Ik twijfel om ook EA Sports FC te kopen. Maar als ik de reacties zo lees + dat je vaak na een paar maanden weer bent uitgespeeld...
Als je twijfelt en casual speler bent kan je beter later in het jaar een aanbieding meepakken.turkeyhakan schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:54:
Ik twijfel om ook EA Sports FC te kopen. Maar als ik de reacties zo lees + dat je vaak na een paar maanden weer bent uitgespeeld...
Tja veel vernieuwingen heeft het weer niet nee, maar als voetballiefhebber koop ik het toch wel weer bijna elk jaar haha. Speel toch wel genoeg uur om het geld eruit te halen die afweging moet je zelf maken natuurlijk.turkeyhakan schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:54:
Rush is best leuk als nieuwe mode in ieder geval.
Playstation 5
Tot afgelopen donderdag gewoon gedaan. Werkte perfect. Heb er 20k mee bij elkaar geraapt. Als je een manager packt uit de grote competities hark je zo 5k binnen.Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 06:51:
Weet iemand of de bronzen pack methode nog werkt? Vaak in begin FIFA levert dat vaak wel meer op dan het pakje kost
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het is weer zover…
Iedereen speelt nu en ineens kunnen spelers niet meer sprinten en passen.
Hoe toevallig toch zeg.
Iemand oplossing voor? Bepaalde instellingen? Ik zal zo eens mijn instellingen delen. Maar het is weer dramatisch. Ik wil naar links passen en de pass gaat een andere kant op, dat soort dingen.
Tegenstander heeft Nunez en ik heb ook Nunez. Zijn Nunez draait als Messi weg en sprint weg als Mbappe. Die van mij hoe hard ik ook probeer weg te sprinten, elke verdediger is sneller.
Dit laatste heb ik bij FIFA zo’n enorme haat aan. Ik heb de sprint/snelheid van spelers altijd als iets negatiefs. Waar the F ligt dit aan?
Anyone?
Iedereen speelt nu en ineens kunnen spelers niet meer sprinten en passen.
Hoe toevallig toch zeg.
Iemand oplossing voor? Bepaalde instellingen? Ik zal zo eens mijn instellingen delen. Maar het is weer dramatisch. Ik wil naar links passen en de pass gaat een andere kant op, dat soort dingen.
Tegenstander heeft Nunez en ik heb ook Nunez. Zijn Nunez draait als Messi weg en sprint weg als Mbappe. Die van mij hoe hard ik ook probeer weg te sprinten, elke verdediger is sneller.
Dit laatste heb ik bij FIFA zo’n enorme haat aan. Ik heb de sprint/snelheid van spelers altijd als iets negatiefs. Waar the F ligt dit aan?
Anyone?
[ Voor 68% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2024 16:49 ]
Je gezeur is weer begonnen. Ik vroeg me af hoe lang het zou durenSleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:32:
Het is weer zover…
Something under the bed is drooling
Haha waarom speel je dat spel nog als je er echt geen zak van kan. Kan je niet twee toetsen besturing inschakelen ofzo?
Leuk dat jij bepaalt dat ik er geen zak van kan. Dat is knap!Beavbusi schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:48:
Haha waarom speel je dat spel nog als je er echt geen zak van kan. Kan je niet twee toetsen besturing inschakelen ofzo?
Maar ik ben gewoon benieuwd of ik een verkeerde instelling of meerdere aan heb staan.
Mag ik mijn instellingen eens delen mbt sprinten en passen etc?
Staat hier iets geks?
Zie hieronder
:strip_exif()/f/image/9B6sniMSfr5ikhK0xU4Bhg0K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uODZ7E9srLJJAkeywiblgzVb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oMFfitBEnTj697iZ1gjRqz9e.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 76% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2024 16:54 ]
Ik ben een leek, en heb FIFA 2025 voor mijn zoontje aangeschaft. Weet iemand waarom ik maar 6 clubs kan selecteren. Bij FIFA 2023 kon ik heel de wereld en vele competities spelen.
Moet ik nog iets extra's aanschaffen of zoiets ?
Alle feedback is meer dan welkom
Ziet er allemaal prima uit naar mijn weten. Dat je spelers draaien als vrachtwagen en van de tegenstander als 11 messi's dat had ik in fc24 al en ook bij deze versie dus. Volgens mij komt het omdat je meer subtiele bewegingen moet maken met de stick en niet heel die stick naar links of rechts ineens bewegen maarja dat krijg ik er zelf maar niet uit bij mij.Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:50:
[...]
Leuk dat jij bepaalt dat ik er geen zak van kan. Dat is knap!
Maar ik ben gewoon benieuwd of ik een verkeerde instelling of meerdere aan heb staan.
Mag ik mijn instellingen eens delen mbt sprinten en passen etc?
Staat hier iets geks?
Zie hieronder
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat sprinten zal waarschijnlijk de overpowed sprint boost zijn die zei wel gebruiken en jij niet?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Geen idee. Maar is de complete game al geinstaleerd op je systeem? Ik kan met zowat elke club op de wereld spelenBopppppppp schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:51:
Ik ben een leek, en heb FIFA 2025 voor mijn zoontje aangeschaft. Weet iemand waarom ik maar 6 clubs kan selecteren. Bij FIFA 2023 kon ik heel de wereld en vele competities spelen.
Rush zojuist voor het eerst 1 pot gespeeld. Inderdaad best leuk! Maar even vraagje; je moet een speler uit je club kiezen en mijn beste speler is dan een Bergwijn.. hoe kom je aan betere spelers want de spelers die ik in mijn FUT heb staan hier niet tussen?
Die spelers die op je bank zitten kun je wisselen met andere spelers uit je club. Mits ze aan de voorwaarden voldoenDenn90 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:20:
Rush zojuist voor het eerst 1 pot gespeeld. Inderdaad best leuk! Maar even vraagje; je moet een speler uit je club kiezen en mijn beste speler is dan een Bergwijn.. hoe kom je aan betere spelers want de spelers die ik in mijn FUT heb staan hier niet tussen?
Helaas te snel gepromoveerd naar div 4. Divisie 5 had ik een winstreak en voor ik het wist was ik gepromoveerd.
