[Multi] EA FC 25 Ultimate Team Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 68 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
bvbal79 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

Welcome to div 6, ik zit er vanaf het begin in (was vorig jaar div 2) en pas gisteren heb ik mijn eerste pot gewonnen. Hoe? Nou overgeschakeld naar 5ATB en de L1 sprintboost lopen spammen met Rodrygo (helft van de tijd deed hij het niet)

zegt genoeg denk ik? Er is geen ruimte voor gewoon voetbal spelen merk ik....
Ja dat gevoel heb ik ook, tegenpartij zet constant druk en ik kom er maar moeilijk uit. Zouden zoveel goede spelers nog in div 6 blijven hangen? Vorig jaar was ik meestal 5 en op het laatst 4, al was dat ook duidelijk te moeilijk. Ik speel nu 442 met een PL team maar misschien ook maar weer naar een andere tactic kijken, plezier gaat snel weg zo. Ik verlies nu idd 99% van de potten, soms scoor ik een goal maar dan heb ik er na 2 minuten vaak alweer 2 tegen :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Sn3gG3l schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:08:
Hier in divisie 6 beland met rivals en kom alleen maar teams tegen die me er met gemak uitrennen. Win niks meer. Weet niet of het div 6 is of dat de teams ook gewoon stuk beter zijn. Merk idd dat ik veel meer fouten in passes maak voor mijn gevoel, ballen naar verkeerde speler ed met 33 chem team. Ik ben nooit goed geweest in trucjes maar met standaard voetbal lijk ik nergens meer voorbij te komen....
Spelers die vorig jaar in D3/D4 gespeeld hebben starten in D6 met FC25 dus dat zal je merken. Maar als je er uit gerend wordt dan sta je positioneel niet juist of verdedigend niet goed. Ik zit ook in D6 en heb er geen last van, en heb absoluut geen meta verdediging.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:17:
[...]

Spelers die vorig jaar in D3/D4 gespeeld hebben starten in D6 met FC25 dus dat zal je merken. Maar als je er uit gerend wordt dan sta je positioneel niet juist of verdedigend niet goed. Ik zit ook in D6 en heb er geen last van, en heb absoluut geen meta verdediging.
Het zal inderdaad zeker met m'n skills te maken hebben, maar ik had niet verwacht dat d6 zo sterk zou zijn voor me momenteel. Hopelijk wordt het na een tijdje weer wat meer op m'n eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Sn3gG3l schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:19:
[...]

Het zal inderdaad zeker met m'n skills te maken hebben, maar ik had niet verwacht dat d6 zo sterk zou zijn voor me momenteel. Hopelijk wordt het na een tijdje weer wat meer op m'n eigen niveau.
Probeer ook wat verschillende formaties. Deze 4141 speelt verdedigend zeer stabiel. Zelf ben ik vorig jaar vast komen te zitten in D3, kon daar echt met moeite meekomen. Als je dit jaar vast komt te zitten in een divisie waar je moeilijk kunt meekomen worden die 15 wins een zware klus. Daarom blijf ik dit jaar bewust lekker in D6 hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Slasher schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:13:
[...]

Ik vind het echt jammer, ik ben dus niet goed genoeg voor de online mode, heb geen zin om elke keer met 10-0 weggespeeld te worden.
idd, ik wil soms gewoon even relaxed/mindless gamen en Rivals/Champs pas voor mij niet in deze categorie :P

@tukkerterror90
Ik zal hem eens weer in de spits zetten, had Martinez gehaald voor de Otamendi objective en sindsdien deze in de spits gehouden.

Later vandaag maar eens zoeken naar een nieuwe LM/LW dan :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:49
bvbal79 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:14:
[...]

Welcome to div 6, ik zit er vanaf het begin in (was vorig jaar div 2) en pas gisteren heb ik mijn eerste pot gewonnen. Hoe? Nou overgeschakeld naar 5ATB en de L1 sprintboost lopen spammen met Rodrygo (helft van de tijd deed hij het niet)

zegt genoeg denk ik? Er is geen ruimte voor gewoon voetbal spelen merk ik....
Hmmm. Ik speel nu 433 en kan echt wel passen en kans proberen te creëren.
Dat ik nog niet zo goed ben als vorig jaar is logisch daar alles net iets anders is.

Elke speler heeft nu ook een + of twee + achter z'n naam. Weet niet of dat ook nog helpt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Misschien voor de mensen hier is proberen met 4411 speelt op zich best lekker met een snelle spits en 2 goede lm en rm

Waar ik nu veel tegen aan loop is de buitenspel val die veel lui gebruiken het timen met loopachties is nog wel lastig
Wl kwalificatie 4 gewonnen uit 5
Rivals is wat wennen omdat het wat traag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zweer juist bij een 4-4-2 vanwege de 2 spitsen. Ik begon met 4-3-3 en daarna een 4-5-1. Maar dan had ik constant het gevoel dat mijn ene spits geïsoleerd stond. Nu ik weer met 2 spitsen speel, scoor ik ineens veel vaker en zit ik bijna in div. 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Moody2204 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:54:
Ik zweer juist bij een 4-4-2 vanwege de 2 spitsen. Ik begon met 4-3-3 en daarna een 4-5-1. Maar dan had ik constant het gevoel dat mijn ene spits geïsoleerd stond. Nu ik weer met 2 spitsen speel, scoor ik ineens veel vaker en zit ik bijna in div. 5.
er gaat een meta rond waar je met 2 spitsen speelt 5-2-1-2. Daarmee is je middenveld ook goed bezet en heb je aanvallende backs.

Daarnaast is het idee van 4-3-3 dat je je RW en LW op inside forward zet, dan heb je eigenlijk bijna 3 spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:57:
[...]

er gaat een meta rond waar je met 2 spitsen speelt 5-2-1-2. Daarmee is je middenveld ook goed bezet en heb je aanvallende backs.

Daarnaast is het idee van 4-3-3 dat je je RW en LW op inside forward zet, dan heb je eigenlijk bijna 3 spitsen.
Dat is een idee, maar ik heb ze bijvoorbeeld weer liever breed :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:02:
[...]

Dat is een idee, maar ik heb ze bijvoorbeeld weer liever breed :+
Daarom vind ik dit jaar eigenlijk dat je best veel opstellingen kunt doen door de rollen die ze innemen, je kan het tweaken naar je eigen keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:59
Vraagje: ik heb een Xbox series X controller op mijn PC (draadloos). Deze werkt prima. Echter heb ik net een wedstrijd gehad waarin ik met mijn toetsenbord moest gaan gamen...... hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:46:
[...]

Daarom vind ik dit jaar eigenlijk dat je best veel opstellingen kunt doen door de rollen die ze innemen, je kan het tweaken naar je eigen keuze
Het huidige systeem geeft veel opties idd, maar is ook veel realistischer dan het oude systeem.
Als ik bepaalde spelers niet untradeable zou hebben zou ik zoals altijd alweer met een 352 variant spelen.

Op youtube zag ik al wel een paar 5atb zonder bal en 3421 met bal langskomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Hmmm en dan kwalificeer ik mij voor de WL met 4/5 wins. Het niveau van de kwalificatie ligt kennelijk heel erg onder div 4 :).

Heb inmiddels wel een beetje door hoe het spelletje werkt. Iets meer rustig de ruimte in lopen en passen kom je een heel eind mee. Tikkie langzamer, l1 abusen en dan sprinten. Ok. We gaan de WL wel zien ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:24
Dat is het beetje met de editie: rustig wandelen/dribbelen met de bal, wachten dat tegenstander probeert je aan te vallen / te happen op jouw actie en dan de vrije ruimte in duiken.

Tenminste heb zelf gemerkt dat dat nu voor mij de manier is om een beetje mee te komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 02-10-2024 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:18
Ik noem deze EAFC; de L1 boost vijf verdedigers editie.
Geen enkel beleving in het spel zelf. Mijn doel ieder week is om lekker in divisie 3/2 te blijven, kwalificeren en WL spelen. Niet meer niet minder. De beloningen zijn toch puur op geluk. Wat een saaie zooi!

Voel daarnaast ook geen enkel voldoening bij een winst, puur omdat er geen enkel tactische element meer in zit. Enkel wachten op een gat door met L1 steeds te rondjes te dribbelen, valt er een gat dan met een diepe pass naar de spits passen en scoren. Dan gebruik ik de L1 boost niet eens en wil het ook niet leren gebruiken. Zoals het er naar uitziet stop ik vroegtijdig met Ultimate Team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
De tering!

Gisteren Rudiger tradeable en kon in mn team....

En nu net: Van Dijk traceable!!!

Welkom, 339000 coins

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:37
Maichel schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:10:
De tering!

Welkom, 339000 coins
Twee heerlijke pulls.

Maarreh, hoe kom je aan tradable packs? Die zijn erg schaars, zeker degene waar je nog een beetje kans kan hebben op een goede kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
heron schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:16:
[...]

Twee heerlijke pulls.

Maarreh, hoe kom je aan tradable packs? Die zijn erg schaars, zeker degene waar je nog een beetje kans kan hebben op een goede kaart.
Tradeable zat hoor. Deze kwam uit een 15K pack die in de Store stond net omdat ik een x aantal dagen gespeeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
Nu al 1000K plus team. Niet normaal veel packluck...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rbprvvW/Screenshot-20241002-203154-Companion.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Maichel schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:32:
[...]

Tradeable zat hoor. Deze kwam uit een 15K pack die in de Store stond net omdat ik een x aantal dagen gespeeld had.
Tsja, ik krijg een 83 max uit dat pack. Totale waarde 3000 coins. Het lijkt erop dat je op de goede lijst bij EA staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Maichel schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:32:
[...]

Tja. Heb 'n ook maar ff geopend. 3k aan discard value :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
heron schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:55:
[...]

Tsja, ik krijg een 83 max uit dat pack. Totale waarde 3000 coins. Het lijkt erop dat je op de goede lijst bij EA staat :)
De lijst met tering lijers :)

[ Voor 30% gewijzigd door bvbal79 op 02-10-2024 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oekol schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:54:
[...]

Tja. Heb 'n ook maar ff geopend. 3k aan discard value :+
Hier ook een bak ellende en waardeloze loan lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook niks bijzonders. Wel net voor de rewards een divisie omhoog gegaan. Divisie 5 nu. Benieuwd of het daar ook gaat lukken om die 45 punten bij elkaar te sprokkelen. Heb wel het idee dat ik de gameplay een beetje door begin te krijgen.

Wel ook weer ergernis: EA is weer vergeten die kickoff glitch van vorig jaar er uit te laten. Die waar de bal teruggetikt wordt en dat er 1 speler diep wordt gestuurd. Nieuwe game en oude bugs zitten er weer in. Kennelijk gebruiken ze bij het programeren oude codes waar die bugs van de vorige versie er gewoon weer in zitten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:06:
Hier ook niks bijzonders. Wel net voor de rewards een divisie omhoog gegaan. Divisie 5 nu. Benieuwd of het daar ook gaat lukken om die 45 punten bij elkaar te sprokkelen. Heb wel het idee dat ik de gameplay een beetje door begin te krijgen.

Wel ook weer ergernis: EA is weer vergeten die kickoff glitch van vorig jaar er uit te laten. Die waar de bal teruggetikt wordt en dat er 1 speler diep wordt gestuurd. Nieuwe game en oude bugs zitten er weer in. Kennelijk gebruiken ze bij het programeren oude codes waar die bugs van de vorige versie er gewoon weer in zitten!
Oude game, nieuwe teams :+

Kan niet wachten tot ze eens van deze engine afgaan en we eens een echt nieuwe game gaan krijgen. Totdat blijft het wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gisteren avond met moeite die laatste punten voor de 45 binnen gehaald. Had letterlijk 1 punt nodig en had daardoor 4 wedstrijden nodig omdat ik de eerste 3 allemaal verloor met 1 doelpunt verschil allemaal. Frustrerend haha. Zal wel omdat iedereen er dan nog even voor gaat.

Benieuwd of rewards de moeite waard waren. Ben er bang voor…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Deze week geeneens aan de basis rewards van Rivals gekomen, laat staan de 45 punten. De gameplay frustreert me enorm. Als ik met goed spel voor het doel kom, duurt het zo lang voordat een schiet animatie gedaan wordt dat er ergens vandaan een verdediger invliegt of nog op onmogelijke wijze een been van achter om mijn aanvaller heen vouwt.

Ik vergelijk het nog teveel met de echte wereld. Hier wordt niet gefloten voor allerlei overtredingen en komen passes over 30 meter perfect aan. Krijg het allemaal niet lekker draaiend.

Misschien dit weekend maar weer terug naar basics, een 442 neerzetten en heel basic spelen. Alhoewel ik de grote meerderheid 541 met 50 meter dieptepasses zie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Wat is jullie tip om zo snel mogelijk geld te verdienen in Ultimate team en een team op te stellen?

Bijzonder ook dat ik in de FC Hub bij stap 1, 15.000 coins zou krijgen. Maar die zijn niet toegekend.. of gaat dit om club coins? Zo ja, waar kan ik die terugvinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Rivals ligt me nog niet echt. Stuk of 6 potjes gespeeld waarvan ik er 2 gelijk gespeeld heb. Die overige wedstrijden verlies ik allemaal in de laatste minuten. Moet wel zeggen dat mijn team nog niet echt goed is. Maar hier gaat snel verandering in komen. Ik geloof dat ik me beter eventjes met die squad battles kan bezighouden zodat ik sneller packs krijg.

Ik vond 3 wins in editie 24 al lastig. Laat staan de 5. Dat gaat nu helemaal wat worden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
turkeyhakan schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:20:
Wat is jullie tip om zo snel mogelijk geld te verdienen in Ultimate team en een team op te stellen?

Bijzonder ook dat ik in de FC Hub bij stap 1, 15.000 coins zou krijgen. Maar die zijn niet toegekend.. of gaat dit om club coins? Zo ja, waar kan ik die terugvinden?
Zijn club coins, heb je niks aan in UT. Je kan alleen geld verdienen duur rush/rivals/SB te grinden of door lucky te zijn met tradable packs. Of handelen op de transfer markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
heron schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 07:44:
Deze week geeneens aan de basis rewards van Rivals gekomen, laat staan de 45 punten.
Ik moest nog 7 punten voor rank 1. Denk zal even wat wedstrijden spelen vanochtend. Match ik gewoon iets van 8 keer spelers die absoluut in veel hogere divisie spelen. Verder valt me op dat die allemaal L1 speedboost gebruiken. Als recreatieve speler die geen WL speelt en normaal voor die 7 wins in DR gaat kan ook ik weinig tot geen plezier beleven aan het hoe het dit jaar is opgezet. Het is zo ingericht dat je iedere dag uren moet spelen om een beetje rewards te halen. Daar bedankt ik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:36:
[...]

Ik moest nog 7 punten voor rank 1. Denk zal even wat wedstrijden spelen vanochtend. Match ik gewoon iets van 8 keer spelers die absoluut in veel hogere divisie spelen. Verder valt me op dat die allemaal L1 speedboost gebruiken. Als recreatieve speler die geen WL speelt en normaal voor die 7 wins in DR gaat kan ook ik weinig tot geen plezier beleven aan het hoe het dit jaar is opgezet. Het is zo ingericht dat je iedere dag uren moet spelen om een beetje rewards te halen. Daar bedankt ik voor.
Vond er ook niks aan deze week. Gisterenavond met moeite nog de basic rival rewards gehaald. Als dat weer zo'n drama wordt deze week skip ik Rivals lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Sn3gG3l schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:36:
[...]

Zijn club coins, heb je niks aan in UT. Je kan alleen geld verdienen duur rush/rivals/SB te grinden of door lucky te zijn met tradable packs. Of handelen op de transfer markt.
Tradable packs die dien je te kopen neem ik aan in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Sn3gG3l schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:38:
[...]

Vond er ook niks aan deze week. Gisterenavond met moeite nog de basic rival rewards gehaald. Als dat weer zo'n drama wordt deze week skip ik Rivals lekker.
Wat blijft er dan over? Rivals zou voor de casual speler moeten zijn en WL voor de betere/actievere spelers. Het is nu zo ingericht op maximale engagement, waarbij EA zich dus nog meer focust op een nog hogere conversieratio in de store. Je kunt enerzijds niet meekomen met de powercurve als je geen fatsoenlijke rewards haalt en anderzijds, hoe gefrustreerder je raakt hoe groter de kans zal zijn dat je packs gaat kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:49:
[...]

Wat blijft er dan over? Rivals zou voor de casual speler moeten zijn en WL voor de betere/actievere spelers. Het is nu zo ingericht op maximale engagement, waarbij EA zich dus nog meer focust op een nog hogere conversieratio in de store. Je kunt enerzijds niet meekomen met de powercurve als je geen fatsoenlijke rewards haalt en anderzijds, hoe gefrustreerder je raakt hoe groter de kans zal zijn dat je packs gaat kopen.
Ja mee eens. Ik had liever gehad dat rivals en SB gewoon zo gebleven waren. Dus meer SB battles en minder Rivals. WL kan ik nu qualificatie doen maar vraag me af of het zin heeft om die potjes te spelen...

@turkeyhakan Tradable packs haal je soms uit rewards maar meestal kopen in store idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
turkeyhakan schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:39:
[...]

Tradable packs die dien je te kopen neem ik aan in de winkel?
Tradable packs krijg je uit rewards, dat kan door Squad Battles, Rivals of Champs te spelen. Iedere week krijg je daar rewards (paketten en munten) voor. Geef niet je zuur verdiende geld uit aan packs, je krijgt zelden een echt goede kaart uit pakketten. En EA heeft als doel zoveel mogelijk packs te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

ettie1990

PSN:ettiesick

echt die physics van fc25, zo vaak dat je ertussen zit en dan dat ze bal alsnog meekrijgen, goal. Je krijgt veel sneller rood, en bijna geen overtredingen meer als je ze je omver lopen, echt bizar. Krijg je rood, tegenstander ineens ziek goed, draaien ze ineens weg bij je verdediger en alles in de verre kruising, voor die rode kaart geen 1 kans gecreëerd, echt bizar hoe die AI dan ineens iets heel anders gaat doen. Zo moeilijk heb ik het nog niet eerder gehad met UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:55:
[...]

Tradable packs krijg je uit rewards, dat kan door Squad Battles, Rivals of Champs te spelen. Iedere week krijg je daar rewards (paketten en munten) voor. Geef niet je zuur verdiende geld uit aan packs, je krijgt zelden een echt goede kaart uit pakketten. En EA heeft als doel zoveel mogelijk packs te verkopen.
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Voor de standaard wins hoef ik denk ik geen frustratie meer. 10 common gold cards en een 75x5 pack is niet eens de moeite....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sj7eIQc0wBeXVEe5XKSNX-OLjDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0z5NxsbiJ85b5wEPG6LI84k.jpg?f=fotoalbum_large
Verhandelbaar uit de rival rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oeh lekker, dat is een aardige bak met munten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Sn3gG3l schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:07:
[...]

Oeh lekker, dat is een aardige bak met munten :)
Had de 15 wins gehaald had niet veel van verwacht
Maar wel lekker 350 k
Met half miljoen nu ecen kijken hoe ik me team ga bouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Sn3gG3l schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:03:
Voor de standaard wins hoef ik denk ik geen frustratie meer. 10 common gold cards en een 75x5 pack is niet eens de moeite....
De rewards voor die 5 wins heb je echt niets aan. Die kunnen ze net zo goed helemaal afschaffen. Ik heb die leenspeler direct gediscard. En met die 7000 coins kun je ook niks. Ik merk nu al aan de teams waar tegen je speelt dat je al achter de powercurve aan loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:18:
[...]

De rewards voor die 5 wins heb je echt niets aan. Die kunnen ze net zo goed helemaal afschaffen. Ik heb die leenspeler direct gediscard. En met die 7000 coins kun je ook niks. Ik merk nu al aan de teams waar tegen je speelt dat je al achter de powercurve aan loopt.
Ja dat gevoel heb ik ook, vond rivals afgelopen week ook te frustrerend dus de focus maar even ergens anders op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker hoor, ik had de normale rewards voor divisie 8. Maar een 2 player pack en 3 common player pack is niet iets waarvoor ik rivals ga grinden :X

@El Profesor dat dus idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Uit de 20 zeldzame spelers pack heb ik hier Rodri gekregen :*)

Ben wel blij met m’n team al!

- snelle voorhoede
- sterk middenveld qua passing/dribbling
- sterk centrum en vlotte flanken achterin
- keepertje doet het prima

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgIPFIqwbOjvrcOD-2gCB2BUM3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tuc4G4FD0x6894LIMc9xoFSl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Sleehond op 03-10-2024 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
Inmiddels 2 weken rivals gespeeld waarbij ik in divisie 4 en 3 ben geëindigd (nog 1 win en dan in divisie 2). Het is inderdaad wel een 'zweetfeest' om die 45 punten binnen te harken, maar het is beide keren gelukt. Ik heb ook nog alleen een first-owner team dus dat heeft zeker niet meegeholpen met de wedstrijden. Onder andere: Aspas, Neres, Doku, Calhanoglu, Spinnazola, Pavard, Gusto en Pickford in mijn team. De enige die nog redelijk mee kunnen komen zijn Dybala, Bernardo Silva en Gabriel IF (alhoewel die laatste eigenlijk alweer veel te traag is). Bovenstaande met name gekregen met de start en na de 45 punten in divisie 4.

Wat mij met name opvalt in de gameplay is dat de verdedigers (cb) echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks kunnen met een bal en dat dit voor flink wat frustratie kan zorgen. Daarbij zijn de loopacties ook treurig van de spelers, maar dit kan ook aan mijn team liggen icm opstelling (4231). Ik moet me wellicht wat meer gaan verdiepen in de opstellingen etc, maar omwille van de tijd schiet dat er bij in. Rivals kost dus best wat tijd en daarnaast wil ik gewoon spelen in plaats van dat gekloot in die trage menu's.

Verder speelt het spel op zich niet gek en de verbinding lijkt beter te zijn dan vorig jaar. Maar goed, als de spelers weinig bewegen zorgt dat wel voor frustratie.

Zojuist de rewards van divisie 3 geopend met als noemesnwaardige spelers: Sommer, Maignan, Openda en van de Ven IF. Allen untreadebale uiteraard... maar die van de Ven is uiteraard wel een lekkere zo lijkt het. Daarnaast kwam Kim Min Jae uit de IF pack lopen (ook untreadable). Vooralsnog lijkt me dit niet gek als rewards, maar het zou ook wel eens prettig zijn om dit soort spelers treadable te packen. Zeker ook omdat het lijkt dat spelen van de game minder beloond wordt dan gewoon packs te openen als ik overal zo rond lees.....

Nu wel 300k op de bank, dus dit weekend maar eens kijken wat we daarvan gaan maken. Als mensen nog spelers aanbevelen, be my guest O-)

[ Voor 5% gewijzigd door theman36 op 03-10-2024 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@theman36 die VD Ven IF is toch heerlijk dat je die pakt, is op Futbin 220k waard en check die 89 pace, lekker man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
Ze moeten gewoon bij 10 winst in Rivals ook rewards doen.
Dat zou al een stuk beter zijn.
Zo moeilijk is het allemaal niet EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
joenes30 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 11:55:
Ze moeten gewoon bij 10 winst in Rivals ook rewards doen.
Dat zou al een stuk beter zijn.
Zo moeilijk is het allemaal niet EA.
EA is alle schaamte voorbij. Nooit eerder is de game zo sterk pay to win geweest als dit jaar. Zelfs bij de ultimate edition moet je Icon kits kopen die groot EA Sports op de borst hebben 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.vi.nl/nieuws/...e-prijs-in-premier-league

Ff te lui om de tweet te embedded, maar ik heb de gravenberg evo’s gedaan dus ga er maar vanuit dat hij POTM word :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:29
Bossie schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:08:
https://www.vi.nl/nieuws/...e-prijs-in-premier-league

Ff te lui om de tweet te embedded, maar ik heb de gravenberg evo’s gedaan dus ga er maar vanuit dat hij POTM word :P
Ben benieuwd zie palmer of gabriel hem ook wel krijgen, is nog geen uitgesproken zaak imo

Acties:
  • +4 Henk 'm!
luuk66 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 13:20:
[...]

Ben benieuwd zie palmer of gabriel hem ook wel krijgen, is nog geen uitgesproken zaak imo
Zo werkt dat niet, de deal die ik met EA heb dat als ik tijd of coins in een speler investeer, dat ze deze zo snel mogelijk met een special/promo kaartje weer voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:36:
[...]

EA is alle schaamte voorbij. Nooit eerder is de game zo sterk pay to win geweest als dit jaar. Zelfs bij de ultimate edition moet je Icon kits kopen die groot EA Sports op de borst hebben 😂
Ik weet het niet echt. EA kan nu ook zo verkeerd bezig zijn dat de mensen compleet afhaken van de game. Van de 5 wns die je moet halen krijg ik ze niet voor elkaar. Ik speel nu een weekje SB en probeer het dan nog eens overnieuw. Als ik dan weer zit te klooien om ze bij elkaar te krijgen start ik waarschijnlijk de hele game nooit meer op... Heb zelf gisteravond maar eens een andere opstelling ingesteld in de hoop dat het misschien dan eens iets beter gaat.

Zoals je zegt... Mensen gaan packs kopen of mensen zoals ik kappen met de game als het niet veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 08:49:
[...]

En dan heeft EA je waar ze je hebben willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08:57
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:36:
[...]

Wat is er precies pay to win aan een icon kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:07:
[...]

Ik weet het niet echt. EA kan nu ook zo verkeerd bezig zijn dat de mensen compleet afhaken van de game. Van de 5 wns die je moet halen krijg ik ze niet voor elkaar. Ik speel nu een weekje SB en probeer het dan nog eens overnieuw. Als ik dan weer zit te klooien om ze bij elkaar te krijgen start ik waarschijnlijk de hele game nooit meer op... Heb zelf gisteravond maar eens een andere opstelling ingesteld in de hoop dat het misschien dan eens iets beter gaat.

Zoals je zegt... Mensen gaan packs kopen of mensen zoals ik kappen met de game als het niet veranderd.
Ik vraag me af of dat het verschil voor EA gaat maken. Ik denk niet dat de casual player de player is die veel oplevert mbt fifa points. Voor deze spelers is de winst al gehaald doordat ze de game gekocht hebben.

Ik denk dat het vooral de competifieve spelers zijn die voor het merendeel voor de inkomsten zorgen, die bij elke promo weer proberen de top cards binnen te harken etc.

De game moet echter wel goed genoeg zijn dat de spenders tegenstanders kunnen vinden :P

@Jordi0344 Het flauwe met de icon-kits etc is dat het niet alleen een cosmetic is, maar dat het ook gelinked is aan extra xp voor de seasonpass.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 03-10-2024 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik neig steeds meer naar de offline onderdelen. Een managercarriere spelen ziet er op het eerste oog ook erg leuk uit. Veel uitgebreider dan voorgaande jaren volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moody2204 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:22:
Ik neig steeds meer naar de offline onderdelen. Een managercarriere spelen ziet er op het eerste oog ook erg leuk uit. Veel uitgebreider dan voorgaande jaren volgens mij.
Hier zat ik ook aan te denken. Ook hier hark je trouwens XP mee binnen voor de season objectives. Tegen de AI is natuurlijk minder leuk.

Bij FC merk je dat je online tegen zweters speelt. Bij F1 merk je dat je tegen botsauto's speelt en zo kun je nog tich games opnoemen. Het is gewoon jammer dat je zo veel meer moeten spelen om een beetje fatsoenlijke rewards te krijgen. Zeker als je wat slechter speelt.

De beter spelers lopen op deze manier alleen maar uit op de mindere spelers. Het mag natuurlijk als je meer speelt ook net wat meer opleveren. Maar naar mijn mening is deze stap te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jordi0344 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:15:
[...]

Ik dacht straks ook nog ik ga die icon kits eens wegwerken. Blijkt dus dat je 400 fifa punten of ik zeg uit mijn hoofd 45k aan coins mag neerleggen. Dit is voor mij idd ook pay-to-win. Ik meen dat die 6 potje spelen met die kits iets van 2k aan XP oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
bvbal79 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:54:
[...]

De lijst met tering lijers :)
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Jordi0344 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:15:
[...]

Dat je season points krijgt die je alleen kan krijgen door die kit in game te dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Maichel schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 20:10:
De tering!

Welkom, 339000 coins
Ik pakte in de welcome pack Aitana Bonmati (256.000) twijfel of ik deze moet houden of verkopen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga vanavond de SB in. Is natuurlijk uitermate geschikt om mijn Bailey van een groen etiket te voorzien. Daarna is Joe Gomez aan de beurt. Als ik dan tevens met 6 Spaanse spelers speel heb ik na 7 wedstrijden ook nog eens een nieuwe keeper en kan Vicario uit het doel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Net mijn Rivals div. 5 rewards geopend (wat ik al een tijd de wekelijkse teleurstelling noem) met als hoogste een verhandelbare 83-rated kaart die voor een habbekrats weggaat. Daar zit je dan voor te zweten om die 45 punten te behalen.....

Ik hoor EA bijna letterlijk denken: dan koop je toch packs/punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:22:
Ik snap het, en overweeg het soms ook.

Enige is dat ik SB en carrière merk dat ik wedstrijden spelen eigenlijk niet leuk vind. Het speelt VEEL te “gemaakt” tegen de “computer”.

Ik merk dat het daardoor heel statisch allemaal wordt en dat heb je snel gezien. Rivals is soms echt knetter irritant maar wel VEEL minder voorspelbaar en daardoor wel verrassender…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:22:
[...]

Ik snap het, en overweeg het soms ook.

Enige is dat ik SB en carrière merk dat ik wedstrijden spelen eigenlijk niet leuk vind. Het speelt VEEL te “gemaakt” tegen de “computer”.

Ik merk dat het daardoor heel statisch allemaal wordt en dat heb je snel gezien. Rivals is soms echt knetter irritant maar wel VEEL minder voorspelbaar en daardoor wel verrassender…
Ja dat heb ik ook hoor. Daarom blijf ik toch uiteindelijk wel weer Rivals spelen. Soms doe ik squadbattles voor bepaalde doelstellingen, maar dat ben ik ook wel weer snel zat. Bij een managercarriere zitten er ook nog wel wat andere aspecten bij die me ook heel leuk lijken. Misschien wissel ik het een beetje af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:28:
[...]

Ja dat heb ik ook hoor. Daarom blijf ik toch uiteindelijk wel weer Rivals spelen. Soms doe ik squadbattles voor bepaalde doelstellingen, maar dat ben ik ook wel weer snel zat. Bij een managercarriere zitten er ook nog wel wat andere aspecten bij die me ook heel leuk lijken. Misschien wissel ik het een beetje af.
Ik had mijn squadbattles maandag al af, maar was voornamelijk om de evo’s af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:18:
Net mijn Rivals div. 5 rewards geopend (wat ik al een tijd de wekelijkse teleurstelling noem) met als hoogste een verhandelbare 83-rated kaart die voor een habbekrats weggaat. Daar zit je dan voor te zweten om die 45 punten te behalen.....

Als je geen WL speelt, en geen zin hebt als een week lang te grinden voor Rivals rewards. Wat blijft er dan nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:14:
[...]

Als je geen WL speelt, en geen zin hebt als een week lang te grinden voor Rivals rewards. Wat blijft er dan nog over?
In ultimate team alleen squad battles en rush dan.. Ik wordt trouwens ook gestoord van die verspringende menu items, neem aan dat meer mensen hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Had mijzelf gezworen om dit jaar geen FC te kopen, maar helaas toch gezwicht.

Ik kan FC 25 enkel vergelijken met FC 24, want mijn laatste Fifa was 2018.

Ik vind het persoonlijk fijner spelen tov van vorig jaar, mede doordat de pace wat langzamer en je echt moet opbouwen.

Zit momenteel in divisie 5 en mag absoluut niet klagen over mijn weekrewards. Ik pack gewoon Haaland, Griezman en Rice plus nog talloze andere bruikbare spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Sn3gG3l schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:39:
[...]
In ultimate team alleen squad battles en rush dan.. Ik wordt trouwens ook gestoord van die verspringende menu items, neem aan dat meer mensen hier last van hebben?
Rush is leuk voor een keertje, maar daar zijn de beloningen al helemaal niet noemenswaardig. Het enige wat overblijft is Squad Battles, maar dan kun je beter career mode gaan spelen, daar zit nog wat diepgang in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:56:
[...]

Rush is leuk voor een keertje, maar daar zijn de beloningen al helemaal niet noemenswaardig. Het enige wat overblijft is Squad Battles, maar dan kun je beter career mode gaan spelen, daar zit nog wat diepgang in.
Rush is leuk inderdaad als je mensen hebt die samenspelen, rewards zijn helaas ook ruk ja. Speel al jaren fifa alleen maar online dus al die andere gamemodes ken ik niet.

Heb nu Van der Beek maar gekocht en ben weer naar mn spaanse team geswitched. Mn PL team had ik 1 evo gedaan en 1 lopen maar dat team voetbalde voor mn gevoel voor geen meter. Hopelijk win ik deze week iets meer in rivals, zo niet dan laat ik dat maar ff liggen de weken erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:32
Toch ook maar weer gestart :) iemand tips qua evolutions zo aan het begin? Vorig jaar amper gebruik van gemaakt...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oD4cigKw5t7nciXbhEN75y2mv7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2EyWiW5esNq0dmhSWSYNhpo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
lwd-kevin schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:19:
Toch ook maar weer gestart :) iemand tips qua evolutions zo aan het begin? Vorig jaar amper gebruik van gemaakt...
[Afbeelding]
Met dat team heb je weinig mogelijkheden voor evolutions, meeste zijn nu max 82 rating namelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Moody2204 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:18:

Dit had ik precies vorig jaar, kreeg nooit wat uit rewards of grindpacks. Waarschijnlijk heb ik al mijn geluk verschoten. Ik heb tot nu toe Haaland, Griezman, Oblak en Rice gepackt/ontvangen.

Ik weiger om naast de 100,- euro editie van het spel om fifa points te kopen. Doe het liever met leuke spelertjes en EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lwd-kevin schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:19:
[Afbeelding]
Gomez naar 84?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik krijg Gomez niet verder dan 83…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb Dalot als evo gedaan en ben nu met Martinez bezig voor speed upgrade. Maar zoals gezegd geswitched naar mn Spaanse team maar wil die evo toch nog even afmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn3gG3l op 03-10-2024 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:14:
[...]

Niet veel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 10:22
Let wel op dat er een EVO glitch is.
Ik heb Zirkzee in de EVO power surge gedaan wat er voor zorgt dat hij 82 is.
Nadien nog in de Ultimate Edition EVO gedaan wat er moest voor zorgen dat hij 84 wordt.
Helaas bleef hij op 82 staan.
Dit probleem in inmiddels bekend maar nog niet verholpen.
Vandaar dat er nu geen nieuwe EVO’s meer zijn de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm. Hier kom ik op de ps5 UT niet meer in. De game crasht gewoon elke keer als ik hem opstart. Aftrap etc doet het wel gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb vorige jaren voornamelijk casual wat objectives gespeeld en als ik wat extra tijd/motivatie heb dan pakte ik soms een paar potjes rivals mee.

Op die manier is het gewoon leuk en ontspannen en je pakt redelijk wat kaartjes mee voor een eventuele SBC.
Het is nu nog even afwachten hoe deze editie zich verder ontwikkelt maar ik merk dat de motivatie toch wel redelijk aan het inzakken is.

Team staat ook prima (alleen barella, Martinez zijn tradeable, packluck is echt bizar).
https://www.futbin.com/25/squad/374459

Het enige irritante is dat door de mix aan spelers en de inconsistentie in roles/posities je toch eigenlijk nog steeds heel beperkt ben in wat je kan doen qua formaties. Maar tot nu en net zoals in vorige edities ben ik zelf nog steeds de zwakste schakel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Bossie schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:24:
[...]

Ik heb vorige jaren voornamelijk casual wat objectives gespeeld en als ik wat extra tijd/motivatie heb dan pakte ik soms een paar potjes rivals mee.

Op die manier is het gewoon leuk en ontspannen en je pakt redelijk wat kaartjes mee voor een eventuele SBC.
Het is nu nog even afwachten hoe deze editie zich verder ontwikkelt maar ik merk dat de motivatie toch wel redelijk aan het inzakken is.

Team staat ook prima (alleen barella, Martinez zijn tradeable, packluck is echt bizar).
https://www.futbin.com/25/squad/374459

Het enige irritante is dat door de mix aan spelers en de inconsistentie in roles/posities je toch eigenlijk nog steeds heel beperkt ben in wat je kan doen qua formaties. Maar tot nu en net zoals in vorige edities ben ik zelf nog steeds de zwakste schakel :O
Hoe zijn bastoni en barella?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 22-09 21:34
Markvd1984 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:52:
[...]

Hoe zijn bastoni en barella?
Beide met ze gespeeld, bastoni is echt een beest, z'n playstyle is echt merkbaar. Alleen pace is meh maar positionering compenseert, zet er wel een snelle cb naast (kounde/bremer)

Barella is zoals elke fifa, heerlijke box2box, lekker fel. Z'n role++ is niet heel merkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:45:
[...]

Beide met ze gespeeld, bastoni is echt een beest, z'n playstyle is echt merkbaar. Alleen pace is meh maar positionering compenseert, zet er wel een snelle cb naast (kounde/bremer)

Barella is zoals elke fifa, heerlijke box2box, lekker fel. Z'n role++ is niet heel merkbaar
Prima duo idd, calhanoglu is ook een goedkoope aanvulling en Lautaro met Finesse+ is zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08:57
El Profesor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:57:
[...]

