We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je komt ze nog vaak tegen, alleen is het een kwestie van wachten tot minuut 60. Daarna speel je ze helemaal kapot omdat ze geen stamina meer hebbenBossie schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:05:
Ik heb een poging to WL gedaan, maar het is nog steeds een 95 depth sweatfest?
Terwijl het vrijdag zoveel soepeler liep. Het blijft me verbazen hoe wisselend de online ervaring is bij zo'n groot spel.
Ik heb precies hetzelfde, eigenlijk voelt het vanaf het begin dat je team geen stamina e.d. heeft waarbij ik bij vrijwel elk duel "hoe dan" denkheron schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:59:
Lag het aan mij, of was het dit weekend weer een drama met lag compensation? Zaterdag en zondag wat Rivals gedaan en elke wedstrijd was het drama qua reactiesnelheid, bleven mijn spelers zich verstoppen achter de tegenstander en werden mijn spelers er aan alle kanten uitgesprint.
Terwijl het vrijdag zoveel soepeler liep. Het blijft me verbazen hoe wisselend de online ervaring is bij zo'n groot spel.
Gisteravond WL kwalificatie gedaan en daarna een paar potjes gespeeld, maar het is niet te doen helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bedankt voor de tip. Zojuist gedaan.Augy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:54:
Voor de mensen die de theo evo hebben gedaan. Je kan hem naar 94 brengen door de cosmetic tots+ erop te gooien (25k) dan past hij in de evo die je vrijspeeld in de cup en rush
[Afbeelding]
Ik was ook van plan om Chiesa te kiezen maar per ongeluk de verkeerde geselecteerd dus nu Batshuayi in de club en die kerel is fantastisch veel beter dan ik had verwacht.
Ik heb ook Theo gedaan inclusief de extra evo dus die is nu ook 94 en nu kijken of ik Henry in de dribbel evo gooi met finesse+ en de +1 ovr. zodat ik straks een 95 Henry mey 4 ps+ heb
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Mbappe hier nu in de evobeuker19 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 09:20:
Hier inmiddels ook LVL 40 en voor Torres en Ribery gekozen omdat ik zulke value nooit uit een pakje krijg.
Ik was ook van plan om Chiesa te kiezen maar per ongeluk de verkeerde geselecteerd dus nu Batshuayi in de club en die kerel is fantastisch veel beter dan ik had verwacht.
Ik heb ook Theo gedaan inclusief de extra evo dus die is nu ook 94 en nu kijken of ik Henry in de dribbel evo gooi met finesse+ en de +1 ovr. zodat ik straks een 95 Henry mey 4 ps+ heb
Ben overigens Theo nu een beetje aan het testen als CB in rivals, mijn voornaamste kritiek is dat je dan meteen merkt dat de LB positie merkbaar zwakker is
Dadelijk maar eens kijken of ik Thuram nog wil doen of dat er iets leuks voor mijn team in La Liga TOTS komt. Heb nu twee evo spelers voor deze positie (93 carvajal met voornamelijk passing playstyles, en een 92 kounde).
Teveel opties momenteel, dat word nog lastig kiezen dadelijk met de PS+ evo’s.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Herken dit wel. Ik doe de meeste evo’s nog wel. Maar het voelt teveel als een grind de laatste tijd en dan is de lol er gauw vanaf.Sn3gG3l schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:02:
Ik ben juist helemaal klaar met al die evo's, doe ze al een tijd niet meer en de meeste verlopen ook gewoon. Ben ook wel beetje klaar met FC merk ik, weinig leuke potjes, zelfs div 5 is nu soms sweatfest en iedereen zit maar te jagen. Ik ga ook lekker 2 weken op vakantie, daarna zal futties er wel zijn gok ik.
En dan de potjes die je speelt. Ik heb de laatste weken nog geen een pot gehad waarbij ik dacht van ja, dit was leuk om te spelen.
Er zitten gewoon teveel bullshit factoren in wat de gameplay vernaggeld. Je weet gewoon op sommige momenten dat hoe goed je ook verdedigt je toch wel een tegendoelpunt krijgt. Voelt dan geforceerd aan om het maar even zo te zeggen.
Gewoon zorgen dat je meer scoort dan de ander? Ik vind de 8-6 potjes etc. eigenlijk wel leuk als het een beetje gelijk op gaat qua niveau. Het liefst sta ik snel 3-0 voor en gaat de ander weg.Partypooper schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:55:
[...]
Herken dit wel. Ik doe de meeste evo’s nog wel. Maar het voelt teveel als een grind de laatste tijd en dan is de lol er gauw vanaf.
En dan de potjes die je speelt. Ik heb de laatste weken nog geen een pot gehad waarbij ik dacht van ja, dit was leuk om te spelen.
Er zitten gewoon teveel bullshit factoren in wat de gameplay vernaggeld. Je weet gewoon op sommige momenten dat hoe goed je ook verdedigt je toch wel een tegendoelpunt krijgt. Voelt dan geforceerd aan om het maar even zo te zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 20-05-2025 13:28 ]
I served in a company of heroes.
