Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
Omdat het Ultimate Tots is, en pinksterweekend vandaag toch maar begonnen met Weekend League. Wat een superteams en wat een hoge druk 90 minuten lang zeg. Moet ik wel weer erg aan wennen.

Nu 3-2, dus gaat beter dan verwacht. Hopen dat ik op 6 wins kan komen, maar neem er rustig de tijd voor. Maakt het nog een beetje uit wanneer je speelt? Dat zondagavond bijvoorbeeld makkelijker is dan vrijdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:57
Net even rivals gespeeld voor de weekly rewards. Wat is die Tah belachelijk goed. Die beukt letterlijk iedereen van de bal af.

Gyokeres bevalt ook dikke prima. Die blijft ook nog even staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7oRRLMooMXdAqZl5gtEs0zaSDgU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VPREF3MjSk6PqnoQgo51AVjm.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 11:18

allstarted1

WTRFTS

Even wat rares aan het verzamelen voor picks met de 5x 77+ :) M'n eerste kaart met een trofee in de dynamic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bpwk8WZmIRk_Hedsj98dGDRoLMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2LSO5WVjkO6JtRn8hUfo4G7.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de rest best al wat leuke kaarten gepackt, Bellingham, Isak, Diaby, Barella en een dupe Pedri die ik kon verkopen. Daar Harder en Musiala voor teruggekocht en nog coins over :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
7 wins deze WL. Rewards zoals verwacht: Alba, Rodman, Bruno, Pajor, Horan. Dat is inclusief al die extra objectives. Dus niemand die goed genoeg is voor de eerste 11. Of de bank, alleen Alba misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cw4aOI2-yi1v3TJiX-2CkSnQ28I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zvzp4Hq4etNIdP6Y9G1cMkaC.jpg?f=fotoalbum_large

5 2 in weekend League wedstrijd en opeens valt die uit

Super bedrijf ,loss erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VCYd_xM13NvhaDFx5-U-OHfXC1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmJxO9JB7j0dWhp5tBdxVKBL.jpg?f=fotoalbum_large

Nee heb niks verbroken jullie hebben mij eruit gegooid zucht

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36
Ach ja.. het gebeurd soms inderdaad. Kan gebeuren he. Het is en blijft een spel. Voor zover ik kan zien en lezen ben je geen pro gamer, dus het zit je salaris niet in de weg.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna een uur bezig geweest om mijn backlog aan packs te open, uiteindelijk 1 TOTS :D
Het was overigens TAA, dus die kan meteen weer in een volgende SBC.

Ook de Muller SBC gedaan omdat ik niet overtuigd ben van Modric/KDB in mijn 4231, echter als ik wat langer had nagedacht dan had ik deze ook niet gedaan ivm de spitsen in de season pass.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:26:
Bijna een uur bezig geweest om mijn backlog aan packs te open, uiteindelijk 1 TOTS :D
Het was overigens TAA, dus die kan meteen weer in een volgende SBC.

Ook de Muller SBC gedaan omdat ik niet overtuigd ben van Modric/KDB in mijn 4231, echter als ik wat langer had nagedacht dan had ik deze ook niet gedaan ivm de spitsen in de season pass.
Twijfel hier om Modric juist wel te doen. Ik heb nu op die plek al een poos Gravenberch staan en wil daar toch misschien eens wat anders proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Ik merk dat ik Gravenberch soms tegen vind vallen. Speel nu een tijdje met Patri Guijarro (met extra Bruiser) als DLP naast Gullit ipv Gravenberch en ze is gewoon wendbaarder en passend/aanvallend echt beter.

Maar ja, ik denk dat het later vandaag Modric met die DLP evo wordt die naast Gullit komt te staan - lijkt me tot nu toe beste speler om mijn fodder in te gaan steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op maandag 9 juni 2025 @ 08:32:
Ik merk dat ik Gravenberch soms tegen vind vallen. Speel nu een tijdje met Patri Guijarro (met extra Bruiser) als DLP naast Gullit ipv Gravenberch en ze is gewoon wendbaarder en passend/aanvallend echt beter.

Maar ja, ik denk dat het later vandaag Modric met die DLP evo wordt die naast Gullit komt te staan - lijkt me tot nu toe beste speler om mijn fodder in te gaan steken.
Ja, precies, zo dacht ik ook. En ik heb altijd een zwak voor Modric.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Kan jullie Modric wel aanbevelen. :) Prima kaart!

Gisteren voltooid en in de WL paar potjes mee gespeeld. Ik speel hem op CDM als DLP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:34:
Kan jullie Modric wel aanbevelen. :) Prima kaart!

Gisteren voltooid en in de WL paar potjes mee gespeeld. Ik speel hem op CDM als DLP.
Ben hem rustig aan het maken terwijl ik de dagelijkse SBCs grind. Maar wat is de pack weight beroerd zeg. Die 82x20 kan je overslaan - had net eentje met max 83 rated eruit. Net zoals die 85+pp, daar moet je geluk hebben om een 86 eruit te krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:49:
[...]

Ben hem rustig aan het maken terwijl ik de dagelijkse SBCs grind. Maar wat is de pack weight beroerd zeg. Die 82x20 kan je overslaan - had net eentje met max 83 rated eruit. Net zoals die 85+pp, daar moet je geluk hebben om een 86 eruit te krijgen |:(
Ja afgelopen vrijdag en zaterdag was de packweight een stuk beter. Die 82x20 heb ik 3x gedaan met als hoogste een 86 rated. :p

Ik heb voornamelijk de 83x14 gedaan. En alle 82 rated en lager in de 82+ player picks gegooid. Daar kreeg ik nog wel goede fodder uit. Maar nagenoeg geen TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:24:
[...]

