Inmiddels 2 weken rivals gespeeld waarbij ik in divisie 4 en 3 ben geëindigd (nog 1 win en dan in divisie 2). Het is inderdaad wel een 'zweetfeest' om die 45 punten binnen te harken, maar het is beide keren gelukt. Ik heb ook nog alleen een first-owner team dus dat heeft zeker niet meegeholpen met de wedstrijden. Onder andere: Aspas, Neres, Doku, Calhanoglu, Spinnazola, Pavard, Gusto en Pickford in mijn team. De enige die nog redelijk mee kunnen komen zijn Dybala, Bernardo Silva en Gabriel IF (alhoewel die laatste eigenlijk alweer veel te traag is). Bovenstaande met name gekregen met de start en na de 45 punten in divisie 4.
Wat mij met name opvalt in de gameplay is dat de verdedigers (cb) echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks kunnen met een bal en dat dit voor flink wat frustratie kan zorgen. Daarbij zijn de loopacties ook treurig van de spelers, maar dit kan ook aan mijn team liggen icm opstelling (4231). Ik moet me wellicht wat meer gaan verdiepen in de opstellingen etc, maar omwille van de tijd schiet dat er bij in. Rivals kost dus best wat tijd en daarnaast wil ik gewoon spelen in plaats van dat gekloot in die trage menu's.
Verder speelt het spel op zich niet gek en de verbinding lijkt beter te zijn dan vorig jaar. Maar goed, als de spelers weinig bewegen zorgt dat wel voor frustratie.
Zojuist de rewards van divisie 3 geopend met als noemesnwaardige spelers: Sommer, Maignan, Openda en van de Ven IF. Allen untreadebale uiteraard... maar die van de Ven is uiteraard wel een lekkere zo lijkt het. Daarnaast kwam Kim Min Jae uit de IF pack lopen (ook untreadable). Vooralsnog lijkt me dit niet gek als rewards, maar het zou ook wel eens prettig zijn om dit soort spelers treadable te packen. Zeker ook omdat het lijkt dat spelen van de game minder beloond wordt dan gewoon packs te openen als ik overal zo rond lees.....
Nu wel 300k op de bank, dus dit weekend maar eens kijken wat we daarvan gaan maken. Als mensen nog spelers aanbevelen, be my guest
[
Voor 5% gewijzigd door
theman36 op 03-10-2024 12:00
]