 maar had zoveel ruimte tussen verdedigers en middenvelders dat iedereen me kapot speelde (5 goals + zeg maar)
Gisteravond dus geswitcht en 1x 0-1 verloren / 3-0 gewonnen. Merk wel dat me spits erg alleen voorin staat, lastig daar tussendoor te voetballen.. iemand tips? toch andere formatie?
https://www.futbin.com/25/squad/174952
[ Voor 4% gewijzigd door Kieft91 op 26-09-2024 13:51 ]
Ik vind het spel wel lekker spelen, helaas op de 1e verdieping ondanks een WIFI versterker blijf ik van die data blokjes in beeld houden.
Verder wat ik mij afvraag.
- Hoe kan je de keeper laten bewegen op de lijn?
- Waarom werkt R2 niet bij een snelle wissel?
Speel verder nu 4-4-2, wat is die Thuram en Muani een lekker stel zeg.
Thuram 24 duels 43 goals
Muani 9 duels 20 goals
Al zit ik pas in divisie 8 dus het zal wel niet veel zeggen
Heb alleen 2 niets zeggende CM's staan, Lees goede verhalen over Camavinga.
Wil alleen nog Marquinhos als CV hebben staan, gebruik nu een tijdelijke kaart van hem, Kimpembe voelt weer erg OP aan.
Verder wat ik mij afvraag.
- Hoe kan je de keeper laten bewegen op de lijn?
- Waarom werkt R2 niet bij een snelle wissel?
Speel verder nu 4-4-2, wat is die Thuram en Muani een lekker stel zeg.
Thuram 24 duels 43 goals
Muani 9 duels 20 goals
Al zit ik pas in divisie 8 dus het zal wel niet veel zeggen
Heb alleen 2 niets zeggende CM's staan, Lees goede verhalen over Camavinga.
Wil alleen nog Marquinhos als CV hebben staan, gebruik nu een tijdelijke kaart van hem, Kimpembe voelt weer erg OP aan.
/f/image/dgNyViLd3rXySeGYmxZbbsnU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Mars18 op 26-09-2024 16:49 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ondanks de vele nederlagen, toch wel blij met mijn divisie 4 rivals rewards; Griezman en Araujo tradeable en nog paar redelijke fodders.
Mijn doel is om divisie 2 te behalen voor de volgende rivals ronde. Hier en daar nog wat aan het testen met opstellingen, maar 442 blijft voor mij toch wel het beste werken. Nu nog kwalificeren voor WL en dan kan ik even weer rustig aan doen.
Mijn doel is om divisie 2 te behalen voor de volgende rivals ronde. Hier en daar nog wat aan het testen met opstellingen, maar 442 blijft voor mij toch wel het beste werken. Nu nog kwalificeren voor WL en dan kan ik even weer rustig aan doen.
:strip_exif()/f/image/IAsmXUZEfAuDGWVyatSoxy67.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe zit het de wl kwalificatie
Staat nu 5 wedstrijden
Heb nu 2 gespeeld en 2 gewonnen
Maar hoeveel punten moet je hebben?
Staat nu 5 wedstrijden
Volgens mij moet je om te kwalificeren 3/5 winnen.Markvd1984 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:52:
Hoe zit het de wl kwalificatie
Staat nu 5 wedstrijden
Stuk moeilijker als vorig jaar dusSn3gG3l schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:53:
[...]
Volgens mij moet je om te kwalificeren 3/5 winnen.
Ik merk dat ik EA FC al weer zat ben... Grinden voor matige spelers en slechte beloningen... Rush is leuk, maar ook die doelstellingen voor wat xp...
Ik pack bompastoor Hero kaart. Wat denken jullie nu verkopen of beter even wachten?
Secret nation objective:Team met 1 speler uit België, Argentinië, Spanje en Engeland
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 26-09-2024 19:59 ]
:strip_exif()/f/image/4tgH0p1N9RYudDYtswpMcuc0.jpg?f=fotoalbum_large)
4 van de 5 gewonnen playoffs
Laatste wed verloren tegen dit team
Cantona
Socrates
Smith
Etc dit kan t9ch niet
2 0 voor helaas 4 2 verloren
Lelijke is bij elk doelpunt een dansje na de 3 2 achterin tikken
Met zo'n creditcard team zulk gedrag vertonen blijf het vreemd vinden
Maargoed 4 van de 5 gewonnen 1e keer playoff dit jaar
Nu ook een bonmati en dembele. Lekker verkopen en eindelijk leuk team bij elkaar kopen.Denn90 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:31:
Ik pack bompastoor Hero kaart. Wat denken jullie nu verkopen of beter even wachten?
