Ga ik toepassen ThnxOekol schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 12:32:
[...]
Tappen is de manier. Je kunt 't in de animatie ook zien dat als je het juist timed hij de bal iets verder voor zich uit speelt. Is wel groot verschil.
Hmm ligt blijkbaar aan mij dus dat alle spelers van mij zo traag zijn pffTraeces schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 13:34:
[...]
Klopt ingedrukt houden is de foute manier. Zoals @Oekol aangeeft en ik eerder staat je r2 intikken, dan krijgt hij veel meer sprintsnheid.
Als jij cech bij mij een meter of 5/10 los is wordt hij echt niet bijgehaald.
Ik ga het uitproberen, scheelt me veel frustratie
Lekker hoor - maar niet goed voor de gokker in mijPartypooper schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 22:38:
Lol, denk ik doe gewoon met 350k coins die 96+ store pack openen. Want ja, nagenoeg bijna het einde van de game dus boeiend als ik niks goeds krijg. Komt Lucio eruit lopen.
[Afbeelding]

Ja, nou ik had dit ook niet verwacht haha.heron schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 11:50:
[...]
Lekker hoor - maar niet goed voor de gokker in mij
Zijn er trouwens hier nog mensen die TOTY Cafu door die nieuwe evo heen gaan gooien? Ik heb hem untradable in de club zitten.
[ Voor 22% gewijzigd door Partypooper op 05-07-2025 12:20 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Die ziet er erg goed uit, heb helaas vorig week mijn coins gebruikt om TOTY kante te halen maar die moet ik hiervoor maar weer laten gaan.Partypooper schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 12:19:
[...]
Ja, nou ik had dit ook niet verwacht haha.
Zijn er trouwens hier nog mensen die TOTY Cafu door die nieuwe evo heen gaan gooien? Ik heb hem untradable in de club zitten.
Relentless is wel een harde eis voor al mijn spelers vooral achterin en LB is steeds een zwakke plek sinds ik van Theo LB naar Theo CDM ben gegaan.
Edit: ook een gokje gedaan met de SS packs, Karchoui welke ik verkocht heb voor 1.75M
Kante weer teruggehaald en vervolgens Cafu maar even halen voor de evo.
Geen idee wat te doen met de overige 1.5m, ik heb een paar spelers in gedachten maar die zijn 2M+ (Rodri/Griezmann).
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 05-07-2025 13:35 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, ik ga hem gewoon door de evo heen halen. Straks maar een begin maken en dan zijn de coins ook nagenoeg op.Bossie schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 12:50:
[...]
Die ziet er erg goed uit, heb helaas vorig week mijn coins gebruikt om TOTY kante te halen maar die moet ik hiervoor maar weer laten gaan.
Relentless is wel een harde eis voor al mijn spelers vooral achterin en LB is steeds een zwakke plek sinds ik van Theo LB naar Theo CDM ben gegaan.
Edit: ook een gokje gedaan met de SS packs, Karchoui welke ik verkocht heb voor 1.75M![]()
Kante weer teruggehaald en vervolgens Cafu maar even halen voor de evo.
Geen idee wat te doen met de overige 1.5m, ik heb een paar spelers in gedachten maar die zijn 2M+ (Rodri/Griezmann).
Dat is ook geen verkeerde pull. Alleen maar mooi!
Ik zou dan als ik jou was even doorsparen. Die Rodri schijnt echt super goed te zijn. Zelf niet mee gespeeld overigens. Maar ja, Griezmann is over het algemeen ook altijd goed. Wordt een lastige keuze denk ik.
Ook niet voor die van mij, maar het pakte voor mij niet slecht uitheron schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 11:50:
[...]
Lekker hoor - maar niet goed voor de gokker in mij
/f/image/9rLoBEU79PDYu792S2gacDQi.png?f=fotoalbum_large)
Er is geen doorsparen optie, ik heb nog 1.45M en eigenlijk staat het team prima. De vakantie komt al snel dictherbij en eigenlijk was ik al een beetje klaar met fifa voor dit seizoen, maar ga denk ik toch even champs meepakken nu met wat upgrades.Partypooper schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 14:14:
[...]
Ja, ik ga hem gewoon door de evo heen halen. Straks maar een begin maken en dan zijn de coins ook nagenoeg op.![]()
Dat is ook geen verkeerde pull. Alleen maar mooi!
Ik zou dan als ik jou was even doorsparen. Die Rodri schijnt echt super goed te zijn. Zelf niet mee gespeeld overigens. Maar ja, Griezmann is over het algemeen ook altijd goed. Wordt een lastige keuze denk ik.
Wat wel weer leuk is, is dat ik door evo's dadelijk met 3x thuram achter zou kunnen spelen
/f/image/rZACUa3CxL3ur9I8R0tgmPbC.png?f=fotoalbum_large)
Cafu staat daar voor de evo, die gaat dadelijk LB en dan Thuram uiteraard weer op RB
op de bank: Cech, Kaka, Coman, Olise, Leao, Pedri, Rodri 94, Viera 94, Bonmati, Wilson, KDB, Muller, Modric. Ik baal voornamelijk dat ik KDB/Modric door het SS geweld nauwelijks gebruikt heb, de intentie was ook een beetje om ipv upgrades deze spelers meer te gaan gebruiken (voor KDB op CCAM). Ik wissel voornamelijk de aanvallers en/of CDM/Backs afhankelijk van het spelbeeld. Ik moet echter wel een physieke speler voorin hebben als een tegenstander volle bak pressure speelt.
[ Voor 34% gewijzigd door Bossie op 05-07-2025 14:54 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Aah oké, ja dan heb ik geen idee wat je met je coins moet doen.Bossie schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 14:47:
[...]
Er is geen doorsparen optie, ik heb nog 1.45M en eigenlijk staat het team prima. De vakantie komt al snel dictherbij en eigenlijk was ik al een beetje klaar met fifa voor dit seizoen, maar ga denk ik toch even champs meepakken nu met wat upgrades.
Wat wel weer leuk is, is dat ik door evo's dadelijk met 3x thuram achter zou kunnen spelen
[Afbeelding]
Cafu staat daar voor de evo, die gaat dadelijk LB en dan Thuram uiteraard weer op RB
op de bank: Cech, Kaka, Coman, Olise, Leao, Pedri, Rodri 94, Viera 94, Bonmati, Wilson, KDB, Muller, Modric. Ik baal voornamelijk dat ik KDB/Modric door het SS geweld nauwelijks gebruikt heb, de intentie was ook een beetje om ipv upgrades deze spelers meer te gaan gebruiken (voor KDB op CCAM). Ik wissel voornamelijk de aanvallers en/of CDM/Backs afhankelijk van het spelbeeld. Ik moet echter wel een physieke speler voorin hebben als een tegenstander volle bak pressure speelt.
KDB is wel erg goed als CCAM alleen ik vind die zelf beter als een b2b speler. Op CAM komt die voor mij net iets tekort qua pace. Verder is het wel echt een geweldige kaart om mee te spelen. Modric is ook goed. Vind het alleen jammer dat ze hem geen DLP ++ hebben gegeven.
Moet zeggen heb een paar potjes met Lucio op CDM naast Gullit gezet. Echt absurd goede kaart en ze vullen elkaar perfect aan op het middenveld.
Gullit heb tzt gemist, daar is misschien een goedkope optie van die eventueel nog in een evo kan.Partypooper schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 15:29:
[...]
Aah oké, ja dan heb ik geen idee wat je met je coins moet doen.![]()
KDB is wel erg goed als CCAM alleen ik vind die zelf beter als een b2b speler. Op CAM komt die voor mij net iets tekort qua pace. Verder is het wel echt een geweldige kaart om mee te spelen. Modric is ook goed. Vind het alleen jammer dat ze hem geen DLP ++ hebben gegeven.
Moet zeggen heb een paar potjes met Lucio op CDM naast Gullit gezet. Echt absurd goede kaart en ze vullen elkaar perfect aan op het middenveld.
Damn. Ik heb nog 660k. Bewaar ik voor de season pass van Futties seizoen of een leuke evo. Uiteindelijk die Butra ook gedaan en dat is een hele fijne shadow striker._Uploader_ schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 14:20:
[...]
Ook niet voor die van mij, maar het pakte voor mij niet slecht uit
Ik vind die Kaka kaart echt enorm tegenvallen ingame, vind het echt een logge tank.
Die Leao kaart is wel echt geweldig. Zodra die op stoom
Is dan is hij amper tegen te houden. Schot is ook keihard.
Als ST vond ik hem niet bijzonder, als RW glipt hij overal tussendoor.Traeces schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 23:09:
Ik vind die Kaka kaart echt enorm tegenvallen ingame, vind het echt een logge tank.
Zo zie je maar dat smaken verschillen, want Leao zit bij mij al een poosje op de bank. Als spits en rw geprobeerd, maar verloor ik echt ieder persoonlijk duel mee. Kaka had ik vanaf rechts en dat ging bij mij beter dan Leao. Nu heb ik echter die Eze sbc gedaan en die bevalt het beste als rw tot dusver.
Als ze zo goed waren zou je ze elk potje tegenkomen, het aantal nieuwe aanvallers elke week is sowieso bizar.Moody2204 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 23:47:
Zo zie je maar dat smaken verschillen, want Leao zit bij mij al een poosje op de bank. Als spits en rw geprobeerd, maar verloor ik echt ieder persoonlijk duel mee. Kaka had ik vanaf rechts en dat ging bij mij beter dan Leao. Nu heb ik echter die Eze sbc gedaan en die bevalt het beste als rw tot dusver.
Gister die SS Eze kaart tegen gehad. Die was echt wel verdomd moeilijk te verdedigen.Bossie schreef op zondag 6 juli 2025 @ 10:06:
[...]
Als ze zo goed waren zou je ze elk potje tegenkomen, het aantal nieuwe aanvallers elke week is sowieso bizar.
Net een paar van die SS / TOTS picks gedaan. Kwam toch mooi Vini jr, Bonmati, Valverde en Upa uit. Prima aanvulling voor de bank.
Wat is die SS Konate een gigantische kut keeper zeg
Ga die de Gea maar eens proberen, zie die redelijk vaak voorbij komen en pakt tegen mij altijd geweldig ballen.
Ga die de Gea maar eens proberen, zie die redelijk vaak voorbij komen en pakt tegen mij altijd geweldig ballen.
Konate moet je wel eerst een gk basic op gooien. Weet niet of je dat gedaan hebt? Maar zeg ook eerlijk dat ik hem erg wisselend vind.Traeces schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:12:
Wat is die SS Konate een gigantische kut keeper zeg![]()
Ja zit een gk basic op, maar vind zin reactie animatie zo traag.Partypooper schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:45:
[...]
Konate moet je wel eerst een gk basic op gooien. Weet niet of je dat gedaan hebt? Maar zeg ook eerlijk dat ik hem erg wisselend vind.
Die de Gea pakte net al een bal wat ik Konate niet heb zien doen.
Heb al aanval nu 98 cech in de spits, 98 butra op 10 , 97 lea op rw en Eze op Lw. Wat speelt dat heerlijk weg, geweldig loop acties en afronding.
[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 06-07-2025 18:03 ]
Nooit z'n chem gewisseld maar is bij mij echt de beste keeper die ik ooit heb gehad hahaPartypooper schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:45:
[...]
Konate moet je wel eerst een gk basic op gooien. Weet niet of je dat gedaan hebt? Maar zeg ook eerlijk dat ik hem erg wisselend vind.
Hier juist al tijden De Gea op doel. Iedere keeper heeft zijn fratsen, maar De Gea vind ik de meest constante.
Wat blijft die WL toch ook het meest frustrerende spelonderdeel zeg. Mijn laatste WL wedstrijd was ik weer toeschouwer bij mijn eigen wedstrijd. Ik speelde behoorlijk goed, maar alle signalen dat ik deze onmogelijk kon winnen waren er weer. En dus verloor ik 'm ook.
Wat blijft die WL toch ook het meest frustrerende spelonderdeel zeg. Mijn laatste WL wedstrijd was ik weer toeschouwer bij mijn eigen wedstrijd. Ik speelde behoorlijk goed, maar alle signalen dat ik deze onmogelijk kon winnen waren er weer. En dus verloor ik 'm ook.
Zojuist met WL begonnen en exact hetzelfde, stilstand voetbal tegen een turbo tegenstander.Moody2204 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:51:
Hier juist al tijden De Gea op doel. Iedere keeper heeft zijn fratsen, maar De Gea vind ik de meest constante.
Ik vind het prima om te verliezen als iemand beter is, maar het motiveert totaal niet om door te gaan als je nog geen twee balen op een rij in de aangegeven richting passed waardoor je constant jezelf in de voet schiet.
Na 5 min weet ik al of ik verlies of de1e paar ballen die ik speel gaan de andere kant opBossie schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:10:
[...]
Zojuist met WL begonnen en exact hetzelfde, stilstand voetbal tegen een turbo tegenstander.
Ik vind het prima om te verliezen als iemand beter is, maar het motiveert totaal niet om door te gaan als je nog geen twee balen op een rij in de aangegeven richting passed waardoor je constant jezelf in de voet schiet.
Of binnen 5 min heb ik 3 a 3 kansen 1 op 1 gemist dan gaat niks er meer in en krijg je op de counter hem tegen
Verliezen van iemand die beter is geen probleem,maar niet kunnen winnen door de ai of ea is gewoon lomp hoort niet
Het is gewoon ordinaire inputlagMarkvd1984 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 19:29:
[...]
Na 5 min weet ik al of ik verlies of de1e paar ballen die ik speel gaan de andere kant op
Of binnen 5 min heb ik 3 a 3 kansen 1 op 1 gemist dan gaat niks er meer in en krijg je op de counter hem tegen
Verliezen van iemand die beter is geen probleem,maar niet kunnen winnen door de ai of ea is gewoon lomp hoort niet

Wl is Indd verschrikkelijk qua verbinding. Net een pot 4 doelpunten tegen gehad. Je zag ze al vallen en kon er geen hol aan doen. Gelukkig zelf 9x gescoord dus toch gewonnen
Het is of met grote cijfers nat gaan or zelf met grote cijfers winnen, er zit niets tussen in.
Laatste potje was de spreekwoordelijke druppel, 2x simpelweg met een CB een losse bal onderschept door simpelweg sneller te zijn en tweemaal een rode kaart gekregen.
Eerste maal in de eerste 5 minuten, tweede maal in de eerste 5 minuten na rust. In de replays is er ook geen tackle etc te zien die het eventueel zou kunnen verklaren.
Laatste potje was de spreekwoordelijke druppel, 2x simpelweg met een CB een losse bal onderschept door simpelweg sneller te zijn en tweemaal een rode kaart gekregen.
Eerste maal in de eerste 5 minuten, tweede maal in de eerste 5 minuten na rust. In de replays is er ook geen tackle etc te zien die het eventueel zou kunnen verklaren.
Dat van die rode kaarten is herkenbaar. Zelfde met penalties. Dan ben ik al verder aan het spelen, fluit die scheids ineens voor een penalty. Dan kijk ik het terug en denk ik: hoe dan?
Soms heb ik niet eens op 1 van de buttons gedrukt!
Zo'n slecht programmeerwerk van EA. En toch maar blijven spelen he? Soms snap ik mezelf niet...
Zo'n slecht programmeerwerk van EA. En toch maar blijven spelen he? Soms snap ik mezelf niet...

Wat denk je van tegengoals nadat de aangeven extra tijd al ruim is verstreken ?Moody2204 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 23:06:
Dat van die rode kaarten is herkenbaar. Zelfde met penalties. Dan ben ik al verder aan het spelen, fluit die scheids ineens voor een penalty. Dan kijk ik het terug en denk ik: hoe dan?
O ja, inderdaad. Als ze dat soort dingen eruit zouden halen, of minder frequent voor laten komen zou het er al een stuk beter op worden.Bossie schreef op zondag 6 juli 2025 @ 23:23:
[...]
Wat denk je van tegengoals nadat de aangeven extra tijd al ruim is verstreken ?
Wat dat betreft kijk ik inmiddels liever uit naar de nieuwe GTA dan naar EAFC. Dat zegt toch iets voor iemand die als voetbalspellen speelt sinds de C64.
GTA blijft ook een klasse apart, ik heb iets soortsgelijks met Elden Ring.Moody2204 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 11:04:
[...]
O ja, inderdaad. Als ze dat soort dingen eruit zouden halen, of minder frequent voor laten komen zou het er al een stuk beter op worden.
Wat dat betreft kijk ik inmiddels liever uit naar de nieuwe GTA dan naar EAFC. Dat zegt toch iets voor iemand die als voetbalspellen speelt sinds de C64.
Waarschijnlijk komt de nieuwe fifa er ook wel weer en vaak is het begin waarin je nog echt werkt aan het opbouwen van je team icm uitvinden hoe je het beste speelt toch echt het leukst ivm de incrementele updates in de latere fases van de game.
Precies. Ik kan me Pukki nog goed herinneren in het begin van een van de eerdere Fifa's.
Ik heb dat met talisca kaart toen of die Benzema 86 kaartMoody2204 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 14:50:
Precies. Ik kan me Pukki nog goed herinneren in het begin van een van de eerdere Fifa's.
Ik had bij de vorige easports een untradeable Mbappe in de eerste weken, die kaart heeft mij heel veel onverdiende wins bezorgdMarkvd1984 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 16:41:
[...]
Ik heb dat met talisca kaart toen of die Benzema 86 kaart
Leuk verjaardagscadeau van EA
Echt wat speelt het weer belachelijk slecht in de WL.
Speel net de keeper uit op de rand 16 leg hem breed. Echt cech kon hem er in pissen , het duurt zo lang voordat er een reactie komt dat de keeper gewoon alweer terug is op de 5 meter en mis. Serieus hoor ea.
Speel net de keeper uit op de rand 16 leg hem breed. Echt cech kon hem er in pissen , het duurt zo lang voordat er een reactie komt dat de keeper gewoon alweer terug is op de 5 meter en mis. Serieus hoor ea.
Hier WL afgerond met 7 wins, teveel potjes gehad zoals dit om er iets meer van te kunnen maken helaas.Traeces schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:48:
Echt wat speelt het weer belachelijk slecht in de WL.
Gelukkig een duplicate Olise uit de rewards
Ga nu 1-3 , heb nog geen 1 pot verdiend verloren. Alleen maar vage kut doelpunten tegen of zoveel button delay bij schieten dat er weer een verdediger of keeper tussen zit.Bossie schreef op maandag 7 juli 2025 @ 20:53:
[...]
Hier WL afgerond met 7 wins, teveel potjes gehad zoals dit om er iets meer van te kunnen maken helaas.
Gelukkig een duplicate Olise uit de rewards
9-6 geworden valt niet tegen. Lukaku uit de picks dus prima verdediger er bij.
Lukaku ga je waarschijnlijk veel plezier mee krijgen. Die doet het voor mij ontzettend goed.Traeces schreef op maandag 7 juli 2025 @ 23:30:
9-6 geworden valt niet tegen. Lukaku uit de picks dus prima verdediger er bij.
Na weer een dramatische Champions weekend met “maar” 5 wins en wederom Crouch als beste reward ben ik toch wel benieuwd of jullie wellicht nog tips hebben wat ik kan aanpassen? Crouch gaat weer op de bank voor De Gea (al laat die ook de meest simpele ballen gaan), Hansen stond RW en Kaka ST, deze voor nu maar aangepast naar VP als ST en Kaka als RW aangezien Hansen niet heel consistent speelt en Kaka alleen maar op de paal kan schieten. /f/image/I6TJKKeagHPx9vjUumjypyhE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/I6TJKKeagHPx9vjUumjypyhE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3n7Ix1QIsyqczEfNeWnrML8z.png?f=fotoalbum_large)
WL al eerder gedaan en met 6 wins vond ik het wel best en heb de resterende potjes weggegeven. Wat een drama gameplay. Uit de rewards Marquinhos gekregen die bij mij op CAM kan, zal hem ook eens uitproberen, maar Palmer 7 doet het ook erg goed.
@MrXzombie waar loop je tegenaan? Is het de formatie wat niet lekker loopt of dat sommige spelers niet presteren? En merk je dit al langer en bv ook in rivals, want de laatste WL gameplay is niet erg representatief.
@MrXzombie waar loop je tegenaan? Is het de formatie wat niet lekker loopt of dat sommige spelers niet presteren? En merk je dit al langer en bv ook in rivals, want de laatste WL gameplay is niet erg representatief.
@_Uploader_ Ik merk vooral dat de spelers door stroop lijken te lopen en niet/laat reageren op input. Het is voornamelijk afgelopen WL het probleem en bij rivals incidenteel. Met RB/R1 kom je met een beetje mazzel door de verdediging, RT/R2 speelt langzaam en met het spammen word de bal zover vooruit gespeeld dat een gouden verdediger nog tijd zat heeft om het gat dicht te lopen.
Aan de spelers kan het bijna niet liggen (puur naar Meta scores kijkend..) en andere formaties lijken nog slechter te presteren (wellicht een stukje gewenning). Wanneer ik één verdediger tegen heb dan kom ik er al amper langs terwijl de andere partij met bijvoorbeeld een SS Sneijder gewoon mijn hele achterhoede in stof laat bijten en ik geen kans heb de bal te onderscheppen. Wanneer ik zelf Sneijder erin zet kan je wellicht raden hoe het gaat 😅
Aan de spelers kan het bijna niet liggen (puur naar Meta scores kijkend..) en andere formaties lijken nog slechter te presteren (wellicht een stukje gewenning). Wanneer ik één verdediger tegen heb dan kom ik er al amper langs terwijl de andere partij met bijvoorbeeld een SS Sneijder gewoon mijn hele achterhoede in stof laat bijten en ik geen kans heb de bal te onderscheppen. Wanneer ik zelf Sneijder erin zet kan je wellicht raden hoe het gaat 😅
Dit is een EA probleem en heeft niets met jouw te maken, wat je simpelweg ziet is dat de meer "ervaren" spelers zich beter weten aan te passen (hierdoor zie je bijvoorbeel veel 4213 dropback/counter ploegen) aan de vertraagde gameplay.MrXzombie schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:17:
@_Uploader_ Ik merk vooral dat de spelers door stroop lijken te lopen en niet/laat reageren op input. Het is voornamelijk afgelopen WL het probleem en bij rivals incidenteel. Met RB/R1 kom je met een beetje mazzel door de verdediging, RT/R2 speelt langzaam en met het spammen word de bal zover vooruit gespeeld dat een gouden verdediger nog tijd zat heeft om het gat dicht te lopen.
Het is frustrerend maar iets wat bij de online ervaring van deze game hoort helaas. Vaak is het in de eerste 10 minuten van een potje al duidelijk of je tegen de tegenstandert speelt of tegen de tegenstander en de servers (of andersom, dat je tegenstander een onspeelbare game heeft).
Ik ben het volledig eens met @Bossie , dit is dan puur gerelateerd aan de belabberde gameplay.MrXzombie schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:17:
Wat je misschien kan proberen is om aanvallers te kiezen die klein en behendiger zijn dat bv een Cech of RvP. Denk hierbij aan Sophia Wilson, Diaby, Rodman e.d. spelers. Bij mijn vorige potjes duurde het ook lang voordat mijn Cech 98 een bal kon aannemen of schieten dan normaalgesproken en ik merk zelf dat behendigere kleinere spelers dat gemakkelijker afgaat. Misschien is dat nog een optie? Anders is het afwachten hoe de servers zich gedragen.
Ik merk dat rivals momenteel nog steeds zwaar vertraagd is helaas.
Vind sowieso alles behoorlijk traag spelen. Menu’s lijken voor mijn gevoel ook steeds trager te worden.Bossie schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:14:
Ik merk dat rivals momenteel nog steeds zwaar vertraagd is helaas.
Misschien is de promo voor het EK vrouwen vele malen populairder dan we allemaal denkenPartypooper schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:37:
[...]
Vind sowieso alles behoorlijk traag spelen. Menu’s lijken voor mijn gevoel ook steeds trager te worden.
Fermin heeft een leuke gratis evo, heb hem ook nog incinsive pass gegeven, en met de cam evo sbc krijgt hij ook alle rollen op cam. Miss is t wat voor je.MrXzombie schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:40:
Na weer een dramatische Champions weekend met “maar” 5 wins en wederom Crouch als beste reward ben ik toch wel benieuwd of jullie wellicht nog tips hebben wat ik kan aanpassen? Crouch gaat weer op de bank voor De Gea (al laat die ook de meest simpele ballen gaan), Hansen stond RW en Kaka ST, deze voor nu maar aangepast naar VP als ST en Kaka als RW aangezien Hansen niet heel consistent speelt en Kaka alleen maar op de paal kan schieten. [Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/buv95zMb4Sr3AYS2KXRVmgPP.jpg?f=fotoalbum_large)
Op één of andere manier krijg ik die niet op Fermin, ben bang dat door een eerdere evo hij voor mij niet meer in die EVO past. Dat is de “leg hem panklaar toch?”, of heb ik nu een grove fout gemaakt door Makelele in de Invincible-mentaliteit te doen voor mijn Icon team?Augy schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:41:
[...]
Fermin heeft een leuke gratis evo, heb hem ook nog incinsive pass gegeven, en met de cam evo sbc krijgt hij ook alle rollen op cam. Miss is t wat voor je.
[Afbeelding]
Heb Kika Nazareth in de panklaar evo gedaan, als die bevalt kan ik haar altijd nog doorschuiven naar voren met de SP+evo… 😅
Over het algemeen maak ik grote fouten met chain evo’s haha
CorrectMrXzombie schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:04:
[...]
Op één of andere manier krijg ik die niet op Fermin, ben bang dat door een eerdere evo hij voor mij niet meer in die EVO past. Dat is de “leg hem panklaar toch?”, of heb ik nu een grove fout gemaakt door Makelele in de Invincible-mentaliteit te doen voor mijn Icon team?
Heb Kika Nazareth in de panklaar evo gedaan, als die bevalt kan ik haar altijd nog doorschuiven naar voren met de SP+evo… 😅
Over het algemeen maak ik grote fouten met chain evo’s haha
https://www.futbin.com/25...86_458/fermin-lopez-marin
Ik ben inmiddels met een 41212 narrow met wingbacks gaan spelen icm tiki-taka.
- 97 Putellas, 98 Gavi erbij gehaald
- Cafu evo die hier vorige werd genoemd afgerond op wingback
- Reiten/Hegerberg gehaald ivm verwacht upgrades (heb maanden met TOTY Reiten gespeeld)
- Griezman TOTS Quickstep gegeven icm CAM
Twijfel nog om voor 97 Patri te gaan, maar ik heb nog een 94 Patri. Voor de 97 zou ik eventueel Kante/Gavi weer moeten laten gaan. Wacht de prijsdaling wel even af.
Ik zoek nog wel een tweede attacking wingback, Cafu kan op beide kanten. Beckham krijg ik in geen formatie echt werkend helaas maar misschien ligt de lat te hoog door Thuram en Cafu.
[ Voor 32% gewijzigd door Bossie op 09-07-2025 00:27 ]
@Bossie Op zich bevalt Beckham bij mij wel goed, ook een belangrijke vrije trap nemer. Je zou ook kunnen kijken naar Rashford op rb. Sterk, snel en een goede passer. Of Kelly Smith op lb en Cafu op rb.
Ik heb Beckham maar vind hem altijd een zwak punt, ik heb nog een paar andere untradebles die nog getest moeten worden (Grealish, Battle, Karchaoui, Cancelo)._Uploader_ schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:57:
@Bossie Op zich bevalt Beckham bij mij wel goed, ook een belangrijke vrije trap nemer. Je zou ook kunnen kijken naar Rashford op rb. Sterk, snel en een goede passer. Of Kelly Smith op lb en Cafu op rb.
De back moet sowieso relentless hebben maar het problem is voornamelijk dat ik Thuram en Theo 93 gewend ben
Vind hem in duels echt ijzersterk, heb hem lengty gemaakt zoals @Augy hier adviseerde. Werkt echt prima sinds dien.Bossie schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:50:
[...]
Ik heb Beckham maar vind hem altijd een zwak punt, ik heb nog een paar andere untradebles die nog getest moeten worden (Grealish, Battle, Karchaoui, Cancelo).
De back moet sowieso relentless hebben maar het problem is voornamelijk dat ik Thuram en Theo 93 gewend ben
Ik heb shapeshifter Ruben Neves op RB staan. Denk even proberen, maar die bevalt me tot zover echt goed!
Ik gebruik hem nog met anchor, dus controlled en dan bevalt hij ook goed. Meestal als attacking wingback, dan heb je het meeste aan hem.Traeces schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:16:
[...]
Vind hem in duels echt ijzersterk, heb hem lengty gemaakt zoals @Augy hier adviseerde. Werkt echt prima sinds dien.
Fifa rant #236 
Als je tijdens de wedstrijd wilt wisselen, dan is de informatie in het scherm niet altijd correct mbt posities/playstyles etc (misschien is dit vooral een ShapeShifter dingetje).
Beckham is nu controlled lengthy dus vanavond nog een keertje testen, neves had ik idd ook opgemerkt als optie
Edit: ik begin in herhaling te vallen maar rivals is onspeelbaar. Combinatie van supersnel beweging met een rare vertraging in je input/handelingen. Elk potje rond de 3-3 na 20 minuten, 10 goals bij rust.
Als je tijdens de wedstrijd wilt wisselen, dan is de informatie in het scherm niet altijd correct mbt posities/playstyles etc (misschien is dit vooral een ShapeShifter dingetje).
Beckham is nu controlled lengthy dus vanavond nog een keertje testen, neves had ik idd ook opgemerkt als optie
Edit: ik begin in herhaling te vallen maar rivals is onspeelbaar. Combinatie van supersnel beweging met een rare vertraging in je input/handelingen. Elk potje rond de 3-3 na 20 minuten, 10 goals bij rust.
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 09-07-2025 20:28 ]
Ik begin die premium pass toch wel irritant te vinden nu. Weer 500k. Heb ik niet eens momenteel met alleen maar onverhandelbare spelers. Plus ik pack ook niks leuks verhandelbaar. Dus begin je iedere wedstrijd al met 1-0 achter eigenlijk. Als dat standaard wordt (wat er dik in zit natuurlijk), weet ik niet of EAFC26 er wel komt hier.
Ben zo blij dat ik wat meer tijd in handelen ben gaan steken. Ik zal nooit echt hoog komen in Rivals of vaak Weekend League spelen. En ik wil zeker geen geld uitgeven aan dit spel. Maar heb zo toch genoeg bij elkaar weten te sprokkelen om soms eens een dure evo te doen, en alle keren de premium pass te kopen. Heb nu nog 700k over - dus deze Futties pass kan er nog net af. En dan ben ik er ook wel klaar mee tot FC26.Moody2204 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:27:
Ik begin die premium pass toch wel irritant te vinden nu. Weer 500k. Heb ik niet eens momenteel met alleen maar onverhandelbare spelers. Plus ik pack ook niks leuks verhandelbaar. Dus begin je iedere wedstrijd al met 1-0 achter eigenlijk. Als dat standaard wordt (wat er dik in zit natuurlijk), weet ik niet of EAFC26 er wel komt hier.
Dit is ook een aanrader! Gisteren hem gepacked en even uitgeprobeer met een catalyst chem style; zeer solide optie!Partypooper schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:18:
Ik heb shapeshifter Ruben Neves op RB staan. Denk even proberen, maar die bevalt me tot zover echt goed!
Fijn dat ik niet de enige ben!_Uploader_ schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:37:
[...]
Dit is ook een aanrader! Gisteren hem gepacked en even uitgeprobeer met een catalyst chem style; zeer solide optie!
Ik heb ook al diverse pogingen ondernomen om het handelen onder de knie te krijgen. Maar ik ben daar zo slecht in. Leverde hier altijd verlies op, haha! Dus dat heb ik maar opgegeven. Maar dat maakt het wel lastiger om geld bij elkaar te sprokkelen als je de leuke sbc's meepakt, en het niet van packluck moet hebben.heron schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:44:
[...]
Ben zo blij dat ik wat meer tijd in handelen ben gaan steken. Ik zal nooit echt hoog komen in Rivals of vaak Weekend League spelen. En ik wil zeker geen geld uitgeven aan dit spel. Maar heb zo toch genoeg bij elkaar weten te sprokkelen om soms eens een dure evo te doen, en alle keren de premium pass te kopen. Heb nu nog 700k over - dus deze Futties pass kan er nog net af. En dan ben ik er ook wel klaar mee tot FC26.
Ik daarnaast ook het gevoel dat een simpele squadbattles grind meer oplevert (en minder frustaties kost) dan rivals door de garantied promo player pack.heron schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 10:44:
[...]
Ben zo blij dat ik wat meer tijd in handelen ben gaan steken. Ik zal nooit echt hoog komen in Rivals of vaak Weekend League spelen. En ik wil zeker geen geld uitgeven aan dit spel. Maar heb zo toch genoeg bij elkaar weten te sprokkelen om soms eens een dure evo te doen, en alle keren de premium pass te kopen. Heb nu nog 700k over - dus deze Futties pass kan er nog net af. En dan ben ik er ook wel klaar mee tot FC26.
Ik speel rivals vrijwel alleen tot de basic reward, misschien dat de volledige reward beter is?
@Moody2204 ik heb geen tijd om me ook nog met traden etc bezig te houden, wat ik wel heb is een club vol met spelers zonder bruikbare SBC’s. Ik doe regelmatig SBC’s omdat ik anders geen packs kan openen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 10-07-2025 14:14 ]
Oef 98 Rodri uit de Rivals pick ! Die is even mooi meegenomen.
Zal er ook aan liggen in welke divisie je speelt. In Div 4 vind ik het nog wel een verschil als je de upgraded rewards kan halen.Bossie schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 14:10:
[...]
Ik daarnaast ook het gevoel dat een simpele squadbattles grind meer oplevert (en minder frustaties kost) dan rivals door de garantied promo player pack.
Ik speel rivals vrijwel alleen tot de basic reward, misschien dat de volledige reward beter is?
@Moody2204 ik heb geen tijd om me ook nog met traden etc bezig te houden, wat ik wel heb is een club vol met spelers zonder bruikbare SBC’s. Ik doe regelmatig SBC’s omdat ik anders geen packs kan openen.
Maar natuurlijk is Weekend League, vanaf een win of 7, het meeste de moeite waard. Maar ja, dat is ook niet voor mij.
Geen idee, ik pak vaak de WL mee aangezien ik dat kan spreiden over een aantal avonden maar daardoor is er geen tijd/zin om voor upgraded rewards te gaan in rivals.heron schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:04:
[...]
Zal er ook aan liggen in welke divisie je speelt. In Div 4 vind ik het nog wel een verschil als je de upgraded rewards kan halen.
Maar natuurlijk is Weekend League, vanaf een win of 7, het meeste de moeite waard. Maar ja, dat is ook niet voor mij.
Snap ik. Ik deed het vaak andersom: geen tijd in het weekend, dus de rest van de week Rivals 's avonds.Bossie schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:35:
[...]
Geen idee, ik pak vaak de WL mee aangezien ik dat kan spreiden over een aantal avonden maar daardoor is er geen tijd/zin om voor upgraded rewards te gaan in rivals.
Nu WL tot en met dinsdag duurt, zou ik dat ook kunnen gaan doen. Maar zie een beetje op tegen het niveau
Ik speel d6-5 en had vorige week 9 wins, maar ik heb gevoel dat de gameplay een grote factor in het resultaat is.heron schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:38:
[...]
Snap ik. Ik deed het vaak andersom: geen tijd in het weekend, dus de rest van de week Rivals 's avonds.
Nu WL tot en met dinsdag duurt, zou ik dat ook kunnen gaan doen. Maar zie een beetje op tegen het niveau
Het prettige van WL is dat het na 15 potjes gewoon klaar is en met Rivals is het voor mij tenminste erg variabel hoeveel potjes ik nodig heb om de rewards vrij te spelen.
Zat gister in div 3, maar vind de wl eigenlijk makkelijker dan Rivals.heron schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:38:
[...]
Snap ik. Ik deed het vaak andersom: geen tijd in het weekend, dus de rest van de week Rivals 's avonds.
Haal toch altijd wel redelijk makkelijk 9 wins.
Hier toch wel andersom. Rivals div. 3, bijna zelfs 2 (al blijf ik daar liever van weg).
Maar in de WL ben ik al blij als ik 7 wins haal.
Maar in de WL ben ik al blij als ik 7 wins haal.
Nou, met behulp van wat draft potjes de 500k voor de premium pass bij elkaar kunnen schrapen. Er blijven niet veel coins over
:

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Imbi5Qm9ZEicp9SpLeWkvgY7.jpg?f=user_large)
Ik heb nog 900k over, maar eens uit gaan geven, dit was de laatste season pass voor deze editie denk ik.Moody2204 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 22:53:
Nou, met behulp van wat draft potjes de 500k voor de premium pass bij elkaar kunnen schrapen. Er blijven niet veel coins over:
[Afbeelding]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Matuidi en allison al gepackt (en thuram geloof ik) en uiteraard vdv gedaan. Staan vdv en vvd mooi samen achterin!
Iemand mbappe al gepakxt?
[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 12-07-2025 11:20 ]
Nee, wel Figo, Barnes, Clauss, Yildiz, Isco en Angerer.Augy schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 11:20:
Matuidi en allison al gepackt (en thuram geloof ik) en uiteraard vdv gedaan. Staan vdv en vvd mooi samen achterin!
Uiteraard ook v.d. Ven gedaan.
Ga die van de ven ook doen. Komt echt heel goed uit de reviews ook.
Heb alleen maar kut futties gepackt behalve Thuram en in mindere mate Clauss.
Heb alleen maar kut futties gepackt behalve Thuram en in mindere mate Clauss.
Van de Ven is bijna klaar. Die gaat Stam vervangen (89 pace wordt een beetje een probleem), of Lukaku gaat naar linksback.
97 Foudy gepackt, maar die is niets speciaals - te klein. Daar ga ik nu Kephrem Thuram maar eens voor in de plaats proberen.
Wel mooi dat je zo vaak anders gekleurde tunnels krijgt!
97 Foudy gepackt, maar die is niets speciaals - te klein. Daar ga ik nu Kephrem Thuram maar eens voor in de plaats proberen.
Wel mooi dat je zo vaak anders gekleurde tunnels krijgt!
Hier ook lekker druk geweest. Van de Ven voltooid. Vanja voltooid en door twee evo’s heen geknald. Vanja kan ik trouwens echt aanraden, die is erg OP op CDM.
Flashback CR7 de CAM en alle rollen gegeven en vervolgens door een evo heen gegooid. En nu ben ik er wel even klaar mee.
Team nu zo staan:
Flashback CR7 de CAM en alle rollen gegeven en vervolgens door een evo heen gegooid. En nu ben ik er wel even klaar mee.
Team nu zo staan:
/f/image/YOiCt97wCsEMuY03glzNkdRo.png?f=fotoalbum_large)
Vanja wil ik ook nog wel gaan doen. En dan ook inderdaad door die 2 evo's.Partypooper schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 12:33:
Hier ook lekker druk geweest. Van de Ven voltooid. Vanja voltooid en door twee evo’s heen geknald. Vanja kan ik trouwens echt aanraden, die is erg OP op CDM.
Flashback CR7 de CAM en alle rollen gegeven en vervolgens door een evo heen gegooid. En nu ben ik er wel even klaar mee.![]()
Team nu zo staan:
[Afbeelding]
Tegen beide aanvallers valt simpelweg niet te spelen, ben ze nog niet samen in een team tegengekomen.Partypooper schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 12:33:
Flashback CR7 de CAM en alle rollen gegeven en vervolgens door een evo heen gegooid. En nu ben ik er wel even klaar mee.![]()
Team nu zo staan:
[Afbeelding]
Heb zelf Henry naar 96 gedaan want die heeft toch iets specials en voor andere heb ik Vieri een upgrade gegeven (eerst naar CB ge-evo-ed).
Gisteravond wel de fout gemaakt om Kounde niet meteen te kopen voor 340, had alleen even de nieuwe spelers op Futbin bekeken en toen ik later op de avond terugkwam was hij 600+

Die Vanja met die 2 EVO's ziet er belachelijk uit, en dan dat op CB rocken
Ik vind hem persoonlijk op CDM beter dan op CB.Jamesl schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 13:26:
Die Vanja met die 2 EVO's ziet er belachelijk uit, en dan dat op CB rocken
Nee CR7 en R9 voorin is toch wel een ontzettend goed duo.Bossie schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 13:12:
[...]
Tegen beide aanvallers valt simpelweg niet te spelen, ben ze nog niet samen in een team tegengekomen.
Heb zelf Henry naar 96 gedaan want die heeft toch iets specials en voor andere heb ik Vieri een upgrade gegeven (eerst naar CB ge-evo-ed).
Gisteravond wel de fout gemaakt om Kounde niet meteen te kopen voor 340, had alleen even de nieuwe spelers op Futbin bekeken en toen ik later op de avond terugkwam was hij 600+
Henry zat ik ook nog over te twijfelen om die te doen. Maar uiteindelijk is de keuze op CR7 gevallen.
Kan het alleen maar aanraden.Moody2204 schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 13:05:
[...]
Vanja wil ik ook nog wel gaan doen. En dan ook inderdaad door die 2 evo's.
Welke evos heb je gebruikt ?Partypooper schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 12:33:
Team nu zo staan:
[Afbeelding]
Ik vermoed de Driven Prodigy en daarna de Mister Clean sheet. Ik ben nu de eerste aan het doen in WL. Wat is het een fijne speler, zit overal tussen. Ga nu ook Gullit doen in de Spur yourself on, lijkt me een fijn duo.
Verder Van der Ven ook gedaan omdat zijn 96 kaart mij eerder zeer goed beviel en deze kaart valt zeker niet tegen. Verder Mbappe voor 8.1 gekocht en James op rm, de komende dagen maar ff kijken hoe dit bevalt in een 4411.
Driven Prodigy en daarna de Mister Clean Sheet.
Ja hij is echt super aanwezig. Overal tussen inderdaad. In samenwerking met Gullit is het middenveld echt potdicht nu._Uploader_ schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 20:34:
[...]
Ik vermoed de Driven Prodigy en daarna de Mister Clean sheet. Ik ben nu de eerste aan het doen in WL. Wat is het een fijne speler, zit overal tussen. Ga nu ook Gullit doen in de Spur yourself on, lijkt me een fijn duo.
Verder Van der Ven ook gedaan omdat zijn 96 kaart mij eerder zeer goed beviel en deze kaart valt zeker niet tegen. Verder Mbappe voor 8.1 gekocht en James op rm, de komende dagen maar ff kijken hoe dit bevalt in een 4411.
Ben ik de enige die bizar veel goals tegenkrijgt vanaf de aftrap?
Wisselend. Maar als het gebeurt dan kun je er nagenoeg niks tegen doen. Scheelt dan ook dat als ik de aftrap heb dat je vaak er ook uit scoort.Bossie schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 22:29:
Ben ik de enige die bizar veel goals tegenkrijgt vanaf de aftrap?
Vind die 98 rodri echt 3x niks tot nu toe. Hoop dat er een cvm evo komt, kan hij daar mooi spelen.
Voor de wl vdv maar afmaken want verdediging is nu een gaten kaas.
2/2 tot nu toe waarbij de nederlagen twee rare potjes waren.
- het eerste potje kon ik maar niet verder uitlopen ondanks een overvloed aan kansen, tegenstander scoort 3x van 25-30m in de laatste 10 minuten.
- tweede potje was dusdanig delayed dat zelfs tweemaal na een pauze voor een formation change de veranderingen niet toegepast werden …
Koende gehaald als versterking, maar heb niet gevoel dat het een merkbare upgrade voor Thuram is (het is voornamelijk meer roles die thuram niet heeft in andere formaties die ik speel). Petit gedaan omdat de duplicate-lijst sinds de vorige wel al vol zat, speelt prima tot nu toe als CDM.
@Partypooper Dit zit er ook al jaren in idd, met bepaalde passes moet je van speler wisselen en dat gaat dusdanig traag dat de deur volledig open gaat. Het aantal goedkope tegengoals op deze manier is wel een irritatie puntje
- het eerste potje kon ik maar niet verder uitlopen ondanks een overvloed aan kansen, tegenstander scoort 3x van 25-30m in de laatste 10 minuten.
- tweede potje was dusdanig delayed dat zelfs tweemaal na een pauze voor een formation change de veranderingen niet toegepast werden …
Koende gehaald als versterking, maar heb niet gevoel dat het een merkbare upgrade voor Thuram is (het is voornamelijk meer roles die thuram niet heeft in andere formaties die ik speel). Petit gedaan omdat de duplicate-lijst sinds de vorige wel al vol zat, speelt prima tot nu toe als CDM.
@Partypooper Dit zit er ook al jaren in idd, met bepaalde passes moet je van speler wisselen en dat gaat dusdanig traag dat de deur volledig open gaat. Het aantal goedkope tegengoals op deze manier is wel een irritatie puntje
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 12-07-2025 23:35 ]
Is fc26 al te preorderen? Kan 't nergens vinden om te doen. Ben ik te vroeg?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Te vroeg,Oekol schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 23:43:
Is fc26 al te preorderen? Kan 't nergens vinden om te doen. Ben ik te vroeg?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Waar speel je hem? CB? Op RB schijnt die heel goed te zijn. Maar dat is van horen zeggen.Traeces schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 22:56:
Vind die 98 rodri echt 3x niks tot nu toe. Hoop dat er een cvm evo komt, kan hij daar mooi spelen.
Yep. Enige waarmee je het evt kunt counteren is de buitenspel val. Maar daar moet je wel mee uitkijken dat je het goed timed. Anders dan gooi je het achterin helemaal open.Bossie schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 23:32:
2/2 tot nu toe waarbij de nederlagen twee rare potjes waren.
Of je cdm/cm selecteren en mee naar achteren lopen. En dan de ruimtes proberen klein te maken. Maar goed, dan heb je wel weer kans dat je een finesse of trivela om de oren krijgt.
Wat me af en toe wel stoort is de manier van spelen van de tegenstander. Sprinten langs de zijlijn. Cutback en proberen te scoren en dat het hele potje. Bedoel ik kan het verdedigen hoor maar het maakt de potjes gewoon zo saai.
Als je ff niks te doen hebt. Ik vond deze video van NickRTFM wel vermakelijk. Alles wat in dit spel frustreert zit er in. Ik herken mezelf overigens in het lange verhaal: I don't care anymore...
Ik neem aan dat het het bekende riedeltje is ?Moody2204 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:24:
Als je ff niks te doen hebt. Ik vond deze video van NickRTFM wel vermakelijk. Alles wat in dit spel frustreert zit er in. Ik herken mezelf overigens in het lange verhaal: I don't care anymore...![]()
[YouTube: FC Reddit is AMAZING 🤣]
Vanochtend ff 4 potjes WL meegepakt ben van 2-2 naar 2-6 gegaan
Speel met vrachtwagens tegen formule 1. Het maakt niet uit hoeveel versterkingen je haalt, de gameplay is en blijft de bepalende factor. Had het prima met mijn zin dit seizoen met FUT als luie grindgame tussendoor maar zodra ik meer online ging spelen ging het mis.