Ja afgelopen vrijdag en zaterdag was de packweight een stuk beter. Die 82x20 heb ik 3x gedaan met als hoogste een 86 rated. :p

Ik heb voornamelijk de 83x14 gedaan. En alle 82 rated en lager in de 82+ player picks gegooid. Daar kreeg ik nog wel goede fodder uit. Maar nagenoeg geen TOTS.
Je zou haast vergeten dat TOTS in packs zit idd.

Edit:

De hoeveelheid spelers die door mijn spelers heenglitchen is bizar hoog vandaag, het lijken wel botsauto potjes. Mag niet klagen, 4-3 inmiddels, maar Muller lijkt tot nu toe vooral een aangever ipv een afmaker.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 09-06-2025 12:58 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
Dus... 82pp nummer 133 was eindelijk raak: Retegui - iemand mee gespeeld? Ziet er op papier uit als een ongelooflijke spits. Henry maar naar linksvoor en hem proberen vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ga morgen of vanavond wel verder met de WL. Wat @Bossie al aangaf, alles glitched overal doorheen. Vind het nu niet erg fijn spelen om het maar zo te zeggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:02:
Ga morgen of vanavond wel verder met de WL. Wat @Bossie al aangaf, alles glitched overal doorheen. Vind het nu niet erg fijn spelen om het maar zo te zeggen. :p
Ik heb 3/4 gespeeld, met de intentie om sowieso de hele WL op deze manier te doen.
Vanavond nog even 4 meepakken en dan morgen de laatste 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Wat is er met die pack weight aan de hand ??

Met zoveel TOTS kaarten zou je verwachten dat je überhaupt een TOTS packet, maar al 3 dagen helemaal niets .

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier packte ik vandaag toevallig Tah. Dus hier wel sinds tijden weer eens een mazzeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Champs is weer een drama vanavond, morgenavond de resterende potjes doen.

Ik was prima tevreden met deze editie als casual speler (squadbattles, evo’s en af en toe rivals), maar nu ik de laatste paar weken champs/rivals meepak begint de game me toch steeds meer tegen te zitten.

Online zijn de potjes waarbij de gameplay een positieve ervaring een zeldzaamheid lijkt het, vanavond was helaas geen uitzondering. Bij het laatste potje was het echt de lamme tegen de blinde, beide spelers konden er niets van maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:38
Bossie schreef op maandag 9 juni 2025 @ 23:11:
Champs is weer een drama vanavond, morgenavond de resterende potjes doen.

Ik was prima tevreden met deze editie als casual speler (squadbattles, evo’s en af en toe rivals), maar nu ik de laatste paar weken champs/rivals meepak begint de game me toch steeds meer tegen te zitten.

Online zijn de potjes waarbij de gameplay een positieve ervaring een zeldzaamheid lijkt het, vanavond was helaas geen uitzondering. Bij het laatste potje was het echt de lamme tegen de blinde, beide spelers konden er niets van maken :D
Ik ervaarde vanavond soepele gameplay gek genoeg, paar kleine haperingen daar gelaten.

Joao neves en isak uit de pp, verder een hoop fodder maar was leuk weer eens een champs te spelen

Speel nu met een 4141, beide cm op playmaker en de buitenspelers inside forward en aanvallen, lekker aanvallend gas erop :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfd2U51j5j7JgyvQRz_-DSldB_U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c8RzGTjONwvckpoRgjmu8ZVQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 10-06-2025 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:49
heron schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:35:
Dus... 82pp nummer 133 was eindelijk raak: Retegui - iemand mee gespeeld? Ziet er op papier uit als een ongelooflijke spits. Henry maar naar linksvoor en hem proberen vandaag!
Ik heb hem gepakt tijdens serie a tots. Moest even aan hem wennen, maar hij scoort aan de lopende band! Hem cr7 tots ook geprobeerd voor 20 potjes, maar in vond Retegui beter in de positionering en het afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
_Uploader_ schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 08:37:
[...]

Ik heb hem gepakt tijdens serie a tots. Moest even aan hem wennen, maar hij scoort aan de lopende band! Hem cr7 tots ook geprobeerd voor 20 potjes, maar in vond Retegui beter in de positionering en het afmaken.
Ik ga hem de tijd geven. En het leuke - gisteren opeens geluk in de 85 combo - kreeg ik hem nog een keer. Dat is hele dure fodder. En daarna ook nog Luis Suarez!

Die moeten met de 95 glitch evo Henry uitvechten wie er in de spits komt. Heb gisteren een 442 geprobeerd, maar is dat een handige 2-spits formatie? Of moet je een versie met meer middenveld spelen zoals de 41212 of 4312 ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:14
10-5 met WL, prima rewards :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uJlTSbxh3XPQ_kOiF2b3rL-70o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YjRFhZv7s3PlwoM1DRvk8MYI.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3l146SkMYjJ4S0lxSsN2K0o0EE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3gQ0jGp7VNz1h1WExQzdEqjP.jpg?f=fotoalbum_large

Ik speel overigens sinds een week 4-1-2-1-2, met feitelijk 5 aanvallers. Dikke aanrader voor wanneer je veel beweging in je team wil. Voor wie wil de tactics: bwz@2$vh$Xr

[ Voor 10% gewijzigd door naNs op 10-06-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:41
Ik ben nog steeds zoekende voor een goede verdediging (CB). Ik heb nu Saliba TOTS gekocht en douglas-luiz-soares-de-paulo van de premium pass gekozen. Staat al een stuk stabieler maar nog niet helemaal tevreden. Hebben jullie nog tips voor goede verdedigers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ananas_NL schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:53:
Ik ben nog steeds zoekende voor een goede verdediging (CB). Ik heb nu Saliba TOTS gekocht en douglas-luiz-soares-de-paulo van de premium pass gekozen. Staat al een stuk stabieler maar nog niet helemaal tevreden. Hebben jullie nog tips voor goede verdedigers?
Renard TOTS is een koopje, hetzelfde voor Inigo Martinez. Heb zelf ook TOTY Saliba en als de TOTS kaart ook maar iets in de buurt komt dan is het wel goed.