Grote uitslagen zijn leuk, maar alleen als ik het idee heb dat we het allebei verdienen. Ik heb ook vaak wedstrijden waar het vooral de delay in input of het verkeerd schakelen tussen verdedigers of ontvangers van passes is waardoor mijn tegenstander scoort. En andersom zie je dat natuulijk ook vaak, hoewel ik graag denk dat ik gewoon een geniale actie zagVuvuzela schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:13:
[...]
Gewoon zorgen dat je meer scoort dan de ander? Ik vind de 8-6 potjes etc. eigenlijk wel leuk als het een beetje gelijk op gaat qua niveau. Het liefst sta ik snel 3-0 voor en gaat de ander weg.
Heb het ook nog nooit zo lastig gehad in div4, iedereen blijft nu merkbaar hangen om makkelijker de rewards binnen te halen.Sn3gG3l schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 12:02:
Ik ben juist helemaal klaar met al die evo's, doe ze al een tijd niet meer en de meeste verlopen ook gewoon. Ben ook wel beetje klaar met FC merk ik, weinig leuke potjes, zelfs div 5 is nu soms sweatfest en iedereen zit maar te jagen. Ik ga ook lekker 2 weken op vakantie, daarna zal futties er wel zijn gok ik.
Vind ribery wel echt tegenvallen trouwens, zit alweer op de bank. Vind die doue echt 100x beter. Ferran torres is wel echt een beest
Oh ik win vaak wel gewoon mijn wedstrijden hoor. Dat is het probleem niet. Het probleem is dat het vaak door externe factoren je spel wordt beïnvloed. En ja, tuurlijk valt dat ook vaak zat voor mij de goede kant op, maar soms ook niet.Vuvuzela schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 13:13:
[...]
Gewoon zorgen dat je meer scoort dan de ander? Ik vind de 8-6 potjes etc. eigenlijk wel leuk als het een beetje gelijk op gaat qua niveau. Het liefst sta ik snel 3-0 voor en gaat de ander weg.
Prima als het niveau gelijk is, maar ook in die potjes zijn er invloeden van buitenaf en dat is gewoon niet nodig. En dat maakt voor mij de game steeds minder interessant om te spelen.
De online gameplay is niet constant/goed genoeg om het spel ook maar enigzins serieus te kunnen nemen.Partypooper schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 16:07:
[...]
Oh ik win vaak wel gewoon mijn wedstrijden hoor. Dat is het probleem niet. Het probleem is dat het vaak door externe factoren je spel wordt beïnvloed. En ja, tuurlijk valt dat ook vaak zat voor mij de goede kant op, maar soms ook niet.![]()
Prima als het niveau gelijk is, maar ook in die potjes zijn er invloeden van buitenaf en dat is gewoon niet nodig. En dat maakt voor mij de game steeds minder interessant om te spelen.
Echt bizar dit.
Haha ik speel bijna niet meer maar dit wat je aangeeft is al maanden zoBossie schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 19:44:
[...]
De online gameplay is niet constant/goed genoeg om het spel ook maar enigzins serieus te kunnen nemen.
Echt bizar dit.
Ze adverteren met " realistische dan ooit"
Dit zonder twijfel het minst realistisch spel ooit
Mannen en vrouwen samen
Hard laag schot alles een goal
Iedereen mongool doet een trucje hier trucje daar
Als speler de bal heeft een 10 dubbele schaar met niemand in de buurt pass na de 2e speler 10 dubbele flickflak
Het spel is oprecht geen voetbal spel maar een Acrobaten show
@Partypooper sorry dit ligt idd weer aan mij ik zie dingen verkeerd sorry
Jaren, sinds de frostbite ellende is het online een dramaMarkvd1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 21:46:
[...]
Haha ik speel bijna niet meer maar dit wat je aangeeft is al maanden zo
Had nog fodder maar ze gunnen je daadwerkelijk nooit wat op sommige accounts na
:strip_exif()/f/image/jRjAJdVKzMCzDy16IxpyyUnW.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat verwacht je nou? Dat je telkens een R9, R10 ofzo krijgt? Of ga je hier ook de Duitsers de schuld geven?Markvd1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:14:
Ook dit soort dingen @Bossie
Had nog fodder maar ze gunnen je daadwerkelijk nooit wat op sommige accounts na [Afbeelding]
Partypooper schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 07:41:
[...]
Wat verwacht je nou? Dat je telkens een R9, R10 ofzo krijgt? Of ga je hier ook de Duitsers de schuld geven?

Packweight is gewoon shit. Ik krijg nu wel redelijk wat tots maar het zijn altijd shitters uit de onderste rij..dus na paar dagen krijg je enkel nog duplicates (niet dat de andere wel bruikbaar zijn)
Altijd zo geweest toch, 9/10 is helemaal niets maar gaat gewoon mee naar de volgende SBC voor een speler die wel een upgrade is.Vuvuzela schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:08:
[...]
partypooper.
