Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:25
Moody2204 schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:06:
[...]

Dat probleem herken ik wel ja. Ik probeer wel dagelijkst die brons, zilver en goud upgrades te doen.
Grootste probleem is eigenlijk dat je zoveel TOTW nodig hebt. Die doe ik nu via die 84+ TOTW upgrade sbc, maar dan gaat het juist in die range erg hard.
Heb nog wel stuk of 500 te koop anders hoor ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-05 00:07
Oekol schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 20:10:
[...]

Heb nog wel stuk of 500 te koop anders hoor ;)
500? Hoe krijg je dat voor elkaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-05 21:53
Jamesl schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 20:25:
[...]

500? Hoe krijg je dat voor elkaar :p
Niet spelen en alleen maar handelen :+

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Haha ja ik heb gewoon heel veel gekocht en de unassigned glitch gedaan. Tussen 15k a 18k gekocht. Mooie winst op de kaartjes. Had er iets van 650 of zo.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik verlies echt alles vanavond, snap er geen reet van
Mijn spelers zijn echt veel te traag en doen niks, negeren de bal gewoon

Edit: met pijn en moeite win ik 6-4, tegenstander legt controller neer en zijn verdedigers blijven gewoon tacklen en met mijn aanvaller meelopen

[ Voor 67% gewijzigd door Jamesl op 01-05-2025 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 21:34:
Haha ja ik heb gewoon heel veel gekocht en de unassigned glitch gedaan. Tussen 15k a 18k gekocht. Mooie winst op de kaartjes. Had er iets van 650 of zo.
ik heb nog 30 Pasveer TOTS op de lijst die allemaal van 18-19k naar discard zijn gegaan :+
Denk dat ik het verlies gewoon maar neem, volgende week zijn er weer andere discard TOTS op de markt voor SBC's.

Daarnaast is het voor nu toch wachten tot La Liga TOTS.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 04:36:
[...]

ik heb nog 30 Pasveer TOTS op de lijst die allemaal van 18-19k naar discard zijn gegaan :+
Denk dat ik het verlies gewoon maar neem, volgende week zijn er weer andere discard TOTS op de markt voor SBC's.

Daarnaast is het voor nu toch wachten tot La Liga TOTS.
Hmm dat was wel een risico. TOTW was en is een vereiste om selecties in te leveren maar zitten niet meer in pakjes. Reken uit je winst. Ze gaan nu ook TOTS toevoegen maar die zullen vermoed ik niet zo laag blijven, maar die blijven wel weken lang achter elkaar komen. Dus niet een super goede investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:20:
[...]

Hmm dat was wel een risico. TOTW was en is een vereiste om selecties in te leveren maar zitten niet meer in pakjes. Reken uit je winst. Ze gaan nu ook TOTS toevoegen maar die zullen vermoed ik niet zo laag blijven, maar die blijven wel weken lang achter elkaar komen. Dus niet een super goede investering.
ik kan het hebben, ik had de enorme drop op donderdag niet verwacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Oekol schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:20:
[...]

DIe onbeperkte 84+ TOTW voor een 83 squad zit er nog in, die kun je prima gebruiken voor TOTW's.

Elk jaar rond deze periode is er een overgang in de SBC's van TOTW nodig naar TOTW/TOTS nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 09-05 09:32
Oekol schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 21:34:
Hebben ze nu niet zo een beetje hun hoogtepunt bereikt gezien de meeste SBC vanaf nu ook wel TOTS zullen accepteren? Ik heb de mijne iig een paar dagen geleden voor ~23k verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Tim01 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:56:
[...]

Hebben ze nu niet zo een beetje hun hoogtepunt bereikt gezien de meeste SBC vanaf nu ook wel TOTS zullen accepteren? Ik heb de mijne iig een paar dagen geleden voor ~23k verkocht
Ja ik verkoop ze ook voorzichtig voor een 24k a 26k. Wil met de premier league tots weer pakjes kunnen openen.

Oh dat is nu? Ik dacht volgende week. Hmmmmm

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 02-05-2025 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je verwacht het niet hè?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejA9_1JWoglMLN0Q4ijX3llEYx4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5kZupUGwx7Ku7RbOTqJl2ZqO.png?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Saekerhett
Zo, die kan mooi mijn 93 Gabriel vervangen :D. Uit een 81+ PP.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cDhdvDpKqMsbdgZsuqPMhgBsvQA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ex3ymjC59aBUekmRoXE7sMrM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 21:18
Weer weinig geluk met de opgespaarde packs. Een Dan James uit de EFL was de beste...