Dat je season points krijgt die je alleen kan krijgen door die kit in game te dragen.
Maar die level 40 haal je ook zonder die kit te dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Uit de marquee matchup SBC haal ik net:

- Debinha (88) tradable verkocht voor 16.500
- een TOTW uit La Liga verkocht voor 10.000
- Robertson verkocht voor 3500
- Daly verkocht voor 3500

Maakt 33500 coins uit deze SBC.
Nuttig rondje dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:17:
Uit de marquee matchup SBC haal ik net:

- Debinha (88) tradable verkocht voor 16.500
- een TOTW uit La Liga verkocht voor 10.000
- Robertson verkocht voor 3500
- Daly verkocht voor 3500

Maakt 33500 coins uit deze SBC.
Nuttig rondje dus!
Dit vond ik vorig jaar ook keer op keer. Soms net aan je geld terug, maar meestal heb je wat verdiend voor de tijd die je er in hebt gestopt. Moet het dit jaar weer even gaan starten, maar op dit moment weinig fodder en dus veel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
De afgelopen jaren heb ik eigenlijk altijd bijna alle spelers in de club gestopt, zodat ik makkelijk sbc's kon voltooien. Nu wil ik dat dit jaar eens anders doen: alle spelers t/m rating 80 verkopen en de rest in de club houden. Mocht ik toevallig een bepaalde speler nodig hebben voor een sbc dan koop ik die wel. Dndanks dat de prijs dan tussen de 3k en 7k (gemiddeld) zal zijn bij specifieke sbc's. Als je in de tussentijd tussen de 10 a 15 spelers hebt verkocht voor een gemiddelde waarde van 500 munten dan kan dat makkelijk uit denk ik en daarbij heb je op deze wijze zoveel mogelijk spelers omgezet in munten. Voor mijn gevoel tot nu toe een goede keuze, want heb al 220k aan transferinkomsten, zonder ook maar iets ingekocht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:33:
De afgelopen jaren heb ik eigenlijk altijd bijna alle spelers in de club gestopt, zodat ik makkelijk sbc's kon voltooien. Nu wil ik dat dit jaar eens anders doen: alle spelers t/m rating 80 verkopen en de rest in de club houden. Mocht ik toevallig een bepaalde speler nodig hebben voor een sbc dan koop ik die wel. Dndanks dat de prijs dan tussen de 3k en 7k (gemiddeld) zal zijn bij specifieke sbc's. Als je in de tussentijd tussen de 10 a 15 spelers hebt verkocht voor een gemiddelde waarde van 500 munten dan kan dat makkelijk uit denk ik en daarbij heb je op deze wijze zoveel mogelijk spelers omgezet in munten. Voor mijn gevoel tot nu toe een goede keuze, want heb al 220k aan transferinkomsten, zonder ook maar iets ingekocht te hebben.
Werkt dit niet voornamelijk in het begin wanneer de prijzen nog relatief hoog zijn?
Na een bepaalde periode word alles onder een bepaalde rating vrijwel discard muv bepaalde meta spelers en als ze passen in een SBC ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:47:
[...]

Werkt dit niet voornamelijk in het begin wanneer de prijzen nog relatief hoog zijn?
Na een bepaalde periode word alles onder een bepaalde rating vrijwel discard muv bepaalde meta spelers en als ze passen in een SBC ?
Vooralsnog zet ik ook alles op zowat de laagste prijs erop, zodat ik er relatief goed van af kom. Wat ik altijd wel doe is de non-rares op 450 zetten met een buy nog van 5k. Daar trapt menig mens nog wel eens in :P Als ik er 90 te koop zet verkoop ik er wel 20 per uur ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Het is alsof EA weet dan mijn 10 uur trail in de laatste fase komt. Ik heb nog 3 uur speeltijd over en wat pack ik vandaag allemaal:

Koch rttk (tradable)
Luis Diaz
Walker
Romero rttk
Davies
Bernardo Silva
Alonso base icon :D

Inmiddels Reijnder evo afgerond.

Ik ben er nog niet over uit. Enerzijds leuk om weer te spelen, maar genoeg tegenstanders die de glitch weer maximaal uitbuiten: 5 achterin en lob-through passes. Dus om nu 80 euro weer neer te leggen en (te) veel tijd er in te steken… ben nog niet overtuigd

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Hier ook veel packluck, vandaag Saliba, Marquinhos, Konate en De Jong :) gisteren al Rodrygo.
De eerste dag Doku, Carvajal en Griezmann. Leuk team kunnen bouwen voor de eerste week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sICdhslLcmcUBbwy8j3ANKdBsLE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmH9gGgnoFupUb3Y3oinmSB9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-10-2024 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Van welke pakjes allemaal dan? Rivals rewards?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Oekol schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:52:
Van welke pakjes allemaal dan? Rivals rewards?
Rivals rewards, hybrid league nations etc. 77+ double, marquee matchups

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Oef die Williams en Yamal…

Kaartjes zeg…

Vooral Williams met 5 start weak foot, playstyle plus en upgrade mogelijkheid

[ Voor 46% gewijzigd door Sleehond op 04-10-2024 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:55:
Oef die Williams en Yamal…

Kaartjes zeg…

Vooral Williams met 5 start weak foot, playstyle plus en upgrade mogelijkheid
En Yamal met 65 Stamina :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10:25
Ik ben nog nooit zo snel uitgekeken op een Fifa/FC spel, maar FC 25 lijkt niet op voetbal.
Pagina: 1 ... 6 ... 68 Laatste