Maar in divisie 4 nu 10 gespeeld, 1 gewonnen, 2 gelijk en de rest verloren. En ik probeer Gomez de laatste fase door te werken voor zijn 84 kaart.😅
Elke tegenstander speelt met de 451 en gebruikt elke mogelijkheid de speedboost. Ik hoop echt dat dit nog een nerf krijgt. Je spelers veranderen echt in zakken zand. En dit sweaty niveau is net te hoog voor mij (en haal ik ook geen plezier uit. )
[ Voor 34% gewijzigd door 038Zwolle op 28-09-2024 18:42 ]
Ik heb helaas niet alles teruggelezen, maar hebben jullie ook problemen met je SBC Storage? dat ik steeds gekicked word naar het hoofdmenu, volgens mij zijn een paar spelers van me geglitched
Iemand al een oplosing hiervoor?
Iemand al een oplosing hiervoor?
Wat is de bronzen pack methode? Gewoon de bronzen pakketjes kopen uit de store?Oxigeon schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:08:
[...]
Tot afgelopen donderdag gewoon gedaan. Werkte perfect. Heb er 20k mee bij elkaar geraapt. Als je een manager packt uit de grote competities hark je zo 5k binnen.
Elect a clown, expect a circus.
Het is op de Nintendo Switch helpt deze info. Snap het echt niet. Online spelen we niet, mag hij nog niet 😉Oxigeon schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:13:
[...]
Geen idee. Maar is de complete game al geinstaleerd op je systeem? Ik kan met zowat elke club op de wereld spelen
waar blijft de rest van de info van het spelEr!k schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:38:
Hierbij alvast een nieuw draadje voor EA FC 25. Zag dat deze er nog niet was! Aankomende vrijdag beschikbaar voor de Ultimate Edition en de EA Play abbonees.
Inclusief De Kuip dit jaar. Toch weer zin in!
Alle nieuwe spel modi op en een rij.
meer ins en outs van wat er veranderd is
Meer meldingen wat er gelijk gebleven is.
Ik zit nu maar zo'n beetje als een kip zonder kop te spelen op de PS5 , en telkens loopt dat ding vast.. Nee.
Ook die nieuwe mode , is aleen met andere mensen te spelen . Ik speel dit spel niet met anderen of online..
Ik mis gewoon meer de basis info van het spel
Serieus?Stronkie schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:37:
[...]
waar blijft de rest van de info van het spel
Alle nieuwe spel modi op en een rij.
meer ins en outs van wat er veranderd is
Meer meldingen wat er gelijk gebleven is.
Ik zit nu maar zo'n beetje als een kip zonder kop te spelen op de PS5 , en telkens loopt dat ding vast.. Nee.
Ook die nieuwe mode , is aleen met andere mensen te spelen . Ik speel dit spel niet met anderen of online..
Ik mis gewoon meer de basis info van het spel
Blader even rond op de EA FC 25 site wellicht

Serieus?Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:55:
[...]
Serieus?
Blader even rond op de EA FC 25 site wellicht
Is er wat veranderd?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Goeie, 10 punten
Maar toch, even de site bladeren en je weet het toch wat de hoofdzaken zijn…?
Hallo iedereen!
Ik speel al jaren fifa terwijl het nu ea fc is..
Ik zou me dit jaar toch ook willen richten op UT terwijl ik voorgaande reeksen vooral online seizoenen alleen speelde. Kunnen julie mij een snelle
En makkelijke manieren geven om dit speltype zo goed mogelijk aan te pakken?
Ik speel al jaren fifa terwijl het nu ea fc is..
Ik zou me dit jaar toch ook willen richten op UT terwijl ik voorgaande reeksen vooral online seizoenen alleen speelde. Kunnen julie mij een snelle
En makkelijke manieren geven om dit speltype zo goed mogelijk aan te pakken?
Helaas kan ik hier weinig over zeggen. Heb toen straks mijn 1e potje met dit team gespeeld 5-2 gewonnen, waarvan 2 keer Alvarez dat dan weer wel. Rodrygo speelt heel lekker overigens.
Kan hier voorlopig niet goed over oordelen met een dochtertje van 1,5 in huis haha;) ik ben al blij als ik eens een pot kan spelen. Verder doe ik een hoop op mijn telefoon dat is wel een uitkomst;) succes!
Je kan de codes wel invoeren in de webapp, kwam het toevallig tegenVestendrie schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:20:
Is wel kut dat je geen code kunt importeren via de webapp, alleen via console. Dus als je een code wilt gebruiken van bijv teamgullit (wat ik nu doe) moet je die ingewikkelde code handmatig invoeren in plaats van even te kopiëren. Kleinigheidje wat ik graag veranderd zou zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat ook belangrijk is bij het draaien en weg sprinten is dat je voor je een bal aan neemt de sprintknop los moet laten. Pas als je weer wil sprinten de sprintknop ook pas weer indrukken. Dan ben je sneller weg+ je balcontrole en het wegdraaien gaat soepeler op het moment dat je de sprintknop los laat. Ik vermoed dat jij continu je sprintknop indrukt en dat je spelers daardoor dus als een vrachtwagen draaien. En dat sprinten heeft idd waarschijnlijk met sprintboost te maken. Wat ik ook merk is dat spelers die als playstyle Rapid+ hebben echt een stuk sneller zijn.dennis112 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:05:
[...]
Ziet er allemaal prima uit naar mijn weten. Dat je spelers draaien als vrachtwagen en van de tegenstander als 11 messi's dat had ik in fc24 al en ook bij deze versie dus. Volgens mij komt het omdat je meer subtiele bewegingen moet maken met de stick en niet heel die stick naar links of rechts ineens bewegen maarja dat krijg ik er zelf maar niet uit bij mij.
Dat sprinten zal waarschijnlijk de overpowed sprint boost zijn die zei wel gebruiken en jij niet?
Heel terecht punt, ware het niet dat ik juist me enorm erop zit te fixeren dat ik die sprintknop zo weinig mogelijk wil gebruiken. Blijft een lastig verhaal, morgen weer rustig proberen.tukkerterror90 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:49:
[...]
Wat ook belangrijk is bij het draaien en weg sprinten is dat je voor je een bal aan neemt de sprintknop los moet laten. Pas als je weer wil sprinten de sprintknop ook pas weer indrukken. Dan ben je sneller weg+ je balcontrole en het wegdraaien gaat soepeler op het moment dat je de sprintknop los laat. Ik vermoed dat jij continu je sprintknop indrukt en dat je spelers daardoor dus als een vrachtwagen draaien. En dat sprinten heeft idd waarschijnlijk met sprintboost te maken. Wat ik ook merk is dat spelers die als playstyle Rapid+ hebben echt een stuk sneller zijn.