Champions afgemaakt met 7-8 uiteindelijk, speelde prima vandaag :)
Osimhen als red pick ook leuk as sub.

@naNs is dat de Narrow of Wide 41212?
De wide variant heeft me meermaals helemaal vastgezet zodat je in de verdediging idd steeds met 4 tegen 5 staat over de breedte van het veld.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 10-06-2025 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 23:05:
Hier packte ik vandaag toevallig Tah. Dus hier wel sinds tijden weer eens een mazzeltje.
Die is echt mega goed. Kreeg die een tijdje terug ook. Heb Pacho gekocht en die er naast gezet. Defensie voelt echt aan als een betonnen muur waar niemand doorheen komt. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ananas_NL schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:53:
TOTS Tah en TOTS Pacho zijn voor mij echt heel goed samen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou vanavond nog 6 matchtes te gaan in de WL maar het ging niet best :/
De eerste 5 potten kansloos verloren dus even gestopt en Rivels gaan spelen waar het wel weer goed ging.
Later nog eens 4 potten gespeeld en toch nog 1 gewonnen :+
Vanavond de rest maar afmaken tenminste voor de pick en hopelijk kan ik er nog een paar winnen.

Wel nog wat leuke kaarten getrokken zoals Wilson uit NWSL rode pick en Isaak uit een SBC upgrade en ook nog Tah gekocht en de Muller SBC gedaan dus in ieder geval mijn team weer een upgrade gegeven.
Die Isaak viel mij trouwens behoorlijk tegen en komt niet eens in de buurt van evo Henry.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
beuker19 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 14:04:
Nou vanavond nog 6 matchtes te gaan in de WL maar het ging niet best :/
De eerste 5 potten kansloos verloren dus even gestopt en Rivels gaan spelen waar het wel weer goed ging.
Later nog eens 4 potten gespeeld en toch nog 1 gewonnen :+
Vanavond de rest maar afmaken tenminste voor de pick en hopelijk kan ik er nog een paar winnen.

Wel nog wat leuke kaarten getrokken zoals Wilson uit NWSL rode pick en Isaak uit een SBC upgrade en ook nog Tah gekocht en de Muller SBC gedaan dus in ieder geval mijn team weer een upgrade gegeven.
Die Isaak viel mij trouwens behoorlijk tegen en komt niet eens in de buurt van evo Henry.
Hier gaat de WL ook wisselend. Ene potje ga ik er zwaar overheen en de andere pot wordt ik helemaal zoek gespeeld. :p

Net wel een potje wat gelijkwaardig was. Alleen de tegenstander was zo toxic als wat met telkens zijn griddy celebration. 2-2 verlenging in. Ik scoor de 3-2. Hij maakt daarna direct 3-3. Uiteindelijk scoorde ik in de 120ste minuut de 4-3. Instant leave van de tegenstander. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Die cup was gelukkig snel klaar, best een toxic spelletje. Een griddy doen in golden goal haha waarom

Iemand al gespeeld met Hummels toevallig?

Edit. Pedri uit de tots, druk op middenveld met modric, Vieira, gullit, duwsberry hall, tanaka en joao neves

[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 10-06-2025 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 18:57:
Die cup was gelukkig snel klaar, best een toxic spelletje. Een griddy doen in golden goal haha waarom

Iemand al gespeeld met Hummels toevallig?

Edit. Pedri uit de tots, druk op middenveld met modric, Vieira, gullit, duwsberry hall, tanaka en joao neves
Ik wilde een poging doen voor de cup, maar moet blijkbaar wat TOTS fodder halen aangezien vrijwel alles in SBC’s is gegaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe is rivals bij jullie? Ik kom met geen mogelijkheid div6 uit na het einde van t seizoen, word regelmatig volledig van de mat getikt terwijl div4 altijd geeb probleem was. WL was makkelijker zeg maar

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 11-06-2025 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 21:44:
Hoe is rivals bij jullie? Ik kom met geen mogelijkheid div6 uit na het einde van t seizoen, word regelmatig volledig van de mat getikt terwijl div4 altijd geeb probleem was. WL was makkelijker zeg maar
Ff geduld hebben, waarschijnlijk speel je nu tegen dezelfde spelers maar in een andere div omdat iedereen teruggezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hier heel wisselend. Het ene moment speel ik iemand helemaal zoek en het andere moment ga ik er zelf kansloos vanaf. Zit nu in 5 en kwam uit 3. Wat @Bossie al zegt: het is nog niet helemaal uitgesorteerd denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:06

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hier t zelfde maar dan in Div 7 gisteren met pijn en moeite de laatste rival puntjes kunnen halen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Moeizaam. Gisteren ook het idee dat de servers er behoorlijke moeite mee hadden. Alle ballen sprongen van voeten weg, spelers kwamen weer door de achterkant van mijn spelers heen, etc. Alle symptomen van lag of overbelaste servers. Geen bal aan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 08:52:
[...]

