Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
en met 70 composure pffff
Laat maar zitten.
Raar, want deze jongen is een fenomeen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Blijkbaar 4222. Van 0-2 achter naar 3-2 gewonnen.
[ Voor 28% gewijzigd door Oekol op 04-10-2024 22:38 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Oekol schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:29:
Hoe moet je tegen 5atb winnen? Wat irritant zeg. Mega druk achterin.
Blijkbaar 4222. Van 0-2 achter naar 3-2 gewonnen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vind dat met de tragere gameplay het spel nooit realistischer is geweest dan nu. Dat heeft EA echt prima gedaan. Helaas heb ik geen tijd om iedere week 15 wins bij elkaar te spelen dus ben in al afgehaakt na slechts een week spelen.DeJurist schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 20:54:
Ik ben nog nooit zo snel uitgekeken op een Fifa/FC spel, maar FC 25 lijkt niet op voetbal.
Ik ben er ook wel al klaar mee. Niet omdat de gameplay slecht is maar omdat het simpelweg niet te doen is als je af en toe een potje wilt spelen. Ze willen dat je 20 uur per week achter je tv hangt voor een beetje rewards. Daar bedankt ik voor.Moody2204 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:33:
Er zitten wat mij betreft al weer veel te veel bugs, glitches en ratty meta tactics in etc. dat ik neig naar definitief afhaken van Ultimate Team.
[ Voor 36% gewijzigd door El Profesor op 04-10-2024 23:25 ]
I like how you keep the mouse running...
3x gewonnen, 12x verloren in mijn eerste en tevens laatste WL van FC25.
Datzelfde geldt voor die wisselingen tussen een paar seconden zon en schaduw. Dat kan niet aan het stadion liggen want dan zou die schaduw altijd aanwezig zijn.
Enfin, Giuly uit de hero pakket en verder helemaal niks bijzonders.
[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 05-10-2024 03:15 ]
Ben er wel blij mee, klinkt gek maar dacht altijd hier alleen te staan met gezeik over de gameplay. Maar blijkbaar is de rest net zo gefrustreerd, thanks all!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Is dit ook online in te stellen? En dan zeker die favour de beste vloeiende instelling?Enhanced Visuals of Favour Resolution
Gelukkig beperken de verbeteringen in FC 25 zich zeker niet tot die beelden, want in het stadion en op het veld zet de game ook een stap vooruit. Hoe precies, dat bepaal je deels zelf. FC 25 brengt namelijk een keuze voor een van twee grafische modi met zich mee. Je kunt kiezen voor Enhanced Visuals en voor Favour Resolution. Dat is een andere keuze dan we gewend zijn op consoles, want in dit geval mikken beide varianten op 60 frames per seconde. Beide doen echter op hun eigen manier een concessie om andere prestaties mogelijk te maken.
Ik heb het in settings ingesteld - volgens mij geldt het dan voor het hele spel. Geen idee of het echt iet uitmaakt.Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:56:
Ik lees de review op de startpagina en zag dit:
[...]
Is dit ook online in te stellen? En dan zeker die favour de beste vloeiende instelling?
Welke van de twee gedaan?heron schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:28:
[...]
Ik heb het in settings ingesteld - volgens mij geldt het dan voor het hele spel. Geen idee of het echt iet uitmaakt.
Favour resolution. Als er een keuze gemaakt moet worden, heb ik liever zo snel/vloeiend mogelijk beeld ipv een paar extra grassprietjes of rimpeltjes die je toch niet ziet.
Heb wel problemen met evolutions. Mijn Endrick evolueert niet meer ondanks dat ik het wel kan claimen. Meer mensen bekend mee?
Wil niet vervelend zijn. Maar het niveau is gewoon hoger in de WL. Dus logisch dat het allemaal niet zo makkelijk is. Snap dat verliezen niet leuk is natuurlijk.Moody2204 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:20:
Over het algemeen vermaak ik me er wel mee. Mijn frustratie borrelt vooral op bij de weekend league. Dan lijkt het vaak of je ineens een ander voetbalspel speelt. Ik denk dus ook dat het mijn eerste en tevens laatste WL was deze editie.
Toen maar weer eens de app opgestart op mijn telefoon. Ik was me aan het bedenken wat ik als laatste gedaan had voordat de foutmelding kwam.