Hoeveel fifa points?Lashrom schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:16:
Ondanks de vele nederlagen, toch wel blij met mijn divisie 4 rivals rewards; Griezman en Araujo tradeable en nog paar redelijke fodders.
[Afbeelding]
Nou tussen 10:00 en 18:00 (lekkere range ook) moet het spel binnenkomen hier.
Ben benieuwd, hopelijk komt het zo direct al, haha
Oh nu staat er 11:00 a 12:30, top!
Ben benieuwd, hopelijk komt het zo direct al, haha
Oh nu staat er 11:00 a 12:30, top!
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2024 11:00 ]
Gisteren Tonali gepacked and verkocht, hiervoor 4 spelers van Barca/Liga F gehaald (3 verdedigers and Patri iets als CDM). Dit icm met die spaanse CDM/SBC van Leverkussen en het team begint nu lekker te spelen.
Nu lui squadbattles om de liga-f spelers vrij te spelen en later nog even die spaanse keeper van chelsea meepakken.
4231 gaat leuk tot nu, maar met KDB als playmaker in deze fase van de game mag het ook wel leuk gaan
.
Volgende targets, misschien Neymar (heb Debinha en Rodrygo voor 4231/4321) of Griezman (voor 442 varianten of als upgrade van debinha).
Tenzij er iets leuks uit de packs komt, dan gaat het plan weer in de prullenbak
Nu lui squadbattles om de liga-f spelers vrij te spelen en later nog even die spaanse keeper van chelsea meepakken.
4231 gaat leuk tot nu, maar met KDB als playmaker in deze fase van de game mag het ook wel leuk gaan
Volgende targets, misschien Neymar (heb Debinha en Rodrygo voor 4231/4321) of Griezman (voor 442 varianten of als upgrade van debinha).
Tenzij er iets leuks uit de packs komt, dan gaat het plan weer in de prullenbak
Ik kan niet handelen in de App/Webapp.. Deze heeft een slot en nog geen toegang.
Hebben meer mensen hier last van?
Vorig jaar niet gespeeld en niets bijzonders gedaan. Het is alleen dat zowel mijn zoon als ik een account heb op dezelfde PS5. Mogelijk zit daar iets als ik de voorwaarden lees.
Vorig jaar niet gespeeld en niets bijzonders gedaan. Het is alleen dat zowel mijn zoon als ik een account heb op dezelfde PS5. Mogelijk zit daar iets als ik de voorwaarden lees.
[ Voor 26% gewijzigd door M@cer op 27-09-2024 11:44 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Pre-order geplaatst bij Mediamarkt, vanaf vandaag om 10.00 op te halen. Vertellen ze me net dat ze logistieke problemen hebben
. Super vervelend.
Weet iemand wat de objective is van de Early Acces Mystery Nations?
Waarom zou je een pre-order plaatsen? Je loopt toch zo naar binnen en pakt dat spel uit het schap?Agadir schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:14:
Pre-order geplaatst bij Mediamarkt, vanaf vandaag om 10.00 op te halen. Vertellen ze me net dat ze logistieke problemen hebben. Super vervelend.
Ik zou ook enkel nog bij GTA6 een pre order plaatsenSaekerhett schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:01:
[...]
Waarom zou je een pre-order plaatsen? Je loopt toch zo naar binnen en pakt dat spel uit het schap?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maar dan moet je van de bank afSaekerhett schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:01:
[...]
Waarom zou je een pre-order plaatsen? Je loopt toch zo naar binnen en pakt dat spel uit het schap?
Verleidt door de pre-order bonus, maar spijt van. Had nu naar een andere zaak kunnen gaan en daar een exemplaar kunnen kopen. Wijze les.Saekerhett schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:01:
[...]
Is bij jullie ook Rush bugged. Voor weekly punten staat bij mij 0/0.
Hij is binnen en aan het installeren. Vanmiddag en vanavond zullen er wel even aardig wat uren in gaan zitten.
Overigens ik zie op Youtube en Tiktok etc van die filmpjes dat je bepaalde settings aan of uit moet zetten voor snellere gameplay. Bijvoorbeeld "reactietijdaanpassing" staat ergens in menu op aan en zeggen ze dat je op uit moet zetten etc.
Welke van dit soort tips zijn nu echt werkzaam?
Iemand hier ervaring mee welke aanpassingen je echt moet doorvoeren in de settings?
Iemand hier ervaring mee welke aanpassingen je echt moet doorvoeren in de settings?