Moeizaam. Gisteren ook het idee dat de servers er behoorlijke moeite mee hadden. Alle ballen sprongen van voeten weg, spelers kwamen weer door de achterkant van mijn spelers heen, etc. Alle symptomen van lag of overbelaste servers. Geen bal aan zo.
Ik probeer rivals te vermijden op woensdag, op dinsdagavond speelde het “normaal”.
5 wins en een gelijkspel in d7, heb het hierbij gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:07

Mauz1978

Console War Veteran

Bij mij zijn t ook allemaal zweetpotten. 2 winnen 2 verliezen, 1 winnen, 1 verliezen… Div 5 atm.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt wel of de matchmaking niet klopt!

Wordt vanavond ook iedere keer weggespeeld in 5, terwijl ik uit 3 kom...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb echt de hele avond hetzelfde gehad. Tot ik weer terug ben gegaan naar het beproefde recept van de 4213 en ineens win ik er weer 5 op rij.

De beweging, van vooral de cdm die veel agressiever instappen, die uit m'n spelers word geforceerd door de 4213 vind k echt in geen enkele anders opstelling en geloof mij dat ik ze allemaal heb geprobeerd.

Heb echt geprobeerd geen ratty opstelling te gebruiken haha

Modric is op cam trouwens is echt belachelijk goed, daarachter tanaka en duwsberry hall, wat een voetbal :)

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 13-06-2025 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Div 6 hier na de season reset. Je speelt alleen maar tegen spelers die 6 man (4 verdedigers en 2 CDMs) achter de bal houden. Als je niet snel kan counteren, is het zo moelijk om hierdoorheen te komen.

Ben nu een 41212 narrow aan het proberen, met mijn LB op wingback-attack en Modric als CAM playmaker. Dat speelt wel leuk tegen deze gasten. Je hebt een hoop spelers om te ping-pongen rond hun twee CDMs, en als de druk in het centrum te hoog wordt, dan heb je de LB in de breedte staan. En ook in de opbouw is hij handig.

Maar het blijft goed opletten - iedereen geeft hoge druk (70 of 95) maar in de omschakeling naar hun verdediging staan die 2 CDMs zo ongelooflijk snel weer zo dicht op hun verdediging, dat blijft wel echt het meest irritante van deze Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 00:05:
Ik heb echt de hele avond hetzelfde gehad. Tot ik weer terug ben gegaan naar het beproefde recept van de 4213 en ineens win ik er weer 5 op rij.

De beweging, van vooral de cdm die veel agressiever instappen, die uit m'n spelers word geforceerd door de 4213 vind k echt in geen enkele anders opstelling en geloof mij dat ik ze allemaal heb geprobeerd.

Modric is op cam trouwens is echt belachelijk goed, daarachter tanaka en duwsberry hall, wat een voetbal :)

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 13-06-2025 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:11:
Div 6 hier na de season reset. Je speelt alleen maar tegen spelers die 6 man (4 verdedigers en 2 CDMs) achter de bal houden. Als je niet snel kan counteren, is het zo moelijk om hierdoorheen te komen.

Ben nu een 41212 narrow aan het proberen, met mijn LB op wingback-attack en Modric als CAM playmaker. Dat speelt wel leuk tegen deze gasten. Je hebt een hoop spelers om te ping-pongen rond hun twee CDMs, en als de druk in het centrum te hoog wordt, dan heb je de LB in de breedte staan. En ook in de opbouw is hij handig.

Maar het blijft goed opletten - iedereen geeft hoge druk (70 of 95) maar in de omschakeling naar hun verdediging staan die 2 CDMs zo ongelooflijk snel weer zo dicht op hun verdediging, dat blijft wel echt het meest irritante van deze Fifa.
Ah, nog meer mensen die Modric op cam gebruikt! Ik kon mensen daar moeilijk van overtuigen dat hij daar erg goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17-06 16:19
FC25 op PC is echt een drama.
CPU gebruik is is echt schommelend van 20 tot 60%, maar hij zorgt er wel voor dat mijn CPU naar 70C gaat. Dit terwijl de CPU bij Cinebench naar 65% gaat bij 100% gebruik. Erg raar. PS: het betreft een Ryzen 7 7700X.
Zeer veel crashes gehad hierdoor en ook de Nvidia drivers lijken echt trash te zijn met dit spel.

hebben meerdere deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Techkeizer schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:03:
CPU gebruik is is echt schommelend van 20 tot 60%, maar hij zorgt er wel voor dat mijn CPU naar 70C gaat. Dit terwijl de CPU bij Cinebench naar 65% gaat bij 100% gebruik. Erg raar. PS: het betreft een Ryzen 7 7700X.
Zeer veel crashes gehad hierdoor en ook de Nvidia drivers lijken echt trash te zijn met dit spel.

Heb je alleen problemen met FC of ook andere games of relevante software? 70 graden is niet alarmerend en het hangt er ook een beetje vanaf wat voor koeler je erop hebt zitten.

Anders kun je proberen om eens DDU te draaien in veilige modus en dan je videokaart drivers schoon installeren. Zijn je chipset drivers in orde en up to date? Je zou ook nog memtest kunnen draaien om te checken of je werkgeheugen geen fouten geeft.

Genoeg opties nog om na te gaan in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17-06 16:19
Partypooper schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:15:
[...]

Heb je alleen problemen met FC of ook andere games of relevante software? 70 graden is niet alarmerend en het hangt er ook een beetje vanaf wat voor koeler je erop hebt zitten.

Anders kun je proberen om eens DDU te draaien in veilige modus en dan je videokaart drivers schoon installeren. Zijn je chipset drivers in orde en up to date? Je zou ook nog memtest kunnen draaien om te checken of je werkgeheugen geen fouten geeft.

Genoeg opties nog om na te gaan in ieder geval. :)
Bedankt voor je reactie, waardeer het.