Waar doet iedereen de extra PS+ evos van de premium season ladder op? Heb nu de tiki taka en die lijkt wel mooi voor Doue. Zowel op LM als CAM een handige om te hebben, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:12
heron schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 12:46:
Weer weinig geluk met de opgespaarde packs. Een Dan James uit de EFL was de beste...

Waar doet iedereen de extra PS+ evos van de premium season ladder op? Heb nu de tiki taka en die lijkt wel mooi voor Doue. Zowel op LM als CAM een handige om te hebben, toch?
Ik heb die tiki taka evo op 94 De Bruyne gegooid. Die anticipate ga ik op Gullit gooien als het zover is. Finesse waarschijnlijk op 94 R9. En de rest zie ik wel waar ik het op gooi. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
heron schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 12:46:

Vieira gedaan, die is nu 93 met tikitaka, intercept en scherpe pass. Anticipate gaat ook op hem.

De rest nog geen idee, denk finesse op vardy

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 03-05-2025 22:07 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:38

allstarted1

WTRFTS

Laatste 84x7 😎Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRxFG8s06eLmIQAEu5L9hXfpc80=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GFsyjoTskdmaH4A9rIU7sIwn.png?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 22:19
Meah, heb nu Vardy SBC, wcht een beest voorin! Ook in Rush!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 13:19:
[...]

Ik heb die tiki taka evo op 94 De Bruyne gegooid. Die anticipate ga ik op Gullit gooien als het zover is. Finesse waarschijnlijk op 94 R9. En de rest zie ik wel waar ik het op gooi. :p
Anticipate gaat zeker op Gullit, Technical heb ik voor Doue bedacht.

Uiteindelijk de tikitaka op Emegha gegooid. Die is supersterk in de spits en kan zo lekker de bal kaatsen. Eigenlijk vind ik hem vaak beter spelen dan FB CR7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Poh, krijg net uit die 88+ icon player pick de keuze tussen 96 Zidane en 94 Hamm :o

Deze moet ik effe laten bezinken _O-

Wat zouden jullie doen?

Speel nu met 94 Matheus Cunha (red player pick) en 94 Suarez (evo) in de spits, en 93 Zico en 96 Steijn op CAM erachter en 94 Gullit (SBC) en 93 Frenkie de Jong (SBC) daar weer achter.

Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit goed met Zidane kan spelen en ik nog nooit met Hamm heb gespeeld. Qua waarde zijn ze ongeveer gelijk. Mia Hamm kan zowel SP, CAM als RW, dat is ook nog een voordeel.

Keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer is La Liga TOTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Dacht over 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Komende vrijdag Bundesliga, week erna Serie A, week erna La Liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moet wel zeggen dat de pack weight echt ontzettend bagger is. Vorige week kwam de ene naar de andere TOTS uit packs wandelen.

Was wel te verwachten natuurlijk. Of ik heb gewoon pech, dat kan ook. :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:37
Partypooper schreef op zondag 4 mei 2025 @ 20:58:
Moet wel zeggen dat de pack weight echt ontzettend bagger is. Vorige week kwam de ene naar de andere TOTS uit packs wandelen.

Was wel te verwachten natuurlijk. Of ik heb gewoon pech, dat kan ook. :p
Ik ervaar het ook dat de pack weight erg laag is bij de 84x10 ed.
Net de WL afgerond en als Arsenal fan ben ik helemaal met een rode Rice!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dycQK9VvH_z_3oQZ2nvH9qhCIkA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vyvC3sPIQlh1Tq1tqZ4P3f8H.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:28:
[...]

Ik ervaar het ook dat de pack weight erg laag is bij de 84x10 ed.
Net de WL afgerond en als Arsenal fan ben ik helemaal met een rode Rice!
[Afbeelding]
Edit
Kennelijk hielp het klagen wel, uit de derde icon pick na een 91 Moore en 92 Van Basten, komt Ronnie eruit! <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aAmR8l0Iu3ypeFfs9QiVRYzyBQU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4Qg095Lg0ykkK9yWFEB2WmIq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hier ook eindelijk weer eens een goede uit de 84+ x 7:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/boxtcgpJQcN_6UO8t_yLvITm4qg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DpoGh9Awo0fmS4rIGLdTz6WF.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 09:22:
Hier ook eindelijk weer eens een goede uit de 84+ x 7:

[Afbeelding]
Ik heb zijn TOTY, dus ik ga er vanuit dat ik deze ook nog ga packen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Kreeg Raul dreamchaser uit de icon pick. Maar eens kijken of het wat is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op maandag 5 mei 2025 @ 10:25:
Kreeg Raul dreamchaser uit de icon pick. Maar eens kijken of het wat is. :)
Dacht die ook eens iets. Kreeg ik Miyama als beste.. 60k waard :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Pack weight is beroerd ja. Gisteren eindelijk eens een keer een niet-minimum prijs speler gekregen: Bunny. En dat is best een leuke speler!