Owja klopt. Ik heb mijn Spaans team om die keeper vrij te spelen geactiveerd. Dit team dus gedeactiveerd en mijn standaard team weer aangezet. Warempel kom ik daarna weer gewoon in UT.
Daarna ingame nog eens geprobeerd om mijn Spaans team te activeren. Na het activeren wordt ik er weer uitgepleurd.
Ergens zit dus een fout in dit team. Heb het team gewist en kan weer gewoon spelen. Heb de bug doorgestuurd naar Playstation dus hopelijk wordt er iets aan gedaan. Ga nu Gimenez maar vrijspelen waarna ik daarna nog maar eens een poging waag met de Spaanse keeper
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maar de ene is 4k en de andere is upscaling.Joncik91 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:48:
Beiden target 60fps.... Dus beiden hebben hetzelfde doel...
[/quote]theman36 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:59:
Iemand enig idee hoe je die ontzettend irritante playstyle aanduidingen boven de spelers ma de aftrap uit zet? Heb hier alleen dus in het begin van de wedstrijd last van en daarna niet meer Alles nagelopen maar kan het niet vinden.
Datzelfde geldt voor die wisselingen tussen een paar seconden zon en schaduw. Dat kan niet aan het stadion liggen want dan zou die schaduw altijd aanwezig zijn.
[/quote]
Eens. Valt allemaal mijn inziens nog mee, wel heel veel penalties in SB door aangeschoten hands enzo.theman36 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:05:
Ik begrijp alle frustratie hier nog niet echt. Ja er gebeuren af en toe rare dingen, maar ik heb echt weinig te klagen over de gameplay. Heb het idee dat het soepeler en stabieler speelt dan vorig jaar. Wat ik wel apart vind is dat draft veel sneller speelt dan rivals/wl. Daarnaast vind ik onderstaand wel weer echt verschrikkelijk. Iemand daar nog een oplossing voor?
)
Dit zou ik ook wel willen weten. Hoeft van mij ook niet aan.theman36 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:59:
Iemand enig idee hoe je die ontzettend irritante playstyle aanduidingen boven de spelers ma de aftrap uit zet? Heb hier alleen dus in het begin van de wedstrijd last van en daarna niet meer Alles nagelopen maar kan het niet vinden.
Ik zou wel een optie willen om alles te skippen qua animaties tot de kickoff, maar gewoon even een scherm voor 3-5 seconden met de opstelling/spelers van de tegenstander.Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Eens. Valt allemaal mijn inziens nog mee, wel heel veel penalties in SB door aangeschoten hands enzo.
[...]
Dit zou ik ook wel willen weten. Hoeft van mij ook niet aan.
Wat staat standaard aan?heron schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:13:
[...]
Favour resolution. Als er een keuze gemaakt moet worden, heb ik liever zo snel/vloeiend mogelijk beeld ipv een paar extra grassprietjes of rimpeltjes die je toch niet ziet.
Dat zou ik ook top vinden. Nu klik je dat scherm door omdat het allemaal al lang zat duurt.Bossie schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:01:
[...]
Ik zou wel een optie willen om alles te skippen qua animaties tot de kickoff, maar gewoon even een scherm voor 3-5 seconden met de opstelling/spelers van de tegenstander.
Daar was ik van op de hoogte ja, na inmiddels al jarenlang WL gespeeld te hebben. En als ik verlies omdat ik de mindere was, dan heb ik er ook niet zoveel moeite mee. Maar je voetbalt vaak tegen duistere krachten.tukkerterror90 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:29:
[...]
Wil niet vervelend zijn. Maar het niveau is gewoon hoger in de WL. Dus logisch dat het allemaal niet zo makkelijk is. Snap dat verliezen niet leuk is natuurlijk.
Zonder de L1 speedboost truc?
Tegenstander is ALTIJD sneller met spelers, ook al heb ik dezelfde spelers of zelfs SNELLERE spelers.
Welke sprint instellingen hebben jullie?
Ik probeer de knop zo bewust mogelijk en dus minder te gebruiken; maar zodra ik ruimte heb om weg te duiken is mijn speler wel ZO traag, dat zelfs een verdediger die 2/3 meter achterstand heeft mij zo inhaalt.