En warempel vanochtend prima gameplay ik Rivals met 3 zeges achter elkaar. Maar goed zondag ochtend is niet zo fanatiek natuurlijk.Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:13:
[...]
Heel terecht punt, ware het niet dat ik juist me enorm erop zit te fixeren dat ik die sprintknop zo weinig mogelijk wil gebruiken. Blijft een lastig verhaal, morgen weer rustig proberen.
Blij met mijn team nu!
Rice, Ruben Dias en Martinelli gekocht vanochtend.
Nu snelle aanval, goede passers en loopvermogen middenveld en solide centrale verdediging (heb Akanji op de bank om Aleix en Balde beetje op chem te houden). Backs compleet en snel (als Gomez straks klaar is). Keepertje lijkt prima vooralsnog.
:strip_exif()/f/image/kdM0JKnInHk10lQWLgxOXZ6y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 29-09-2024 10:31 ]
Hoe speel je 433-2 aangezien deze formatie perfect past bij mijn spelers, ben nu vooral met de tweede optie bezig (4213) aangezien ik hier vorig seizoen ook veel mee gespeeld hebSleehond schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:28:
[...]
En warempel vanochtend prima gameplay ik Rivals met 3 zeges achter elkaar. Maar goed zondag ochtend is niet zo fanatiek natuurlijk.
Blij met mijn team nu!
Rice, Ruben Dias en Martinelli gekocht vanochtend.
Nu snelle aanval, goede passers en loopvermogen middenveld en solide centrale verdediging (heb Akanji op de bank om Aleix en Balde beetje op chem te houden). Backs compleet en snel (als Gomez straks klaar is). Keepertje lijkt prima vooralsnog.
[Afbeelding]
Eigenlijk vooral heel gebalanceerd:Bossie schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:51:
[...]
Hoe speel je 433-2 aangezien deze formatie perfect past bij mijn spelers, ben nu vooral met de tweede optie bezig (4213) aangezien ik hier vorig seizoen ook veel mee gespeeld heb
:strip_exif()/f/image/UWoEXxkXqJjxEFsTagfGC82R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sAeZr1IglFYIySYkBEIx0lx5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YhWdJT8S0qfGjYMPlDeYLHmK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 29-09-2024 11:00 ]
Ik ben de nu de volgende varianten aan het testen van een website die hier eerder gelinked werd:Sleehond schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:58:
[...]
Eigenlijk vooral heel gebalanceerd:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
VctJDBybfTF
PcnuqXgbZRz
Verdedigend zijn ongeveer hetzelfde, maar het middenveld/aanval verschilt waarbij een meer met traditionele wingers speelt en de andere meer als een 4321.
Heb momenteel een hybrid van Inter en Premier League. Salah/Dimarco gisteren gepacked, Leao had ik al, dus Lautaro, Calhanoglu en Barella erbij gehaald. Martinez is echt een koopje, misschien later eens een 442 proberen met Lautaro/Thuram. Ben ook benieuwd naar de evo’s van Gravenberg en Dumfries om dit af te maken (als ik beide kan combineren).
Gisternacht na in totaal zeven promotiewedstrijden te hebben gespeeld, uiteindelijk toch divisie 3 behaald.
Wel merk ik dat bij een hogere ping (rond 18-22ms) ik mijn wedstrijden veel beter speel en uiteindelijk ook wedstrijden win.
Bij ieder promotiewedstrijd zocht ik telkens naar de laagste ping (rond 6 tot 10 ms), waar ik hoopte dat er geen delay zou plaatsvinden. Maar gek genoeg leek het alsof mijn spelers dan totaal niet meer functioneerde ondanks dat het wat vlotter speelde. Telkens direct balverlies na ieder balverovering, passen die niet aankwamen, duels die zij niet winnen. Het leek alsof het bij de tegenstander allemaal wat vlotter en soepeler ging. Uiteindelijk toch maar geprobeerd om met 22ms ping te gaan spelen, en wat blijkt. Bij mij klopte alles weer waardoor ik met weinig tegenstrijd de promotiewedstrijd had gewonnen.
Het is maar een aanname, maar ik denk toch dat je met gewoonlijk hogere pingwedstrijden iets meer succes kan behalen. Of ik kan mij beter aanpassen op de speelstijl met delay, dan dat het vlotter gaat. Maar dat lijkt me niet. Is iemand bereid om het te proberen?
Wel merk ik dat bij een hogere ping (rond 18-22ms) ik mijn wedstrijden veel beter speel en uiteindelijk ook wedstrijden win.
Bij ieder promotiewedstrijd zocht ik telkens naar de laagste ping (rond 6 tot 10 ms), waar ik hoopte dat er geen delay zou plaatsvinden. Maar gek genoeg leek het alsof mijn spelers dan totaal niet meer functioneerde ondanks dat het wat vlotter speelde. Telkens direct balverlies na ieder balverovering, passen die niet aankwamen, duels die zij niet winnen. Het leek alsof het bij de tegenstander allemaal wat vlotter en soepeler ging. Uiteindelijk toch maar geprobeerd om met 22ms ping te gaan spelen, en wat blijkt. Bij mij klopte alles weer waardoor ik met weinig tegenstrijd de promotiewedstrijd had gewonnen.
Het is maar een aanname, maar ik denk toch dat je met gewoonlijk hogere pingwedstrijden iets meer succes kan behalen. Of ik kan mij beter aanpassen op de speelstijl met delay, dan dat het vlotter gaat. Maar dat lijkt me niet. Is iemand bereid om het te proberen?
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 29-09-2024 14:04 ]
Niet... Je kunt alleen FIFA points kopen, en die inruilen voor pakketten...Jovinho99 schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:19:
Waar kan ik munten kopen?
Waar?Er!k schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:57:
[...]
Niet... Je kunt alleen FIFA points kopen, en die inruilen voor pakketten...
In de Store.
Ja normaal wel.. maar kan ze deze keer niet vinden😅
Belg?Jovinho99 schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:45:
[...]
Ja normaal wel.. maar kan ze deze keer niet vinden😅
Dan kun je door wetgeving geen Fifa points kopen.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Op het moment voetbal ik met onderstaand team
https://www.futbin.com/25/squad/288635
Zoals jullie zien zijn er 2 plekjes vrij gekomen omdat er spelers vertrokken zijn welke ik 5 dagen op leen had. Iemand enig idee wie ik hier het beste kan neerzetten? Heb ongeveer 30k om uit te geven.