Ik had nog ergere problemen met dit spel, ik heb zelfs mijn cpu in de bios naar maximaal 70 graden gezet, want zonder dit gaat hij gewoon makkelijk naar TJmax.

Dit gebeurt ook alleen maar bij FC25, andere spellen pakken ongeveer 10-40% cpu gebruik, maar de temps blijven veel lager. De drivers waren up to date, maar het spel haat de nieuwe Nvidia drivers en toen ging ik terug naar een wat oudere driver die iets beter werkt. Het spel is echt wisselvallig en soms kan ik 2 uur spelen en soms crasht hij na 10 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Techkeizer schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:21:
[...]

Bedankt voor je reactie, waardeer het.

Ik had nog ergere problemen met dit spel, ik heb zelfs mijn cpu in de bios naar maximaal 70 graden gezet, want zonder dit gaat hij gewoon makkelijk naar TJmax.

Dit gebeurt ook alleen maar bij FC25, andere spellen pakken ongeveer 10-40% cpu gebruik, maar de temps blijven veel lager. De drivers waren up to date, maar het spel haat de nieuwe Nvidia drivers en toen ging ik terug naar een wat oudere driver die iets beter werkt. Het spel is echt wisselvallig en soms kan ik 2 uur spelen en soms crasht hij na 10 minuten..
Dus je hebt je processor als het ware gecapped in je bios? Ik zou wel serieus overwegen om dan ook eens te kijken naar je koeling. Want een cpu een bepaalde limiet mee te geven om de temperaturen acceptabel te houden kan niet helemaal de bedoeling zijn. Je mist op die manier ook wat performance.

Krijg je ook een foutmelding oid als de game crashed? Of sluit die af zonder melding?

Ik zou toch voor de zekerheid de huidige driver via DDU deïnstalleren in de veilige modus van Windows. Nieuwe driver installeren en even aankijken hoe het dan gaat.

Tip vanuit mijn kant: Download eerst even de driver en DDU, dan je UTP uit je PC halen of de WiFi verbinding verbreken. Windows naar veilige modus starten, DDU draaien. Je PC gaat dan herstarten, dan de driver weer installeren, herstarten en dan nadien je UTP weer terug in je PC of weer verbinding maken met je WiFi netwerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 00:05:

Moeiteloos terug in div 5 met grote uitslagen nu ik weer terug ben naar 4213.

Blijkbaar is dat tog mijn opstelling haha nu weer op naar 4 waar ik altijd zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:26
Techkeizer schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:03:

Laatste Nvidia drivers kunnen crashes veroorzaken in FC25, er is een hotfix voor https://nvidia.custhelp.c...lay-driver-version-576.66. Maar dit fixte de crashes bij mij ook niet. Rollback naar oudere driver gedaan(ouder dan 576.xxx) en geen crashes meer gehad.

Ter aanvulling: mijn crashes hadden niets te maken met temperatuur maar met de drivers van Nvidia. Hopelijk kan een rollback van driver voor jou echter ook je crashes fixen. FC25 is sowieso niet echt goed geoptimaliseerd....

Mijn driver is nu: 572.83

[ Voor 13% gewijzigd door Sn3gG3l op 13-06-2025 14:51 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Olise en konate gepackt vandaag, geen gekke score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 21:23:
Olise en konate gepackt vandaag, geen gekke score :)
Hier Olise en Rashford gepackt tot zover. Heb je Olise al geprobeerd toevallig? Zo ja, welke positie speel jij hem? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:16:
[...]

Hier Olise en Rashford gepackt tot zover. Heb je Olise al geprobeerd toevallig? Zo ja, welke positie speel jij hem? :)
Twijfel tussen spits en cam maar denk dat het spits word aangezien ik gullit in de nieuwe evo heb gedaan, die word een bizar fijne shadow striker!

Maar als k lvl 35 hit gaat alles weer op de kop en word gullit cvm met olise als cam en leao in de spits

Ik zie ook dat mensen nu op 35 zitten kwa lvl haha

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 14-06-2025 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:38:
[...]
Ik zie ook dat mensen nu op 35 zitten kwa lvl haha
Nu al, ik heb vorig seizoen in een week gedaan maar dat was simpelweg omdat er veel bonus etc was.
Voor 35 heb je waarschijnlijk ook alle objectives buiten FUT vanaf het begin moeten grinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:49
Hoeveel wins halen jullie gemiddeld in champs? En in welke divisie zit je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SpaceOdyssey schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:07:
Hier 7 a 8. Zit nu in div. 5, maar kwam uit 3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DcTNrTw5KTPbSI1mZbzXhlllL_g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K1vXLX8iKQ3hJA5NtKWyEH99.png?f=fotoalbum_large
Eindelijk een redelijke pull

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
SpaceOdyssey schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:07:
Ik altijd tussen de 7 en 9, div 4 over het algemeen.

Ga denk vanavond of morgen even wl spelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hier net klaar. 7-8 helaas. En zoals altijd weer een wedstrijd of 3 a 4 waarin ik veel sterker was, maar toch niet kon winnen. Het blijft zo'n frustrerend onderdeel die WL.