Die icon picks hier maken me bijna jaloers genoeg om er ook een paar te doen... de gelekte SBCs zien er ook niet goed uit, dus waarom daar mijn fodder niet aan verspillen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
heron schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:21:
Pack weight is beroerd ja. Gisteren eindelijk eens een keer een niet-minimum prijs speler gekregen: Bunny. En dat is best een leuke speler!

Die icon picks hier maken me bijna jaloers genoeg om er ook een paar te doen... de gelekte SBCs zien er ook niet goed uit, dus waarom daar mijn fodder niet aan verspillen?
Oeh Bunny! Haar toty kaart beviel mij erg goed en ik denk dat ik haar tots kaart over een paar dagen als de prijs wat gedaald is, zeker ga uitproberen!

Over de picks, niet elke garandeert natuurlijk een goede pull.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMEYeA4tycLCxb20sI1l6hrRO1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fxf73uPfwRp9kdn30P2PU3Em.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
_Uploader_ schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:36:
[...]

Oeh Bunny! Haar toty kaart beviel mij erg goed en ik denk dat ik haar tots kaart over een paar dagen als de prijs wat gedaald is, zeker ga uitproberen!

Over de picks, niet elke garandeert natuurlijk een goede pull.
Pijnlijk - dan maar meteen 2 of 3 doen :P

Als ik nu naar mijn team kijk, dan zijn er maar 3 spelers een gelukkige pull (Immortals Buffon, Bunny en TOTS Alexsandro), de rest zijn SBCs of objective spelers. Zo krijg je wel heel erg op elkaar lijkende teams. Ik probeer het nu hier mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyXlezvAt06Ktr5PYcJnebMwqXA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/smaPbdcBfbBpr2KRJc37v0SI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
heron schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:40:
[...]

Pijnlijk - dan maar meteen 2 of 3 doen :P

Als ik nu naar mijn team kijk, dan zijn er maar 3 spelers een gelukkige pull (Immortals Buffon, Bunny en TOTS Alexsandro), de rest zijn SBCs of objective spelers. Zo krijg je wel heel erg op elkaar lijkende teams. Ik probeer het nu hier mee.

[Afbeelding]
Bunny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Khadija Shaw heet ze in het echt, maar er staat Bunny op haar shirt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 10:11
Toch maar zo'n 90+ icon pick gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxA45xMoYFncuIT2cYtsuzix6Ks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T3hgN866bhoFMDK4tw2v41EK.png?f=fotoalbum_large

Die kan mooi mijn base Cruijff vervangen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Twee gedaan. Koeman en Yashin. Valt toch beetje tegen. Vanavond maar weer eens alle upgrades grinder en nog een 3e proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:45
Met fodder tegen dumpprijzen en wat overbodige spelers begonnen aan de peperdure Gullit SBC *O*
Nu "slechts" 1,8 miljoen.

Ik heb heel wat moeten grinden via verschillende SBC's en al mijn coins (250k) opgemaakt, maar het is gelukt in 2 dagen tijd.

Inmiddels toch wel een monster team bij elkaar en ook de bank is zeker niet verkeerd.
TOTY Mbappe en TOTY Hansen op de bank, want na zoveel potjes begon dat wel een beetje te vervelen.

Good-old 4213 vervangen voor 433 (2) wat echt zoveel beter bevalt. Veel meer voetballen en zeker met deze middenvelders past deze formatie veel beter.
Gravenberch zijn EVO was alles waard, want wat een speler is dat geworden en geeft het een extra leuk Nederlands tintje in het team.

Nu rustig nadenken over een vervanging van Gabriel.
Hij doet het nog uitstekend, maar met al het TOTS geweld verwacht ik dat hij snel een van de zwakkere schakels gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aoW7aos3wkC4nERcadS61qlyDhg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SjmwFm2zBD9xVEh1jVyttyXo.png?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:33:
Twee gedaan. Koeman en Yashin. Valt toch beetje tegen. Vanavond maar weer eens alle upgrades grinder en nog een 3e proberen.
Hier ook eentje meegepakt: Van Basten, Pichon en Lampard 90.