Packweight is gewoon shit. Ik krijg nu wel redelijk wat tots maar het zijn altijd shitters uit de onderste rij..dus na paar dagen krijg je enkel nog duplicates (niet dat de andere wel bruikbaar zijn)
Gebaseerd op de hoeveelheden Gullits en Thuram die ik online tegenkom, denk het merendeel van de spelers zo
Dit soort SBC's zijn toch een soort IQ testMarkvd1984 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 22:14:
Ook dit soort dingen @Bossie
Had nog fodder maar ze gunnen je daadwerkelijk nooit wat op sommige accounts na [Afbeelding]
Het is 90% bagger en 10% mazzel.
Ik zelf had enorme mazzel met de 93+ door Maldini te packen.
Als je echter wat youtube filmpjes kijkt van streamers, dan is het meeste toch slecht.
Ik doe deze alleen als ik veel fodder heb en mijn club volraakt, maar meest belangrijke; als ik al tevreden ben hoe het team staat. Als je dan een slechte pull hebt, dan geen man overboord.
Heb je echt versterking nodig. Dan zou ik je fodder bewaren en alleen gebruiken bij een player-SBC. Dan weet je namelijk zeker wat je krijgt.
wijze woorden
Waarschijnlijk als de evo voorbij is.Ananas_NL schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:20:
Helaas kan je Theo gold card niet meer kopen... Weet iemand of deze binnenkort weer beschikbaar is?
Ja je hebt gelijk. Als fodder is het ook helemaal prima, al zit m'n storage nu weer vol met spelers vanaf 87. (Misschientoch maar ff Henry doen en die naar 95 evo'en)Bossie schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 10:17:
[...]
Altijd zo geweest toch, 9/10 is helemaal niets maar gaat gewoon mee naar de volgende SBC voor een speler die wel een upgrade is.
Gebaseerd op de hoeveelheden Gullits en Thuram die ik online tegenkom, denk het merendeel van de spelers zo
M'n punt is meer dat het niet eens 9/10 is.. Voor mn gevoel is het eerder 99/100. Als ik voorgaande events mee reken.
Zijn de betreffende objectives een beetje "doable"?Augy schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:54:
Voor de mensen die de theo evo hebben gedaan. Je kan hem naar 94 brengen door de cosmetic tots+ erop te gooien (25k) dan past hij in de evo die je vrijspeeld in de cup en rush
[Afbeelding]
@Vuvuzela
Ik heb maar 3/4 (Saliba, Dembele en Heaps) spelers in mijn team die uit "packs" komen, de rest zijn allemaal sbc/evo's.
Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de prijzen voor alles wat niet top is ook bijzonder laag zijn dit jaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 21-05-2025 11:10 ]
Vanavond is even kijken of alles lukt en ik ook een 95 Henry heb met 4 PS+
Dat is ook een van de weinige leuke dingen nog want ondanks dat je best veel rewards vrij speelt is de packweight ook deze week weer enorm laag en zelfs de SBC's imo. niet de moeite waard.
Dir inderdaad. Ik heb een Edwin vd Sar op doel, Gravenberch op middenveld en had Bunny voorin - maar die is nu door Henry vervangen. En Edwin kan net zo goed door Iker of Vanja vervangen worden. Rest van het team is SBC en objective spelers. Dat vind ik best jammer.Bossie schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 11:08:
[...]
Zijn de betreffende objectives een beetje "doable"?
@Vuvuzela
Ik heb maar 3/4 (Saliba, Dembele en Heaps) spelers in mijn team die uit "packs" komen, de rest zijn allemaal sbc/evo's.
Waarschijnlijk is dit ook de reden dat de prijzen voor alles wat niet top is ook bijzonder laag zijn dit jaar.
Ik denk dat ik vanavond dan maar de Uefa cup finale ga kijken danbeuker19 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:54:
Gisteren ook de Serie A cup gedaan maar dat viel alles behalve meeen in totaal wel 4 tot 5 uur mee bezig geweest.
Vanavond is even kijken of alles lukt en ik ook een 95 Henry heb met 4 PS+![]()
Dat is ook een van de weinige leuke dingen nog want ondanks dat je best veel rewards vrij speelt is de packweight ook deze week weer enorm laag en zelfs de SBC's imo. niet de moeite waard.
Die was helaas de moeite niet waard, en we hebben ook nog eens verlorenBossie schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 14:14:
[...]
Ik denk dat ik vanavond dan maar de Uefa cup finale ga kijken dan
Vanavond de Serie A Cup maar afmaken, moet nog 1 win - en dan die 95 Henry proberen te krijgen. Misschien maar weer eens voor WL kwalificeren, nu je er nog maar 1 win uit 5 voor nodig hebt. Misschien dit weekend dat er wat meer 'mindere goden' zoals ik mee gaan doen. Zeker met La Liga en Liga F in de rewards.
La Liga / Liga F is juist voor mij de reden om te gaan spelenheron schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 15:10:
[...]
Die was helaas de moeite niet waard, en we hebben ook nog eens verloren![]()
Vanavond de Serie A Cup maar afmaken, moet nog 1 win - en dan die 95 Henry proberen te krijgen. Misschien maar weer eens voor WL kwalificeren, nu je er nog maar 1 win uit 5 voor nodig hebt. Misschien dit weekend dat er wat meer 'mindere goden' zoals ik mee gaan doen. Zeker met La Liga en Liga F in de rewards.
We hopen het wel, maar geen idee. Dus dat worden veel Rush of Quad Battles potjes voor je vanavond.naNs schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 17:14:
Ik ging vlot door de cup heen en zou ook graag Henry willen upgraden. Ik zie alleen dat de 'recolour evo' morgen verloopt. Ik moet voor Henry eerst nog de 'unlock the dribble' doen, en dat zijn 15 potjes die ik niet voor morgen kan afronden. Iemand idee of die recolour evo refreshed?
Heb daar nu Frimpong staan.
Heb hem gisteren gedaan, voor mij denk ik wel grote upgrade (had Lala en Alexander Arnold). Alleen nog amper mee gespeeld. Verder kon hij bij mij ook volledige uit de storage dus die was weer ff mooi wat leger.Partypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:24:
Is Dumfries een must do? Twijfel of ik even zijn SBC voltooi vanuit het zonnige Griekenland.![]()
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Tis even hoe je speelt en hoe je hem gebruikt.Partypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:24:
Is Dumfries een must do? Twijfel of ik even zijn SBC voltooi vanuit het zonnige Griekenland.![]()
Denk als fullback en defend dumfries wel beter is. Ik speel nu een 433 variant met wingbacks en dan is frimpong weer veel beter.
Ja mijn backs staan voornamelijk op fullback defend. Heb hem vanmiddag voltooid.Augy schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:50:
[...]
Tis even hoe je speelt en hoe je hem gebruikt.
Denk als fullback en defend dumfries wel beter is. Ik speel nu een 433 variant met wingbacks en dan is frimpong weer veel beter.
Na de vakantie maar eens kijken of het wat is!
Als je terug bent, is er weer een nieuwe sbcPartypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:43:
[...]
Ja mijn backs staan voornamelijk op fullback defend. Heb hem vanmiddag voltooid.![]()
Na de vakantie maar eens kijken of het wat is!
Volgens mij kan dat niet meer - met La Liga TOTS zijn de 'recolor' evo's die je hiervoor nodig hebt, vervangen door nieuwe die niet meer de goede card rarity opleveren. Ze zouden rarity "Team of the Season" op moeten leveren. Heb dit zelf nog niet gecontroleerd, want ik heb mijn Henry nog op tijd af kunnen makenAnanas_NL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:30:
Ola! Vraagje ik heb ondertussen genoeg fodder verzameld om Henry 92 te kunnen unlocken. Nu zie ik al een aantal keer voorbij komen dat je deze dmv Evolutiona naar 95 kan krijgen. Weet ik iemand welke ik dan allemaal moet doen?

Gelezen dat alles is gepatched en niet meer mogelijk isAnanas_NL schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:30:
Ola! Vraagje ik heb ondertussen genoeg fodder verzameld om Henry 92 te kunnen unlocken. Nu zie ik al een aantal keer voorbij komen dat je deze dmv Evolutiona naar 95 kan krijgen. Weet ik iemand welke ik dan allemaal moet doen?
Je kan wel merken dat de game aardig verpest is qua markt. Rudiger kost 235k en Vini zit om en nabij de 1,2 miljoen. 😂
Als je dan van beide kaarten de stats kijkt dan zou je iets andere prijzen verwachten.
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met dit seizoen en gisteravond lvl40 unlocked. Het merendeel van mijn season rewards zijn gisteravond met de release geopend.Partypooper schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:57:
Had nog wat packs bewaard voor La Liga. Heb Vini jr en Rudiger gekregen. Dikke prima weer!
Je kan wel merken dat de game aardig verpest is qua markt. Rudiger kost 235k en Vini zit om en nabij de 1,2 miljoen. 😂
Als je dan van beide kaarten de stats kijkt dan zou je iets andere prijzen verwachten.
Ik heb een hele stapel kaartjes van de Portugese Ligue gekregen en Griezmann.
Dat zou in voorgaande edities een kaart van meerdere miljoenen zijn geweest.
Alvarez is ook bizar goedkoop, Kounde gaan we waarschijnlijk ook in ieder team zien.
Hoezo is Courtois een 92 rated kaart?
Heb je rap gedaan! Lekker bezig.Bossie schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:44:
[...]
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met dit seizoen en gisteravond lvl40 unlocked. Het merendeel van mijn season rewards zijn gisteravond met de release geopend.
Ik heb een hele stapel kaartjes van de Portugese Ligue gekregen en Griezmann.
Dat zou in voorgaande edities een kaart van meerdere miljoenen zijn geweest.
Alvarez is ook bizar goedkoop, Kounde gaan we waarschijnlijk ook in ieder team zien.
Hoezo is Courtois een 92 rated kaart?
Ja, Griezmann is echt ontzettend goedkoop. Vorig jaar had die ook een TOTS kaart volgens mij die voor meerdere miljoenen ging. Echt bizar inderdaad hoe goedkoop die is.
EA kijkt wss geen voetbal want Courtois had minimaal 94 rated moeten zijn. Zeker als je bijvoorbeeld Rulli een 94 rated kaart geeft of al die andere keepers die allemaal zijn uitgekomen die allemaal 93 of 94 rated zijn.
Netjes! Nog wat leuks gekregen?Lil Tjappo schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:44:
Vandaag 13-2 in de WL kunnen halen. Misschien omdat de drempel wat lager was naar de WL nu, maar toch. Nog niet eerder over de magische grens van rank 3 gegaan.
Mag opzich niet klagen, heb Hansen, vini jr en rudiger in het rood gekregen.
Tis sws niet normaal wat je tegenkomt in rivals, bijna iedereen heeft wel hansen, mbappe, vini of Henry 95 haha.Lil Tjappo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 06:52:
[...]
Mag opzich niet klagen, heb Hansen, vini jr en rudiger in het rood gekregen.
Ik heb echt wel een team die altijd voorliep op de powercurve maar op dit moment iig niet meer haha
Wins iig weer binnen voor deze week, miss dat ik wl nog is probeer komende avonden
Verschillende formaties getest aangezien het resultaat niet belangrijk was, 433-2 en 41212N geeft tot nu toe de beste resultaten hoewel ik qua spelers zeker nog een paar 442 varianten moet gaan proberen.
Rewards inclusief objectives etc:
Griezmann (dubbel), Alvarez, Ona Batlle en Kounde.
Voor de volgende WL maar eens puzzelen of er nog zinnige upgrades zijn icm welke een spelers PS+ upgrade te geven.
ik heb dumfries op RA en die kopt bijna elke corner er inPartypooper schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:24:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Voor mij het tegenovergestelde. Ik vind handelen verschrikkelijk.Oekol schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:10:
Verschrikkelijk irritant hoe leuk ik het handelen vind. Dat is gewoon spelletje spelen op zich voor mij. Met vrienden doe ik nu warzone en op de bank tijdens tv kijken of even tussendoor probeer ik de markt te begrijpen en te handelen. Heb alweer ruim 1.5 miljoen. Probeer vandaag de 2 mln aan te tikken, waarbij ik nu alleen in 't weekend tijd neem voor te handelen. Niet verkeerd
Heb weleens pogingen ondernomen, maar leed altijd verlies.
Nee, dan speel ik liever gewoon potjes.
Haha snap ik. You win some you lose some. Maar over het gros verdien ik meer dan ik verlies. Het spelen vind ik echt niet meer leuk laatste tijd. Ik win, maar totaal geen euforie. Maar dat heb ik altijd einde jaar. Kijk er naar uit om de nieuwe te kopen zodat ik weer kan gaan wachten op GTA6Moody2204 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 14:29:
[...]
Voor mij het tegenovergestelde. Ik vind handelen verschrikkelijk.
Heb weleens pogingen ondernomen, maar leed altijd verlies.
Nee, dan speel ik liever gewoon potjes.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja ik baal er echt van dat GTA is uitgesteld. Maar goed, ik verwacht nu wel echt een topgame natuurlijk.Oekol schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:23:
[...]
Haha snap ik. You win some you lose some. Maar over het gros verdien ik meer dan ik verlies. Het spelen vind ik echt niet meer leuk laatste tijd. Ik win, maar totaal geen euforie. Maar dat heb ik altijd einde jaar. Kijk er naar uit om de nieuwe te kopen zodat ik weer kan gaan wachten op GTA6
[ Voor 27% gewijzigd door Ananas_NL op 25-05-2025 19:55 ]
Ik ben er zojuist wel aan begonnen, die gast is bloedirritant om tegen te spelen. Die vierde playstyle en upgrade komt volgend seizoen wel weerAnanas_NL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:51:
Zal ik de SBC van Henry doen en dan evolution van unlock the dribble (ondanks dat de glitch er niet meer is)? Of wachten tot er een andere Evolution komt? Ik heb geen goede spits namelijk. Gebruik nu Chiesa en heb 400K coins. Een andere tip voor een spits is zeker welkom!
Gewoon doen idd, ik vind hem beter dan mijn evo 94 Mbappe.Augy schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:51:
[...]
Ik ben er zojuist wel aan begonnen, die gast is bloedirritant om tegen te spelen. Die vierde playstyle en upgrade komt volgend seizoen wel weer
Volgens mij heb ik de turtle gedaan aangezien ik eerst Mbappe heb gedaan.Ananas_NL schreef op zondag 25 mei 2025 @ 21:42:
Oké dan ga ik hem zeker doen! Is unlock the dribble het enige wat je moet doen of ook nog iets anders?
Je kan hier zien wat de options zijn:
https://www.futbin.com/evolutions/builder/59346
De rode picks waren Hansen, Rudiger en Alvarez dus uiteindelijk een W en wel de moeite waard.
Het lijkt ook wel of de packweight wel wat beter is dan de afgelopen weken al was de 93+ x5 niet echt de moeite waard want daaruit was de beste kaart Saka.
Thx! Die Hero in a half shell spreekt me wel aan. Meer mensen die deze combo hebben? Vooral Finesse shot + en pace spreken me aan. En 5 star skill moves heb je dan ook nog!Bossie schreef op zondag 25 mei 2025 @ 22:06:
[...]
Volgens mij heb ik de turtle gedaan aangezien ik eerst Mbappe heb gedaan.
Je kan hier zien wat de options zijn:
https://www.futbin.com/evolutions/builder/59346
Hoe heb je gespeeld?beuker19 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 08:11:
Ik heb mijn eerste WL ooit gedaan en uiteindelijk 5-10 gegaan waar ik best tevreden mee met ben.
De rode picks waren Hansen, Rudiger en Alvarez dus uiteindelijk een W en wel de moeite waard.
Het lijkt ook wel of de packweight wel wat beter is dan de afgelopen weken al was de 93+ x5 niet echt de moeite waard want daaruit was de beste kaart Saka.
Mijn voornaamste verbeterpunt voor een eventueel volgend weekend is dat ik niet met 70-95 depth (had simpelweg 5 formaties van youtube gekopieerd) maar waarschijnlijk simpelweg heg het bij 40-60 moet houden.
Anders krijg je steeds van die bizarre wedstrijden waarin beide partijen veel scoren. Dat soort potjes weet ik in rivals wel te winnen maar in WL word het verschil snel te groot.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Ja wel in de standaard 4213 met 70 depth dus daar zou ik nu op kunnen letten.Bossie schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Hoe heb je gespeeld?
Mijn voornaamste verbeterpunt voor een eventueel volgend weekend is dat ik niet met 70-95 depth (had simpelweg 5 formaties van youtube gekopieerd) maar waarschijnlijk simpelweg heg het bij 40-60 moet houden.
Anders krijg je steeds van die bizarre wedstrijden waarin beide partijen veel scoren. Dat soort potjes weet ik in rivals wel te winnen maar in WL word het verschil snel te groot.
Ik heb ook alle wedstrijden in 1 middag gedaan en misschien was het wijzer geweest om het iets meer te verspreiden maar helaas kon ik zaterdag niet en maandag is ook niet de beste dag voor mij.
Lukt al weer. Had ik ook ff om 10 over 7. Net weer even al m'n geld geïnvesteerd.
Ik dacht dat je op 70 moest gaan zitten omdat anders je middenvelders helemaal als standbeelden bleven staan. Ook waarom je per se de CDM en niet de CM positie moet hebben.Bossie schreef op maandag 26 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Hoe heb je gespeeld?
Goede ervaringen hiermee, dan moet ik misschien ook maar eens 50-60 depth in een 4-4-1-1 of 433(4) gaan proberen
Ik denk dat het ook met je niveau te maken heeft, ik heb een aantal potjes gehad waarin mijn hoge-lijn constant met through-balls uitgespeeld werd. In mijn geval moet je je dan aanpassen hoewel dat ook vaak de potjes zijn waarin de gameplay wat vertraagd is.heron schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:02:
[...]
Ik dacht dat je op 70 moest gaan zitten omdat anders je middenvelders helemaal als standbeelden bleven staan. Ook waarom je per se de CDM en niet de CM positie moet hebben.
Goede ervaringen hiermee, dan moet ik misschien ook maar eens 50-60 depth in een 4-4-1-1 of 433(4) gaan proberen
Andersom heb je ook gelijk, zonder high-depth speel je walking voetbal tegen teams die zelf wel turbo-voetbal spelen.
Ik ga er eens mee experimenteren. Alhoewel er niets tegen hoge druk lijkt te zijn in dit spel. Net een potje Rivals - alle spelers bij tegenstander in 2e helft allemaal een leeg driehoekje boven het hoofd, maar ze rennen en schieten nog net zo snel als aan het begin van de wedstrijdBossie schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:08:
[...]
Ik denk dat het ook met je niveau te maken heeft, ik heb een aantal potjes gehad waarin mijn hoge-lijn constant met through-balls uitgespeeld werd. In mijn geval moet je je dan aanpassen hoewel dat ook vaak de potjes zijn waarin de gameplay wat vertraagd is.
Andersom heb je ook gelijk, zonder high-depth speel je walking voetbal tegen teams die zelf wel turbo-voetbal spelen.

Misschien heft het elkaar simpelweg op omdat beide teams elkaar uitgeput hebbenheron schreef op maandag 26 mei 2025 @ 20:57:
[...]
Ik ga er eens mee experimenteren. Alhoewel er niets tegen hoge druk lijkt te zijn in dit spel. Net een potje Rivals - alle spelers bij tegenstander in 2e helft allemaal een leeg driehoekje boven het hoofd, maar ze rennen en schieten nog net zo snel als aan het begin van de wedstrijd

Ik blijf het bijzonder vinden dat ik gisteren bijna met 2 vingers in de neus naar div. 3 promoveerde, en een dag later he-le-maal niets kan winnen. Al speel ik 400 wedstrijden.
Hoe doet EA dat toch?
Overigens promoveer ik bewust niet naar div. 3, want daar vind ik het al een stuk minder leuk worden.
In divisie 4 win ik het metendeel van mijn potjes wel, behalve als het weer zon 'EA dag' is. Hoe goed je ook speelt, je verliest bijna alles.
Hoe kan er binnen 1 dag zo'n niveau verschil zitten binnen dezelfde divisie?
[ Voor 41% gewijzigd door Moody2204 op 26-05-2025 22:57 ]
Ik speel al weken niet meer, maar als ik begin szit ik in divisie 4 en sloop ik jeMoody2204 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:43:
Vanavond weer zo'n avond...
Ik blijf het bijzonder vinden dat ik gisteren bijna met 2 vingers in de neus naar div. 3 promoveerde, en een dag later he-le-maal niets kan winnen. Al speel ik 400 wedstrijden.
Hoe doet EA dat toch?
Overigens promoveer ik bewust niet naar div. 3, want daar vind ik het al een stuk minder leuk worden.
In divisie 4 win ik het metendeel van mijn potjes wel, behalve als het weer zon 'EA dag' is. Hoe goed je ook speelt, je verliest bijna alles.
Hoe kan er binnen 1 dag zo'n niveau verschil zitten binnen dezelfde divisie?
Dat ligt kennelijk net aan welke dag je tegen me speeltOekol schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 08:20:
[...]
Ik speel al weken niet meer, maar als ik begin szit ik in divisie 4 en sloop ik je
Speel nu in een 4411 formatie. Straks de WL afmaken en hopen op wat leuke rewards.
Welke speler zou het meeste impact hebben als nieuwe aanwinst. Bonmati die zowel als CM/CAM in meerdere rollen kan of Hansen als RM/RW?
Hansen is waarschijnlijk beter, maar Bonmati kan in elke formatie die ik speel. Need more coins enzo
Bonmati is altijd wel erg aanwezig. Ik kan helaas haar TOTS niet halen want heb niet genoeg coins.Bossie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 14:37:
Ik speel voornamelijk 442/4213 en 41212N.
Welke speler zou het meeste impact hebben als nieuwe aanwinst. Bonmati die zowel als CM/CAM in meerdere rollen kan of Hansen als RM/RW?
Hansen is waarschijnlijk beter, maar Bonmati kan in elke formatie die ik speel. Need more coins enzo
Die Antony kaart op RM/RW kan ik je ook aanbevelen.
WL tot zover 5 om 4. Nu ff een pauze.
[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 27-05-2025 16:02 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Partypooper op 27-05-2025 16:01 ]
Antony is lastig aangezien ik op die positie erg veel opties heb. Ik denk dat ik Bonmati maar eens ga testen op na de rewards donderdag.Partypooper schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:52:
[...]
Bonmati is altijd wel erg aanwezig. Ik kan helaas haar TOTS niet halen want heb niet genoeg coins.![]()
Die Antony kaart op RM/RW kan ik je ook aanbevelen.
WL tot zover 5 om 4. Nu ff een pauze.
Ja dan moet je het niet doen inderdaad.Bossie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:44:
[...]
Antony is lastig aangezien ik op die positie erg veel opties heb. Ik denk dat ik Bonmati maar eens ga testen op na de rewards donderdag.
Had alvast die eerste pick geopend van de champs objective. Kreeg daar Inigo Martinez uit.
Ziet er echt heel tof uit qua stats. Maar heb Rudiger nu naast Thuram staan op CB en dat is echt een beest.
Dumfries is trouwens echt goed. Dat is gewoon Theo Hernandez op RB. Ben blij dat ik die nog heb meegepakt.
Zowel Theo en Mendy kunnen bij mij ook op CBPartypooper schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:08:
[...]
Ja dan moet je het niet doen inderdaad.![]()
Had alvast die eerste pick geopend van de champs objective. Kreeg daar Inigo Martinez uit.
Ziet er echt heel tof uit qua stats. Maar heb Rudiger nu naast Thuram staan op CB en dat is echt een beest.Snap echt niet dat die kaart zo belachelijk goedkoop is.
Dumfries is trouwens echt goed. Dat is gewoon Theo Hernandez op RB. Ben blij dat ik die nog heb meegepakt.
Prijzen La Liga TOTS zijn echt bizar, Inigo is bij mij basisspeler en daarvoor heb ik t/m TOTS met zijn TOTY Evo gespeeld (92 CB/CDM). Als CB is relentless echt wel een extra’tje want het maakt een groot verschil als de tegenstander de laatste 10-15m nog even volle bak gaat spelen.
Speel nu met Theo, Martinez, Saliba en Thuram, rudiger heb ik wel maar nog niet geprobeerd, hetzelfde met Kounde.
Ja Theo kan bij mij ook CB.Bossie schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:47:
[...]
Zowel Theo en Mendy kunnen bij mij ook op CB![]()
Prijzen La Liga TOTS zijn echt bizar, Inigo is bij mij basisspeler en daarvoor heb ik t/m TOTS met zijn TOTY Evo gespeeld (92 CB/CDM). Als CB is relentless echt wel een extra’tje want het maakt een groot verschil als de tegenstander de laatste 10-15m nog even volle bak gaat spelen.
Speel nu met Theo, Martinez, Saliba en Thuram, rudiger heb ik wel maar nog niet geprobeerd, hetzelfde met Kounde.
Ja prijzen zijn inderdaad echt bizar te noemen. Alles is zo goedkoop te verkrijgen. Net toch Hansen gekocht voor 395k.
Net ff potje champs gespeeld, maar die is wel echt heel erg goed. Hoop dat ik haar red pick krijg.
Speel nu met onderstaand team:
/f/image/GFeu9fQgSg5BgM7INtUCCwLy.png?f=fotoalbum_large)
Ga nu 6-4 in champs. Later vanavond even mijn potjes afmaken en hopen op iets leuks!
Ik heb laatst Hansen gepackt. Wat bedoel je met red pick?Partypooper schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 18:16:
[...]
Ja Theo kan bij mij ook CB.
Ja prijzen zijn inderdaad echt bizar te noemen. Alles is zo goedkoop te verkrijgen. Net toch Hansen gekocht voor 395k.
Net ff potje champs gespeeld, maar die is wel echt heel erg goed. Hoop dat ik haar red pick krijg.
Speel nu met onderstaand team:
[Afbeelding]
Ga nu 6-4 in champs. Later vanavond even mijn potjes afmaken en hopen op iets leuks!
Uiteindelijk 9-6 gehaald en wat komt er uit de 8 win 93+ PP objective
/f/image/cIrUuqY03sKA6ieSdzy3Lhf0.png?f=fotoalbum_large)
wie heb je gekozen dan?SpaceOdyssey schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:06:
Gisteren heb ik voor de tweede keer Champions gespeeld, maar er zat geen enkel potje tussen waarin de gameplay níet super vertraagd en modderig aanvoelde. Hebben jullie daar ook last van? Ik speel bedraad op de pc, met 5 ms glasvezel en gemiddeld 200 FPS, maar het lijkt allemaal niets uit te maken...
[Afbeelding]
Als je champions speelt krijg je TOTS player picks. Die zijn rood ipv blauw.Ananas_NL schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:02:
[...]
Ik heb laatst Hansen gepackt. Wat bedoel je met red pick?
Moet zeggen dat champs gisteren prima speelde. Een potje gehad waar ik button delay had, maar verder speelde het goed.SpaceOdyssey schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:06:
Gisteren heb ik voor de tweede keer Champions gespeeld, maar er zat geen enkel potje tussen waarin de gameplay níet super vertraagd en modderig aanvoelde. Hebben jullie daar ook last van? Ik speel bedraad op de pc, met 5 ms glasvezel en gemiddeld 200 FPS, maar het lijkt allemaal niets uit te maken...
[Afbeelding]
Picks waren helaas niet zo goed.
En is de kaart dan beter dan de blauwe?Partypooper schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:28:
[...]
Als je champions speelt krijg je TOTS player picks. Die zijn rood ipv blauw.
Uit de icon 93+ komt Hamm eruit!
/f/image/L0bqJXevcenQv4Wl7eWgTLdG.png?f=fotoalbum_large)
Eerder al uit de icon pick 93 Eusebio 96 gekregen en tijdens serie a Retegui gepakt, dus ik probeer de spitsen 1 voor 1 uit naast Mbappe.
Trouwens, als iemand ziet dat ik een vleugelaanvaller formatie gebruik; zeg dan even dat ik daar echt niet mee kan spelen! Eerder 433 en 4123 gespeeld, maar de vleugelspelers werkten voor mij dramatisch. Net weer een 4222 opgezet en dat speelt weer heerlijk!
Die kunnen nu alleen nog maar op TOTS spelers gedaan worden als ik me niet vergis.theman36 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 23:05:
Werkt het eigenlijk nog om een speler die tots+ evo te geven van 25k of 30k om vervolgens die +1 stats toe te voegen bij een 93 rated? Of is dat nu definitief aan banden gelegd?
Je zou 4411 nog kunnen proberen?_Uploader_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 20:47:
Vandaag geluk gehad met de packs. Bellingham en Gyokeres (twee keer...) gekregen!
Uit de icon 93+ komt Hamm eruit!
[Afbeelding]
Eerder al uit de icon pick 93 Eusebio 96 gekregen en tijdens serie a Retegui gepakt, dus ik probeer de spitsen 1 voor 1 uit naast Mbappe.
Trouwens, als iemand ziet dat ik een vleugelaanvaller formatie gebruik; zeg dan even dat ik daar echt niet mee kan spelen! Eerder 433 en 4123 gespeeld, maar de vleugelspelers werkten voor mij dramatisch. Net weer een 4222 opgezet en dat speelt weer heerlijk!
Dat speelt voor mij weer dikke prima. Goede pulls trouwens. Congrats!
Nog een weekje TOTS grinden tenzij ultimate TOTS tegenvalt en dan kan de game weer een tijdje op een laag pitje.