Geen idee chef. Heb zelf alle instellingen standaard maar ben benieuwd of er iets te verbeteren valt.Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:54:
Overigens ik zie op Youtube en Tiktok etc van die filmpjes dat je bepaalde settings aan of uit moet zetten voor snellere gameplay. Bijvoorbeeld "reactietijdaanpassing" staat ergens in menu op aan en zeggen ze dat je op uit moet zetten etc.
Lekker is dat, bestel je het bij BOL en dan krijg ik door een vertraging mijn bestelling niet vandaag binnen. Nu maar digitaal gekocht en tevens goedkoper uit. Zodra het fysieke spel geleverd wordt kan het direct weer retour.
wedstrijdje spelen met iig een speler uit Spanje Engeland en Belgie .Sn3gG3l schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:46:
Weet iemand wat de objective is van de Early Acces Mystery Nations?
hoi
daarom is wehkamp er ook meegestopt met die hele preorders, dat leverde elk jaar alleen maar gezeik opDeJurist schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:56:
Lekker is dat, bestel je het bij BOL en dan krijg ik door een vertraging mijn bestelling niet vandaag binnen. Nu maar digitaal gekocht en tevens goedkoper uit. Zodra het fysieke spel geleverd wordt kan het direct weer retour.
Burp
Wehkamp bestaat dat nog, ken dat alleen nog van vroeger. Vrouwen in lingerie kijken 🤪
BOL maakt nog niet zo lang gebruik van een fietskoerierdienst genaamd Cycloon, en zojuist op NU.nl gelezen dat dit bedrijf bijna alle personeel eruit gaat gooien.Wii4all schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:40:
[...]
daarom is wehkamp er ook meegestopt met die hele preorders, dat leverde elk jaar alleen maar gezeik op
Nou 2 potjes Rivals gedaan bij binnenkomst van het spel.
Allebei gewonnen. 1e pot met 4-1 en was echt heer en meester.
2e pot gewonnen met 2-1 terwijl ik begin 2e helft rood pakte en daarna de winnende nog wist te maken.
Spelen met de tactics (counter, verdedigend, tiki-taka etc helpt wel erg goed hoor).
In de test versie had ik 2x gelijk gespeelde. Kortom, heb nog niet verloren in Rivals.... HAHA!
Bevalt me aardig tot nu toe het spel. Vanavond rustig verder en wat doelstellingen proberen te pakken.
Allebei gewonnen. 1e pot met 4-1 en was echt heer en meester.
2e pot gewonnen met 2-1 terwijl ik begin 2e helft rood pakte en daarna de winnende nog wist te maken.
Spelen met de tactics (counter, verdedigend, tiki-taka etc helpt wel erg goed hoor).
In de test versie had ik 2x gelijk gespeelde. Kortom, heb nog niet verloren in Rivals.... HAHA!
Bevalt me aardig tot nu toe het spel. Vanavond rustig verder en wat doelstellingen proberen te pakken.
Kan je dit ook aanpassen op de console?Sn3gG3l schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:55:
[...]
Geen idee chef. Heb zelf alle instellingen standaard maar ben benieuwd of er iets te verbeteren valt.
Ja, maar die youtube filmpjes zijn allemaal voor de clicks. Die settings aan of uit heeft echt geen effect op snelheid, fps of lag of andere nonsense…
Something under the bed is drooling
Bij ons is het onder de account van mijn zoon gekocht, en ik kon het ook niet starten.M@cer schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:38:
Ik kan niet handelen in de App/Webapp.. Deze heeft een slot en nog geen toegang.
In zijn instellingen games delen (of iets dergelijks) aangezet en nu staat "game starten" i.p.v. "product info" bij mij. Na 17 uur ga ik het testen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Waar add je die nieuwe tactic codes eigenlijk?
Wtf….?
Sorry heel wazig blijkbaar, en zie bericht hierboven haha
Sorry heel wazig blijkbaar, en zie bericht hierboven haha
:strip_exif()/f/image/BX21xoMIoa2LkI1aU9Agu92j.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2024 19:14 ]
Sinds vandaag. Nu ook de normale editie uit is staan de servers van EA te roken...michael86 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:10:
Wat is dit slecht, sinds wanneer is er een wachtrij 🤣
[Afbeelding]
Edit: Na in de queue gezeten te hebben krijg ik nu servers unavailable. Gaat weer een leuk weekend worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Sn3gG3l op 27-09-2024 19:14 ]
Wie had dat gedacht: spelen tijdens de release na 19.00uur wanneer de eerste promo uit is en de servers liggen er uit. Klinkt mij iets te bekend in de oren allemaal.
Wachtrij loopt alleen maar op
Pff knake zeg!!