Ik heb hier al meerdere edities van het spel last van en begin er wel klaar mee te raken…
Prima team. Nu 73k gold en morgen SB rewards dus komen nog coins bij.
Eens zien welke upgrade ik dan ga doen. Neig er naar Kudus te vervangen, dacht aan Chiesa, maar pff die is nog wel duur zeg (ruim over 100k)
:strip_exif()/f/image/XFwBhLn6mH6UU4aY5gHQhONe.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 05-10-2024 21:45 ]
Je hebt goede spelers op het veld staan. De teamgeest is echter veel te weinig. Probeer speler uit hetzelfde land/competitie/club op het veld te zetten. Indien je maar 1 of 2 vakjes bij een speler vol hebt presteert de speler niet meer als een 83 speler bijvoorbeeld maar gaan zijn stats omlaag.Jovinho99 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:19:
[Afbeelding]
Dit is men team op dit moment. Ben pas vanaf vorig weekend begonnen, speel al jaren fifa maar dan vooral online seizoenen.. eerste keer dat ik me nu op fut stort.alle tips qua opstelling, teamgeest, transfers of meer munten halen zijn zeker welkom!
Dan zou je in principe beter wat goede spelers eruit kunnen halen en met wat mindere stats erin moeten zetten. Punt is dat je als je het jezelf een beetje makkelijk wil maken je op 1 competitie moet focussen. Stel je maakt een team met allemaal Premier League spelers. En je hebt hier 4 Nederlanders instaan. Dan zou je laterma omdat je al 4 Nederlanders hebt staan ook een Frenkie de Jong kunnen toevoegen aangezien de Nederlanders ook een goede chemie hebben met elkaar.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Doe de EVO voor Nunez. Is echt fijn!Sleehond schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 21:44:
Nieuwe LA > Ait Nouri de EVO, nu met anchor er op maar twijfel of er shadow op moet.
Prima team. Nu 73k gold en morgen SB rewards dus komen nog coins bij.
Eens zien welke upgrade ik dan ga doen. Neig er naar Kudus te vervangen, dacht aan Chiesa, maar pff die is nog wel duur zeg (ruim over 100k)
[Afbeelding]
Ik snap daar dus ook niks van. Heb supersnelle flankspelers maar die verdedigers winnen elke keer het sprintduel naar de bal toe. Zitten ze anders (nog voordat ze echt de bal hebben) al in de ‘dribbelmodus’? (En zelfs als ik die erbij pak is 88 dribbel + 91 pace toch sneller dan een 79 speed defender?Sleehond schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:10:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een sprint duel win?
Zonder de L1 speedboost truc?
Tegenstander is ALTIJD sneller met spelers, ook al heb ik dezelfde spelers of zelfs SNELLERE spelers.
Welke sprint instellingen hebben jullie?
Ik probeer de knop zo bewust mogelijk en dus minder te gebruiken; maar zodra ik ruimte heb om weg te duiken is mijn speler wel ZO traag, dat zelfs een verdediger die 2/3 meter achterstand heeft mij zo inhaalt.
Ik heb hier al meerdere edities van het spel last van en begin er wel klaar mee te raken…
Something under the bed is drooling
is het niet gewoon de high pressure/agressie settings waardoor het altijd “voelt” dat de tegenstander 3x sneller is?Mauz1978 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:32:
[...]
Ik snap daar dus ook niks van. Heb supersnelle flankspelers maar die verdedigers winnen elke keer het sprintduel naar de bal toe. Zitten ze anders (nog voordat ze echt de bal hebben) al in de ‘dribbelmodus’? (En zelfs als ik die erbij pak is 88 dribbel + 91 pace toch sneller dan een 79 speed defender?
Welke EVO kan ik op hem doen dan!?
Heb geen enkele EVO beschikbaar die op hem kan?
Komt zeker omdat ik die gebruikt heb voor de 2 backs dan ofzo?
[ Voor 22% gewijzigd door Sleehond op 06-10-2024 09:27 ]
Bedankt voor de tip! Ga dan zeker kijken voor spelers uit dezelfde competitie!Oxigeon schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 07:50:
[...]
Je hebt goede spelers op het veld staan. De teamgeest is echter veel te weinig. Probeer speler uit hetzelfde land/competitie/club op het veld te zetten. Indien je maar 1 of 2 vakjes bij een speler vol hebt presteert de speler niet meer als een 83 speler bijvoorbeeld maar gaan zijn stats omlaag.
Dan zou je in principe beter wat goede spelers eruit kunnen halen en met wat mindere stats erin moeten zetten. Punt is dat je als je het jezelf een beetje makkelijk wil maken je op 1 competitie moet focussen. Stel je maakt een team met allemaal Premier League spelers. En je hebt hier 4 Nederlanders instaan. Dan zou je laterma omdat je al 4 Nederlanders hebt staan ook een Frenkie de Jong kunnen toevoegen aangezien de Nederlanders ook een goede chemie hebben met elkaar.
Kijk ff op futbin ….Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:25:
[...]
Gedaan, maar die EVO die bij hem staat, heb ik niet beschikbaar….?
Dan heb je hem niet, misschien ook even gekeken welke evo je niet hebt en hoe je deze krijgt (of niet)?Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:20:
[...]
Gedaan, maar die EVO die bij hem staat, heb ik niet beschikbaar….?
Twee stuks. Maar die into the stats limit is niet zo boeiend. The ultimate edition EVO is wel lekker. Wordt die een 84 rated 90 pace. Check futbin.Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:25:
[...]
Ja die ultimate edition evo heb ik dus niet. Heb je zeker alleen met ultimate edition van het spel?Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:29:
[...]
Twee stuks. Maar die into the stats limit is niet zo boeiend. The ultimate edition EVO is wel lekker. Wordt die een 84 rated 90 pace. Check futbin.
“ Complete this EVO exclusive to the FC 25 Ultimate Edition”.Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:35:
[...]
Ja die ultimate edition evo heb ik dus niet. Heb je zeker alleen met ultimate edition van het spel?
Idd
:strip_exif()/f/image/QPQ7nEsQpeyaXV9LBl2fJm4j.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb van m'n SB rewards 2x hergersen (die 89 rated vrouw) en KDB gekregen. De Portugese cam die ik had maar vervangen om te testen. Kdb is tenslotte de goedkoopste 90 rated dus geen haast om te verkopen. Daardoor wel nodig om wat spelers te vervangen. Gyokeres en consorten gaan dan weg. Even zoeken voor goeie vervanging. Heb ook Robertson gepacked, kijken of dat wat is op de LB. Hopen dat Dalot na de evo ook een chillen speler is. Krijg 89 pace.
Iemand tips? Heb wel 380k maar wil ik alleen gebruiken om te handelen.
Ah sorry ja..Sleehond schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:35:
[...]
Ja die ultimate edition evo heb ik dus niet. Heb je zeker alleen met ultimate edition van het spel?
Voorbeeldje; heb Barella centraal in een 4-4-2 maar deze heeft mezalle role++. Dit past eigenlijk niet in mijn formatie dan loopt hij de rm in de weg. Spelen jullie hem zonder de rol, of toch maar ?
Dan zonder want anders loopt hij weg en heb je een gapend gat. Het moet wel logisch blijven. Dus pak 't dan niet.Dani05 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:38:
Hoe gaan jullie om met spelersrollen wanneer deze eigenlijk niet in je formatie passen?
Voorbeeldje; heb Barella centraal in een 4-4-2 maar deze heeft mezalle role++. Dit past eigenlijk niet in mijn formatie dan loopt hij de rm in de weg. Spelen jullie hem zonder de rol, of toch maar ?
Ik speel 4141 met Barella als CDM, calhanoglu can er bijvoorbeeld naast als CM.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:42:
[...]
Dan zonder want anders loopt hij weg en heb je een gapend gat. Het moet wel logisch blijven. Dus pak 't dan niet.
Afhankelijk van je team, inter geeft veel goede opties (Bastoni, Martinez, Thuram, Dumfries evo).
Mijn beste uit SQB was een anchor chemistry kaartjeEl Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:47:
Helaas niets uit de SQB rewards (Goud 1) behalve een discard TOTW. Ook meteen de hoogst tradable speler die ik tot nu toe gehad heb.
Het is wel erg minimaal idd, als we dadelijk een paar maanden verder zijn dan speel je dit in ieder geval niet meer voor de rewards hoewel het nu ook al puur voor de evo/objectives is.
Dan mag ik niet eens klagen. Ik had overigens alleen een anker uit het mega pack. Geeft wel weer aan hoe laag de pack rate is. Daarom koop ik ook vrijwel geen packs. Een aantal pro spelers vroegen ze hoeveel ze besteed hebben de eerste week aan EA FC. Veel rond de 3-4K EUR en dan als beste kaart Haaland.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:50:
[...]
Mijn beste uit SQB was een anchor chemistry kaartje![]()
Het is wel erg minimaal idd, als we dadelijk een paar maanden verder zijn dan speel je dit in ieder geval niet meer voor de rewards hoewel het nu ook al puur voor de evo/objectives is.
Hoe bevalt KDB? Ik vind hem draaien als een tank en niet vooruit te branden.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:52:
Kdb is tenslotte de goedkoopste 90 rated dus geen haast om te verkopen.
Zojuist gepacked uit SB en nog niet mee kunnen spelen. Ga 't vanavond of later deze week wel zien.El Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:03:
[...]
Hoe bevalt KDB? Ik vind hem draaien als een tank en niet vooruit te branden.
Klinkt niet veelbelovend haha
Hier zit hij op de bank, hij speelt prima in een 433 variant met zijn role++.El Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:03:
[...]
Maar dan ga ik formaties geforceerd spelen die ik normaal niet speel on hem in zijn kracht te brengen en daarvoor heeft hij simpelweg te weinig impact.
Ik speel.met dumfries evo, thuram en dimarco rttk. Spelen alledrie echt bizar goed! Dumfries houd walker op de bankBossie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 10:46:
[...]
Ik speel 4141 met Barella als CDM, calhanoglu can er bijvoorbeeld naast als CM.
Afhankelijk van je team, inter geeft veel goede opties (Bastoni, Martinez, Thuram, Dumfries evo).
I’m wilde dumfries ook doen maar had kounde untradeable die echt prima op back is.Augy schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:30:
[...]
Ik speel.met dumfries evo, thuram en dimarco rttk. Spelen alledrie echt bizar goed! Dumfries houd walker op de bank
Ik heb hem maar vindt hem veel te traag.El Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:03:
[...]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ze mogen wel heel snel met een patch komen want het is onspeelbaar. Spelers zijn zo unresponsive, je kunt helemaal niets als je bijv. je spits aanspeelt in de 16.Jovinho99 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 12:19:
Wat ik merk bij online spelen is dat het veel meer lags en vertraging heeft sinds het ea fc heet. Bij fifa nooit problemen gehad.
Het is sowieso te hopen dat 2K inderdaad een nieuwe FIFA aan het ontwikkelen is. Dan wordt wordt EA gedwongen om eens iets aan het spel te doen ipv het jaarlijks herkauwen en uitmelken.
[ Voor 18% gewijzigd door El Profesor op 06-10-2024 13:15 ]
Ja verschil is echt groot.. dacht altijd dat het aan men internet mag maar alle games draaien soepel zoals o.a cod enzo..El Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 13:13:
[...]
Ze mogen wel heel snel met een patch komen want het is onspeelbaar. Spelers zijn zo unresponsive, je kunt helemaal niets als je bijv. je spits aanspeelt in de 16.
Het is sowieso te hopen dat 2K inderdaad een nieuwe FIFA aan het ontwikkelen is. Dan wordt wordt EA gedwongen om eens iets aan het spel te doen ipv het jaarlijks herkauwen en uitmelken.
![]() | ![]() |
Ik speel nu dit. Barella, Bastoni en de twee op de rechterflank gekocht. Rest onverhandelbaar. Kan betere spelers kopen, maar dan verlies je elke week zo ontzettend veel munten.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:59:
Is het leuk om even een rondje te doen met screenshots van onze teams op dit moment? Ben wel benieuwd en wat inspiratie kan nooit kwaad?
Nu in div 6 en dat is lastig zat. Misschien toch maar weer terug naar 433 of een 442.
:strip_exif()/f/image/ghbYM8UxMFmvwKcIGM9ztenm.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier veel packluck gehad (Rodri, Diaz IF en gisteren Salah). Kom ik tot dit team met nog zo’n 350k op de bank en nog een hele lading 85+ spelers in mn club door alle untradeable packs uit de SBCs en objectives. Toevallig vanochtend Trent vervangen om deze evolution te doen.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:59:
Is het leuk om even een rondje te doen met screenshots van onze teams op dit moment? Ben wel benieuwd en wat inspiratie kan nooit kwaad?
:strip_exif()/f/image/1Cygwb2R9PQiOlx8WEw5HHyt.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe speelt Salah? Ik zag dat die dit jaar een stuk goedkoper is dan normaal. En ik heb nog een evo Joe Gomez en een Konate waarmee ik hem op chem zou moeten kunnen krijgen.tommerd_ schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:39:
[...]
Hier veel packluck gehad (Rodri, Diaz IF en gisteren Salah). Kom ik tot dit team met nog zo’n 350k op de bank en nog een hele lading 85+ spelers in mn club door alle untradeable packs uit de SBCs en objectives. Toevallig vanochtend Trent vervangen om deze evolution te doen.
[Afbeelding]
Hoe bevalt Ederson? Heb 'm nu vandaag als laatste dag als loan maar nog niet echt in rivals kunnen testen. In SB was het wisselend, maar dat trappen met die specialiteit is wel echt ziek.tommerd_ schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:39:
[...]
Hier veel packluck gehad (Rodri, Diaz IF en gisteren Salah). Kom ik tot dit team met nog zo’n 350k op de bank en nog een hele lading 85+ spelers in mn club door alle untradeable packs uit de SBCs en objectives. Toevallig vanochtend Trent vervangen om deze evolution te doen.
[Afbeelding]
Hoe bevalt Alisson? Keepers zijn altijd hit and miss voor m'n gevoel, maar Courtois was m'n clubheld vorig jaar bijv. Die bank jij zie ik.Lashrom schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:16:
Met dit team 9 winst behaald in WL. Momenteel nog 2 winsten af voor divisie 2. Prima team en goede wissels. Enige tradeable is Valverde, maar binnen een dag al verlies gemaakt van bijna 80k. Zo bijzonder vind ik hem ook niet met een prijsje van 480K. Ik had liever Xavi Hernandez gehaald die nu momenteel nog steeds aan het stijgen is. Ach ja!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Vind Salah erg goed spelen, mijn grootste probleem was constant de RW positie, dus Salah is echt een uitkomst.heron schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 16:46:
[...]
Hoe speelt Salah? Ik zag dat die dit jaar een stuk goedkoper is dan normaal. En ik heb nog een evo Joe Gomez en een Konate waarmee ik hem op chem zou moeten kunnen krijgen.
Dat is de enige waar ik helaas geen review over kan geven, die heb ik vanochtend pas gekocht (hiervoor met Raya gespeeld, die keept ook prima)Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:11:
[...]
Hoe bevalt Ederson? Heb 'm nu vandaag als laatste dag als loan maar nog niet echt in rivals kunnen testen. In SB was het wisselend, maar dat trappen met die specialiteit is wel echt ziek.
Hoe is de Jong?, die zou bij mij qua chem erg goed passen.Denn90 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:32:
Hierbij mijn team;
Als iemand nog een leuke CV zoekt dan kan ik Alaba echt aanraden. Zit overal tussen en sterk. Daarnaast Rodrygo ook een heerlijke speler om in je team te hebben.
[Afbeelding]
Fdj is elk jaar overpowered. Ik gok dit jaar wederomBossie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:36:
[...]
Hoe is de Jong?, die zou bij mij qua chem erg goed passen.
Hij doet vooral verdedigend zijn werk en geeft heerlijke passes;) aanvallend wisselend maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:36:
[...]
Hoe is de Jong?, die zou bij mij qua chem erg goed passen.
Als je hem kan betalen, zeker doen! Prijs blijft voorlopig toch wel min of meer gelijk of zal duurder worden. Kan je altijd verkopen mocht ie je niet bevallen. Ik heb volgens mij zo’n 10K minder betaald dan dat hij nu ‘waard’ is.
:strip_exif()/f/image/MMcWgrhmlEMzMZ2L7a0dwR9w.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit momenteel in div. 4, tegen 3 aan, maar ik blijf lekker in 4. Als ik met 1-0 achter sta quit ik vaak. Zoveel schelen de rewards tussen 3 en 4 niet, en het lijkt me frustrerend om vaker te verliezen of zelfs de punten voor de rewards niet te kunnen halen.
Dat doe ik ook. Vorig jaar ben ik twee keer vast te komen in D3. Zeker met het groot aantal wedstrijden dat je moet winnen nu blijf ik lekker in D6 hangen.Capsaicin schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:43:
Ik zit momenteel in div. 4, tegen 3 aan, maar ik blijf lekker in 4. Als ik met 1-0 achter sta quit ik vaak. Zoveel schelen de rewards tussen 3 en 4 niet, en het lijkt me frustrerend om vaker te verliezen of zelfs de punten voor de rewards niet te kunnen halen.
Is Foden aan te raden? Heb met Doku iemand die rechts en links kan. Zoek dus iemand voor op de flankenCapsaicin schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:43:
[Afbeelding]Nog 1 van de 4 sbc's te gaan voor Varane I.p.v. Bastoni. Daarna sparen voor een nieuwe rechtsbuiten.
Wow hoezo is Bernardo Silva zo goedkoop!? Middenveld wordt denk ik Bernardo Silva, Joelinton en KDB (for time being even testen).
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 06-10-2024 19:00 ]
Maar rewards tussen div 3/4 en 6 is wel groot verschil dunkt me. Geen totw pakjes enzEl Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:48:
[...]
Dat doe ik ook. Vorig jaar ben ik twee keer vast te komen in D3. Zeker met het groot aantal wedstrijden dat je moet winnen nu blijf ik lekker in D6 hangen.
Specifiek dalot? Want die EVO ga ik nu starten. Is 't wat of niet?El Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:00:
Ik speel nu met dit team. De verdediging kan wel een upgrade gebruiken.
[Afbeelding]
Ik ben blij met Foden, hij scoort veel, is lekker snel, wendbaar en heeft een aardig schot, maar mist wat kracht. Bij mij speelt hij als een soort cam, (de opkomende linksback speelt als lw).Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:57:
[...]
Is Foden aan te raden? Heb met Doku iemand die rechts en links kan. Zoek dus voor op de flanken
Wow hoezo is Bernardo Silva zo goedkoop!? Middenveld wordt denk ik Bernardo Silva, Joelinton en KDB (for time being even testen).
Bernardo Silva is ook aan te raden. Hij is balvast en na 90 minuten heeft hij vaak nog 80 stamina.
Absoluut. Ik heb alleen geen tijd om 15 wins bij elkaar te sprokkelen in een hogere divisie. Ik heb dit jaar de afweging gemaakt om vooral met een leuk team te gaan spelen, en minder op de meta te richten. Gewoon lekker potjes voetbal spelen.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:01:
[...]
Maar rewards tussen div 3/4 en 6 is wel groot verschil dunkt me. Geen totw pakjes enz
[ Voor 3% gewijzigd door El Profesor op 06-10-2024 19:23 ]
Dalot speelt heerlijk. Kan hem niet vergelijken met andere backs maar hij is verdedigend zeer solide. Beetje vergelijkbaar met Walker ik FC24.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:14:
[...]
Specifiek dalot? Want die EVO ga ik nu starten. Is 't wat of niet?
[ Voor 7% gewijzigd door El Profesor op 06-10-2024 19:25 ]
Ik ook niet maar ik heb wel besloten om voor die 5 wins te gaan in div 4 of waar ik dan ook eindigEl Profesor schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:19:
[...]
Absoluut. Ik heb alleen geen tijd om 15 wins bij elkaar te sprokkelen in een hogere divisie. Ik heb dit jaar de afweging gemaakt om vooral met een leuk team te gaan spelen, en minder op de meta te richten. Gewoon lekker potjes voetbal spelen.
Salah, Foden.. Of wellicht een betaalbare hero. Die zijn wat zeldzamer en zullen wellicht de prijs wat beter behouden. Wil zoveel mogelijk coins behouden voor 't handelen.Capsaicin schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:17:
[...]
Ik ben blij met Foden, hij scoort veel, is lekker snel, wendbaar en heeft een aardig schot, maar mist wat kracht. Bij mij speelt hij als een soort cam, (de opkomende linksback speelt als lw).
Bernardo Silva is ook aan te raden. Hij is balvast en na 90 minuten heeft hij vaak nog 80 stamina.
Ik heb Salah en Foden untradable, maar Salah is dusdanig goed dat ik Foden nog steeds niet getest heb.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:31:
[...]
Salah, Foden.. Of wellicht een betaalbare hero. Die zijn wat zeldzamer en zullen wellicht de prijs wat beter behouden. Wil zoveel mogelijk coins behouden voor 't handelen.
Het lijken me ook twee totaal verschillende spelers, maar Salah als RW/RM met inside forward/finesse+ is dodelijk.
Thuram erbij gehaald, dadelijk maars eens kijken hoe dat speelt als CDM. Sinds ik Jota heb gedaan om Salah/Leao in te passen is het team weer helemaal anders.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 06-10-2024 19:42 ]
True. Kan dan Doku op links en Salah op rechts zetten. Is alleen zo'n hap uit m'n budget. Even wat langer nadenken, ga z'n prijs even in de gaten houden. De prijs zal vast wel weer zakken deze week ergens om te kopen in de dip.Bossie schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:39:
[...]
Ik heb Salah en Foden untradable, maar Salah is dusdanig goed dat ik Foden nog steeds niet getest heb.
Het lijken me ook twee totaal verschillende spelers, maar Salah als RW/RM met inside forward/finesse+ is dodelijk.
Thuram erbij gehaald, dadelijk maars eens kijken hoe dat speelt als CDM. Sinds ik Jota heb gedaan om Salah/Leao in te passen is het team weer helemaal anders.
Bevalt uitstekend tot op heden, erg benieuwd naar thuram en tchou is de eerste op de vervangingslijstOekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:59:
Serie A is echt wel sterk tot op heden trouwens. Barella was ook echt een fijne cm. Jammer dat ie geen box2box+ heeft. Ben nog bezig met lotus check z'n evo, die 83 kan ook wel is een beest zijn en leuk voor toekomstige evo
:strip_exif()/f/image/MDHTq6havq4ewVrkO0kWiW3J.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 06-10-2024 21:12 ]
Ik gebruik keepers altijd puur voor de chemistry, ze hebben allemaal hun eigenaardigheden, foutjes en uitblinkers hahaOekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:15:
[...]
Hoe bevalt Alisson? Keepers zijn altijd hit and miss voor m'n gevoel, maar Courtois was m'n clubheld vorig jaar bijv. Die bank jij zie ik.
Dit is nu mijn team. Een combi van Serie A en La Liga. Resultaten zijn wisselend.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 14:59:
:strip_exif()/f/image/LgG0JWe18vFE2eiX9v10pNZp.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Godfrey is dat wat? Zou kunnen passen bij mij.Moody2204 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:56:
[...]
Dit is nu mijn team. Een combi van Serie A en La Liga. Resultaten zijn wisselend.
[Afbeelding]
Oh hij kan ook CV... Dan wellicht naast VVD een optie. Ga eens kijken of ik 'm makkelijk halen kan.
Ik lieg. Hij is Engels maar speelt in serie a. Hmm. Wellicht wat Italiaanse spelers inpassen en die Portugese er uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 06-10-2024 23:05 ]
Ik heb 'm gedaan voor chemistry, maar hij is niet slecht als rechtsachter, zolang je 'm alleen laat verdedigen. Als centerback weet ik niet hoe die is.Oekol schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:55:
[...]
Die Godfrey is dat wat? Zou kunnen passen bij mij.
Oh hij kan ook CV... Dan wellicht naast VVD een optie. Ga eens kijken of ik 'm makkelijk halen kan.
En dan een wedstrijd daarna, heel toevallig weer dat de bal bij Thuram's voeten terecht komen. Hoppa, twee gratis doelpunten.
[ Voor 25% gewijzigd door Lashrom op 07-10-2024 02:52 ]
Die 2e zie ik het niet helemaal zoals jij bedoeld. Dit is gewoon een afvallende bal van een schot die idd bij de tegenstander valt, vervelend maar gebeurt natuurlijk in het echt ook.
Maar die eerste situatie herken ik wel, dan voel je gewoon dat je het als verdediger hebt en is het heel irritant dat ie alsnog voor je voeten weggehaald wordt.