Lampard maar gedaan, die kan binnenkort wel weer in een evo, fodder komt wel genoeg van TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Hebben jullie ook het gevoel dat het spel anders voelt de afgelopen dagen/week? Ik weet niet of die patch er 100% mee te maken heeft, maar merk gewoon vooral dat ik aanvallend een stuk minder sterk ben (kan minder snel omschakelen en mijn spelers staan gewoon 'vast').

En verdedigend heb ik minder grip op de lopende spelers/middenvelders van de tegenstanders, al kan ik dat wel wijten aan de pressing van de patch denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Partypooper
Doe maar een icon pick… :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iv-g_A-BlilIAp4FuR96kq__z04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OleevUlZdsK3Za7B1pyMjAAw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Via de seizoens beloningen kan je hem ook later tiki taak en finesse shot playstyles geven. Heb de tiki taak al gedaan.

@Valandil Gabriel heb ik ook en ben geswitcht naar Alexsandro die naar mijn idee beter is dan Gabriel 93 en niets onder doet voor de 95 versie van Gabriel. Maar dan kan ook aan mij liggen. Voor 80k een goedkope maar goede optie!

[ Voor 19% gewijzigd door _Uploader_ op 05-05-2025 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
_Uploader_ schreef op maandag 5 mei 2025 @ 15:45:
[...]

Via de seizoens beloningen kan je hem ook later tiki taak en finesse shot playstyles geven. Heb de tiki taak al gedaan.
Tiki taka heb ik al op 94 De Bruyne gebruikt. Maar finesse shot gaat nu wel naar hem toe. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:13:
[...]

Dacht die ook eens iets. Kreeg ik Miyama als beste.. 60k waard :D
Daar speel ik nog steeds mee, superfijne speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Valandil schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:43:
Met fodder tegen dumpprijzen en wat overbodige spelers begonnen aan de peperdure Gullit SBC *O*
Nu "slechts" 1,8 miljoen.

Ik heb heel wat moeten grinden via verschillende SBC's en al mijn coins (250k) opgemaakt, maar het is gelukt in 2 dagen tijd.

Inmiddels toch wel een monster team bij elkaar en ook de bank is zeker niet verkeerd.
TOTY Mbappe en TOTY Hansen op de bank, want na zoveel potjes begon dat wel een beetje te vervelen.

Good-old 4213 vervangen voor 433 (2) wat echt zoveel beter bevalt. Veel meer voetballen en zeker met deze middenvelders past deze formatie veel beter.
Gravenberch zijn EVO was alles waard, want wat een speler is dat geworden en geeft het een extra leuk Nederlands tintje in het team.

Nu rustig nadenken over een vervanging van Gabriel.
Hij doet het nog uitstekend, maar met al het TOTS geweld verwacht ik dat hij snel een van de zwakkere schakels gaat worden.

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Wat zijn je tactics in deze?

Vond 4213 echt een hel deze week om wins mee te pakken dus zoek echt naar wat anders en leuk.

Deze stond hoog op de verlanglijst met onderstaand team :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RI1AKbf3-W0EkbtGi6Cv6rEROlo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XDLsPRFyrfYytsxIsPrQacM2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Net ook ff die Icon Pick gedaan, 92 Van Basten, 92 Ferdinand en 96 Maradona. Pluisje it is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sn3gG3l schreef op maandag 5 mei 2025 @ 17:14:
Net ook ff die Icon Pick gedaan, 92 Van Basten, 92 Ferdinand en 96 Maradona. Pluisje it is :D
Jeeezus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op maandag 5 mei 2025 @ 17:06:
[...]

Wat zijn je tactics in deze?

Vond 4213 echt een hel deze week om wins mee te pakken dus zoek echt naar wat anders en leuk.

Deze stond hoog op de verlanglijst met onderstaand team :)
[Afbeelding]
Even op een quick en dirty manier
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NsTjzcF23GR6eN4S-myCJH2XOM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/J3elnxsfHqVXTgyfYCCJ3weY.jpg?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Valandil schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:56:
[...]

Even op een quick en dirty manier
[Afbeelding]
Haha k weet dat we bijna een jaar verder zijn maar geen idee waar ik dat in moet vullen. (Vast ook de leeftijd haha)

Mocht je een x de tijd hebben zie ik de post graag iets meer uitgebreid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:38:
[...]

Haha k weet dat we bijna een jaar verder zijn maar geen idee waar ik dat in moet vullen. (Vast ook de leeftijd haha)

Bij nieuwe formatie maken add tactic code. Dan vul je dit in en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Moet het doen vanuit mijn telefoon :)

Formatie : 433 (2)
Build up : balanced
Defense: balanced 60

Player roles:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akYMftO--VfK54R_egmDa1ZD5gY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cg81tdpkfNXN8Rfpz1hujP7i.jpg?f=fotoalbum_large

CDM kan ook op holding als dat meer je voorkeur heeft.

Wingers op attack heb ik nog niet geprobeerd, maar meestal bevalt me dat wat minder .

[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 05-05-2025 20:21 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
[...]

https://eafctips.com/2024...es-a-comprehensive-guide/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jamesl
5 wedstrijden gespeeld in rush, check!
1 win!

Echt alsof je met de bewoners van de zonnebloem aan het spelen bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Jamesl schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:58:
1 win!

Heel herkenbaar dit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 18:00

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jamesl schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:58:
1 win!

Ja echt, zijn de moeilijkste opdrachten in game :'(
Ik heb er zeker meer dan 10 moeten doen om die 3 wins voor de opdracht te halen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Idd. Ik snap niet waarom die mensen niet gewoon de bal doorpassen. Dan tik je zo door de tegenstander heen. Maar ipv passen gaan ze elke keer weer trucjes proberen en falen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
beuker19 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 13:47:
[...]

Ja echt, zijn de moeilijkste opdrachten in game :'(
Ik heb er zeker meer dan 10 moeten doen om die 3 wins voor de opdracht te halen.
Kan beter samen deze doelstellingen doen.
Heb je tenminste niets te maken met die randdebielen tijdens rush

wijze woorden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Uploader_
Uit een 83x10!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6jbLyn_QkAutzCRF7_5hj7jEIU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GPSXkMgOXTRLI47M9uptqA3g.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robbio85 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:15:
[...]

Idd. Ik snap niet waarom die mensen niet gewoon de bal doorpassen. Dan tik je zo door de tegenstander heen. Maar ipv passen gaan ze elke keer weer trucjes proberen en falen...
Iedereen is Messi

@_Uploader_ bedankt voor de trigger, hier Haaland uit de 83x14

Ik kan Emegha nu wel van de to-do lijst afhalen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 07-05-2025 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier gisteren Gravenberch tots, Saka tots en Noa Lang tots uit de dagelijks sbc-tjes.

Mag even niet klagen dus.

Team staat er nu zo bij (ingame alles op full chem, futbin geeft dat helaas niet goed weer):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8J-jKWeThbCvtN2G9sY2fFzxUQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6nBZnin8YrMcUHyBTO29eUp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
Onderhoud van 09:30 uur tot 17:00 uur, daar gaan de Rivals rewards...

Echt waar, dit bedrijf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHoarder
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-05 21:59
Valandil schreef op maandag 5 mei 2025 @ 20:19:
[...]

Moet het doen vanuit mijn telefoon :)

Formatie : 433 (2)
Build up : balanced
Defense: balanced 60

Player roles:
[Afbeelding]

CDM kan ook op holding als dat meer je voorkeur heeft.

Wingers op attack heb ik nog niet geprobeerd, maar meestal bevalt me dat wat minder .
toon volledige bericht
Welke Divisie speel je met deze tactics?

________

2 Dagen terug Bunny gepackt....wat een beest van een spits is dat zeg :D

[ Voor 6% gewijzigd door TheHoarder op 07-05-2025 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nu Frenkie de Jong geen upgrade krijgt zit ik er aan te denken om hem DLP++ en Anticipate+ te geven uit de season pass of denken jullie dat het verspilde moeite is?
Ik vind het in-game namelijk een hele fijne speler en denk dat hij zeker nog een poosje meegaat of zou het niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hier tot zover nog geen bruikbare TOTS gepackt.

Uit de icon picks als noemenswaardige spelers R10 en TOTY icon Roberto Carlos gekregen. Kreeg ook nog Yashin, maar gezien ik VDS al heb gaat die mijn team niet halen.

Al met al een meer dan prima team staan. R9 ook weer teruggezet. Ondanks dat die (nu) nog maar 1 playstyle+ heeft heeft die man zoveel aura ingame dat hij daardoor gewoon wedstrijden voor me bepaalt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5T3V6WiV-sZHKG00FRrzmnyCfM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zqmLfRZnoBkMqEJA3A1MeSMI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
beuker19 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 11:15:
Nu Frenkie de Jong geen upgrade krijgt zit ik er aan te denken om hem DLP++ en Anticipate+ te geven uit de season pass of denken jullie dat het verspilde moeite is?
Ik vind het in-game namelijk een hele fijne speler en denk dat hij zeker nog een poosje meegaat of zou het niet?
Daar zit ik ook aan te denken... Lastige keuze aangezien ik ook die Gullit 94 heb - die zou ik graag de Anticipate+ geven.. Wil het middenveld met Frenkie, Gullit en Cruijff eigenlijk in tact houden.

Vind het ook jammer dat die Cruijff 96 rated is en dus voor geen enkele PS+ evo in aanmerking komt. Maarja dat klinkt wel heel verwend :+

[ Voor 13% gewijzigd door Robbio85 op 07-05-2025 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Speel gewoon met spelers die je leuk vindt en goed bevallen.
Kan Frenkie niet Bruiser+ krijgen? Kan je Anticipate+ voor Gullit bewaren.

Althans, dat ben ik wel van plan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Valandil schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:37:
[...]

Speel gewoon met spelers die je leuk vindt en goed bevallen.
Kan Frenkie niet Bruiser+ krijgen? Kan je Anticipate+ voor Gullit bewaren.

Althans, dat ben ik wel van plan.
Gullit heb ik niet maar wel wel TOTY Salah,Thuram en dus evt Frenkie die ik een extra PS+ wil geven.

Ik hoop eigenlijk Gravenberch nog te pakken als alternatief voor Gullit 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
beuker19 schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 14:59:
[...]

Gullit heb ik niet maar wel wel TOTY Salah,Thuram en dus evt Frenkie die ik een extra PS+ wil geven.

Ik hoop eigenlijk Gravenberch nog te pakken als alternatief voor Gullit 8)
Gullit is wel echt een aanrader en als je hem kan meepakken dan kan ik dat van harte aanbevelen!

Denk dat er zat mensen zijn hier die daar hetzelfde over denken.

Gravenberch zal ongetwijfeld erg goed zijn hoor daar niet van. Maar Gullit is Gullit die echt een ontzettend groot aura heeft ingame.

Ik ga op hem de anticipate+ zetten en de CDM deeplying playmaker++ evo. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Als jij Frenkie een fijne speler vind, dan zou ik de ps gewoon op hem gebruiken. Ja in de komende tots komen er op papier betere spelers, maar het is de vraag of jij deze ook echt fijn vind spelen.

Met @Partypooper een dat Gullit echt wel een must do is als je hem kan doen. Hij is overal heel prominent aanwezig, alsof hij soms elke speler op kan vreten. Ik zal de anticipate ps op Gullit zetten en gebruik hem als b2b cm of als een holding cdm.

@TheHoarder Ja dat wou ik ff niet weten :)
Oftewel ik kon mijzelf niet inhouden en heb haar net gekocht. Waarschijnlijk verlies ik best op haar, maar ach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Gisteren doorgegaan met alle upgrade SBCs, ondanks de slechte resultaten van de afgelopen dagen. En eindelijk weer eens een kaart die in mijn team kan: Gravenberch erbij uit een 83x10 pakje!

Die kan mooi naast Gullit om Frenkie te vervangen. Mooi twee grote mannen midden op het veld.

Kan zo bijna een goed, volledig Nederlands team maken. Alleen nog wat verdedigers zien te krijgen, nu heb ik alleen een Jaap Stam.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 09-05 09:32
Geen idee waar mijn pack luck ineens vandaan komt maar ik mag tijdens PL TOTS niet klagen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwDFABEK7TIrAM78NqbsuohPxRk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/U5DXHpZpFFIvqxfLemZt3bzO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Ik mag ook niet klagen uit de Rivals rewards:
  • Gravenberch
  • Saliba
*O*

Nu wil ik niet heel verwend klinken, maar immortals Gravenberch beviel mij echt heel goed, zeker vanwege de Incisive+ playstyle. Dat deze heeft helaas niet.

Ga zijn TOTS uiteraard in de basis zetten en uitproberen.
Saliba is ook een hele fijne toevoeging.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Valandil schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 09:58:
Ik mag ook niet klagen uit de Rivals rewards:
  • Gravenberch
  • Saliba
*O*

Nu wil ik niet heel verwend klinken, maar immortals Gravenberch beviel mij echt heel goed, zeker vanwege de PingPass+ playstyle. Dat deze heeft helaas niet.

Ga zijn TOTS uiteraard in de basis zetten en uitproberen.
Saliba is ook een hele fijne toevoeging.
Er zit ook een pinged pass ps+ in de season pass dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
beuker19 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:59:
[...]

Er zit ook een pinged pass ps+ in de season pass dacht ik
Ik bedoelde incisive pass ;)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik kreeg vanochtend Pacho uit de rewards *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Het plan was om de nieuwe ea fc niet te kopen, nu GTA is uitgesteld wellicht wel. Voor nu ga ik langzaam naar de uitgang. As we speak zijn ze mijn coins aan het overzetten. Toch nog vrij veel plezier van gehad maar eafc komt op een heeeeel laag pitje. Als ik ga gamen zal 't warzone zijn. Het geld wat de coins opleveren gaat naar een elite series controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:09:
Het plan was om de nieuwe ea fc niet te kopen, nu GTA is uitgesteld wellicht wel. Voor nu ga ik langzaam naar de uitgang. As we speak zijn ze mijn coins aan het overzetten. Toch nog vrij veel plezier van gehad maar eafc komt op een heeeeel laag pitje. Als ik ga gamen zal 't warzone zijn. Het geld wat de coins opleveren gaat naar een elite series controller :)
Dit is voor mij dus abracadabra he?

Coins overzetten en daar een controller van kopen?

:?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:24:
[...]

Dit is voor mij dus abracadabra he?

Coins overzetten en daar een controller van kopen?

:?
Je mag het hier niet zeggen, maar van die partijen die je coins kopen en weer verkopen. Het zou kunnen zijn dat ik bijv. 13 euro per miljoen gekregen heb bijv. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Valandil schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 14:00:
[...]

Ik bedoelde incisive pass ;)
Ik zit er juist aan te denken om die pinged pass op Gravenberch te zetten. Dat hard inspelen naar je spits/schaduwspits of vleugelspelers werkt zo lekker.

Wat heeft iedereen bij level 25 gekozen trouwens? Donny vd Beek lijkt beter dan Lisandro.

[ Voor 19% gewijzigd door heron op 08-05-2025 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 21:42:
[...]

Ik zit er juist aan te denken om die pinged pass op Gravenberch te zetten. Dat hard inspelen naar je spits/schaduwspits of vleugelspelers werkt zo lekker.

Wat heeft iedereen bij level 25 gekozen trouwens? Donny vd Beek lijkt beter dan Lisandro.
Ik moet eerst level 19, 20, 21, 22, 23 en 24 nog halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 07:20:
[...]

Ik moet eerst level 19, 20, 21, 22, 23 en 24 nog halen.
Gisteren player en manager career gedaan terwijl ik wat anders zat te doen op de laptop. Kan je mooi een zwik XP makkelijk mee halen als je alles op 3 minuten en beginnner zet. En als je level 20 haalt, zit je meteen op 30 ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-05 15:09
Oekol schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 20:11:
[...]

Je mag het hier niet zeggen, maar van die partijen die je coins kopen en weer verkopen. Het zou kunnen zijn dat ik bijv. 13 euro per miljoen gekregen heb bijv. ;)
Voor de gein eens uitrekenen wat je uiteindelijk per uur overhoudt, na al dat getrade 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
naNs schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 09:36:
[...]

Voor de gein eens uitrekenen wat je uiteindelijk per uur overhoudt, na al dat getrade 8)7
Haha ja dat moet je niet doen. Maar opzich is dat traden onderdeel van het spel voor mij en een vrij kleine moeite.

Dat deed ik altijd al en vorig jaar had ik gewoon mijn coins wat ik over had verkocht voor ~80 euro, niet wetende als ik iets meer mijn best deed zoals dit jaar ik er 250 euro aan over heb gehouden. Dus het spel was gratis en heb er nog iets leuks voor gekocht. Best duurzaam gegamed :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Rice uit de 83x10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb helaas deze PL TOTS niet echt geluk, alleen maar keepers, 2x fernandes en nog wat spul wat niet echt bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-05 15:09
Deze week ook gepackt, maar hij kan mij niet overtuigen. Gravenberch daarentegen wel heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
naNs schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:09:
[...]

Deze week ook gepackt, maar hij kan mij niet overtuigen. Gravenberch daarentegen wel heel blij mee!
Ja het klinkt heel lullig wat ik nu ga zeggen. Maar ik heb TOTY Rodri en Gullit al staan en die gaat die er niet uit spelen.

Maar, uiteraard klaag ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Sn3gG3l schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:47:
Ik heb helaas deze PL TOTS niet echt geluk, alleen maar keepers, 2x fernandes en nog wat spul wat niet echt bruikbaar is.
Voor mij geldt hetzelfde, de enige 100k speler die ik heb gepacked was vanochtend Kerkez uit een 77x5 voor de rest vooral Sels en Clinton :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 21:57

Vuvuzela

My spire is forming

beuker19 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:58:
[...]

Voor mij geldt hetzelfde, de enige 100k speler die ik heb gepacked was vanochtend Kerkez uit een 77x5 voor de rest vooral Sels en Clinton :'(
Same.. nog best wel wat tots kaarten maar Kerkez de duurste. Vorige week had ik met Mateo en Karchoui nog wat meer geluk.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:57
Ik zou de game vanavond maar niet opstarten. Alles speelt weer zo traag als dikke stront uit een trechter heuvelop.... draaien, passen alles gaat zo langzaam. Wederom bizar

Even wat anders: ik heb zo vaak dat mijn backs lucht staan te dekken aan de buitenkant van de aanvallers. Hoe zorgen jullie ervoor dat de backs meer naar binnen staan op de achterste linie? Voorheen kon je de breedte van je team namelijk aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
theman36 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 19:13:
Ik zou de game vanavond maar niet opstarten. Alles speelt weer zo traag als dikke stront uit een trechter heuvelop.... draaien, passen alles gaat zo langzaam. Wederom bizar

Even wat anders: ik heb zo vaak dat mijn backs lucht staan te dekken aan de buitenkant van de aanvallers. Hoe zorgen jullie ervoor dat de backs meer naar binnen staan op de achterste linie? Voorheen kon je de breedte van je team namelijk aanpassen
Ik heb ze altijd op fullback defend staan en naar mijn idee stan ze dan wat meer naar binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
Vandaag uit een 81x4 pick;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIqp8069hoRQvJ0UHi-FjmLQzis=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TFNZph6k6RPCkPULhdHVzUM0.png?f=fotoalbum_large

En uit een 85x2 pick;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1h1MCo5zCnlS8ZAmEOwNHqW5r9c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UdYljRJsR25RPHrfNs3hczgW.png?f=fotoalbum_large
Verder Osimhem gehaald voor 2 mil die inmiddels extict is voor 2,5 mil. Wat een prijzen van sommige kaarten. Bv Kane voor 7 mil, waanzinnig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jamesl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mct0fL3baXcgGB7xssQghBGD6Po=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sVgNDcElK7FTm6p8McmplJ5Q.jpg?f=fotoalbum_large

God gloeiende :@:@:@

[ Voor 23% gewijzigd door Jamesl op 09-05-2025 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:57
_Uploader_ schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 19:44:
[...]

Ik heb ze altijd op fullback defend staan en naar mijn idee stan ze dan wat meer naar binnen.
Ja dat heb ik ook maar vaak staan ze dus gewoon tussen de spits en de cornervlag in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Zijn er nog mensen die Frimpong zijn SBC gaan voltooien of dat al hebben gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Partypooper schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 12:41:
Zijn er nog mensen die Frimpong zijn SBC gaan voltooien of dat al hebben gedaan? :)
Heb Thuram SBC al gedaan.
Uitstekende back

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 13:18:
[...]

Heb Thuram SBC al gedaan.
Uitstekende back
Ja die heb ik ook gedaan. Maar Thuram is op CB ook ontzettend goed. Als je iemand met lengte er naast zet dan werkt dat prima. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Thuram niet meer gedaan, Frimpong gisteren wel voltooid.
Eerste indruk is dat hij een fijne back is die aanvallend en verdedigend prima voor mij werkt. Hij is uiteraard zeer snel en haalt vele aanvallers weer bij als deze een gepasseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 14:49:
[...]

Thuram niet meer gedaan, Frimpong gisteren wel voltooid.
Eerste indruk is dat hij een fijne back is die aanvallend en verdedigend prima voor mij werkt. Hij is uiteraard zeer snel en haalt vele aanvallers weer bij als deze een gepasseerd zijn.
352 is altijd mijn favoriete opstelling geweest maar daar heb ik in deze editie nog niet mee gespeeld. Waarschijnlijk pak ik hem wel ff mee om later wat mee te experimenteren.

Beetje jammer dat ze deze formaties met de nieuwe roles eigenlijk de nek hebben omgedraaid.

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 10-05-2025 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Ja hier! In een 4213 op FB defend viel die wat weg, in 4222 op fullback balanced echt weergaloos.

Sws lijkt geen enkele opstelling te werken behalve de 4222 de laatste 2 weken
Pagina: 1 ... 55 56 Laatste