Echt als EA nou eens serieus in de servers zou investeren en de vlotheid van de menu’s en dergelijke zouden ze echt zichzelf zoveel sterker maken.
Maarja deze ijdele hoop roepen we al jaren…
Pff knake zeg!!
Echt als EA nou eens serieus in de servers zou investeren en de vlotheid van de menu’s en dergelijke zouden ze echt zichzelf zoveel sterker maken.
Maarja deze ijdele hoop roepen we al jaren…
Ik was juist uitgelogd om ff een paar dingen te doen in de webapp, zie het later vanavond wel weer danVestendrie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:25:
Wie had dat gedacht: spelen tijdens de release na 19.00uur wanneer de eerste promo uit is en de servers liggen er uit. Klinkt mij iets te bekend in de oren allemaal.

En ook hier. Wat een k*t bedrijf is EA ook...
:strip_exif()/f/image/gXkAnyNrrvwPXEqTRr0vwBni.jpg?f=fotoalbum_large)

Een wachtrij a la, maar daarna dit....
:strip_exif()/f/image/Y0VV50ZqJfEA1eFAFw8nTjHa.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan zit ik er eindelijk in, loopt het spel vast. Dus weer opnieuw opstarten met als gevolg opnieuw die wachtrij en foutmelding. Schofterig dat je grof geld voor zo'n brak spel betaalt eigenlijk....
:strip_exif()/f/image/gXkAnyNrrvwPXEqTRr0vwBni.jpg?f=fotoalbum_large)
Een wachtrij a la, maar daarna dit....
:strip_exif()/f/image/Y0VV50ZqJfEA1eFAFw8nTjHa.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan zit ik er eindelijk in, loopt het spel vast. Dus weer opnieuw opstarten met als gevolg opnieuw die wachtrij en foutmelding. Schofterig dat je grof geld voor zo'n brak spel betaalt eigenlijk....
[ Voor 42% gewijzigd door Moody2204 op 27-09-2024 20:01 ]
Waar je normaal ook altijd je tactieken instelde bij FC24. Als je daar naar rechts scrollt krijg je op een gegeven moment een scherm waar je de code in kunt voeren.Bossie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:32:
Waar add je die nieuwe tactic codes eigenlijk?
Gevonden, ik zat een stap dieper in het menu te zoekenMoody2204 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:53:
[...]
Waar je normaal ook altijd je tactieken instelde bij FC24. Als je daar naar rechts scrollt krijg je op een gegeven moment een scherm waar je de code in kunt voeren.
Mijn eerste squad is af. Nu alleen nog testen, maar je komt er op dit moment gewoon niet in.
https://www.futbin.com/25/squad/94489
https://www.futbin.com/25/squad/94489
Is wel kut dat je geen code kunt importeren via de webapp, alleen via console. Dus als je een code wilt gebruiken van bijv teamgullit (wat ik nu doe) moet je die ingewikkelde code handmatig invoeren in plaats van even te kopiëren. Kleinigheidje wat ik graag veranderd zou zijn.
Je kan überhaupt weinig in de game merk ik. Dacht even te oefenen door offline carrière te starten, maar zelfs daar moet je online voor gaan om de laatste selecties etc te gebruiken. Wel erg sneu dat de hele game nu niet eens speelbaar was, zo erg niet eens meegemaakt. En ze zagen het al aankomen met dat wachtrijtekstje.
Je kan überhaupt weinig in de game merk ik. Dacht even te oefenen door offline carrière te starten, maar zelfs daar moet je online voor gaan om de laatste selecties etc te gebruiken. Wel erg sneu dat de hele game nu niet eens speelbaar was, zo erg niet eens meegemaakt. En ze zagen het al aankomen met dat wachtrijtekstje.
[ Voor 37% gewijzigd door Vestendrie op 27-09-2024 20:26 ]
Server probleem lijkt mogelijk bij Sony te liggen. Fall Guys klapte er hier ook steeds uit.
Wat on-ge-lo-ge-lijk slecht dit weer zeg. De dag dat er fatsoenlijke concurrentie komt gaat bij mij de vlag uit.
Waar kun je die codes trouwens vinden?Vestendrie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:20:
Is wel kut dat je geen code kunt importeren via de webapp, alleen via console. Dus als je een code wilt gebruiken van bijv teamgullit (wat ik nu doe) moet je die ingewikkelde code handmatig invoeren in plaats van even te kopiëren. Kleinigheidje wat ik graag veranderd zou zijn.