Rewards mag ik dan weer totaal niet over klagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzWFcp5czFriR69OjatQLWWTsCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rhTPNN0V2x4Vvvgrxoqzgs1y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3KwAcq5SRP_KnXS15zoP_dPoag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFq9V1ZzYTgOG6wrcOR7MZIj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door Moody2204 op 15-06-2025 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hier 94 Gullit door de strike force evo gehaald. En ben nu Oblak aan het testen op CB. Die bevalt tot zover dikke prima naast Tah achterin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Lol, 90 R9 uit die historical pick. Maar wachten op een leuke evo. :)

Net wel even een potje Rivals gespeeld met hem. Maar hij ramde er net 3 achter elkaar in. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Uhm leao uit een 82 pp haha die zag k even niet aankomenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IeG9cY9_gRhuzmjr_T0LuSykXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFg6C43flyL5wwlySDSiMO16.jpg?f=fotoalbum_large

Zit me niet tegen de laatste dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:36:
Uhm leao uit een 82 pp haha die zag k even niet aankomen[Afbeelding]

Zit me niet tegen de laatste dagen
Dat is alweer de tweede olise op deze pagina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 11:59:
Hier net klaar. 7-8 helaas. En zoals altijd weer een wedstrijd of 3 a 4 waarin ik veel sterker was, maar toch niet kon winnen. Het blijft zo'n frustrerend onderdeel die WL.

Rewards mag ik dan weer totaal niet over klagen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik kreeg Ronaldo ook
Wat is die ongelooflijk slecht vind je niet
Draait als een tank en ongelooflijk traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Nieuwe icon pick --> 96 Pele. Misschien met een finesse evo van level 33 dat het nog wat is, maar volgens mij is hij dit jaar niet echt goed. Of toch de moeite waard om te proberen?

En uit de 2e een 94 Dalglish. Het is eigenlijk vooral erg jammer dat er geen betere SBCs zijn (zoals een Gullit level speler) om al je fodder in te stoppen.

[ Voor 30% gewijzigd door heron op 15-06-2025 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Ik kreeg Ronaldo ook
En morgen is hij weer supersnel en agile, met de online gameplay in deze game is elk potje weer compleet anders :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:56:
[...]

Ik kreeg Ronaldo ook
Nee, ik ervaar dat heel anders. Heb al veel goals met hem gescoord. Mij ligt zijn type wel. In het begin had ik dat ook met Socrates, waar veel mensen niet mee overweg konden.

Heb Olise op cam erachter, die vind ik nog beter. Doet het erg goed daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WL is 7-8 geworden met Kane en Olise uit de rewards.
Geen idee wat ik met beide spelers ga doen aangezien Kane raar is qua stats/playstyles en ik sowieso al een heel team met =>96 CAMs kan opstellen.

Baal wel van een overwinning dat een DNF/Disconnect werd na het eindsignaal, daarnaast teveel potjes waarin ik walking football speel en de tegenstanders 3x zo snel lijken te zijn.

Geen idee wat daaraan te doen is. Kan het prima hebben als een tegenstander daadwerkelijk beter is, maar niet als ik zowel tegen de tegenstander en de game moet spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 23:43:
Geen idee wat ik met beide spelers ga doen aangezien Kane raar is qua stats/playstyles en ik sowieso al een heel team met =>96 CAMs kan opstellen.

Baal wel van een overwinning dat een DNF/Disconnect werd na het eindsignaal, daarnaast teveel potjes waarin ik walking football speel en de tegenstanders 3x zo snel lijken te zijn.

Geen idee wat daaraan te doen is. Kan het prima hebben als een tegenstander daadwerkelijk beter is, maar niet als ik zowel tegen de tegenstander en de game moet spelen :+
Ja, dat is ook mijn grootste ergernis tijdens de WL.

Zeker 3 a 4 wedstrijden waarin ik beter was, maar gewoon geen grip kreeg op mijn tegenstander. Vaak ook tegenstanders met 'glitch' kaarten, zoals bijv. 97-rated Mbappé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 23:50:
[...]

Ja, dat is ook mijn grootste ergernis tijdens de WL.

Zeker 3 a 4 wedstrijden waarin ik beter was, maar gewoon geen grip kreeg op mijn tegenstander. Vaak ook tegenstanders met 'glitch' kaarten, zoals bijv. 97-rated Mbappé.
Mjah, volgens mij is het gewoon lag aangezien de “ervaring” verre van constant is.
De hoeveelheid tegengoals die ik krijg in de eerste 10minuten omdat het nieuwe potje weer compleet anders aanvoelt dan de vorige is echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier de gebruikelijke 8 wins. Mamarshvili als beste pick. Niet bijzonder maar wel een leuke verdediger om is te proberen.

Soepele gameplay vanavond, geen gekke dingen. Had er wel meer moeten winnen maar won er ook wel onterecht.

Leao, 15 wedstrijden, 35 goals. Wat een spits zeg

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 16-06-2025 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 23:43:

Olise is wel serieus goed. Die staat bij mij op CAM. Kane is meer een b2b kaart. Die zou je dus zo kunnen inzetten mocht je dat willen. 4411 is wel een leuke opstelling om hem mogelijk in te proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:27:
[...]

Olise is wel serieus goed. Die staat bij mij op CAM. Kane is meer een b2b kaart. Die zou je dus zo kunnen inzetten mocht je dat willen. 4411 is wel een leuke opstelling om hem mogelijk in te proberen.
Dat zou ik idd eens kunnen proberen, ik speel echter voornamelijk 4231 narrow omdat deze patronen van deze formatie er de afgelopen jaren er een beetje ingeslepen zijn.

Het team staat goed dus ik eigenlijk niet echt aanpassingen maken, bij de meest voorkomende formaties (4231, 4213, 4411) staan de poppetjes ongeveer hetzelfde maar zit het verschil in de roles/instructies etc.

Olise zou wel als CAM kunnen in mijn 4231, maar voor Kane zou er idd een 4411 (of 433-2) gepakt moeten worden.

Het is echter een beetje irritant dat de upgrades zo snel gaan. Onlangs met moeite KDB bijelkaar gewerkt, vervolgens een week later kwam de Zidane evo en vervolgens 2 dagen later weer een upgrade.