Zat zelf in de Spits te denken aan Watkins. Hier had ik vorig jaar goede ervaringen mee. Echter de CM heb ik nog geen flauw idee.
Zoals jullie zien zijn er 2 plekjes vrij gekomen omdat er spelers vertrokken zijn welke ik 5 dagen op leen had. Iemand enig idee wie ik hier het beste kan neerzetten? Heb ongeveer 30k om uit te geven.
Zat zelf in de Spits te denken aan Watkins. Hier had ik vorig jaar goede ervaringen mee. Echter de CM heb ik nog geen flauw idee.
Werner speelt heel lekker, niet duur, rete snel. Even evolution erop gooienOxigeon schreef op maandag 30 september 2024 @ 07:19:
Op het moment voetbal ik met onderstaand team
Op middenveld heb ik de combi Rodri (gepacked) en Bernarde Silva!
Net uit een SBC een verkoopbare Foden gepackt, 1 wedstrijd gespeeld, niet direct een wow gevoel gekregen.
Ga hem denk verkopen en daar Neymar voor halen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bedankt. Lijkt me een strak plan. Had gedacht dat Bernardo duurder zou zijn. Met bovengenoemd zou ik voor 18k of iets klaar zijn. Kan ik de rest gebruiken om verder te investeren in de rest. Want mijn hele team kan nog wel een upgrade gebruiken hahaKieft91 schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:30:
[...]
Werner speelt heel lekker, niet duur, rete snel. Even evolution erop gooien
Op middenveld heb ik de combi Rodri (gepacked) en Bernarde Silva!
Begin langzaamaan wat meer Rival potjes te winnen nadat het vorige week gewoon bijna niet te winnen was. Ook kwalificatie WL gedaan maar helaas maar 1 pot gewonnen, had wel elk potje de kans om te winnen maar viel niet mijn kant op. Merk wel dat veel bugs die in begin in FC24 zaten en later gepatched zijn weer terug zijn.
Gisteren een pot tegen iemand en die gaf elke keer een hoge doorsteekpass over mijn verdediging en ging daardoor elke keer alleen op de keeper af. Was echt geen kont wat ik daar tegen kon doen wat ik ook probeerde. Uiteindelijk 5-5 gespeeld omdat die niet al te best was in verdedigen. Echt zielig als je een glitch in de game moet gebruiken om iets te kunnen zeg.
En dan heb je nog de kickoff glitch, de corner glitch en de speedboost.
Gisteren een pot tegen iemand en die gaf elke keer een hoge doorsteekpass over mijn verdediging en ging daardoor elke keer alleen op de keeper af. Was echt geen kont wat ik daar tegen kon doen wat ik ook probeerde. Uiteindelijk 5-5 gespeeld omdat die niet al te best was in verdedigen. Echt zielig als je een glitch in de game moet gebruiken om iets te kunnen zeg.
En dan heb je nog de kickoff glitch, de corner glitch en de speedboost.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ik speel ook 4-3-3 maar huidige tactieken niet helemaal tevreden over. Deze maar eens proberen. Heb jij voor mij de code hiervan, wel zo makkelijkSleehond schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:58:
[...]
Eigenlijk vooral heel gebalanceerd:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier ondertussen ook de eerste Rivals wedstrijden achter de rug. Debuut gewonnen, en uiteindelijk 4 van de 6 potjes in D6. De gameplay vind ik een verademing t.o.v. 24.
Heb dit team staan (coach moet ik nog vervangen maar vind NL managers nog te duur):
Heb dit team staan (coach moet ik nog vervangen maar vind NL managers nog te duur):
:strip_exif()/f/image/qeAOYgUkgwiplaGRirFX6mXI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door El Profesor op 30-09-2024 10:58 ]
I like how you keep the mouse running...
Geen BerghuisEl Profesor schreef op maandag 30 september 2024 @ 10:57:
Hier ondertussen ook de eerste Rivals wedstrijden achter de rug. Debuut gewonnen, en uiteindelijk 4 van de 6 potjes in D6. De gameplay vind ik een verademing t.o.v. 24.
[Afbeelding]
Verbaast dat it ik niet meer van dit soort teams tegenkom met al de NL SBC's icm Gravenberg.
Ben nu zelf bezig met de evo's voor Gravenberg en dan Dumfries.
Scherp gezien! Ben door mijn fodder heen. Berghuis is de volgende inkomende transfer zodra de fodder weer is aangevuld. Pack zojuist KDB untradable, wordt puzzelen hoe we die gaan inpassen.Bossie schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:52:
[...]
Geen Berghuis
Verbaast dat it ik niet meer van dit soort teams tegenkom met al de NL SBC's icm Gravenberg.
Reijnders is ook een goeie icm Evolution als 84. Echt een heerlijk speler geworden in mijn Serie A team.Bossie schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:52:
[...]
Geen Berghuis
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik had foden even als leenspeler vond het ook niet echt wow. Zal lekker Neymar idd ervoor halen;) welke sbc had je gedaan?Mars18 schreef op maandag 30 september 2024 @ 08:54:
Net uit een SBC een verkoopbare Foden gepackt, 1 wedstrijd gespeeld, niet direct een wow gevoel gekregen.
Weer een debiele bug ontdekt.
Zirkzee 79 gekocht.
Had gezien als je hem in 2 x een EVO doet dat hij 84 wordt.
De eerst EVO afgerond en 82 geworden.
De laatste EVO afgerond en toen moest hij naar 84 gaan maar hij blijft op 82 staan als je op EVO voltooien drukt.
Dacht dat het aan mij lag.
Zat ff te struinen op Facebook blijken er nog meer mensen last van te hebben.
2 x een EVO gewoon verneukt doordat EA z’n zaakjes niet op orde heeft.
Nog meer mensen hier last van?
Zirkzee 79 gekocht.
De laatste EVO afgerond en toen moest hij naar 84 gaan maar hij blijft op 82 staan als je op EVO voltooien drukt.
Ik heb gomez in de evo gestopt, weet niet of dit klopt.joenes30 schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:13:
Weer een debiele bug ontdekt.
Zirkzee 79 gekocht.
Nu heb ik zijn normale kaart in mijn team en een evo kaart. Weet niet of dat uberhaupt klopt.
Burp
ook vaag.Wii4all schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:17:
[...]
Ik heb gomez in de evo gestopt, weet niet of dit klopt.
Nu heb ik zijn normale kaart in mijn team en een evo kaart. Weet niet of dat uberhaupt klopt.