Dat is de hele week al zo helaas.Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 22:45:
De winkel loopt wel vaak vast zeg! Als ik er heen ga krijg ik een grijs vlak en loopt het spel vast. Heel irritant
Nog mensen last van ongelooflijke delay op pc? Ben al de hele week aan het spelen, maar zo loopt het voor geen meter. Normaal speel ik in divisie 1-2, nu op 25 games maar 2 wins gehaald.
Zit een volledige seconde tussen een knop induwen en dan het effectief uitvoeren van de actie.
Player switch ben je dus altijd te laat, anticiperen op dribbels lukt niet en zelf snelle combinaties maken gaat altijd fout...
Zit een volledige seconde tussen een knop induwen en dan het effectief uitvoeren van de actie.
Player switch ben je dus altijd te laat, anticiperen op dribbels lukt niet en zelf snelle combinaties maken gaat altijd fout...
Al jaren last vanGunner_Youri schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:03:
Nog mensen last van ongelooflijke delay op pc? Ben al de hele week aan het spelen, maar zo loopt het voor geen meter. Normaal speel ik in divisie 1-2, nu op 25 games maar 2 wins gehaald.

Weet iemand of de bronzen pack methode nog werkt? Vaak in begin FIFA levert dat vaak wel meer op dan het pakje kost
Hier ook last vanSleehond schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 22:45:
De winkel loopt wel vaak vast zeg! Als ik er heen ga krijg ik een grijs vlak en loopt het spel vast. Heel irritant
Elect a clown, expect a circus.
Uhm ja voor online gamen op PS betaal je voor.Jovinho99 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:20:
[Afbeelding]
Als ik seizoenen wil spelen komt dit tevoorschijn.. moet ik nog eens appart betalen dan voor online ?
Heb ps plus hoor..Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:27:
[...]
Uhm ja voor online gamen op PS betaal je voor.
Sorry wist ik niet. Maar heb je dan essential, premium of extra?
Ik denk dat het verlopen is 😅welke zou jij nemen?Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:27:
[...]
Sorry wist ik niet. Maar heb je dan essential, premium of extra?
Heb zelf essential voor een jaar zie ik. Maar kan natuurlijk niet helemaal voor jou inschatten.Jovinho99 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat het verlopen is 😅welke zou jij nemen?
Als ik SQB speel krijg ik sinds gister 0 punten na winst. Edit: ik zie het al, kon maar 12 wedstrijden spelen waar je punten voor krijgt.
[ Voor 96% gewijzigd door El Profesor op 28-09-2024 13:41 ]
Misschien heb je het al gezien, maar Gomez kun je "evalueren " naar 84 en ik meen 89 pace.Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:27:
[...]
Uhm ja voor online gamen op PS betaal je voor.
Hoe speelt alvarez?Denn90 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 11:00:
Zo ik heb mijn start team klaar staan;
[Afbeelding]
Iemand die een leuke tactiek heeft voor formatie 4-3-3?
Dank, nog niet helemaal gezien ik zoek het even op!038Zwolle schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:00:
[...]
Misschien heb je het al gezien, maar Gomez kun je "evalueren " naar 84 en ik meen 89 pace.
Kan hem niet vinden hoor? Hoe heet deze EVO?
Sowieso heb ik vrij weinig EVO opties of het ligt aan mij
[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2024 13:43 ]
Er zijn meerdere opties mogelijk , maar ik geloof dat ik eerst sprint surpreme heb gedaan en nu nog power surge en club member (?)moet doen. (Ik zag het zelf toevallig voorbijkomen op tiktok)Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 13:40:
[...]
Dank, nog niet helemaal gezien ik zoek het even op!
Kan hem niet vinden hoor? Hoe heet deze EVO?
Sowieso heb ik vrij weinig EVO opties of het ligt aan mij
https://www.futbin.com/25/player/45438_13_7_12/joe-gomez
Maar hier lijkt het een andere volgorde, ik weet niet of het straks gaat uitmaken 😅
[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 28-09-2024 14:04 ]
Sta je 2-1 voor een promotiewedstrijd naar divisie 3, krijg je een penalty tegen in de 90ste minuut door een domme AI verdediging van Araujo die er veels te hard in ging.
Nu al mijn 6e promotiewedstrijd niet behaald. De volgende keer als ik voorsta, lekker met 5 man achterin allemaal defensief. Ik ben al 3 dagen bezig om divisie 3 te behalen, maar het lijkt alsof EA het mij niet gunt. Gezeik.
Nu al mijn 6e promotiewedstrijd niet behaald. De volgende keer als ik voorsta, lekker met 5 man achterin allemaal defensief. Ik ben al 3 dagen bezig om divisie 3 te behalen, maar het lijkt alsof EA het mij niet gunt. Gezeik.
[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 28-09-2024 14:29 ]