Zal vanavond eens kijken voor een 4411 in rivals.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:23
Wanneer je je zoontje op vaderdag rewards laat openen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8DhWCpYB/Whats-App-Image-2025-06-15-at-13-03-14.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht iemand van plan zijn die EVO cup te gaan spelen: ik kan het je ten zeerste afraden. Het is een zweetfeest, het is toxic, niemand doet golden goal (zelfs bij 6 of 7 tegengoals gingen tegenstanders niet weg), het is een flipperkast. Kortom alles wat het spel afgrijselijk maakt zit in dit onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:52:
Mocht iemand van plan zijn die EVO cup te gaan spelen: ik kan het je ten zeerste afraden. Het is een zweetfeest, het is toxic, niemand doet golden goal (zelfs bij 6 of 7 tegengoals gingen tegenstanders niet weg), het is een flipperkast. Kortom alles wat het spel afgrijselijk maakt zit in dit onderdeel.
Jammer, ik vond de cup waarbij golden goal daadwerkelijk was geïmplementeerd erg vermakelijk.

4411 geprobeerd vanavond, ik scoor erg veel maar krijg ook veel meer tegen dan normaal, qua spelers past wel maar ik denk dat ik toch bij 4231N hou voorlopig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Waar k vorige week met moeite m'n wins haalde in div6 vlieg ik vandaag en gisteren fluitend door naar div4. Leek wel alsof iedereen zich vrijwillig naar de slachtbank liet brengen, enorme uitslagen neer gezet met minimale tegenstand.

Koning van de afgelopen dagen is echt leao. Stats zijn alleen wl en rivals
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrpuyLiwk3-rl90FwwcBh50xAv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n86cw9LmK5gT0cpuSjPtXKLc.jpg?f=fotoalbum_large

Nog 7k xp voor kaka en dan heeft vini ook een xtra playstyle erbij om de 4 compleet te maken.

Konate is de beste keeper van t spel en Beckham met een architect is niet normaal goed op rechtsachter :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hUmwr-_YcpHbRNsBZIPJEM3cqyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzIEvFoHTK2xEczAzwmouF2G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 juni 2025 @ 23:35:
[...]

Jammer, ik vond de cup waarbij golden goal daadwerkelijk was geïmplementeerd erg vermakelijk.

4411 geprobeerd vanavond, ik scoor erg veel maar krijg ook veel meer tegen dan normaal, qua spelers past wel maar ik denk dat ik toch bij 4231N hou voorlopig.
Ja, golden goal moet EA gewoon standaard doen bij dit soort objectives. Ik had uitslagen van 6-2 en 7-3. En toch door blijven spelen, terwijl het om wins gaat en niet om aantal wedstrijden. Dan snap ik dus niet dat je door blijft spelen. Maar goed...

Hier qua tactiek teruggevallen op 4-2-1-3. Maar ik speelde ook vaak met een 4-3-3 (4). Dan zijn die 2 cvm's alleen cm en staan ze iets hoger. Ik vond dat ook een fijne taktiek. Alleen dan passen soms niet alle playerroles die je bij een cvm wel hebt. Dus daarom geswitcht nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 00:13:
Waar k vorige week met moeite m'n wins haalde in div6 vlieg ik vandaag en gisteren fluitend door naar div4. Leek wel alsof iedereen zich vrijwillig naar de slachtbank liet brengen, enorme uitslagen neer gezet met minimale tegenstand.

Koning van de afgelopen dagen is echt leao. Stats zijn alleen wl en rivals
[Afbeelding]

Nog 7k xp voor kaka en dan heeft vini ook een xtra playstyle erbij om de 4 compleet te maken.

Konate is de beste keeper van t spel en Beckham met een architect is niet normaal goed op rechtsachter :)

[Afbeelding]
Lekker hoor. Hier Beckham op linksachter gezet. Ook prima. Die Olise is ook fijn he? Althans mij bevalt hij uitstekend op cam. Die Ferran Torres heb ik ook, maar beviel mij niet meer zo. Ik heb daar nu the G.O.A.T. Antony. Met links lekker geplaatste balletjes binnenschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:43:
[...]

Lekker hoor. Hier Beckham op linksachter gezet. Ook prima. Die Olise is ook fijn he? Althans mij bevalt hij uitstekend op cam. Die Ferran Torres heb ik ook, maar beviel mij niet meer zo. Ik heb daar nu the G.O.A.T. Antony. Met links lekker geplaatste balletjes binnenschieten.
Gisteren met Olise in 4411 in de spits gespeeld, lekker bewegelijk maar Ik heb daar inmiddels zoveel opties. Als CAM denk ik niet dat hij Ribery/Dembele uit de basis gaat spelen maar prima voor de tweede helft.

Beckham lijkt ook een koopje, maar denk niet dat hij een merkbare upgrade is ivm mijn huidige backs.

Ik speel vrijwel altijd met short passing, dat lijkt me juist wel weer iets waarin hij kan uitblinken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:52:
Als het een 'league' is met een beperkt aantal wedstrijden dan ga ik er al niet aan beginnen. Zeker niet in deze fase van het spel. Met pack weights is het toch niets waard en ik ben niet goed genoeg om de mooiste rewards eruit te halen.

Gisteren eindelijk weer eens een leuke pull: SS Lukaku, die kan mooi achterin Rudiger vervangen. Paar wedstrijden mee gespeeld en dat lichaam is erg geschikt als centrale verdediger!

Eindelijk uit div 6 geraakt - maar iedereen lijkt 99 depth te spelen en krioelt om al je spelers heen. En bij het minste of geringste sta je buitenspel |:( Als je niet de pass knop indrukt voordat de bal bij je is, zit er al een tackle tegenaan. En iedereen speelt met 6 spelers in de 16. Zo irritant.