Stikt van de bugs in dit spel.
Affluiten doet de scheids ook niet na de eerste helft haha.
Ineens stopt de eerste helft.
De freezes als je naar je packs gaat waardoor je de game moet herstartenjoenes30 schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:09:
[...]
ook vaag.
Stikt van de bugs in dit spel.
Affluiten doet de scheids ook niet na de eerste helft haha.
Ineens stopt de eerste helft.
Niet alleen als je naar packs gaat hoor. Ik heb denk ik bij elke menu handeling die je kunt doen al wel een freeze gahd. Vorig jaar was al erg maar dit jaar hebben ze het toch weer voor elkaar gekregen om de menus nog kutter te makenBossie schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:48:
[...]
De freezes als je naar je packs gaat waardoor je de game moet herstarten
De menu's zijn al zo traag, zou wel fijn zijn als je niet eerst tig menu's doormoet om ergens te komen. Het is veels te bloated allemaal.Tim01 schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:50:
[...]
Niet alleen als je naar packs gaat hoor. Ik heb denk ik bij elke menu handeling die je kunt doen al wel een freeze gahd. Vorig jaar was al erg maar dit jaar hebben ze het toch weer voor elkaar gekregen om de menus nog kutter te maken
Hoeveel keer moet je bijvoorbeeld niet ergens op klikken/bevestigen om een potje voetbal te starten wat ze niet weg kunnen laten.
Zie niemand met Rodri spelen. Vergeet zijn snelheid, want positioneel staat hij overal altijd goed. Zeer underrated! Ik heb hem op een CVM staan in een 4213 in-game opstelling naast Mainoo evo. Muurdicht achterin en heerlijke tiki taka's/passes bij aanvallend situatie. Na divisie 3 te hebben behaald ga ik vanavond beginnen met de kwalificatie van WL. Denk dat het wel zal moeten lukken met dit team hoop ik.
:strip_exif()/f/image/diI3ydJC08raMZTxSAUwQvg5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Lashrom op 30-09-2024 17:25 ]
@Lashrom twijfelde om met Rodri te gaan spelen maar krijg de indruk dat Rice niet minder is op de CVM plek
Interessant, het valt mij ook op dat snelheid minder belangrijk is (tot nu toe). Wellicht kan ik KDB dan van waarde zijn als ik hem ingepast krijgt.Lashrom schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:25:
Zie niemand met Rodri spelen. Vergeet zijn snelheid, want positioneel staat hij overal altijd goed. Zeer underrated!
Ik had KDB vorige week untradable, als je hem passend krijgt dan is het gewoon een assist koning.El Profesor schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:55:
[...]
Interessant, het valt mij ook op dat snelheid minder belangrijk is (tot nu toe). Wellicht kan ik KDB dan van waarde zijn als ik hem ingepast krijgt.
Rodri nog niet geprobeerd, heb al een overvloed aan untradable middenvelders (KDB, Guti).
Snelheid is wel een minpuntje ik vind het tot nu erg zwaar spelen, maar dat is misschien omdat ik FC24 allemaal overpowered spelers had op het eind.El Profesor schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:55:
[...]
Interessant, het valt mij ook op dat snelheid minder belangrijk is (tot nu toe). Wellicht kan ik KDB dan van waarde zijn als ik hem ingepast krijgt.
Wat zijn jullie ervaringen?
Is denk ik de overgang van 98/99 rated spelers naar weer het begin stadium. Had ik ook even last van, nu geniet ik wel juist van de wat meer “slow” opbouw van een aanval. Moet weer beetje de openingen gaan zien, wel leuk.Slasher schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:16:
[...]
Snelheid is wel een minpuntje ik vind het tot nu erg zwaar spelen, maar dat is misschien omdat ik FC24 allemaal overpowered spelers had op het eind.
Wat vind jij van Nico Williams? Ik heb hem zelf ook in een 4-3-3 formatie. Ben benieuwd naar jouw mening.Lashrom schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:25:
Zie niemand met Rodri spelen. Vergeet zijn snelheid, want positioneel staat hij overal altijd goed. Zeer underrated! Ik heb hem op een CVM staan in een 4213 in-game opstelling naast Mainoo evo. Muurdicht achterin en heerlijke tiki taka's/passes bij aanvallend situatie. Na divisie 3 te hebben behaald ga ik vanavond beginnen met de kwalificatie van WL. Denk dat het wel zal moeten lukken met dit team hoop ik.
[Afbeelding]
Mee eens dat het vrij zwaar speelt. Tot nu toe ook niet extreem hoge uitslagen. Het geeft dan wel weer voldoening als je scoort/ een wedstrijd wint. Later in game zal het allemaal wel wat soepeler/sneller zijn door de betere kaarten. Voor nu wel prima zo.Slasher schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:16:
[...]
Snelheid is wel een minpuntje ik vind het tot nu erg zwaar spelen, maar dat is misschien omdat ik FC24 allemaal overpowered spelers had op het eind.
Rice was zeker ook prima! Ook een aantal wedstrijden mee gespeeld. Maar op één of ander manier vind ik Rodri defensief en positioneel iets sterker staan. Maar beide hebben uitstekende passing.Sleehond schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:49:
@Lashrom twijfelde om met Rodri te gaan spelen maar krijg de indruk dat Rice niet minder is op de CVM plek
Bij bepaalde spelers zie je dat de zijn/haar unieke animaties ervoor zorgt dat hij/zij sneller is dan wat er aangegeven staat bij zijn/haar statistieken. Laat je niet misleiden door de statistieken. Alexander Arnold met schaduw chemistry haalt zo Werner in gek genoeg. Soms laat de gameplay dat ook toe. Alsof alles niet meer klopt, maar toch in je voordeel werkt. Zo is dat ook met spelers die minder snel zijn. Wellicht dat zij met acceleratie de eerste stappen toch nog wat minder zijn, maar over de lange afstand kunnen ze vaak wel snellere spelers inhalen. KdB is dan ook een prima optie! Echter vond ik hem defensief iets minder, waardoor Mainoo meer afstanden moest leggen ten koste van zijn conditie. Rodri is dan hiervoor perfect!El Profesor schreef op maandag 30 september 2024 @ 17:55:
[...]
Nico doet zijn werk meer dan prima! Voelt niet aan als de meest behendige maar is snel genoeg om door de laatste verdediging overheen te sprinten. Over afmaken is ook niets slechts over te zeggen. Prima buitenspeler voor rond de 140k! Echter heb ik hem onverhandelbaar, maar dan nog vind ik 140K meer dan waard.Denn90 schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:27:
[...]
Wat vind jij van Nico Williams? Ik heb hem zelf ook in een 4-3-3 formatie. Ben benieuwd naar jouw mening.
Ik zie het nu ook, hebben ze aangepast dus. FijnBossie schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:28:
[...]
Je kan de codes wel invoeren in de webapp, kwam het toevallig tegen
Wat doen jullie om de runs van spelers een beetje te laten lopen? Word gek van het feit dat de loopacties in de diepte totaal random worden afgebroken of niet getriggerd worden door L1. Attacking AI lijkt echt een drama. Verschilt dit per tactiek?
Daarbij echt in- en intriest dat ik nog steeds freezes krijg bij het claimen van beloningen.
Daarbij echt in- en intriest dat ik nog steeds freezes krijg bij het claimen van beloningen.
Ik heb hier ook het idee dat L1 matig (of niet) werkt. Heb hier ook al een paar x gehad dat ik dacht: ga nou lopen, maar dan bleef die speler gewoon staan. Dus hier soortgelijke ervaringen.PrinsPils schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:19:
Wat doen jullie om de runs van spelers een beetje te laten lopen? Word gek van het feit dat de loopacties in de diepte totaal random worden afgebroken of niet getriggerd worden door L1. Attacking AI lijkt echt een drama. Verschilt dit per tactiek?
Naast L1 zou je ook gebruik kunnen maken van R3 L3 switch, waarbij je de tweede speler kan besturen terwijl de ander nog in balbezit is. Veel pro spelers en streamers passen deze methode ook toe.Moody2204 schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:46:
[...]
Ik heb hier ook het idee dat L1 matig (of niet) werkt. Heb hier ook al een paar x gehad dat ik dacht: ga nou lopen, maar dan bleef die speler gewoon staan. Dus hier soortgelijke ervaringen.
Je kunt deze instelling activeren door naar instellingen te gaan, onder Gameplay, dan onder Wisselen en check of Spelervergrendeling op aan staat. Het is niet zozeer een functie om je speler weg te sturen maar meer om in een vrije positie te lopen. Gebruik dit dan ook heel kort en niet te lang, want anders kan je makkelijk balverlies krijgen.
Je hoeft trouwens niet altijd een mannetje weg te sturen. Waarom probeer je niet één van je spelers naar je toe te trekken, voer een 1-2 tje uit met L1 pass en dat werkt af en toe ook wonderen. Net als dat je iemand kan wegsturen kan je met R1 ingedrukt een mannetje naar je toe laten komen. Lekker opbouwen, balbezit houden en langzamerhand dichterbij het doel komen. Diepe (hoge) pass werkt gewoon helaas niet meer zo goed bij deze EAFC. De AI verdediging is nu nog beter dan bij 24
----------------------------------------------
Zojuist 4 van de 5 wedstrijden voor kwalificatie gewonnen. Het speelde trouwens voor geen meter. Maar goed, kan gerust zeggen dat ik er denk ik nog niet echt helemaal klaar voor ben. Dat wordt nog even Rivals wedstrijden met overtuiging knallen.
[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 01-10-2024 00:34 ]
Heb nu ook een PL team gemaakt met 442 omdat ik KDB en Odegaard had. Ik heb nu Hojlund en Son leenspeler. Ben eigenlijk op zoek naar 2 nieuwe spitsen. Sowieso voelt het megatraag aan voor mijn gevoel.
Ehmm wat? Speel ik een ander spel dan ofzo. Ik vindt het juist zwaar overpowered. Hoeveel tegengoals ik al niet gehad heb met een hoge doorsteek bal over de verdediging heen en ze alleen op de keeper aflopen is niet meer te tellen. Laatst zelfs 5-5 gespeeld en al die goals van de tegenstander waren hetzelfde, hoge doorsteek bal over de verdediging en alleen op de keeper af. De verdedigers doen daar echt geen kloot tegen. Terwijl als ik het probeer mijn speler er nooit voorbij loopt maar tegen de reet van de verdediger aan zit te dauwen. Snap er geen kont van.Lashrom schreef op maandag 30 september 2024 @ 23:17:
[...]
Diepe (hoge) pass werkt gewoon helaas niet meer zo goed bij deze EAFC. De AI verdediging is nu nog beter dan bij 24
Werner evo heb ik .vrij goedkoop en schiet echt alles binnenSn3gG3l schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:17:
Heb nu ook een PL team gemaakt met 442 omdat ik KDB en Odegaard had. Ik heb nu Hojlund en Son leenspeler. Ben eigenlijk op zoek naar 2 nieuwe spitsen. Sowieso voelt het megatraag aan voor mijn gevoel.
Die mist wel wat snelheid toch? Zak ook Nunez, niet goed in schieten maar wel stuk rapper. Misschien beide kopen. Andere optie is mijn spaanse team wat uitbreiden. Heb daar Mapi Leon en Paredes achterin maar die missen ook wat pace.
Vooral bezig geweest met handelen en minder met mijn team. Afgelopen weekend ook lang niet kunnen spelen daardoor nog niet klaar voor WL. Wel gisteravond de 15 punten gehaald voor de rivals...
even bedenken dat ik hier verder mee wil doen. Gisteren ook glansrijk verloren van 1 iemand die letterlijk overal door heen kon rennen. Z'n spelers (o.a. barcola, kolo muani) waren zo behendig.
Heb gelukje gehad met VVD untradable te packen. van der Ven zondag op maandag nacht gekocht 3 stuks voor 53k en 2 al verkocht voor 63k snel daarna. 1 gehouden om later te verkopen, maar speelt nu wel lekker.
Kreeg donnarruma uit een pakje op het begin en weiger een 89 rated maar voor 29k te verkopen, zelfde met Osimen op de bank tradable. Ik weiger het voor 9 a 10k te verkopen. Maarja heb er vast alleen mijzelf mee. Nu een supersub.

Heb gelukje gehad met VVD untradable te packen. van der Ven zondag op maandag nacht gekocht 3 stuks voor 53k en 2 al verkocht voor 63k snel daarna. 1 gehouden om later te verkopen, maar speelt nu wel lekker.
Kreeg donnarruma uit een pakje op het begin en weiger een 89 rated maar voor 29k te verkopen, zelfde met Osimen op de bank tradable. Ik weiger het voor 9 a 10k te verkopen. Maarja heb er vast alleen mijzelf mee. Nu een supersub.
[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 01-10-2024 11:52 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit ja! pfffffBossie schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:48:
[...]
De freezes als je naar je packs gaat waardoor je de game moet herstarten
PSN: Maichel
Voor mij is dit minste fifa tot nu toe. De gameplay pakt me niet en creëer nauwelijks wat. Loop me elke keer meteen vast en geen pass komt aan. Ben elk jaar best redelijke speler ook in de WL maar nu lukt niets. Misschien niet mijn FIFA dit jaar, al die boogballetjes die elke keer hetzelfde zijn etc. En die tactics zijn ook maar meh. Nee, beleef er weinig lol aan tot nu toe. Net 9 potten verloren in div 4 op een rij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het speelt echt super wisselend, online is bijzonder stroperig/traag.hmr schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:55:
Voor mij is dit minste fifa tot nu toe. De gameplay pakt me niet en creëer nauwelijks wat. Loop me elke keer meteen vast en geen pass komt aan. Ben elk jaar best redelijke speler ook in de WL maar nu lukt niets. Misschien niet mijn FIFA dit jaar, al die boogballetjes die elke keer hetzelfde zijn etc. En die tactics zijn ook maar meh. Nee, beleef er weinig lol aan tot nu toe. Net 9 potten verloren in div 4 op een rij.
Ik zou het haast bij squadbattles houden aangezien mijn spelers in deze modus wel “meedoen” maar aangezien ze dit nu beperkt hebben tot 12 potjes

Ik maak mijn evo’s af en zie daarna wel weer, maar met Salah en Leao had ik toch verwacht af en toe eens een sprintduel te kunnen winnen
Gelukkig hebben dus meer mensen last van rare gameplay mbt sprinten.
Maar als ik het zeg ligt het aan mezelf en ben ik zogenaamd niet goed genoeg. Maar ik lees toch wel met veel regelmaat nu “gezeik” over gameplay mbt sprinten/passen etc.
Ik ga het spel maar eens opstarten en eens kijken hoe het mij ligt vanavond 😊
PS hoe ver zijn jullie met de XP seizoen 1?
Hier net op level 10 gekomen, maar moet nu de XP zoeken lijkt het wel?
Maar als ik het zeg ligt het aan mezelf en ben ik zogenaamd niet goed genoeg. Maar ik lees toch wel met veel regelmaat nu “gezeik” over gameplay mbt sprinten/passen etc.
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 01-10-2024 20:03 ]
Lvl 12 hier. Inderdaad niet veel xp te vinden.Sleehond schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:59:
Gelukkig hebben dus meer mensen last van rare gameplay mbt sprinten.
Ik dacht dat er een of andere bug was in Squad Battles, maar 12 potjes ipv vorig jaar 32, dat is wel een een grote vermindering, gaat dat toch veranderen? Dat is anders wel een grote tegenvaller.Bossie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:49:
[...]
Het speelt echt super wisselend, online is bijzonder stroperig/traag.
Ik zou het haast bij squadbattles houden aangezien mijn spelers in deze modus wel “meedoen” maar aangezien ze dit nu beperkt hebben tot 12 potjes
Ik zit nog maar op level 5, en heb het idee dat ik alle XP dingen al wel gedaan heb. Hoe kan je dan nu al op level 10+ zitten?Sleehond schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:59:
Ik heb alleen die kit's (nog) niet gekocht waar je ook XP voor kan krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door Slasher op 01-10-2024 20:24 ]
Je kan meer spelen, maar alleen de eerste 12 tellen mee voor je score.Slasher schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:18:
[...]
Ik dacht dat er een of andere bug was in Squad Battles, maar 12 potjes ipv vorig jaar 32, dat is wel een een grote vermindering, gaat dat toch veranderen? Dat is anders wel een grote tegenvaller.
Dat snap ikBossie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:41:
[...]
Je kan meer spelen, maar alleen de eerste 12 tellen mee voor je score.
Maar voorgaande iteraties kon je 32 potjes spelen voor de score, waarom is dat dan gedaan vraag ik me af.
Om mensen meer naar de online modes te pushen, dat terwijl squadbattles de enige modes is met constante gameplay.Slasher schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Dat snap ik
Maar voorgaande iteraties kon je 32 potjes spelen voor de score, waarom is dat dan gedaan vraag ik me af.
Ik vind het echt jammer, ik ben dus niet goed genoeg voor de online mode, heb geen zin om elke keer met 10-0 weggespeeld te worden.Bossie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Om mensen meer naar de online modes te pushen, dat terwijl squadbattles de enige modes is met constante gameplay.
6 potjes Rivals vanavond
2 winst
2 gelijk
2 verlies
Tja, haha. Lekker gebalanceerd zo.
Pff die bonus punten behalen voor Rivals rewards is wel een kluif hoor. Op 40/45 punten nu maar is wel een pittige reeks die je moet maken per week zo!
2 winst
2 gelijk
2 verlies
Tja, haha. Lekker gebalanceerd zo.
Pff die bonus punten behalen voor Rivals rewards is wel een kluif hoor. Op 40/45 punten nu maar is wel een pittige reeks die je moet maken per week zo!
Vreemd dat jij dit zo aanvoelt. Speel zelf met Leao in de spits en loop met hem echt iedereen eruit 1 op 1. Sta met hem op 55 doelpunten in 28 wedstrijden en dit zijn alleen rivals en weekend league kwalificatie wedstrijden dus dat is per wedstrijd gemiddeld 2 goals in online modus.Bossie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:49:
[...]
Het speelt echt super wisselend, online is bijzonder stroperig/traag.
Ik zou het haast bij squadbattles houden aangezien mijn spelers in deze modus wel “meedoen” maar aangezien ze dit nu beperkt hebben tot 12 potjes![]()
Ik maak mijn evo’s af en zie daarna wel weer, maar met Salah en Leao had ik toch verwacht af en toe eens een sprintduel te kunnen winnen
Met of zonder de L1 boost?tukkerterror90 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:29:
[...]
Vreemd dat jij dit zo aanvoelt. Speel zelf met Leao in de spits en loop met hem echt iedereen eruit 1 op 1. Sta met hem op 55 doelpunten in 28 wedstrijden en dit zijn alleen rivals en weekend league kwalificatie wedstrijden dus dat is per wedstrijd gemiddeld 2 goals in online modus.
Wat dacht je van dat niemand dat deed? Alles was veel te veel wedstrijden. Net zoals WL. Ik hoop dat het nu een betere verhouding is. Niet iedereen kan fulltime gamen. Ik denk dat ik nu vaker SB ga doen voor de pakjes. Vorig jaar alleen gebruikt met challenges.Slasher schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Dat snap ik
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
effe googlen, vind je het zo. is een glitch in het spel. Maar ik merk dat als de game teveel lagged dat het niet werkt, van L1 naar R2 switchen gaat dan niet goed.
Heb nog nooit zo veel button delay gehad. Maakt passen en die speed boost echt ondoenlijk. Vraag me af of ik überhaupt kan kwalificeren voor de WLbvbal79 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:21:
[...]
effe googlen, vind je het zo. is een glitch in het spel. Maar ik merk dat als de game teveel lagged dat het niet werkt, van L1 naar R2 switchen gaat dan niet goed.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mag ik een throwback gooien? Kleine offtopicje. Bladerde gister door mijn galerij en zag een paar leuke screens en recordings van mijn eerdere FUT jaren.
Man, wat was alles toch simpel en gebalanceerd. Uiteraard niet perfect, hier en daar ook kleine bugs maar toch wel kloppend. Het gaf je in ieder geval voldoening als je een wedstrijd had gewonnen.
Onderstaande screenshot was ook in december gemaakt. Kijk even naar het verschil. Destijds enkel nog gouden en totw spelers. Je had geen enkel promo spelers nodig. Glorie tijden waren dit!
:strip_exif()/f/image/PGFjnRkLHJUqJiOJsVr07Ghr.jpg?f=fotoalbum_large)
Man, wat was alles toch simpel en gebalanceerd. Uiteraard niet perfect, hier en daar ook kleine bugs maar toch wel kloppend. Het gaf je in ieder geval voldoening als je een wedstrijd had gewonnen.
Onderstaande screenshot was ook in december gemaakt. Kijk even naar het verschil. Destijds enkel nog gouden en totw spelers. Je had geen enkel promo spelers nodig. Glorie tijden waren dit!
:strip_exif()/f/image/PGFjnRkLHJUqJiOJsVr07Ghr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 02-10-2024 10:18 ]
Kan veel over het spel zeggen maar button delay is eigenlijk totaal niet wat ik ervaar. Of het valt me gewoon niet op omdat er teveel niet goed is. Heb meer last van passjes die naar plekken gaan waar je helemaal niet naar richt of je wil 1 speler verder passen die 1 meter van je afstaat, geeft klein tikje op de pass knop en de bal gaat keihard naar een speler die 40 meter verder staat.
dat is input lag/button delay.dennis112 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:05:
Kan veel over het spel zeggen maar button delay is eigenlijk totaal niet wat ik ervaar. Of het valt me gewoon niet op omdat er teveel niet goed is. Heb meer last van passjes die naar plekken gaan waar je helemaal niet naar richt of je wil 1 speler verder passen die 1 meter van je afstaat, geeft klein tikje op de pass knop en de bal gaat keihard naar een speler die 40 meter verder staat.
Oh ja het is maar wat voor naam je er aan geeft. Ik noem dat geen input lag/button delay, dat is naar mij weten meer dat je een knop indrukt en er gewoon niks gebeurd zoals je wel eens hebt tegen een online tegenstander met een slechte internet verbinding. Wat ik ervaar noem ik gewoon een fout in het spel
Het lijkt eerder te gaan om een vertraging in de registratie van de knoppen, die niet direct invloed heeft op de gameplay. Veel streamers ervaren dit probleem eveneens en tonen hiervan bewijsmateriaal. Dit zou kunnen komen door de extra animaties die door EA in het spel zijn geprogrammeerd, wat de gameplay mogelijk verzwaart.dennis112 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:12:
Oh ja het is maar wat voor naam je er aan geeft. Ik noem dat geen input lag/button delay, dat is naar mij weten meer dat je een knop indrukt en er gewoon niks gebeurd zoals je wel eens hebt tegen een online tegenstander met een slechte internet verbinding. Wat ik ervaar noem ik gewoon een fout in het spel
Recent heeft InceptionFC hier nog een 'rant'-video over gemaakt, waarin hij een soortgelijke situatie aankaart. In zijn video, terwijl zijn Correa voor het doel van de tegenstander staat, drukt hij op de schietknop (wat duidelijk zichtbaar is op de controller in beeld), maar de speler maakt op dat moment een extra beweging waardoor het schot uitblijft.
Daarnaast denk ik dat het ook te maken heeft met de vele extra instellingen die voorheen in EAFC/FIFA niet bestonden. Waar het vroeger simpelweg plug-and-play was, lijkt het nu noodzakelijk om constant je instellingen te controleren om mogelijke fouten op te sporen. Steeds moet er iets aangepast worden om de gameplay te ‘verbeteren’. EA is waarschijnlijk al op de hoogte van de huidige bugs, glitches en meta’s. Hopelijk brengt EA spoedig een patch uit. Naar mijn mening is het speltempo, mits er geen vertraging is, uitstekend. Helaas wordt de spelervaring echter verpest door de genoemde problemen.
Hier in divisie 6 beland met rivals en kom alleen maar teams tegen die me er met gemak uitrennen. Win niks meer. Weet niet of het div 6 is of dat de teams ook gewoon stuk beter zijn. Merk idd dat ik veel meer fouten in passes maak voor mijn gevoel, ballen naar verkeerde speler ed met 33 chem team. Ik ben nooit goed geweest in trucjes maar met standaard voetbal lijk ik nergens meer voorbij te komen....
Welcome to div 6, ik zit er vanaf het begin in (was vorig jaar div 2) en pas gisteren heb ik mijn eerste pot gewonnen. Hoe? Nou overgeschakeld naar 5ATB en de L1 sprintboost lopen spammen met Rodrygo (helft van de tijd deed hij het niet)Sn3gG3l schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:08:
Hier in divisie 6 beland met rivals en kom alleen maar teams tegen die me er met gemak uitrennen. Win niks meer. Weet niet of het div 6 is of dat de teams ook gewoon stuk beter zijn. Merk idd dat ik veel meer fouten in passes maak voor mijn gevoel, ballen naar verkeerde speler ed met 33 chem team. Ik ben nooit goed geweest in trucjes maar met standaard voetbal lijk ik nergens meer voorbij te komen....
zegt genoeg denk ik? Er is geen ruimte voor gewoon voetbal spelen merk ik....