Zelf wel gecharmeerd geraakt van de 433(2) - Retegui als target forward, waardoor hij zich toch een beetje uit de spits laat zakken, en helpt in opbouw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQ_OVmkFDsYPM2gCDGbp9A5fYbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RnDD8u9SLd7FfvfnTfWjrb99.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:28:
[...]

Als het een 'league' is met een beperkt aantal wedstrijden dan ga ik er al niet aan beginnen. Zeker niet in deze fase van het spel. Met pack weights is het toch niets waard en ik ben niet goed genoeg om de mooiste rewards eruit te halen.

Gisteren eindelijk weer eens een leuke pull: SS Lukaku, die kan mooi achterin Rudiger vervangen. Paar wedstrijden mee gespeeld en dat lichaam is erg geschikt als centrale verdediger!

Eindelijk uit div 6 geraakt - maar iedereen lijkt 99 depth te spelen en krioelt om al je spelers heen. En bij het minste of geringste sta je buitenspel |:( Als je niet de pass knop indrukt voordat de bal bij je is, zit er al een tackle tegenaan. En iedereen speelt met 6 spelers in de 16. Zo irritant.

Zelf wel gecharmeerd geraakt van de 433(2) - Retegui als target forward, waardoor hij zich toch een beetje uit de spits laat zakken, en helpt in opbouw.

[Afbeelding]
Welke evo is dat op Modric ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren besloten om 90 R9 in de LW evo te gooien om vervolgens de curl it in evo daarna mee te pakken. Nog 2 wedstrijden en dan is het daarna weer wachten op een volgende evo voor hem. :p

Team staat nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62hjH5TC7LJ_sEhNdjfVI2PxuBE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uXqMN6G9d82OmJrjkJzAjN8u.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:54:
[...]

Welke evo is dat op Modric ?
Dat hij alle CDM rollen krijgt. Handig als ik terug wil naar een 4231 of zoiets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
WL afgerond met 7-8. Zat er niet echt lekker in deze dag. Maar goed wel goede picks.TOTS Kane en Lukaku shapeshifter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Cr7 tots 12 wed mee gespeeld wat een drama
Oprecht die kan er echt niks van
Ongelooflijk traag verliest elk duel
Inspelen draait weg als een tank
Hiervoor met Benzema gespeeld die is echt een keer zo goed
Btw neto 97 ook niet best
Ook erg traag fysiek zwak wed of 10 mee gespeeld nog geen speler eruit gerend met 97 snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:26:
Cr7 tots 12 wed mee gespeeld wat een drama
Oprecht die kan er echt niks van
Ongelooflijk traag verliest elk duel
Inspelen draait weg als een tank
Hiervoor met Benzema gespeeld die is echt een keer zo goed
Btw neto 97 ook niet best
Ook erg traag fysiek zwak wed of 10 mee gespeeld nog geen speler eruit gerend met 97 snelheid
Smaken verschillen blijkt maar weer. Ronaldo loopt bij mij 1 op 1. Net nog een heerlijke volley met hem gescoord (met cam Olise 2x driehoekje op CR7 die 'm er vervolgens met een snoeiharde volley inramt!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:01:
[...]

Smaken verschillen blijkt maar weer. Ronaldo loopt bij mij 1 op 1. Net nog een heerlijke volley met hem gescoord (met cam Olise 2x driehoekje op CR7 die 'm er vervolgens met een snoeiharde volley inramt!).
Vreemd idd hoe het zo kan verschillen
Bij mij komt die echt niet bij de tegenstander weg draait niet weg eh erg statisch
Benzema daarin tegen is echt een fijne spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Jeetje die TOTS Kane is wel smerig zeg. Dat is voor mij tot zover de beste spits waarmee ik gespeeld heb.

Lukaku op LB bevalt ook dikke prima. Die ramt echt iedereen zonder problemen van de bal af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik packte vandaag sĥapeshifter Mamardashvili. Maar die beviel mij wel als CB.

En nu net Lukaku shapeshifter uit Rivals rewards!

[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2025 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En ik ben weer zo dom geweest om ea fc te gaan spelen :+

Wel pittig met zo’n slecht elftal in deze tijd van het jaar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 11:53:
En ik ben weer zo dom geweest om ea fc te gaan spelen :+

Wel pittig met zo’n slecht elftal in deze tijd van het jaar haha.
Scheelt dat de meeste spelers flink zijn gedaald in prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 23:02:
Ik packte vandaag sĥapeshifter Mamardashvili. Maar die beviel mij wel als CB.

En nu net Lukaku shapeshifter uit Rivals rewards!
Lukaku op LB is echt OP. Althans voor mij. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:49
Partypooper schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 14:22:
[...]

Beter dan EVO Theo? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
[...]

Ik heb hem centraal achterin staan, en daar doet hij het ook erg goed. Lekker groot lichaam!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 14:21:
[...]

Scheelt dat de meeste spelers flink zijn gedaald in prijs. :)
Had geluk had nog een div 1 Rivals rewards staan, dus direct een start kapitaal.

En de club zat nog vol fodder dus modric gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dan ga ik 'm daar ook eens proberen. Op CB viel hij mij erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik vind persoonlijk van wel. En ik wilde gewoon eens wat anders dan Theo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:01:
[...]

Dan ga ik 'm daar ook eens proberen. Op CB viel hij mij erg tegen.
Als je hem als fullback defend gebruikt dan is die echt goed. Maar goed ben benieuwd hoe die jou bevalt.

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste